FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 08.10.07  08:43

    « Re: TSI a OBJEM

    to Kutil: na spotřebu na volnoběh se vykašli - vypínej na světlech motor a máš to :-) , řešíš podle mě nesmysl
    co se týče kufru, v kombíku mě ty dveře při přejezdu větších nerovnosti (18 kola) taky trochu zarezonují, ale dorazy zoztrhané nemám - dělalo to i předchozí auto
    Co se týče ESP - tos musel jet podlahu, nebo bylo mokro, ale jak píše martin.z, málokdy se mi ho podaří přivéct k činnosti a to jezdím celkem svižně , a že by mi odskakovala kola - možná občas se to děje, ale to musí být v zatáčce na asfaltu roleta - jestli ty nejezdíš - jen mě tak napadlo, mimo asfalt- na to není Mondeo konstruované - :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.10.07  22:13

    « Re: Ford...garážisti? (Pokračování dusí se to...)

    No vidíš, tohle jsi měl napsat hned. Člověk vůbec netuší, kam se může obrátit.
    Ale například do Frýdku k Sobkovi jsem volal a ti mi to na záruku vzít nechtěli, prý jedině přes Forda.
    Pokud bys věděl kam to dát kolem Olomouce, tak mi poraď (i někam dál zajedu).
    Teď už jen doufám, že to nepodělají ještě víc, než to bylo. Trochu naděje mi dává, že Transit, co mi v PASu dělali, taky na záruku, už má dalších 90.000 bez problémů.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.10.07  22:03

    « Re: Ford...garážisti? (Pokračování dusí se to...)

    hil: a proč se nevy... na Dankar???
    Tak zajeď jinam, neříkej, že je to široko daleko jedníný servis Fordu.
    Díky blokové výjimce nemůžeš jen tak přijít o záruku.
    Můžeš si to nechat plně udělat v autorizovaném servise DELPHI aniž ztrácíš nárok na záruku.
    Nenech si vyhrožovat, to už dávno neplatí.
    Jedn musíš mít perfektně dokladováno, co se dělalo, kdy se dělalo a jak se to dělalo.
    Co se týče DELPHI a vstřikování, vztah ke garancím je zde zcela rovnocený s Fordem. Nikdo Ti nemůže nic upírat a kdyby, dá se to k soudu a musíš to vyhrát.
    Znám řadu lidí od FMC a ti vůbec nic nehrotí, to většinou dělají regionální zástupci... bohužel... čert aby je vzal...
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.10.07  21:02

    « Re: Ford...garážisti? (Pokračování dusí se to...)

    WindDiesel. No a co mám podle tebe dělat? Se zárukou musím jít do AUTORIZOVANÝHO SERVISU.
    V Ostravě (Dankar) mi taky řekli, že to do Frýdku nedají.
    Jediný co můžu udělat, až to spraví(?), nechat si za svoje udělat diagnostiku ve Frýdku. A to budu riskovat, že přijdu o záruku.
  • « 00 Reagovat !

    foto bludger

    bludger 07.10.07  20:54

    « Re: re 136 kw

    No, ve článku píšou 155hp 2,2 diesel, což je nějakých 115 kW - starý známý výkon z Mondea 2,2 TDCi. JInak 2,2 TDCi si na volnoběh vezme max. do 1 litru za hodinu (zahřátý). čus, Martin
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.10.07  20:42

    « Re: TSI a OBJEM

    To martin.z: Od počátku dveře kufru nešly dobře zavřít, musel jsem s ním hodně bouchnout. Teď jsou gumové dorazy rozdrbané a nejdou posouvat. Na starém Mondeu mi je měnili.

    Co se týče posilovače řízení, tak jsem měl podobný problém na Escortu a Felicii a posilovače mi měnili. Jedná se o to, že není úplně pravda o pevném spojení volantu s řízením. V posilovači je totiž torzní tyčka, která se při točení volantem deformuje a tím se posilovač dozví na kterou stranu má posilovat. No a právě u obou posilovačů tahle tyčka přestala fungovat. U Felicie se uvolnila a tak auto samo kličkovalo po silnici, u Escorta se zase zadírala a posilovač v určitém úhlu natočení nereagoval a pak zareagoval moc. Navíc mi v Auto Hale když posilovač vyměnili, tak tyč řízení špatně spojili s posilovačem a tak se mi za jízdy stalo, že v řízení luplo a volant měl snad 45° vůli. Naštěstí stačilo utáhnout šroub na tyči řízení. Aby toho nebylo dost, tak blbě utáhli obě tyče řízení a já jsem musel znovu na geometrii. A to si ti pitomci nechali za tu svoji chybu ještě zaplatit.

    Včera jsem jel po dálnici a když jsem volant natočil tak 2,5° od neutrání polohy, tak auto nezměnilo směr jízdy. Nevím čím to bylo, ale příjemné to nebylo. ;-\

    Spotřeba je v poho, to jen bbne PP. Jak zastavím, tak začne rychle narůstat spotřeba, ale ve skutečnosti je v poho. Teď jsem to počítal a 550km ježdění po Praze a na dálnici do 140km/h vychází 6,5litru.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.10.07  17:50

    « Re: Ford...garážisti? (Pokračování dusí se to...)

    hil: člověče, já myslel že jsi mi rozuměl lépe. PAS nemá povoleno od DELPHI zasahovat do záručních záležitostí na Fordech... Nemá povoleno, tudíž má zakázáno!!!!!!!!!!!
    Hrozně riskuješ, že se nakonec někdo zahojí na Tobě, až budeš těsně po záruce!!!! To u Fordů dobře umí!!!
    Prosím Tě kdo to na Fordu ČR vymýšlí? Tam mají jednoznačně smlouvu pouze s HALE sro Praha 7.
    V tuto chvíli mají povolení od DELPHI pouze v Praze, na Kladně, v Poděbradech, Soběslavi, Brně, Zlíně a Frýdku-Místku co já vím...
    Minimálně riskuješ že Ti nepomohou.
    Mají (v PASu) pouze diagnostiku DIAMAND DELPHI a to je málo, to je zcela na úrovni běžného servisu Ford.
    Na rozeznání jemné vady vstřikovače potřebuješ nákladnou stanici HARTRIDGE CRi-PC nebo AVM2PC se fabrickým kitem OCRES od DELPHI. Jinak jsi úplně mimo.
    Navíc jakékoli zbytěčné vyndávání vstřiků z auta a vracení zpět smrdí další dodatečnou vnesenou závadou (vnesení nečistot - vstřikovače jsou za filtrem)....
    Uuuuuuuuuuuuuuh. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.10.07  10:13

    « Re: TSI a OBJEM

    martin.z: kutil je takový mondeový hypochondr. Kdyby takhle prožíval skutečné nemoci, tak by určitě onemocněl i anaserpentní spinozou (nadměrnou kučeravostí vlny), která jinak napadá výhradně ovce ;-)

    Řízení opravdu žádnou 5° mrtvou polohu nemá, už vůbec ne "jenom někdy". Je to pevný mechanický převod od volantu až na kola.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 07.10.07  09:09

    « Re: TSI a OBJEM

    to kutil:

    hele ja taky nepovazuju mondeo za nejake dokonale auto snu, ale ty uz si snad delas *, ne?
    Auto ve meste nebo v hustem provozu bere vic kvuli neustalym rozjezdum ktere jsou energeticky nejnarocnejsi a kvuli tomu ze radis 1,2,3 a nejedes ustalenou rychlosti na vyssi kvalt. Na nejakou spotrebu na volnobeh bych se vykaslal, octavia 1,9tdi 66kw ukazovala kolem 0,6l/hod a tohle urcite nebude mit dvojnasobek..
    Jak se projevuje to ze ti odesly gumove dorazy na kufru? Viko ma v zavrenem stavu vuli a boucha? Tohle byva stelovaci a ja mam najeto pres 100 tis. km a zadny problem.
    At jedu rychle nebo pomalu tak mi esp neblika, mel jsem problem ho vyzkouset vubec v zime na snehu tak nechapu jak muze neco delat na suchu pri bezne ne rally jizde??
    Jak proboha myslis to s tim posilovacem rizeni? To je jen posilovac, ale tvuj pohyb volantem se prenasi ma kola pres nejakou tyc, je to pevne mechanicky spojene, takhle velkou vuli rizeni jsme nemel nikdy na zadnem svem aute a ze jsem vzdycky mel starsi auta s najetymi 150kkm apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.10.07  00:44

    « Re: TSI a OBJEM

    To Kafe: Jsem schopný po Praze jezdit za 6litrů, ale jakmile zastavím na světlech nebo se pohybuju v zácpách, tak jde spotřeba prudce nahoru. Jen mě překvapilo, že je to proti benzínu o tolik. Benzín na volnoběh tolik nežere.

    Jinak mi odešli gumové dorazy na dveřích kufru po cca 20tis. Je to stejný problém jako u MKII. Konstrukční vada, která se přenesla z předchozího modelu.

    Včera jsem potřeboval jet trochu rychleji a Mondao fakt nechutně odskakuje na nerovnostech, ESP pořád blikalo. Řekl bych, že to odskakovalo víc jak MKII. Pořád hledám u Mondea ten skvělý podvozek - etalon ve své třídě.

    Hele, jak je to s posilovačem řízení? Občas začne blbnout a kola nereagují na natočení volantu. Musím natočit víc a pak zareaguje. Úhel nečinosti odhaduju na více jak 5°. Je to normální? Pokud pohybuju volantem v tomto úhlu, tak auto nemění směr.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.10.07  00:37

    « Re: TSI a OBJEM

    Superkutil, Kafe: Taky jsem se pobavil, kupovat auto s výkonem a krouťákem podle toho, kolik žere na volnoběh, mě ještě nenapadlo. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.10.07  00:33

    « Ford...garážisti? (Pokračování dusí se to...)

    Tak zatím vymontovali podle pokynů z Prahy vstřiky a poslali je PPLkou do PASu na přezkoušení.
    Začínám být mírně nervózní z přístupu pražského zastoupení...
    Dát tam celý auto jim prý zatím nepovolili, ale zrovna tahle závada si podle mě žádá celý auto, tedy motor + palivovou soustavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.07  19:23

    « Re: TSI a OBJEM

    kutil: nerozumiem preco mas "velké problémy s velkou spotřebou na volnoběh". Navrhujem ti aky si po prichode z prace domov vypol motor..... to vraj pomaha. alebo spavas v aute a celu noc si prikurujes alebo co!!? je pravda spotreba je vyssia ale vsak tam mas aj velky objem a ten potrebuje nieco pod zub nie?

    Podla mna je zvlastne ked si niekto kupi auto strednej triedy s relativne vykonnym motorom a vyssim objemom a potom place ze mu to zerie o liter - dva viac ako nejake 1,9 TDi. Ked som ja kupoval 2,2 TDCi tak som spotrebu vobec neriesil, bolo mi hned jasne ze si ten motor bude ziadat viac ako je bezne a uprimne sa ti priznam ze som bol pripraveny na nieco ovela horsie ako je skutocnost.

    Mal si si kupit Octavku, tie naftu nezeru ale dokonca produkuju!!!! (vraj)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.07  10:14

    « Re: TSI a OBJEM

    1.4 TSI (Golf) - Dvojité přeplňování turbodmychadlo+kompresor
    1.8 TSI (Octavia) = 1.8 T FSI (A3) - Pouze turbodmychadlo

    Pokud se bavíme o nové, praxí neprověřené technologii, kdy se z 1.4l ždímá 125kW, myslí se tím 1.4TSI, která má málo společného s 1.8TSI, jak ji pojmenovala Škoda.

    Octavia 1.8 TSI je o turbodmychadlo doplněná 1.8FSI, tedy to FSI, které se dle superkutila přestává vyrábět.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 06.10.07  00:57

    « Re: TSI a OBJEM

    VW asi udělal s TSI dobrou zkšenost, protože ukončuje výrobu FSI motorů a bude dávat jen TSI. Dříve jsem jezdil s motory 3.0TD a byly v pohodě, žraly kolem 5ti litrů, ale u té 2.2TDCI mám velké problémy s velkou spotřebou na volnoběh (motor potřebuje hodně velkej výkon, aby udržel sám sebe v chodu.

    Proto bych spíše viděl řešení ve zmenšování objemu a zvýšení plnění (např 1.8TDCI 92kW). Otázkou je samozřejmě životnost. Další faktor je cena ojetin, která u turbo motorů půjde rychle dolů.

    Pořád vidím budoucnost v diesel elektrickém řešení, protože mohou být motory v kolech a moment elektromotoru je v nízkých otáčkách mnohem větší jak u spalovacího motoru. Odpadne tak převodovka i rozvody a auto může být 4x4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.07  23:19

    « Re: re 136 kw

    RADEK1: to jsi můj člověk, taky bych bral v mondeu 2.7 V6 TDCi - jako základní motorizaci >:D

    GOES: 1.8T od VW nebyl nijak nabušený. Bez turba ten motor dával 92kW, s turbem o 20% víc (110kW = litrový výkon 61kW). Má atmosferická (=bez turba) 2.5 V6 Ford má litrový výkon 60kW - a s životností nemá problém (200000km na tachometru, v reálu o něco víc, běžná věc). Jo, verze 1.8T 132kW, nebo 165kW, to už bylo trochu o něčem jiném - ale za příklad dlouhé životnosti "nadupaných" motorů" bych je raději nedával.
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 05.10.07  21:05

    « re 136 kw

    já jen na okraj ,ale psát ,že do auta střední třídy potažmo vyšší střední(kam se mondeo tlačí) dávat nějakou 1,4 třeba že2x přeplňovanou ? Já osobně bych pod kapotou rád viděl 2,2 bi ,nebo raději V 6 2,7 bi a 4x4.prostě když kus auta tak k němu i kus motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 05.10.07  20:41

    « Re: 136kW

    A já si Kutile myslel, že M6 je bavorák jak poleno s 10ti válcem a ty o 2,0 litru :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.10.07  20:11

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    Nezbedo, začíná to vypadat, že nová 6tka dostane základní dvoulitr od Fordu a špičková verze bude přepracovaný 2,2 litr Mazdy, nyní se vstřikováním 2000 bar a 136 kW...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.07  19:15

    « TSI a OBJEM

    Mno těžko říci zda budou s TSI problémy.1,8T byla taky našlapaná a problémy zásadní nebyli.Když už tak, tak ty 1,4, tam bych si jistej nebyl, ale imho to bude hlavně o tom , jak se k tomu bude člověk chovat.Na druhou stranu, pokud budou problémy, tak až v druhém kole.T.j až si to koupí někdo v bazaru.Ale uvidíme.VW zatím v benzínech měl minimum problemů, narozdíl od ostatních.Pravdou ale je, že to bylo hlavně tím, že jeho benzíny byly předimenzované a byl opatrný v novotách.Holt až na vyjimky pokulhával v technice.Přesto byl ale úspěšný.

    Jinak je pravdou, že objem ničím nenahradíš a je lepší mít menší výkon + rozumný krouťák v co možná nejširším spektru otáček viz BMW, HONDA než se honit za nesmyslným výkonem a řešit problémy s motorem či převodovkou.Dále je také problém dostat ten výkon na silnici že...takže vocamcaď.. pocamacaď. ;-) IMHO je mnohem lepší neřešit parametry papírové, ale sednout si a řešit jak se mi s autem jede.Tak nějak pocitově... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 05.10.07  14:49

    « Re: 136kW

    Čas ukáže ako sa osvedčí TSI. Predpokladám že konštruktéri VW sa trošku do motorov vyznajú a nevyrobili motor s tým, že bude mať obrovské problémy.
    Ak bude spoľahlivosť na prijateľnej úrovni a cena oproti TDI ostane o 50 tis. Sk nižšia aj naďalej, tak TDI si kúpi len masochista. Obávam sa ale, že tá nízka cena je len dočasná.
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 05.10.07  13:50

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    Urcite????? nebo jedna pani povidala, protoze jestli me nekdo takhle navnadi, tak me pak bude mit na svedomi az to zase bude jinak!! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 05.10.07  12:55

    « Radio 6000+RW hrajeeee

    Tak sem vypalil songy a zašel to vyzkoušet, šoup sem ho tam, relativně dlouho loadoval, pak nějaká hláška, říkám tak to je v pytli, no ale když jsem zmáčk play, tak začal orchestr hrát :-) to je super, od poslední návštěvy mi mondíček dělá samou radost. Tak mu dneska za odměnu dopřeju plnou nádrž naftičky u shelu a dvojtou dávku standy, preci jen je pred náma zima, navíc sem mi ted nejak daří jezdit samé krátke štreky spíše po městě ;-\. Jooo, a taky sem včera parkoval, vedle uplně stejného monďasa, pan majitel se zrovna blížil a prohlížel si mého. Moc tomu nerozuměl, pravil že má motor 2.0 tdi >:-[] tak sem ho musel opravit, má v tom tedy 2.0 96kw no má najetých 40000km, že zatím spokojenost a žádnej problém, no ale když to nakopl, tak uplně stejnej zvuk jako z mojí 85kw chudinky, ten volnoběh je prostě hrncovitej, vykládal jsem mu o tom jak chci jít v létě na repas, tak namě koukal jak z nebe :-) a jen stále opakoval: ty první mondea měly velké problémy s motory >:D tož tak
  • 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 05.10.07  11:47

    « Rádio 6000

    Kluci, žere tady to radio RW čka?nabo jen obyč?Zkoušel někdo?Pálím často nové písničky co zrovna letí světem, to bych měl za chvíli zase pěknou zásobičku old CD. Díkes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.07  10:05

    « Re: 136kW

    BMW 123d je 2 litr a má tuším 150kW. Ale určitě bude stát za prd, když ho dávají jenom do "jedničky" >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.10.07  08:59

    « Re: 136kW

    GOES:
    S Toyotou to neporovnávej, té ubírá na výkonu inteligentní odlučovač NOx a pevných částic, až příliš inteligentní.
    136 kW a zatím mojí osobě neznámý krouťák (bude ale kolem 400 - 420 Nm.) je na 2,2 litr zatím jasně nejvíc. Howgh.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.10.07  08:57

    « Re: 136kW

    V tomto se mýlíš, kutile.
    Niřší objem motoru znamená vyšší zatížení součástek a problémy s životností.
    Věř mi, VW bude mít velké problémy s motory TSI (těmi, co jsou 2x přeplňované).
    Např. v PSA měli dieselovou 1,4HDI 16 v vyhnanou na 66 kW 205 Nm již v roce 2003. Potom po určitých zkušenostech tuto cestu zavrhli a rozhodli se přejít na 1,6HDI 16 v, kde mají dodnes 66 kW ale 24O Nm a klidné spaní. Samozřejmě mají i výkonnnější verzi 1,6HDI, potom dvoulitr 100 kW 320Nm, připravuje se 110 kW 350 Nm, mají 2,2 HDi 118 a 125 kW max. 400 Nm a mají i 2,7 HDi.
    Je nesmysl myslet si, že vše nahrneš do 1 motoru o velikosti 1,4 TSI...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 05.10.07  08:12

    « Re: 136kW

    Mít větší výkon neznamená automaticky jezdit rychleji. Je to spíše o bezpečném předjíždění. Třeba pro jízdu podle předpisů stačí Mondeo 2.0TDCI 85kW ale pro rychlé a bezpečné předjíždění nestačí ani Mondeo 2.2TDCI 114kW. Jako nejvhodnější řešení proto vypadá hybrid, kdy v sérii se spalovacím motorem je elektromotor napájený z nějakého kondenzátoru, který pouze pro účely předjetí zvýší krátkodobě moment.

    U své 2.2TDCI mám problém se spotřebou na volnoběh a proto bych bral menší motor, ale zase pro předjetí by byl u menšího motoru výkon nedostatečný. V tomto směru je zajímavý motor 1.8TDCI 92kW. Škoda, že u tohoto motoru není overboost třeba 30-40%.

    Už se to tu probíralo ale motory velikosti 2.2 opravdu už nejsou to pravé, spíše by byl vhodný menší objem s biturbo. Ukázkou toho jsou motory TSI od VW. Požadavek je plochá momentová křivka v maximálním rozsahu a to i jinak pohodový 2.2TDCI také nemá. Chybí mi u něj moment ve 1500ot (např Renault Megane má max moment už v 1500ot.) a výdrž momentu až do 4000ot.

    Měl jsem možnost jezdit s M6 s motorem 2.0 105kW. Oproti2.2TDCI má ve městě spotřebu skoro o litr menší a přitom max moment má stejný. Zrychlení má sice o 0,3sec horší ale v reálu je živější.

    A třeba motor 2.0TDI 125kW s max momentem 350Nm/1750ot je také výkonnější jak 2.2TDCI a přitom má spotřebu nižší.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 05.10.07  07:26

    « Re: 136kW

    No , tam je výkon vyšší, ale využitelné spektrum otáček je malé, takže se s tím hůř zachází. Ten slabší(velmi relativní pojem) motor má příjemnější projev a lépe se s ním pracuje - je to o kultivovanosti. To brečení po vyšších výkonech mi přijde zbytečné, neříkám, že výkon není třeba, ale hodnoty výkonu pro české silnice a limity ztrácejí význam. V Británii, jak jsem se dočetl, mají nějakou úvahu u rychlosti služebních aut - něco jako inteligentní omezovač rychlosti - to omezení je někde na 70km/h , někdo spočítal, že to zachrání asi 30% životů( nehody způsobené rychlostí a ničící lidský život se podílejí asi 8% - dle statistiky) - no a chtějí to zavéct i do normálních aut :-O , takže v budoucnu se obávám, že hon na výkon bude komická záležitost :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.07  21:04

    « 136kW

    No nevím, ale 136 kW brát jako nášup mi přijde jako neopodstatněné.Taková TOYOTA má 130 kw již dávno a že by to byl nějakej nášup nebo perla se říci nedá.Jede to dobře to jo, ale kupodivu ty slabší diesely od Toyoty jsou mnohem lepší.Krom výkonu, pochopitelně...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.10.07  18:30

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    Lubo26: kolikrát mám troubit že Mazďácký motory nejsou motory od Fordu??? Jasně že S-Max dostane 2,2 TDCi Ford-PSA, až nazraje čas...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.10.07  18:29

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    m.leky: na jaře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  17:53

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    tady taky
    [odkaz]
    Hmm,uvidime co je na tom pravdy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  17:41

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    Na tejtro stranke sa pise o 2,2 dizlovom motore z dielne PSA s vykonom 155 HP.

    [odkaz]

    Kde ste sa dostali k takej info? Nepojde taky motor aj do S-maxika?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  16:45

    « Re: overboost

    v jednej diskusii ktora tu bezi pod Citronom C4 sa pise:

    "K funkci overboost: Plynový pedál má ve své spodní poloze funkci "prošlápnutí" až na podlahu - nohou je cítit, že jakoby něco povolilo a jde to ještě o cca 2 cm níž - je tam mikrospínač, který aktivuje řídící jednotku a ta pozmění na 17s charakteristiku motoru - přidá 20 Nm ;-) Prodejci jsou mamlasové, že to nevědí.."

    .... tak by ma zaujimalo ci to ford nema tiez nejak tak podobne ale asi nie lebo na pedali nic necitit.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.10.07  16:37

    « Re: Spotřeba na volnoběh

    Hm, tak teď je mi jasné proč to tak žere. Benzíňák měl 0,6litru/hod. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.10.07  16:36

    « Re: overboost

    To kafe: Taky jsem to chtěl vědět, ale odpověď jsem nedostal. Obecně Ford tvrdí, že při prudkém sešlápnutí plynu na podlahu dojde na cca 10sec ke zvýšení momentu v oblasti maximálního momentu. Ale snad to funguje jen na 4-6 rychlost. Snažil jsem se ho vyvolat protože ho mám mít 40Nm a to už bych čekal že bude znát, ale nic jsem nepozoroval. Snad jen to, že mám při jízdě do táhlého kopce promněnlivý zátah motoru. :-)

    Ptal jsem se i u BitPower, zda zůstane zachován, ale prý je to spíše marketingová záležitost, v praxi cítit není.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  15:32

    « Re: Spotřeba na volnoběh

    ja bych rekl ,ze jak kdy. :-).Ale nechtej to vedet, urcite te to nepotesi :-) .tipuji 4l/hodinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  14:54

    « overboost

    viete niekto ako presne funguje overboost? zapina sa na zaklade nejakej konecnej polohy plynoveho pedalu alebo pri prudkom pridani plynu alebo nejak inak? na ako dlho sa zvysi krutiaci moment?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.07  10:55

    « Re: Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW

    To vypada moc pekne.Od kdy se bude do Mazdy montovat?Se budu muset na CX-7 a novou 6ku zajit podivat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…