FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 13.11.07  15:37

    « Re: Stěrače FLAT.

    už jsem našel problém. Byť jsou oba dva HEYNER, tak se liší gumičkou. U toho dobrého je měkčí a lehne na sklo, u toho druhého je tvrdší a nelehne a proto nefunguje. Výměna gumičky by asi pomohla, ale reklamace bude jistější. Jsou to pitomci.
  • « 00 Reagovat !

    foto panther

    panther 13.11.07  15:24

    « Re: Stěrače FLAT.

    to:superkutil
    Na některých stěračích je tzv. přítlak-takový křidýlko co stěrač tlačí při jízdě na sklo. Jinak se tyto přítlaky stěračů dají koupit samotné. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.11.07  10:58

    « Re: Stěrače FLAT.

    ..při větších rychlostech asi přece jen větší plocha stěrače způsobí nadlehčování díky proudícímu vzduchu....ale nový stěrač to zvládá....
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 13.11.07  10:51

    « Re: Stěrače FLAT.

    no jestli sis koupil nejakej za 300 tak nevim, ja kupoval ford premium a stiraj oba dobre.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 13.11.07  10:15

    « Stěrače FLAT.

    Ahoj, koupil jsem stěrače FLAT a mám problém s přítlakem. Pravý funguje skvělě ale levý místy nedosedá, jako by měl špatný přítlak. Nemáte někdo grif, jak nastavit rovnoměrný přítlak pro celý stěrač? Je to opravdu tak citlivé na nastavení? Nebo je to právě v kvalitě a technologii výroby těch stěračů?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.07  19:54

    « Re: Autoradio KOD

    Batman: to bys mohl znát [odkaz] kalkulaček kódu je k dispzici taky dost, ale když už budeš nakupovat u forda redukce, oni ti ten kód řeknou ;-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.07  14:16

    « Autoradio KOD

    Ahoj vsem mam dotaz vyndal jsem si svoje FORD radio 6000 s tim ze jsem si objednal plastovou redukci. Ovsem po vyndani radia jsme zjistil ze potrebuju jeste nejakou kabelovou redukci. Tak jsem radio strcil zpet a chce po me kod kterej po minulem majiteli nemam. Nemate nekdo moznost vygenerovat kod na zaklade neceho popripade needa se nekde sehnat nejakej generator nebo tak neco? Dekuju moc vsem za rady. PS: Nevite nekdo jaka kabelova redukce je ejste potreba?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.11.07  09:49

    « Re: Manuál principů CR

    To cja: Únava, mělo to být 40km/h. :-) Ale jinak v Praze na okruhu není problém vidět auta jet 140km/h. Ale to brzy skončí, časové radary udělají své. Nevím jak je to v jiných městech, ale v Praze jich bude hodně. Bohužel to bude mít i jeden negativní efekt a to že se doprava v Praze zastaví. Před pár lety jsem byl v USA a tam se nejrychleji jezdí ve městech po rychlostních silnicích. Je to tam trochu jiné protože na nejbližší rychlostní silnici máš maximálně 500metrů. Ale v obytných částech samozřejmě jezdí pomalu. Osobně jsem ale pro zpomalení silnic v Praze, protože ač bydlím přes 600metrů od jižní spojky, tak nemohu pro hluk otevřít okna. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.11.07  08:13

    « Re: Manuál principů CR

    Kutil: po městě 140 ???????????
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.11.07  23:54

    « Re: Manuál principů CR

    Hm, je zajímavé, že když jedu hodně ostře okolo 110km/h tak to žere rozumně, při rychlosti okolo 160km/h to žere víc ale jde to. Ale když jedu s hodně málo plynu a s otáčkami mezi 1500 - 2500ot tak to žere hodně. A to i když třeba jedu po městě 140km/h. Jako by najednou v otáčkách od 1250-1750ot (platí pro 1,2 a 3ku) žral víc. Jako by bez turba žral víc. Nejmíň žere při zátěži okolo 2000ot. Ten motor 2.2TDCI holt má opravdu hodně velkou spotřebu při zahřívání, volnoběhu a pro vlastní pohon (ztráty). Docela by mě zajímalo jak moc žerou ty 1.8TDCI 92kW/320Nm. To že je to hlučný motor jsem viděl v S-MAXu, ale jinak vypadá hodně dobře, výborně jde za plynem, spojka je rozumná, táhne už od 1700ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 09.11.07  18:51

    « Re: Manuál principů CR

    Oleowr1: ne, to možné není. Nicméně je to nejstarší strategie, která už brzy přestane stačit.
    Přesnější bude měření tlaků ve válcích senzory zabudovanými do žhavicích svíček, případně místo těchto senzorů tlaku použít lambda senzory. Tehdy bude spalování extrémně přesně řízeno, emise půjdou k nule a využití paliva (vyšší výkon nebo nižší spotřeba) bude extrémní.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.11.07  10:20

    « Jen pro info, jak se dá v ČR podnikat a aby někdo z Vás taky nenaletěl.

    [odkaz] :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 09.11.07  10:10

    « Re: Manuál principů CR

    To WinDiesel: Asi hloupá otázka, nemůže rozhodit měření hluku motoru nějaký vnější vliv? Myslím hluk, který by mohl být generován např. pneumatickými kladivy, vysypáváním kamení z korby náklaďáku, obecně hluky na stavbě, odpálení světlice apod. Pravděpodobně se měří úroveň nízkofrekvenčního hluku, filtrují se možná jen významné kmitočty tohoto hluku při konkrétních otáčkách.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 09.11.07  08:46

    « Re: Manuál principů CR

    superkutil: s těmi vstřikovači je to tak: piezo jsou rychlejší, takže MOHOU účinně pracovat is s nižším tlakem, vstřikují přesněji palivo.
    Na druhou stranu, když máš vyšší tlak, piezo nepotřebuješ a je dražší.
    Pravidlo = tlak v rampě ničím nenahradíš.
    Co se týče kompenzací vstřikování, vychází ze strategie založené na odposlouchávání hluku motoru. Snaží se snížit hluk motoru úpravou doby vstřikování jednotlivými vstřikovači, válce se potom mohou od sebe lišit celkem výrazně, protože strategie přihlíží ke kompresím, opotřebení válců, opotřebení vstřikovačů... Čím je např. vyšší opotřebení vstřikovače, tím dříve dá ŘJ impuls k jeho otevření a ke vstříknutí dávky paliva. A jízdní styl má na tyto parametry rozhodně vliv také.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 09.11.07  08:39

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    hil: platí stejný princip, teď jen řeším turbo, Euro 4 mají jiné turbo. To by nám mohlo zhatit plány.... :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  21:13

    « Re: Manuál principů CR

    To WinDiesel: Tak jsem pročetl manuál o principu C-R a moc jsem nepochopil jak systém pozná jak moc se vstřikovače opotřebovávají a jak se mění jejích parametry. Je to šílená alchymie a tech vlivů na vstřikované množství je mnoho. Jaká je asi přesnost vstřikovaného paliva? Zajímavá je zmínka o vstřiku nafty při otevírání výfukových ventilů (následný vstřik). To zřejmě může být důvod vyšší spotřeby EURO IV oproti EURO III. Z celého manuálu vyplývá, že by otvory ve vstřikovači měly být co nejmenší a tlak co nejvyšší. Pak nechápu, proč se montují do nových motorů piezovstřikovače, které mají mít nižší tlak jak elmag.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  20:57

    « Re: Palivo

    To DIM: Pouze reaguji na to co píše pepek. Auto jsem kupoval jako skladové, ale jak dlouho ve skladu je jsem nevěděl. Předchozí příspěvky byly jen kvůli pepkovi. Nechápu co do toho tak reje a proč uvádí mylné údaje. Já jen že nemám rád, když tady pepek něco plácá a o situaci neví vůbec nic. 8-s Pepek vždy vytrhává z kontextu, informace se měnily podle toho jak se měnily závady na autě nebo jak vycházely na povrch další údaje. Myslím, že je úplně jedno jestli auto bylo ve skladu 14dní nebo 6měsíců, v obou případech by mělo být auto bez závady a doba uskladnění by neměla mít vliv na to zda je auto poruchové a nedodělané. Ale pepek si bude mlít stále svou a tak už na to nebudu reagovat.
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 08.11.07  17:40

    « Spokojenost

    Jo, já jsem taky spokojenej. Po měsíci a 5 dnech mi spravili auto a teď si zase chvíli zajezdím... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.11.07  15:07

    « Re: Palivo

    Kutile , koupil jsi špatně, my to už víme............tak už to tady neopakuj. Já když si to fórum otevřu ajsou v něm nové příspěvky, tak jsem celý zvědavý kdo co nového tady píše.... a to zase ty a stále totéž :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 08.11.07  12:46

    « Re: Palivo

    Před rokem jsi tvrdil, že při koupi jsi věděl, že uloženka je stará jen tři měsíce. Tyhle povídačky můžeš zkoušet na hluché a slepé nebo maximálně na sobě rovné "upravovatele reality".
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  12:01

    « Re: Palivo

    To pepek: Ty si nedáš pokoj. Pokud máš nějaké podložitelné tvrzení, tak ho dej na web, jinak neotravuj. Níže uvedený odkaz mapuje celou historii vozu. Myslím, že dopisy z FMC jasně hovoří o tom co s vozem bylo. Auto mě bylo prodáno se slevou jako výběhový model, o tom že to je 6měsíční ležák jsem nevěděl. Auto bylo na leasing a v den předání, respektive do týdne od předání jsem v autě nalezl 25 závad které podle mne byly důvodem k vrácení vozu (zatékání do vozu, pískání kolem dveří, odpadávající polstrování, zdeformované plasty, nefunkční ventilace, nefunkční ovladače stěračů, odstávající a upadávající lišty, křivé dveře, atd.). Vše je doložitelné, ale myslím že to nemá cenu dávat na web. Ty jenom mlžíš a prudíš. To je o ničem. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  11:54

    « Re: Palivo

    To oleowr1: Já vím, že je to u ostatních automobilek podobné. Znám to od Renaulta a Peugeota. ;-) Je nechápu, že v případě takovéhle nepovedenky, kterých myslím moc není, prodejce nevezme auto zpět a nedá ho třeba na půjčovnu a zákazníkovi nenabídne jiné. Nechápu, že jsou ochotni se 4roky dohadovat a opravovat.

    Tu hlášku s autem do 1miliónu jsem u Forda slyšel taky. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  11:46

    « Re: Palivo

    To Jozef0351: To víš, když mi všichni tvrdí, že Ford je spolehlivé auto, tak hledám to spolehlivé. >:D Mondeo 2.2TDCI je můj 5tý Ford. První byl jetý pohřebák Escort 1.6D (ten šlapal jak hodinky), nový Escort 1.6i (ten žral a zlobil motor), nové Mondeo 1.8i (jeho historie je níže), jetá Fiesta (mám ji doposud a není špatná) a Mondeo 2.2TDCI (to zatím vypadá nejlépe, teda až na spotřebu a sedačky). Takže pokud se TDCI osvědčí, tak třeba další auto bude S-MAX nebo C-MAX ale pokud bude TDCI nebo Mondeo zlobit, tak to bude Subaru Forester nebo jiná 4x4.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 08.11.07  11:31

    « Re: Palivo

    to kutil: ono si asi v kvalitě moc nevybereš, je to o štěstí a o tom co jsi ochoten v autě tolerovat, mnohé závady nebrání provozu a jsou lidi, kterým nevadí třeba zatékání do auta, vrzající palubka, odchlipující se těsnění, pískání brzd apod. Nikdy by něco takového nereklamovali.. Jeden známý měl 2,0TDDi a měl s ním celkem dost problémů, vloni se rozhodl, že už toho bylo opravdu dost a chtěl koupit Oktávku, u dealera ho ukecali na Prassata. Když jsem s ním naposled mluvil jak je spokojený jen mi řekl, že už najezdil pomalu více km s náhradními vozy než se svým vlastním. Bere to s humorem a jako velké plus uvádí to, že si zajezdil s téměř celým repertoárem od VW!

    Dealer mu k tomu řekl, jestli chce spolehlivé a kvalitní auto, nemůže to čekat od auta do 1 milionu, měl se prý raději nechat ukecat aspoň na A6-ku.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 08.11.07  11:20

    « Re: Palivo

    to impaler: To bys musel znát víc podrobností o nákupu uloženky převezené z Belgie a prvotní závady polokutila. Na uložence s hodně velkou slevou pro NORMÁLNÍHO člověka není nic špatné, ale v tomto případě to bylo něco jiného. Kdybys sledoval vývoj polokutilových, slušně řečeno "úprav reality" - za těch 6 let, tak se opravdu nebudeš ničemu divit.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 08.11.07  11:18

    « Re: nafta

    to jarda.suchy: O.K., mě se akorát nelíbí (i u mně v práci) jak se postupně čím dál tím větší část pracovní doby tráví řízením auta a na produktivní práci není čas. Pokud instaluješ nová zařízení, tak se tomu většinou nevyhneš, já strávím měsíčně v přepočtu několik pracovních dnů za volantem díky ježdění do Prahy na porady a na práci mi pak nezbývá čas...
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 08.11.07  11:07

    « Re: Palivo

    Kutil ty si masochista :-)
    S predchádzajúcim Fordom aj predajcom si mal neskutočné problémy a zase si si kúpil v tej istej predajni Forda. Predpokladám, že tvoje ďalšie auto bude opäť Ford. >:D Asi by si sa nudil keby si mal spoľahlivé auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 08.11.07  10:52

    « Re: Palivo

    Kutile asi te tve Mondeo nema rado, kdyz budes starou pravidlene pomluvat taky ti vecer neuvari, to je fakt. >:D

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.11.07  08:56

    « Re: Palivo

    To pepek: Opět prudíš a jsi mimo. Nabídka na výměnu byla, ale až po 2letech od prodeje a při najetých 32000km. Do té doby probíhalo dohadování a opravování. Výměna měla být za Focus (viz fax) ale pak přišel dopis od ředitele FMC viz [odkaz] a z výměny sešlo. 4letou záruku jsme dostal za to, že kvůli blbosti někoho ve výrobě došlo k vyplavení 1/2 vozu a s výměnou to nemělo nic společného. Musím říct pepku, že jsi fakt otravný s těmi nesmysly co tady vždycky vykřikuješ. Auto bylo koupené se slevou ale ne nijak výraznou a sleva byla na to, že je to končící model a ne na to že je auto nekvalitně vyrobené. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 08.11.07  08:18

    « Re: Palivo

    Ty, pepku, normálně s tebou souhlasím do puntíku, ale co je špatného na půl roku stojícím novém autě? To má mít jako sníženou záruku nebo co? To by se týkalo i mého auta (nemělo 25 závad :-) ) a to bych je hnal, kdyby chtěli poukazovat na něco takového. Kutilův flame proti FMC jinak prosím neřeším.. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 07.11.07  23:08

    « Re: Palivo

    Nelži polokutile, ta nabídka na výměnu auta od FMC tam byla. To jen ty jsi cuknul a raději jsis nechal prodloužit záruku na 4 roky u auta, které jsi kupoval s hodně velkou slevou jako půlroční starou uloženku.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.11.07  22:47

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    PetrT: A co platí pro 2,0?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.07  22:21

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    Ano, ma jine turbo [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.11.07  21:59

    « Re: Palivo

    To Deadlift: Jedná se o auta se kterými se jezdí (obchodníci, logistici, manageři). Žádné z těch aut není u manželek. ;-) A v nástavbě účetního systému je i kniha jízd do které se uvádí i záruční opravy.

    A moc nechápu s tím vracením. Když člověk koupí auto, tak ho i v případě závad prodejce zpět nevezme. Když jsem u Mondea našel při prodeji 25závad, tak jsem ho chtěl vrátit a odstoupit od smlouvy pro ztrátu důvěry, ale tím že bylo na leasing, tak by ho musela vrátit leasingová firma a tou byl Ford Credit a ten ho samozřejmě vrátit nechtěl a tak se 4roky opravovalo. Jenže na rozdíl ode mne, už ostatní lidi dalšího Forda nekoupí. V tom jsem holt nepoučitelný. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.07  21:06

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    Euro4 má také i jiné turbo. Nebo ne?Jinak to zní dobře.Pokud by to předešlo problémům, tak do toho jdu.Jen by mě zajímalo kdo udělá ten SW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.07  20:45

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    To WinDiesel: dobra prace !!!
    "...ciste teoreticky by melo mit Euro4 nizsi spotrebu" - opravdu jen teoreticky - opak je pravdou - overeno i m.leky toho byl svedkem. Paradox je, ze s nizsimi emisemi je spojena i vyssi spotreba paliva! Co je na druhe strane pravda je, ze Euro4 se chova kultivovaneji, dynamicteji a prenasi mene vibraci do interieru nez Euro3 - take overeno prakticky. Rozdil ve spotrebe je cca 1litr/100km. Aspon podle vsech informaci co tady ostatni s dlouhodobejsimi zkusenostmi tvrdi s Euro3.

    2,2TDCi 09/2005 cca 78t Euro4
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.07  20:29

    « Re: nafta

    To oleowr1: no jednoduse - za presne 16dni mimo nedele jsem najel 11695km podle knihy jizd - natankovano 842litru nafty = tzn. vypocitana prumerna spotreba 7,2 (PP jsem nuloval po tretim tankovani z uvedenych 19ti a ten ukazoval 6,7 po tech cca 14ti dnech)
    Ne, komponenty jsme netestovali, ale nasazovali jsem nova zarizeni na pobockach - mereni kvality jakosti vystupu a byla nutna kazdodenni kontrola. Je na tom neco divneho?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.07  20:20

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    Toz neni to spatna nabidka. EURO4 ma mit kultivovanejsi projev, tak bych do toho sel, pokud se pri tom provede revize celeho systemu vstrikovacu a vymena trysek. Mozna bych zase mel chrochtaka rad..
    Jak moc ses si Petre jisty poroveditelnosti a jake jsou nejpravdepodobnejsi scenare mozneho pok.urveni?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.11.07  20:12

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    cia: to by myslím připadalo v úvahu. Mě se zdá, že vstřikovače v Euro 3 jsou skutečně trochu problematičtější, než v Euro 4, tak tímhle způsobem by se dalo utéci do asi lepších vstřikovačů. Většina lidí co měla problém, měla Euro 3. Jasně, jsou výrazně mladší než Euro 4.....
    Čistě teoreticky by Euro 4 měla mít nižší spotřebu...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.11.07  20:08

    « Re: Přestavba EURO 3 na EURO 4 za cca 15000 Kč

    hil: soráč, to platí pro 2,0TDCi, mylně jsem předpokládal že 2,2TDCi budou mít stejné čerpadlo... :-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…