FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  18:13

    « Vse co tu pisete sem nepatri !!!

    Vazeni prispevovatele!
    Vite jak funguji zakladni podstaty veskerych diskuzi na celem svete?
    Napise se tema a k nemu se pote vsichni ostatni vyjadruji!
    Zde podle nazvu se bavime o Ford Mondeo 2,2TDCi a ne o nakladnich autech nad 3,5t. Prosim zalozte si toto valecne tema samostatne.
    Prosim, odepiste nekdo "inteligentni" odpoved ;-\, ze mate Mondeo s timto motorem a ze to sem tedy patri!
    Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 12.12.07  15:02

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    DR: Napíš komu si to adresoval a potom sa ti kľudne ospravedlním.
    Oleowr: Asi tak. V našom okrese by som na DI neuspel. Ani v niektorých požičovniach karavanov.

  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 12.12.07  14:47

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    to DR.:
    1. názor renomovaného právníka neberu jako relevantní (psal jsem, že 2 právníci mohou mít odlišné názory)
    2. výklad MDČR - ten je pouze závazný, ale to neznamená, že je správný, pokud se mi to nezdá musel by to řešit soud - máš plnou pravdu
    3. tvrzení, že s ŘP B můžu tahat za motorovým vozidlem do 3500kg 750kg vozík je v pořádku pouze za předpokladu, že by se nejednalo o soupravu. Podle §2 Silničního zákona je souprava složená z jednoho nebo více motorových vozidel a jednoho nebo více přípojných vozidel.

    Přívěs do 750kg je podle mně přípojné vozidlo, má svou registraci, podléhá pravidelným STK. Pokud ho nepovažuješ za přípojné vozidlo napiš prosím Tě proč §2 Vymezení základních pojmů neplatí pro §81 Silničního zákona? S jakými základními pojmy tedy §81 pracuje? To by také šlo např. zpochybnit, že běžné osobní auto je motorové vozidlo.

    Vážený DR. celá tato diskuze je akorát o tom, že Silniční zákon (ani jiné zákony) nejsou napsány jednoznačně a je v nich spousta chyb. Kdyby tomu tak nebylo nepotřebovaly by výklady, stanoviska odborníků, neustálé novelizace apod. Výkladů je více, ale relevantní je samozřejmě ten z MDČR, protože má kulaté razítko.

    Pro člověka, který chce tahat za těžkým autem vozík do 750kg a vejde se s celkovou hmotností do 4250kg je výklad MDČR přínosem a pokud ho za tento přestupek bude někdo chtít trestat odvolá se na něj.

    Když však hypoteticky tento člověk způsobí s takovým "spřežením" (schválně nepoužívám soupravou) někomu škodu a bude-li mít poškozený schopného právního zástupce, zcela jistě může dojít k tomu, že patřičný soud označí výklad MDČR za nesprávný.

    Dávám Ti za pravdu, že podle výkladu platných právních předpisů lze s motorovým vozidlem 3500kg tahat vozík 750kg, s tím, že nesouhlasím s výkladem MDČR.

    Každý právník i soudce Ti potvrdí, že chyb v zákonech jsou desítky, možná stovky a podle těchto zákonů se běžně soudí a právě ty chyby jsou obrovským zdrojem příjmů pro schopné renomované právníky.

    Tím bych chtěl tento problém definitivně uzavřít, O.K.?!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  14:46

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    Jozef0351: keď "nečítaš" tak radšej ani "nepíš", aby si nebodaj nevyzeral ako somár.

    BTW, pořád ještě ses neomluvil. Když na to nemáš, tak neurážej, to dělají jen zbabělci.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 12.12.07  14:36

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    To som ešte nečítal. Mal som na mysli predchádzajúci odkaz na stránke o koňoch.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  14:18

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    Jozef0351: pokud podle tebe stanovisko MDČR k rozsahu řidičského oprávnění skupiny B a B+E z hlediska řízení jízdních souprav, vydané pod. č.j. 120/2006-160-LEG/1 ze dne 16.10.2006 [odkaz] nemá žádnou právní váhu, tak opravdu jen znovu potvrzuješ moje slova (i když ty samozřejmě nevíš, koho se ta slova týkala).
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 12.12.07  14:05

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    Veď to nie je jednosmerné. Písmeno "a" obmedzuje súpravu podľa písmena "c" na 750 kg a spätne písmeno "c" obmedzuje písmeno "a" a "b" v prípade súpravy na 3500 kg. Písmeno "b" neobmedzuje súpravu podľa písmena "c" nijakým spôsobom. Jednosmerné by bolo, keby písmeno "a" obmedzovalo súpravu podľa písmena "c" na 750 kg, ale súprava podľa písmena "c" by neobmedzovala písmeno "a" na 3500 kg. Je tam jasne napísané POKUD súprava zložená z "a" neváži viac ako 3500.
    Názor môjho kamaráta na DI, renomovaného právnika, ani nešpecifikovaného právnika zamestnaného na nešpecifikovanom odbore ministerstva prezentovaný z druhej ruky, nemá žiadnu právnu váhu. Nič z toho nie je oficiálny názor ministerstva, metodické usmernenie a pod. Olewr tu napísal ako sa zákony čítajú právnou rečou.
    Je to síce právne irelevantné ale pozrite si stránky požičovní obytných prívesov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  13:28

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    oleowr1: už 2x jsi dostal odkaz na výklad odsouhlasený zástupcem MDČR, který potvrzuje 3500+750=4250. A tady máš ještě jeden [odkaz] a ještě druhý [odkaz] Pokud by se auto + vozík pod 750kg považovalo ve smyslu tohoto ustanovení za soupravu, nemohlo by pro ne platit 3500+750=4250 - což pro ně ale platí.Dokud nenajdeš v zákoně (nebo jeho výkladu k tomu oprávněnou autoritou) definci, která říká, že i vozík pod 750kg je považován za přípojné vozidlo, tak to přípojné vozidlo není (s ohledeme na existující výklad MDČR bodu a) a c)) - nech si to vysvětlit renomovaným právníkem.

    MDČR je v tomto směru nejvyšší autorita, jeho výklad může změnit pouze rozhodnutí nezávislého soudu. Takže názory renomovaných právníků nemají do té doby žádnou právní váhu a jsou a) irelevantní, b) poněkud jednosměrné, protože na jednu stranu aplikují omezení z bodu c) na bod a), ale neaplikují omezení z bodu a) na bod c). V tomto případě celkem o ho*no jde, ale doporučuju raději moc nespoléhat na názory renomovaných právníků, když se spletou, tak zavřou tebe a ještě jim za to zaplatíš.

    To mi připomíná ten vtip, jak chytí Procházku a on u soudu říká svému právníkovi, že nechce jít do vězení. A právník na to ať je klidný, že s tolika penězi do lochu rozhodně nepůjde. A je to pravda, když Procházku nakonec odsoudí a zavřou, nemá už ani floka.

    A ještě jeden: dělají ve fimě konkurz na místo vedoucího a jeden z uchazečů je právník. Když na něj dojde řada a výběrová komise mu položí testovací otázku "kolik je 2+2", právník rychle zkontroluje, zda jsou zavřené dveře a okna, pak se nakloní k předsedovi a šeptem se zeptá "kolik chcete, aby to bylo?".

    A tohle celkem vystihuje můj názor na převážnou většinu renomovaných právníků.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 12.12.07  12:06

    « Re: Kauza Rover

    Kutil, predpokladám že tvoje ďalšie auto bude Rover. Keď si si po predchádzajúcich problémoch s Fordom kúpil zase Ford ;-)
    Za seba môžem napísať že jediný konštrukčný problém mám s 5 dverami. Keď ich za dažďa otvorím, tečie z nich voda priamo do kufra a nie do žľabu po krajoch kufra alebo nad dverami - liftback. Ale nič strašné. Inde mi do auta netečie takže konštrukčná chyba to nebude, iba chyba tvojho auta. Po 2 rokoch / 90 tis. km mi nič nevŕzga. Okrem ľakťovej opierky pri určitých trplotách keď sa o ňu opriem. Je to plast a nie je to BMW. Rádio CD6000 je biedne ale to nie je konštrukčná chyba auta. To je to šetrenie výrobcu čo spomínaš a moje šetrenie že som si nekúpil vyššiu výbavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 12.12.07  09:37

    « Re: Kauza Rover

    To hope: Vzhledem k tomu, že moje Mondeo MK V má hrozně moc společných dílů a řešení s MK II, tak bych neviděl problém, že poukazuju na konstrukční vady výběhového modelu, protože nová řada Mondeí určitě z předchozí řady také hodně přebrala. A třeba MK V přebrala z MK II plno špatných a problematických řešení a ty dobré nepřebrala, tak že mi připadá, že vývoj spíše řeší výrobní náklady než zvyšování technické úrovně. Ale ta tam samozřejmě taky je. Ale třeba vrzajících částí je v MK V mnohem více jak v MK II. MK V je mnohem více "fórové" jak MK II a servis chyby výroby řeší tak, že všude cpe černý silikon, takže z odnímatelných dílů se stávají neodnímatelné. A to je auto teprve 9 měsíců staré a má najeto jen 25tis.km. tak si říkám, jak to bude vypadat po 150tis.km.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 12.12.07  09:17

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    Reči toho právnika nerozumiem ale sedliacky rozum mi hovorí to isté. Písmeno "a" aj "c" niečo obmedzuje ale ani jedno neruší obmedzenie toho druhého. U vás aspoň traktor môže ťahať viac ako 750 kg. U nás pravdepodobne nie. Náš zákon je v súlade so smernicou ktorá bude záväzná od r. 2013.
    DR: Presne si to vystihol:"... analogicky musí platit, že bod a) omezuje celkovou hmotnost přípojného vozidla v bodě c) na 750kg, Protože v bodě a) se jasně píše, že k autu můžeš připojit vozík o maximální hmotnosti 750kg a v bodě c) není nikde napsáno, že tento limit můžeš překročit. Bod a) to přece říká jednoznačně, vozík nesmí mít celkovou hmotnost vyšší, než 750kg"
    Len doplním že "c" říká jednoznačně, že souprava nesmí mít celkovou hmotnost vyšší 3500.
    Auto + vozík je súprava. Písmeno "c" definuje súpravu s traktorom (b) v plnom rozsahu a aj s autom, ktoré je už obmedzené písmenom "a" na 750 kg.

  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 12.12.07  09:05

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    to DR: Jak jsi došel ke svému právnímu názoru, že auto s vozíkem není jízdní soupravou!?

    Cituji § 2 Silničního zákona:

    Vymezení základních pojmů

    ....
    i) jízdní souprava je souprava složená z jednoho nebo více motorových vozidel a jednoho nebo více přípojných vozidel,2)
    ....

    Tedy buď vozidlo skupiny B (do 3500kg)nepovažuješ za motorové vozidlo nebo přívěsný vozík (nákladní či karavan) nepovažuješ za přípojné vozidlo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  08:41

    « Re: A teď z jiného soudku

    cja: první zimu to bylo OK. Až když jsem letos dal přední dozadu a zadní dopředu, začalo to hučet, jako by byla ložiska v kolech na odchodu, hlavně při brždění a v zatáčkách. Dá se to přežít, většinou to není slyšet.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.12.07  20:41

    « Re: A teď z jiného soudku

    to DR: člověče vůbec mi neděláš radost , já tam ty GY teď nazul zrovna UG 7+ a už se bojím co my to na Mondu bude dělat - já je kupoval hlavně na sníh - zatím slezl a přešel jsem z Dunlop M3 , tak jsem z toho volajaký zmetený, nazul jsem´je včera(předchozí zimní sada ztvrdla a už to nebylo ono - i když vzorek 5 mm), zítra jedu P-ce , tak uvidím - budu doufat, a podvozku si taky hledím - nové tlumiče ve 100t km byly nutností, geo 1x ročně a pokud problém , tak včas řešit - vždyť nás to drží na silnici. Jinak GY jsem jezdil letní NCT5(na předchozím Mondu) a na nich to bylo obuto i po novu, mě moc nepřesvědčily, ale u zimních jsem doufal :-| , tak uvidíme :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  20:05

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    No a není to krásné? Kór když diskuse dostane úroveň? :-)

    Fakt mě mrzí, že jsem ty práva nedělal. Je to zajímavé a ještě to nese.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  19:07

    « Re: Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    oleowr1: impaler sem dával [odkaz] na podrovné vysvětlení, které bylo konzultováno se zástupcem ministerstva dopravy ČR (kdo jiný už by to měl vědět).

    Od začátku opakuju, že auto + vozík dle bodu a) není podle zákona považováno za SOUPRAVU. Bod c) platí pro SOUPRAVY. Výklad MDČR to potvrzuje.

    Pokud by skutečně platilo, že bod c) omezuje celkovou hmotnost i pro auto s vozíkem v bodě a), pak analogicky musí platit, že bod a) omezuje celkovou hmotnost přípojného vozidla v bodě c) na 750kg, Protože v bodě a) se jasně píše, že k autu můžeš připojit vozík o maximální hmotnosti 750kg a v bodě c) není nikde napsáno, že tento limit můžeš překročit. Bod a) to přece říká jednoznačně, vozík nesmí mít celkovou hmotnost vyšší, než 750kg.

    A včil mudruj - a pozdravuj svého renomovaného právníka, jeho práci mu nezávidím.
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.12.07  18:30

    « Právní názor k max. hmotnosti soupravy

    Protože jsem:
    1.právnicky nevzdělán,
    2.v právu neumím najít logiku,
    3.stejný zákon dokáží 2 renomovaní právníci vysvětlit úplně rozdílně,
    zeptal jsem se známého advokáta, dal jsem mu přečíst naše příspěvky a dal mi svůj výklad:

    a) s ŘP skupiny B můžeš podle platného Silničního zákona č. 361/2000 Sb. v platném znění ke dni 1. červenci 2006 § 81 odstavec 4 písmeno a) a c) řídit soupravu o celkové hmotnosti nepřevyšující 3500kg. Právní řád se řídí ve většině případů inkluzivní disjunkcí (buď-a/nebo), nikoli exkluzivní disjunkcí (buď/nebo), v případě exkluzivní disjunkce by musela být v zákoně formulka "...buď samostatné vozidlo 3500kg nebo souprava 4250kg..."

    b) pro náš právní řád jsou závazné naše zákony i v případě, že nejsou sladěny s Evropskými směrnicemi

    Jméno zdroje vám nesdělím, toho člověka si natolik vážím, že bych nepřipustil, aby se ho kdokoli z tohoto fóra pokusil urazit nebo ponížit, což jak se níže ukázalo dovedete, vlastně dovedeme.

    Pro sebe jsem si tento problém uzavřel po svém. Jelikož připouštím platnost bodu 3. tohoto příspěvku a jsem osoba podle bodu 1. tohoto příspěvku toleruji i jiné názory, nemíním je nikomu vyvracet, nikoho za názor ponižovat či se mu dokonce vysmívat.

    Děkuji všem zúčastněným za pochopení.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  17:33

    « Pro Jozefa k tabulce

    [odkaz]

    Dávám znovu odkaz na tu "moji tabulku". :-) To není moje tabulka, to jsou Frequently Asked Questions přesně k našemu tématu, jež na svých stránkách zveřejnilo Generální ředitelství pro dopravu Evropské komise. Čili se může stát, že tvůj známý interpretuje tentýž předpis jinak (už jsme si vysvětlili, že váš zákon, náš zákon a evropská směrnice v podstatě musejí souhlasit, tj. především jejich závazný výklad), ale v tom případě by se ocitl v rozporu s oficiálním výkladem EK, za který já pokládám výše citovanou stránku.

    Logiku by tvoje tvrzení, že traktor by měl smět utáhnout stejně nebo víc, klidně mohlo mít. Tomu jsem se nevěnoval, jen čtení zákonů, kde jsme začali mít odlišný názor. O logice jsem se zmiňoval, ale ne u traktorů, nýbrž o logice textu.

    Ale těm dálničním známkám jsme se stejně nevěnovali, a otravný problém to asi je - viz dřívější odkaz od chovatelů koní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  16:07

    « Re: A teď z jiného soudku

    DIM: tak to by molo být ono [odkaz]

    Jozef0351: jenom potvrzuješ moje slova :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.12.07  15:50

    « Re: A teď z jiného soudku

    No, právě ty UG 7 to jsou.....jsou na nich viditelné zuby...jako na pile při pohledu z boku. Podle mě je to tím, že se na hnané nápravě jednotlivé segmenty natahují při záběru, pak se sjíždějí zubovitě...na přední nápravě nic slyšet nebylo, zadní je jenom vlečená a ještě většinou lehká - a to by mohl být ten rozdíl. V každém případě koupím po novém roce dozadu nějaké Barumky a budu měnit jenom přední.....pokud to ještě jednu zimu s Mondeem vydržím :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  15:33

    « Olej

    Ak to ešte niekoho iného zaujíma tak nech vám DR odpovie.
    Niektoré autá vrátane Mondea majú predpísaný, prípadne môžu používať ľahkobežné oleje A1/B1. Tieto oleje sa väčšinou nemôžu používať v bežných motoroch, lebo v dôsledku nízkej viskozity nezabezpečia motoru dostatočné mazanie. To vysvetľuje veľa odborných článkov.
    Čím ale takému motoru škodí, ak škodí, "bežný" olej A3/B3. Nikde sa o tom nepíše.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  15:16

    « Re: OT

    DR napísal 11:37: není to *, je to imbecil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  14:55

    « Jozef0351 by se měl omluvit

    Nazvat někoho veřejně imbecilem, to už končí sranda. Ale obávám se, že on na to nemá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  14:28

    « Re: A teď z jiného soudku

    Dim: když po ojetí hučí gumy jenom z jedné nápravy, tak je na té nápravě dost pravděpodobně něco v nepořádku - geometrie, nebo tlumiče. méně pravděpodobné je, že ty gumy prostě nesedí k naladění podovozku mondea, prý třeba goodyeary jsou v tomto směru problematické. Možná na tom něco je, mám UG7 a tiché už tedy nejsou - a já si podvozku hledím.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  14:26

    « Re: OT

    Ja som s osobnými diagnózami nezačal.
    Okrem to 7 letého kluka máš ale asi pravdu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  14:24

    « Re: OT

    hope: já příspěvky mažu naprosto ojediněle. A jsou to buď urážky, nebo reklamy. Jozef je ta pravidlo potvrzující výjimka, i když i s ním jsem se nejdřív snažil normálně domluvit. Ale nakonec jsem to vzdal, i po zkušenosti z tohoto fóra a prostě jsem ty jeho bláboly začal rovnou mazat - po předchozím varování, že to udělám, pokud s tím nepřestane. Protože snažit se ty jeho bludy vyvracet je práce na plný úvazek, na to opravdu nemám čas. Účet u nás ale zablokovaný nikdy neměl a nemá.

    Co se týká diagnóz, já jsem nikoho nejmenoval ani nenaznačoval. Pokud si to někdo vztáhl na sebe, je to jeho problém, asi věděl proč. Psal jsem impalerovi. Stejně jako nedávno Topolánek ukazoval fakováka Kalouskovi. Za tu srandu mi to stálo. Primitivní urážky jsou pod moji úroveň.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  14:00

    « Re: OT

    Je až neskutečné, kolika lidem to nevadí. Možná to bude tím, že jejich příspěvky nemaže. Možná si na ně nezasedl, nebo možná píšou krátké věcné příspěvky bez zbytečných citací. Ať si odpoví každý sám.

    Na druhou stranu osobní výpady (diagnózy) jsou zbytečné. Třeba je Josef 7. letý kluk, kterému rodiče koupili internet ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  12:24

    « OT

    DR: Imbecil si ty. Impaler aspoň dáva konkrétne odkazy na stránky odkiaľ čerpá. To ty nedokážeš. Keď nevieš odpovedať tak od zlosti sa mi max. vyhrážaš zrušením konta a mažeš mi príspevky. Tu to našťastie nemôžeš.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.12.07  12:20

    « Re: A teď z jiného soudku

    MOje zkušenosti jsou takové, že pokud kola z přední nápravy po první sezoně přehodím na zadní že tam ještě jsou O.k. a ty zadní dám dopředu ( jak se to kdysi dělávalo ), tak mi gumy především vzadu HUČÍ jak Jumbo jet :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  11:37

    « Re: A teď z jiného soudku

    impaler: na nápravě musíš mít pneu shodné konstrukce, typu i tvaru dezénu - prostě úplně stejné gumy). Ale můžeš mít na každé nápravě jiné gumy, dokonce můžeš mít na jendé nápravě zimní a na druhé letní. Ale není dobré mít na každé nápravě gumy s moc odlišnými vlastnostmi, takže bych doporučoval zvážit nákup stejného typu, jako máš teď.

    Co se týká doporučení "nové/popř. lepší vždy dozadu" (zákon tohle neřeší), já to dělám přesně opačně. Gumy s lepším vzorkem dávám dopředu. U auta s předním náhonem musí přední kola auto pohánět/brzdit a současně ještě i řídit. Takže potřebují opravdu maximum adheze. Zadní náprava je v tomto směru tak nějak "do počtu", jen aby auto netahalo zadek po zemi ;-). Mě se navíc líp vyrovnává smyk přetáčivý, než nedotáčivý - a u většiny normálních řidičů je to stejné. A navíc takhel ojedu +celou sadu pneu najednou, vždycky přiu jarním/pozimním přezouvání dám vyšší vzorek dopředu a tak udržuju všechny kola +- shodně sjetá.

    Ale nikomu to necpu, to je můj názor a moje řidičské zkušensoti.

    OT. není to *, je to imbecil.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  11:33

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    Impaler: Citát:
    "A stále jsi mi neodpověděl na otázku, jak to, že sama Evropská komise umožňuje 3700 kg na béčko"
    A vysvetli mi tú tvoju tabuľku. Je v nej kombinácia ťažného vozidla (towing vehicle 1450 kg) a prívesu (850 kg). Nie je rozdelená na traktory a autá. Nie je tam chyba? Takže sa venuj tomu čo platí u nás.
    Máš pravdu že tá posledná smernica bude platiť od r. 2013 a rieši práve tento problém. Jednoznačne odvtedy aj v tebou spomínaných krajinách bude platiť 3500 kg.
    Diskusia pre mňa ani políciu naozaj nie je smerodajná. Teraz som volal kamarátovi, zastupičovi na ODI a odkázal ma na obmedzenie podľa písmena C - súpravy. Bod ktorý sa odvoláva na písmeno "A" a je za ním slovíčko POKUD nepresiahne 3500 kg. Keď niekto z nášho okresu dostane pokutu a nezaplatí ju tak to rieši on. Či má alebo nemá pravdu ostáva ti potom už len Štrasburg.
    A vysvetlil mi to logicky aj keď je policajt. Prečo by auto mohlo ťahať max. 750 ale spolu až 4250, keď pracovný stroj a traktor často špeciálne určený výľučne na ťahanie rôznych zariadení by mohol ťahať aj cca. 1700 kg ale spolu len 3500.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  10:21

    « A teď z jiného soudku

    No a abych už s tím přestal, dovolím si obyčejný dotaz na letní pneumatiky.

    Mám jednu píchlou, tedy budu kupovat jeden pár nových. Dosud mám z továrny Michelin Premacy 205/55/16, tuším 91V. Na přední nápravě zůstanou (prosím nediskutovat o umístění, řídím se volně dostupnými informacemi od výrobců pneu, že nové patří dozadu i na mém autě), co tedy koupit dozadu?

    Neřeším příliš parametry mezi velkými značkami, s těma současnýma nemám problém, nejezdím na hraně atp. Vadí nějak, když koupím jinou značku na zadní nápravu? Nebudu přemýšlet o tom, jak ušetřit nákupem Barumek, bude to GoodYear, Dunlop, Pirelli, Continental, Michelin nebo Bridgestone, případně jsem možná na některou velkou zapomněl. Rozměr a rychlostní index hodlám ponechat stejný.

    Nemusíte pátrat po nabídkách, spíš tak obecně, na co bacha. Vadí nákup z letošních skladů, je lepší počkat na jaro? Stejně budou na jaře ty sklady mít totéž zboží, co.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  10:11

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    Kutila se zastanu, protože se chová slušně, ale jinak mě napadlo to samé, pepku. :-)

    Jozef je trouba, který mi opakovaně vkládá do úst, co jsem nikdy netvrdil, toho by si tam měli nechat.

    Jozefe, já nemůžu za to, že ty se v těch směrnicích nevyznáš. Tys nám tady nadával, že zákony se musí číst pořádně a celé, tak co si to sakra dovoluješ, když jsi líny si přečíst argumenty, které sis vyžádal?

    Sklaplo ti, to je dobře.

    To, co cituješ k autoškole, je budoucí situace, jak jsem jasně vysvětlil citací ze dvou relevantních zdrojů. Dobře ti tak, že tomu nerozumíš.

    Ta "zahraničná diskusia" je pro tebe závazná. Dobře ti tak, že před tím zavíráš oči.

    Nelze nikoho plísnit za to, že něco neví, ale před drzýma hlupákama je třeba svět varovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 11.12.07  09:10

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    Víš co Jozefe? Jeď se přesvědčit do té Číny a až tam budeš, tak udělej všem tady laskavost, povolej si k sobě polokutila a oba tam už trvale zůstaňte. Věřím, že současná čínská vláda bude ještě chvilku regulovat přístup na web a vám oběma ho zakáže úplně.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  09:05

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    No včera si tvrdil že je to 3700 s odkazom na nejakú smernicu a zahraničnú diskusiu. Nemienim to už rozoberať. Tých smerníc ktoré sú platné, boli platné a budú platné je už trošku moc a v každej sa píše niečo iné. O tej autoškole sa píše tu:
    "pokud maximální přípustná hmotnost této soupravy nepřesahuje 4250 kg. V případě, že hmotnost této soupravy přesáhne 3500 kg, vyžadují členské státy v souladu s ustanoveními přílohy V, aby tato souprava byla řízena pouze po
    - dokončení výcviku nebo
    - po složení zkoušky dovedností a chování."
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  08:56

    « Re: Kauza Rover

    Autá sa robia špeciálne pre daný trh. Ale líšia sa iba výbavou pre danú krajinu.
    Kamarát robil v skúšobni keď sa ešte muselo všetko certifikovať a medzi Sony výrobkom ktorý prišiel na certifikáciu a ktorý sa predával bol veľký rozdiel v kvalite použitých materiálov. Rovnaká bola iba krabica. Iné sa predávalo v Rakúsku a iné na východe. Pri autách sa to nedá. Sú to podstatne sotisfikovanejšie výrobky a nestačí iba vymeniť dosku v krabici. Ale stále sme ešte v elektronike aj autách druhoradý trh. Slovensko treťoradý.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  08:45

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    Jozefe, ty rozumbrado sebevědomý, Čína není v EU. Celou dobu ti dokazuju, že tvoje tvrzení, že nelze tahat vozík nad 750 kilo za osobákem, a jiné tvrzení, že nelze mít dohromady víc než 3500 kg, to vše s řidičákem B, je hovadina.

    Přiznej porážku a nechovej se jako hlupák. Každý se může mýlit, to je přece normální.

    O autoškole jsem nemluvil, tak nevím, co myslíš. Ostatní čísla jsem myslím doložil důkladně a přes tvé obavy umím číst, není nutno již opakovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.12.07  08:39

    « Re: No a česky nakonec, slovenská perlička na dortu nebude

    Impaler: Nájdi mi ešte Čínu prosím Ťa. Idem tam na dovolenku a nerád by som ťahal ťažšiu rikšu ako je dovolené :-)
    Ktoré číslo čo si uviedol platí? 3500, 3700, 4250 alebo 4250 v autoškole?
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.12.07  08:31

    « Re: Kauza Rover

    Kutile, já o tom sám vím kulové, ale to dělení na východní a západní trhy se tu dost podrobně probíralo kdysi v kauze Tom69 jeho vskutku nepovedený Mégane.

    Nějací lidé z jiných výrobních sektorů tvrdili, že takto rozdělují, protože se liší přísnost na kvalitu u různých zákazníků, ale jiní zase popírali, že by něco takového probíhalo zrovna u aut.

    Tady v Belgii jezdí mraky méganů a scéniců a já nevím čeho. Silný francouzský vliv a taky silný vliv spotřebního uvažování - dneska si už může auto dovolit hodně z nás, včetně mladých holek a starších holek s pár dětma, a většina z nás (i když my tady na fóru zrovna třeba ne) na to zvysoka prdí, co to má za vady. Nerozumí tomu, nechtějí, když to nejede, tak to postaví a platí odvoz, opravu, výměnu, náplň do ostřikovačů, všechno platí. Čili jsem skeptik, pokud jde o tvoji naději, že něco bitím na poplach změníš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.07  08:30

    « Re: Kauza Rover

    Tak Superkutil je vizionář. Který nám všem pomáhá zlepšit Mondeo tím, že si koupí starý model, který se již nevyrábí, aby na něm hledal konstrukční vady.

    Každý, kdo někdy byl na nějaké výrobní lince evropských automobilů ( Já osobně MB, Vrchlabí, Kvasiny, Gliwice, Poznaň, Bratislava, Szentgotthárd ...) ví, že tato auta jsou vyráběna přesně na objednávku (často i více modelů na jedné lince Golf+Bora, Astra Classic+Agila, …)a že na konci nestojí žádný příslušník, který by říkal na východ a na západ.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…