FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.01.08  13:18

    « Re: Vodni cerpadlo

    jack 07: servem je doufám myšlen posilovač řízení(obecně je servo pomocný agregát), já měl jen protženou manžetu a kapalo mi to, uvnitř bylo nějaké gufero které už nešlo utěsnit(od prachu a pilin vydřená místa) - už si to přesně nepamatuji děláno v r. 2000, ale ty ceny pro mě tenkrát byly šok, proto se mi zdá ta tvoje cena celkem dost super
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 15.01.08  12:28

    « Re: Vodni cerpadlo

    No taky sem to trosku nechapal, tak sem se jel na to podivat. Vodni cerpadlo je pohaneno pres servo (stejnou hrideli), takze kdyz ti "pry" tece servo tak ti to pry znici vodni cerpadlo. Volal sem jeste do jinyho Forda (ted to mam v Melniku u Charouze) a tam mi to potvrdili, ze takovy je postup. Takze predbezne jsem tam servo, vodni cerpadlo, termostaty za 20litru.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.01.08  12:15

    « Re: 2.2 TDCi a výměna vstřiků

    Hbr . Věčné téma nechci se opakovat : Ford ale obecně tyto reklamace uznávat nechce, argumentuje tím, že nafta co tam byla neodpovídala předepsanému palivu...... a z toho není úniku. Můžeš zkusit zažalovta pumpu, ale té nijak nedokážeš, že to je zrovna to její palivo a nebo že tam něco nezůstalo a nebo že jsi tam něco nepřimíchal...... prostě já jsem východisko nenašel.....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.01.08  12:12

    « Re: Vodni cerpadlo

    Jak souvisí servo a vodní čerpadlo ??
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.01.08  10:54

    « Re: Vodni cerpadlo

    to jack007: já jsem měnil vodní pumpu a servo na Mondeu 95 a pumpa stála 3000,- , ale servo stálo 36t , ve výměném programu bylo za asi 25t, tak se mi ta cena nezdá - není to cena za repliky ?, protože jinak je to dost málo, navíc při výměně pumpy muselo dost věcí ven, takže bylo lépe vše měnit při jednom, ale to jenom na okraj , dnes může být vše jinak. Konstrukce a uspořádání motoru a pomocných agregátů bude též asi jiná.
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 15.01.08  10:31

    « Vodni cerpadlo

    Otazka pro Petra T Cau, tak to mam v servisu a pry tece vodni cerpadlo a servo (o tom sem vedel, dolevam asi kazdych 10tis km asi deci.) No a pry pokud nevymenim servo tak mi vodni cerpadlo znovu odejde, je to pravda? Moc se mi do toho nechce, vzdyt servo stoji 12 litru a az tak moc netece. Zvlastni je, ze vodu jsem tam dolevat vubec nemusel a v nadrzce bylo porad plno, dnes mi tvrdi, ze byla prazdna (to uz bohuzel nezjistim). Davat 20ku za to, ze to topi jen pri zatezi se mi opravdu nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.01.08  08:54

    « Re: 2.2 TDCi a výměna vstřiků

    No právě, že jsem do JZD nejezdil. Takový normální mix - Shell, Benzina, OMV, Globus... Třikrát jsem s tím byl na dovolené (Chorvatsko, Sardinie), tam samozřejmě netuším, co jsem skutečně tankoval. Ale protože uznání záruky bylo relativně bez problémů (jen to trvalo asi 5 dní), žádné rozbory nafty atd., tak si myslím, že to spíš bude problém systémový. Jestliže je v manuálu napsáno, že se tam má lít nafta odpovídající nějaké normě (asi ČSN), tak mi těžko můžou tvrdit, že 2.5 roku tady tankuju naftu neodpovídající normě. Každému se může stát, že i u "značkové" pumpy nabere jednou nějaký sajrajt a může to skončit i odtahem, ale jestliže se tady prodává nějaké auto, tak by mělo být schopné jezdit na tady prodávané palivo. A i kdybych celou dobu tankoval jenom u Globusu, tak pochybuji, že by prodávali naftu neodpovídající normě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 15.01.08  08:34

    « Re: 2.2 TDCi a výměna vstřiků

    to hbr: A co jsi do toho prosímtě všechno lil? JZD? >:-[] to by pak bylo 70000 zázrak :-)Jinak já mám od koupi ojetého mondíka za sebou 10000, celkem tedy už cca 140000, a stále vše v pohodě,myslím že pokud se nestane nic do 20000 tak mě syndrom z Deutsche neposkytl:O) Jak už tu kdosi kdysi psal, lídé v německu dávali TDCi pryč ve chvíli kdy poprvé čuchlo k nouzáku, v servise pak přestavili ŘJ tak aby si vstřiky nechali líbit ještě o 20% více, mi v ČR pak těch 20%najedem, a TDCi se rozpadne. Nebo je to blbost?Někdo ale někde psal. Já od začátku co jsme koupili chrochtám na volnoběh, na jaře plánuju taktéž repas
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.08  16:01

    « 2.2 TDCi a výměna vstřiků

    Tak někdy na podzim začalo auto najednou hodně kouřit a moc netáhlo. Návštěva u Charouze, nějaké vyčištění a přehrání sw ŘJ. Sice už nekouřilo a docela jelo, ale v otáčkách 1000-1500 hrozné cukání, třeba jízda v koloně byl fakt zážitek. Další návštěva u Charouze, diagnostika nic neukázalo. Doporučena návštěva ve Ford Hale - servis Delphi. Nakonec z toho byla repase všech 4 vstřiků a výměna palivového potrubí - uznáno na prodlouženou záruku FMC. Já jsem platil jenom nový filtr.
    Důvod problémů - prý špatná, málo mazavá nafta. Najeto asi 70000, stáří 2,5 roku. Příště prý tankovat jenom Shell a OMV.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 14.01.08  13:21

    « Ještě jednou Superb

    Ještě srovnání Superbu s Mondeem ohledně rozměrů - vím, že je to opakované
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 14.01.08  12:59

    « Re: Spotreba

    Nemám PP, ale s 2,0TDCi/96kW mám nejmenší spotřebu 5,45l/100km (celkem 2x), největší 8,1l/100km. Roční průměr 6,29l/100km v roce 2006 a 6,46l/100km v roce 2007.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 14.01.08  11:13

    « UG7+ vs Mondeo

    Tak jsem teď měl několikrát možnost posoudit vlastnosti UG 7+ na sněhu, ledu - ve srovnání s pneu , které jsem měl možnost zkusit za těchto podmínek, tak co se týče výjezdu do kopce na sněhu typu jarní firn kolem 0°C, tak jednoznačně vedou, vyhrabat se ze závěje - omezeno bodykytem, tak taktéž doporučuji, zatím kromě hluku na vodě za vyšších rychlostí musím pány z G.Y. pochválit. Měl jsem trochu obavy, potom co zde padlo pár připomínek na téma UG, ale zatím snad kromě trvanlivosti(což zatím nemohu posoudit), tak ve většině spokojenost.Samozřejmě je mi jasný , že nové pneu jsou vždy na začátku super, ale i tak oproti tomu co jsem měl...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.08  20:00

    « Spotreba

    Musim se pochlubit. V patek jsem dojel hezky rozjetou nadrz se spotrebou 6.6l (PP ukazoval 6.1) coz jsem povazoval za maly zazrak. Pres vikend jsem vyjel dalsi nadrz (odpust matko prirodo) s mou historicky nejnizsi spotrebou 6.4l(PP 5.9)
    Myslim, ze je to palivem (OMV Sprint diesel), protoze jizdni styl mam porad stejny.Na volnobeh prede bez kuckani..neni to k nevire?

    Kutil: Myslim, ze nejvic bude zrat ten nejsilnejsi motor
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 12.01.08  20:30

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    DR: Tak buď jsi mě nepochopil, nebo máš veselý den. >:D Otázka byla, jak moc se liší spotřeba jednoho typy motoru kus od kusu. Ford mi tvrdí, že záleží na tom jak se povede motor udělat a zajet a že rozdíl spotřeby může být velký. Uvedli to jako důvod při reklamaci vysoké spotřeby.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.08  17:42

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    kutil: je to kus od kusu stylem jízdy.

    Ale jinak se dnešní den vydařil :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.01.08  21:34

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    mkovesi: Tvoje auto podle www.spritmonitor.de má spotřebu 6 litrů. Je to průměr z 51 aut se spotřebou od 4,7 do 6,5 litru. Takže tvých 4,97 je docela zázrak.

    Zajímalo by mne zda je spotřeba různá od kusu nebo je to jen stylem jízdy.

    Já u 2.2TDCI i když jedu s hodně lehkou nohou a maximálkou 130km/h, tak jsem na 6,5 litrech. Když to přišlápnu, tak jsem na 8mi. Podle www.spritmonitor.de má moje Mondeo spotřebu 7 litrů v rozsahu 5,9 až 8,5 litrů. Takže výrobcem udávaných 6,2 je opravdu laboratorní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.08  19:52

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    To s..kutil:
    Povodny zdroj pise "FORD MONDEO 2.0 TDCi. Werksangabe: 5,9 l Diesel. Testverbrauch: 6,7 l Diesel. Mehrverbrauch: 13,6 Prozent. ", takze zrejme sa pri tabulke v ceskom clanku sekli o dost...... :-O

    Dalej ja mam C-MAX 1.6TDCi 80kW, v papiroch pisu 4.9L priemer, ja mam od nakupenia podla tankovania 4,97L .... >:D takze je to celkom realne ale podla uvedenych testov bolo pre klasicky FOCUS...."FORD FOCUS 1.6 TDCi. Werksangabe: 4,8 l Diesel. Testverbrauch: 6,0 l Diesel. Mehrverbrauch: 25 Prozent."
    takze neviem nakolko mali tazku nohu.....
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  19:01

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    Kutil: už jen lidský faktor bude hrát velkou roli - 3 řidiči nebudou řadit přesně ve stejný okamžik, nebudou zrychlovat naprosto stejně atd. Pokud mají ta 3 auta různé výkony motorů, mají pravděpodobně i jinak nastavené převody, takže by to nebylo objektivní - při stejné rychlosti, jiné otáčky.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 11.01.08  16:05

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    Zalezi na tom kde by se test odehraval, pomery mesto, mimomesto, dalnice, jaka maximalni rychlost bude povolena. Je tam moc promenych na to aby se dalo zpatra rict, ktere bude mit mensi spotrebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.01.08  15:52

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    Stejnou otázku jsem dal i motoráři od Mercedesu a on tvrdil, že záleží na ztrátách v motoru. Pokud ty ztráty budou podobné a styl jízdy stejný, tak by podle zákonu o zachování energie měly být i spotřeby stejné. Realizovatelné to je, stačí taková 3 auta nechat jet za sebou. Průměr z 18ti koleček (oba směry a střídání pořadí aut) by měl být už dost věrohodný.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  15:35

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    to KUTIL: spotřeba bude přibližně v takovém poměru jako je udávaná kombinovaná spotřeba. Bude-li akcelerací a brždění hodně, bude v poměru jako je udávaná spotřeba město a bude s objemem motoru stoupat. Takový experiment je ale prakticky nerealizovatelný.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  15:34

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    Ale počítám, že spotřeba bude v tom pořadí co jsi napsal, ale je to jen laický pohled. Hodně by záleželo na způsobu jízdy i když od jednoho řidiče a profilu tratě , provozu a dalších podmínkách. Ono to asi tak jednoduché nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  15:30

    « Re: Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    A takovej to mohl bejt hezkej den >:D Nic ve zlém Kutile
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.01.08  15:28

    « Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    ;-) Duplicita
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.01.08  15:28

    « Souvislost spotřeby, objemu a výkonu motoru.

    Ahoj, jedna hypotetická otázka. Představte si že budu mít stejné Mondeo ve 3 kusech a jeden bude mít 1.8TDCI 92kW, druhý 2.0TDCI 104kW a třetí 2.2TDCI 125kW. Pokud s těmi auty pojedu úplně stejným stylem (zrychlování, rychlost, brždění), jak to bude vypadat se spotřebou? Jak bude spotřeba závislá na objemu a výkonu motoru. Podotýkám, že se všema pojedu úplně stejně. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  15:21

    « Re: Zase Nafta .

    není co dodat :*) >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  15:18

    « Re: Zase Nafta .

    to DIM: když to hulí moc nebo je vítr v zádech, tak i při vyjíždění dopředu smrádek ventilátory natáhnou, ale ne vždy se Ti podaří dopředu vyjet, málokterá garáž má vrata z obou stran, málokdy na parkovišti u supermarketu můžu projet parkovací místo před sebou....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.01.08  15:16

    « Re: Zase Nafta .

    ......ale to vyšetření by mě stálo 30 kč !!! To raději budu šetřit na nový vstřik, at už pro Mondeo a nebo pro mě !! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  14:35

    « Re: Zase Nafta .

    teď je potřeba akorát udělat analýzu kdo tu alergii má - ty a nebo C-R od Forda, a pak bych to celé nechal proplatit VZP :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  14:32

    « Re: Zase Nafta .

    krkovička: tos ale musel dodržovat všechny předpisy >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.01.08  14:31

    « Re: Zase Nafta .

    Ten vnitřní okruh je dobrá připomínka , ALE JÁ VYJÍŽDÍM DOPŘEDU :-)

    Alergeny na Diesel Extra , to je moje nová diagnoza..... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  14:23

    « Re: Zase Nafta .

    to DIM: kolega má dvě Mondea 1,8TD GHIA r.v. 1994 a 2,0TDCi GHIA r.v.2003. To starší při zařazení zpátečky automaticky zapíná vnitřní okruh :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  14:09

    « Re: Zase Nafta .

    Jen si tak říkám DIME, jestli ty nemáš už nějakou alergii, možná kdyby Ti na alergologii napíchali alergeny , jestli by tam nemuseli přidat jehlu s označením Shell ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.01.08  13:51

    « Re: Zase Nafta .

    Jasně , nějaký kouřík byl vždycky, ale dneska mě to natáhla i ventilace než jsem odjel, a tak mě ovanul odér alá AVIA :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.08  11:47

    « Re: Zase Nafta .

    Ja jsem v nedeli po delsi dobe natankoval u OMV (jinak tankuju u BP) a nestacim se divit. Pocitac mi ukazuje 730km a 112km dojezd, cili snad se poprve dostanu na nadrz pod 6.5l/100km.
    Beh motoru je po zahrati bezproblemovy, bily kour jen chvili po nastartovani. Je to OMV Alpin diesel, tusim. Tankovano v Oesterreichu.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.01.08  11:33

    « Re: Zase Nafta .

    tankuji jenom OMV a malý obláček bílého dýmu při teplotě pod nulou vždy - ale myslím, že s naftou to nebude mít nic společného - nebo doufám :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  10:47

    « Re: Zase Nafta .

    Ráno cca -1st. pod nulou, Shell V-Power Diesel, start bez problémů, než jsem oškrábal okna tak tam bílý dým byl, ale rozplynul se do 1m za výfukem, žádná mračna ani smrad špatně spálené nafty jak jsem byl zvyklý u Sierry. Zkusím asi nádrž OMV a uvidím.
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.01.08  10:34

    « Zase Nafta .

    Jen tak mimochodem . v poslední době je počasí ráno skoro pořád stejné, myslím teplotu a vlhkost a tak. a pokud jsme tam měl OMV naftu, tak to startovalo hned a bez dýmu, Benzina byla o´chlup horší.... a včera jsem nabral SHELL , a to bylo najednou bílého dýmu !!!! Ještě že stojím před garáží :-) SHELL už nebudu.......
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.01.08  09:51

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    to Hope: nemyslím, že cx je mimo mísu, na výkonové brzdě se musí nastavit odpor válců tak, aby odpovídal jízdním odporům při dané rychlosti pro měřené auto. Pro dosažení např. 100km/h bude určitě potřebovat větší výkon Tranzit než Fiesta a to právě hlavně kvůli odporu vzduchu. Měření však určitě neodpovídají reálu a jsou idealizované - město je dokonale rovná placka, rozjezdy jsou s konstatnním definovaným zrychlení, předpokládá se jen určitý počet zastavení a rozjezdů atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.01.08  19:09

    « Re: Udaje udavane vyrobcem

    to hope: hezký článek - akorát kdyby tam byla Octavia I s TDI 66kW , tak by to bylo - 22% >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…