FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

• « 00 Reagovat !

foto cja

cja 22.01.08  12:42

« Re: Budou zážehové (benzínové) motory potřebovat filtry pevných částic?

Kutil: nevím přesně jak to je ,ale k samočištění filtru jsou třeba vysoké teploty a potom dochází ke spálení zachycených částic(tak to má tuším Audi) , no a pokud motor netočil, tak ty vysoké teploty ...
    MB používá močovinu na vstřikování do systému a tam to funguje jinak, možná je to jenom NOx co redukuje a né CO2, ale jak píši jsem laik, takže to nemusí být správně. Spíš by se měl vyjádřit někdo z oboru.
  • « 00 Reagovat !

foto Dong1

Dong1 22.01.08  12:27

« Re: automatické zamykání

cja: Ja uz to zkousel 3x (a 1x cca pred pul rokem)a jediny vysledek je, ze po zamacknuti zamykaci packy auto obcas nezamklo :-/
    ...takze mi to bud nefunguje, nebo sem neco udelal spatne :-)
    (nebo to je blokle jako pry automaticke rozsveceni svetel)
  • « 00 Reagovat !

foto superkutil

superkutil 22.01.08  12:00

Jak je to se zanášením DPF. Kolega má Mazdu 6 a po 50tis.km mu řekli, že motor málo točil a že se mu zanesl DPF a oprava ho stála 7000,-Kč. Dělali si z něj legraci nebo je tomu fakt tak?
  • « 00 Reagovat !

foto cja

cja 22.01.08  09:03

PetrT: z toho plyne, že další argument pro ekologii bude brzy pasé

akorát ty odlučovače DPF na naftových motorech moc účinné nejsou, a vzhledem k tomu ,že doporučovali maloobjemový benzín jako ekologickou variantu(v jiném článku)....
    jsem zvědavej , jak zareaguje pan guvernér v Kalifornii, když nafta se mu zdála špatná...
    ... a co teprve u nás Škody řady 100-130 ... tam je lépe žádná měření nedělat - smůla jen, že jich jezdí tolik ...
  • « 00 Reagovat !

foto cja

cja 22.01.08  08:48

Dong1: musíš to zkusit vícekrát, mě to hned napoprvé taky nešlo - teda to zamykání >:D
  • 00 Reagovat !

foto WinDiesel

WinDiesel 21.01.08  21:51

« Budou zážehové (benzínové) motory potřebovat filtry pevných částic?