FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 18.02.08 12:11
« Re: Nepravidelný chod motoru po startu a bílý kouř
Tak já jsem jel 890 km do Dolomitů, tam stálo Mondeo celý týden na mrazu bez hnutí ( snad poprvé ve svém životě ), a v sobotu bylo ráno -13 C, a start šel velmi velmi ztuha, po několika sekundách těžkého protáčení se začaly chytat jakoby některé válce , tak jsem to ještě podržel, až se to rozběhlo.....samozřejmě s dýmem, ale pak už dalších skoro tisíc km v pohodě až domů :-)
Byl jsem s ním ve výšce až 2 200 m.n.m. , tak snad mu vysokohorský pobyt prospěje ...
Průjezd Vídní pomocí GPS úžasný, nechtěl jsem si zajet až na Schwechat, tak jsem jel pořád od jihu na sever, i když už to někdy připomínalo jen obslužné komunikace pro rakouské vinaře, tak jsem se zase za Vídní napoil na tu hlavní !!.-) -
superkutil 18.02.08 11:54
« Re: Nepravidelný chod motoru po startu a bílý kouř
WinDiesel: Po 27000km a ani ne roku stáří? A co záruka? Lze na servis na Kladně uplatnit záruku Ford? Vždyť na to auto je 3roky záruka a 150tis.km tak to zkusím dát do Forda. Snad s tím ti měniči dílů něco udělají. Zlaté TDI! Kamarád ho má v Oktávce (najeto 240tis.km) a i -12°C startovalo na první otočení, žádné škubání, žádný kouř. -
oleowr1 18.02.08 11:13
« Re: Mondíkova dovolená v Kladně, aneb špičkové služby a rychlost zotavení:O)
to WinDiesel: Sice bílý kouř nepozoruju, ale s volnoběžnýma otáčkama má motor problémy hlavně zastudena a po např. 500km režimu kdy jezdím jen do práce, z práce a na nákupy, všechny cesty do 15km. Motor vytáčím max. do 2250-2500ot/min. Po delší štrece se to na nějakou dobu srovná, ale i tak málokdy překročím 2750-3000ot/min., není důvod. -
Vasik1 18.02.08 10:19
« Re: Mondíkova dovolená v Kladně, aneb špičkové služby a rychlost zotavení:O)
To WinDiesel: Peťa zase nečte, psal jsem: palivový filtr: 950kč
tedy filtr vyměněn, (dle krabky do kerého nám strčili starej a skovali ho do kufru delphi) a máme zase na 20000km pokoj :-)Ten starej rozříznu a prozkoumám:O) Dá se říct že teď je monďas v cajku, ještě ho asi šoupnem do servisku ma ýměnu startéru, tedy spíše toho magnetického nesmyslu co vysouvá pastorek, stalo se při prudkém přechodu počasí z tepla na mráz, že místo startu bylo je skříp grr crrr, a nic, od tý doby ale už zase nic, tak nevím, ale to už sou skoro stovkové položky, no a taky uvažuju o dvouhmoťáku a spojce, ale to je asi zatím zbytčo. Teď mi příjde všecko super :-) Mám mondíka ráááád -
WinDiesel 18.02.08 09:11
« Re: Mondíkova dovolená v Kladně, aneb špičkové služby a rychlost zotavení:O)
Vasik1: otevírací tlak vstřikovačů NOP (nozzle opening pressure) je spíše pomocná hodnota, totéž hodnoty přepadu paliva ze vstřikovačů B/L (backleak), ale stejně jsou ty hodnoty otevíracích tlaků rozházené a vysoké. Nejdůležitější - tzv. kalibrační test - Ti řekl něco o tom, jak vstřikovače stíhají, jaké dávky paliva dávají v různých režimech. Výsledek: nestíhají, nedávají. Jsou mimo toleranci, kterou je schopna přijmout ŘJ a dále s nimi pracovat.
Nyní je třeba pouze zajistit výměnu filtru paliva (pouze originál DELPHI nebo FORD - což je DELPHI) a max 20-25000 km a abys mu občas protáh perka, aby jsi s ním nejezdil pořád nastudeno.
A budeš ok jako já.
Zdraví, Petr T. -
Vasik1 18.02.08 08:12
« Mondíkova dovolená v Kladně, aneb špičkové služby a rychlost zotavení:O)
to all: Kuciii, přejem dobré ráno, takže v sobotu jsme se vrátili z toulek po Kladně a Špindlerova mlýna:O) Trošku se tedy rozepíšu, jak to včecko bylo. Ve čtvrtek jsme vyrazili cca kolem půl šesté ráno ku Kladnu, cesta v pododě, v Praze trošku kolon, k ceduli kladna jsme dorazili cca okolo 9. Jenže nějak jsem se zamotal, ze začátku jsem přesně věděl kde mám jet, pak sme se ale tak zamotali, že jseme do TP dorazili až před 11 >:-[]Plali jsme se asi 10ti lidí, ale ty o té ulici ani o náměstí nikdy neslyšeli (ono totiž není náměstí jako náměstí, a nám fr.rosenbauma opravdu náměstí moc nepřipadá, na normálním náměstí stojí uprostřed kostel, tady na tomhle ovšem stojí servis TP spol :O) Hned se nás ujal pan Ptáček a technik, poslechli jsme chrochtáka předal jsem jim klíče a šli do města na oběd, (krásná to hodinová procházka) TP spol. je totiž uplně na samém okraji Kladna. Inu ale co, p.ptáček sdělil, že dříve jak ve dvě to nebude, tak bylo času dost:O) dali jsme oběd a vydali se nazpět, přišli jsme tam přesně ve 14:00, až nám to bylo trapné:O)jak jsme dochvilní, Mondík byl již hotovej, prolistoval sem 5 stránek auto dieslu, když v tom přijelo z haly něco co jsme znali, ovšem to na nás tak nějak jinak zpívalo, tak jako spokojeně, a uvolněnně:O) Dostali jsme výsledky z diagnostiky, všechny 4 vstřikovače FAIL:O) tedy co mi bylo řečeno, zkratka NOP, se má pohybovat pod 100, a my měli
NOP 203, 190,214,224,
B/L Time 12,9 15 17,5 12,9,
to Petr T: mohl bych poprosit o zhodnocení?:O)
to all:
No dále pak byla provedena zkouška ultrazvukem, přítomnost špon, žádné nebyli, vyměněn filtr, a 4ks vstřikovače cena pak vyšla následovně:
diagnostika: 714kč
práce: 1428kč
palivový filtr: 950kč
vstřikovače: 17000kč
celkem: 20092kč vč.DPH
Takže pánové nebojte se repase >:D už je to skoro za hubičku, pak nás tedy čekala společná dovolenka ve špindlu, kosa jak z nosa, docela vyfukovalo, v pátek lanovky ještě jeli, v sobotu už ale ne, tak jsem to zabalili a jeli se vožrat domů na Ples >:-[] v den odjezdu na teploměru -12, bez kouře, bez cukání, kutile, ty toho monďasa moc deptáš, on je pak zdeptaný a nervozní:O) tož tak no, ptal jsem se na aidtiva, standu a spol. P. ptáček říkal že opravdu není ani v nejmenším potřeba, že prej jednou za 100000, nějakej sajrajt na proplach trubek, no tak nevím, tuhle nádrž jsme bez standy (OMV z Boleslavi) Inu tak se mějte, a jak pravím, nebojme se repasí, opravdu začínaj být ceny podobné spotřebáku, myslím že i dokonce nežšší, cena 4 tlumičů bude snad i vyšší. -
superkutil 17.02.08 20:59
« Re: Nepravidelný chod motoru po startu a bílý kouř
Jen mě zajímalo zda je ten nepravidelný volnoběh v zimě normální a nebo motoru něco je. Dnes jsem startoval v -12°C a motor napoprvě naskočil a chcípnul a napodruhé naskočil ale kouřil, škubal se a vypadal že zase chcípne. to trvalo cca 30sec. Pak se zklidnil. avíc jsem zvyklý u ostatních dieselů, že když je motor studený tak má zvýšené otáčky by měl klidnější chod. U mého motoru když je studený jsou otáčky spíše nižší než volnoběh. Konečně jsem v HK sehnal VIF a tak ho začnu dávat a uvidím. Tankuju Shell, Benzina a OMW. Většinou ale Shell. Pokud je nad 0°C, tak startuje v pohodě bez kouře a škubání. -
WinDiesel 17.02.08 18:49
« Re: Nepravidelný chod motoru po startu a bílý kouř
Martine, jdu Tě napadnout: já tedy pravidelný volnoběh mám, za jakýchkoli podmínek, ale mám tedy 2,0TDCi 2003 jaro. :-)
Mimochodem kdokoli si kdykoli může zajet nechat přeměřit vstřikovací systém, vstřikovače do jakéhokoli Delphi servisu, pokud to splní podmínky schválení garance, měli by to spravit. Pokud vím tak jediné co bývá problém je nadměrný přepad ze všech 4 vstřikovačů (známka to nekvalitního paliva či dlouhého intervalu výměny filtru či použití noname filtru). V případě nepravidelného chodu motoru je to spíše záležitost trysky a kalibrace vstřikovače, to by mělo projít. Není třeba se obracet vždy na dealera Fordu. Leda v prodloužené garanci. Co já vím tak přímo Delphi uznává 24 měsíců bez limitu najetých kilometrů. -
"-- skrytý --" 16.02.08 17:22
« Re: Oprava litého kola?
panther: jsou firmy, které se na opravy liťáků specializují - nevím, odkud jsi, ale mrkni do zaltých stránek, nebo dej do googlu "opravy litých kol" a jméno tvého města. Dokážou i ulomené křivé kolo svařit a srovnat, ale zrovna lakování mívají poměrně drahé. Další možnost je zkusit to sám, ono na tom zase tak moc není, know how třeba zde [odkaz]… Nebo se na to vykašlat a nechat to, až toho bude víc. -
superkutil 15.02.08 22:10
« Nepravidelný chod motoru po startu a bílý kouř
Ahoj, je normální když TDCI po startu běží nepravidelně a bíle kouří? Stává se mi to jakmile je pod 0°C. Když je -6°C tak občas napoprvé nenaskočí a když, tak běží nepravidelně cca 30sec. U motorů TDI jsem nikdy kouřivost ani nepravidelný chod nepozoroval. Mám najeto cca 27000km. -
Asterix 15.02.08 15:09
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
Pri oficialnom dilerovi, tej ktorej znacky, by som bol v pohode ak by som kupoval od neho uz jazdene auto. Dany predajca v SRN je vlastnikom auta a tak zodpoveda za vsetko, co je uvedene v zmluve a na papieri a za stav auta. A ver mi ofiko dilere nema zaujem ta oklamat a dobehnut, to mu za tie mozne potiaze nestoji. Apropo kazde auto, ktore predava, ci uz zo svojej znacky alebo ak berie na protiucet auto od ineho vyrobcu tak vzdy vyzaduju platnu STK a TÜV certifikat + technicak a servisnu knizku+ kontaktuje servis kde malo auto robene servis. TÜV sa v Nemecku len tak po znamostiach a za uplatu neziska. Predajcovi je jedno, ci od neho auto kupuje domorodec alebo Slovak, Cech. Zo zakona mas 1rok zaruku na jazdene auto . Stacanie tacho je v SRN tresny cin.
Ina kasta su v SRN autobazare ala AAAAAAAAAAAAAAAA alebo bazare vedene albanskymi, kurdskymi, polskymi, ukrajinskymi gangami. Tie ti dodaju auto s stocenym tachom, servisnu knizku jasnu ako detska prdelka, kde vsetko sedi, jeden predajca ma x mobilov a ked si chces overit minulost auta, tak sa ti ozve (niekedy aj ten isty bazarnik) jeho kamos ako volavka, proste oblbovacka a ruky prec od nich. Po takej kupe uz len oci na plac a prachy fuuuc+ ide aj o zivot. Sami Nemci o tom tocia rozne dokumenty a upozornuju na podvody. Apropo tyto bazarnici su iba sprostredkovatelia predaja auta a nie jeho vlastnici!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co znamena strasne vela po pravnej stranke a naslednom spore. Bazarnik nezodpoveda za technicky stav, doklady, pocet km a podobne proste mu takto auto dodal predavajuci. A ked potrebujes najst predavajuceho na reklamaciu naa podobne tak je to 90% nemozne (akakolvek stopa sa straca v bludisku).
-
cja 15.02.08 14:20
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
Asterix: nemám zkušenost z D, takže se nedohaduji, i já sám najedu v Mondu ročně 20-25t km, z toho vyplývá i 36měsíční nájezd, ale sebe považuji spíše za vyjímku - auto mě i baví, tak jsem chtěl toto zkusit a potřeboval jsem i náklady, ale sám vím, že je to trochu iracionální, .... ale s tím operativním leasem nebo jeho obdobou souhlasím, tam je toto možné a asi to dojde i sem, zvláště po reformě , kdy doba fin. leasu je 60 měsíců - zde bude cesta oper. leas.,
bohužel obavy ze stočeného tacho sem zavedli naši "poctiví obchodníci s ojetými vozy " a člověk už předem vykazuje známky podjatosti k nízkému stavu tachometru, a pokud je malý stav najetých km a stav vozu tomu odpovídá, tak není důvod k obavám, ale potom mě nejde do hlavy , proč někdo kdo takto profinancovává své vozy nemá servisní knížku, z mého pohledu , je tohle velmi dobrý indikátor solidnosti prodejce - vím, že se dá vystavit serv. knížka dodatečně, ale potom nejsou v systému Fordu záznamy a to se dá ověřit .... zkrátka platí být velmi opatrný -
Asterix 15.02.08 14:00
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
CJa ma v mnohom pravdu ak chces jazdene auto, tak ho kupuj cez kammenych predajcov oficialneho dilera tej ktorej znacky. Plati to ako v CR, SVK alebo Nemcka.... Je to garancia a urcita vyssia istota, ze auto ma za sebou skutocne to, co deklaruje predavajuci.
Rozhodne sa vyhybaj klasickym autopredajcom bazarnikom v SRN -albanskej, tureckej, polskej alebo ruskej narodnosti.....
Stahovanie tacho a klamanie zakaznika je ich hobby a zivnostou.
Ako je to s autobazarmi na CR a SVK tak to uz kazdy vie.
Ohladom zahranicia ma CJA pravdu aj v tom, ze da sa na aute najazdit za 11-12mesiacov aj 100000km, no az take bezne to zas nie je.
Uplnu pravdu nema zas v tom, ze nemozes kupit auto s 30.000km- 45000km , 2-3r za rozumnu cenu a s zodpovedajucou kvalitou bez buracky.
V Nemecku auto znamena iba urcitu financnu hodnotu, ktora rychlo trati a nie celozivotne uspory ako je to v CR a SVK (nic v zlom) a tak sa na to tu aj hladi, je to spotrebny material.
V SRN su rozne formy financovania auta a s tym spojene aj rozne podmienky uzivania auta.
Priklad :staci zaplatit z ceny 20000eur za nove auto do predu 20% -30%, platit mesacne splatky vo vyske XX za takychto podmienok (za 3r nabehas na aute max 45000km.....) a po 35mesiaci splacania sa rozhodnes ci doplatis zvysnych 10000eur alebo auto nechas dilerovi. (obdoba operativneho leasingu)
Mnoho firiem a sukromnych osob kupuje takto auta na 2-3 r s limitom nabehu cca15000km rocne a podobne. A nikdy tyto klienti sa nestanu po 2-3r ich skutocnym vlastnikom. Nepotrebuju to a beru si zas nove, aktualne modely. Proste tyto klienti platia mesacne ciastky a nechaju po 2-3r auto dilerovi -znackovemu predajcovi a ten ho dalej nasledne predava.
Za 2-3r dostal takto autopredajca vdaka tymto splatkam + akontacii za auto uz 10 000EUR + nejaky zisk za uroky a ..... a tak moze s kludom predat 3r. auto za cenu 11-12000eur a s nabehom 30-45000km a este aj zarobi. Jasne, ze na aute este urobi poriadny servis.
Takze kupit 2-3r auto s nabehom 30-45000km je mozne a dost aj bezne v SRN. -
Asterix 15.02.08 13:59
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
CJa ma v mnohom pravdu ak chces jazdene auto, tak ho kupuj cez kammenych predajcov oficialneho dilera tej ktorej znacky. Plati to ako v CR, SVK alebo Nemcka.... Je to garancia a urcita vyssia istota, ze auto ma za sebou skutocne to, co deklaruje predavajuci.
Rozhodne sa vyhybaj klasickym autopredajcom-bazarnikom v SRN -albanskej, tureckej, polskej alebo ruskej narodnosti.....
Stahovanie tacho a klamanie zakaznika je ich hobby a zivnostou.
Ako je to s autobazarmi na CR a SVK tak to uz kazdy vie.
Ohladom zahranicia ma CJA pravdu aj v tom, ze da sa na aute najazdit za 11-12mesiacov aj 100000km, no az take bezne to zas nie je.
Uplnu pravdu nema zas v tom, ze nemozes kupit auto s 30.000km- 45000km , 2-3r za rozumnu cenu a s zodpovedajucou kvalitou bez buracky.
V Nemecku auto znamena iba urcitu financnu hodnotu, ktora rychlo trati a nie celozivotne uspory ako je to v CR a SVK (nic v zlom) a tak sa na to tu aj hladi, je to spotrebny material.
V SRN su rozne formy financovania auta a s tym spojene aj rozne podmienky uzivania auta.
Priklad :staci zaplatit z ceny 20000eur za nove auto do predu 20% -30%, platit mesacne splatky vo vyske XX za takychto podmienok (za 3r nabehas na aute max 45000km.....) a po 35mesiaci splacania sa rozhodnes ci doplatis zvysnych 10000eur alebo auto nechas dilerovi. (obdoba operativneho leasingu)
Mnoho firiem a sukromnych osob kupuje takto auta na 2-3 r s limitom nabehu cca15000km rocne a podobne. A nikdy tyto klienti sa nestanu po 2-3r ich skutocnym vlastnikom. Nepotrebuju to a beru si zas nove, aktualne modely. Proste tyto klienti platia mesacne ciastky a nechaju po 2-3r auto dilerovi -znackovemu predajcovi a ten ho dalej nasledne predava.
Za 2-3r dostal takto autopredajca vdaka tymto splatkam + akontacii za auto uz 10 000EUR + nejaky zisk za uroky a ..... a tak moze s kludom predat 3r. auto za cenu 11-12000eur a s nabehom 30-45000km a este aj zarobi. Jasne, ze na aute este urobi poriadny servis.
Takze kupit 2-3r auto s nabehom 30-45000km je mozne a dost aj bezne v SRN. -
WinDiesel 15.02.08 13:46
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
cia:
motory PUMA:
2,0 a 2,4 TDCi, MOndeo, Jaguar X-type, Transit.
Mondeo 66, 85, 96 kW 2,0 TDCi
Mondeo 114 kW 2,2 TDCi
Transit 92 kW 2,0TDCi
Transit 103 KW 2,4 TDCi
To jsou motory PUMA
Nové Mondeo má DW10B PSA-FORD 97 a 103 KW, chystá se DW10C 110 kW a DW12 2,2 TDCi již brzy -
cja 15.02.08 07:56
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
Tom 17: jedinou radu dám, drž se českéh trhu i s jeho nevýhodami(myslím tím především české komunikace), najdi si auto u Dealera Fordu, které má jasnou historii, jezdilo k nim na servis, případně u nich kopeno a prodáno, takhle se to snažím praktikovat já a zatím jsem byl nemilých překvapení ušetřen,
- jasně lze koupit auto z venku, viz Krkovička, ale tam je potřeba si pro auto sám zajet a též je lépe autorizovaný servis, stáčení tacho u aut z dovozu se děje až u nás , takže českým dovozcům nevěřím, a to že auta z venku mají najeto moc je fakt, ať se to někomu líbí nebo nelíbí - nebo si snad někteří myslí , že si Němec koupí auto , na diesel a najede s ním 20tkm ročně ,aby ho mohl velmi dobře prodat českém zájemci, no to si doufám nikdo nemyslí, moje auto bylo staré a vprovozu 11 měsíců a mělo natočeno 100t km , jezdilo u nás a ven D, Belgie ,Itálie, kolega ve firmě dovezl Passata z Francie za rok 110t km... a tak by se dalo pokračovat dále - ověřená serviska, kontrola ve Ford systému a nebo jít raději od toho, toho bych se držel. Obecné závady - servisní úkony jsou u Monda jasné - ve 100t km obligátní hranice pro ČR - vstřiky , spojka s dvouhmoťákem, no a potom spotřebák - tlumiče, brzdy...pravidelný servis nešidit, hlavně filtry, jo a Mondo nemá řemen , ale řetěz a ten se dělá ve 250t km
Nikdy jsem na autě tach nestáčel a vždy jsem prodával a kupoval auta s jasnou a doložitelnou servisní historíí a vždy prodáno ke spokojenosti dalšího majitele - jedno auto 250 000km druhé 175t km - Fordy Mondea - oba dva kusy zatím jezdí :-) -
hatepe 14.02.08 16:48
« koupě mondea 2,2 tdci
Ahojte, Všem Vám moc a moc děkuju za rady. Z toho co tady čtu, tak pokud vidím auto s najetýma km do 100 tis. Je blbost a realita je tak x2. Mě by právě zajímalo, co vše a nebo co se nejčastěji u těchto motorů kazí. Něco jsem tady zaslech o vstřikovačích a o jejich ceně 25.000,- , Mohl bych ještě tedy poprosit o orientační ceny těchto dílů, které hrozí, že odejdou.
Pokud by suma oprav byla cca do 30.000,- tak by se to dalo akceptovat.
Mě spíš ještě taky zajímá, jak poznat špatný kousek. Jestli podle nějakého chra. zvuku, či dle chování motoru apod.
Auto bych bral na splátky s tím, že mi bude sloužit tak 5 let, otázkou je co vše za tu dobu mě čeká vyměnit. nepočítám tlumiče, desky apod. -
"-- skrytý --" 14.02.08 16:05
« Postrehy 2,2TDCi Euro4 - 85tkm
- jak tady nekdo psal - diagnostika u WinDiesela mu ukazovala daleko vetsi pocet cyklu vstrikovacu u jeteho auta, nez melo mit podle tachometru nakrouceno. Porovnavano s WinDiesel autem s jistym puvodem a najetych neco kolem 180tkm.
Kdyz jsme delali pred pul rokem diagnostiku na mem aute, mam ho od nova a v te dobe najeto neco kolem 50tkm, tak raficka poctu cyklu vstrikovacu byla v nekonecnu - tzn. diagnostika asi nektere veliciny neni schopna u 2,2TDCi Euro4 nacist. - tzn. nemusi byt pravda, ze takove auto ma evidentne nakrouceno vic km, nez to co ukazuje "spravny" pocet cyklu jednotlivych vstrikovacu
WinDiesel mel v te dobe najeto neco kolem 170tkm a raficka cyklu vstrikovacu byla cca na 3/4. Bavili jsme se, ze je klidne mozne, ze po dosazeni urciteho poctu cyklu zacne diagnostika ukazovat jakoby od znova.
- je zajimave, ze vsechny nabidky na jeta mondea i z EU maji vetsinou najeto neco lehce pod 100tkm! Tomu asi opravdu veri jen blazen, tzn. vsichni se tam zbavuji takoveho auta po dvou letech jezdeni? TO OPRAVDU NE!
Pred casem kamarad shanel prave Mondeo TDCi (na zaklade svezeni v mem) a chtel ho koupit u nas v CR - vsechna mela maximalne 85tkm!
- kladka od nova me vydrzela cca 50tkm nez uz jsem to nevydrzel ja. A po vymene najeto 17tkm a uz byla zase slyset!
Koukal jsem se na to a byvil se s technikem. Opravdu by asi stacilo technologicky opravit stavajici a misto toho "levneho" plastoveho vyvlozkovani kladky, na kterem visi na cepu, by to chtelo nejake kvalitni zapouzdrene jehlove lozisko. Pak by pravdepodobne kladka vydrzela daleko vic.
- Od doby co pouzivam pri kazdem tankovani paliva neustale aditivum (Standa, VIF) - nejsou naprosto zadne problemy - zmizely i ty naprosto male oblacky bileho cmoudiku pri studenych startech a i pri mrazech kolem -10 stupnu bylo letosni zimu zatim vse naprosto bez problemu.
Nemate take nekdo maly problem s tim, ze kdyz radite a mate naprosto vyslapnutou spojku, tak je pri razeni citit do volantu takovy maly raz - prave jako kdyz u jineho auta spatne seslapnete spojku?
-
superkutil 14.02.08 12:10
« Re: Mondeo 2,2 TDCI rok 2005
tom17: Pokud budeš váhat mezi 2.0 a 2.2TDCI tak by měla mít 2.2 lepší zátah v otáčkách pod 1700ot, elektrické ovládání rozvodových lopatek turba a menší turboefekt. Z osobní zkušenosti mohu zátah a menší turboefekt potrvdit a věř, že ani výkon 2.2 není někdy pro Mondeo dostatečný. 2.2 by měla mít asi o 0,5 litru vyšší spotřebu, ale z většího vzorku Mondeí jsem zjistil, že ta spotřeba až tak na objemu závislá není a že spíše záleží na stylu jízdy. Spotřebu počítej tak 7litrů, pokud budeš jezdit normálně. U 2.2 mě zklamal zátah motoru, ten u mého auta prudce klesá v 3300ot, ale může to být problém jen mého kusu. Optimální otáčky 1800-2800ot. Pokud tě bude cokoliv více zajímat napiš mi zprávu nebo na mail. -
cja 14.02.08 10:04
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
Petr T.: v servise mi tvrdili , že při dvouhmotovým setrvačníku se musí spojka vždy vyměnit - mě to netrápí-záruka, ale zajímalo by mě jak to tedy je
a ještě jeden dotaz, vím, že se to sem už před asi půl rokem dávalo , ale přesto si dovolím to vyžádat ještě jednou - 2,2 TDCI r.v. 2005, Euro 3 je motor Puma ? Děkuji za odpověď. -
martin.z 13.02.08 21:07
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
PetrT:
Petre tohle s tema cenama mi prave prijde tak trochu zavadejici, pokud uz predem servis strili cenu za repasi 25.000,-kc presto ze mondeo neni 10ti valec a nema tim padem 10 vstriku tak je dobry k tomu co pises napsat i to ze to zdaleka neni konecna cena za vsechno co tam budou delat.
Resp. za 2.500 ani 4.000,-kc mu proste problem byt s jednim vstrikem neodstranej! -
WinDiesel 13.02.08 20:06
« Re: koupě mondea 2,2 tdci
Tome, auto z Německa NIKDY NEMÁ NAJETO 96000 km !!!!!
Já mám 190000 km najeto 2/3 v ČR 1/3 v zahraničí. Němci pořád jezděj dlouhé štreky po těch svých prima dálnicích.
Buď velmi opatrný.
Jinak, za jistých okolností to může stát za to. Když se smíříš s tím, že to auto má tak 250000 km najeto (ale to není pro motor Puma Duratorq, stavěný pro Transita vůbec žádný problém!!!) a zainvestuješ do nových vstřiků (max. životnost 250000 km) a do dvouhmoťáku, budeš v pohodě. Na své (2,0 TDCi) Mondeo nedám dopustit. Já si vše ale hlídám, měním filtry paliva (to je nejdůležitější) po 15-20000 km, tak mám vše v originálu, nicméně jsem dělal dvouhmoťák a spolu, když se to muselo rozebrat jsem nechal udělat i spojku. Takže ano, auto si to zasloužilo, těch 30000.
Mondeo má výhodu že má opravitelné vstřikovače, řada konkurentů si o tom může nechat zdát a za vstřik nebo PDčko zaplatíš 10000.
Takto vyjde oprava vstřiku Delphi někde mezi 2500 a 3700 Kč, to je snesitelné.
Ale já nejsem Ty, tak dělej co myslíš že je pro Tebe nejlepší. -
"-- skrytý --" 13.02.08 18:04
« Re: 3 a 4 dvere
Batman: tady není asi moc co řešit. Bez křišťálové koule ti zbývá jenom ty zadní dveře rozebrat a vyzkoušet, jestli jsou serva centrálu funkční, popř jestli tam není jenom nějaký mechanický problém, možná by to stačilo namazat. Pokud si na to netroufáš, svěř to nějakému autoelektrikáři, nemusí být nezbytně přímo od forda.
Motorky centrálu, pokud mě pamět neklame, jsou u tvého auta už součástí zámku, takže nabastlit tam univerzály asi nebude zrovna simply. Nicméně měl bys mít slušnou šanci sehnat funkční zámky na vrakoviších.
Víc se ti na dálku po netu pomoct nedá.