FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Jozef0351 05.03.08 13:24
« Re: Motor nechce táhnout nad 3000ot.
Kutil, kamarát riešil podobný problém ako máš ty. Dokonca sa musel vrátiť z cesty na dovolenku, lebo auto neťahalo. V servise mu na diagnostike zistili, že má zrolovaný koberček pod plynovým pedálom. >:D Bol to Fiat a trvalo im to 1/2 hod. kým odstránili závadu. -
"-- skrytý --" 04.03.08 21:26
« Re: Akumulátor
kutile, tys ještě pořád nebyl na motorové brzdě, ale přesto s jistotou tvrdíš, že máš od začátku nižší moment... Jsi jediný, kdo tady má potřebu probírat furt dokola to samé, mě do toho prosím netahej.
cja: v případě živelných pohrom je přece vzájemná solidarita samozřejmostí. -
superkutil 04.03.08 20:42
« Re: Akumulátor
To RADEK1: Ještě ne, jsem pořád někde po klientech. Teď jsem taky ještě v práci. Tak snad někdy bude mezera. Problém je, že se musí objednávat a já nikdy tak dlouho dopředu nevím co bude. A aby DR měl zase co probírat, tak současné Mondeo mě nezlobí jako to staré a za celý rok s ním nebyl žádný problém (až na ten pokles momentu), ale ten je od začátku. -
cja 04.03.08 19:24
« Re: Akumulátor
v oboru akumulátorů jsem nevzdělanec, tak se omlouvám za neznalost a zároveň děkuji za podporu :-)
Co se týče výrobce aku od Forda neboli Motorcraft - tak prodejce baterií Varta se na ně díval (bavíme se o bateriích do Monda 2001) a podle nějakých kódů zjistil, že jsou to subdodávky od Varty, poté s obalem Motorcraft :-)
-
"-- skrytý --" 04.03.08 19:13
« Re: Akumulátor
oleowr1: jiný akumulátor, než s příměsí kalcia/stříbra proto taky nemá v mondeu co dělat - a ani by ti ho tam neměl nikdo se zdravým rozumem namontovat. Jinak mě vydržel origo aku v MB Vito 9 roků, a ještě by pár měsíců přežil. Byla to značka Mercedes, výrobce pravděpodobně Varta.
RADEK1: až budeš číst kutilovy chronické stesky tak dlouho, jako někteří z nás, tak pochopíš ... Na brzdu se teprve chystá (a chystá a chystá a ..... zatím spekuluje a spekujuje a spekuluje). Stejnou story jsme už zažili s jeho prvním autem, Taky mu to nejelo, když to dal na brzdu, tak naměřili výkon vyšší, než udává výrobce, ale stejně to ani pak nejelo podle jeho představ. Tak se nediv těm reakcím.
BTW, já mám krouťáku dost, ale jak vždycky říkal kutil Tim, chce to "vyšší výkon, brm - brm". Tak kdyby někomu nějaký ten kilowatt přebýval, určitě se domluvíme :-! -
cja 04.03.08 16:32
« Re: Akumulátor
Moje zkušenost z Mondea 93 je 7 let a pak byla výměna. U Mon 01 - jezdí do dneška a baterii neměnil a Titanic je příliš mlád , aby se měnil akumulátor. Transit je taky 7 let a zatím drží. Tak mi z toho vychází, že jednak asi tím, že Fordovy alternátory dobíjí na vyšší napětí, tak více vydrží a že asi nebudou, tak špatné jako zbytek auta..... >:D dle některých
A ještě mě napadá - když Kutilovi to auto nejede to co by mohlo, jestli mu tam ve Fordu nenamontovali omezovač, některá auta ho mají na 250 km/h no a u Kutila se spletli a má ho ve 150 km/h. ;-) -
DIM 04.03.08 10:17
« Re: Akumulátor
Akumulátor jsem neměnil ani nedobíjel.....na to byla specialistka Fabia. On ten denní počítač drží hodnoty asi 20 minut po vypnutí, a pokud se jezdí krátké trasy a je venku mráz, tak jsem ji roztlačoval asi 3x za posledních 5 let..... Teď je místo ní Focus, a agresivní čevené číslice taky svítí ještě asi 30 min......tak snad to nebude stejné. -
oleowr1 04.03.08 08:22
« Akumulátor
Už jste někdo měnil akumulátor, kolik by mohl vydržet? V mém autě je 6-tý rok a zatím bez problémů. Na Sieře jsem měl původní akumulátor 8 let. Jediné obavy mám ze samovybíjení odběrem naprázdno (alarm, ŘJ je asi taky pod proudem, hodiny), hlavně když auto déle stojí. Budu to muset změřit, kdyby byl odběr 100mAh tak je to za 10 dnů 24Ah, to už by mohlo způsobit problémy se startováním (hlavně když je pod nulou).
Kutil: smiř se s tím, že ve fóru není nikdo, kdo by Ti odpověděl na Tvé dotazy a ani cyklické obnovování stejných či podobných problémů Ti nepomůže, spíše naopak. -
RADEK1 03.03.08 20:25
« Re: Motor nechce táhnout nad 3000ot.
Považuji za vejké štěstí,že jsem vlastníkem mondea. Protože v posledeních dnech se tady řeší jen samé hlouposti. Z toho mi vyplývá, že mondeo je bezporuchové a bezproblémové auto. >:-[] Jinak o víkendu jsem jezdil Lexus Ls 600h :-) :-) :-) špica >:D -
"-- skrytý --" 01.03.08 22:41
« Re: Motor nechce táhnout nad 3000ot.
Kutile zkus dnes v noci najet na D1- nejlip ten dlouhy tahly skopec pred Brnem. Vezmi si anemometr a pockej, az ti ukaze rychlost vetru 140km/h, pak to rozjed co to da (pochopitelne po vetru) Myslim, ze z toho dostanes tak 240 tachometrovych (220 skutecnych) Pokud ne, tak v Brne muzes uplatnit reklamaci hned v pondeli rano. -
superkutil 01.03.08 10:20
« Motor nechce táhnout nad 3000ot.
Ahoj, vím že se opakuju, ale čím by to mohlo být způsobené? Auto mi nechce jet více jak 184km/h (200km/h tachometrových). Budu to reklamovat, ale potřeboval bych mít více názorů, čím to může být. Případně porovnat moji momentovou křivku s jinými od motorů 2.2TDCI. -
cja 27.02.08 14:51
« Soutěž o nej....
Možná by mohl DIM, jakožto zakladatel, vyhlásit soutěž o to ,kdo položí kolik otázek během jediného příspěvku a jako bonus by mohla být i kvalita a vypovídací hodnota dotazů.... >:D měl bych tajného favorita....... Akorát nevím jestli by se ta soutěž neměla přesunout na jiné vlákno.... ;-) -
superkutil 25.02.08 13:24
« Re: čipování
lordmystic: Máš naměřený graf motoru po čipu? Máš ověřené, že BitPower skutečně zvýšil hodnoty jak garantoval? Narazil jsem na několik článků, kde popisovali čipování od BitPower a následné porovnání naměřených hodnot s deklarovanými a místo deklarovaného 30%ho nárůstu, byl nárůst jen o cca 10%. Dosahuje tvoje auto po čipu vyšší max. rychlosti, má větší zrychlení? Nebo máš jen subjektivní pocit lepší reakce motoru na plyn?
Měl jsem možnost jet v čipnuté TDI i v Renaultu a v obou byla změna výrazná, zatímco u TDCI byla nevýrazná. -
superkutil 21.02.08 13:43
« Re: Modeo dovezené z ciziny - smutná praxe
pepek: Nikde nepopírám, že jsem to napsal. Je to slovíčkaření. Nevidím takový rozdíl v tom jestli napíšu že sešlápnu plyn nebo na něj dupnu, vždyť jde o elektrický přenos a ŘJ si to oboje zpracuje stejně. Totéž platí o volantu, někdy s ním točím, ale když mi tam někdo vlítne, tak za něj musím škubnout. Je to fakt jen slovíčkaření a hovoří to o tvé ubohosti a snaze se jen hádat a prudit a se skřípáním auta to vůbec nesouvisí. -
-
superkutil 21.02.08 07:33
« Re: Modeo dovezené z ciziny - smutná praxe
Pepku, zkus číst pořádně. Auto nehučí, pouze vrže. Většionu to bývá kamínek zapadlý někam u silentbloku nebo zavěšení kol. A to skřípání v motoru už tady někdo popisoval a mě se objevovalo jen při startu. Teď je to pořád. Měl by to být řemen na řemenici. Moje otázka byla, zda se to dá nějak odstranit nebo ne. Mé staré Mondeo takovéto pazvuky nevydávalo. A většina z nás za jízdy šlape na plyn a točí volantem. Ty ale asi používáš jiný způsob ovládání vozidla. ;-) -
superkutil 20.02.08 20:54
« Re: Modeo dovezené z ciziny - smutná praxe
cja: Nechci ti brát iluze, ale obávám se, že výměnou řidiče z auta a z motoru pazvuky neodstraníš. ;-) Mám to tedy chápat, že pazvuky k autu patří a že u auta s najetými 30tis.km je to normální a že se mám s nimi smířit? A jedno velké + Mondeo má! Motor se stále zlepšuje a lépe reaguje na plyn. :yes: -
oleowr1 20.02.08 20:34
« Re: Mondíkova dovolená v Kladně, aneb špičkové služby a rychlost zotavení:O)
WinDiesel: Takže pokud má kámoš kámoše SW od Delphi (o tom jestli legálně či nelegálně bych nerad tady polemizoval) tak by mělo být vše O.K. Jinak minimálně kalibraci nechat udělat u Forda a nemělo by se nic pokazit.
Na repasi se vypravím až se rozsvítí kontrolka žhavení. Může to být klidně zítra, ale při troše štěstí a mém prozatimním nájezdu 15tkm ročně možná za rok či dva a pak budou ceny zase třeba někde jinde >:D