FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 01.04.08  20:08

    « Re: letní pneu

    Ahoj všichni!
    Radku,
    jezdím úplně stejný rozměr jako Ty a Pirelli P6000 Powergy (z výroby) budu muset už brzy vyměnit - rychle se sjíždějí. Navíc dost hučí. Zřejmě obuju Bridgestony, o kterých píšeš. Od Krkovičky a ze dvou pneuservisů mám informace, že RE050 vydrží opravdu velký proběh Km.
    Ale pneuservisy mi básní i o Michelinech - že jsou prý nejlepší. Mluvili o typu Michelin Energy - ale nevím konkrétní typ - že by mi prý řekli až dle aktuálních cen, co vybrat.
    Že prý ani ty nejlepší Bridgestony se nevyrovnají Michelinům... ???
    Ale beru je s rezervou, chtějí prostě prodat drahé zboží kvůli slušné marži.
    Půjdu do těch RE050.

    Jinak - jak jsi Radku1 dopadl na té garančce po 80ti tis. Km, jak jsi o ní v minulém příspěvku psal? Kolik Tě to teda stálo a bylo něco k řešení nad rámec prohlídky? A prosím Tě - měnili Ti automaticky palivový filtr, aniž by sis o to řekl? On se má dělat co 40 tisíc (nechal jsem si jej ale vyměnit už i na první prohlídce), takže mě to zajímá i proto, že zanedlouho taky pojedu na prohlídku - po 40ti tisících.
    Díky za případnou odpověd'.

    DR:
    Napadá mě zeptat se Tebe, coby matadora:
    ne že bych svému servisu Ford nevěřil, ale když budu chtít ten starý palivový filtr (který mi při prohlídce nahradí novým) si od servisu vzít, mají povinnost mi jej na mé přání nechat nebo toto Fordí servisy nedělají a třeba řeknou, že mi jej nedají např. proto, že bych to nemusel ekologicky zlikvidovat:) nebo že pak ty filtry zkoumají pro interní potřeby...?
    Vím, že by mi taky mohli dát do kufru úplně jiný filtr (a ten starý v autě nechat), ale stejně mě zajímá, jestli mi mají povinnost ten díl nechat nebo ne...?
    Nevíš teda náhodou Ty nebo WinDiesel, jak to je?
    (Pochopte, když už nemůžu být u auta během prohlídky {prý kvůli bezpečnostím důvodům..}, tak se aspoň nějak snažím se vnitřně uklidnit tím, že ty díly skutečně vymění, když za ně platím..)
    Jinak s autem není jediný problém - spokojenost.

    Omlouvám se za obsáhlý příspěvek a předem díky za případnou odpověd', mějte se všichni fajn!
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 01.04.08  19:01

    « letní pneu

    Přátelé, já vím že se tady před časem řešilo téma pneumatik, ale léto se blíží a já zvažuji jaké pneu koupit. Chtěl jsem continental cs 2,ale v pneu servisu mi řekli,že se už nedělá a že je zastaralá .má sice nástupce ,ale ten je o dost dražší. Ještě se dívám po bridgestone re050. Můžete mi prosím sdělit na čem jezdíte Vy a jaká je spokojenost? jo jezdím 205 x50x17
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.08  16:53

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    Asi 10 sekund jsem měl chuť jet těch 200km/hod zkusit, protože jsem přesvědčen, že to auto v pohodě zvládne.
    Pak jsem si ale představil další kutilspaming a hned mě to přešlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 01.04.08  15:54

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    Spíše to vypadá, že Mondeo má velmi sofistikovanou řídící jednotku obsahující nezveřejněné features, a pokud vyhodnotí, ža za volantem sedí někdo s mentální úrovní polokutila, tak zasáhne a omezí rychlost, protože vyhodnotí, že daná poloosoba nemá na zvládnutí vozidla v dané rychlosti ani vlohy a ani schopnosti.
    Takže se ostatní nemusíte bát, že by vám Mondeo přes 200km/h nejelo, neboť toto se uplatňuje jen na velmi omezenou skupinu >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.04.08  15:51

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    No čekal jsem, že se otočí na židli, otevře si Dialogys či jiný vnitrofiremní informační software a dohledá jak to s omezovačem je a co by mohlo být problémem omezení rychlosti (např filtr vzduchu nebo nízký tlak paliva) a doporučí mi návštěvu servisu s dianostickým přístrojem. Vždyť jim projde rukama tolik aut, tak už by něco měli vědět. Místo toho mi technik řekne, že informace o rychlosti z GPS je méně přesná jak z tachometru.

    Mám zkušenost od Renaulta, kde stahují diagnostikou informace ze všech aut do centrálního serveru ve Francii, tam z toho dělají databázi informací a na základě diagnostiky jim vypadne seznam možných závad.

    Ale co jsem pochopilm ze slov techniků, tak diagnostika u Forda neobjeví nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 01.04.08  13:41

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    No jo a cos cekal, dyt v servisech delaj neangazovany lidi ktery se vetsinou o to nezajimaj nebo se to rozhodne neda srovnat s lidma napr. na diskuzi.
    Me treba na sluzebni fabii 1,4 16v 74kw vzdy po otevreni ridicovych dveri vzdy na chvili bezelo jakesi servo, asi palivovy cerpadlo. Bylo to proste slysitelne i pri stani venku z auta a delalo to pokazde a prijimaci technik na jarove mi pri pravidelnem servise tvrdil ze tam fabie zadne cerpadlo spoustene otevrenim dveri nema..
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.04.08  13:29

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    Tak jsem obvolal servisy Ford a názory na omezení rychlosti jsou opravdu velmi rozdílné až odporující si. Dokonce ani nebyli jednotni v odpovědi zda má Mondeo omezovač rychlosti a pokud ano, tak v kolika km omezuje. Nejčastější odpověď byla, že s Mondeem ještě 200km/h nejeli. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 31.03.08  14:47

    « Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    On nemusi byt omezenovac rychlosti, staci na cerpadle. Tj. elektronika na nejvyssi stupen neda vic nez urcite mnozstvi nafty, takhle to ma transit (i nektere dalsi dodavky).
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.03.08  14:12

    « Max rychlost a zuby na momentové křivce.

    Ahoj, tak mám nové informace. Kontaktoval jsem servis ohledně max. rychlosti a zubů na moment.křivce a bylo mi řečeno, že se zuby nic nedokážou udělat a ža Mondeo 2.2TDCI kombi víc jak 200km/h tachometrových nejede, že je tam asi omezovač rychlosti. Takže objedu ještě pár servisů Ford a uvidíme jaký bude závěr protože tomu omezovači se mi moc věřit nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 31.03.08  12:13

    « Re: světlomet

    Přesně tak, jsou to normální parkovačky.... aj estli nejdou samostatně rozsvítit, tak to bude tím, že už nesvítí vůbec :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.08  20:18

    « Re: světlomet

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.08  20:16

    « Re: světlomet

    Akoze nie?! Má to klasické parkovačky a samozrejme, že sa dajú rozsvietiť aj samostatne.Vymieňajú sa tak, že vyberies z predu svetlomet a tak sa dostanes ku všetkým žiarovkám. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.08  20:15

    « Re: světlomet

    Akoze nie?! Má to klasické parkovačky a samozrejme, že sa dajú rozsvietiť aj samostatne.Vymieňajú sa tak, že vyberies z predu svetlomet a tak sa dostanes ku všetkým žiarovkám.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 29.03.08  18:47

    « Re: světlomet

    Martin.z: taková sebereflexe ;-) , řešil jsem to taky a taky mi to chvíli trvalo, až jsem si přečetl návod bylo vše jasné :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.03.08  17:07

    « Re: světlomet

    Uz mi to doslo, ono to nema klasicky parkovacky, no nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.03.08  11:33

    « světlomet

    nevíte k čemu slouží vepředu to malý bílý světlo pod blinkrem v hlavním světlometu?
    Praskla mi v tom žárovka tak jsem ji nevyměnil, protože sem línej a přijde mi že to nemá žádnej smysl krom efektu. Samostatně to nejde rozsvítit nebo to aspoň neumím a jakmile vedle svítí velký světlo tak už to je o ničem.
    Volvo mělo u těch hranatejch modelů taky takovej bíle svítící kus nad blinkrem
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 27.03.08  10:55

    « spotřeba, chip

    s tím chipem se s vámi fakt už nechci pouštět do pře - je to fakt každého věc, každého jeho vlastní auto a peníze, tak mě nekamenujte. prostě já jsem s chipem absolutně neskutečně spokojen, auto kouří mnohem víc to ano, ale to překousnu, mám černé tak není nic vidět. jinak pružné zrychlení opravdu znatelně lepší, spotřeba +- stejná, mnohem menší turbo-kopanec, plynulejší zátah, možnost točit do vyšších otáček.

    a dotaz proč že to rovnou v továrně rovnou nenaladí takhle a nechají tu prostor - velice prosté - motor a turbo mnohem více namáhané, taktéž ostatní součásti jako spojka, převodovka, brzdy, atd. takže aby to vše vydrželo předepsané km je třeba to nějak dimenzovat. aby měl motor svou životnost i při horším používání je třeba ho trochu předimenzovat.

    měním olej po 10tis., měním dřív brzdové destičky, dřív mi odejde spojka, atd. tohle vše snižuje užitné vlastnosti auta na úkor sportovnějšího projevu. to je přesně to proč výrobci rovnou nenaladí motory na max. a nechávají tam tuhle rezervu. osobně si myslím že když se k motoru vyhnanému k horní hraně výkonosti budu chovat dobře - kvalitní olej, častá výměna, zbytečně nedržet dlouho přetočené, atp. tak mi vydrží stejně dlouho jako klasicky naladěný motor.

    je proto nemožné stoprocentně tvrdit že je to lepší či horší, takže prosím zdržte se už stále kritiky - je to jen a jen mé auto a jen a jen mé rozhodnutí co si s ním udělám.

    kutil: při klidné jízdě jezdím v rozsahu 1200-2000rpm, ideální se mi po rovině jeví 1600-1800rpm. jinak si vedu pečlivou spotřebu i bokem, otázkou je jak auta měří vzdálenost - měřili jsme 400m na letišti se třema autama (mondeo, passat, octavia) a každé auta zastavilo řádově o několik desítek metrů někde jinde!!! takže pochybuji že lze vůbec nějak přesněji srovnávat spotřebu i když se píše přesně dle natankovaných litrů paliva.

    jinak 120kW a 420Nm je fakt slabota na takhle těžké auto, to je tak na poklidné víkendové jízdy, v hustém provozu se s tím nedá nic udělat. někomu to stačí, někomu to musí stačit (já) a někdo jezdí v pořádném benzínu - ano kdo se párkrát sveze v 200k a více benzínu nebude chtít jinak... >:-[] (evo rulez!)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 27.03.08  09:59

    « Re: Re: žárovka h7

    cja: Jo, to je přesně ono. Kdysi jsem měl Passat 4x4 diesel a jezdil jsem i s TDI a tak se mi líbilo, že nemusím motor tolik točit a že tak neřve. V roce 2000 jsem chtěl po benzínovém Escortu koupit u dealera lehce jeté Mondeo 1.8TD ale když jsem tam přišel, tak mi nabídl za stejnou cenu jako bylo to 1.8TD úplně nové Mondeo 1.8 benzín. To 1.8TD jsem si projel a po zkušenostech s těmito motory mi každý doporučoval koupit Mondeo benzín. Jezdilo dobře, ale na dálnici bylo dost hlučné a pořádný zátah mělo od 4000ot. Jezdil jsem v té době i se služební Oktávkou TDI a Meganem dieselem. Takže jsem se rozhodl, že další auto bude diesel a líbil se mi S-MAX. Vyzkoušel jsem 1.8TDCI i 2.0TDCI, ale oba motory mi připadaly, že moc netáhnou, hlavně při předjíždění. Ale to mohlo být tím, že jsem seděl výš. Nakonec mi S-MAX utekl a tak jsem nakonec zvolil Mondeo a po zkušenostech s S-MAXem jsem šel do 2.2 protože se říká, že objem ničím nenahradíš (byla jen o 20tis dražší jak 2.0TDCI). Čekal jsem, že motor bude mít tak jako diesely se kterými jsem jezdil zátah od 1500-4000ot. Bylo mi řečeno, že 2.2 má sice maximální výkon jen ve 3500ot, ale na rozdíl od jiných dieselů ani za max výkonem moment moc nevadne. Ale při předjíždění mi motor vadne nad 3000ot a při přeřazení už tah není takový.

    Takže nemám ten kopanec v 1850ot jako ty, ale určitě to do 4200ot nevydrží.

    Takže to je vše na vysvětlení a už nebudu psát. Prostě auto je takové, zkusím se servisem dořešit proč auto vadne nad 3000ot a zda s tím pujde něco udělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 27.03.08  09:20

    « Re: Re: žárovka h7

    no , ale potom neřeš spotřebu, mě osobně to táhne od 1500 ot , v 1850 se to zblázní a tah pokračuje až do 4200 ale žádné výrazné vadnutí nebo poklesy nepociťuji, možná jsem kopyto, ale to co popisuješ ty tak nevnímám
    a využití auta v maximálních otáčkách - proto jsem si vzal TDCI po benzínu, abych to nemusel točit - už mě to nebavilo a na blbnutí si auto můžu půjčit(víkend s Fiestou ST nebo Focusem ST si pořád umím představit, ale už bych to asi domů nepotřeboval - i když je možné , že s věkem si koupím nějakou 1,6 benzín a budu ji užívat jako čepičář až do důchodu :-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 27.03.08  09:16

    « Re: Re: žárovka h7

    cja: No já jsem vždycky zastával ježdění v otáčkách maximálního momentu motoru, ale stále mě tu někdo přesvědčuje, že důležitý je moment na kolech a ten je největší v otáčkách maximálního výkonu. To znamená, že i když ve 2000ot má motor největší moment, tak když podřadíš a tím motor dostaneš do vyšších otáček s menším momentem na motoru, tak díky převodovce budeš mít na kolech větší moment. Takže jak je vidět, tak má každý jiný názor. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 27.03.08  09:07

    « Re: Re: žárovka h7

    Kutile: ...I když by auto mělo nejlíp jet v otáčkách maximálního výkonu, takže bych řadit měl. :-)

    - nepleteš výkon s krouticím momentem? Jestli chceš s naftovým motorem jezdit na maximální výkon, tak jsi měl zůstat u benzínu. Charakter motoru od pana Diesela je trochu jiný a na jiné používání - lépe řečeno jiný způsob použití. Já mám pocit, a možná nejsem sám, že jsi do dneška nepochopil způsob jízdy s naftou. Nezlob se ,ale pro normální ježdění je náš motor dobrý až dost, tak nevím kde se v tvém případě stala chyba, ale než tady pořád řešit......
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.03.08  21:13

    « Re: Re: žárovka h7

    cja: No, já u dieselu moc nepodřazuju, protože můj motor táhne od 1800-3000ot. a tak to není potřeba, ale když to ve 2000ot nejede, tak prostě podřazení nemá smysl. I když by auto mělo nejlíp jet v otáčkách maximálního výkonu, takže bych řadit měl. :-)

    A o automatu mi ani nemluvte, zažil jsme ho ve státech a stačilo mi to. Ve městě je automat pěkný, ale ta pružnost. 8-s To raději variátor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.08  20:44

    « Re: Re: žárovka h7

    Ten automat by byl nejlepší i pro Kutila. Vyřešil by mu problém, kdy a co zařadit a měl by po jednom problému :-) Snad by pak neřešil, proč "zrovna tehdy zařadil to a néé ono" Já osobně bych ho bral taky. Snad v příštím autě ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 26.03.08  18:58

    « Re: Re: žárovka h7

    Kutil: jen se zeptám ty podřazuješ u dieselu 2,2 ve 2000 ot/min.??? Proč?? Mě pokud tam mám 2000 otáček to auto bez problému zrychlí a pokud mám ty nervy vydržet to točit tak to leze až přes 4000 ot/min kromě 6. stupně. Ale jinak podřazovat ve 2000 ot/min????????Podřazuji při 1500 ot/min. Nebo dle sluchu a projevu motoru. Ale ve 2000 mám zátah, takže...........Nepleteš si to s benzínem?
    A co se týče žen, musím chválit - abych nebyl bit, ale nejlepší je pro ně automat - tím je myslím, až na pár čestných vyjímek, řečeno vše . A pro rejpaly - vůbec netrpím syndromem pána tvorstva, ženy zkrátka jezdí dobře , ale jinak než chlapi.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.03.08  13:28

    « Re: Re: žárovka h7

    Krkovicka: Jezdím stejně jako ty, ten dotaz byl jen reakcí na to, že si tu lidi hodně stěžovali, že jim odešel tlumič rázů co je u spojky a že to bylo právě tím, že motor točili v nízkých otáčkách. A co se týká řazení, tak jsem měl problémy jen při přechodu z benzínu a to kvůli nutnosti řazení během předjíždění. Mám vypozorováno >:D že když 2.2TDCI jen lehtám, tak jezdí bezvadně a dokonce se stejnou spotřebou jako 2.0TDCI ale když chci pořádnej zátah tak s tím podřazováním to moc nefunguje. Když ve 2000ot podřadím, tak se většinou dostanu ke 3000ot a nad nima mé auto nic moc. Takže já většinou TDCI nepodřazujuju. ;-)

    A co se týče žen, tak třeba moje žena slyší i otáčky motoru a řadí podle nich a za to má můj obdiv. :yes: A umí i brzdit motorem. >:D Ale většinou je to tak jak píšeš!

    DR: Neboj, vím jak to myslíš a omezím to protože už není co u mého auta řešit, problémy které jsou předám na servis a ostatní nejsou. Auto se zlepšilo a jezdí suprově. A věř, že totální dřevák nejsem, mé dotazy jen vycházeli jako reakce na předchozí příspěvky jiných.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.08  12:36

    « Re: Re: žárovka h7

    Kutil: Na sestku jezdim od 100Km/h vyse (po rovine)
    Pokud chci plny plyn, pak chci i zrychleni, tudiz podradim na petku/ctyrku. Myslim, ze se to tak bezne delava. Pokud potrebuji trochu zrychlit, tak lehce pridam plyn. V pripade, ze auto netahne-odezva na pridani plynu je mdla, tak podradim, rozjedu to na zamyslenou rychlost a dale bud plachtim na vyssi stupen nebo to drzim v otackach dle provozu.
    Mam vypozorovano, ze schopnost ovladat radici paku souvisi s pohlavim ridice. Obvykle se to da naucit za deset az patnact minut jizdy v jakemkoli aute, ale zenam to nekdy trva cely zivot a stejne se jim to nikdy nepodari. Treba moje manzelka jezdi obcas na sestku a mysli si, ze tam ma ctyrku (chvalabohu to nebyva obracene)

    Tak me napada..nejsi nahodou zena?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.08  12:08

    « Re: Re: žárovka h7

    kutil: no, já jsem tušil, že si poradit nenecháš, a svůj stín jsi opravdu nepřekročil. V tom případě ale zkus jít plakat na jiný hrob. Co třeba obrátit se na For Motor Company? To je nejvyšší a vlastně jediná autorita, která ti může poskytnou chytré odpovědi na tvé pitomé otázky. A její vyjádření budiž svaté.

    Ale když o to tak stojíš, tak ty můžeš pod zátěží jet na šestku s plynem na podlaze už od volnoběžných otáček a tvůj motor se určitě nezničí. To říkám já, tak je to jistě pravda. No a kdyby to náhodou pravda nebyla a ty sis takhle zničil motor, tak ti to patří a já ti samozřejmě žádnou škodu hradit nebudu - já se ti naopak budu nevychovaně škodolibě smát >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.03.08  11:58

    « Re: Re: žárovka h7

    To DR, předpokládám, že se bavíme o motoru pod zátěží, to znamená nejlépe na 6ku a pod plynem. Takže zkusím otázku upřesnit. Od jakých otáček můžu jet na 6ku s plynem na podlaze aniž by se vibracema ničil motor, spojka atd.

    Na záhadné závady nevěřím, vše se dá vysvětlit, jen to chce se tím zabývat. Za tu dobu co jsem dělal kolem aut jsem už viděl takové závady, že mě nic nepřekvapí. Jen jde o to původ závady najít a odstranit ho. Koneckonců úkazem toho bylo mé staré Mondeo, na kterém se skoro všechny závady odstranily. A to že to trvalo víc jak 3roky většinou bylo tím, že se servisu nechtělo je řešit, ale nakonec se do řešení pustili a našli je.

    Totéž je např rádio u mého stávajícícho Mondea, které občas při startu zamrzne. Bylo vyměněné a dělá to dál, míň ale dělá. Problém je někde v elektrice auta, rádio dostane impulz při startování, ale není na mě abych to řešil, to je problém výrobce. Servis to ví, ale neví co s tím, takže to neopravuje. Prý mám rádio vypnout a zapnout. Podobné je to s handsfree. Když se mi nepřijímá hovor, tak musím za jízdy vypnout motor a znovu zapnout a funguje. Je to vopruz ale je to řešení. Je to ale řešení u nového auta této třídy? co bys dělal? Nechal bys to plavat a za jízdy vypínal motor?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 26.03.08  10:25

    « Re: Re: žárovka h7

    Zajímalo by mě, jestli má vaše Mondeo II taky tento problém : když dám nohu z plynu, tak mi klesne ta ručička na levém budíku pod 1000 erpéem. V tu chvíli ale nemá motor skoro žádný kroutící moment, a to ani podle džípíesky . Taky mám strach, že se mi motor v takovém režimu zničí. uvažuji , že si to nechám čipnout ... anebo dám na plynový pedál nějaký šprajc, protože je přece ze všech grafů jasné, že motor pod 1500 otáček trpí. Ach, jo, to mi Fiat Polski 125 P, 1300, nedělal :-( A to stálo Mondeo II 15,39x více.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.08  09:07

    « Re: Re: žárovka h7

    Kutile, v nízkých otáčkách někdo jezdit umí, aniž by tím škodil motoru, jiný to neumí. Když se na to pořád dokola tak blbě ptáš, jsi zřejmě totální dřevák a pro motor máš stejný cit, jako socha svatého václava. Nemá smysl se snažit na tom něco změnit, když ti není shůry dáno, v apatyce nekoupíš ... Věnuj se raději vydělávání peněz a smiř se s faktem, že údržba auta tě bude stát o dost víc, než normální lidi. A stejně tak se smiř s tím, že tobě se budou na autě objevovat neustálé nějaké záhadné závady, se kterými si nikdo nebude vědět rady a které se normálním lidem na autech nevyskytují.

    Tak neplýtvej zbytečně svým ani naším časem na žvanění o problémech, se kterými ani ty, ani my nemůžeme nic udělat.

    Tohle si prosím vytiskni, zarámuj a pověs vedle motnitoru. A až budeš mít zase grafomanské nutkání podělit se o nějakou záhadnou závadu, aspoň 3x si to pořádně přečti, snad tě to přejde. Tohle je nejlepší rada, jakou můžeš dostat - i když nevěřím, že se jí budeš řídit. To bys nebyl kutil ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 26.03.08  08:51

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Já když jedu pohodu tak točím i 1200 ot . Tedy pokud vím ,že nebudu muset prudčeji zrychlovat. potom se stává zvuk motoru dunivým a ani to samozřejmě nejede. Nevíte někdo ,jestli už vyšel nový AUTODIESEL ? V pátek jedu na garančku po 80 tis. tak jsem zvědavý co to bude stát a co najdou. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.03.08  08:40

    « Re: žárovka h7

    lordmystic: V jakém rozsahu otáček jezdíš? Dva dny se snažím jezdit na spotřebu a pokud to točím mezi 1500-2300RPM, tak se dá jezdit kolem 5ti, ve městě 6ti litrů. Ale je to opruz a jsem brzdou dopravy. Takže na to kašlu, stačí mi, že vím, že se za tebou uváděné hodnoty dá jezdit, ale do běžného provozu to není.

    Ptal jsem se, zda v otáčkách okolo 1500RPM se motor neničí, protože tady někdo psal, že odchází části motoru, kvůli rázům. Bohužel opět nikdo nebyl schopen odpovědět a např. pepek opět jen spamuje. Tak jak to je s ježděním v nízkých otáčkách?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 25.03.08  17:49

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    DIMe nedostáváš ty provizi od majitele webu za Kutilovu potenci co se týče dotazů? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.03.08  15:43

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Drž si tam 1586,425 RPM , a budeš happy .........
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 25.03.08  13:33

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Víš co? Kup si trakař a jezdi s trakařem. S tím můžeš jezdit pomalu nebo rychle a pokud byl truhlář šikovný, tak ti nebude vibrovat a konečně začneš něco pořádného dělat a přestaneš vopruzovat.
    btw. Založ si třeba diskuzi na svém webu, kde popisuješ ty špatné, poruchové, nejezdící, netahající, zubaté Fordy a sleduj, kdo ti tam přijde. Pokud nikdo, pošli odkaz na ty stránky do Bohnické léčebny a uvidíš, co tam přilákáš soukmenovců
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.03.08  12:19

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Jak to tedy je, ničí jízda v 1500RPM motor nebo neničí? Je pro tyto otáčky motor stavěný nebo je potřeba jezdit nad 1800RPM?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.08  11:35

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Ano kutile, to je opravdu otázkou. A na všechny otázky ti odpoví pouze náš manažer Franta Kocourek. Frantóóó ....
    ..... Ale já bysem si ten boršč dal taky!
    A moment sem, moment tam, co já s nima udělám ...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.03.08  10:58

    « Re: 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Všechny vozy vybavené tímto motorem budou vybaveny filtrem pevných částic, značky koncernu PSA budou nadále využívat systému s aditivy, Fordovy značky se budou spoléhat na systém bez aditiv.

    Vrcholná verze tohoto motoru bude prvním sériovým vznětovým čtyřválcem, který bude přeplňován dvěma turbodmychadly. Relativně malé turbodmychadlo je v novém čtyřválci naladěno na dodávku maximálních plnících tlaků v nízkých a středních otáčkách, od 2700 ot./min se k němu přidává druhé turbodmychadlo se shodnými rozměrovými parametry. Spolupráce turbodmychadel, opatřených elektricky ovládanými nastavitelnými rozváděcími lopatkami, je usměrňována řídící jednotkou motoru. Dodavatelem systému přeplňování je Honeywell Turbo Technology.

    O nejvybranější chování se starají dva vyvažovací hřídele v bloku motoru, ale také rychlý systém ovládající škrtící klapku, která zabraňuje vibracím po vypnutí motoru.

    Ford a PSA věří v úspěch nového motoru, protože dosavadní kapacita 70.000 motorů u předchozí generace motoru může být operativně zvýšena až na 200.000 kusů ročně.


    Koukal jsem na ten graf a v otáčkách nad 3000RPM je pokles momentu o trochu nižší, takže max. výkon je až v 4000RPM a ani za nimi výkon tolik neklesá jako třeba u 2.0HDI.

    Je jen otázkou, tak bude 2.2HDI zvládat ježdění v 1500RPM, protože v těchto otáčkách už 4válcový diesel dost trpí vibracemi. Zajímavé řešení by bylo místo 4válců použít 5 nebo 6válců.
  • 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 25.03.08  10:05

    « 2.2 TDCI Mondeo NEW 2008

    Tady jsem koukal na graf 2.2 TDCI u nového monda...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.03.08  09:01

    « Re: Motor nechce táhnout nad 3000ot.

    WinDiesel: Koukal jsem na momentovou křivku od lordmystic [odkaz] a na ní je v rozsahu 2900-3300RPM pokles momentu o 12% a v rozsahu 2900-3600RPM je pokles o 20%. A na všech fórech čtu, jak má 2.2TDCI úžasný zátah mezi 2000-3000RPM a pak rychlý pokles. No nic, tento týden jedu do servisu, tak uvidíme.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…