FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 19.05.08 09:01
« Nové Mondeo Ghia a otřesná imitace dřeva
Před pár dněma jsem tady kritizoval znovu tu palubku v novém mondeu...v sobotu na procházce s kočárkem jsem očumoval jednu Ghiu a téměř bych se vsadil, že to změnili, nebo rozšířili výběr. Znal jsem první modely ze showroomu v červnu 2007, pak jedno hodně čerstvě koupené nedaleko bydliště, všecko hrůza - světlejší a hodně flekatá imitace. To sobotní bylo zvenku tmavomodré a interiér tmavý, imitace dřeva tam sice byla, ale velmi podobná té, co mám já v modelu 2005 - hodně tmavě hnědá.
Tak třeba soudruzi z FMC zjistili, že někde udělali chybu...ještě tak dát možnost nechtít to vůbec - ale třeba to jde, co já vím. -
impaler 19.05.08 08:56
« Re: Z jiného soudku
Kutil: okna poněkolikáté (máš patrně rozhašené naprogramování krajní polohy):
Otevřít okno někam, jedno kam. Zavřít trvalým stiskem tlačítka až do krajní polohy, držet chvíli tlačítko. Pustit tlačítko a ZNOVA podržet tlačítko zavírání, okno by se již nemělo hnout (někdy mi to ještě lehounce poskočí). Podržením číslo dvě zadáš novou krajní polohu tohoto konkrétního okna.
Pokud to uděláš na všech čtyřech, mělo by jít i otevírání a zavírání všech naráz dlouhým držením tlačítka na dálkovém ovládání. Jakmile se mi jedno okno rozhasilo (nevím, kdy a kde), toto už nefungovalo.
Rádio Sony mp3: pokud to dělá další kus stejně, asi bude chyba někde jinde, ne? Nemáš třeba domontované automatické rozsvěcení světel, které se taky aktivuje na startu? (hypotéza čistě z vody, jenom nápad) Nebo third-party hands-free třeba?
Moje Sony naprosto nikdy nezlobí, ať už ho vypnu před vypnutím motoru, nebo ne. Může startovat s cédéčkem uvnitř a hned ho začne přehrávat, žádný problém. Nemám v autě ovšem napevno nic netovárního.
-
Janerad 17.05.08 09:04
« Re: Z jiného soudku
Okna - někde jsem četl návod, na znovunaprogramování oken - asi v originál návodu... Něco jako otevřít, zavřít, otevřít zavřít, pak něco s klíčkem a pak zase otvírat zavírat... ale musí se dle návodu...
Sony MP3 - taky mi občas (1x) zamrzlo, několikrát mi nefungoval BT hf... ale to nevím, jestli to bylo telefonem, nebo radiem... -
RADEK1 16.05.08 20:06
« Re: Z jiného soudku
Já mám sice denso ,ale mě zamrzalo i během jízdy a zamrzly i čudlíky kolem něj . tedy ovládání kompletní ventilace. Pomohlo jen znovunastartování. Pak mi servisu poradili,at´ odpojím baterku na cca 12 až 15 hod ono se to celé zresetuje včetně těch tvých neposlušných oken a snad to pomůže. Mě to vážně pomohlo. :-) pokusům zdar >:D -
superkutil 16.05.08 14:24
« Re: Z jiného soudku
Hlavně nezapomenout zavřít okna a sundat zahrádku. >:D A dobře nafouknout kola. A těch 4800ot platí pro diesel? Já jsem rád když to roztáhnu přes 3500ot, to už mám pocit, že to vůbec nezrychluje. 8-s
To ESP mě zaujalo, myslíš, že má vliv na maximální rychlost?
Máte někdo tip jak umoudřit okno? Když mám pootevřené okno (cca 10cm) a stisknu tlačítko, že ho chci zavřít, tak cukne nahoru a pak sjede až dolů. Je to hodně nepřijemné. Navícvčera když jsem chtěl okno zavřít, tak vůbec nereagovalo. Musel jsem vypnout a zapnout motor a pak šlo zavřít.
A taky co s rádiem Ford Sony MP3, které po nastartování zamrzne a musí se vypnout a zapnout. Rádio už bylo v odborném servisu Ford měněné kvůli této závadě. -
Janerad 16.05.08 13:22
« Re: Z jiného soudku
Na oktávky mám osvědčený recept:
1. V Power D
2. Vypnutá klima
3. Vypnute ESP
3,5 (superkutil vypne i světla, radio a ventilaci) :-)
4. točit do 4800 ot/min.
Také se mi stává, že mám pocit, že lépe akcelerují (do 180 km/h)
- můj pocit je, že mají lehčí převody...
Ale nad 200 jim dojde dech... Já to dokážu rozjet do 230 tacho a ujíždím... -
superkutil 16.05.08 11:53
« Re: Prostornost aut
V autě trávím hodně času a tak po předchozích zkušenostech bych chtěl auto, které splňuje co nejvíc z mých požadavků. A když mám možnost při své práci si vyzkoušet něco nového, tak toho využiju. Asi používám auto k více účelům než ostatní a nebo si věcí moc všímám. Vím o čem píšeš, tako mám známé kteří ani nevědí jaký mají motor a nebo co jejich auto umí. Prostě sednou, jezdí a když auto nejezdí jak chtějí, tak si koupí jiné. A pak se smějou, když jím říkám, co všechno jejich auto umí a co vše mají ve výbavě. Asi tím, že jsem dost dlouho dělal kolem aut, tak mám profesionální deformaci. >:D -
superkutil 15.05.08 11:20
« Prostornost aut
Včera jsem měl možnost si vyzkoušet snad celou produktovou řadu a je zajímavý třeba rozdíl mezi Fiestou a Fusionem. Ale hlavně jsem porovnával moje Mondeo s S-MAX a Galaxy a překvapilo mě, jak je u obou aut prostor řidiče obestavěný a při zavření dveří člověk nemá moc prostor na pohyb. Když to porovnám se starým Galaxy kde člověk pomalu mohl autem za jízdy procházet, tak hlavně středová konzole a vystouplé výplně dveří uvězní řidičovy nohy i jeho pohyb. Také délka palubní desky je šílená, je to fakt jak v tunelu.
Také systém 7mi sedaček v Galaxy je hodně stupidní, nezajíždí do podlahy a nejdou ani pořádně vyndat. Staré Galaxy to mělo mnohem lépe udělané. -
superkutil 15.05.08 11:15
« Re: Zmena je zivot
WinDiesel: Jo jezdím Německo, Rakousko, Itálie, Francie. A teda i ve Francii mi připadá, že jezdí jak šílenci, ne rychle ale zbrkle, nedokážeš odhadnout co udělají. V Německu se dřív všichni na dálnici drželi vpravo, dnes je to chaotické kličkování. A musím teda říct, že i v ČR jezdí Němci a Rakušáci jak prasata. Byl jsem na svátky na Šumavě a fakt to bylo síla. A nebo to byli Češi v německých a rakouských autech. >:D
A mám docela špatnou zkušenost i českých silnic, kde někteří jedou zbytečně pomalu (na 50km/k jedou 40) a na dálnici jedou třeba 110 nebo 120km/h v levém pruhu a nikoho před sebe nepustí. Už jsem zažil vlevo jedoucí kolonu 50ti aut rychlostí 90km/h a vpravo volno a šlo je v pohodě předjet. Prostě stačí jeden vidlák který nejede do levého pruhu a tam se prostě drží, protože on jede a po ostatních je mu putna. Ono vůbec hodně Čechů jezdí po dálnici v levém pruhu a uhnou jen když je někdo dojede. -
WinDiesel 15.05.08 09:40
« Re: Zmena je zivot
Super-kutil: zjevně jezdíš jen v Německu a Rakousku, možná v Itálii. Tam, hlavně v Německu, se to skutečně zhoršilo, nebojím se říci že jdeme Němcům příkladem v porušování předpisů ruku v ruce s bratry Poláky a Slováky. V Holandsku, Belgii, Francii a UK neexistuje jet rychleji než je maximálka, jedou všichni, minimum bouraček. -
-
superkutil 15.05.08 07:50
« Re: Zmena je zivot
Díky vaší diskuzi teď víc sleduju kdo "prasí" a nejvíc to jsou asi řidiči Oktávek a pak už je to směs. Sem tam starší BMW a Fábie a pak taky dost dodávek (jízda na červenou). Jezdím i po Evropě a musím říct, že i tam se to zhoršilo, provoz je tam bláznivější, ale nedochází tolik ke krizovkám. Nevím kde WinDiesel jezdí, ale jízda v ČR mi připadá srovnatelná s EU. Snad jen v Praze a větších městech je to víc na plechy. Ale je zajímavé, že v Praze jsou to často mimopřažští, kdo "prasí". -
WinDiesel 14.05.08 12:41
« Re: Zmena je zivot
DR: přiznávám že i já občas zaprasím když opravdu potřebuji něco zmáknout.
Pokud si ovšem myslíš, že jezdím pomalu a proto mne ostatní předjíždějí, TAK JSI MNE OPRAVDU POBAVIL.... >:D
Po normální silnici jezdím 90-110 a jsem "středně rychlý". Za mnou zůstávají náklaďáky a vozy třídy "Astra", já zůstávám za množstvím Superbů, Passatů, O2 ale mastí mne i O1 !!!!!
Trochu mi připadá, že jezdíš v nějaké jiné zemi než v ČR.
Já opravdu hodně jezdím v zahraničí (I, NL, DE, UK, F, A, SVK, HU) a prostě mne to strašně irituje, to, co se děje u nás a absolutně neděje v zahraničí. Tam je jízda opravdu pohodová. -
impaler 14.05.08 09:51
« Re: Zmena je zivot
DR: Sleduju se zájmem vaši debatu, máte myslím každý kus pravdy. Připodotkl bych, že u tebe může fungovat efekt STéčka = větší respekt okolí (člověk nemusí být odborník a je to vidět na karoserii, ne?).
Dobře to je vidět, když jede otec s Imprezou GT, klasika modrá se žlutýma hvězdama a velkým křídlem vzadu. Jen málo lidí si troufá, i když jede slušně. No a když jsem s tím jel já ve stylu, který popisuje tady martin.z, bylo to skoro blbý, jak se za mnou poslušně štosovaly ty oktávky, co by mě jinak dávno osolily... -
superkutil 14.05.08 08:27
« Re: Z jiného soudku
Jen jsem chtěl říct, že by se mohl Ford vzpamatovat a do Mondea dát konečně pořádný motor, například 6ti válec 2.7HDI. ;-)
Mě to netrápí, zda mne někdo předjede nebo ne, jezdím celkem v pohodě, akorát mě překvapilo, že je OT II tak nadupaná.
Mondeo prodám, ale Forester v dieselu přijde až napodzim a tak uvidím. ještě zvažuju výměnu za S-MAX. Potřebuju vyšší posez a velký kufr a to mi Forester nedá. Normálně nové auto nekupuju, ale tohle Mondeo bylo za nižší cenu než 2roky stará ojetina a tak jsem neváhal. A mám to na firmu, takže odpisy dost umoří. Pokud bych auto kupoval jako soukromé, tak minimálně 3 roky staré. Auto je nejhorší investice co existuje a moc nechápu ty, co si kupují do soukroma nová auta a pak ročně ujedou 5000km. Je to jak vyhazovat peníze oknem. -
"-- skrytý --" 13.05.08 18:30
« Re: Zmena je zivot
WinDiesel: beru tě jako odborníka na nafťáky. Ale o lidech, kteří ostatní posuzují a škatulkují jen podle toho, jak se oblékají nebo v čem jezdí, si i nadále budu myslet svoje.
Jen pro upřesnění. Nikoho neomlouvám. Jen jsem se snažil upozornit na fakt, že to co tobě vadí a vytáčí tě do ruda, to čas od času dělá každý z nás - a že nás k tomu bohužel nutí současný uspěchaný způsob života. Takže je dobré s tím počítat, ono tě to pak tolik nepřekvapí a nerozhodí.
BTW, pokud tě tak často někdo riskantmím způsobem předjíždí, možná bys měl popřemýšlet nad svým stylem jízdy. Já jezdím taky hodně, po celé ČR, ale to co popisuješ se mi stává zcela výjmečně. Vlastně si ani nepamatuju, kdy mě někdo "oprasil", natož jaké měl auto... -
cja 13.05.08 17:55
« Re: Z jiného soudku
kutil stále řeší to stejné, myslí si snad někdo, že když si koupí Mondo 2,2 TDCI, že ho už nikdo nikdy nepředjede? to asi ne, mě když předjede O2 , i O1 , tak s tím nebojuji, proč, moje auto by to nezvládlo.... ne nemám potřebu se s někým honit, zkrátka jezdím a tímto se netrápím a neotravuji s tím ostatní, auto mi funguje, tak jak jsem očekával, jsou oblasti , kde by to mohlo být lepší, ale jsou taky věci, které mi vyhovují. Na to aby člověk mohl dělat nějaké závěry co jede a nejede by měl mít více informací a udělat nějaká měření a né napsat , že ho někdo předjel a má mít nižší výkon a přesto mi ujel. Nevim , ale znám lidi co si na M3 dali štítek 316 a někteří se potom nestačili divit. Tak to pořád neřeš. Kup Forestera a možná zase někdo předjede a zase budeš řešit, jak je to možný.... -
sybokcz 13.05.08 16:58
« Re: Z jiného soudku
Ja nevim co porad s tim opevovanym motorem mas, co si budem povidat 114 kW je prumer a byl to prumer i ve sve dobe. Prodejce ti nikdy nebude tvrdit, ze si kupujes sunku, mas mit vlastni nazor. Kupuju-li novy auto, tak si o nem neco zjistim, srovnam s konkurenci, svezu se, abych pak nesplakal nad vejdelkem, ze? (ja tedy novy nikdy nekupoval a asi ani nikdy nebudu... :-) ).
Ac je PD proklinana, tak ve sve dobe byla vykonovou a newtonmetrovou spickou, to ze nemaji dodnes zadny progres je jina, ale byl to opravdu slusny motor se zatahem. Me treba svym zpusobem charakteristika PD vyhovuje (upozornuju ze nemam, jezdim s TDCi), ale to je na kazdem at si vybere dle chuti.
Btw. VW je znamy ze delal motory silnejsi nez pak uvadel ve specifikaci (v benzinu urcite), ale nevim jak je to tedka a v dieselu obvzlast. -
superkutil 13.05.08 13:47
« Re: Z jiného soudku
martin.z: Nezajímá mě přesná hodnota, očekával jsem, že super opěvovaný motor "nejsilnější ve své třídě" bude mít výrazně lepší parametry než nějaké TDI v Oktávce a že nebudu muset řešit, zda ji předjedu nebo ne.
S tím že mi bude ujíždět nebo mě bude tlačit jsem teda fakt nepočítal. 8-s
Je mi jasné, že Oktávka je lehčí a ale při 114kW v Mondeu? Ale už chápu proč lidé kupují Oktávky Scout 4x4 2.0TDI a jsou spokojeni. :-)
Mondeo 2.2TDCI mě vyléčilo z touhy po silném motoru a představě že když je 2.2TDCI nejsilnější dieselový motor co Mondeo může mít, tak bude jezdit jak dělo. Příště něco s menším objemem, sice moc nepojede, ale stejně budou plné silnice a alespoň to nebude tolik žrát. :-! -
"-- skrytý --" 13.05.08 13:47
« Servisy Brno Praha
Vim ze WinDiesel tady psal o doporucenych servisech - kde vedi co s tim, kdyz se TDCi dostane
do nouzoveho rezimu. Predpokladam, od toho cloveka jak mi to popisoval, ze to budou vstriky. Koupil
auto za levno v nemeckem autobazaru s najezdem 160tkm.
Potreboval bych kontakty na Delphi servisy co opravdu umi a ne na Ford, ktery mu jiz vymenil vsechno
a ted mu rekli ze teda asi vstriky - skoro mi to prijde jako kdyz na tom vedome nejdriv vymenili vsechno
okolo, aby vydelali na servisu a pak teprve mrknou na vstriky.
Prosim o kontakty okoli Brna a Prahy -
martin.z 13.05.08 13:18
« Re: Z jiného soudku
kutil: dobre ale co stav nadrze? Muzete se lisit o 40 litru, co rozdil vahy mezi tebou osobne a ridicem v druhem aute? To muze byt dalsich 30kg a co si pamatuju tak treba u fabie 1,4 16v 74kw byla skutecne na pruznosti auta znat i plna verzus prazdna nadrz nebo dalsi pasazer a to jen pri singl jizde. A pokud jedou dve auta paralelne a jednomu z nich pridas zatez tak bude znat kazda nuance jeste vic.. A pokud porovnavas pruzne zrychleni ale argumentujes parametrama pevneho zrychleni tak to asi neni to stejne, ne?
Proste to co popisujes je hodne orientacni metoda kterou zjistis, ze jste na tom podobne, ale nic vic.
Musel by obe auta ridit jeden ridic, zrychleni od-do merit casomirou a udelat vic pokusu jejichz vysledky by se zprumerovaly.
-
superkutil 13.05.08 12:36
« Re: Z jiného soudku
Fuky: Asi to měl přečipovaný, protože jsme zrychlovali od 60km/h a na 200km/h mi ujel. Od začátku se stále mírně vzdaloval. Nijak mě to nebere, ale asi by měl Ford nabídnout diesel odpovídající kvalitě Mondea, např. 2.7HDI. Na to jakou slávu Ford dělá kolem 2.2TDCI ten motor tak úžasný není když je na tom auto stejně jak Oktávka 2.0TDI.
martin.z: Auto jsem měl prázdné, osazené jen řidičem a rozsah rychlosti není jen o jednom rychlostním stupni a pružném zrychlení na něj. -
martin.z 13.05.08 10:51
« Re: Z jiného soudku
kutil:
ujizdi ti v pruznem zrychleni v urcitem rychlostnim rozmezi, ktere tezko porovnas, mohli jste mit zarazenej jinej kvalt, jine zprevodovani, jinak nalozeny a zatizeny auto, proste tohle neni tak nejak technicky precizni porovnani..
S pevnym startem 0-100km/h se stejne zatizenym autem a stejnym soferem by to treba bylo jine. -
superkutil 13.05.08 10:24
« Z jiného soudku
Hele, nechci prudit, jen se chci zeptat. Jak je možné, že mi ujíždí Oktávka II kombi s TDI když má max výkon 102kW a já mám 114kW? Oktávka by měla mít zrychlení za 9,7sec a já za 9,2sec. Tak kde je zakopaný pes? Ne že by mě to nějak bralo, ale trochu mi to nejde do hlavy. -
martin.z 13.05.08 10:15
« Re: Zmena je zivot
Taky me nezajima proc nekdo prasi a myslim ze je to jeho problem s kterym muze jit klidne do pr..
Ale soucasnej superb (novej sem jeste nevidel) se mi taky libi a jezdit v nem bych se asi nestydel, pres to ze jezdim jak duchodce co se tyce rychlosti. A nechapu ze bych kvuli tomu ze bych jezdil superbem se mel stat hovadem nebo pripadne tim hovadem byl uz ted kdyz se mi takovy auto muze libit.
Pred mondeem sem mel passata :-) 1,8T s prumernou spotrebou kolem 7l/100km dlouhodobe tak si muzete predstavit jak asi jezdim agresivne :-) -
superkutil 13.05.08 09:27
« Re: Zmena je zivot
No chlapci, myslím, že je úplně jedno o jaké auto se jedná. Jezdím po Praze a v okolí Prahy a to co vidím na silnicích se nedá popsat, to se musí vidět. Už uvažuju o tom, že si do auta namontuju kameru a budu točit.
Pokud je řidič tupý a sobecký hovado, tak je úplně jedno v čem jede. A může to být jak úplná plečka (Favorit) nebo auto za několik miliónů. V obou případech je to o tom, že dotyčný chce dát ostatním najevo jaký jsou pitomci a jak je pěkně očůral. Takže takové to předjíždění přes plnou čáru, jízda na červenou, jízda v protisměru, odbočování vpravo objetím kolony aut vlevo a pak střihnutím doprava, parkování před 2 místa, bezohlednost, sobectví je úplně běžné. V těch lidech to je a ježdění autem je jen činnost kterou se charakter těchto lidí projeví. Oni se tak chovají i při jiných činnostech, ale v autě je to vidět nejčastěji. Je zajímavé, že tento stát přímo nahrává těmto lidem. Již delší dobu podnikám a někdy mi opravdu vyrazí dech, jaké vlastnosti má úspěšný podnikatel. Dost často je to bezpáteřní hov*do, který umí obelhat důvěřivé lidi a na jejich důvěře vydělávat. No a takoví pak jezdí v těch autech za milióny.
A co se týče Superba, tak ho kamarád měl "výhodné koupě" a brzy ho prodal, protože to je fakt auto na vožení papalášů - málo místa vpředu a obrovské místo vzadu. Ale je pravda, že je to sen mnoha Čechů. -
WinDiesel 12.05.08 23:35
« Re: Zmena je zivot
DR: To´s mi to ale natřel... >:D Jsem hodně na silnici, a pokud mne, který rozhodně nejezdí pomalu, riskantním způsobem na cestě za Břehem do Zábřehu předjede 5-10 O2 a k tomu 3-5 Prassatů/Superblbů, budu si i nadále myslet své. Až Tě nějaký takový skvělý businessman stále nestíhající, kterého, jak říkáš, je třeba tolerovat - chudáčka, sejme, a Ty to přežiješ, případně třeba i na kolečkovém křesle, změníš názor.
Kamaráde, přemíra tolerance způsobila v našem státě ten chaos, který tu je (nedílnou rukou se o to zasloužili všichni občané i politici), a největší na silnici.
Práva blba v Superblbu končí tam, kde začínají má práva, a na ty si nedám šáhnout.
Pokud mne náhodou hodláš podezřívat ze závisti, tak jsi vedle jak ta jedle.
Howgh. -
"-- skrytý --" 12.05.08 23:33
« O tom, jak jsem skvely ridic..
DR: tak jo, neco o autacich a navic Ze zivota
Dneska jsem jel z Mikulova do Vyskova a jak tak posloucham radio, slysim dopravni informaci o tom, ze na 206km D1 smerem na VYSKOV se tvori velika kolona z duvodu havarie v levem pruhu. Jelikoz jsem mistnich pomeru znaly, volil jsem jednoduchou objizdkovou trasu po statni ceste. Jake vsak bylo moje prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze dalnice je zacpana v opacnem smeru a tudiz jsem si objizdku mohl odpustit. No,i mistr radioman se nekdy utne. Protismer na statni ceste byl uplne zacpany temi, kteri z dalnice sjeli a to od Brna az za Rohlenku.
Jel jsem asi 80km/h a v okamziku, kdy jsem mijel posledni auto protistojici kolony se mi pred ocima vynoril cerveny Forman, ktery prejizdel silnici napric-je tam takova nenapadna krizovatka (hned za Rohlenkou).Ridic me zrejme v rozcileni ze stavu ranniho provozu nevidel a vjel tam, jako by muj pruh ani neexistoval. Nasledoval losi test na hrane schopnosti mych i podvozkovych, kdy jsem ho objel zleva se smrti v ocich a minul jeho zadni cast asi o dvacet centimetru. Myslim, ze zarvani, ktere pak nasledovalo potom slyseli ridici az na ucpane dalnici. Kdyby jelo v protismeru auto, tak bych toho borce nabral zboku a byl by na sracku vcetne vsech jeho spolucestujicich. Az jsem se vynadaval tak jsem na klidnem miste zastavil, ubalil retko a popremyslel nad pomijivosti zivota..
Musim pochvalit Olinu, ze to zvladla s bravurou, sice vim, ze mit na tachasku trochu vic, tak to asi uz neustoji a jsem si zcela jisty, ze v mene "sportovnim" aute bych sel po manevru zadkem do smyku. Fakt me podrzela! Taky se mi uz ponekolikate osvedcila zasada "furt ve strehu", kdy drzim volant obema rukama. Jet lazo plazo s jednou rukou dole na volantu tak bych si ani neprdl a napsal to sem az za mesic, co by me pustili ze spitalu. Jestli by me pustili..
Toz tak.
Co z pribehu plyne za ponauceni? Predevsim si davejte pozor na cervene Formany a snazte se jezdit aspon trichu jako ja. Uvidite, ze se vam nic nic nestane! S pozdravem Neohrozeny Mikes
-
"-- skrytý --" 12.05.08 22:25
« Re: Zmena je zivot
Ale ale, kam se poděl rozum a tolerance? Tak řidiči superbů jsou blci, pro jiného jsou to řidiči oktávek a fabií, nebo bílých dodávek, pro dalšího pražáci, brňáci, ženy - a blondýny zvlášť, staříci v klobouku .... A jsou všichni stejně špatní, nebo je nějaké stupnice? Je třeba pražák větší hovado, než ridič superbu? a co pražák ve vytuněném golfu III? A nebo brňák v superbu? A co blondýna v mercedesu CLK?
Tak mě napadá, existuje vůbec nějaká skupina, která nikomu nevadí? Sorry, ale na rasismus a předsudky v jakékoliv podobě jsem alergický, stejně jako na hloupost.
BTW, že se piloti služebáků "vytahují" na ostatní je podle mě poněkud tendenční interpretace. Blíž realitě bude, že prostě díky své skvělé práci lítají jak utržený vagón, nic nestíhají, rodinu vidí jen o víkendech a někdy ani to ne a tak se na silnicích snaží takhle dohnat čas. Aby nepřišli pozdě na obchodní jednání, aby se dostali dřív domů, atd. Nikdo z vás to nikdy neudělal?
Nechcete se radši zase bavit o autech? -
WinDiesel 12.05.08 18:04
« Re: Zmena je zivot
Mohou být i výjimky, ale stačí sledovat. Nedávno mi to ukázal chlapík ve zbrusu novém SuperBlbu, to bylo tóčo. D5 na Plzeň, odbočka k letišti, z levéhu pruhu Superblb 2 asi tak 170, při odbočování do prava k letišti předjíždí mne i toho přede mnou samozřejmě pevná čára - vyneslo ho to do levého připojovacího pruhu, kde by se musel srazit s projíždějícím autem, kdyby tam nějaké jelo.
A toto nám teď budou muset předvést desítky až stovky jemu podobných. """"Já mám služebáka SuperBlba 2 a musím Ti ukázat jak mi to jede""""....
Takže říkáš že podle auta tohoto chlapíka a jemu mnoho podobných nemám posuzovat???
Faktem je, že s Mondeem jsem já nikoho takhle prasit neviděl, alespoň si nepamatuji.
Soráč, Dime, mne neukecáš. Jsem si poměrně jist ře velká řada lidí má podobný pocit a zkušenosti.
Mimochodem, s bavorákem, to jo, ale s Mercedesem nikdo nijak výjimečně neprasí, nevšiml jsem si...
To rádio zlobí od počátku, ještě než jsem namontoval HF Nokia. Nemám automatické rozsvědcení světel. Mám pocit, že v palubní síti auto se objevují impulzy které rádio zamrznou. Zamrzá jak při zapnutí při zapnutí zapalování, tak při zapnutí rádia ručně.
Chtěl jsem HF od Forda s propojením na palubní počítač nebo rádio, ale nic takového Ford nenabízí (třeba Renault to nabízí u aut o třídu nižších). Ona i montáž v CellNet, který montoval tu Nokii byla dost síla, jako by to dělali poprvé a svoji blbost svedli na nekvalitní rádio Ford Sony. Nakonec mi pomohli u Sony Elvia Pro. Jsou tam špičkoví odborníci a hlavně machři, kteří hledají řešení až ho najdou. Nic neodfláknou. Do minulého auta mi připojovali na Fordí rádio Sony CD changer a super provedené. :yes:
Nemám chuť řešit problémy Fordu, rozebírat palubku a laborovat s odrušovacími prvky. Ale na výměnu rádia už taky nemám nervy, tu minulou mi u Charouze tak zvorali, že jsem se musel do servisu vracet a když jsem viděl jak to dělají, tak jsem měl o rádio i o auto strach. Bez zájmu, otrávení, že to musí dělat. Jako kdybych je výměnou rádia otravoval. ;-\