FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.09.08  11:26

    « Re: Drnčení v motoru

    S Kugou jsem jel.....úžasná trakce při rozjezdu, jinak mě to ničím na zadek neposadilo. Vlastně jo, nemohl jsem dost dlouho najít ten startovací knoflík :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.08  10:59

    « Re: Re: Čištění sedaček.

    sybokcz: Jo, to věřím. Bohužel jsem kupoval auto v ČR a v nabídce kůže nebyla, jen kombinace timbuku a látkou a to jen u verze Titanium, která v době mé koupě nebyla.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 01.09.08  10:46

    « Re: Čištění sedaček.

    Mame kuzi a naprosto bez problemu :).
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.08  10:19

    « Re: Drnčení v motoru

    Porovnával jsem kufr u mého Mondea kombi MKIII a u nového Mondea kombi a to nové ho má fakt obrovský. Dokonce mi připadá plochou podlahy větší jak u S-MAX. U mého Mondea má ten kufr nějaký divný tvar, vejde se do něj méně jak u Mondea kombi MKII. Byl jsem na dovolené ve Skandinávii a tam z Fordů jezdí jen nová Mondea. A v autosalonu Ford měli jako hlavní nabídku Mondeo, S-MAX a Kuga. Ale ve výbavě o které se nám tady ani nesní.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.09.08  09:56

    « Re: Drnčení v motoru

    Já jsem zatím o nespolehlivosti motorů VW slyšel jen od Windiesla. Tady se asi prostě neshodneme, já bych šel stejně nejraději zpátky do benzínu ! Jenže nové Mondeo se mi tak nějak docela zalíbilo ...........takže teď si zkusím napočítat tu novou 2,2 .......Wine , ta už je zase, doufám, o něco dál !!! :-) A servisáci tvrdí, že ty nové Mondea zatím v pohodě .....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.08.08  22:12

    « Re: prodej

    preston: C-MAX i S-M?AX jsou pěkné, ale je k nim velká konkurence a jejich cena jde dolů rychleji jak u VW a nebo Škody. Cestoval jsem teď po Evropě a VW Tourané a Renault Grand Sceniců bylo vidět mnohem víc, jak C-MAXů a nových Mondeí bylo vidět mnohem víc jak S-MAXů. Pro mnoho lidí totiž má C-MAX velmi malý kufr a S-MAX je zase moc velký a drahý. Tak volí Renault Grand Scenic nebo Touran. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto preston

    preston 30.08.08  14:01

    « Re: prodej

    do mondea bych vubec nesel,jsem stastny majitel c-maxe a myslim si, ze ten se bude prodavat bez problemu...c-max a s-max se fordu hodne povedli, o ty bych s prodejnosti starost vubec nemel
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  13:19

    « Re: prodej

    martin.z: Fordy jsou neprodejné a kdyžtak s velkou ztrátou. Escorta jsem prodával po 3letech a 90tis.km a z původní ceny 390tis. jsem musel jít na 250tis. U benzínového Mondea MKII za 600tis. mi Ford po cca 2letech dohadů kvůli závadám nabízel odkup jen za 300tis. Tak jsem ho nakonec jezdil 6let, najel 150tis.km a prodal ho za 120tis. Bylo to nejnákladnější auto, co jsem měl.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  13:13

    « Čištění sedaček.

    Ahoj, mám verzi Ghia, která má na sedačkách mikroplyš. A i když sedačky luxuju, tak chrozně chytají chlupy a vše co se namane a hrozně pouští chlupaté cucky a prach. Předtím jsem měl verzi Trend a tam byl na sedačkách takový šmirglpapír, že jsem musel pořídit od počátku potahy. Ty vypadaly taky jako mykroplyš, ale žádnou údržbu nepotřebovali a chlup nepouštěly. To Ford neumí udělat rozumný potah? Mám ještě Fiestu a ta má látkové sedačky a ty jsou v pohodě. Tak mizernej materiál jako je v Mondeu jsem jinde neviděl. Jak to proboha čistíte? Dnes jsem 1/2 dne strávil tím, že jsem sedačky čistil kartáčem na sundavání chlupů z oblečení.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.08.08  09:31

    « Re: prodej

    zrovna vcera jsem premyslel nad tim jak takovy auto prodat. Bud pres bazar takze zebrota a pokud auto s takovymhle motorem clovek proda primo novemu zajemci tak pekne riskuje ze se stane tercem nejakych tahanic o skrytych vadach a pod. az se driv nebo pozdeji novej majitel zaposloucha do zvuku motoru nebo mu odejde vstrik, trojkombinace, silentblok motoru, ventil cerpadla atd..mam pocit ze pokud to nebude fordar tak budou reklamace na 100%
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.08.08  09:31

    « Re: prodej

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  09:02

    « Re: Drnčení v motoru

    Většina mých klientů postupně přechází na Škodovky, buď Oktávky nebo Fabie a vše v TDI. Nejvíc je 1.9TDI 77kW a 96kW a několik 2.0TDI. Ještě tam jsou i starší 1.9TDI 81kW. Jedná se přibližně o 300aut a žádné nemělo problémy s PD. Vím že je to malý vzorek, ale mělo by se to projevit. Ve své podstatě ty auta najíždějí okolo 300tis.km a nemají žádné problémy. Asi je to náhoda, ale z tohoto vzorku vychází Škoda jako pohodové auto a ještě se jako ojetina dobře prodává (což se o Fordu říct nedá).
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  23:25

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel, DIM
    mame v praci v tymu 9 octavii 1,9 tdi PD 77kw, nektere jezdej dost km, vstriky neodesly nikomu a ani z doslechu odjinud z prace kde jich je celkem mozna nekolik set ale vsechno nemusim vedet.
    Ta nejvic jeta od nas ma 230 tkm, probehlo jedno turbo a ted ma mlatici napravy, tot vse..
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.08  22:52

    « Re: Drnčení v motoru

    DIME, ty naivo, stav se někdy v Bosch diesel servise a poptej se, cha..... Ale měj časovou rezervu, bude to dlouhé povídání. PD, to je story, zachraňujou to kradené sady ze Škodovky a z Jihlavy. To je holá pravda. Koukni do diskuze Fkody, píše se tam např... "neměj starost, kdyby něco, mám sadu PDček pro jistotu ve skříni, stály mne 20000 všechny"... Oficiální cena sady PDček je cca 90000 Kč, sada repasů pDček první generace stojí 40000 Kč. Hrrrrrrrrrr DIMe, jdi do Fkody a hlavně ber TDI-PD, dokud ještě je, už dlouho nebude. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.08.08  15:09

    « Re: Hučení pneumatik.

    Pokud se na gumách udělá taková pilovitá , ploškovitá nerovnoměrná mozaika, hučí to jako letadlo a nic ti nepomůže. Podle mě pokud má guma hodně samostatných segmentů, zvláště měkčí zimní, tak při akceleraci a hlavně brždění se těžké auto podepíše na tom, že se ty segmenty natahují jako guma na gumování a jsou nerovnoměrně opotřebovány na návětrné a závětrné straně. Pak vznikne ta pilka a pak je to v pytli ..... Desen P 7 má asi opravdu masivnější ty nepřerušené středové dráhy. Mě se tak rozezněly UG sedmičky ( tuším ). A to vzadu, tam se totiž namáhají jenom jednostranně při brždění ( pokud člověk z práce domů zase necouvá :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.08.08  14:23

    « Re: Hučení pneumatik.

    Mluvil jsem s technikem od Pirelli a ten mi sdělil, že P6000 nejsou na Mondeo vhodné. Prý se špatně sjíždějí na zadní nápravě a mondeo je třeba dát jiný desén, třeba P7. Je nepochopitelné, že si toto Ford neověří než začne P6000 na Mondea v továrně montovat. Ale co chtít po firmě, pro kterou je zisk důležitější jak spokojenost zákazníků. Prý mám pneu přehodit mezi zadními a předními a bude to na čas lepší. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.08.08  11:51

    « Re: Drnčení v motoru

    ....můj názor už všichni znáte !! já nejsem automechanik . Výrobce v návodu předepisuje servis a údržbu, a to dodržuji. Pro mě za mně ať to čistí třeba Calgonitem, ale ať mi to slouží jak má. A nebo minimálně ať alespoň nedělají ciráty se zárukou.....

    Pořád , Petře, mluvíš o průseru jménem PD. Tak kdy už to začne ?? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  11:09

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel:

    to ze tdi neni komonrejl vim taky, ale muzu srovnavat cokoliv co je pro me pouzitelne, ja k zivotu komonrejl nepotrebuju.
    Ale pokud priste nebudu treba jezdit sluzebakem tak koupim neco co je tichy, kultivovany a spolehlivy! Spotreba muze zustat stejna jaka je, takovou jsem mel i s preplnovanym benzinem!Myslim ze vyber je.
    Ty jsi v tomhle docela dost neobjektivni, co se tyce tveho auta tak si nejak pozapomnel na trojkombinaci (o ktere jsi mi rikal osobne a mam pocit ze byla vickrat) a buhvi co tam bylo dalsiho.
    Ja se o auto staram, filtr jsem jednou menil osobne, ted jsem ho po 20kkm nechal menit zas, jestli menej olej doopravdy nebo ne neumim posoudit, to bych musel do zkusebny a buhvi jestli by ten posudek byl relevantni a nebyl drazsi nez to auto..
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.08.08  09:21

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel: Nevím jak ty, ale já používám auto denně a je to prostředek mé obživy. U auta tedy očekávám minimální potřebu údržby (tu koneckonců dělá každých 20000km značkový servis Ford a nechá si za to dobře zaplatit) a ne abych auto stále přebaloval, proplachoval, měnil to co není předepsané atd. Je to jak se starými 1.8TD, ty taky když jim člověk věnoval nadstandardní péči, tak vydržely déle.

    Ale pokud si mám vybrat auto co o které musím stále pečovat, mazlit se s ním a cpát do něj peníze a nebo auto, které nepotřebuje udržbu, tak asi vezmu to bezúdržbové.

    To je jak se Subaru, je to skvělá technika, ti kdo ho mají nechtějí nic jiného, ale předepsaná údržba se dost prodraží. Je ale pravda, že když Subaru neudržuješ, tak stále bez problémů jezdí.

    Znám lidi se starými 1.9TDI 66 a 81kW a mají najeto přes 250tis a motory nepotřebují žádnou větší údržbu, nemusí koukat, co do toho tankují atd. Jaký je tedy přínos moderního TDCI, který musíš stále hlídat, vybírat mu naftu, měnit filtry, když staré TDI nic takového nepotřebovalo a přitom mělo nižší spotřebu?

    Hele chlapy, slyšeli jste někdy o tom, že by Pirelli P6000 jak se ojíždějí zvyšovaly svoji hlučnost. Ford mi je dodal s novým vozem a teď na nich mám najeto cca 25000km a za posledních 5000km se výrazně zvýšila jejich hlučnost. Ford servis tvrdí, že je to tím, že se již pneu ojely a proto hučí. Mám ale stále vzorek víc jak 4mm a nechce se mi je vyhodit. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.08  08:41

    « Re: Drnčení v motoru

    Martine, nesrovnávej nesrovnávatelné.
    66 kW TDI nejsou common rail a pohánějí auto o 300 kg lehčí.
    Až bude u VW k mání common rail v 1,6 TDI a v 2,0 TDI, pr
    orovnávej to třeba s 1,6 TDCi a 2,0 TDCi - to bude fér.
    A vysvětli mi, jak to, že mám najeto 195000 km bez jediného problému se vstřikováním (vyjame regulačního ventilu na čerpadle za 2000).
    Obávám se, že se o své auto strám více než vy ostatní tady. Každých 17-18000 km filtr paliva (originál) s výměnou oleje, motor byl ve 190000 pročištěn chemicky, byl vypláchnut olej a skříň pročištěna, to vše za 2000 Kč. Jen jako příklad.
    Protože mám možnost použít originální diagnostiku Delphi, pozval jsem postupně asi 15 lidí a provedl jsem jim tu diagnostiku. Bez výjimky, ať už to byla auta zakoupená jako nová v ČR, jetá, či dovezená, v porovnání s mým autem dopadla tato vozidla velmi špatně. U ojetin dovezených ze zahraničí bych se nedivil, ale u nových aut koupených v ČR a po 60000 km aby tato auta vypadala jak vypadala???
    To nemůže být žádná náhoda, promiň.
    Přijeď a ukážu Ti jak má vypadat auto v dobrém stavu - porovnáme si je...
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  08:03

    « Re: Drnčení v motoru

    kutil:
    at si kdo chce co chce rika tak ja uz tenhle motor znovu nechci a asi zadnej diesel od forda. Proti klasickejm tdi motorum (napr. ta 1,9 tdi 66kw) je to horsi uplne ve vsem krom vykonu kterej ale nepotrebuju..
    Dokonce v situaci kdy jedu s otevrenymi okny tak je to i hlucnejsi!! Pokud jsou totiz kolem silnice svodidla tak se to od nich agresivne odrazi a je to jak kdyby nade mnou letel vrtulnik.
    Navic to ma tolik ruznych detskych nemoci a neprijemnych projevu, ze srovnavat to s nejakym volvem me tu ne pobavilo, ale hned mi bylo jasny, ze ten nekdo nezna oboji,
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  20:35

    « Re: Drnčení v motoru

    Koupeno 3/2007 jako skladovka, takže může být konec roku 2006. Mám najeto 50000km a to mi připadá málo na tolik oprav. Když to porovnám s TDI, tak v bezúdržbovém provozu TDCI není nic moc. Pochopil jsem to, když mi motor padl do nouzáku daleko za severním kruhem a byla mi doporučena okamžitá návštěva Ford servisu. Jedinej problém byl v tom, že nejbližší servis byl 800km daleko a okolo jen tundra, sobi a zasněžené hory. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  20:09

    « Re: Drnčení v motoru

    kutil:
    co mas za rok vyroby? Od konce roku 2006 mi uz v charouzovi 2x tvrdili ze trojkombinace je uz nahrazena a upravena tak aby se to nestavalo tak jen baych vedel ze lzou jak kdyz tiskne
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  19:52

    « Re: Drnčení v motoru

    Tak drnčení způsobuje trojkombinace a bude v záruce vyměněna. Hučení je asi od pneumatik, mám P6000 a prý když se ojedou, tak hučí. Mám vzorek 4mm a zrovna se mi nechce vyhazovat gumy se 4mm.

    Padání do nouzáku způsoboval EGR a byl v záruce vyměněn.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  18:51

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    windiesel: Dik, ze jsi mi to Petre napsal separatne jeste jednou pro me. Precetl jsem si ale i to Vasikovo, doufam, ze jsem neco nepos... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  16:38

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    MARTIN:
    před tím, než jsem si nechal udělat geometrii, jsem měl 7,5 l na 100 km. Po geometrii (zničil jsem nové gumy, protože v servise si musíš o geometrii říct !!!!!!!!!!!!! Trotlové) mám opět svých standardních 6,5 l na 100 km a najíždím mezi 850 a 925 km na násdrž.
    POZOR NA GUMY, POZOR NA GEOMETRII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  16:37

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik: před tím, než jsem si nechal udělat geometrii, jsem měl 7,5 l na 100 km. Po geometrii (zničil jsem nové gumy, protože v servise si musíš o geometrii říct !!!!!!!!!!!!! Trotlové) mám opět svých standardních 6,5 l na 100 km a najíždím mezi 850 a 925 km na násdrž.
    POZOR NA GUMY, POZOR NA GEOMETRII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  14:57

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    vasik1: Mám 2.2TDCI a mám průměr 7,1 za 50000km. Nejnižší spotřebu jsem měl pod 5litrů, nejvyšší přes 8,5litru. Teď jsem jel dovolenou Norsko, nijak jsem to nehnal, Švédsko tempomat a 115km/h a Norsko tempomat a 95km/h, Německo tak 170-180km/h a Dánsko tak 135km/h, celkem 6000km. Do toho počítej fjordy v Norsku nahoru a dolů 500-1000metrů převýšení. A to jsem to nešetřil. Spotřeba celkem 5,8litru, to znamená nádrž na cca 1000km. Co jsem zjstil, tak nejvíc roste spotřeba při rychlosti nad 110km/h a stání ve městě. Rozjezdy, pokud se nevytáčí 1ka a 2ka, tak jsou v pohodě. Průměr z asi 3000 sledovaných Mondeí je 6,98litru.

    S Oktávkou TDI to nemůžeš srovnávat, je to lehčí auto a motor jiné konstrukce. Motory 1.9TDI 66 a 81kW jsou zázraky co se týká spotřeby a po přečipování i jedou. Kolega měl Seat Leon 1.9TDI přečipovaný na 96kW a spotřeba pod 5litrů a to to nešetřil. V pohodě ujel mé 2.2TDCI.

    Já mám u TDCI EURO IV a mám vyšší spotřebu jak EURO III. A nové 2.0TDI CR taky už žerou. Prostě oběť ekologii.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  13:00

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik: jezdim hodne dedkovsky a tak za 7,5l celorocni prumer ale mam AT. Dojezd tak 700-750 by voko(Stara oktavie 1,9tdi 66kw mi stejnym stylem jizdy brala tak 4,5 a dojezd kolem 1000km by byl asi standart)

    to WinDiesel, DIM - omlouvam se, jsem tykev. Uz nekolik prispevku to tu motam, mel jsem na mysli "Petr" kdyz jsem psal "DIM", ach jo a koukam ze Petr se jeste DIMovi omlouva, pritom za to vubec nemuze :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 28.08.08  12:50

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik1: no to je jednoduchý - kdyby tam dali motor co vydrží udávanou palbu, tak by DIM nemohl založit tohle vlákno a my bychom tady neměli o čem kecat - a ta tvoje spotřeba já mám 2,2 a taky se teď loudám hodně po městě a na dotankování mi spotřeba vychází okolo 7 l/100 km na 18" kolech a dojezd mívám mezi 800 - 900 km, ale jak píši - spíš se po městě loudám >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 28.08.08  12:38

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    to martin z: To se mi martine taky nějak nezdá, mi absolvovali v zimě výměnu všech 4 ks, se vším všudy, kontrola na špony, kontrola čerpadla, diagnostika všech 4 vstřikovačů (všechny vyšmajdané) výměna všech 4 vstřikovačů,výměna filtrů, vše hotovo za cca 3 hodiny, a po zaplacení rovných 20000 odjezd Každopádně od té doby najeto cca 5000, a začínáme zase chrochtat, nemusí to být vstřiky, ale motor mi přijde takový tvrdší, nespokojený, můžou to být kladky, dvouhmoťák, či já vím co ještě, každopádně sem z toho naměko, pokud se to vysere, nebude to za 20 ale za 50, i s čerpadlem, to už bych finančně nezvlád, a mondík by šel zavčas k adopci. chlapi a jak jste na tom se spotřebou? Jezdím asi tak 50%po městě a pak po 25 okrsky a dálnice, a za boha nemůžu natočit víc jak 700km na nádrž, pravda že když jsme jeli v zimě z rakouska, tak to najelo rovných 900 a sucho. Ptám se proto že včera jsem byl s kolegou na služebce, 1,9 tdi koktávka, a měl jsem pocit že to jezdí na vzduch, na dotaz kolik natočí na nádrž jsem se dozvěděl, že pod 1000 nejde, ach jo, jak já mám ty supermoderní motory tdci rád, vím že konfort a vlastnosti se srovnávat nedaj, ale proč tam sakra nedaj motor co vydrží 300000 km bez většího servisu:O(
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  12:31

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    DIMe, omlouvám se, to asi bylo na mne...

    V každém případě opakuji, že je třeba opravu a diagnostiku poptat ve více servisech, co já vím tak potřebou techniku mají ve Středočeském kraji na Kladně, v Říčanech, na Praze 7 (Hale) a v Poděbradech.
    To jsou všechno vcelku dobře dostupné servisy...

    Pokud půjed o Superb 2, ktrý hodláš zakoupit, určitě si musíš počkat na motory s common rail, ukazuje se, že zvláště 2,0TDI-PD je obrovský průse..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 28.08.08  09:43

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Zdravím všechny, já ale se s nikým nehádám !! Celý včerejšek jsem byl mimo , takže reakce na mě jsou také mimo !! :-) Musel jsem řešit nějaké dodávky pro Ford :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.08.08  22:10

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    win:

    Dime nechci se s tebou hadat, ty vis o sve praci dost a pusobil jsi na me jako skromnej a pracovitej clovek, jenze problem je ze jsi mozna az moc slusnej na to abys byl realista co se tyce servisu :-)

    To co jsem tam vlozil bylo od prijimaciho technika z hale, nekolikrat zminovaneho v teto diskuzi.
    Mozna existuje moznost jim rict "repasujte mi vstriky bez diagnostiky" ale montaz, demontaz, kontrolu ti nauctuji stejne, to same u cerpadla - jinak by to urcite bylo bez zaruky a sme tam kde jsem psal..
    Proste ta repase samotna je to nejlacinejsi z cele te operace, bohuzel oni si vzdycky najdou zpusob kde to nahonit.

    Co se tyce tady lorda a oznameni ze ma v haji jeste jeden vstrik o kterem nic nevedel - ja bych tomu servisu na to rekl jedno. A sice, panove vymente laskave to co me ted trapi, tzn. projevuje se viditelnymi projevy - a do niceho jineho se laskave ne+serte.

    Takhle totiz vymenis ty vstriky nekolikrat aniz by to vubec bylo potreba.
    Dodnes si pamatuju kdyz mi servisak na passatu 1,8T duveryhodne vysvetloval ze musim vymenit nejake tesneni pod hlavou, ze uz mi dou bubliny do chladici kapaliny, ze je to akutni a ze to nekde uvarim. Melo to stat nemalych x tisic, na posledni chvili jsem si tu opravu rozmyslel, jezdil sem pak rok a pul bez problemu, pak jsem auto prodal, po dvou letech jsem volal novemu majiteli a nemel jedinej problem..
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.08.08  20:28

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Omyl, Martine,
    12000 je za repas všech 4 vstřikovačů včetně kalibrace. Tzn. 3000 na jeden vstřikovač. Ostatní zkoušky a diagnostické práce nemusí být součástí celé opravy.
    Protože nový vstřikovač stojí asi 5500 bez DPH, a případné pomocné a dignostické práce musí být udělány také, vidím tam rozdíl 2 až 3 tisíce na jeden vstřikovač, což není málo.
    Případné pomocné a diagnsotické práce stojí u Forda mnohem více. Vlastně Hale je ale také Ford, takže než bych se vyjádřil jako ty, obvolal bych si další Delphi servisy, hlavně ty, které nejsou v Praze a vidělo by se......
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.08.08  18:02

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    WinDiesel:

    DIMe co si budeme tady povidat pohadky, ty ceny v delphi sou sileny a kazdy rad usetri.
    Pro tve info posilam nakopirovanou odpoved od nejmenovaneho pana z Hale na muj dotaz proc mi v jeho mailu jen diagnostiku vstriků nacenil na 12.000,-kc!! kdyz podle mych informaci (od tebe z diskuze) ma repas vstrikovace stat pod 5kkc.
    Kdyz tu citaci dole prelozim do jednoduche matematiky tak kontrola cerpadla vyjde na 8.134,-kc! + kontrola kazdeho vstriku 1.560,-kc, jsou tam 4ks takze celkem 6.240,-kc! A tyto dve polozky ti podle vsecho prictou k repasy kazdeho vstriku ktery udelaji logicky az po zminene diagnostice. Takze nejake utesovani se tim ze repas stoji 2.500,- je naprosto mimo misu..

    "to sedí oprava 1ks vstřikovače stojí vážně pod 5000,-

    cena naskočí hlavně kontrolou čerpadla 2300,-d-m z
    motoru,roz.-slož.1247,-sada těs.- 1623,- ,test 2964,-

    test vstřikovačů - 932,-d-m z vozu,test - 628,-1ks"

  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.08.08  14:46

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    LORDE, nechat si měnit vstřiky u Forda znamená zadělat si na problém. Nicméně Delphi vyžaduje měnit spolu se vstřikovačem i novou vysokotlakou trubku a počínat si při tom čistě. Zákazník obvykle nechce zaplatit dalších 700 Kč za trubku a tak to dopadá jak to dopadá.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 27.08.08  14:13

    « odešel již vyměněný vstřikovač

    tak mám auto v hale a byl jsem v šoku, když mi bylo oznámeno že neodešel pouze poslední nevyměněný vstřik, ale i jeden, který jsem si nechal dělat zhruba před 25tis. km. jak to tak vypadá, tento vstřik mi měnili u nás ve volyni (u strakonic) kde jsem se s nimi nerozešel v dobrém a toto je další vroubek, který si ještě dodatečně připíšou. ostatní dva vyměněné vstřiky jsou v pohodě, tento je špatný a jak to tak vypadá, muselo dojít pravděpodobně na nečistoty při výměně či jiné lajdáctví :/. rozhodně to nepotěší, další prachy v kopru :(.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 27.08.08  12:28

    « Drnčení v motoru

    Ahoj, v poslední době mi po nastartování v motoru drnčí. Drnčení je jak uvolněný plech. Když trochu přidám plyn, tak drnčení zmizí. Když se ohřeje, tak to myslím zmizí.

    Taky mi po dovolené buď hučí ložiska nebo převodovka. V 90km/h to přehluší jak hluk z motoru, tak aerodynamický hluk. Před dovolenou to nebylo. Taky mě napadlo, že je to od pneumatik, ale nemění se to podle povrchu.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 26.08.08  12:52

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Pouzivaj, ale jenom 1.6 80kW, a 2.0 100kW, spolecny vyvoj PSA a Ford. Volvo je pouziva spolecne s platformou pro nizsi stredni tridu. 2.4 je petivalec vyvinuty vlastnim vyvojem (nakolik byl pri vyvoji pouzit 2.5 I5 TDI od VW nevim, imho jako inspirace).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…