Zkušenosti s Renault Laguna GT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Semtex 10.02.06 13:43
« Bez nadpisu
to IT: možná došlo k nedorozumění - tím GT nemyslíme Grandtour (kombík), ale spec. edici Laguny (jako je Iniciale, Privilege,...). Celé označení je potom Renault Laguna Grandtour GT.
GT - má jako jediný motor 2.0T 150kw, spec litá kola, sportovní podvozek, sportovní sedadla, volant, řadící páku.... -
"-- skrytý --" 10.02.06 12:51
« Bez nadpisu
V čem je vedle? Leda, že jedno je liftback a druhé combi, obě mají téměř stejný kufr, až na nějakých 40 litrů či kolik. Jsem líný to hledat. Tuhost kastle nevím, to ví výrobce. Mně se 5D nekroutí, jízdní vlastnosti stejné. Ono stačí mít jiná kola,prof. číslo a tehdy jsou to 2 trošku odlišné Laguny.Ale GT a 5D asi moc ne, ve stejném provedení.Až na design zádě,ale o tom to nebylo,nebo bylo?Poslední větu jsem nepochopil.... ;-) -
« Bez nadpisu
S Lagunou GT jezdím měsíc najeto přes 4000 km
musím téměř ve všem souhlasit se Semtexem jen jen málo aut se kterými se dá srovnávat a rozhodně není málo tvrdá.Předtím jsem jezdil Octavkou 1.8T 135 kW podvozek HP -40mm a Laguna GT je zhruba stejně tvrdá a hlavně se nekoutí.Každý chválí to své já jsem plně spokojen. Rychlé bezpečné auto s kterým můžu jet přes celou Evropu a vylezu s úsměvem na tváři.A pokud někdo srovnává Lagunu GT s normální Lagunou tak je dost vedle. -
Semtex 09.02.06 13:38
« Bez nadpisu
..tak tak.. Accord měl hodně tvrdý podvozek a GT mi zatím připadá ještě tvrdší.. Takže francouzské auto=měkký podvozek tady rozhodně neplatí.. I když nemůžu soudit Laguny všeobecně - v jiné než GT jsem jej jenom pár kilometrů zkušební jízdy s 2.0 benzínem a už si to moc nevybavuju - jedině, že motor se mi zdál slabší ale v pohodě a řazení bylo nějaké gumové.. -
Semtex 08.02.06 15:00
« Zatím spokojenost
Tady jsou první zkušenosti.. Musím říct, že zatím panuje maximální spokojenost. Já jsem do GT přesedal z Hondy Accord, takže požadavky na sportovní jízdu jsem měl už před tím. :-) Co se týče podvozku, tak nevím, co Tě nechali vyzkoušet, ale mě naopak připadá zatraceně (až moc) tvrdý - a to dokonce i proti Accordu.. (Proti běžné Laguně je snížený podvozek a všechny podvozkové prvky přitvrzeny) Motor je vynikající - ve všech situacích má člověk k dispozici dostatek výkonu, ale abych jenom nechválil, tak na spotřebě se to samozřejmě taky odrazí.. Jediné co by mohlo být lepší je řazení - aspoň já jsem byl z Accorda zvyklý na lepší a přesnější.. Taky té elektroniky je tam trochu moc na můj vkus.. ;-) Uvidíme jak to bude se spolehlivostí a servisem - zatím nalítáno jenom 4000km, tak je ještě brzo soudit.
Teď už taky vím, proč Honda nedává (nedávala) do Acco palubní počítač - první dva týdny jsem nedělal nic jiného, než klikal na páčku PP a zjišťoval spotřebu a jiné hovadiny, než mě to přestalo bavit a teď už je mi to úplně jedno.. :-) Jinak veskrze pozitivní dojem - nejlepší je to na dlouhé cesty, ty si vychutnávám.. -
« Bez nadpisu
nazdarek, citam, ze ju uz mas.ja som do nej omylom zabludil, ked som si asi pred cca 2 mesiacmi kupoval new faro a musim ti povedat toto:Laguna sama o sebe je auto na pokojne a pohodlne plazenie a plavenie sa krajinou v slusnej az vynikajucej vybave s vynikajucou bezpecnostou, ale...ja som si nakoniec kupil saab 9-3 2,0TS Vector. a dovod?je proti lagune o poriadny kus tvrdsi, co vsak neznamena, ze nie je pohodlny a na ceste je to trieda co sa tyka jazdnych vlastnosti, super vybava tak ako aj u laguny a bezpecnost je skoda komentovat.inac si nemyslim, ze je gt spatne auto, ale mna odradil jeho makky podvozok. francuzske auta ja navyse moc nemusim, hlavne kvoli tomu podvozku.
napis co je to zac, ako to jazdi podla teba, na mna to pri cca 200km posobilo zmiesane. -
"-- skrytý --" 01.11.05 16:52
« Bez nadpisu
nekde jsem cetl test lafuny 2,0T 205 koni, nakonec to vyslo jako dobre auto, jen si stezovali na mekci podvozek,myslim vlazne brzdy a maly zavazadelnik. Spotreba pri ostrem stylu byla kolem 11-12l, ale dalo se jezdit za 7,1l/100km. celkem povedeny motor! hodne stesti!
Jo,jo, našel jsem ji, GT.Odpovídá to přibližně tomu Sport Edition,jenom tam se dalo volit víc motorů a xenony a tlak v pneu nebylo v základu. Už tomu rozumím. Mám 3 ramenný kožený volant, zde 4 ramenný.A nemám červenou nit, což mi neva,stačí že vládnou rudí,ne...? ;-)
Ke kolům: pokud nezměnili nějak kinematiku zavěšení kol přední nápravy,tak 225/45R17 se budou na vnějšku sjíždět a přitom geometrie je absolutně v pořádku. Je nás 5 co máme tyto Laguny a všem se sjíždějí.Ti,co nechali na zimu stejný rozměr jako letní,tak i zimní mizí na okraji. V rámci toho, aby mi auto jezdilo,nechodím seč v záruce do značkového servisu. Dělá mi to zaměstnanec. Geometrii jsem jel pro jistotu kontrolovat i do smluvní opravny,která dělá pro značkový servis kaaros.práce. Všichni jsme se nakonec shodli,že není optimální odklon kola vzhledem k šířce pneumatiky. Důkazem je to, že zimní, které mají 205/55R16 se nesjíždějí a to se jezdí na daleko horších silnicích-v tuto dobu.
Taková malá zkušenost. Třeba to liftnutím odstranili,to nevím.