Zkušenosti s Renault Laguna GT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
- Zkušenosti s Renault Laguna GT 01.11.2005 11:49 Semtex
- Bez nadpisu 01.11.2005 15:59
- Bez nadpisu 01.11.2005 16:52
- Bez nadpisu 01.11.2005 17:50 Semtex
- Bez nadpisu 02.11.2005 13:17 Semtex
- Bez nadpisu 30.01.2006 07:54
- Díky.. 30.01.2006 08:58 Semtex
- Bez nadpisu 01.02.2006 08:10
- Zatím spokojenost 08.02.2006 15:00 Semtex
- Bez nadpisu 09.02.2006 12:07
- Bez nadpisu 09.02.2006 12:48
- Bez nadpisu 09.02.2006 13:38 Semtex
- Bez nadpisu 09.02.2006 14:11 Semtex
- Bez nadpisu 10.02.2006 12:09
- Bez nadpisu 10.02.2006 12:51
- Bez nadpisu 10.02.2006 13:43 Semtex
- Bez nadpisu 10.02.2006 15:04
- Bez nadpisu 10.02.2006 15:53
- Bez nadpisu 10.02.2006 16:13
- Štěstí 10.02.2006 16:55
- Bez nadpisu 10.02.2006 17:11 Semtex
- Bez nadpisu 10.02.2006 20:53
- Bez nadpisu 11.02.2006 10:32 Semtex
- Bez nadpisu 11.02.2006 14:14
- Bez nadpisu 11.02.2006 18:50
-
Semtex 01.11.2005 11:49
Zkušenosti s Renault Laguna GT
Máte někdo zkušenosti s Renault Laguna GT nebo Renault Laguna Grandtour GT? Myslím ročník 2005. Jaké jsou jízdní vlastnosti, problémy, postřehy, spotřeba, atd... -
"-- skrytý --" 01.11.2005 16:52
Bez nadpisu
nekde jsem cetl test lafuny 2,0T 205 koni, nakonec to vyslo jako dobre auto, jen si stezovali na mekci podvozek,myslim vlazne brzdy a maly zavazadelnik. Spotreba pri ostrem stylu byla kolem 11-12l, ale dalo se jezdit za 7,1l/100km. celkem povedeny motor! hodne stesti! -
Semtex 02.11.2005 13:17
Bez nadpisu
Némá ji někdo? Vím, že to nebude asi zrovna moc rozšířené auto, ale co kdyby.. -
Bez nadpisu
nazdarek, citam, ze ju uz mas.ja som do nej omylom zabludil, ked som si asi pred cca 2 mesiacmi kupoval new faro a musim ti povedat toto:Laguna sama o sebe je auto na pokojne a pohodlne plazenie a plavenie sa krajinou v slusnej az vynikajucej vybave s vynikajucou bezpecnostou, ale...ja som si nakoniec kupil saab 9-3 2,0TS Vector. a dovod?je proti lagune o poriadny kus tvrdsi, co vsak neznamena, ze nie je pohodlny a na ceste je to trieda co sa tyka jazdnych vlastnosti, super vybava tak ako aj u laguny a bezpecnost je skoda komentovat.inac si nemyslim, ze je gt spatne auto, ale mna odradil jeho makky podvozok. francuzske auta ja navyse moc nemusim, hlavne kvoli tomu podvozku.
napis co je to zac, ako to jazdi podla teba, na mna to pri cca 200km posobilo zmiesane. -
Semtex 08.02.2006 15:00
Zatím spokojenost
Tady jsou první zkušenosti.. Musím říct, že zatím panuje maximální spokojenost. Já jsem do GT přesedal z Hondy Accord, takže požadavky na sportovní jízdu jsem měl už před tím. :-) Co se týče podvozku, tak nevím, co Tě nechali vyzkoušet, ale mě naopak připadá zatraceně (až moc) tvrdý - a to dokonce i proti Accordu.. (Proti běžné Laguně je snížený podvozek a všechny podvozkové prvky přitvrzeny) Motor je vynikající - ve všech situacích má člověk k dispozici dostatek výkonu, ale abych jenom nechválil, tak na spotřebě se to samozřejmě taky odrazí.. Jediné co by mohlo být lepší je řazení - aspoň já jsem byl z Accorda zvyklý na lepší a přesnější.. Taky té elektroniky je tam trochu moc na můj vkus.. ;-) Uvidíme jak to bude se spolehlivostí a servisem - zatím nalítáno jenom 4000km, tak je ještě brzo soudit.
Teď už taky vím, proč Honda nedává (nedávala) do Acco palubní počítač - první dva týdny jsem nedělal nic jiného, než klikal na páčku PP a zjišťoval spotřebu a jiné hovadiny, než mě to přestalo bavit a teď už je mi to úplně jedno.. :-) Jinak veskrze pozitivní dojem - nejlepší je to na dlouhé cesty, ty si vychutnávám.. -
Semtex 09.02.2006 13:38
Bez nadpisu
..tak tak.. Accord měl hodně tvrdý podvozek a GT mi zatím připadá ještě tvrdší.. Takže francouzské auto=měkký podvozek tady rozhodně neplatí.. I když nemůžu soudit Laguny všeobecně - v jiné než GT jsem jej jenom pár kilometrů zkušební jízdy s 2.0 benzínem a už si to moc nevybavuju - jedině, že motor se mi zdál slabší ale v pohodě a řazení bylo nějaké gumové.. -
Bez nadpisu
S Lagunou GT jezdím měsíc najeto přes 4000 km
musím téměř ve všem souhlasit se Semtexem jen jen málo aut se kterými se dá srovnávat a rozhodně není málo tvrdá.Předtím jsem jezdil Octavkou 1.8T 135 kW podvozek HP -40mm a Laguna GT je zhruba stejně tvrdá a hlavně se nekoutí.Každý chválí to své já jsem plně spokojen. Rychlé bezpečné auto s kterým můžu jet přes celou Evropu a vylezu s úsměvem na tváři.A pokud někdo srovnává Lagunu GT s normální Lagunou tak je dost vedle. -
"-- skrytý --" 10.02.2006 12:51
Bez nadpisu
V čem je vedle? Leda, že jedno je liftback a druhé combi, obě mají téměř stejný kufr, až na nějakých 40 litrů či kolik. Jsem líný to hledat. Tuhost kastle nevím, to ví výrobce. Mně se 5D nekroutí, jízdní vlastnosti stejné. Ono stačí mít jiná kola,prof. číslo a tehdy jsou to 2 trošku odlišné Laguny.Ale GT a 5D asi moc ne, ve stejném provedení.Až na design zádě,ale o tom to nebylo,nebo bylo?Poslední větu jsem nepochopil.... ;-) -
Semtex 10.02.2006 13:43
Bez nadpisu
to IT: možná došlo k nedorozumění - tím GT nemyslíme Grandtour (kombík), ale spec. edici Laguny (jako je Iniciale, Privilege,...). Celé označení je potom Renault Laguna Grandtour GT.
GT - má jako jediný motor 2.0T 150kw, spec litá kola, sportovní podvozek, sportovní sedadla, volant, řadící páku....-
"-- skrytý --" 10.02.2006 14:14
« Re:
Semtex: Nesleduji,co nabízejí,takže ti věřím. Před časem jsem koupil něco podobného,bylo to Sport Edition,tvrdší podvozek,jiná kola,vzadu křídlo,tvrdé anatomické sedáky,interiér z velké části v kůži atd.Asi něco podobného. Pak jo,je to jiné auto, než zbývající Laguny.
Jo,jo, našel jsem ji, GT.Odpovídá to přibližně tomu Sport Edition,jenom tam se dalo volit víc motorů a xenony a tlak v pneu nebylo v základu. Už tomu rozumím. Mám 3 ramenný kožený volant, zde 4 ramenný.A nemám červenou nit, což mi neva,stačí že vládnou rudí,ne...? ;-)
Ke kolům: pokud nezměnili nějak kinematiku zavěšení kol přední nápravy,tak 225/45R17 se budou na vnějšku sjíždět a přitom geometrie je absolutně v pořádku. Je nás 5 co máme tyto Laguny a všem se sjíždějí.Ti,co nechali na zimu stejný rozměr jako letní,tak i zimní mizí na okraji. V rámci toho, aby mi auto jezdilo,nechodím seč v záruce do značkového servisu. Dělá mi to zaměstnanec. Geometrii jsem jel pro jistotu kontrolovat i do smluvní opravny,která dělá pro značkový servis kaaros.práce. Všichni jsme se nakonec shodli,že není optimální odklon kola vzhledem k šířce pneumatiky. Důkazem je to, že zimní, které mají 205/55R16 se nesjíždějí a to se jezdí na daleko horších silnicích-v tuto dobu.
Taková malá zkušenost. Třeba to liftnutím odstranili,to nevím.-
matuS 10.02.2006 23:11
« Re: Re:
Ke kolům: pokud nezměnili nějak kinematiku zavěšení kol přední nápravy,tak 225/45R17 se budou na vnějšku sjíždět a přitom geometrie je absolutně v pořádku.
mal som na C5 podobny problem, povedal som to jednemu manikovi (garazistovi) kam chodim na geometriu (ma digitalnu) a on mi odklon nastavil na hranicnu hodnotu, samozrejme povolenu vyrobcom. Gumy sa uz zjazdievaju rovno.
-
-
"-- skrytý --" 10.02.2006 15:04
Bez nadpisu
Definitivně opouštím 17".Auto moc tvrdé,jsou drahé pneu,kraje se sjíždějí a na naší milované D1 se ve značné části nedá jet v pravém pruhu.Celé se to chvěje. Na 16" a 205/55 je to citelně snesitelnější. Sice v mezním stavu v zatáče je trochu poznat jiná pneu,ale co, raději zvolním, něco pořeší ESP. Kamarád takhle odjezdil 80 tis a už se mu auto docela rozvrzává a drnčí. Je to něco za něco. Spousta aut této třídy má 205/55R16 a pohoda.Tak to bude mít i L2.:wink: -
-
Semtex 10.02.2006 16:05
« Re:
Pravda - teď jsem se díval do techničáku - 16-ky tam jdou dát, ale jenom plecháče - poznámka až dole "hliníková kola pouze u provedení s brzdovými kotouči do max. průměru 300 mm".
Taky nemám se 17 problém - jezdím na nich už pár let, jenom na zimu jsem to měnil na 16, ale bohužel kola z Acco jsou na vyzkoušení nepoužitelná - jiná rozteč a počet šroubů..
Nakonec nevadí - jenom jsou nepříjemné vyjeté koleje na některých cestách, jak už psal IT.. Ale stejně už se těším na suché cesty a letní pneumatiky.. ;-)
-
-
Bez nadpisu
nejmenší 6,8 l s teplým autem mimo město ale pocit z jízdy :-(
při normální jízdě do 110 kolem 8,5 l ale záleží na provozu to se začíná úsmev na mé tváři objevovat
12l při hodně rychlém přesunu a to již mám úsměv od ucha k uchu >:D
a při jízdě na doraz kolem 18l ,ale to je jen pro hodně pevné nervy.
Při porovnání s octavkou 1.8T 135kW (chiptuning) má Laguna při ploužení větší spotřebu a naopak při rychlé jízdě menší.
Průměr za 4000km mám lehce přes 9l a to je dle mého názoru na auto které umí 100 za 7,2s velmi dobré.A hlavně má velkou aktivní i pasivní bezpečnost. -
Semtex 11.02.2006 10:32
Bez nadpisu
chlebec: Tak to Ti závidím tvoji disciplinovanost.. :-) Já jsem za 4000 km průměr ještě pod 11 litrů nedostal.. Ale stojí to za každý ten litr.. >:D
matus: Zatím jsem nic takového nezaznamenal - uvidíme až bude najeto víc, ale tohle auto při rychlejších rozjezdech hobluje aspoň přední gumy rovnoměrně.. ;-) -
"-- skrytý --" 11.02.2006 18:50
Bez nadpisu
matuS: u mne není kam uhnout,vše je přesně tak jak má být. Takže by se nic nevyřešilo. Už je mi to jedno, koupil jsem 16" liťáky i pneu, stará sada jde z domu. Ono, pokud bych tam koupil nějaké solidní pneu i přes net, tak by to bylo téměř tak drahé, jako sada Michelinů+liťáky k tomu v 16"....tak o trochu levnější,ale bude méně problémů za deště v kolejích,už mně nebaví,jak často bliká ESP-pneu nestačí vodu odvést + lepší jízdní konfort. Drobet horší jízdní vlastnosti mi nevadí.Ubude vibrací a chvění auta na D1. Je to něco za něco,jako vždy. :'-(-
matuS 11.02.2006 23:01
« Re:
matuS: u mne není kam uhnout,vše je přesně tak jak má být. Takže by se nic nevyřešilo
neviem ako to maju ine auta, ale Citroen to ma tak, ze nema fixnu hodnotu. Je tam urcena stredova (odporucena) hodnota, ale je tam povolena urcita odchylka. Ked som bol ja na geometrii, tiez mi povedali, ze je to OK, lebo je to nastavene prave v strede, ako ma byt, ale gumy sa zjazdievali krivo.
Takze prave v ramci tejto odchylky som si nechal nastavit odklon.
-