prumerna spotreba - škoda octavia 1.9 tdi 81 Kw chipovano
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 16.04.10 10:02
« Re: Re: Spadnutí výkonu
No to se teda po 50.000 km nezanese ;-) To se stává, když Uživatel odstaví ještě rozpálený motor, nebo když je turbo tepelně přetěžováno např. kvůli čipu. Dále pak můžou být příčinou velmi krátké trasy nebo špatné palivo - obojí má na svědomí zvýšenou kouřivost.
Vyčištění nikdy nepomůže natrvalo. -
qp 15.04.10 21:27
« Spadnutí výkonu
Většina z vás má problém s výkonem...už jste zkoušeli vyčistit turbo? jsou tam počítačem řízené lopatky a ty se cca po 50.000km zanesou, stačí jen vyčistit a jede se dál, pokud to nepomůže, tak je v háji váha, nebo čidlo, dělalo mi to taky a bylo to turbem...zdarec všem -
"-- skrytý --" 19.06.09 15:24
« Re: Bez nadpisu
Mám podobnou závadu na octavii 81kW.R.V.2004. Vlevé části blatníku a sání jsem vyměnil plastový díl s tím že to bude v pořádku ale není závada je stále stejná.Nikdo nezná příčinu.Při teplém motoru a přidání plynu a následném povolení se ozve divný šelest.Prosím o radu. -
« Re:
vim, ze mam octavku chipnutou, bracha, ktery ma moznost v ramci firmy se projet s mnozstvim aut, mimo jine nechipnutou 81Kw, rikal ze to neni vubec poznat. byl bych velmi nerad aby ten chip tam delal nejakou "elektronickou" neplechu. ale vubec nemam v teto rovine zadne informace.
podle meho selskeho rozumu, pokud v servisu nic nenasli, tak snad zbyva uz jen tohle. -
« Re:
Už jsem z toho zoufalý, jak už jsem psal po sundání nohy z plyn. padálu to dělá hluk v levém předním podběhu, tam je sání. Kromě toho při studeném rozjezdu při přidání plynu to zarachotí a škubne.V servise mi říkali že to je doběh turba. Myslím si že to je nesmysl protože mi to nedělalo a kolegovi to taky nedělá. Možná že obě závady které jsem níže popisoval mají něco společného. Já jenom doufám že to neni turbo. Mohly by to dělat i ty ventily které natáčejí lopatky nebo částečně pouští spaliny do sání. V úterý jdu do servisu a tam mi budou zkušebně měnit ten ventil tak uvidím. Já jsem je měl vytáhnuté a zkoušel jsem je profukem. Jeden z nich vůbec při přivedení 12v nereagoval. -
« Bez nadpisu
Já bych to tipoval na váhu vzduchu, kterou by měl examiner odhalit. Jak to zkoušeli ? Protůrovali u toho pořádně motor nebo prověřovali na neběžícím autě s klíčkem? Co výpisy chyb po vymazání a opětovným projetí ? Určitě by mělo něco na examineru vyběhnout.
BTW - jeden kamarád dával dohromady jednu havárku (JTD) a nešlo mu nastartovat i když všechno bylo podle examineru OK. Nakonec našel závadu v nějaké ucpané hadičce. Ale podle toho, co zde píšeš, je to spíš něco elekronickýho. -
« Bez nadpisu
Mám podobnou závadu na 81kW. Pokud 4-ku nebo 5-ku rozjíždím z nízkých otáček s plně sešlápnutým plynem, na 2800ot mi spadne výkon a obnovím ho vypnutím a znovunastartováním mototru. Na 1,2,a 3-ku to neudělá. Pokud ale řadím 4-ku z 3-ky nad 2000ot je vše OK. Kromě toho se mi ozývají divné zvuky při poklesu otáček tj. když zhodím nohu z plynu např. při řazení, nebo když to protůruju při volnoběhu. Váhu vzduchu mám novou a na výpisu z diagnostiky to píše ,,Regulace plnicího tlaku-Regulační mez překročena,, Motor má najeto 100 000km zdá se mi že to je málo na vadné turbo. Hadičky u ventilů jsou OK a ventily se zdají taky dobré ale neznám přesnou jejich funkci abych je prozkoušel.
Ještě mě napadá jak jsem psal o tom hluku při uvolnění pedálu plynu jestli to nemůže být nějaký ten tlumič řemene, jak níže někdo psal. Vubec jsem to ještě neslyšel.
Pokud můžete tak poraďte