Jaké auto za cca 900 tis. ?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« to jsou problemy...
ja mit 900 papiru na sluzebaka, tak vubec nepremyslim... i kdyz to musi byt z koncernu (vy jste sef :-) za to se da poridit slusna oktavka combi, dvoulitr benzin s automatem v plne palbe (kuze, navigace a podobne kraviny...) - u jinych znacek by uz jeden musel vybirat. -
salam 10.01.06 14:23
« Re: Re: Rozhodnuto, objednáno
No jo, Touran je už trochu starší, takže tam ty vymoženosti nejsou...
Ale po zkušenosti z loňské dovolené, kdy jsme ve třech (dva + tchyně) dokázali krátkou O2 rovněž zcela zaplnit včetně jednoho zadního sedadla, hrál ten prostor taky roli. Příští auto už asi bude Avie, protože jsme zatím u čehokoli dokázali vždy kufr zcela zaplnit - to bude asi nějaký obecný zákon.
A ještě dotaz: čím krmíš ten 2.0 FSI? VW doporučuje 98, povoleno je 95. Na Shellce mají jen 95 nebo 99. -
« Re: Rozhodnuto, objednáno
aneb dalsi touran v garazi :D, kazdopadne je v nem hromada mista. manzelka ho chtela taky ale ja sechtel odlisovat a na golfu pluse mi libi vychytavky co touran nema jako nataceci bixenony , elektrochromaticky vsechny zrcatka tak ale kdyz jsem v nem jel ze silvestra tak byl narvanej az po strechu -
salam 10.01.06 13:22
« Rozhodnuto, objednáno
Tak díky všem za rady a doporučení.
Právě jsem objednal Touran 2.0 FSI Highline + nějaké extras (xenony, vyhřívání sedaček, parkpilot atd.).
Došli jsme k tomu vylučovací metodou: Superb, krátký Passat a Jetta jsou moc pěkná auta a vyšlo by to i se slušným motorem a výbavou. Jenže kvůli nutnosti přepravy psa a snad brzo i dítěte nepřipadá sedan v úvahu.
Passat Variant by v limitu měl dost ubohou výbavu.
Octavia Combi - zde jsme uvažovali o 4x4, ale jednak se manželce kombi hrubě nelíbí, jednak mi doopravdy připadá moc dát 900 k za Oktávku a přece jen má ten Touran úplně jinak využitelný interiér. -
salam 02.12.05 17:39
« Re:
AUDI dovolí, ale musíš být na žebříčku trochu výš, pak máš i jiný limit. A pokud jsi ještě výš, máš ještě vyšší limit a odpadá i omezení značky :-)
Ale to se mi tady asi nepřihodí...
Jinak auto musí být nové (žádná předváděčka) a chip nehrozí, ani daleko menší úpravy - vlastně žádné.
Jinak souhlas s wallotem, komu se to nelíbí, může využít náhradní řešení (prachy místo auta), ale vzhledem k tomu, kolik si z toho vezme strana a vláda, není to kdovíjaký kauf. Vzít si auto je rozhodně daleko výhodnější. -
MarTin1 02.12.05 14:45
« Bez nadpisu
Asi blbá otázka ale nedovolily by Vám také třeba AUDI? Je to taky koncern a salónová A4 s 1.9 TDI v 96kw verzi s tachometrem max do 12000tis vás vyjde do 800.000.- a 2.0 TDI o něco víc. Mrkněte na stránky Audi a ojeté vozy.
pozn. koukam jsem se pouze na vozy s Multitronickem a tiptronickem.
Ovšem pokud by to nešlo tak asi bych šel passata, ale já mám k VW a oktávkám odpor, ale 2.0 TDI passat by byl asi nejlepší... a s 103 kW se svezete a když ne tak tu existuje Cimbu a nebo Bitpower. -
« Bez nadpisu
TheWickerman: No zakladna verzia MB-C stoji 899000 Kc.
zdroj: www.mercedes-benz.cz
Iste, ale mozno by som sa zaobisiel, a stacilo by mi to, co mi MB dava ako bonus z toho, ze je to MB :-) (len moj nazor)
matus: Je to lacnejsie ako 3er, sice tu v SR ma C a 3er takmer rovnake vychodzie zakl. ceny, ale MB ma trosku lepsi zaklad oproti bmw, teda vybavu. Ale zase sucasne 3er je technicky lepsie na tom, ako uz skoro stare C. Ale na pocit (pre mna) sa lepsie citim pri soferovani C ako 3er novej.