LPG
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
To je zajimavý, že nejsi jediný, co píše o velkých nájezdech aut z Holandska a přitom bych vzhledem k tamní hustotě osídlení a malé ploše řekl, že ani nemají kam moc jezdit. >:D Já zase znám jednu Octávku 1,8 T s Landi Renzo, najeto téměř 100 tis. a bez problémů. Jinak problém holandských systémů je, že je u nás servisuje hrozně málo firem, díly jsou míň dostupné a drahé a dotyční majitelé na to pak kašlou a pak už to je ke zkáze blízko. Jestli praskají sedla atd., tak to pak to auto je na * i případě provozu na benzín. Stejně si myslím, že na vině bude seřízení - bohatost směsi atd. -
"-- skrytý --" 08.02.07 12:32
« Re:
Nevím, jaký je to ročník, je mi to fuk, není to zdaleka jediné auto, jen poslední (tedy, minulý týden ještě bylo, třeba už je tam zas další :-) ). Byl to Scénic, rok bych odhadl kolem 98-2000. Nemá sebemenší problém s rozvody, ale popraskané talířky ventilů, od vysoké teploty. Dost často ale bývají i popraskaná sedla ventilů. A to nejen u těch "nic moc" francouzů - kterých logicky ten servis dělá nejvíc, když je na ně zaměřen - ale i jiných aut (nejhůř na tom byl 1,8T do VW, co tak pamatuju). U francouzů je právě těhle přestaveb hodně - Laguny, 406 - proto jich taky dost jezdí na servis. Otázka jsou km - hodně toho je z Holandska, a tam si o nájezdu nelze dělat příliš iluze. Holt, když to lidi s vidinou levného provozu v tom bazaru koupí... i když, ten 1,8T si to dotyčný teprve nechal předělat, a vykrvácel na tom těžce. -
« Bez nadpisu
Oddie: Ony ty Renaulty, obzvlášť Megany nejsou taky žádný zázrak. Jaký to byl ročník. S rozvody měly problémy pokud vím u první generace Meganu - řachtalo to jak starý nafťák. Ve Francii se taky hodně jezdí na LPG, tak by mě celkem zajímalo, kolik se tam jakých značek přestavuje. Možná víc přestavují PSA. >:D -
"-- skrytý --" 07.02.07 21:20
« Re: Re: Re:
Je možné, že na některá auta, kde se třeba šidí na kvalitě (běžně téměř nezjistitelné), nejsou ideální na přestavbu.
Psal jsem již několikrát - na Feldě ujeto 140 tkm na plyn a motor jezdí úplně v poho. A problémy co byly s čerpadlem - jednou asi totální * benzín a potom neumětel mechanik. -
"-- skrytý --" 07.02.07 09:20
« Bez nadpisu
Jo jo, asi nemají problémy, a tak jezdí, a nic nepíší. A nebo problémy mají, a radši už ani nepíší... to jen tak na okraj, v pátek zase přijel jeden Megane s LPG, že mu to nějak začalo cukat a nejede to, a že plynaři mu to nespravili, no a z motoru se vytahaly krásně popraskané ventily, dva dokonce tak, že bylo velké štěstí, že se nerozpady úplně a nespadly do válce, to by pán nad opravou plakal ještě víc. Holt si to auto nechal moc dlouho... -
"-- skrytý --" 06.02.07 09:08
« Volba LPG
Ja bych jine zarizeni nez Landi Rezo nebral mam jeden s prvnich typu jeste monosekvencni ale tak jak mi to prodejce rikal naistaluj a zapomen ujeto 80tis km a vse v poho, a ty nove vicesekvencni maji odolne vstrikovace na 300tis.km a CPU od Bosche tak myslim ze je to kvalita ale je take nejdrazsi prestavba skoro 40tis ale nemusim pak ztracet cas v servisech a tahat penizky z kapsy. Magic 2 ma kolega po 2 rokach jizdy oprava tak draha ze uvazoval o jizde na benzin. :*) -
« Bez nadpisu
2 Zdenekold: Mám samo na LPG, sice mám rád novoty, ale do kufru feldy bych CNG těžko nacpal. Sice mám plničku CNG přímo ve městě, ale další v nedohlednu. Spíš mě zajímaly novinky v této oblasti. Bylo mě řečeno, že dokud se budou používat těžké a neskladné ocelové nádrže, tak se to v osobácích nemá moc šancí rozšířit (nepočítám dodávky atd., zásobování). -
« Re: lpg
Asi lidi nemají problémy a tak spíš jezdí než diskutují. >:D Není to sice k LPG, ale celkem mě zajímají novinky v CNG. Když jsem předělával auto na LPG, tak mě tam bylo řečeno, že ten sekvenc co tam mám jde jen změnou směšovače a nádrže změnit na CNG. A že ten pravý boom CNG nastane až se budou používat lehké kompozitní nádrže ("kosmické materiály" jak doslova řekli) místo těžkých ocelových. Zatím to vidím, že další auto na CNG bude ještě těžko. -
« Bez nadpisu
Diesel elektrické lokomotivy už jezdí roky,spíše desítky roků. U nich jde ale jen pouze o to,že elektromotor se umí rozjet plynule s jakoukoliv váhou,kdežto jen diesel nebo benzín potřebuje spojku mezi motorem a hnaným ústrojím.
U osobních aut je to nesmysl,protože benzínová jednotka jako generátor pracující jako přímý zdroj el.energie v otáčkách jaké uvádíš nestačí na slušnější akceleraci natož vyjetí prudšího kopce. Baterie je nutná jako zásoba právě na tyhle situace. Jinak se ti bude benzíňák chovat jako elcentrála,bude lítat do vysokých otáček při každém zatížení. A to už je náročné na spotřebu. Buď v klidu,kdyby to takhle jednoduše fungovalo,už by to nějaký nadšenec doma v garáži udělal :-) -
peeticek 13.12.06 18:40
« RX400h na LPG...
Dik vsetkym za nazory..
ja som sa to pytal hlavne preto, bo z LPG akot akeho som lama..:D
v RX400h je pouzitxy rovnaky system ako v Priuse..no a PRIUS na LPG a dokonca aj CNG funguje, jazdi a dost spolahlivo - nasadili ho do taxisluzby..myslim, ze ich bolo6ks a tyzdenne najazdi jeden 1000mil!!!
co je slusne..
prestavba stala 100-1200 libier - co je dost, ale zas v UK su tieto rpestavby drahe jak hovado..a o benzine ani nehovorim
mrknite zdroje..
CNG PRIUS:
[odkaz]
a
[odkaz]
LPG Prius:
[odkaz]
a
[odkaz]
Najlepsie by bolo aby sa ten benzinak tocil stale..aspon an volnobehu..aby nebol problem s LPG - netusim ako toto riesili pri tych projektoch..Ale potom ma napada, preco ten benzinak nesluzi cisto ako generator na el.enrgiu pre elektromotor..baterky by tam ani nemuseli byt - bolo by lahsie a lacnejsie take auto vyrobit..navyse, aku by to malo spotrebu? dlhodobu..? 2-3 litre? ved 1,5benzinova v ulohe generatora by sa povalovala v rozpati ja neviem 1000-2000otacok..mozno aj menej..v pohode by to slo prerobit na LPG a pritom by to malo uzasnu efektivitu a akceleraciu vdaka el.motorom..
skoda, ze sa niekto nerozhyba a tuto myslienky neda do rpaxe..
podla mna vynechanie baterii a zabezpecenie toho ze spal.motor by fungoval halvne ako generator el.energie by cenu nechalo nezmenenu, ale s tym, ze by to bolo vyhodnejsie ako kombinacia s baterkami..
co myslite?
dik za Vas cas
ByE
PeeT -
« Re: Re: elpigaz
Co jsem četl a slyšel, tak ty součástky lpg dělá několik málo firem a Landi, Tartarini, BRC jsou jen obchodní značky odběratelů co to kompletují. Rozdíl je spíš v tom sladění, softu atd. Nejhorší jsou firmy co to kombinují jak se zadaří (jak je co levné atd.), což jsou třeba Poláci atd. a pak není zaručená 100 % nic.