Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
petrumr 13.01.06 15:23
« záruka
"Prodej zboží jako jsou například osobní automobily se řídí jinými předpisy (Obchodní zákoník) než spotřební zboží (Občanský zákoník). Obchodní zákoník (ani související předpisy Evropské unie) nic takového jako dvouletá záruka nestanovuje, tam se vše řídí smluvami. Pokud by výrobce poskytoval záruku půl roku a zákazník na to přistoupil, je to v pořádku. Scania tím, že poskytuje roční záruku, nic neporušuje. Navíc záruku poskytuje výrobce ne importér. :idea: a temuhle říkáte co.to jsem vložil s webové stránky.Kolik má renault na smlouvě? -
"-- skrytý --" 10.01.06 12:55
« cenzura ?
Dobrý deň,
Je nám ľúto ale príspevky linkami buď mažeme alebo len tie linky ak je okrem linku v príspevku aj niečo iné. Odkazi na iné stránky nie je povolené dávať do príspevkov.
-------------------------------------- Web Site Design s.r.o.
[odkaz]
jeste ze nejsem na slovensku, to bych se tam ani neuprdnul, jeste se mi nestalo, ze by muj link nekde smazali :? -
"-- skrytý --" 06.01.06 15:36
« Re: Re:
tereza:tak to jsme dva, jsem presne takovy, kdyz mam pocit ze neco neni v poradku ozvu se, problem mi to nedela, bohuzel znam hodne lidi co jsou schopni vypit i slany caj jen aby se nemuseli dohadovat :?
ps: packa sedacky, bacha na to, podarilo se mi ji utrhnout u zapujcky, sedadlo se nechtelo hnout a packa povolila, sedacka ne -
« Re:
Jo a buď v klidu, nejsi sám, kdo se ne a nechce zařadit do stáda ovcí a neustále bojuje za to, že za svoje minimálně dvakrát zdaněné těžce vydřené peníze chce 100% výrobek nebo službu.
Manžel se za mě třeba v restauraci hrozně stydí, on raději vyhodí 2 tácy z okna, než aby něco musel s někým řešit....a většina lidí je takových a všichni na to hřeší....
Mně to nevadí, že jsem pravidelně horký kandidát na titul "opruz roku" >:D -
"-- skrytý --" 06.01.06 12:23
« Re: Re: Re: Re:
Nemohu se zbavit dojmu, ze facelift Megane a Laguny je preslapovani na miste a v pripade Megane navic jedno velke slapnuti vedle. Nove Clio mi z toho vychazi relativne ok, ale jako celek jde Renault s designem svych vozu smerem dolu a ac Renaultak, mrzi me to, ze to musim priznat. 8-s
Nicmene, to same by se dalo rict o "novem" P307, nove P207, o faceliftu Yarise ... -
"-- skrytý --" 05.01.06 21:52
« Re: Re: Re:
To PP: Nehádám se, ale co se týče hospodářské situace Renaultu, tak jsem před nedávnem na českém webu zachytil informaci, že prodeje v Evropě nic moc, nejlépe si prý měl vést Logan, ostatní modely krize a dle komentáře si R. hodně sliboval od faceliftu řady Megane. Je pravda, že v současnosti dle médií koketuje R s koupí Jaguaru, Volva nebo dokonce Saabu. Jestli se R. snaží přesvědčit o svojí solventnosti nebo chce tyto automobilky zlikvidovat zůstává otázkou. L -
"-- skrytý --" 05.01.06 21:05
« Bez nadpisu
Neda mi to abych sem nezkopiroval odpoved jednoho pisatele na moji posledni zpravu na foru Renault Clubu
moje zprava:
Vazeny DDT zakonzervuj se tu se svymi vernymi a me zakaz vstup, protoze ty vubec nevis o co jde. Bohuzel jsi nepochopil, ze ja jsem ten kdo prodejce zivi nebot jsem mu prinesl penizky na zlatem tacku a on by se podle toho mel chovat. Nejsem parchant co dostal hracku a ona se mu nelibi. Veskera moje vyjadreni najdes na mych strankach. Tim veskera moje diskuse na tomto foru konci.
www.reklamace.vyrobce.cz
odpoved od pisatele HonYa:
jsem se ohdodlal a procetl si tvoje stranky a celou diskuzi a vsechny ty kraviny ktery jsi psal jinam..
zda se ze jsi arogantni clovek, ktery asi neumi premyslet hlavou a vyklada si zakony tak jak chce...ze napises na SOS je taky jedna velika kravina, protoze tam se resi jine veci - jak psal 100KUC..
kdyz se obratis na soud tak ti rovnou rikam ze prohrajes a jestli na tebe renault bude hodnej tak mu nezaplatis soudni vylohy a jeste pokus o poskozeni znacky, protoze na tohle je taky zakon...
kdyz nedodrzujes zakladni predpisy dane prodejcem automobilu tak se nediv....vyzva na garancni prohlidky, kdyz nejezdis na zkusebni jizdy pri prevzeti auta po servisu....
ze se ti rozbije kryt zrcatka?...v zivote jsem nevidel ze by se to nekomu stalo, asi pouzivas moc silu....najizdeni na obrubnik?..to myslim nekde psal nas sileny Ivan...vrzani v palubce?tlukot pri jezdeni po nerovnostech?...mam Clio s klepanim predni napravy jsem byl na garanci ob tyden asi tri mesice...sam jsem jezdil s sefem servisu na zkusebni jizdy na panelky, kostky, opravdu rozbite cesty....a vsechno se opravilo....okynko se mi prestalo normalne vysunovat tak to v ramci zaruky opravili...klepani ve sloupku rizeni taky - uvolneny kabel a jeste mi rekli ze nechapou jak se to stalo....
mno nic...asi to tu uz psali, ALE MATKA JE OPAKOVANI MOUDROSTI...
Ted zase ja: Panove pokud byste meli nekdy pocit, ze se nechovam mravne usmernete me a pokud by chtel nekdo vedet podrobnosti celeho pripadu, obratte se pripadne na RC Zlicin p. Brabce vedouciho servisu, on vam jiste rekne co jsem za cloveka nebot me zna nejlepe ze vsech, protoze mi venoval vic casu nez cely slavny Renault CR dohromady !!!
PS ifaba: videl jsem tvuj protokol, pozadavek na opravu brzd jsem tam presne formulovan nenasel, nicmene pan Brabec priznal, ze mohlo dojit k pochybeni z jejich strany a bude te osobne kontaktovat. (uprimne receno co jsem videl protokol mozna chybel jasny popis co presne po nich chces) -
modus ponens 05.01.06 21:00
« Re: Re: Re:
PP:
A snížení cen v ČR.Že by Renault snižoval cenu zrovna v ČR,aby zachránil celkové prodeje řady Megane v Evropě v roce 2005?
Myslel som podiel na nasom (CZ/SK) trhu. Inde asi ani nie su problemy s pristupom servisu, vid dovod odmietnutia rakuskeho servisu zaplatit stolicu pre Mirove auto v zaruke. -
PP. 05.01.06 20:30
« Re: Re:
Mozno posledny model Megana Renaultu naozaj nevysiel a ked to pani z F (alebo len z Renault CZ/SK?) zbadali, tak sa rozhodli pre zachrannu akciu znizenia cien, aby sa vyhli prudkym prepadom, kym nepride dalsi model
.
tomu bychom mohli věřit pokud bychom neznali fakta viz.:
Rok 2004 je výjimečný pro celou modelovou řadu Mégane. Prodeje vzrostly o 24% na 901 000 vozů. V západní Evropě zůstává Mégane nejprodávanějším osobním vozem s podílem 4,8% na trhu, mimo Evropu se prodalo 133 000 těchto vozů.
A snížení cen v ČR.Že by Renault snižoval cenu zrovna v ČR,aby zachránil celkové prodeje řady Megane v Evropě v roce 2005? -
« Tak Renault bych si fakt nekoupil
Tak jak to tak pročítám tak koupit si Renault je fakt mazec.Myslel jsem si že to jsou jen takové slovní obezličky(Renault je šmejd), ale zkušenosti ostatních jak vidět nejsou moc dobré.Cenová politika Renaultu ja velice progresivní a zajímavá, ale za jakou cenu a s jakým rizikem.Ne Renault bych fakt nechtěl(vím , nikdo mi ho nenutí)...naštěstí se mi ani moc nelíbí...i když pravda Renault Grandtour bych klidně koupil(za ty prachy, jenže bohužel - je to Renault. -
modus ponens 05.01.06 20:21
« Re: Re: Re:
petrumr: ???
Ja neviem, co je Meganovi. Vidim vsak, ze nieco je dvojici importer/autorizovany servis. Takto sa tato dvojica u inych znaciek (nielen u Fiatu a Toyoty) nesprava. Ale ak Ti to vyhovuje, tak vela stastnych prehliadok/navstev servisu. ;-)
Btw, nikde som nenaznacil, ze majitelia Renaultov su chudaci len preto, ze nemaju Tebou vymenovane znacky. Ak si tak pripadas, tak kvoli mne nie. -
modus ponens 05.01.06 19:54
« Re:
PP: podobna cenova politika je fajn, vid narast predaja Fiatov (Punto, Stilo) po zahajeni zliav. Zamerny dovoz menej kvalitnych aut na nase trhy - to znie prilis konspirativne, aby to mohla pravda. Skor to vyzera nasledovne: dame zlavy, aby sme ziskali vacsi podiel na trhu a nasledne vyrazne obmedzime ine vydavky (napr. vymeny dielov na zaruku, ak su drahe). To vsak celkom nechapem, pretoze predajca aut nezaraba ani tak na marzi z auta, ale z jeho udrzby - taka je realita. No a odpinkavanie zakaznikov + tuto mnohokrat popisany slendriansky pristup autorizovanych servisov ma prave opacny efekt ako zlavy pri predajoch. Tak neviem.
Mozno posledny model Megana Renaultu naozaj nevysiel a ked to pani z F (alebo len z Renault CZ/SK?) zbadali, tak sa rozhodli pre zachrannu akciu znizenia cien, aby sa vyhli prudkym prepadom, kym nepride dalsi model. -
PP. 05.01.06 19:37
« Bez nadpisu
...že za moc nestojí a Megane už vůbec ne. Proto jsou tak výrazné slevy, vždyť pořídit poměrně velké kombi s 1,6 a klimou za cca400tKč není běžné.
Pokud tomu tak skutečně je,pak k nám dováží Renault auta horší kvality než do jiných evropských zemí,poněvadž v jiných státech jsou Megany o dost dražší než u nás,velmi podobné cenám bez slev v ČR a víceméně kopírujících ceny obdobných modelů jiných značek.
Takže jsou dvě varianty,buďto Renaulty dovážené do ČR jsou horší kvality - což je i při velké fantazii dost málo pravděpodobné,nebo se jedná o markentingový tah ze strany Renaultu,snažícího se narušit monopol Škody-Auto a podpořit prodeje za každou cenu. Btw. velmi příjemnou pro zákazníky,i když uznávám,že zákazníci jiných automobilek mohou mít oprávněnou zlost na svou značku,že ji výrazně přeplatili,ale za to těžko vinit Renault. -
« Re: Re: Oprava nad rámec
Staci sa pozriet na skusenost Mira, ked si chcel dat svojho casu premerat napravy v rakuskom Renault servise. Vraj si to musi zaplatit, aj ked ma zaruku, pretoze maju zle skusenosti s preplacanim od SK importera (auto bolo kupene na SK).
SirAnton: teda klobuk dole, mas inu pamat, ja som uz na toto aj zabudol :*) -
modus ponens 05.01.06 15:21
« Re: Oprava nad rámec
slon72:
Členové Renault clubu mají v servisu asi privilegia
Tomu never. Mozno ma privilegia niekto ako jednotlivec, ale ako prislusnik nejakeho klubu? To urcite nie. Nasvedcuje tomu celoplosne spravanie sa Renault servisov, t.j. na svedomi to bude mat zrejme importer so svojou politikou. Staci sa pozriet na skusenost Mira, ked si chcel dat svojho casu premerat napravy v rakuskom Renault servise. Vraj si to musi zaplatit, aj ked ma zaruku, pretoze maju zle skusenosti s preplacanim od SK importera (auto bolo kupene na SK).
No a kedze sme (SK, CZ) prilis maly trh, francuzsky Renault to pokojne prenecha na svojich zastupcoch. Ak by sa podobny pripad vyhrotil v AT/DE, tak by nastali ine zmeny. Kamos v Nemecku mi vravel o jednej afere s prvymi Lagunami. Bolo to v DE a islo o to, ze im prilis rychlo hrdzaveli predne casti karoserie (neviem presne ktore). Francuzi na to prisli a zacali vysielat svojich ludi, aby vykupili auta z chybnej serie spat. Pokial mozno v co najvacsej tichosti. Kamosov znamy bol jednym z nich a nechcel predat - a tak dostal novu Lagunu z "dobrej" serie ako kompenzaciu. Nuz co, nie je trh ako trh. Aj ked sme v EU... :? -
"-- skrytý --" 05.01.06 15:02
« Re: Oprava nad rámec
Nedávno jsem se bavil s člověkem, jehož téměř celá rodina dělala u prodejce Renault na různých pozicích, on sám již dělá něco jiného. Přestože má starou Lagunu, se kterou je vcelku spokojen, novou mu jeho "bývalí" kolegové se smíchem rozmluvili se slovy, že za moc nestojí a Megane už vůbec ne. Proto jsou tak výrazné slevy, vždyť pořídit poměrně velké kombi s 1,6 a klimou za cca400tKč není běžné. L -
"-- skrytý --" 05.01.06 14:45
« Oprava nad rámec
Sleduji boj toma69 od začátku a velmi se podobá mému, který jsem s Renaultem vedl.viz. mé příspěvky.
Klimatizačně-ventilační jednotka která mne skoro 3/4 roku přiváděla k šílenství a způsobovala celé rodině zdravotní problémy byla nakonec vyměněna až po zásahu gen.ředitele v okamžik, kdy jsem napsal na všechny strany a Renault viděl, že se jen tak nevzdám.
Auto měli v servise týden - Renault Hornát Plzeň - při převzetí jsem byl mile překvapen vstřícností s jakou mi ukázali původní jednotku, která voněla novotou a nebyla po 1a1/2 roce provozu vozu ani zaprášena a sdělili, že po dohodě s hlavním technikem renault ČR a.s. mi provedli výměnu jednotky v hodnotě cca 25.000,-Kč zcela preventivně , protože s tou původní nic nebylo a mimo protokol mi do očí řekli, že při mém povolání si podobné testy na patogenní bakterie umím sehnat a zaplatit což mne dopálilo a ovládl jsem se veliko dávkou své vůle a odjel.
Perličkou je, že všechno fungovalo, ale auto nevypouštělo kondenzát - po opravě ano - k tomu se písemně nevyjádřili
Opravený vůz jsem ihned prodal, protože jezdit s vozem vyrobeným technologií na hranici samotného lidského chápání už prostě dál nešlo.
Členové Renault clubu mají v servisu asi privilegia a nebo zapomínají co uvedli do svých topiců viz 100KUC o Renault Zličín Auto Freiberg...
Prodal jsem a jsem spokojen, a hlavně se ke mně od začátku chovají jinak - jako k člověku a ne k odpornému hmyzu. -
"-- skrytý --" 05.01.06 14:32
« Re: Re: Reakce
Tome, držím palce. Kdyby v tomto Bananistánu byli všichni jako ty, snad by to všechny naučilo určité disciplíně a svědomitosti ve všem, co podnikají. Bohužel se nemůžu zbavit dojmu, že přístup většiny zúčatněných v Tvé kauze je typický pro "naší kotlinu" a jinde by si to dovolit nemohli. To, co zažíváš ty je extrém, ale mírnější odvar lze zažít i ve zcela odlišných odvětvích. V Tvém případě měli "smůlu" a narazili, 90% lidí by stáhlo "ocas" a s omluvou vypadli z obchodu. Sám mám ojetého Nissana, jezdí dobře, ale autorizovaný servis Betahase Stodůlky mne už taky nikdy neuvidí. Pevné nervy a nenech si vsugerovat, že jsi nenormální. L -
« Re: Reakce
PS: stalo se nekteremu zakaznikovi firmy Renault, ze by mu sam o sobe servis neco vymenil ci daroval nad ramec nutnosti tj. preventivne, docela by me to zajimalo?
Ano, například mi vrzalo okýnko při stahování. Nakonec mi místo promazání mechanizmu (doporučená oprava od renaultu) vyměnili preventivně celou stahovačku, že nic nevrže.
Nyní spokojenost. Samo, že to rezebírat nebudu abych se přesvěčil.
PS: třídvéřový megane II, problémy s vrzáním okýnek byly od počátku s oběma okny. -
modus ponens 05.01.06 13:22
« Re: Re: renault club
100KUC:
z fora RC: Myslím, že ti servis vyšel hodně vstříc a odstranil všechny uváděné závady a to i takové, které lze těžko posuzovat za záruční. Provedl i preventivní výměnu pružin a tlumičů... tak snad budeš mít už autí v pořádku.
Kua, chlape, Tebe fakt zavidim. Z Tvojho postoja je zrejme, ze vsetko, co si kupujes, kupujes s ocakavanim, ze to nebude fungovat ako ma. A ak sa tak stane, tak si opravu zaplatis, diely vymenis a fungujes dalej. Pojem zaruka poznas asi len z pocutia a zrejme si prilis hrdy, aby si ho v praxi niekedy vyuzil.
Zrejme si natolko financne zabezpeceny, ze v pripade neopravitelnej chyby si len povzdychnes a kupis si novy v nadeji, ze tam sa to nestane. Tak takychto zakaznikov by chcel mat kazdy.
Skus sa vsak zamysliet nad postojom normalneho uzivatela. Zisti zavadu (napr. auto mu taha dolava) a ide s tym do servisu. Kupil predsa vyrobok, v popise ktoreho taketo spravanie nie je. Zatial je to OK, ze? V servise sa vsak pokusia spravit geometriu a tym to pre nich hasne. Ziadna vystupna kontrola, ci je problem odstraneny. Popritom sa servis brani zapisaniu uvedenej zavady do vystupneho protokolu (uz na zaciatku, nie je to podozrive?). Uzivatel si auto prevezme (este v naivnej viere, ze ked servis povedal, ze je to opravene, tak to asi tak aj je), no zisti, ze zavada pretrvava. Zacina sa kolotoc, kde uzivatel trva na odstraneni zavady (preco aj nie, ved kupil bezchybne auto - chybne sa predavaju s vyraznymi zlavami oproti bezchybnym a maju to uvedene v predajnej zmluve), ale postoj servisu a nasledne aj dovozcu je cim dalej, tym menej ochotny. Pritom zavada je preukazatelna, pri preberani auta do opravy ju potvrdil kazdy mechanik, neskor aj sudny znalec. Preco teda taky pristup??? Podotykam, ze do protokolu o oprave nie je dlho uvedena, lebo sa tomu servis brani, a tak nie je neskor mozne dokazat, ze:
1. sa zavada vobec prejavila
2. kedy prvykrat sa zavada prejavila
Alibizmus ako vysity, nezda sa Ti?
A ako sa pozeras na pristup Renault servisov k problemom mnohych dalsich majitelov Renaultov? Ze je vsetko v norme, ze si uzivatel sposobil zavadu sam a pod.? Na jednej strane servis prizna, ze auto taha do strany a na druhej strane namerane hodnoty prehlasi za vyhovujuce a tym ma byt zakaznik akoze vybaveny. Kua, co sme v ustave pre choromyselnych?
trochu odbehnem: na fore Renault clubu sa vyskytla poznamka, preco Tom69 nepreberie (udajne) opravene auto, avsak so znenim, ze mu menili cosi preventivne a na jeho zelanie. Ved on chcel odstranit reklamovanu zavadu, nie menit pruziny. Fakt si nevidis dalej od nosa? Ked sa zavada opat prejavi (podotykam, ze TA ISTA), tak co bude robit? Ukazovat kompetentnym (ci uz v Renaulte alebo na sude) vlastnorucne podpisany papier, ze si nad ramec zaruky a v podstate nepodlozene poziadal o vymenu pruzin??? Uz neviem, ako by si to pochopil, ale ked si budes kupovat povedzme nove PC, tak kludne podpis kupno-predajnu zmluvu na 10 rohlikov. Papier ako papier a v pripade fatalnej poruchy HDD namiesto noveho dostanes 10 rohlikov a ako odskodnenie 2 zemle, aby si si aj nabuduce kupil od rovnakeho predajcu . ;-)
A opat naspat k teme. Pri tomto vsetkom sa zabuda na zakladny motiv kupy noveho auta: mat par rokov pokoj a hlavne mat auto k dispozicii, nie v servise. A prave to druhe sa deje. Strateny cas, spaleny benzin, vzrastajuca nespokojnost s pristupom a aj s autom.
Neriesme postupovanie Toma69, jeho vyjadrenia a nespokojnost s dalsimi (mozno menej zavaznymi) vecami. To vsetko je druhorade. Ako prvorada je snaha vyrobcu (prostrednictvom zastupenia a servisov) odstranit (preukazatelne) zavady v case zaruky. Ta sa vsak nekona, namiesto toho sa kona oblbovanie zakaznikov a hra na mrtveho chrobaka. Skus sa zamysliet, ake moznosti ma v takomto pripade opodstatnene nespokojny uzivatel. Ma si povedat "och, chybicka se vloudila" a pchat aj nadalej svoje peniaze do vrecka alibistom a lajdakom? Poviem Ti, ze ako nemajitel Renaulta ma od tejto znacky neodradil chybny kus (ten sa moze vyskytnut a aj sa obcas vyskytne aj u Mercedesa), ale neseriozny/arogantny pristup vyrobcu/dovozcu/servisov, ktory priamo potvrdilo mnoho prispievatelov na stranky servra auto.cz..
Napada ma, ze asi nie si moc objektivny, ked namiesto primarnych faktov sa zameriavas na sekundarne veci a snazis sa na ich zaklade vytvorit si obraz o celom probleme. Skus sa nad tym zamysliet a predstavit si, ze by sa to stalo Tebe. -
"-- skrytý --" 05.01.06 12:33
« Re: Reakce
Tom69: Stalo.Laguna má 17" litá kola a ocelovou 16" rezervu.Jako nadstandard mi tam nedali 5 kratších šroubů pro rezervu a já asi 15 tis km jezdil bez nich, tj. jako bez rezervy.A hádali se do krve, že tam byly a že mi musely vypadnot.Tak jsem se díval, jestli tam třeba není díra-fakt že není.Když jsem to kupoval,nenapadlo mně nějaké šrouby kontrolovat.Nakonec jsem koupil 20 šroubů skrz zimu(ale kupoval bych 15).Přišlo to asi na 3,5 tisíce, takže jsem dal navíc 875,- Kč.Fakt jsem spokojen,jsou skvělí.Kdo čte déle ví,že tam také nejezdím,takže nemohu si stěžovat.Servis se dělá jinde.
Řešením je,být příště pozornější a důslednější,ale "příště+Renault" nebude.Takže zase spokojenost.
V mém servise mají problémy se základními věcmi,takže velikým obloukem je třeba se vyhnout.Pak to auto jezdí v pohodě. :D -
"-- skrytý --" 05.01.06 12:12
« Reakce
Vazeni musim reagovat na reakci clena Reanult Clubu CR i Vas ostatnich. Nejprve k diskusi na foru Renault Clubu, muj prispevek nebyl mazan z duvodu toho, ze bych jej umistil opakovane, opakovane tam zustal z toho duvodu, ze byl vzdy predtim smazan,a az pri opakovanem pokusu byl ponechat. Neni to nyni podstatou problemu proto to nebudu nadale rozebirat.
Vratme se k podstate veci:
Byl a jsem nespokojen s jednanim Renault CR vuci svym zakaznikum.
Vezmu tedy posledni fazi celeho sporu, po opakovanych reklamacich bylo dne 30.11.2005 na zaklade dohody s prodejcem Auto Freiberg prenechano vozidlo na posouzeni zavad v RC Zlicin. V protokolu bylo uvedeno, ze zadame posouzeni jiz drive prokazanych zavad a vylouceni, ze bych je zpusobil ja, respektive vyjadreni, ze se jedna o vady veci. Ackoliv bylo pisemne i ustne uvedeno, ze nezadam opravu, bylo vozidlo opraveno. Oprava trvala do 16.12.2005 kdy jsem byl informovan o ukonceni prohlidky. O ukonceni prohlidky byl tez informovan prodejce Auto Freiberg a byl zaroven pozadan o pritomnost pri prebirani vozidla, kdy bude i predan vystupni protokol. Ten to nejprve odmitl, ackoliv to bylo domluveno na schuzce dne 30.11.2005. Po nekolika urgencich se majitel firmy Auto Freiberg p. Freiberg osobne dostavil k ukonu prevzeti vozidla. Pri seznameni s protokolem byla vznesena namitka proti zneni protokolu kdy u zavady tahne do leva, bylo uvedeno : prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece preventivni zasah - vymena pruzin predniho perovani tato formulace, je vsak v primem rozporu se zjistenim, ze vozidlo tahlo vlevo jak pri zapojenem i pri odpojenem servu. Zavada byla v predchozich zkusebnich jizdach potvrzena vedoucim servisu Auto Freiberg, soudnim znalcem i vedoucim servisu RC Zlicin. Presto Renault trva na tomto zneni, vedouci servisu RC Zlicin je prilis maly pan aby se mohl postavit proti rozhodnuti dovozce, ktere nekdo nezucastneny rozhodl od stolu, nebot formulace tak jak je uvedena nepochazi z dilny RC Zlicin. S vedoucim servisu RC Zlicin p.Brabcem a panem Freibergem bylo dohodnuto, ze se obe strany jesto jednou pokusi dohodnout zmenu s dovozcem, avsak neuspeli. Renault jim pouze podekoval za informaci, kterou berou na vedomi. Nic vic nic min. Tento pristup je evidentni snahou poskodit zakaznika. Formulace textu v tomto zneni je pro me neprijatelna nebot je v primem rozporu se zjistenymi skutecnostmi.
Dnes bude vozidlo predano a boj s firmou Renult bude i nadale pokracovat. O prubehu budu infoirmovat.
Tomas Vratny
PS: stalo se nekteremu zakaznikovi firmy Renault, ze by mu sam o sobe servis neco vymenil ci daroval nad ramec nutnosti tj. preventivne, docela by me to zajimalo?
Jeste na zaver: OPRAVDU SI JAKO ZAKAZNICI MUSIME NECHAT LIBIT KOLOTOC NEKONECNYCH OPRAV, NEBO KONECNE ZACNOU PLATIT PRO AUTA PRAVIDLA JAKO U KAZDEHO JINEHO ZBOZI. BYLI BYSTE OCHOTNI PODSTOUPIT TOLIK NAVSTEV PRODEJCE CI SERVISU S JINYM VYROBKEM. AUTA NEMAJI DLE ZAKONA ZADNOU VYJIMKU! -
"-- skrytý --" 04.01.06 22:00
« Bez nadpisu
Rekl bych, ze mi naprosto neprislusi do tohoto vstupovat a zustavam stale pouhym pozorovatelem v pozadi, ale taky me zarazi proc Tom nejde to auto vyzvednout, aby tedy mohl mit nejaky nazor na jeho dnesni stav a funkci a posoudit tak, co se vlastne posledni dobou udalo... Podle me je to cely uz zahnany do kouta a cela ta situace na me dela takovej dost sklicenej dojem. Na jednu stranu ho pocitove uplne chapu (sam jsem podobny martyrium prosel s Fabii kdy si servisy hraly na machry a dedy vsevedy ale skutek utek - auto s banalitou opravovali na sestkrat a ztracenej cas a benzin jsem si moh strcit za klobouk - vymenit neslo neb bylo v leasingu (obch. zak.) a moh jsem tak spravovat do konce zaruky zcela bez efektu...), na druhou stranu je-li tedy dnes neco udelano zajimal by me jako majitele okamzite aktualni stav meho auta za moje pulmega. Proto cekam na dalsi vyvoj a zdraham se soucasne cokoli komentovat.
Sorry ze timto vstupuju do topicu aniz mam co kloudnyho rict, ale zkratka tu napjate cekam v povzdali, kdy se to uz konecne "rozsekne" a jak vubec...
Odbocim k te me fabii: prdla roura na klimu, okruh netesnej a servis neveril ze ta a ta roura se musi vymenit (stala 10 tisic + prace na pulden tak nechteli). Furt dokola menili nejakej spoj a plnili okruh, za 10hodin chodu klimy byl bez media. Obch. zakonik stanovi ze je narok na radnou opravu - servis radne opravoval dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi, lec nikam to nevedlo. Mou pravdu uznat nechteli. Zadny "ombudsman" tam nebyl, z tehdy rocni zaruky jsem 6 mesicu nejmin tohle resil bez efektu. Vymena servisu (celkem 3x) znamenala jediny - zase zacali od zacatku s tim ze neznaji historii. Nakonec jsem na 4 pokus nasel spravny servis, snad 10 oprav predtim ve trech jinych selhalo. Branit jsem se nemel jak, obchodni zakonik nic v tomhle duchu nema - jakmile by zaruka za par mesicu skoncila, moh jsem jet domu. Prima situace taky, co?? Na obranu servisu musim rict ze byli korektni ale neoblomni - nefer hru nehrali, ale pokrok v mym pripade nebyl taky. Penize a cas mi sly k tizi. -
"-- skrytý --" 04.01.06 20:36
« Re: renault club
Nedá mě nereagovat.... jsem členem RCČR...
rád bych všechny co to zajímá pozval k návštěvě našeho diskusního fóra na webu www.renaultclub.cz
konkrétní topic je na této adrese:
[odkaz]
Pan Tomáš Vrátný (Tom69) v této diskusi použil z kontextu vytržený můj příspěvek, který reaguje na několik příspěvků předtím. Řešil se právní nárok na výměnu vozu či odstoupení od kupní smlouvy.
Pan Vrátný má toto velmi v oblibě...
Ke smazání jeho příspěvku na našem fóru dochází v případě, že založí několik topiců o stejném tématu či do jednoho theradu vloží několikrát stejný příspěvek, jak se dnes stalo.
On na svých webových stránkách případné, pro něj nežádoucí či negativní příspěvky několikrát vymazal.
Jeho oblíbenou činností je vykládat si jednotlivé příspěvky jinak, pozměňovat je, upravovat ... zkrátka postupuje tak, aby se mu vše hodilo do krámu. Podává neúplné a často velmi zkreslené informace aby ze sebe udělal chudinku spotřebitele, se kterým prodejce či potažmo zastopení Renault ČR zametá.
původně organizoval protestní akci na Zličíně a hrál si na "ochránce práv spotřebitelů" nejpíš na základě toho, jak jej přispivatelé diskusí, které spamuje poplácavali po ramenou. Na akci nikdo nepřijel, proto se už zase bije jen o svou věc.
Klub se mu snažil nabídnout pomocnou ruku. Snažíme se pomáhat svým členům i nečlenům, majitelům vozů Renault. Bohužel pan Tomáš Vrátný neposkytl potřebnou součinnost aby mu mohlo být pomoženo. Přesto jsme celý případ konzultovali se zastoupením Renault ČR a dozvěděli se spoustu jak se věci opravdu mají.
V současné době je vozdilo pana Vrátného dávno opraveno, nad rámec záruky a připraveno k převzetí.
Více o celém případu vozu Renault Mégane II RZ 4A8 66-11 se dozvíte v našem diskusním fóru. -
« REA Zličín
Není to tak dlouho cca. 4 měsíce, kdy jsem se taky chytnul se servisem Renaultu - mám Dacii DoubleCab, jejíž autorizovaným servisem je právě renault a to cca. od dubna 2005. Po této změně jsem se vydal na zličín do servisu protože auto příliš nebrzdilo. Objednal jsem opravu se slovy - auto nebrzdí, a také nefunguje ruční brzda, a jsou zvětralé hadičky od 4x4 a vymněnte olej. Auto mi předali za dva dny - a že prý je v poho - ale že jsou zarezlé lanovody k ruční brzdě a že kdyby mi to měli opravit tak že si počkám tak měsíc na nové lanovody.
Zaplatil jsem a vesele odjel auto skutečně chvíli brzdilo ale po cca. 100 km začaly strašně skřípat brzdy. Tak jsem to hodil na hevery kouknu a na obou předních byly destičky na kov a oba kotouče v pytli (vydřená stopa). Tak jsem si koupil destičky a kotouče (1.300,- Kč) vyměnil a fičel jsem zase na zličín. Tam jsem po servisním technikovi víceméně mrsknul ty destičky a povídám jestli jsou normální že si toho při opravě nevšimli. A on na to že jsem si nic takového neobjednal - protože podle servisu si musím přesně říci co přesně je špatně!! Nejsem automechanik - jsem grafik a autům rozumím skutečně jen uživatelsky - a jak * mam vědět co těm brzdám je??? V zásadě mě poslali do *... Ale co brzdil jsem tak to nechám být - zeptal jsem se že bych potřeboval na tom autě geometrii a ten technik povídá - nemáme data pro provedení měření. Jsem se dožral a se slovy že do servisu renaultu ani nepáchnu jsem odfrčel kousek za zličín do obyčejný dílny - tam mi udělali geometrii podle parametrů starších dacií bez keců a na počkání za pouhých 600 Kč. Ale protože je tento prblém zajímal tak řekli ať zkusim sehnat správná data u dovozce - projistotu jsem se obrátil na původního dovozce firmu Lum-Oris. Ty řekli že data musí mít všechny renault servisy a obvolali servis na zličíně i zastoupení renaultu. A výsledek prý ty data mají a já prý nikdy nežádal o provedení geometrie a na mé problémy s brzdami - že prý jsem měl auto v servisu renault minute na rychlou opravu.
Sakra rychlá oprava - dva dny že???? :shock:
Pro srovnání: s dalšími auty (fabia, octavia, toledo) jezdím do servisu Klokočka - tam přijdu řeknu co mně trápí a opravu udělají v zásadě na počkání a skutečně se snaží chyby a vady odstranit. A mají skutečný zájem o výsledek.
Renault service nikdy víc!!!! :( -
"-- skrytý --" 04.01.06 16:03
« Re: součinnost
kdepak, to jen reklamacni odd. renault cr je trochu pozadu, tyden potom co jsem byl u dealera, ktery mi potvrdil zavady, mi od nich prisel email, ze nechci pristavit auto na prohlidku a tudis mi nemohou pomoct. Trosicku nekdo zaspal, to se nekdy stava i u lepsich firem :? -
"-- skrytý --" 04.01.06 15:52
« součinnost
...tak možná mi něco uniklo - ta výtka neposkytnutí součinnosti se objevila na počátku celého reklamačního martýria - a nyní opět - jak to bylo? oni tě někdy prokazatelně k něčemu vyzvali - přistavit někam auto a pod. - a tys to odmítl nebo nereagoval? připadá mi, že se na tom budou točit.... -
« Já to taky nechápu!!!
V reakci na prispevek od clena Renault klubu, ktery tady citoval Tom, skutecne nevychazim z udivu.
PROBOHA CLOVECE - vzdyt za auto zaplatite neskutecne penize! Nebo Vam castky za nove renaulty prijdou male? Je prirozenym pravem zakaznika trvat na co nejvyssi kvalite vyrobku. Kdokoli se postavi za prava zakazniku (obzvlaste v Cechach), tak zaslouzi pochvalu, ne kritiku, protoze se dotknul jeho oblibene znacky.
500 000 Kc, ktere Megane asi tak stoji, je zhruba 28 prumernych platu. Prijde Vam normalni, ze auto, ktere Vas stoji tolik prace, tahne doleva, nenaviji se mu pasy a spoustu dalsich drobnosti. Co kdyz takhle kvalitne nekdo vyrobil brzdy, prevodovku, zavesy kol - tady uz konci sranda. Tak si vyndejte hlavu ze znaku Renaultu a zacnete premyslet.
Tome, drzim palce, nenech se odradit. -
"-- skrytý --" 04.01.06 11:44
« Reakce clena renault clubu cr
Je videt, ze ja clenem Renault Clubu CR byt nemohu 8-s
Já stále nechápu čeho chceš dosáhnout. Výměny celého vozu? Proč? Auto je celkem komplikovaný výrobek složený ze spousty samostatných vyměnitelných součástí. Vem si kolik je součástek v autě, je samozřejmě možné že se nějaká z nich pokazí (v tvém případě např. ono zmiňované rádio, če řekněme špatně navíjející se bezpečnostní pás)...
Zákon hovoří tak, že zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy nebo povžadovat výměnu věci v případě, že se na věci vyskytne 3x stejná nebo více různých vad bránících řádnému užívání výrobku...
Stejně tak v případě že se jedná o vadu neodstranitelnou... tedy proto ta 3x stejná vada - v případě, že se vyskytne 3x po sobě, je konstruována právní doměnka, že se jedná o vadu neodstranitelnou. Tato vada by ovšem měla být způsobena stejnou součástkou.
žádná z vad, kterou uvádíš nebrání řádnému užívání vozu (pokud se nepletu tak účelem vozidla je přeprava cestujících a nákladu z bodu A do bodu B).
Sám mohu říct, že mám zkušenosti s uplatňováním reklamace vozu, ale nikdy jsem nebyl tak náročný abych chtěl vyměnit celý vůz.... docela mi stačilo když vadný díl vyměnili... -
"-- skrytý --" 22.12.05 18:01
« Re: Trochu pozde a vzdy aktualne tak jak je u Renault zvykem
Ackoliv jsem se s prodejcem dohodl na tom, ze prohlidku vozu provedeme z duvodu objektivniho posouzeni v jinem servisu a podle vysledku budeme resit co dal, tvari se nyni prodejce jako by se nic nedelo a ja si dal vozidlo jen opravit. Zadal jsem prodejce aby byl pritomen prevzeti vozu, kdy by zaroven obdrzel vystupni protokol. Tyden se snazim, aby se dostavil k prevzeti vozu. Po tydnu jsem obdrzel odpoved, ackoliv mi neustale slibuji rychle vyrizeni, podotykam vuz je v servisu od 30.11.2005. Clouma mnou vztek >:-[] >:-[] >:-[]
Vážený pane Vratný,
dle sdělení vedoucího servisu REA Zličín žádáte o osobní rozhovor za účelem převzetí vozidla Renault Megane ze servisu REA Zličín. V záležitosti převzetí a předání vozidla u jiného smluvního partnera Renault platí standartní smluvní podmínky, a proto nemohu v této záležitosti pro Vás víc udělat. Jestliže požadujete osobní rozhovor, jsem Vám k dispozici. Termín schůzky můžete dohodnout s asistentkou prodeje paní Havránkovou.
S pozdravem M. Freiberg - ředitel firmy -
"-- skrytý --" 19.12.05 15:57
« Trochu pozde a vzdy aktualne tak jak je u Renault zvykem
Prohlaseni RENAULT CR k memu pripadu, tak jak bylo zasláno ČR MOTOŽURNÁLU
"Pan Vratny vytkl na vozidle Renault Megane vadu, u ktere nelze technicky s jistotou urcit, zda si ji zpusobil sam svou cinnosti, ci zda se na ni vztahuje odpovednost vyrobce, tzn. prodavajiciho. Pro odstraneni techto rozporu jsme vyzvali pana Vratneho k poskytnuti soucinnosti a umozneni prohlidky vozidla. To vsak pan Vratny striktne odmitl. V ramci reklamacniho rizeni tak bohuzel odmitl postupovat podle zakona a poskytnout potrebnou spolupraci k vyrizeni reklamace. Servis Auto Freiberg se tak ocitl v situaci, kdy je zcela izolovan od potrebnych informaci, a ac by rad vec vyresil postupem, ktery mu uklada zakon, ze strany pana Vratneho mu byl takovy postup znemoznen.
Pan Vratny se pote obratil na Renault CR, a..s s zadosti o vyreseni veci. Pozadali jsme pana Vratneho, aby nam sdelil, jakym konkretnim zasahem ve veci mu muzeme pomoci, aby byla vyresena co nejefektivneji. Na tuto zadost vsak pan Vratny opet nereagoval.
Spolecnost Renault CR, a.s.i jeji partneri, hodla v kazdem pripade dostat vsem svym zakonnym i smluvnim povinnostem. Odmita-li pan Vratny poskytnout soucinnost k vyreseni reklamace, nelze jeho narok posoudit a prijmout odpovidajici reseni. Nadto, citi-li se pan Vratny i presto opravnenym v teto veci, ma moznost se svych naroku domahat u nezavisleho soudu a zahajit v teto veci obcanskopravni rizeni. Bohuzel vsak misto postupu legalni cestou pan Vratny zneuziva sdelovacich prostredku k vymahani spornych naroku a snazi se tak obejit pravidla platna pro ostatni obcany." -
"-- skrytý --" 19.12.05 11:18
« Re: Renault ide dolu vodou
Clanek jsem preposlal sl. Zaleske na reklamacni oddeleni s dotazem na vysledek me reklamace. Prodejce se vymene nebrani, vse pry zalezi na Renault CR. Pry si nechce nechat cerneho petra v ruce. No uvidime co na to Renault CR. -
« Re: tahne do leva
Tom69:
tie mi chceli menit, aby napravili to vyosenie naprav, nakoniec menili len napravy. Menili priziny, tlmice obe strany ? Ak sa da , napis mi SZ, nestiham citat , vela prace doma a som malo v robote :-).
Luf: no ako, bude v BA, prevetras ten moj kusok, nech vie ci taha do lava :-) Daj vediet cez SZ -
"-- skrytý --" 16.12.05 14:04
« tahne do leva
Tak mi dnes volali ze servisu, ze vsechny me zavady byly odstraneny a vuz je naprosto v poradku. Hlavne pro MIRA: tahnuti pry bylo zpusobeno vadnymi pruzinami !!!
Cekam jeste na vyslednou odpoved prodejce, nebot jsem vuz nedaval na opravu nybrz na posouzeni. -
« Poprve a naposled ve "značkovém" servise Renault
Mé problémy asi nebudou takového rázu, jako v případě dřívějších uživatelů, ale je dobré na to upozornit, aby člověk v případě stejné závady, nenavštěvoval servis zbytečně 3x jako já
Na mém Scénicu r.v.98 odešlo přepínání větrání (topení), zaseklo se v jedné poloze, zavezl jsem auto do servisu (Ostrava, značkový servis Auto Doležal - Havířská 1889).
Odpoledne bylo přepínání opraveno, a vystavena faktura s dodatečným lístečkem (Osvědčení o kontrole) kde R upozorňuje ve třech stupních kdy bude třeba součastku vyměnit za novou:
1) okamžitě
2) co nejdříve
3) předpoklad (můj případ)
Druhý den ráno sednu do auta, že si zatopím a ejhle, včera opravené součástka nejde.
Jedu do Renaultu (Ostrava, Auto Doležal), že v rámci reklamace, si nechám tuto součástku raději vyměnit za novou, a že zaplatím pouze za součástku, nikoli za práci na výměně (tu jsem přeci zaplatil včera a zřejme automechanik špatně vykonal, nebo měl miniálně dopručit okamžitou výměnu).
Vedoucí pro příjem oprav měl však jiný názor, a tak jsem sebral součástku a raději se objednal jinde - samozřejmě že ne u značkového Renaultu, kde mně zřejmě už nikdy neuvidí (pokud nepůjde o nějaký závaženšjí problém).
Jako třešničku na dortu, při výměně mi přestal fungovat celý středový panel (palubní počítač, rádio, zapalovač) - přivolaný mechanik kroutil hlavou a říkál já nic já muzikant (já jenom narovnával lanko)
o víkendu jsem sám musel pracně zkoumat elektriku (naštěstí pouze zkratoval zaplovač, který jsem raději odpojil - jelikož jsem nekuřák) -
"-- skrytý --" 14.12.05 07:28
« Bez nadpisu
Na mojí milované naftové Lagunce se stane tak 2x do roka,že tam dám kartu,svítí to na mně červeně a nic.Nastartovat se nedalo.To NIC bylo poprvé,teď už vím, že kartu vysunu,opět zasunu a vše funguje v pohodě.
Je fakt,že si nepřipouštím, že NIC by se vyskytlo někde při jízdě,třeba zatáčka,v protisměru kamion....Že by to chytalo manýry Mikrošrotu? Ať někdo neřekne, že poškozuji "dobré" jméno USA firmy,třeba... ;-) Aby se nakonec ABS opakovaně neptalo, jestli opravdu chci brzdit...začíná to tím, jestli opravdu chci startovat?? :( -
matuS 13.12.05 21:46
« Re:
tiez sa vam stane, ze po nastartovani niekedy nejde nejaka funkcia auta, a po "restarte" je vsetko OK?
mne sa dneska zaspalo prave zrkadlo. po zaradeni spiatocky sa uplne divne vytocilo a potom uz neslo spat. neslo ani elektricky sklopit, ani nastavit. po vypnuti motora a zamknuti tiez neslo sklopit. az ked som znova nastartoval, tak bolo vsetko OK.
v zasade mi to nevadi, proste stane sa.
ale mame sancu dojst na to, ze nejde nieco ine? co ked prave pri jednom starte sa toto iste stane s airbagmi? s abs?
to by ma teda fakt zaujimalo.
(raz som mal aj airbag fault, restart spolahlivo fungoval) -
"-- skrytý --" 13.12.05 16:34
« Bez nadpisu
matoo: Jsou to dacani, kteří si myslí, že jim vše projde. Jistě, jejich mechanici pocházejí z "Nebe" a jsou to "Andělé", tos nevěděl?
Už jsem to tu psal: v Araveru Vlčnov vymontovali při 15 tis.prohlídce lambda sondu z Octávky, ve Falcon Kyjov si tentýž zákazník šel seřídit geometrii a mechanik přijel s autem, které bylo jedna hromada bláta-vozil si tím roury na stavbu, také geometrie trvala 3 hodiny...a tak by se dalo pokračovat. Grázlové jsou téměř všude, mně ve Vista Car Hodonín čistě náhodou odešla váha vzduchu, auto tam bylo s něčím jiným a hádej se a dokazuj, že to předtím jelo normálně...Renault Jih Hodonín,pokud chceš platit, jeď tam....naštěstí mám soukr.mechanika a nejsem na servisech závislý,HDI pro něj není problém...ale lidé, kteří tu možnost nemají, nebo koupí zmetek, jako že Tom69 koupil zmetek, tak to je velký problém...řešením je jít do japonců,ale jak to budou vyrábět v Turecku,Španělsku,tak to bude stát asi také za prd. Nicméně pokud má někdo evidentně špatné auto, tak mu moc názor, jít příště do japonce nepomůže. On má problém nyní, za svoje prachy a Renault neřeší.Dnes jsem četl, jak jedna redakce testuje novou Astru a odešlo čidlo ABS-měnil se celý náboj kola.Co by bylo, pokud po záruce?Nebo v záruce? Třeba by řekli, že to je vyloučeno, že projel louží vody a poškodil si to sám...je to fakt k vzteku. Jdu něco dělat. -
"-- skrytý --" 13.12.05 15:08
« Bez nadpisu
Odpoved Renaultu na moju poslednu staznost - kazdy nech si spravi usudok sam.
Vase podnety na adresu autorizovanej siete pozorne sledujeme a sucasne sa snazime pripadne nezrovnalosti vo vztahu k zakaznikovi promptne riesit.
Je nam luto nedostatkov, ktore sa vyskytli pri prevadzkovani Vasho vozidla.
Predmetnu informaciu ohladom poskodenia Vasho vozidla pocas opravy sme konzultovali s autorizovanym servisom v Pezinku, kde nam bolo potvrdene, ze mechanici si nie su vedomi vzniknutej zavady. Podla nasich informacii Vam bola Vami popisovana zavada odstranena. Zainteresovany servis vylucuje poskodenie umelohmotneho predneho podblatnika. Sucasne sme boli informovaní, ze táto vec bola s Vami prekonzultovana, a aj nasledne vysvetlena.
Napriek vsetkym komplikaciam verime, ze nase vysvetlenie je pre Vas akceptovatelne a nadalej ostanete priaznivcom znacky Renault.
S pozdravom,
...... -
"-- skrytý --" 13.12.05 14:42
« Re: Re:
Ahoj vsichni. Uvital bych vase nazory a pripominky na me stranky www.renault.kvalitne.cz
Mate pocit, ze ma smysl je provozovat? Dle Renault CR slouzi jen k poskozovani jejich dobreho jmena, mate stejny nazor? Co si myslite o mem postupu vuci Renault CR. Myslite si, ze muze pripadny vznik sdruzeni podobne postizenych zakazniku ucinne pusobit na fungovani prodejcu a dovozce, nebo by si mel kazdy resit sve problemy sam?
Dik za info ;-) -
"-- skrytý --" 13.12.05 12:54
« Re:
Je to běh na dlouhou trať,,, koukám - pokud jde o Renault CZ - jen jako perličku - když začla listopadovo-prosincová akce Mégane F1 - tak měli nastavený špatně oficiální netový kalkulátor - a to cca o 100 tis., resp. ze slevy strhli další slevu /mégane diesel za 350!/ - napsal jsem do Renault.cz - že to je podpásovka, takhle snižovat ceny - a milá paní - možná to byla ta samá - mi odpověděla, že ji těší, jak se o Renaulty zajímám...bla, bla a že marketingové akce jsou jejich věc. Kdyby si dopis alespoň přečetla, tak by odpověděla - sorry - máme špatně kalkulátor - díky za upozornění, ale na to jí asi mezi lakováním nehtu na malíčku a palci u nohy nezbyl čas. Je to směšné - měl jsem sto chutí přeposlat tu odpověď nějakému jejímu šéfovi, jak koná svoji práci. Šťastné a veselé. ;-) -
"-- skrytý --" 13.12.05 12:17
« Bez nadpisu
Zdravím,
tak soutěž v odlákávání zákazníků Renaultu pokračuje. :-) Kolega v naší pobočce v polsku bude pořizovat v průběhu příštího roku 3 vozy.
Do nejužšího výběru přišla Oktavie II, Ford Focus II a Renault Megane II.
Na posledním meetingu jsme se tak trochu o tom bavili, vyzkoušel můj vůz, informoval jsem jej co a jak no a výsledek? Renault byl vyřazen, výsledek bude asi 2 vozy Oktávky a jeden Focus. >:-[]
Pár slov a Renault má hned nižší příjmy a o něco míň práce. I když ne o moc, a ne v ČR, ale počítá se vše >:-[] -
"-- skrytý --" 08.12.05 16:56
« Bez nadpisu
Také s radostí konstatuji, že mi Lagunka bezvadně funguje,láme se 30 tis,takže se profesionálům u Renaulta hezky vyhnu a za 1/3 ceny mi můj mechanik udělá naprosto vše,nic nezkazí. Hrdě se hlásím ke spokojeným zákazníkům Renault servisů.
Protože jinak bych taky mohl někoho zabit.Na jejich záruku jim kašlu,stejně nic neuznávají. -
"-- skrytý --" 08.12.05 10:07
« Re: tak som bol zasa v servise
Ahoj mato, naprosto te chapu, kdyz jsem jednal se zastupcem dovozce tak mi rikal, ze je naprosto vylouceno, aby jejich skoleni profesionalove provedli na voze zasah, ktery by mohl vozu ublizit, no kazdy at si to prebere podle svych zkusenosti. Ten pohled technika, kdy kouka do auta a premysli jak by to slo asi rozebrat mluvi za vsechno. Zazil jsem to nekolikrat. Jinak moje auto stale odpociva v teple servisu od minule stredy. Renault se zatim nevyjadril mimo toho, ze ucini vse na ochranu sveho dobreho jmena, ktere jim poskozuji www strankami o mych problemech. Mam ted pujcenou 1.4 megana (za coz jeste jednou dekuji RCZ, nebot prodejce o tom nechtel ani slyset a ja bych chodil pesky) a zjistil jsem, ze dostat se dle PP na spotrebu ve meste nizsi nez je 10,9l je takrka vylouceno, u me 1.6 jezdim za cca 8,9 tak nevim kde muze byt zakopany pes, ale co je podstatne po dlouhe dobe si vychutnavam jizdu v primem smeru >:D -
"-- skrytý --" 08.12.05 08:57
« tak som bol zasa v servise
Tak som bol riesit jeden z mojich problemov. Naposledy ked som reklamoval klimu tak mi rozobrali par veci v aute a samozrejme nezlozili tak ako bolo povodne. Okrem ineho mi chybali nejake prichytky ktore drzia oblozenie v motorovom priestore a tepelny kryt ktory je za motorom v pravo vobec nedrzal na mieste a za jazdy buchotal. Kedze som uz vystriedal zopar servisov( TT, SE, BA) a vsade bol pristup ten isty, vyskusal som novy servis v Pezinku. Pristup k zakaznikovy zatial najlepsi auto bolo hotove za hodinu. Po prevzati som si pozrel reklamovane veci, vsetko vyzeralo ok. ( to ze mi namiesto originalnych prichytiek dali ine, mi nevadi hlavne ze plnia svoju funkciu). Tak som spokojny odisiel, bohuzial nie na dlho. Ked som dorazil domov este raz som pozrel auto a zistil ze mi odbornici z Renaultu zlomili pravy podblatnik. Pristup k dolnej casti toho tepelnemu krytu je totiz zo spodu zprava a nie z motoroveho priestoru. Tak som sa vratil naspat to reklamovat, prijimaci technik ma ubezpecil ze u nich pracuju len spickovi mechanici a ze ak by taketo nieco sposobili urcite by ma o tom informovali,atd, atd.....Takze mi samozrejme relamaciu neuznali.
Tak ja uz neviem ci existuje nejaky normalny Renault servis. Vzdy ked idem do servisu s niecim, tak ak sa nahodou podari zavadu odstranit, tak mi sposobia inu zavadu, vacsinou nieco zlomia alebo zle daju naspat,..... -
modus ponens 02.12.05 20:10
« RE:
IT: opat iba suhlas. Ako som uz spominal v pripade Fiata, cervene cisla maju svoju ocistnu funkciu. ;-) Doprial by som ich kazdej firme, ktora zacina triedit vlastnych zakaznikov na spokojnych a chronickych nespokojencov. Zabudnut, ze aj ten "chronicky nespokojenec" jej pri kupe zaplatil a prispel do zisku, je ako zabudnut, odkial som prisiel. A to sa nevyplaca.
Ked sme pri tom Fiate. Pred vyse rokom som pomahal vo vybere auta buducemu blizkemu pribuznemu. Vdaka mne bol v hre aj novy Megan HB. Hoci sa mne osobne pacil a myslel som si, ze Renault je dobra znacka, dotycnemu akosi nesedel. Netlacil som nanho a nakoniec sme skoncili pri Punte. Teraz som tomu nesmierne rad, pretoze by som sa pred nim asi hanbil, keby som ho prehovoril na Megana a mal by s nim podobne problemy ako napr. Tom. Zlate Punto a este k tomu fajn servis. -
"-- skrytý --" 02.12.05 18:20
« Bez nadpisu
Tak to, co v dopise píše soudružka,pardon,paní Kamila Zálesná, není nic jiného, než vyhrožování zákazníkovi,že vážená, pokud tohle náhodou čtete.....
Tom69 má asi smůlu a nezbude mu,nějak se tohoto zmetku zbavit a koupit auto.Myslím DOORAVDOVÉ AUTO,třeba japonské. Je úsměvné,že se Renault pasuje na "Tvůrce automobilů" a není schopen vyřešit jeden problém s jedním autem.
Já si myslím, že by se firmě Renault ČR neměla způsobovat další traumata a problém řešit "z gruntu", tj., přestat tato auta kupovat a jít ke konkurenci.
Renaultu tak odpadnou "problémoví" zákazníci. Za cílový stav vidím, že by množina prodaných Renaultů v ČR byla prázdná. Jen jestli tuto větu je paní Zálesná je schopna pochopit. Buďme optimisté a doufejme, že ano. Pokud ne, tak to znamená, že bude počet Renaultů prodaných v ČR roven NULE.
Všichni budou spokojeni. Centrále zmizí problémoví Tomové atd., konkurence získá nové zákazníky. Tržní ekonomika bez přívlastku. :D -
"-- skrytý --" 02.12.05 16:27
« renault reakce - dnes
Vážený pane Vratný, :shock:
dovolujeme si reagovat na váš poslední e-mail ze dne 1. prosince 2005, ve kterém uvádíte, že jste získal pocit, že firmě Renault ČR a.s. rozruch kolem vašeho vozu příliš nevadí.
Dovolujeme si vás ujistit, že naše společnost velmi pečlivě sleduje celou záležitost již od samého počátku, kdy jsme si samozřejmě kromě dokumentace od našeho smluvního partnera - společnosti Auto Freiberg, vyžádali i potřebné informace a dokumentaci od vlastníka vozidla.
Velmi nás mrzí, že jste neoprávněně napadl naši společnost, a to i prostřednictvím médií. Považovali bychom za vhodné, kdybyste vůči veřejnosti uvedl na pravou míru informace ohledně uplatňování vašeho požadavku a zejména jeho předpokladů. Naše společnost samozřejmě také chrání své dobré jméno a v tomto směru již přijala potřebná opatření.
Samozřejmě si vážíme všech klientů a zákazníků, kteří vyjádřili důvěru značce Renault, proto i vy jste pro nás významným zákazníkem. I přesto, že vaše jednání soustavně poškozuje naši společnost, máme zájem, aby jste spokojeným zákazníkem zůstal.
S pozdravem,
Kamila Záleská
služby zákazníkům
ODPOVED :roll:
Vazena pani Zaleska,
veskere informace o prubehu reklamaci jsou pro vsechny k dispozici na uvedenych strankach a kazdy ma tedy moznost vytvorit si vlastni nazor na uvedenou vec.
Jiste jste si stacila vsimnout, ze tam najdete i zkusenosti dalsich zakazniku, ktere nehovori prilis ve prospech firmy Renault a jejich prodejcu. Nerad bych se vas dotknul, ale docela by me zajimalo, kolik casu jste stravila se zakazniky primo v terenu a kolik zkusenosti jste si z toho vzala.
Verte ze neni mym zajmem kohokoliv bezduvodne poskozovat. Bohuzel to, ze firma Renault neni schopna za pomoci svych Renault servisu odhalit zavadu, ktera se projevila v okamziku prodeje neni muj problem. Zavadu jsem reklamoval opakovane a opakovane jsem ocekaval ze bude odstranena. Myslim, ze nepatrim mezi problemove zakazniky, avsak v urcitem okamziku ma tolerance vuci aroganci a nezajmu konci a ja se zacinam branit. Stejnym zpusobem vznikl spor jak s prodejcem tak i s firmou Renalt CR. Nevim jak by na mem miste reagoval jiny zakaznik, pokud by napr. musel na vymenu radia uskutecnit 4 navstevy servisu. Znovu opakuji 4! V te dobe jsem vsak vse jeste bral sportovne. Ma obrana formou uvedenych stranek prameni z predchozich spatnych zkusenosti znamych z meho blízkého okoli s Renault CR i konkretnimi prodejci. Po konzultaci s pravnim zastupcem, jsem pristoupil ke kroku medializace celeho problemu.
Je mi lito, ze musim toto vse podstupovat, nebot jsem si od koupe vozu sliboval jiny vysledek nez opakovane mnozici se technicke problemy a neustale dohady s prodejcem i vasi firmou.
Vim, ze mate na celou vec jiny nazor nez ja, ale verim tomu, ze pokud byste se dostala do podobne situace jako ja, mozna byste postupovala stejnym zpusobem.
Zavada na mem voze byla potvrzena. Co vice jeste po me chcete ? Vuz je nyni treti den v servisu a byla vyloucena moznost, ze bych si zavadu zpusobil sam.
Zachovate se opravdu tak jak pravi litera zakona a tak jak jste slibovali nebo budete hledat klicky jak z cele situace ven. Dokazte mi, ze vam jde opravdu o zakaznika a nejsou to jen prazdna slova.
Pak neni problem se rozejit jako partneri a nikoliv jako souperi. Dokaze firma Renault podporit sveho prodejce a priznat chybu v tom, ze brany zavodu opustil vadny kus.
Nebo to vse byly zase jen prazdna slova a ja se budu muset s prodejcem soudit.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během prvních šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při převzetí této věci. Podle ustanovení par.616 odst.3 ObčZ. má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Záleží tedy výlučně na volbě kupujícího, zda bude požadovat opravu, nebo výměnu věci. Výměnou věci se rozumí výměna vadné věci za tutéž bezvadnou, nikoliv jakýsi povinný odběr jiného zboží nabízeného prodávajícím ve stejné ceně.
Při třetím výskytu stejné odstranitelné vady bránící řádnému užívání věci pak má spotřebitel vždy právo dle par.622 odst.2 obč.zák. dle své volby buď od smlouvy odstoupit nebo požadovat výměnu věci, a to bez ohledu na to, zda jde o obuv,televizor či osobní automobil. Při odstoupení od smlouvy se vrací celá kupní cena
Mozna jste si nevsimla, ze na rozdil od moznosti zruseni kupni smlouvy trvam na vymene vozu, nebot se domnivam, ze kvalitni vuz firma Renault vyrobit umi. Bohuzel v mem konkretnim pripade se to napoprve nepovedlo, proto ji davam dalsi sanci nebot me laska ke znacce Renault provazi od utleho veku.
S pozdravem Tomas Vratny -
"-- skrytý --" 02.12.05 14:20
« Re:
100% bych tak ucinil, jedna nevyhoda je ze dealer ma 30 dnu na to aby reklamaci resil. Tudiz by mohla nastat situace, ze by si vzal auto na 30dnu a pak by by se nejak vyjadril. Pozor, tento krok se ale musi ucinit pokud je na voze zavada. Nikoliv zpetne po oprave. -
"-- skrytý --" 02.12.05 13:37
« Re: reklamace
jo jeste jedna vec, neco jineho je pocitac, ktery kupujes jako stavebnici, pokud by stejnym principem bylo prodano auto, nezbylo by nez rezignovat. Na fakture by bylo: karoserie, podvozek, motor, kola ..... atd no a pak bys mohl do aleluja reklamovat. trikrat motor, dostal bys novy :) -
"-- skrytý --" 02.12.05 13:34
« reklamace
Pokud se na to podivas z pohledu zakona, tak ano. Pokud by to byl jakykoliv jiny vyrobek, jiste bys uz mel novy, ja take vymenin zakaznikovi telefon za 20tis i kdyz tam mel 3x prehravany sw, pokud mi servis napise ze se zavada projevila a muzu se jako prodejce stavet sebevic na hlavu ze jde jenom o sw. neni mi to nic platne. zakon nerozlisuje male, velke, stredni zavady. proste pokud je zavada neci co resit. auta nejsu vyjimkou. jde jen o to, ze prodejce te uchlacholi tim, ze auto neni vysavac, udela ti to na pockani a jedes. Jenze! Diky tomuto pristupu spadnou do kategorie lehkych oprav takrka vsechny opravy a ty jsi vlastne rukojmim servisu. Zakon autum zadnou polehcujici okolnost nevystavil takze je jen otazka casu az se nekdo zkusi obratit na soud a bude z toho podklad pro vsechny ostatni. Nedokazu si predstavit, ze bych nekomu menil 10x vadnou klavesnici na telefonu a zakaznik to prijimal s ledovym klidem. Bohuzel jak rikam, je potreba najit tu odvahu a pustit se do boje pres soud. Bohuzel jak znamo u nas to se soudy trochu pokulhavalo ale co mam posledni informace primo od zdroje zacina se blyskat na lepsi casy. Vstupem do EU se preci jen zlepsilo postaveni zakaznika vuci prodejci. -
« Bez nadpisu
Zdravím
Mám také špatné zkušenosti s renaultem.
Mám jednoduchý dotaz. Pokud mi zcela jasně servis 3x výmění tutéž součástku v rámci reklamace. (konkrétně kompletní klika v ceně cca 4 tis.), mám nárok reklamovat celý auto? :?:
Zde je jistě pár odborníků znalých zákon okolo reklamací.
Fandím Tomovi v boji s renaultem. Jeho problémy jsou oproti mým závažnější, ale jak je vidět není pro servis problém je neprokázat.
Můj případ je sice lehčí, ale myslím že jasnější. Jak chtějí popřít jasnou trojnásobnou výměnu kterou již provedli...
Můj příspěvek z konkurenčního fóra:
Aktivně používám Megana Grandtoura 1.9dCi (65 000km) už rok a půl a během té doby jsem již reklamoval 7 (slovy sedm) klik. Mám chytrou kartu Keyles entry (ta co ji můžu mít v kapse a auto se samo otevře a zavře) a jedna ze čtyř klik použitých na autě se podělá v průměru každé dva měsíce
servis mám 50km a vždy tam musím dvakrát, aby to napřed diagnostikovali někdy i třikrát, protože zrovna v okamžiku diagnostiky klika ztafunguje.
Mimo klik se mi auto při větších rychlostech dost klepe a v servisu mi maximálně vyvážej kola (nezapomenout to naúčtovat) a řeknou že oni s tím 190 jet nemůžou a že je všechno v pořádku.
V předním kole mi něco lehce dře a servis přesto že to hledal hodně dlouho nic nenašel.
Pokud přední kapotu lehce položíte není zde žádná pojistka proti otevření (podle servisu je, ale ve skutečnosti se s tím musí dost fláknout aby to zapadlo alespoń na pojistku)jako je to v každým jiným autě už od trabanta. Když manželka myla okna položila kapotu, já to nezkontroloval, rozjel se a výsledek byl rozflákaný přední sklo a zdemolovaná kapota. Pojišťovna mi to neuznala, že to bylo nesprávný použití vozidla a stálo mě to 30 litrů
Již dnes se totiž děsím toho až skončí záruka, protože při dosavadní spotřebě klik to vyjde na cca 20 000kč ročně!!
Právě jsem se vrátil ze servisu kde měnily šestou a sedmou kliku, tak jsem na ně napruženej... -
"-- skrytý --" 02.12.05 10:17
« Re:
tv: znasobi ....
Posledni info ktere mam bylo, ze zkusi prehodit nove
zavěšení McPherson
citace:
Zavěšení kol jsou součásti vozidla, jejichž prostřednictvím jsou dvě protější kola dvoustopého vozidla zavěšena na nosné konstrukci nápravy nebo na nosných částech jeho podvěsu. V současnosti se používá v široké míře u osobních automobilů různé varianty vycházející ze zavěšení McPherson a to zejména u přední nápravy. Toto nezávislé zavěšení se používá u výkyvné nápravy a svými vlastnostmi nabízí nejen dostatečný jízdní komfort, ale také jednoduchou konstrukci, snadnou údržbu a poměrně jednoduchou výrobu. Z hlediska jízdních vlastností není zanedbatelná schopnost přizpůsobení se povrchu vozovky a minimální přenos tohoto negativních vlivů na ostatní části vozu. Zavěšení McPherson je tak považováno za jeden z nejlepších kompromisů nabízených vlastností a složitosti konstrukce.
Z konstrukčního hlediska se zavěšení McPherson skládá z přibližně svislé vzpěry a příčných závěsných ramen (mohou mít různý tvar, ale v současnosti se nejvíce používají trojúhelníková ramena). Jako tlumicí prvek je použit teleskopický tlumič a pružícím prvkem mohou být různé druhy pružicích elementů (vinutá pružina, vzduchové pérování atd.). Tlumič a pružicí prvky jsou umístěny zpravidla ve směru svislé vzpěry nebo jsou její demontovatelnou součástí. -
"-- skrytý --" 02.12.05 10:05
« Bez nadpisu
Aha, zaujimave info, takze to taha aj po odpojeni posilovaca. Kedze hovoris, ze menej, tak by to stalo za to preskumat, ze ci posilovaci ucinok posilovaca znasobi alebo naopak eliminuje to naozajstne fyzicke tahanie do strany. Alebo ci to fyzicke skutocne tahanie nie je prave nasledok... No, tazka to uloha.
Okrem toho minule som cital na jednom anglickom fore, ze nieco podobne bolo vyriesene vymenou jednej tycky riadenia (predpokladam, ze guloveho capu, prip.prislusnej tycky, ak sa to vobec technicky da). Mozno mas len zatuhnuty golovy cap...? Tak v tomto pripade by Ti mohli robit geometriu donekonecna... Chlape, tazka to uloha pre servisakov. -
"-- skrytý --" 02.12.05 09:08
« Re: tahne
tv: bohuzel to tahlo i s odpojenym servem, na pripojenem pocitaci to technikovi ukazovalo bezvadne hodnoty, presto si to auto uhanelo kupredu leva i kdyz mene vyrazne nez se zapojenym servem. Auto je v servisu treti den, zatim nemam info. Bohuzel je tu dalsi potrefeny viz jeho email:
:'-(
Jo mě to auto taky táhne doleva a kůli tomu jsem to dal na geometrii a servis mi řekl že je to v pořátku že to trochu srovnali a je to v limitech.
Jenže ono to dělá pořád.Takže prej se na to podívají ještě jednou.Auto nepřeberu dokud to nebude v pořádku.
Jinak těch závad mám mnohem víc než jsem napsal mezi další byly tyčky stabilizátoru čidlo teploty a za 2 roky to auto bylo asi 20x v servisu.
On to je taky problém finanční protože jsem z Příbrami a tady zrušily Renaulta ale ještě než jsme si to kupovali.
Takže každá návštěva servisu mě stojí jen na benzínu 300kč a ještě mě pak musí někdo odvézt z Prahy a pak ještě přivézt pro auto takže dalších 600,-.
To je dohromady 900kč jeden servis a vynásob si to závadama dojdeš k další pěkný částce.
Po novém roce snad u nás otevře Renaulta Dolák jun.tak se to snad zlepší.Uvidíme zatím čáu a přeju hodně úspěchu -
"-- skrytý --" 02.12.05 02:39
« Bez nadpisu
Ad zhodeny naraznik: mohli montovat tazne.
Ad nahradny Megane, ktory netaha na stranu a Tom69: wow, Ty si mal dajake stastie. Mal si ten den podat sportku. Este ma zaujima, ci sa nic nezmenilo po odpojeni posilnovaca - skusal si osobne? Nijaka, hoci len drobna zmena?
Ad obhliadka auta pri preberani: osobne najprv velmi kriticke oko a potom krutit a mackat :) -
« Bez nadpisu
Inak v pondelok pri mojej navšteve Kestlera som zaregistroval jemný posun v pristupe k zakaznikovi a k zlepšeniu služieb...Vraj tam maju novu funkciu.Akysi pracovník výstupnej kontroly.Som bol v tom že to tam mali aj pred tým... ;-) Proste maník ktorý auto po oprave otestuje ešte pred príchodom zákazníka a ak zistí že problém pretrváva vracia auto do dielní...Tak ma napadlo, že ak bude svoju funkciu vykonavať svedomito asi nebude moc oblubeny v kolektíve... ;-) Určite je to dobry napad a už sa mi nestane že pri skušobnej jazde s prijimacim technikom pri odovzdavani vozidla zistime že porucha pretrváva, alebo že nájdem odlamovací nožik v tesneni medzi dverami batožinoveho priestoru a potobne situejšn...Tak som zvedaví ako sa s tym ten pán popasuje... -
« Bez nadpisu
To si pekne napísal Sire, otvorená a priatelská atmosfera.Tá sa však s pribudajucimi navštevami mení na inu... >:D
Tom69:Tak niak som bol vytešeny ja... >:D Teraz tych ludi ked som v servise a čakam na prijimaceho technika ,len z dialky sledujem a premyšlam ako tu budu za par mesiacov stať aj oni... -
"-- skrytý --" 01.12.05 18:32
« Re: Re: Re:
nekteri mozna hresi na to ze kazdy je tak nateseny, ze ani nevnima co se deje okolo nej natoz aby prolejzal cele auto, videl jsem vcera prodavat megana gt a kdyz jsem videl ty natesene zakazniky kteri byli vedle takrka z kazde malickosti neb predtim meli starsi ojetinu doslo mi ze by prehledli pomalu i to ze to nema kola :P . Hlavne si sednout za volant a kroutit s nim a mackat knofliky >:D