Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 02.02.06 14:55
« Bez nadpisu
Lubos1: Vím o majiteli Yarise,kdy auto tráví v servisu málem víc času než na silnici a servisováno v Brně.Majitel má 3-4 x do roka na 2-3 týdny alespoň náhradní vůz...stane se.Vím o majiteli přecházející gen.Corolly z Plzně,Jetelová ulice, kdy to auto bylo tak problémové,že mu asi po 2 letech nabízeli nového Yarise-že to bude fin.zhruba plichta.Pán si nechal tu Corollu...chtěl větší auto.O nějakém vracení peněz nikdy nepadla řeč,což je malá info pro Toma69 ;-)
Záměrně jsem uvedl značku,která je pověstná kvalitou.
Takže: občas se nepodaří každému.
Kousek od Prahy bydlí švýcar,má Volvo XC90,servisováno ve Švýcarsku.Celou řadu problémů mu nebyli za 2 roky schopni odstranit a vrchol byla havárie samočinné převodovky 14 dnů před koncem záruky.Tu dali novou bez diskusí,takže alespoň něco.Je to jeho první a poslední Volvo.Má na zakázku vyrobenou O1 Combi ve verzi L&K,stála přes milion,auto má asi 130 tis km,problémy nula.Měl Chryslera,ten byl v servisu stále.Závěr: chystá se koupit čtyřkolku O2,kůže,navigace...zase to bude spec.kus v absolutní výbavě....Nedá na Škodu dopustit.Na Volvo má alergii,ono to mohlo křupnout někde ve 200 km/h na německé dálnici a asi by to byl dost průser.Křuplo u domu při rozjezdu.
Dalo by se pokračovat o průserech automobilek.... -
"-- skrytý --" 02.02.06 11:07
« Bez nadpisu
Tom69: to, co popisujes, ze podla VIN atd. je presne to, co som ozrejmil vcera. Jednoducho je predpis, ze sa nasla vadna suciastka ta a ta, zasahuje tie a tie datumy vyroby (teda nasledne tu a tu seriu VIN). Uz som Ti aj davnejsie z tej databazy vycital, ze napr. zapalovacie sviecky SAGEM su podozrive. Ak sa zakaznik stazuje na nepravidelny chod pri volnobehu a ma SAGEM, automaticky vsetky styri vymenit za Denso a naklady plati Renault. No ale ak ma sviecky Denso, tak treba postupovat podla standardneho postupu a vysetrit, co je problem. V tomto pripade Renault automaticky vymenu nepreplati, iba ked sa vysetri, ze je naozaj vadny kus a vymenia iba ten vadny kus. To da logiku, nie? To nie je to, ze Ta Renault chce odrbat za kazdu cenu, tak to robi kazda automobilka.
A tie predpisy su styroch roznych farieb: biela a plus tri farby semaforu (zelena, zlta, cervena). Biela je informativna (to je to, co by mali technici automaticky citat pre zlepsenie svojich vedomosti) a farebne su asi toho typu, ze zelena je OK, vymenit/opravit podla tohto postupu pri vyskyte chyby. Zlta je vaznejsia, vymenit automaticky pri najblizsej navsteve servisu a cervena je vazna, dalo by sa povedat takmer zvolavacia akcia.
Keby si bol v USA, tak tam je situacia ina, tam je zakonom dane, ze zvolavacia akcia musi byt vtedy a vtedy, lebo ked sa to neurobi a ohrozi to bezpecnost alebo emisie alebo to a to, vyrobca musi zabezpecit vymenu, inak ponesie dosledky zodpovednosti za vyrobok. V Europe nie... Preto aj tie japonske znacky maju celosvetovo svedomity pristup, lebo jednoducho na ich najvacsom odbytisku v USA to takto musia robit.
Kolko Europskych autmobiliek je pritomnych na USA trhu? Zopar, aj to okrem VW vsetko ako luxusne znacky so "zopar" predanymi kusmi rocne.
Priklad: ked som bol v USA kupil som 87 Ford Taurus SW, vtedy mal 11 rokov. Do dvoch mesiacov mi prisiel z Ford HQ, Dearborn, Michigan nieco ako korespondencny listok, ze moje auto s VIN takym a takym zatial nie je vedene v databaze, ze preslo zvolavacou akciou na vymenu dvoch matic a ich podloziek, ktore upevnuju ram motora do karoserie a v state, v ktorom byvam (Pennsylvania) je vysoke riziko, ze tieto matice predcasne skoroduju vdaka zimnej udrzbe solou a moze to pre mna znamenat potencialne nebezpecenstvo, ked sa uvolnia. Nasledoval popis priznakov, co sa deje, ked k tomu dojde. Siel som do najblizsieho Fordu, za pol hodinu som mal nove matice. NA 11 ROKOV STAROM AUTE A SAMOZREJME ZADARMO! Rok nato prisiel ten pruser s pneumatikami Firestone na niektorych Fordovych SUV a vsetci dostali nove gumy... Vyrobca gum si to vyzral az do dna...
Keby take nieco bola nutena robit napr. Skodovka, tak by vsetky stare 105/120 museli zadarmo pomenit minimalne za Felicie. No ale potom by Fabia stala o polovicu viac...
Ty (Tom69) ako zakaznik mozes byt Renaultu na smiech. Teba dajako konecie "poriesia", daju ti daco, nech uz prestanes krakat a ide sa dalej. Pri podobnej poruche ako mas Ty by takto postupovala asi vacsina automobiliek na nasom trhu, pokial by si nahodou netrafil na vynimocne pristupneho cloveka. Ale to neriesi situaciu. Kym celkovo nebude system taky, ze vyrobca je zodpovedny za svoj vyrobok az do konca jeho zivotnosti, a to bude platit pre vsetkych na trhu, tak samotna jedna automobilka by na tom dost prerabala, keby kazdy vaznejsi omyl chcela napravat na svoje vlastne triko a pre vsetkych. Vies kolko by potom stali jej auta v porovnani s konkurenciou? -
"-- skrytý --" 02.02.06 10:16
« tv
msifa: mas naprostou pravdu, uz ted jsem v tom -10tis za soudniho znalce a pravnika. Jeste me ceka jedno sezeni s pravnikem a pak se rozhodnu co dal. Dne 10. unora je setkani Renault prodejcu s importerem, kde bude i generalni reditel Renault CR. Chystam se tam s tim, ze bych zaparkoval polepene auto pred vchodem. V pristim tydnu budu dotacet reportaz do CR1 tak tam zminim velmi podivne praktiky Renaultu. Chodi mi emaily od lidi a ty vice mene potvrzuji odvracenou tvar znacky ktera na jedne strane "pohani cesky film", nataci kratke porady o bezpecnosti silnicniho provozu a dalsi uzitecne veci, ale na druhe strane se nedokaze postarat o sve zakazniky. Zjistil jsem, ze ke kazdemu autu existuje podle vin kodu soupis co vse je na aute spatne a co se vymenuje na zaruku, ale pozor sami vam to od sebe nevymeni napr. pri garanci. Musite se ozvat. Ja jsem se napr. dozvedel ze na moje auto mohu zadat vymenu civek, ktere se meni a dale bocni listy na dverich ktere jsou ze spatneho plastu a blednou. Ostatni zavady ac maji stejny projev jako u jinych vozu jsou velmi problematicky resitelne, protoze dle technickeho oddeleni Renault CR by tam byt podle vyr. cisla nemely a tim padem pokud by tam byt nemely tak tam dle servisu nejsou. Zda se vam to trochu pritazene za vlasy? To me taky ale bohuzel je to tak.
jako bonus dalsi email z dnesniho rana:
Je mi jedno zda moje problémy zveřejníte nebo ne. Pokud ano, tak bez mého jména. Nevím již jaké závady jsem popisoval, ale těch závad za poslední dobu bylo již dost. Když pominu takové drobnosti jako ztráta výkonu a po vypnutí a zapnutí zapalování je vše opět OK, nebo občasný nesvítící displey v kapličce nad přístr. deskou a opět po vypnutí a zapnutí vše OK, tak za poslední dobu oprava převodovky ( totálně vysypaná ložiska na 3 a 4 přev.stupni a vymačkané jejich osazení v plášti - údajně pro nekvalitní jejich vymezení při prvovýrobě ), po jízdě v mrazu a zajetí do teplé garáže na 2 dny ( garáž není nikomu přístupná a nic se v ní nenachází co by mohlo na auto spadnout ) samo prasklo přední sklo ze spodního pr. rohu do půlky skla. V skloservisu mě ubezpečili, že závada je u Renaultů normální - často praskají přední skla, přestalo rozmrazovat pr.zad.boční trojúhelníkové okno. Jsem ale přesvědčen, že mě již nic jiného nečeká, protože v současné době se snažím tento krám dobře prodat. Všem svým známím kteří si tento vůz chtěli koupit jsem to rozmluvil a po zakoupení jednoho Peugeotu 407 a dvou Passatů mi neustále děkují jak jsou spokojeni. Za vše jednoznačně hovoří článek " (Ne)spolehliví ) ve Světě motorů č.6/2006. Tento vůz ( říkám tomu krám ) způsobil šok příznivcům Renaultu Laguna svým umístěním na poslední příčce ve spolehlivosti vozů z důvodu vážných závad. Stačí si najít zprávu TŰV, kde je výčet závad poměrně obsáhlý. Není bez zajímavosti, že hned za ním se umístil Renault Twingo. Není náhodou něco shnilého ve státě .......... ? Bohužel nemohu ani do mailu uvádět některé skutečnosti proč jsem nedokončil reklamační řízení na opravu vyměněného turba v květnu. Tyto skutečnosti jsem se dozvěděl po rozmluvě s jedním pracovníkem nejmenovaného značkového servisu Renault a okamžitě jsem jakékoliv spojení s jakýmkoliv znač. servisem Renault musel přerušit. To je bohužel jenom na soukr. osobní jednání, protože tuto osobu ani servis nemohu jmenovat ( to znamená dokázat ) z důvodu jeho jak pracovního i osobního ohrožení. S pozdravem a již nikdy RENAULT. -
"-- skrytý --" 02.02.06 09:27
« Bez nadpisu
to tv:
Viem ze Renault ma asi nie taky isty ale velmi podobny system vedomstnej databazy, viem aj rozdiely medzi pracou v europskych a japonskych firmach.
Pdstatne je, ze mna ako zakaznika zaujima chovanie znacky voci zakaznikovi. Ak sa renault chova k zakaznikom tak ako sa chova, tak moze mat aj najlepsi system vedomostnej databazy na svete a najlepsie prepracovane vsetky mozne procedury a bude mu to na dve veci.
A ak dokaze honda na slovensku riadit technikov(slovakov) tak ze cely system funguje a spravaju sa k zakaznikom tak ako sa normalna firma k zakaznikovi spravat ma, neviem preco by to nemal vediet aj renault. -
« morální podpora
Zdravim, tak jsem se prokousal touto diskuzí a skoro všemi relativními odkazy. Tom69 je v dost svízelné situaci. Dle mého názoru a bohužel i zkušeností, se výměny vozu smírnou cestou nedočká. Z napsaného vyznívá celkový nezájem prodejce i dovozce vyřešit reklamaci právě touto cestou (nechtějí přiznat chybu??, nedokážou se dohodnout kdo převezme odpovědnost a náklady na výměnu auta??). Tomovi zbývají nyní zřejmě dvě možnosti – každá z nich bude pro něho ztrátová.
1) řešit věc soudní cestou – není záruka vyřešení sporu ve prospěch Toma, ale i v případě kladného průběhu budou náklady na právníka a za poplatky soudu při ceně auta cca 500 000,- řádově 50 000,- , dále je nutno počítat s náklady na odborné posudky. Tyto náklady si bude muset Tom hradit sám (lze to dále vymáhat na prodejci, ale šance je mizivá).
2) snažit se dohodnout s prodejcem o zpětném odkupu auta s mírnou slevou řádově 10 – 15% z ceny auta. Tato možnost by měla být pro prodejce akceptovatelná.
Podobnou situaci jsem řešil minulý rok, nejednalo se sice o auto, ale průběh byl velice podobný.
Každopádně držím Tomovi palce a fandím mu. -
"-- skrytý --" 01.02.06 17:54
« Neztratil jsem se, jen nestiham .... dnes jsem obdrzel
dalsi email. Jak bude chvilka zase se rozepisu. Nevzdavam se. Podobne emaily me jen utvrzuji, ze je opravdu neco shnileho ve state "Renault"
Dobrý den. Po shlédnutí Vašich stránek jsem neodolal a proto Vám píši a plně souhlasím s podivnými postupy Renault servisů a Renault dovozce. Zakoupil jsem R.Trafica v Autor Mělník .absolovoval jsem několik reklamací , které musel jiný servis předělávat .Již mám po dvuleté záruce , avšak pokračuje mě prodloužená záruka na motor , který má zvýšenou kouřivost a ztrácející výkon .Po změření v jiném Autoriz. servise mě bylo sděleno o vadném díle na motoru .Při další návštěvě Autor Mělník mě s usměvem vysvětlili,že závada stačí pouze vymazat a není nutné vadný díl měnit .Po tel.výzvě dovozce mě p.Ostravská v podstatě řekla , že to je můj problém a Autor Mělník salonu . V podstatě služby zákazníkům , které nepřímo říkají a varují před koupí RENAULTA. Pro manželky živnostníků doporučuji pořidte manželům Renaulta Trafica zaručuji vám ,svého drahého budete mít často doma místo toho aby jezdil a vydělával .Varuju před koupí Renaulta a firmou Autor Mělník . Vůz má najeto 38tis km bylo na něm vyměněno : boční lišta posuvných dveří, ramena př. nápravy,motorek stěračů, koroze pátých dveří,lišta čelního okna atd.,nyní po záruce kotouče destičky pozn.jezdím prázdný ,motorek stěračů př.okna .Při dotazu na Renault dovozce zda toto je normální mě bylo něžně sděleno že je vůz po záruce a nejsou schopni se více vyjadřit . Omlouvám se jestli je tento článek a zážitek ne příliš slohově napsaný na jedníčku , ale je myšlen jako upozornění na nekvalitu výrobků a služeb Renault . S pozdravem Josef Souček cyklosoucek@seznam.cz
PS: p. Soucek se zverejnenim souhlasil
Ano určitě umístěte mé psaní je to hrůza ja prodávám JK a kdybych podnikal jako Renault tak se neuživím děkuji za zveřejnění s pozdravem Josef Souček -
"-- skrytý --" 01.02.06 17:10
« Bez nadpisu
Ale Renault ma presne taky isty system vedomostnej databazy, ako aj velmi vela dalsich automobiliek, ale funkcnost toho celeho systemu zavisi na mnohych faktoroch:
1. technik, ktory pride na opakujucu sa zavadu ma na to vyplnit formular a ten sa nasledne ma poslat do centra. Moznoze ten formular existuje aj v narodnych mutaciach, ale uz to aj vidim, ako sa im chce to vypisovat... Doma zena, deti, plny garaz aut na opravu, v Renaulte platia tolko a tolko, som rad, ze je robota za nami, v skole som sa napisal dost, teraz sa mi nechce atd., idem domov.
2. data sa zbieraju do databazy a raz za cas (povedzme stvrtrocne) sa z centra posle update CD/DVD. Pridajme k tomu este cas na preklad a kym to dorazi Pistovi/Honzovi do servisu, to budu asi take min. 2 dalsie mesiace.
3. Pista/Honza alebo jeho sef by mal to CD/DVD zobrat, nainstalovat a PRESTUDOVAT. Uz ho vidim, ako studuje... Pista/Honza sa v skole nacital dost, teraz sa mu uz nechce...
4. celkovo by mal mat technik pocit spolupatricnosti k znacke. To by sme od chudaka technika vela chceli, po par rokoch praxe by musel byt verny polovicke znaciek na trhu...
A najma hlavny rozdiel je v tom davno omielanom japonskom pristupe k praci - system vyzaduje od pracovnika na ktoromkolvek poste, aby sam aktivne daval navrhy na zlepsenie a/alebo informoval o tom, ze to a to je inak, ako by malo byt.
Europsko/americky system vyzaduje od pracovnika, aby drzal hubu a krok. -
"-- skrytý --" 01.02.06 12:44
« Bez nadpisu
Na novych Civicoch sa uz idu menit zadne tlmice(pozrite stranky hondaklubu), takze aj japonci sa sem tam seknu ale je tu jeden velky rozdiel voci Renaultu. Honda po mesiaci predaja zisiti zo staznosti zopar zakaznikov ze im nieco v zadu buchoce a hned zacina patrat co to je a navrhuje riesenie na opravu. V renaulte vedia o niektorych zavadach 3 roky a od niekolko tisic zakaznichov z celej europy a pomaly nechcu priznat chybu, nie este ze by robili nejake napravne opatrenia. -
PP. 26.01.06 18:56
« Re: Re: Na čí straně
Rekl bych, ze cela vec se toci okolo toho, ze vuz tahnul do leva. Vuz byl dan dvakrat do servisu bez uspechu. Nasledne byl prodejce zadan o vymenu nebot zavada nebyla odstranena, prodejce pres pravnika tvrdi ze tam zavada neni ackoliv ji predtim pisemne potvrdil. Pozadan soudni znalec o posudek. Nasledovalo pristaveni vozu do servisu. Prvni den prohlidky jsem byl pritomen v servisu, kdy se zkouselo zjistovat proc vuz tahne, vuz tahnul pri opakovanych zkusebnich jizdach i pri odpojenem servu, nasledne renault pise ze vse je v poradku, ale protoze jsem si opakovane stezoval vymenil na me prani pruziny i kdyz jsem zadal pouze posouzeni stavu. Tim to pro nej skoncilo. Znalec potvrdil, ze vuz zavadu mel, vuz dle jeho posudku tahnul a jednalo se o vadu branici radnemu uzivani.
Na zaklade zjistenych skutecnosti neni dealer proti vymene vozu, vse vazne na strane importera. Znalecky posudek videl vcera vecer majitel firmy Auto Freiberg osobne. Dohodli jsme se na urcitem datu pro dalsi schuzku, nebot se bude pokouset zmenit rozhodnuti importera. Zaroven doporucil zaslat generalnimu rediteli Renault CR dopis, zaroven jsem odeslal dopis pi. Zaleske a obchodnimu rediteli p.Gruntovi. Na odpoved cekam.
PS: soudit se budu muset s Auto Freiberg nikoliv s Renault CR. Soudne to chci resit az v posledni rade, nebot se mi nelibi jak se dovozce zbavil zodpovednosti nebot vuz vyrobil Renault nikoliv Auto Freiberg.
OMG,Tom69,tebe snad osvítlilo,to je od tebe první normální příspěvek vysvětlující tuto kauzu stručně,věcně,bez emocí,zbytečných poznámek,bez popisování dalších a dalších poruch-neporuch,glosování a rozmělňujících komentářů.A hlavně dávající tvůj postoj do logické roviny. -
"-- skrytý --" 26.01.06 17:05
« Re: Na čí straně
Rekl bych, ze cela vec se toci okolo toho, ze vuz tahnul do leva. Vuz byl dan dvakrat do servisu bez uspechu. Nasledne byl prodejce zadan o vymenu nebot zavada nebyla odstranena, prodejce pres pravnika tvrdi ze tam zavada neni ackoliv ji predtim pisemne potvrdil. Pozadan soudni znalec o posudek. Nasledovalo pristaveni vozu do servisu. Prvni den prohlidky jsem byl pritomen v servisu, kdy se zkouselo zjistovat proc vuz tahne, vuz tahnul pri opakovanych zkusebnich jizdach i pri odpojenem servu, nasledne renault pise ze vse je v poradku, ale protoze jsem si opakovane stezoval vymenil na me prani pruziny i kdyz jsem zadal pouze posouzeni stavu. Tim to pro nej skoncilo. Znalec potvrdil, ze vuz zavadu mel, vuz dle jeho posudku tahnul a jednalo se o vadu branici radnemu uzivani.
Na zaklade zjistenych skutecnosti neni dealer proti vymene vozu, vse vazne na strane importera. Znalecky posudek videl vcera vecer majitel firmy Auto Freiberg osobne. Dohodli jsme se na urcitem datu pro dalsi schuzku, nebot se bude pokouset zmenit rozhodnuti importera. Zaroven doporucil zaslat generalnimu rediteli Renault CR dopis, zaroven jsem odeslal dopis pi. Zaleske a obchodnimu rediteli p.Gruntovi. Na odpoved cekam.
PS: soudit se budu muset s Auto Freiberg nikoliv s Renault CR. Soudne to chci resit az v posledni rade, nebot se mi nelibi jak se dovozce zbavil zodpovednosti nebot vuz vyrobil Renault nikoliv Auto Freiberg. -
"-- skrytý --" 26.01.06 15:50
« Na čí straně
Rád bych objasnil, na čí straně stojím, nebo čí stranu hájím. A to vzhledem k paranoidním náznakům, že jsem zástupcem Renaultu.
Tedy aby bylo jasno, dovoluji si ten luxus, který si ve svém povolání, kde stále hájím něčí zájmy, dovolit nemohu, snažím se zachovat absolutní nestrannost.
Z toho vyplývá, že nestojím na ničí straně a nehájím ničí zájmy.
Pokud vidím chybu v jednání na jedné nebo na druhé straně, upozorním na ni, případně navrhnu možný postup. Pro hodnocení tvrzení a situace potřebuji co nejvíce informací, které jsou pravdivé.
Na tom může vydělat de facto jen Tom69, protože upřímně pochybuji, že by na tomto fóru kdokoliv z Renaultu participoval. A pakliže by participoval, předpokládám, že zaměstnává nebo najímá někoho, kdo informace týkající se procesu uplatňování nároků z odpovědnosti za vady dobře zná. -
"-- skrytý --" 26.01.06 14:44
« Re: Re: Re: Re: Re: co .
To co pises nema logiku.
Znalecky posudek (existuje-li nejaky) jsi nechal vypracovat proto, abys ziskal znalecky podlozene argumenty pro jednani s Renaultem. Takove argumenty, ktere podpori tva tvrzeni a daji za pravdu, ze si stezujes opravnene.
Pokud bych byl zastupcem Renaultu, nebo jim jinak povereny (jako ze nejsem), byla by to nejkratsi cesta, jak s timto posudkem seznamit Renault.
Jestlize s tim Renault seznamit nechces, mas zrejmě zalibu ve cteni znaleckych posudku, ktere jsou k nicemu.
Mimochodem, zase menis sve tvrzeni.
Zkraje jsi psal, ze nezverejnis, protoze nemas svoleni. Ted pro zmenu tvrdis, ze to je kvuli duvere :-) To je velmi smesne. Bud jsi tedy lhal predtim a nebo lzes nyni.
Cim dal tim vic jsem presvedcen ze jsis vymyslel i ten posudek. Takze, kdyz uz jsme u te duvery, vzhledem k tomu, kolikrat jsi uvadel nepravdive udaje a kolikrat jsi sva tvrzeni ucelove menil, je ma duvera v jakekoliv tve tvrzeni minimalni. -
"-- skrytý --" 26.01.06 12:04
« Re: Re: Re: Re: co .
Petr65: jediny duvod je ten, ze ti v tuto chvili neduveruji, protoze nevystupujes jako clovek, ktery by mi chtel pomoct. Spis naopak.
Nemam te bohuzel kam zaradit, spis se mi jevis jako zastupce Renaultu nez clovek z "lidu". Je to muj ciste osobni pocit. Netreba ho dale komentovat. -
"-- skrytý --" 26.01.06 11:46
« Re: Re: Re: co .
To nechapu...
Nejprve se ohanis znaleckym posudkem, ktery nemas.
Pak priznas, ze ho nemas a tvrdis, ze se na nem usilovne pracuje.
Verejne slibis, ze ho das k dispozici.
Pak tvrdis, ze ho nemuzes zverejnit, protoze nemas souhlas, coz ti u jinych dokumentu ani nahodou nevadi. Argument ze nemaji razitko je smesny. (Co ta nahla zmena?)
Kdyz akceptuju, ze ho nechces (ne ze nemuzes) zverejnit a zadam te abys ho tedy poslal mailem, odmitas. (To prece neni zverejneni...)
Pozadujes osobni setkani abys mi ukazal ten posudek (proboha proc?). Pritom vis, ze jsem jiz drive osobni setkani s tebou odmitl z casovych o dalsich duvodu. Takze si muzes byt jisty ze odmitnu znovu...
Na me to dela dojem, ze jen mlzis a zadnym posudkem nedisponujes. -
"-- skrytý --" 26.01.06 11:09
« Re: co .
Rad bych ho videl.
Znalecke posudky vetsinou nekonstatuji pouze, ze se jedna o vadu, ale popisuji duvody vzniku zavady ap. Od toho jsou to posudky znalecke.
Mas nejaky duvod ho neposlat, kdyz jsi pred tim nekolikrat vyslovne uvedl, ze ho das k dispozici? -
"-- skrytý --" 26.01.06 10:52
« tv3
tv: nevim o tom, v jake souvislosti to bylo ?
petr65: nedostal jsem svoleni umistit tento dokument na web, dulezitou pasaz jsem ti popsal
Pri zkusebni jizde se projevilo zretelne tahnuti vozu na levou stranu predevsim v rychlosti do 60 km/h a pri predchozim properovani na nerovnosti vozovky. Tato vada se nestupnuje s rychlosti jizdy a nema souvislost se sklonem vozovky.
Pokud se znovu pri prohlidce v autorizovanem servisu Renault neprokaze, ze tahnuti doleva bylo zpusobeno mechanickym poskozenim vozu a to je velmi nepravdepodobne, jelikoz stejne prohlidky byly jiz cineny pri predchozich dvou reklamacich, jedna se pak o vadu, z titulu zaruky, branici radnemu uzivani, poprve reklamovanou 11.7.2005 a dosud neodstranenou.
Následná prohlídka v servisu vyloučila mechanické poškození. -
"-- skrytý --" 26.01.06 10:16
« Bez nadpisu
Tom69, toto si asi prehliadol:
PS: ja viem, ze to bude asi obrovska zhoda nahod, ale uplne nahodou si sa nevyskytol v jednej relacii na televizii TA3 par dni po zaciatku roka? Bol tam jeden Tomas Vratny z Prahy. Cumel som ako puk...
Len tak pre zaujimavost ma to zaujima :-) -
"-- skrytý --" 26.01.06 09:14
« Re: Re:
Panove, neverte tomu, ze bych si z neceho delal sport, jen jsem mozna malinko narocnejsi a mam rad, kdyz veci funguji tak jak maji. Pokud se vada projevuje shodne s popsanym, nevidim duvod proc nechtit napravu.
Vedel jsem, ze se nejake problemy u noveho auta mohou objevit, jen to proste nesmi presahnout unosnou mez.
Petr65:
Pri zkusebni jizde se projevilo zretelne tahnuti vozu na levou stranu predevsim v rychlosti do 60 km/h a pri predchozim properovani na nerovnosti vozovky. Tato vada se nestupnuje s rychlosti jizdy a nema souvislost se sklonem vozovky.
Pokud se znovu pri prohlidce v autorizovanem servisu Renault neprokaze, ze tahnuti doleva bylo zpusobeno mechanickym poskozenim vozu a to je velmi nepravdepodobne, jelikoz stejne prohlidky byly jiz cineny pri predchozich dvou reklamacich, jedna se pak o vadu, z titulu zaruky, branici radnemu uzivani, poprve reklamovanou 11.7.2005 a dosud neodstranenou.
.... nasledna prohlidka v servisu vyloucila mechanicke poskozeni. -
"-- skrytý --" 25.01.06 23:52
« Bez nadpisu
SirAnton: ak je to nahodou reakcia na moj prispevok, tak len tolko, ze aby som zabranil babrakom v servise dodzubat mi auto, tak tam radsej nechodim, resp. v pripade vynimocnej potreby servisnej prehliadky v zaruke idem a necham im auto len na nevyhnutne potrebnu dobu. A naozaj som v tomto boji na strane zakaznikov, navyse sa snazim nejakou tou skusenostou/vedomostou obcas aj pomoct.
Preto som aj tem moj prispevok napisal tak, ako som ho napisal. Lebo ked je raz nieco riesitelne, resp. v ramci technickych moznosti stroja jeho normalnym (ocakavatelnym) chovanim, co ta popisovana "diera v plyne", ak trva iba kratku dobu, urcite je (a vysvetlil som aj preco), tak nad tym netreba travit cas. Ale Tom69 si neda povedat, a kazdy problem, ktory hocikto vo svete s Meganom ma, ma automaticky aj on a rad si z toho urobi adrenalinovy tour do servisu. Len tolko. -
« Re:
PetrK: neviem, ale ja uz by som si zaruku +2roky nepriplatil, akurat co teraz musim na garancku(vymenu oleja) do znackoveho servisu.
nemas zly pristup k zivotu, akurat nie kazdeho bavi stale chodit s novym autom do servisu a prosit na kolenach o opravu a nechat sa odbijat kravinami. Fakt to proste nieje lahke. -
modus ponens 25.01.06 09:29
« nazor
to all: nerozumiem, co vam vsetkym vadi na tom, ked niekto pise o svojich problemoch, kde sa len da. Nechcem sa nikoho zastavat, ale pripomina mi to slovenskych majitelov/prevadzkovatelov lyziarskych zariadeni, ktori po snehovej kalamite obvinovali media, ze sirenim katastrofickych sprav o stave ciest odradili ludi od cestovania a nasledne od navstev stredisk. Fakt si niekedy pripadam ako v Kocurkove, a to este jemne posudzujem. Nasledne som pocul peknu glosu, kde sa hovorilo, ze media budu nabuduce informovat nie o stave ciest, ale si rovno pockaju na spravy o pocte mrtvych. Ved to sa "predava" najlepsie... >:-[]
Ale k teme. Preco je zle, ked sa zle skusenosti zverejnuju? Ja to povazujem za ovela dolezitejsiu informaciu ako prispevky o tom, kedy pride "moj mazlicek" do garaze, aka farba je najkrajsia a kolko vyjde priplatenie si podsvietenia interieru (nic proti novemu Civicu, fakt ;-) ). Toto su totiz realne skusenosti, ktore mozu naozaj pomoct tym, ktori sa teraz rozhoduju, prip. ktori uz maju problem. Plus, povazujem za zakladne pravo zakaznika spotrebitela dostat za svoje peniaze plnohodnotny tovar. A ak sa tak uz nestane (kazdy spravi obcas nepodarok), musi byt ak nie snaha vymenit cely vyrobok, tak aspon 100% usilie zavady opravit. Tak to funguje u slusnych firiem, automobilky a ich predajcov nevynimajuc. Ak sa teda v servise namiesto hladania priciny zavady venuju oj*bavaniu zakaznikov, trepaniu blbosti o pricinach, ktore nespadaju do ich kompetencie (vid. zly benzin, zle pocasie a pod.), prehlasovaniu zavady za normalny prejav, prip. presviedcaniu, ze si to zakaznik sposobil sam - tak povazujem za uplne prirodzene, ked sa zakaznik brani trebars medializaciou. Aspon pomoze ludom, ktori by dopadli rovnako, keby si podobny produkt kupili.
Na zaver dodam, ze si treba uvedomit, na ktorej strane sa nachadzam, resp. ku ktorej strane stojim blizsie. Obhajovanim niecoho, co sa moze stat aj mne, si kopem peknu jamu. -
"-- skrytý --" 25.01.06 08:52
« volnobeh
Petrk: pravdepodobne jezdis do jinych servisu nez ja, je divne ze ani v Auto Freiberg ani v nejvetsim servisu u nas RC Zlicin o techto problemech nevi nebo alespon nevedeli. Opravdu to nechapu. Psal jsi, ze o problemu s pruzinami vedeli od rijna, vysvetli mi proc o tom tedy v uvedenych servisech nevedeli ani v prosinci kdyz jsme problem resili. Predtim jsem si klepani vozu na volnobeh spojoval s brzdami, tak jak me o tom presvedcovali v servisu, s tim ze je to normalni. Dira v plynu dle nich je zpusobena necistotami v benzinu. Rekni mi co si o tom mam teda myslet.
Odeslal jsem v pondeli dotaz ohledne diry v plynu a klepani na volnobeh do servisu Auto Freiberg i RC Zlicin, ale do dnesniho dne odpoved nedorazila 8-s
PS: Tvoje rada ostatnim co maji problemy tedy zni: Objizdejte servisy po cele republice az konecne narazite na ten ktery vam to opravi ? Rozumim tomu dobre ? -
« Bez nadpisu
Jsem majitelem nového Megana. Po jeho zakoupení jsem byl již několikrát v servisu, klepal mi stínící plech o výfuk, mlží se mi zadní světlomety i po jejich první výměně, mám dďru při studeném motoru a nízký volnoběh po nastartování vlažného motoru. Také mi trochu v zimě vrže přístrojovka.
Můžu mít dva přístupy:
a) Jsem z toho na nervy. Auto je zralé na vrácení, měl bych se přidat ke všeobecné antiRenault mánii a dosáhnout jeho výměny !
b) Jsem v pohodě, auto jezdí, je pohodlné a bezpečné, jsem vcelku spokojeným majitelem. Těch pár závad se přece postupně vyřeší, mám na to 2 roky záruky.
Je to jen v přístupu k životu. Všechno má řešení:
-Výfuk klepal a už neklepe.
-Světla se mlžila, v záruce jsem dostal nová, mlží se dále. Co mi to říká ? Že na příčinu Renault a výrobce světla asi nepřišli, proto počkám několik měsíců a nechám vyměnit světla později z jiné výrobní série, až se příjde na chybu. Určitě mi to nebrání v řádném užívání vozu.
-Problém motoru byl Renaultem zaregistrován, počkám na technické řešení (zřejmě nový SW motorové jednotky).
-Na přístrojovku si šahat nenechám, každé rozebrání ještě zvyšuje možnost nových pazvuků.
-Protože vidím, že problémů bylo více, připlatím si raději ještě +2 roky záruky.
Vůbec si nejsem 100% jistý, že kdybych koupil např. ŠKODU, VW, TOYOTU atd., že bych určitě dostal bezproblémový vůz. Je to náhoda, smůla nebo štěstí, ale všechno se dá opravit.
Dokud si Tom69 nepřečetl v mé diskuzi o problémech s motory, uváděl problém zřejmě jako "při opakovaném sešlápnutí brzdového pedálu dojde k poklesu otáček a následnému rozkmitání vozu". Teď ví i díky mě, že motory 1.6 mají závadu a zahnojil tím další diskuse a kopíruje tam celé mé texty. Servis mu údajně závadu zapřel, přitom je známé číslo technického řešení. Není nic jednoduššího, než jet do jiného servisu, kde sedí jiní lidé, kteří o tom už něco slyšeli a pokud by neslyšeli, říci jim číslo řešení, které si mají nalézt. O problémech 1.6 mi servis říkal už někdy v září. Mým překvapením bylo i to, že jsem se v prosinci dozvěděl, že problém táhnutí Meganů do strany způsobený pružinami je známý a je na něj asi 2 měsíce vydané technické řešení. -
"-- skrytý --" 24.01.06 23:55
« Bez nadpisu
Krista Tom, Ty si fakt ako male decko. Ked ten jav trva sekundu - dve po zosliapnuti plynu a cele sa to prejavuje tak max. do minuty - dvoch po celkom studenom starte, tak tomu kurniksopa daj pokoj. Nechci po tom chudakovi zazraky, studeny start a nasledne prve akceleracie su skor odhadom elektroniky co si este moze dovolit bez spatnej (citaj spaetnej) vazby (vaezby) a nie riadny bezproblemovy beh!!!!! A este k tomu s takym casovanim vacky, aky Meg 1.6 ma.
Ked to trva dlhsie a nebudes moct vobec nastartovat a na volnobeh sa Ti auto bude triast ako ten Terezin Parkinson, tak zajdi do servisu a pytaj si, nech Ti vymenia nastavovac vacky, prip. nech pozru, ci nemas zapalovacie cievky Sagem. Tolko si chodil po tom Meganeownersclube a toto si sa nedocital...?
Ha, a teraz som Tvojej hypochondrickej dusi dal dalsieho chrobaka do hlavy.
PS: ja viem, ze to bude asi obrovska zhoda nahod, ale uplne nahodou si sa nevyskytol v jednej relacii na televizii TA3 par dni po zaciatku roka? Bol tam jeden Tomas Vratny z Prahy. Cumel som ako puk... -
"-- skrytý --" 24.01.06 22:48
« Znalecky posudek
Tak jsem dnes konecne obdrzel znalecky posudek ohledne tahnuti vozu vlevo z nehoz cituji: jedna se o vadu, z titulu zaruky, bránící řádnému užívání poprvé reklamovanou 11.7.2005 a dosud neodstranenou (posudek zpracovavan k datu 30.11.2005)
Pri zkusebni jizde se projevilo zretelne tahnuti vozu na levou stranu predevsim v rychlosti do 60 km/h a pri predchozim properovani na nerovnosti vozovky. Tato vada se nestupnuje s rychlosti jizdy a nema souvislost se sklonem vozovky.
2.Bezpecnostni pas
Tato vada je zjevna, nenaviji se a pri zapnuti je volny - jedna se o vadu branici radnemu uzivani
3. Ventilator
Hluk ventilatoru je pri prepnuti do vyssich poloh extremni a vybocuje hlukem z obvykle urovne jinych vozu stredni tridy
Aktualni zjisteni: v servisu me presvedcovali ze se nejedna o vadu díra při akceleraci,nízký volnoběh, nyni se ovsem ukazuje ze se o vadu jedna [odkaz]
Co na to Petr65? -
"-- skrytý --" 23.01.06 12:19
« asi fakt smolar :( treseni na volnobeh
spojoval jsem si to se seslapnutym pedalem brzdy, jak je videt mylil jsem se ...........................
preposlano od PetrK ........
Kdo hledá najde.... Na anglickém fóru je problém 1.6 VVT delší dobu diskutovaný a jako technické řešení uvádějí č. 4432A viz. např:
[odkaz]
[odkaz]
Na 1.6 zlobí kladka vačkového hřídele (číslo 2 na obrázku) pro změnu časování ventilů, vyměňuje se a k tomu se přehrává i software. Projevem je i to uváděné třesení motoru na volnoběh.
Proto jsem si vzal raději 1.4 - co tam není nemůže se ani porouchat.
Jinak je to jen v lidech a v servisech, nehaňte tolik Renault jako automobilku. Má standardní procedury pro shromažďování dat z garančních oprav a rozesílání technických instrukcí k odstraňování závad jako ostatní automobilky. Jen by instrukce musel někdo číst a někdy uplatnit i svůj rozum namísto diagnostiky.
Aby vše nezáviselo jen na lidech, pokud někdo přijedete s něčím do servisu, tak při zadání Vašeho auto do počítače při přejímce jim automaticky vyjíždí všechny případné technické instrukce na kontrolu či preventivní výměnu podezřelých sérií dílu. Samozřejmě je tady jistá priorita závad, kdyby šlo o životu nebezpečný díl, koná se velká svolávačka, kdy jste vyzváni dopisem k přistavení. U všech automobilek to funguje obdobně.
Tom69:
V prosinci když si napsal, co pomohlo k odstranění táhnutí Megane na jednu stranu, jsem se zeptal v servisu, jestli vědí, že to mohou způsobovat pružiny. Bylo mi odpovězeno, že je již vydaná asi 2 měsíce stará instrukce (tedy někdy v říjnu 2005) na výměnu pružin. Toliko cituji slova technika, ověřit jsem si to nemohl ani číslo instrukce neznám. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkusenost
Zaslal: 20. 1. 2006 16:51
Předmět: zkusenost Odpovědet Orig. přísp.
----------------------------------------… />
Neco pro Petra65, tedy pokud se jeste ukaze:
Vážený pane Vratný,
Rád bych reagoval na Vaše stránky.
Pracuji ve společnosti která vlastní několik desítek možná stovek vozů značky Renault a tak bych očekával že tato obří automobilka se k nám bude chovat jako ke svým klientům ale tak to zdaleka není.
Snažíme se náklady na provoz vozidel minimalizovat a to u této značky není vůbec jednoduché. Setkávám se i s případy kdy na vozidlo v záruce není záruka uplatněna a to na díly o kterých běžný uživatel nikdy neslyšel natož neví že existují. Konkrétně se jedná o hydraulický posilovač spojky který je namontován hluboko v útrobách vozu a není možné ho žádným způsobem poškodit běžným používáním.
Problémy které popisujete na vašich stránkách nejsou určitě ojedinělé spíš mým každodenním chlebem. Jednání s RČR je velice obtížné. Už několikrát jsem se doslova pohádal s jejich zástupcem ohledně záruk i dodání náhradních dílů když se mě vyloženě ironicky ptaly co je to vlastně záruka at jim to specifikuji…
RČR udává svým dealerům přes jejich interní systém ICM co mohou dealeři dát na záruku a co ne. Když se obrátím v těchto případech na RČR pouze mi oznámí že to je čistě věcí dealera a né jejich. Pak se dostáváte do začarovaného kruhu kde jeden svádí vinu na druhého proč záruka nebyla uznána.
S vozy Renault jako celek máme obrovské problémy. Ročně nás opravy motorů(stává se že i na jednom autě 3 motory během 150.000km) výměny katalizátoru a dalších stojí řádově miliony korun. Od RČR máme vyjádření že s vozidly není zacházeno tak jak by mělo být a není o vozidla staráno. Naši klienti kteří vozidla provozují pravidelně jezdí na prohlídky což samozřejmě kontrolujeme. Pak si ještě pokládám otázku, proč klienti zachází špatně jen s vozy Renault a né s ostatními?
Myslím že problém bude někde jinde…
o tomto som ja uz raz pisal pri svojich problemoch s odstranenim lahkeho vyosenia naprav, tahania do strany( vacsinou do lavej) zle opotrebenie pneumatik. Proste servis zistil jasny problem a ze sa bude menit zadna a predna naprava a ram motora. No postupom casu z toho bolo predne pruzenie a to nedokazali v RSR vybavit ani po 40dnoch cakania na schvalenie. Servis nema problem v zaruke vymenit cokolvek, len mu to niekto musi schvalit a preplatit. Jak som s odstupom casu pisal, technik v Istrose bol najlepsi na slovensku a vedel som preco, co on schvalil RSR tiez, ale ze toho schvalil malo. Ja mam podla neho od zaciatku auto v poriadku, ziadny problem. Az sa cudujem, ze mi po cca 9tkm vymenili zvlnene kotuce na zaruku. Preto ma stve , ze s nasim problemom sa neda ist na zaruku napr. do rakuska. Tu opravu musi preplatit RSR a to uz nieje lahke, Renault FR ma svoje pravidla a teda asi ceeloeuropska zaruka v takychto pripadoch( tahanie do strany, nepravidelne sa dusi motor) nieje celoeuropska. Leda ak vam auto uplne klalkne na ceste, to by hadam riesili kdekolvek. Teda dufam , no a tu priplatenu zaruku co mam, skoda reci. Ale mozem sa milit a kamarat ma oklamal, ze to auto v AUT neopravia bez predosleho suhlasu RSR. -
"-- skrytý --" 22.01.06 12:35
« Bez nadpisu
Zaujimava diskusia tu prebieha. Pre mna z nej vyplynula jedna vec, ak taky ludia ako Peter65 pracuju v obore ochrana spotrebitela, tak tym padom ako spotrebitelia sme skoncili. Mozno ma Peter65 v niektorych veciach pravdu, neviem, jedno viem urcite, zazil som v Renaulte podobne veci ako Tom69 a poznam osobne dalsich co maju taketo skusenosti.
Ale kvoli tomu som sem nechcel pisat. Pred par dnami som mal prispevok ze som pisal riaditelovi Renaultu SK a ze sa neozval. Tak tuto informaciu musim zmenit, ozvala sa mi pani so zakaznickeho oddelenia a podakovala mi za list riaditelovi, bohuzial stanovisko Renaultu k mojim problemom je nemenne. Vzhladom ale na moje problemy ktore mam s autom sa rozhodli mi poslat nejaky poukaz na sluzby v sieti Renault.
Urcite to nevyriesi ziaden z mojich problemov ale aspon nejaky ustretovy krok zo strany Renaultu, aj ked minimalny. -
"-- skrytý --" 21.01.06 02:06
« klepani
psal jsem servisu ze se auto na volnobeh klepe jak ratlik, napsali mi ze je to normalni a neni to zavada, stejne tak dira v plynu a ted se doctu ze to az tak v poradku neni, mas pocit ze si zavady vymyslim podle toho jak se doctu na foru. precti si moje starsi prispevky a zjistis ze jsem na tyto problemy upozornoval driv nez se o nich zacalo psat.
Dnes rano pri rozjezdu se mi pri popisovanem problemu "dira v plynu" ozvaly dute rany z motoru (jako kdyz stare motory strilely do vyfuku, tohle slo ale z motoru)
Fakt me je lito ze jsem s renaultem dosel az do tohoto stadia, pro me to byla vzdy the best znacka a dnes skoda mluvit, je to posledni renault ktery jsem si koupil >:-[]
PS: PP pokud jsi z Prahy, muzes si jizdu s mym vozem vyzkouset a nasledne tu napsat jestli si vymyslim jen proto, ze to tu nekdo popsal
PS2: spise bych se priklanel k variante, ze s cim si servis nevi rady je pak prohlaseno za vlastnost
[odkaz] -
PP. 20.01.06 22:01
« Bez nadpisu
Nechtěl jsem se tady k tomuto tématu už vyjadřovat,už z toho důvodu,že mám taky Megana,takže můj pohled nebude nikdy nezávislý.Ale nad některými tahy toma69 zůstává rozum stát a nutí mě abych v mnohém dal za pravdu petrovi65.
Např. tom69 měl problémy které x-krát popsal a které byly řešeny (nebo vyřešeny?),průběh a výsledek teď není důležitý.Včera si na autorevue.cz jeden pisatel postěžoval na problémy s dírou v akceleraci u motoru 1.6,tom69 po přečtení této informace začal mít tento problém taky a od této chvíle ho ten problém začal tak trápit,že okamžitě poslal mail do servisu na Zličíně a prezentoval to jako další z nekonečné řady poruch :?: ,které ho trápí.Dneska už tento problém popisuje tady jako jeden z problémů které mu v Renaultu neodstranili a odstranit nechtějí.I když někteří pisatelé na autorevue.cz popisují tuto poruchu jako poruchu o které v Renaultu vědí a odstranit jí umějí a dokonce píší i číslo tech.řešení :?: :?: :?: , tom69 to tady podává jako další poruchu která ho potkala a kterou Renault neřeší a řešit nechce.Promiň,ale buďto máš opravdu takovou smůlu,anebo jsi opravdu demagog.
Pro ty které to zajímá,tady jsou podrobnosti:
[odkaz]
to All:
pokud je petr65 skutečně zástupcem druhé strany,nevím proč se zlobíte,aspoň by tady konečně začala skutečná diskuse na toto téma a hodně věcí by se možná vyjasnilo a uvedlo na pravou míru,jinak to tady bude pořád jednostranné nekonečné brečení na špatném hrobě. -
"-- skrytý --" 20.01.06 20:22
« PETR65
Tedy jsem zklamán. Dává všem morální kázání o tom jak odpovídat na jeho otázky a hledat v jeho příspěvcích informace, ale sám se ani nenamáhá přečíst si příspěvky ostatních.
Dnes jsem mluvil s dobrým kamarádem, který tahá auta z venku. Vozí hlavně Renaulty. Říkal mi, jak se teď velmi zhoršila kvalita nových vozů, hlavně dci, kde jdou do háje celé motory a německý dealer je z toho na mrtvici. Bohužel nehoří jen motory, ale i elektronika. To samé Peugeot a Citroen. Něco je shnilého ve státě francouzském. -
"-- skrytý --" 20.01.06 18:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkusenost
co jeste neni v poradku? no palubka uz nedrnci je na kostkach ale uz i na normalni vozovce, po vymenene ventilatoru po prepnuti na stupen 4 vibruje volant jako mobil na tichy mod, dira v plynu neni pry normalni jak jsem se dozvedel a jak me presvedcovali v servisu, ale jedna se o chybu sw ridici jednotky, na volnobeh se motor klepe jak ratlik na mrazu ..............
pas byl vymenen slava, tahnuti - nechci predbihat mam nove zimni gumy a teren na zkouseni take neni nejlepsi, takze nebudu zatim delat unahlene zavery ....... -
"-- skrytý --" 20.01.06 17:48
« Re: Re: Re: zkusenost
1.) o tom co delam jsem psal, neni pravda ze jsem neodpovedel.
2.) na druhy dotaz tykajici se vadne klimatizace neumim odpovedet, neznam podrobnosti.
Dockam se tve odpovedi na velmi jednoduchou otazku?
Z ceho jsi tak podelany ze se tu "informaci" bojis podat? -
"-- skrytý --" 20.01.06 17:44
« Re: Re: zkusenost
Petr65: pro tebe jsou to mozna "cancy" pro me zkusenosti jinych lidi, co se tyka odpovedi, mas nize nekolik dotazu od dalsich lidi kterym jsi neodpovedel, ptam se proc?
co jeste neni v poradku? no palubka uz nedrnci je na kostkach ale uz i na normalni vozovce, po vymenene ventilatoru po prepnuti na stupen 4 vibruje volant jako mobil na tichy mod, dira v plynu neni pry normalni jak jsem se dozvedel a jak me presvedcovali v servisu, ale jedna se o chybu sw ridici jednotky ..............
pas byl vymenen slava, tahnuti - nechci predbihat mam nove zimni gumy a teren na zkouseni take neni nejlepsi, takze nebudu zatim delat unahlene zavery ....... :roll: -
"-- skrytý --" 20.01.06 17:14
« Re: zkusenost
Milý Tom69e,
proč bych se neukázal?
Od chvíle, kdy jsi včera touto dobou říkal že za 2 hodiny přijdeš stále čekám na odpověď na své otázky.
Jak jsem předpokládal, nedočkal jsem se. Místo toho postuješ další a další cancy.
Proč se bojíš odpovědět, co ještě není na voze v pořádku?
Já zapomněl, tohle ti je jedině podobné. Stále odvádíš pozornost jinam, jen aby ses vyhnul odpovědi.
Mimochodem, takovýchle "dopisů" ti sesmolím do hodiny 3... Snad ti to nezabralo celý čas od včera do teď? -
"-- skrytý --" 20.01.06 16:51
« zkusenost
Neco pro Petra65, tedy pokud se jeste ukaze:
Vážený pane Vratný,
Rád bych reagoval na Vaše stránky.
Pracuji ve společnosti která vlastní několik desítek možná stovek vozů značky Renault a tak bych očekával že tato obří automobilka se k nám bude chovat jako ke svým klientům ale tak to zdaleka není.
Snažíme se náklady na provoz vozidel minimalizovat a to u této značky není vůbec jednoduché. Setkávám se i s případy kdy na vozidlo v záruce není záruka uplatněna a to na díly o kterých běžný uživatel nikdy neslyšel natož neví že existují. Konkrétně se jedná o hydraulický posilovač spojky který je namontován hluboko v útrobách vozu a není možné ho žádným způsobem poškodit běžným používáním.
Problémy které popisujete na vašich stránkách nejsou určitě ojedinělé spíš mým každodenním chlebem. Jednání s RČR je velice obtížné. Už několikrát jsem se doslova pohádal s jejich zástupcem ohledně záruk i dodání náhradních dílů když se mě vyloženě ironicky ptaly co je to vlastně záruka at jim to specifikuji…
RČR udává svým dealerům přes jejich interní systém ICM co mohou dealeři dát na záruku a co ne. Když se obrátím v těchto případech na RČR pouze mi oznámí že to je čistě věcí dealera a né jejich. Pak se dostáváte do začarovaného kruhu kde jeden svádí vinu na druhého proč záruka nebyla uznána.
S vozy Renault jako celek máme obrovské problémy. Ročně nás opravy motorů(stává se že i na jednom autě 3 motory během 150.000km) výměny katalizátoru a dalších stojí řádově miliony korun. Od RČR máme vyjádření že s vozidly není zacházeno tak jak by mělo být a není o vozidla staráno. Naši klienti kteří vozidla provozují pravidelně jezdí na prohlídky což samozřejmě kontrolujeme. Pak si ještě pokládám otázku, proč klienti zachází špatně jen s vozy Renault a né s ostatními?
Myslím že problém bude někde jinde… -
"-- skrytý --" 19.01.06 19:05
« Re: Re: závady
Měl jsem problém s klimou viz fórum: Servis cca14* jsem přijel pro smrad : bez zakázky protože mi nic necítíme.Autor. servis: nic necítíme, ale uděláme dezinfekci: O.K. Smrad ještě horší:to je váš problém Vaše auto je O.k.> právník: odstoupení od smlouvy a pak ouvej není jaksi páka na řešení tohoto problému a opora v zákoně.
Tak zaujmi své stanovisko. -
"-- skrytý --" 19.01.06 19:00
« Re: Re: pauza
PETR65: nabývám dojmu, že tím kdo zatím neodpovídá jsi ty. Dedukce na tvůj job je právnická firma, ale ty nemáš ani trochu úcty k otázce druhého.
Pokud jsem pochopil máte výběrové řízení: přeji vám vybrat Renault s auty pro lidi a pak se ukaž. -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:57
« Re: závady
Mám závadu a to je hlavní problém.Takže pokud se jedná o vadu již od koupě vozu a já je to nechám opravit jsem v kelu. Mýlím se? Už je vidím jak jdou s kůží na trh.
PETR65 : nenašel jsem to tvé povolání!
Pardon, přehlédl jsem ten dotaz.
Teď mluvíš o něčem hypotetickém a nebo hovoříš o něčem konkrétním?
ad mé povolání: špatně jses koukal ;) -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:47
« Re: proc nechces
Jako zákazník máš svá práva a prodejce má také svá práva.
Jako zákazník máš své povinnosti, stejně tak i druhá strana.
Jestli se domníváš, že se někdo podělá jen proto, že jsi zákazník, seznam se s realitou.
Jediné co funguje jsou daná pravidla a ty musíš využít beze zbytku.
K tomu ti nepomohou ani další případy zoufalého majitele vysavače, kterými se budeš ohánět...
Takže to sem už, prosím, netahej. Tím se zabývat nehodlám. -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:46
« nejsem
nejsem ublizenej, jsem nasr.nej z toho co si tu muze dovolit dealer (dovozce) vuci zakaznikovi. Bohuzel jsi nebyl svedkem mych telefonatu kdy jsem na zacatku chtel neco resit a misto toho na me zacal dealer do telefonu rvat a nasledne polozil telefon, to jsem opravdu v zivote nezazil. To co si on dovolil a vis co mi jeste rekl, proc otravuju kvuli blbostem kdyz mi to auto prodali bez marze. to je prima ne >:-[] -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:41
« proc nechces
proc nechces pochopit ze je to jen o arogantnim pristupu dovozce a bohuzel v mem pripade i prodejce, copak tam nikdo nepochopil ze jsem zakaznik. Tady opravdu zajem konci prodeji vozu, samozrejme najde se par lidi, kteri se to v ramci svych moznosti snazi resit, ale bohuzel je jich malo a pravomoce bohuzel minimalni -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:41
« Re: Re: Re: Re: Re: brzdy
Proč, kruci, měníš zase téma?
Projdi se celý český nebo celosvětový web a klidně sem nasázej všechny nespokojené majitele renaultů, fordů, škodovek, mercedesů, ledniček, žehliček, počítačů, židlí, podlah.... Těch nespokojenců ze všech možných branží a koutů světa je skoro nekonečně... (aspoň mám práci :-P )
Budeš se cítit lépe nebo co? Budeš mít dojem, že jsi ten ublížený a bude ti dělat dobře že ublížených je víc?
Ankety? Jakou myslíš, že mají vypovídací hodnotu, zejména ty webové? Limitně se blíží nule. -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:36
« Re: Re: Re: Re: brzdy
tady mas dalsi priklad, co ty na to ...... zase podpis Renault
[odkaz]
Tom69:Ono Dacie v těchto případech hřeší na to,že zkrátka člověk co si koupí relativně levné auto nebude mít ani peníze ani chuť se soudit.Ve zmazané diskuzi byla fota a byla to katastrofa.Dotyčnému bylo slíbeno,že mu auto budu zdarma opraveno,ale ne jako reklamace/to by mohl být precedens/-jak to dopadlo,no dá se tam dočíst.Jinak dle statistiky na webu Dacia v Rumusku dle ankety problémy s lakem mělo zhruba 10% Loganů,všechno bylo neuznané jako reklamace. -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:35
« Re: Re: Re: brzdy
Jasně, najal si mě Renault, Renault club je placený Renaultem, Renault platí reklamu v TV NOVA, takže se v Občanském judu objeví chudák Renault proti * Vrátnému... Nech té paranoi.
Nikomu to neříkej, jsem tajný agent...
Jsem člověk, kterého zajímají fakta, to jsis mohl všimnout. Proto mě, když už ztrácím čas psaním na toto fórum a hledáním tvých příspěvků po webu a pročítáním tvých stránek, zajímají všechna fakta. Kromě toho se domnívám, že znalost faktů může tuto diskusi pohnout dál. Pomalu se totiž toto téma stává vyčerpaným. -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:30
« Re: Re: brzdy
Petr65: Nevim proc mam z tebe pocit, jako by si te najal Renault CR
Proc to potrebujes vedet, to je to pro tebe tak dulezite :?:
Vis pro me je ted podstatne, dat vedet o chovani a pristupu Renault CR co nejvice lidem a tesim se na pokracovani reportaze v cr1 motozurnalu.
Vis co je zajimave, ze napr. diskusi o problemech s lakem u loganu, kde byly i fotky nekdo kompletne smazal. Neni to podivne, kdyz dle renault CR byly pouze tri pripady v republice ? -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:27
« Re: brzdy
Očekával jsem odpověď poněkud komplexnější.
Co nebylo opraveno, nebo s čím nejsi spokojen?
Zatím jsem nevybral, probíhá výběrové řízení.
Já nevím, jestli bych byl klidný, je možné že ano, je možné že ne. Co mohu říct s jistotou, volil bych k tomu abych byl ve svých právech uspokojen metody, které k tomu povedou, namísto ztrácením času a nervů vyšilováním po netu.
Hypotézy co bych si myslel o někom když .... nebo co by se stalo kdyby jsou tak dobré do Blesku. Řešením hypotetických kdybysmů ještě nikdo nic nedosáhl. Mě zajímají fakta: Rozbil kotouč > opravil nebo Rozbil kotouč > neopravil. "Kdyby" mě nazajímá.
Stejně tak ti můžu napsat, že kdybys postupoval jinak, mohl být úspěšnější, nebo kdybys oslovil naši společnost, že nebudeš mít žádné starosti... Kdyby... -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:20
« brzdy
Petr65: kdyz bylo auto v servisu, upadl pri cisteni mechanikovi brzdovy kotouc primo na hever a ten do nej udelal centimetrovou diru, nastesti se dotycny priznal a ani servis mi to nezatloukl a upozornil me na vymenu noveho. Otazka je jak by to ale dopadlo, kdyby kolem meho auta nebyl takovy cirkus. Nechci nikoho hanit, ale bohuzel jsem se uz s kvalitou znackovych servisu nekolikrat potkal jiz drive a bohuzel ve vetsine pripadu negativne. Predpokladam, ze ty bys byl na mem miste absolutne klidny. Jeste dovetek. Stacilo mi jenom pozorovat technika co se pokousel na trikrat vymenit vadne radio, to me zbavilo poslednich zbytku iluze o odbornem servisu.
Tak asi proto se na to tak divam.
PS: jake auta si vybral do firmy?
PS2: Jestli byly zavady odstraneny, rekl bych castecne, v sobotu jedu do servisu protoze nejsem se vsim spokojen -
"-- skrytý --" 19.01.06 18:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PETR65
Jestli to dobre chapu, muzu byt rad ze mi to nekdo laskave resil, ale ja jsem si kopil nove auto aby bylo nedotcene a ne odborne prestavene znackovym servisem 8-s To jsem si mohl koupit ojete. Chapes ze po tom vsem uz nemam k autu duveru !
na tehle adrese naleznete znalecky posudek, chvilku to trvalo, ale dle pravnika tim nic neporusim.
PS: Nikd jsem nechtel penize zpet, chtel jsem jen auto bez vad, coz se o tomto stale rict neda >:-[] ted uz jsou to sice "jen drobnosti", ale vzhledem k tomu, ze se to tahne uz od zacatku, tak to fakt stve!