Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
modus ponens 17.02.06 13:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Petr65: ja si pod schopnostou vyriesit zavadu predstavujem kroky, ktore vedu k jej odstraneniu, a nie kroky, ktore vedu k zmene nazoru zakaznika v zmysle, ze zavadu uz nepovazuje za zavadu. ;-)
Z tejto kauzy mam viac nez dojem, ze nebyt postoja a krokov, ktore Tom podnikol, tak by sa stale dotahoval so servisom (popripade s dovozcom), ci to je alebo nie je "v norme", resp. ci sa ta zavada vobec prejavuje. Mozno je to o slovickach a namiesto "schopnost vyriesit" by mohlo byt "ochota vyriesit", ale na veci to nic podstatneho nemeni. Ak by to boli schopni vyriesit, neodovzdavali by mu niekolkokrat auto ako opravene, pricom sa zavada veselo prejavovala nadalej. -
"-- skrytý --" 17.02.06 12:42
« Re: Re: Re: Re:
puvodne nedokazali vyresit problem s tahnutim vozu.
nyni nevi jak vyresit nepravidelny volnobeh a diru v plynu pri studenem motoru .... na moje puvodni dotazy odpovidali ze se jedna o normalni vlastnost, necistota v benzinu atd. Nyni se uznalo, ze se jedna o problem, na reseni se ceka ...... -
"-- skrytý --" 17.02.06 12:35
« Re: Re:
PETR: muzes definovat vady ktere si vymyslim, opravdu si myslis ze nemam nic lepsiho na praci nez si vymyslet blbosti.
Jen jsem si koupil nove auto a ocekaval jsem ze bude alespon chvili fungovat bez problemu.
to ze servis neni schopen nektere problemy resit neni muj problem, ale jejich. Kdyby dokazali zavady odstranit hned nemusel jsem travit cas psanim do diskusi ...... >:-[] -
"-- skrytý --" 17.02.06 12:15
« Re:
Zdá se, že i znalec, Ing Janoušek, jehož posudkem se tom69 tolik ohání má své mínění.
Citace ze závěru znaleckého posudku (viz link)
Ostatní vady jsou spíše generovány nespokojeností s výsledkem reklamací, táhnutí vozu doleva.
[odkaz]
Jinými slovy znalec prohlašuje, že si tom69 některé vady vymýšlí. -
"-- skrytý --" 17.02.06 12:11
« Bez nadpisu
Vibrace měří vibrační čidlo (čidlo chvění). Je to např. malej bazmeg (asi jako snímač tlaku oleje do škodovky), kde je na piezoelementu s velikou poddajností nějaká hmotnost, která se tak se netřese (má setrvačnost), ale čidlo jako takové se třese (je pevně spojeno s měřeným tělesem - volantem). Výstupní signál se snímá, musí se pochopitelně filtrovat a hledá se frekvenční a časový průběh chvění. Myslím že jsou metody které předpoví ano tohle může způsobit 1g na poloměru 17cm (oběžné kolo větráku) při 2.700RPM (motor na 4) a že dokážou zpětně dedukovat ano referenční vozidlo (druhé ke srovnání) má v těchto podmínkách nevyváženost méně než x g za situace že vše ostatní je totožné... Ale asi to přesahuje amatérské možnosti (nicméně Geofyzikální ústav ČSAV co měří zemětřasné pohyby by asi poradil víc.... 8-s )
PS: ulomenej list oběžnýho kola je lehce možnej. Znáte starý fény ETA, takový ty socialistický co měly dvě tlačítka (motor, teplo) a motor kolmo v rukojeti (radiální oběžný kolo - centrifuga)??? Tak do tohohle fénu mi spadnul za chodu šroub, urazil jednu lopatku a ta vylítla ven - fén normálně fungoval dál akorát nešel už udržet v ruce a dotyčnému vypadaly všechny zubní výplně, když se tím sušil... Takže co umí nevyváženost je jasný - zde tedy stačilo najít u popelnic druhej a vyměnit kolo na motoru a bylo spraveno... >:D >:D :D -
PP. 17.02.06 11:48
« Bez nadpisu
Clovece, bez urazky, stretnut sa taky clovek ako Ty s miernymi hypochondrickymi sklonmi a trochou stastia na vadny kus auta... to musi byt labuzo. Ak by som bol predajcom novych aut a poznal Ta osobne a videl by som Ta mierit ku mne do salonu, narychlo by som vyhlasil okamzitu inventuru a zamkol kram...
to celkem přesně vyjadřuje i můj názor... -
"-- skrytý --" 17.02.06 11:36
« Re: Re:
Že by ho měnil protože jsis stěžoval, že je hlučný?
Pokud se podívám do servisních protokolů, uvidím, že ti měnil spoustu věcí. Nezdá se mi, že by byl neoblomný. Nebo se mi tebou zveřejněné servisní listy zdají?
Ke tvému P.S: pokud je mi známo, znalec posuzoval větrák před výměnou, v době, kdy jsis nestěžoval na vibrace, posuzoval tedy jeho hlučnost a to dost amatérsky. -
"-- skrytý --" 17.02.06 11:19
« Re:
uz jsem si rikal, kam si se nam podel.
tak dobre, rekni mi kdyz je v jinych pripadech Renault servis tak neoblomny a nechce nic menit, proc by zrovna vetrak menil kdyz byl ok :roll:
... na druhou stranu bych cekal, ze stejne jako ty bude argumentovat Renault, ale nestalo se tak
PS: a jak by se daly zmerit vibrace do volantu ? -
"-- skrytý --" 17.02.06 11:14
« Bez nadpisu
Znalec také tvrdil, že nemá žádné srovnání, ale že se mu jeví, že je větrák hlučnější než u jiných vozů střední třídy.
Zde je vhodné povšimnout si že:
1.) nebylo provedeno měření hlučnosti
2.) nebylo provedeno strovnání s jiným vozem
3.) znalec subjektivně porovnává s vozy střední třídy, kam Mégane nepatří.
4.) znalec, zřejmě vědom si této skutečnosti, uvádí, že je možné, že se nejedná o závadu ale vlastnost.
[odkaz]
Jakožto člověk, který pracuje se znaleckými posudky takřka denně musím konstatovat, že v této otázce je posudek nedostatečný a měl-li bych podle něj rozhodovat, musel bych ho odmítnout a nechat vyhotovit jiný, který by zhodnotil chování větráku na základě objektivního měření hlučnosti a srovnání s jiným, případně jinými vozy téhož typu. -
"-- skrytý --" 17.02.06 10:46
« Re:
tech 15 min bylo samozrejme jen orientacne. i soudni znalec uznal, ze puvodni vetrak byl hlucnejsi nez je zdravo, myslis si ze by mi opravdu renault vymenil sam o sobe vetrak pokud by byl v norme s jinymi vozy. jsem presvedcen ze nikoliv.
No a osobne na 4 foukam pomerne casto protoze pritelkyne je vecne zmrzla a chce mit teplo ve voze. ;-) -
"-- skrytý --" 17.02.06 10:23
« Bez nadpisu
Clovece, billboard... to uz ani nekomentujem.
Pocuvaj, ty fakt mas vetrak zapnuty na 4. stupen 15 minut...? Ja neviem, ale to by mi najskor vadil ten hluk vzduchu prudiaceho cez mirezky a vsetky otvory, ako vibracie. Ja neznesiem mat vetrak na viac ako 3-ku po dobu dlhsiu, ako je nevyhnutne nutne na odhmlenie skiel. Bezne pouzivam 1-ku, obcas 2-ku.
A pri 4-ke kazdy vetrak vibruje, niektore viac, niektore menej.
Je este jedna vec, a to ze tie rotory mavaju take vyvazovacie pliesky, ktore sa nasadia na niektory z listov vrtule podla toho, aka je nevyvazenost - podobne, ako sa vyvazuju kolesa. Mozno ked Ti ten vetrak menili (uz naozaj nechapem, preco si vlastne ziadal vymenu vetraku, len tak, zo sportu? kazdy vetrak na 4-ke je hlucny), tak im ten vyvazovaci pliesok nejako odpadol. Alebo ti ho jednoducho zdrapili sami.
Clovece, bez urazky, stretnut sa taky clovek ako Ty s miernymi hypochondrickymi sklonmi a trochou stastia na vadny kus auta... to musi byt labuzo. Ak by som bol predajcom novych aut a poznal Ta osobne a videl by som Ta mierit ku mne do salonu, narychlo by som vyhlasil okamzitu inventuru a zamkol kram... -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:53
« Re:
uz si zjistuju za kolik se da pronajmout bilboard, opravdu me nebavi stale resit neci nekvalitni praci >:-[]
V renaultu rekli redaktorovi CR, ze jsem chtel auto opravit, tak co ted po nich porad chci. poslal jsem jim ofoceny protokol, kde sami dopsali do protokolu ,ze auto pristavuji k posouzeni stavu. Rekli, ze to nelze zadat do systemu, nebot tam takove zadani chybi. Proto to dopsal technik vlastni rukou. [odkaz]
Vsichni zucastneni na schuzce vedeli, ze opravovat auto nechci prave proto, aby nemohli zamest stopy (spatny dil uz je nenavratne pryc)Opakovane to zaznelo a vsichni souhlasili. Pak samozrejme probehla fraska s preventivni vymenou. Muze se mi pak nekdo divit, ze se mi to nelibi >:-[]
pokud by chtel nekdo prispet treba jen symbolickou castkou na bilboard (muze na nem byt jeho jmeno) muze se hlasit na mem emailu ;-) -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:37
« Bez nadpisu
Asi nezbývá než udělat to,co údajně provedl nespokojený majitel P307 v GB: auto slisoval a dal prodejci. Sice drsné,ale originální.
Ventilátor třeba není řádně upevněn.Nedokážu si představit,co za problém by mohl být.Chybějící list větráku snad ne. Záhada...nebo tam něco při výměně zapomněli. -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:24
« Re:
Pred vymenou byl ventilator jen akusticky hlucny bez vibraci, popisuje to i soudni znalec, Renault ho tak jako ostatni "preventivne vymenil". Dusledek je, ze ted je hlucny takrka jako predtim, nicmene se jeste pridalo brneni do volantu, na ktere se to prenasi pravdepodobne z nevyvazeneho rotoru 8-s Predpokladam, ze Renault rekne, ze je to ok, ale pak bych nejradeji nekoho vzal, prichytil mu ruce rychloupinaci paskou k volantu a nechal ventilator 15min bezet, jsem zvedavy co by rikali potom ............ :roll: . -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:06
« Bez nadpisu
Aha, tak to ja uz se v tom ztracim... Ja prave mel dojem ze servis spravoval cosi na ventilatoru nebo okolo nej z nejake jine priciny (nejake pukani vrzani ci co - uz nevim...). A po navratu ze servisu ze prej hlucnej vetrak - tedy hlucnej aspon ja chapu tak vrze skripe piska houka knoura bzuci... A hle on vlastne i hazi - takze me napadlo ze servis asi sundal vrtuli z osy (a kus ji pri tom ulomil ci zpet vratil jinou - lepsi) z duvodu, ze spravoval motor. Nebo to hodil na zem cely - taky moznost. Jestli to je cely jinak sorry za matlani patlani a mateni ostatnich, ale je toho tolik ze v tom mam uz gulas... 8-s 8-s :? -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:58
« Bez nadpisu
Tamtam: ale to som mu tu uz pisal, ze vacsinou vibracie robi nieco, co nasada na rotor (napr. listy, ktore padaju zo stromov). Po case sa to samo odstrani. A ked nie, tak za pol hodinu musi byt ventilator von a vycistit to rucne. A je po probleme.
Neviem si dost dobre vyobrazit, ako by sa mohol ulomit list vrtule inac, ako tym, ze bol ventilator vonku a niekto nim smaril o zem. Skor by som povedal, ze nejaka ta spina... -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:45
« Bez nadpisu
Ohledně větráku: těď konečně jsem to asi pochopil... Celou dobu jsi psal že je hlučný (tj. akusticky hlučný). Teď koukám, že ale brní do volantu, tedy že se mechanicky chvěje - takže dotazy jestli my ostatní máme hlučné větráky je trochu zavádějící a je třeba se ptát jestli máme vibrující větráky... Protože to co popisuješ se stává obvykle když se rotační hmota (nasazená vrtule) stane dynamicky nevyváženou, což jinými slovy lze chápat např. tak, že se kus vrtule odlomil (a servis úlomek pečlivě odstranil aby nikde nerachtal) a teď tedy rotující vrtule hází a třese svým úchytem. Akustický hluk, na který jsi nás dotazoval by v této situaci byl nepodstatný jev, chybou by bylo přímo to mechanické chvění z nevyváženosti. Ale to je jen hypotéza, pro lepší představu holt musíš být příště technicky přesnější... :? -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:08
« Bez nadpisu
Jarous: Leden je ošidný měsíc, podle něj se nedá určit trend. Nic to nemění na faktu,že Mégane5D či 3D jsou asi "out", sedan a GT stále hezké, Laguna2 se liftutím moc nevyvedla-myslím přední masku(ta je obecně nevýrazná a jiní mají daleko krásnější=Avensis,M6,Accord,Mondeo,P407,… /> Kvalita-mně se nechce věřit,že třeba Yaris vyrobený ve Francii je dramaticky kvalitnější než Clio. Dělají to titíž lidé s tou samou mentalitou.Příkladem je Kolín:standardy kvality od Toyoty a jízda s těmi auty mi připomněla dobu, kdy jsem měl polského "Malucha".Obrazně řečeno. Za tu samou cenu jsem koupil Swifta a seč má své mušky,tak je to jízda o třídu někde jinde.Celé je to někde jinde(když se srovnají auta se stejnou výbavou vč. klimy,hlavových vaků atd).
Nicméně to může být signál(pro Renault), na druhé straně mají Vůz roku,vyhráli F1-tohle vše jde mimo mně,ale neodhadnu,jak to na lidi může(nemusí)působit.
Bude autosalon v Paříži a tipuji,že budou novinky-nicméně může být pozdě. Beru. Protože auto bývá hotové o chvilku dřív, není zase takový problém premiéru uspíšit o půl roku,když pro nic jiného, "nažhavit" zákazníky,aby vyčkali na novinku. Je to boj. -
"-- skrytý --" 16.02.06 17:50
« Re:
IT: promin to mi uniklo. co se tyka toho telefonu, jsou tam dve veci, pokud se zavada projevi v prvnich sesti mesicich je na zakaznikovi co si vybere, zda vymenu nebo opravu. Ve valne vetsine servis vyhovi pokud se nejedna o nejakou drobnost (napr chyba v softu). bohuzel tim, ze se vyplni ZL se musi postupovat tak, ze se to posle do servisu a ten provede zasah. Samozrejme muzes navstivit i znackovy servis, kde jsou schopni resit reklamaci i do hodiny (bohuzel si uctuji expres priplatek 200KC) , samozrejme tlacime na dodavatele aby nam dali lhutu napr. tyden pro vraceni zbozi pokud se projevi zavada ale je to bez odezvy. Ackoliv patrime mezi nejvetsi maloodberatele neni to nic platne. pomohla by zakonna uprava, ale to by se zakonodarci museli trochu vic snazit a neresit svoje platy :-) ...... pokud budes potrebovat poradit ohledne reklamace telefonu, klidne mi napis, poradim ti.
a ted k autu, zasadni vec tahnuti je zda se odstranena. bohuzel je par veci ktere me stale trapi.
hlucny vetrak - po vymene slouzi jako masazni strojek, kdyz jej zapnes na 4 stupen brni me od volantu kam se to prenasi ruce, je to hodne neprijemne nebot to prehlusi i chod motoru
nepravidelny volnobeh - cele auto se chveje, chci aby to bylo v poradku
dira v plynu - je otazka co me bude stat oprava az to bude po zaruce, renault zatim nevi jak to vyresit
skripani vseho v aute - s tim uz jsem se pomalu smiril i kdyz je to ve vetsi mire nez pred opravou
no a na zaver bych byl rad aby Renault prznal ze auto opravil protoze tam bylo neco vadneho a ne preventivne
a take aby poopravil sve tvrzeni, ze jsem chtel auto opravit, kdyz bylo jasne na schuzce domluveno , ze seposoudi celkovy stav pro pripadny soud, jak to dopadlo vite
jo a renault ted tvrdi, ze jsem si pral vozidlo opravit, co pak ale znamena toto [odkaz]
(je to dopsano jejich rukou, nebot jim pry to system neumoznuje zadat primo do pocitace) -
"-- skrytý --" 16.02.06 13:32
« Bez nadpisu
viados: Jistě, o tom to je. O serioznosti Toyoty.
Pokud ale po tahanicích vše u Renaulta vyměnili(pokud jsem pochopil,auto už jede rovně) a Tom problém stále ventiluje, stane se jeho počínání kontraproduktivní, lidé se nakonec přikloní k názoru výrobce či prodejce(počty prodaných aut tomu nahrají), takže jde o to najít míru, kam ještě na někoho tlačit a kdy už ne,tj. kdy s kritikou přestat.
Pokud je auto v pořádku,seč si do protokolu napsali nějaký blábol o prevenci,už nemá moc smysl se dál snažit kritizovat.
Tom jako prodejce či člověk z reklamací cudně přešel moji zmínku o dceři, která koupila nabušenou Nokii, studuje,stála řádově 10 tis. a vrže zadní kryt-prodejce v Praze uznal,ale lhůta 30 dnů.Já vím že v souladu se zákonem, ale: ať mi netvrdí,že jinou nemají.V Praze....Tak se brání i Renault výměně auta. Princip je stejný.
Auto nechce vyměnit ochotně nikdo.Je to jako s pojištěním.Klientem jsme při podpisu smlouvy a placení,ale pokud mají platit oni,tisíce výmluv,protahování...lidé ze servisů by mohli vyprávět.
Česká poj.: do 5 dnů! Povídali že mu hráli. Majitel prodejny mi včera uváděl, jak čeká na proplacení faktury z prosince 2005 a je polovina února. >:-[] -
"-- skrytý --" 16.02.06 10:10
« Re: Re: Re: NAPR.
jedine co uz ted po tech mesicich po renaultu chci, je to aby priznali ze tam byl vadny dil a oni jej vymenili. Bohuzel budou neustale opakovat svoje tvrzeni, ze tam nikdy zavada nebyla a oni mi preventivne vymenili dil jen pro moje modre oci ackoliv mam posudek a pisemne povrzeni o opaku. I kdyz prodejce sliboval kompenzaci za problematicke uzivani vozu po dobu pul roku, najednou o nicem nevi. Zajimave je, ze dle slov tiskove mluvci Renaultu jsem chtel auto pouze opravit ackoliv mam pisemne potvrzeno na prijimacim protokolu, ze zadam posouzeni zavad a vsichni vedeli ze opravu nezadam. ...........
ps: miro a spol. gratuluji k vitezstvi nad rusy :D -
« Re: Re: NAPR.
Ono i první Avensis měl špatné brzdové destičky,teď zase hadička,dokonce mám pocit,že v úplně prvních sériích byla chyba ve sloupku řízení.Toyota to potichu zametla a vše vyměnila.
Myslím si, že kdyby Tomovi jeho problém potichu odstranili jako u té Toyoty a netvrdili, že žádný problém není, tak by nikam nepsal tisíce příspěvků a byl by spokojen. Horší než samotné závady jsou situace, kdy ti tzv. autorizovaní servisáci tvrdí, že ona závada je normální stav a doplní to hláškou "co byste chtěl". -
"-- skrytý --" 13.02.06 20:59
« Re: Re: reklama
Je pravda, ze Tom69 to uz trosku prehana na internetovych strankach a uz sa to ludom nechce ani citat, ale z druhej strany ho musime chapat, co sa mu stalo a nemoze si pomoct a to je na tom to najhorsie.
Aby ste mali trosku prehlad, ze taketo problemy nema len Tom69, ale aj ini vodici s inymi znackami, pozrite si:
www.iprima.cz video - nejista záruka - 02.02.2006 -
"-- skrytý --" 13.02.06 09:28
« reklama
Jenyk: v reklame opravdu nedelam a uz vubec ne pro renault, zda se ti to snad jako pozitivni PR kampan. Jestli je ti natolik sympaticky pristup renaultu, tak sup sup pro nove auto, ceny jsou ted vice nez priznive 8-s
Havci: ze se tak chovaji vsichni, to prece neni omluva -
havci86 12.02.06 21:54
« Re: Re:
Myslim ze to by bylo u vsech znacek kdyz ne stejny tak podobny. Tim nechcu branit Renault ze kdyz to delaji ostatni ze to muze delat i on. Ale treba znamej mel Skodu Feliciu combi skoro v plny vybave a neco mu na ni nefungovalo a misto toho aby mu to opravili (kdyz uz ne vymenili) tak ho poslali z Brna aby si s tim zajel do Mlade Boleslavi ze tam na to mozna prijdou. Ne aby to oni zajistili a dali mu po tu dobu nahradni auto (jak dali tobe). Proste ne jenom Renault to takhle praktikuje -
"-- skrytý --" 12.02.06 21:25
« Re:
IT:porad me nechapes, tady nejde o jedno nepovedene auto. Tady jde o pristup nekterych prodejcu ale hlavne Renault CR, ktery odmita prevzit zodpovednost za svoje vyrobky. A jejich reklamacni oddeleni, zkus si tam nekdy zavolat nebo napsat. Jejich odpovedi, to je k smichu i k placi zaroven. -
"-- skrytý --" 12.02.06 20:50
« Bez nadpisu
Tom69: To vím dávno,že to flinkají všichni,proto jsem ti psal, že tvé všudypřítomné odkazy na tvůj problém na čeckých netech se už staly kontraproduktivní. Zpočátku ti možná lidé fandili,ale dnes už je to únavné.
OK,jeden Mégane v ČR se nepodařil? Co z toho plyne? Pro mně NIC.Absolutně NIC.
Je to asi jako když jsem nechtěně vytočil kohosi u Mazdy6 , kdy se majitel oháněl, že němci ji testovali na 100 tis km a měla nejméně poruch. Sice jí samo(ne od kameme) prasklo asi 2-3 krát čelní sklo aj, ale vyšla jim vítězně.Vyšla a má být?
Laguně zase odešlo turbo,přitom turbo od stejného výrobce má řádově každý druhý turbo motor v EU. Nikdo neví, jak s tím autem 20 či kolik řidičů zacházelo. Prostě náhoda.
Z hledista statistiky má jejich tabulka,kdy otestují a rozeberou jeden jediný kus nějakého modelu stejnou vypovídací hodnotu,jako tvůj Mégane, tj. NULOVOU.
Zkus to pochopit a budeš se mít líp. -
"-- skrytý --" 12.02.06 20:34
« Všichni to flinkají,naprosto všichni.Nedělej si iluze.
IT:Všichni to flinkají,naprosto všichni.Nedělej si iluze.
Víš nějak se s tim nechci smirit, kdyz budeme takhle vsichni rezignovat u vseho, tak budeme dal bez remcani jezdit pendolinem a jist "me oblibene" shnile maso z hypernovy .... :? -
"-- skrytý --" 12.02.06 19:15
« Bez nadpisu
Tom69: Už jsem to jednou psal:kamarád švýcar,Volvo XC 90,koupené ve Švýcarsku,servisováno rovněž-v zadní části něco klepe,vše opakovaně rozebírali a nic.Klepe to stále,nyní po záruce. 14 dnů před koncem mu u domu bouchlo v samočinné převodovce.Přesto si lidé Volva kupují. Jeho žena:Corolla,tvrdě se sjížděly přední kotouče a servis neuznal.Prý nečistoty. Bylo evidentní z det.pohledu na plochu,že špatné tep.zpracování,vydrolovaly se částice materiálu a ty dělaly další rýhy(pitting).
Vyřešili to prodejem a koupil Octávku L&K Combi,nějakou zakázku(stejnou měl i Kulhánek), stála přes milion. Bylo ,resp je tam vše.Na tom autě nebyla jediná porucha a najeto asi 140tis. Těší se,že Volvo prodá a koupí další Octávku v plné výbavě.
Občas se nepodaří každému.
Můj mechanik v práci:ten už řešil tolik problémů se spolehlivými japonci,servisy je odpálkovali,Mazda trvala na tom,že motor na 626 je OK, on jej rozebral a byla chyba-prasklá trubka u olejov.čerpadla.
Všichni to flinkají,naprosto všichni.Nedělej si iluze.
Nebudu ti posílat odkaz na stránku o problémové Laguně,neb tam přispíváš.A přesto jsem ji koupil. Jedno auto totiž není statisticky relevantní a nevypovídá o ničem. Kdosi tam píše,jak zlobí služební Laguna. No jo,já si na služební musím vydělat,žena též,ale jsou lidé,pro něž služební=dostanou od firmy a jezdí co to dá. Pak to auto podle toho vypadá a dopadne.
Bezohledné zacházení nevydrží žádné auto. -
"-- skrytý --" 12.02.06 18:13
« Prehled
Tento prehled i kdyz se netyka ciste renaultu take muze vypovidat o tom, ze vse neni asi tak "kristalove ciste" jak by mohlo byt . A kdyz se podivas na anketu uvedenou na zacatku fora, take zadna slava.
Domníváte se, že je přístup prodejců (servisu) nových vozů k zákazníkům při řešení reklamací korektní?
Ano, nikdy jsem neměl žádný problém. Nestěžuji si.
79/45%
Ne, měl jsem problém,ale vyřešil jsem ho návštěvou jiného prodejce. Nyní jsem spokojený
35/20%
Ne, jsem velmi nespokojený, ale neřeším to.
44/25%
Jsem nespokojený, problém řeším s pomocí právního zástupce
19/11%
Celkem hlasovalo: 177
Neuvadim, ze by Renault prodaval same vadne kusy, cituji :
Tyto stránky by proto měly sloužit potencionálním i stávajícím zákazníkům jako zdroj informací o možných problémech spojených s nákupem nového vozu. Nutno dodat, že fandou značky Renault jsem od útlého věku a za posledních 16 let jsem k naprosté spokojenosti vystřídal vozy R5, R9, R11, R20, R25, TWINGO II. U současného typu RENAULT MEGANE II se bohužel objevily problémy, které jsou předmětem těchto stránek. Věřím, že firma Renault kvalitní vozy vyrábět dokáže, bohužel tomu tak není v mém případě.
Stále nedokážu pochopit, že společnost jména a velikosti jakou Renault je, není schopna přiznat, že by mohl brány továrny opustit byť jeden jediný vadný kus a podle toho se o svého dříve spokojeného zákazníka postarat.
Je na kazdem jak se rozhodne, ja jsem nikdy predtim na podobne stranky nenarazil, ale pokud by se tak stalo, rozmyšlel bych se pred nakupem a pravdepodobne sel o dum dal ....... -
"-- skrytý --" 12.02.06 15:34
« Bez nadpisu
Tom69: Těch 518 hlasů=77% ještě nic neznamená. V otázce je slůvko "mohou".Takže mohou,ale nemusí.Třeba ti chtěli udělat radost, tak klikli na ANO.
Máš jistotu(zpětnou vazbu), že si nikdo z nich Renauta nekoupil nebo v budoucnu nekoupí? Já vím že nemáš a nebudeš mít,proto ji kladu.
Takových dotazů je na netu dnes a denně spousty. Je tam málo NE, seč jsem pro ANO, kliknu na NE.
Dobře, 518 lidí si nekoupí ale přes 10 tis si koupilo a kupují od začátku roku zase.
Statistiku prodejů za leden 2006 máš zde. Renault prodal 497 ks,tj 6,35%.Mégane 143 ks....
[odkaz]
Tvoje snažení sice chápu,ale už je kontraproduktivní. Lidé si řeknou: No jo,jeden nespokojený majitel,ale prodali přes 10 tis, v EU snad zase nejvíc,nebo je o chlup předběhl VW..? Nevím jak jezdíš do Francie,já dost.Fr.autama se to tam hemží a nejsou to jenom poslední modely. Lidi nepřesvědčíš,protože,pokud by to fakt byly takové šmejdy,tak to neprodají(jako že P307 je-ale tam asi do koupě kecají ženské-viz požáry,ale i jiné problémy).Obecně ta fr.auta jezdí a jezdí a nic s tím neuděláš.
Já mám až na jednu drobnost s Lagunou zatím kliku,je fakt,že do značkového servisu nejezdím a možná právě proto to jezdí a tu věc si odstraním sám tak za rok?Asi...Seč je to ropák,týden jsem to nechal stát na mrazech,protože jsem jezdil s jiným autem,tak to chytlo hned napoprvé při asi minus 20C. Normální obyčejné auto,spíš tomu říkám spotřební zboží.Ani desky nebyly přimrzlé ke kotoučům.Pohoda.U Mazdy si kdosi stěžuje,že mu po 50t drnčí palubovka na M6.Kamarád má na L2 přes 85tis,má tam kola 225/45R17 a nevrže nic.Tak si pak vyber.Zbytek mu funguje také bez problémů. -
"-- skrytý --" 12.02.06 14:22
« Re: Re: NAPR.
To mas pravdu, tady cely problem nevznikl jen kvuli neodstranene zavade jako spise kvuli chovani a pristupu prodejce a dovozce. Pokud dostanu svoleni od autora jednoho zaznamu, uslysis cim musi clovek prochazet v pripade reklamace u Renaultu (jinde zkusenost nemam tak proto). Vetsinou se doprosujes neceho co by melo byt automaticky a nemel by o tom prodejce diskutovat.
Jasne ze jsou nejprodavanejsi, jejich ceny a reklama stale zasahuje vetsi pocet lidi nez moje snaha, ale porad je to lepsi nez byt uplne ticho.
Zas tak marne to neni, viz anketa .....
Mohou informace získané na těchto stránkách nějakým způsobem ovlivnit vaši volbu při nákupu nového vozu?
Ano, výrazně. Ztratil jsem zájem o značku Renault
518/77%
Jeste dodatek, ten muj web vzniknul az na zaklade dohadu, takze nebylo to tak, ze bych udelal web a pak rekl prodejci, podivejte se co se docte spousta lidi, nechcete s tim neco udelat. To bylo jen vyusteni bezmoci v te chvili. -
"-- skrytý --" 12.02.06 13:49
« Re: NAPR.
Tome69: Nicméně uznej,netvrdím,že nemáš s autem problém, ale psal jsi to všude,kde bylo něco o Renaultu, vč. idnes.cz aj. serverech a výsledkem je,že loni byl Renault dovozcem č.1. Takže lidé asi kupují podle jiných kritérií,něž je několik lidí na netu a jejich názory.
Ono i první Avensis měl špatné brzdové destičky,teď zase hadička,dokonce mám pocit,že v úplně prvních sériích byla chyba ve sloupku řízení.Toyota to potichu zametla a vše vyměnila.
Dcera si koupila trochu lepší Nokii,potřebuje být spojena i e-mailem se světem stále a všude,trochu vrže kryt-bude to do měsíce. Sice bude,ale měsíc je dost dlouho.Mobil se dá vyměnit i na počkání,myslím...
Auto je složitější,tak to trvá déle. Měnit auto není ochoten žádný výrobce či dovozce.To vím. ;-) -
"-- skrytý --" 12.02.06 11:31
« NAPR.
Automobil Volvo S80 a XC 90.
Typ/číslo modelu: S80 a XC 90 se šestiválcových motorem, vyrobený jako model roku 2005 a 2006.
Země původu: Švédsko.
* Obrázek není k dispozici.
Nebezpečí úrazu. V některých vozech může být krátká vzdálenost mezi startérem motoru a okolními komponenty. V důsledku toho může dojít ke zkratu a k požáru v elektroinstalaci. -
"-- skrytý --" 12.02.06 10:40
« Re: info
Jsou i stránky
www.spotrebitele.cz
Tam v RAPEX hledat a najde se (poruchy se mi nechce psát,ale docela vážné a trošku ohrožují život,jinak nic...)
53/2005 - terénní Nissan
50/2005 - Opel Vectra a Signum a Toyota Hulix,4Runner
48/2005 - Volvo S80a XC 90, Peugeoet 307+Berlina(jedna P307 tento týden shořela poslanci ve sněmovní garáži-dovozce u nás se dosud tvářil,že vše OK)
47/2005 - plynový boiler JUNKERS- riziko výbuchu! Ať je někdo z jiné branže
44/2005 - Peugeot Partner
40/2005 - Audi A6
37/2005 - KIA Sportage
a tak by se dalo pokračovat, spousty skůtrů, motocyklů od věhlasných výrobců, najde se tam i M-B SLX s pravostranným řízením, kdy při bočním nárazu vystřelí vaky na opačné straně..o))), nebo riziko požáru Mazdy RX8 a cosi na podvozku atd,atd....
Takže nejenom Renault,ať jsme spravedliví. ;-) -
"-- skrytý --" 12.02.06 01:55
« info
[odkaz]
jak jsem tak brouzdal tak jsem objevil toto hlaseni, tak jej pro jistotu uvadim pokud by se to nekoho z vas tykalo .......
Týdenní přehled hlášení v systému RAPEX – 46. týden 2004Dodávkový automobil Renault Master II, fáze 2 (všechny verze).
Vyrobeno ve Francii.
Riziko zranění. Riziko nedostatečného upevnění volantu. Při pohybu a otřesech automobilu hrozí ztráta kontroly řízení.
Týdenní přehled hlášení v systému RAPEX – 25. týden 2005
Automobil Renault Megane II Sport Country.Vyrobeno ve Francii.**Obrázek není k dispozici Hrozí nebezpečí poranění. Možný kontakt předních trubek katalyzátoru a brzdových destiček, následkem čehož může dojít k jejich poškození a ke snížení brzdové funkce.
........ tady nevim jestli je preklad uplne spravny, nejde mi do hlavy jak by se mohly potkat desticky s necim dalsim, nicmene v Renaultu budou jiste vedet o co jde
Týdenní přehled hlášení v systému RAPEX – 27. týden 2005
Osobní automobil „Renault Espace IV”, typ s benzinovým motorem; vyrobeno v období od 7.11.2003 do 2.4.2004 včetně. Modely vybavené pomocným systémem vytápění.
Hrozí nebezpečí požáru. V důsledku nepozorné manipulace při opravách či úpravách topného systému může druhý topný okruh vytápěcího systému aktivován a může dojít k jeho přehřátí. Skrz ventilátory může do automobilu proniknout zápach a kouř z pálícího se zařízení, přičemž vytápěcí systém může být ještě více poškozen.
Týdenní přehled hlášení v systému RAPEX – 34. týden 2005
Motorové vozidlo – osobní automobil „Renault Modus“ vyráběný do 05.04.05 . Riziko vzniku poranění. Nesprávnéusazení hřídele řízení může ovlivnit stabilitu řídící funkce.
Motorové vozidlo – osobní automobil „Renault Clio 2“ – data výroby od 08.05.03 do 18.11.04
Riziko vzniku poranění. Riziko vzniku zkratu ve spínači klaksonu ve volantu a ovlivnění modulu airbagu - může dojít ke špatnému fungování všech tří uvedených komponent. -
"-- skrytý --" 11.02.06 11:19
« pro laffa i pro ostatni, co se ptaji ,,,
ne kazdy je priznivcem ODS, ne kazdy je priznivcem CSSD, proste jsou dva tabory lidi, ktere se nikdy neshodnou, stejne tak je to v mem pripade. Fandi mi vetsinou ti, kteri se jiz do podobnych problemu dostali a vedi co je to bezmoc proti aroganci. Ne kazdy ma chut a naladu s tim bojovat, bohuzel moje vlastnost je takova, ze kdyz citim neferove jednani snazim se s tim neco delat. jak uz jsem psal drive, nemam rozpocet na PR jako Renault. Takze se se mnou budete jeste nejakou dobu potkavat, bohuzel. Po pul roce tahanic, problemu a slibech nenabidl dealer potazmo Renault CR nic co by bylo alespon malou naplasti na vznikle problemy. To ze auto opravili je jen diky tlaku, ktery jsem na ne vyvijel. Musel jsem se pracne domahat neceho co je dane ze zakona. Obcansky spor s dealerem, co se zmeni? Nekde stranou budeme spolu bojovat a vse pujde ve starych kolejich. Dealer vuz nevyrabi, tak proc by mel nest nejvetsi zodpovednost. Mate snad pocit, ze bychom vedeli o tom, ze hypernova i jine retezce prodavaji shnile maso nebyt jednoho reznika, ktery si to nenechal pro sebe. Jste tak naivni, ze byste se domnival, ze by takovym gigantum jako je Renault zalezelo na zakaznikovi. To vite ze ne, kazdy jsme jen cislo v prehledu nic vic. Ale co kdyz nebude kricet jeden nespokojeny zakaznik, co kdyz dojde k poklesu prodeje, nebude to preci jen duvod k zamysleni ci zmene pristupu. Vzdy je co zlepsovat.
Ja osobne jiz v tuto chvili s nejvetsi pravdepodobnosti nic vic neziskam, co jsem ale ziskal navic je ohromna zkusenost a co jsem na druhe strane ztratil jsou iluze o znacce která mne provazela od utleho veku. A po všech modelech Renault které jsem vystridal je tento muj POSLEDNÍ.
A vite proc? Ne proto, ze by byl nekvalitni, ale proto jak se tato společnost stavi ke svým zakaznikum, kteří se dostali do problemu !!!
Tom Vratny -
"-- skrytý --" 10.02.06 17:09
« Renault web
Ekonomické cíle
Program snižování nákladů a optimalizace investic bude využívat zejména synergetické efekty z Aliance s Nissanem.
- snížení nákupních nákladů o 14 % v průběhu 3 let
- 12 % snížení výrobních nákladů, zvýšení průměrné míry využití kapacit ze 60 % v roce 2005 na 75 % v roce 2009
- snížení nákladů na logistiku o 9 %
- snížení režijních nákladů, které se z 5,1 % obratu v roce 2005 sníží na méně než 4 % obratu v roce 2009
Výkonnost podniku se bude měřit růstem operativní marže, přičemž cílem je dosáhnout v roce 2009 6 %. Cílem bude trvale zajistit pozici nejhospodárnějšího evropského výrobce běžných automobilů.
Správní radě Renaultu bude předložen návrh lineárního nárůstu dividendy z dnešního 1,8 eura na akcii na 4,5 eura na akcii v roce 2009.
Renault, autoweb.cz -
"-- skrytý --" 09.02.06 21:15
« Zaruka v ruzných státech - jen pro zajímavost
Rumunsko: 2 roky nebo 100.000 km, s jednou výjimkou: (téměř) všechno mezi silnicí a šasi - jen 20.000 km (zvláště prvky zavěšení).
Malta: 2 roky, neomezená vzdálenost
Řecko: 2 roky, neomezená vzdálenost
Švédsko: 2 roky nebo 60tis km
Austrálie: 3 roky nebo 100tis km
Anglie: 3 roky nebo 60.000 mil
Dominikánská rep. : 2 roky nebo 50tis km -
"-- skrytý --" 09.02.06 15:02
« aktualne
dobry den,
pred chvili mi volali z renaultu, ze generalni reditel nechce abyste chodil. ...
me rekli ze se s vama budou bavit uz jen po linii pravniku.......
tuto informaci jsem prave obdrzel od reportera se kterym jsem mel navstivit importera ..... co si mam o tom myslet >:-[] -
"-- skrytý --" 09.02.06 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sl.Ostravská
tom 69: koukni do mailu.
Víš já chtěl jen nápravu věci, ale poté co mi technik řekl, že ještě neopravoval autoklimu zahlodal červík, dorazilo mne, že pokud neucítí smrad jeho nos je to jen můj problém a na mou rodinu,že kašle >:-[] poslední kapka >:-[]
Poslal jsem stížnost na SDA a ČOI......... viz mé příspěvky. -
"-- skrytý --" 09.02.06 14:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sl.Ostravská
Co jsi jim provedl, ze ti poslali vyhruzny dopis. Me jeste zadny neposlali, respektive radeji prestali uplne komunikovat. V pondeli k nim jdu v doprovodu redaktora Mototzurnalu, tak alespon bud mit svedka kdyby to chteli prekrucovat. No jsem hodne zvedavy, jestli to nechaji pouze na tiskove mluvci nebo tam bude pritomen i nekdo dalsi? :roll:
PS: uz si ani nahodou nemylim, ze mi nekdo od Renaultu vyjde vstric, ale neminim to tak nechat. AUTA S RYTMEM ZIVOTA dala memu zivotu za posledniho pul roku opravdu rytmus >:-[] -
"-- skrytý --" 09.02.06 13:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Sl.Ostravská
Renault u mne skončil. Poté co jsem dostal výhružný dopis jsem je odsunul na konec řebříčku někam pod kravské lejno.
Dělat reportáž podle právníka není nevhodnější s ohledem na předchozí stav věcí. Tudíž jen sleduji boj vás co si ještě myslíte, že jim velký R vyjde vstříct. Jen by mne zajímalo kolik zamněstnanců od R. jezdí jejich vozy. Zatím mám osobně trystní zjištění, že je to jen velmi mizivý počet. Proč asi?
Sl. je placená aby byla důležitá a komisní.
Sir Anton na pivo nechodím, ale osobně bych to rád slečně řekl do očí, protože o mně říká samé lži. Spojka mi smrděla, ale technik mi to samé ukázal i u RMG II s 1500 km - prý materiál a malý motorový prostor. :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Sl.Ostravská
A ty budes jeste kupovat dalsiho renaulta Very Happy
Noooo, podle sl. Ostravské je to jediný způsob, jak si ověřit, že Renault je nesmírně kvalitní značka bez technických problémů a s fantastickým servisem. A navíc bych pochopil, že nějaké pomluvy někde v diskuzi na webu jsou jen "jedna paní povídala" a ve skutečnosti jim strašně křivdí. Tak nevím?!? Asi bych jim měl dát šanci a koupit si tam auto za 600 bez DPH! >:-[] hehehe
Popravdě, chci O II nebo Focus. Megan má oproti OII výhodu, že v N1 úpravě má pořád ještě okenní airbagy. V sérii. Škoda je neumožní ani dokoupit. A megan je mnohem levnější než Octavia nebo Focus. -
modus ponens 09.02.06 12:43
« Re: Re: Re: Sl.Ostravská
slon72: (neber to v zlom)
Tu k..... bych rád nakopal.
nezlob se to nepůjde. Jsou tam jména a už takhle to mám s velkým R sečtené jeko problémista
Z tohto mi nie je jasne, ako si to nakopanie predstavujes. V krcme pri pive s kamosmi? ;-)
Mena sa daju vypipat... -
« PR Renaultu
to Tom69 - ahoj, neodolal jsem a napsal do Renaultu, jestli už vychytali časté mouchy meganu (táhnutí do strany, smrdící klima, odcházející kliky, zadní stěrač...takové ty klasiky, já to auto původně opravdu chtěl koupit, teď těžce váhám). Odpověď paní Ostravské zněla, že Renault žádný takový problém neregistroval. Poslal jsem odkaz na Tvou stránku a tuhle diskuzi. Prý to je ojedinělý problém jednoho potížisty - ta geometrie :)))
A smrdící klima prý byla v jednom rovněž "potížistickém" případě odhalena jako smrad ze spojky, protože s tím "majitel neuměl jezdit". Takže všem, kterým smrdí klima v meganu bych asi měl přetlumočit vzkaz od Renaultu - s autem nic není, naučte se pouštět spojku!
No uznejte, že takhle si dělat * ze zákazníků, to se jen tak nevidí >:-[] -
"-- skrytý --" 03.02.06 11:17
« Re: Re: megane .... levobocek
ahoj, musim uvest veci na pravou miru, po vymene pruzin se vozidlo zatim chova tak jak by melo, to znamena ze ty pruziny byly pravdepodobne vadne. Jde spis o to, ze Renault nechce uznat ze byly vadne protoze v pripade opakovani zavady by nastal stejny kolotoc jako na zacatku. -
« Re: megane .... levobocek
Nemám slov, co víc po tobě prodejce chce? Závada prokázana, sám jí uznává, odstranit nejde (pokud by šla, tak by jí už odstranil - ne?). Otázka soudu se už tady diskutovala - krajně nevýhodné pro spotřebitele. Tady už je fakt každá rada drahá - tvůj přístup je asi jediné řešení. Možná bych zkusil TV Nova - to by medializaci hodně pomohlo a vedení Renaultu by muselo raegovat. -
"-- skrytý --" 02.02.06 15:54
« megane .... levobocek
Vyjadreni soudniho znalce [odkaz]
Vyjadreni prodejce
[odkaz]
Vyjadreni vedouciho servisu RC Zlicin
Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.
Vyjadreni redaktora Motozurnalu CR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.
a na zaver vyjadreni technickeho oddeleni Renault CR
prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece (puvodne preventivni, po tydnu dohadu bylo toto sluvko vypusteno) zasah - vymena pruzin predniho perovani.
Je skvele, ze ma Renault CR takove odborniky, kteri od stolu poznaji ze vuz je v naprostem poradku, kdyz jini jejich kolegove kteri s vozem jeli pravi neco jineho. Proc se Renault tak brani napsat, ze se jednalo o vadny dil? Odpovi mi nekdo na tuto otazku?
Panove dnes jsem natacel pokracovani reportaze o mych problemech pro Motozurnal a redaktor CR1 by rad vyslechl i dalsi uzivatele Renaultu. Takze pokud byste nekdo mel zajem sdelit svuj pribeh tak me prosim kontaktujte. :roll:
Diky Tomas V. ;-)
Ale aby to nevypadalo, ze neustale jenom fnukam nad blbostma.
Cely problem vznikl na zacatku v dusledku pomerne arogantniho pristupu prodejce Auto Freiberg a Renault CR. Kdyby tenkrat nekdo rekl, pane Vratny je neprijemne ze se objevil problem, pokusime se s nim neco udelat a protoze jste s tim mel jiz nejakou dobu neprijemnosti nabidneme vam nejakou kompenzaci. Vsechno se dalo resit v klidu a bez zbytecneho humbuku. Nemam rad kdyz ze me nekdo dela pitomce. Nabaluje se to jedno na druhe. Proc neni Renault schopen misto vyjadreni cituji: Přezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovidající normě, s ohledem na přání a trvale stížnosti zákaznika proveden nad rámec obvyklé péče (původně uvedeno preventivní, po týdnu korespondence bylo toto slovo vypuštěno) zásah - výměna pružin předního pérovaní.
... napsat, ze byl problem v pruzinach, ze byly vadne a jejich vymenou se zavada odstranila. Proc? Proc rika, ze jsem chtel auto opravit kdyz jsem s ohledem na predchozi jednani chtel pouze posoudit stav, tento pozadavek zaznel vice nez jasne pri schuzce 30.11.2005 ve firme REA Zlicin za ucasti me osoby, p. Freiberga, jeho pravniho zastupce, soudniho znalce p. Janouska i pana Brabce z REA Zlicin.
Ozvalo se par lidi kteri maji co do cineni s firmou Renault, cast cituji:
Vážený pane Vratný,
Co Vám na tohle mám sdělit? Nemohu nic jiného než to, že postup dealera Auto Freiberg
je více než podivný, nestandartní a především zde selhali lidé, kteří reprezentují značku Renault,
zde vidím největší pochybení, dle mého názoru!
Pane Vratný sice Vám už v této fázi nemohu pomoci dle mé představy, ale pokud byste potřeboval
nějakou radu či pomoc v budoucnu, můžete se na mě obrátit, pokusím se Vám vyjít vstříc.
S pozdravem ......
a bohuzel o tom to cele je. O pristupu ....... :?