Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 05.03.06 14:52
« Bez nadpisu
Aby byla informace o prodejích v EU vyvážená,je dobré zmínit,že loni měla Toyota růst +3,9% oproti 2004,ale v lednu 2006 ve srovnání s lednem 2005 pokles přes 9%. Přitom vyrábí kvalitně,problémy řeší ihned,modely až na starší a nevýraznou Corollu jsou skvělé,takže asi leden nebude to pravé období,podle nějž se dají dělat najaké závěry.Je to dobrá zpráva pro ty,kdo chtějí Toyotu.Možná bude nižší cena(konečně Yaris2 ji má skvělou),nebo bude hodně výbavy zdarma,příp. mix obojího. -
"-- skrytý --" 05.03.06 09:00
« Petr65 a Renault club ....
Tomáš Vrátný napsal:
Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.
Petr65 odpovedel:
Sice jsem nikde nenašel nic o tom, že by tě nazvali lhářem, ale mohl jsem se špatně koukat.
A co napsal admin klubu:Nikdo zde mu neupíral to, že jeho auto trpí určitými závadami. Jeho postup při reklamaci vad nelze označit jako standardní. Jediné, co mu jde dokonale je házení špíny na všechny kolemm a to i včetně nás. Takže opravdu nemám nejmenší chuť být mu jakkoliv nápomocen.
Znalecký posudek, který dal konečně k dispozici nepřináší z hlediska závad žádné nové poznatky, obsahuje ale jednu zajímavou větu, která de facto znamená, že Vrátný si z důvodu nespokojenosti další závady v podstatě vymýšlí.
Každá automobilka vyrábí kromě aut kvalitních a bezchybných také auta, která vykazují vady. To je sice smutné, ale pochopitelné. Není ale možné chovat se jak blb pokud tyto vady reklamuji.
Podívej, pokud budu zrovna tak urputný jako je vrátný při shánění všech možných závad a jejich publikování u Opela, bude to vypadat de facto úplně stejně jen terčem bude někdo jiný. mohl bych hovořit o velkých potížích motoru 1,7 turbodiesel, mohl bych mluvit o předních nápravách corsy a nebo o korozi Astry...
Prima, tak bych rozpoutal takovouhle kampaň. A komu by to pomohlo? Mě? Automobilce? Importérovi? Prodejsi? Servisu? Nikomu.
Vrátný neodpověděl na žádný z našich dotazů, které by nás mohly posunout při řešení trochu dál. Neudělal to. jediné, co umí je repostování příspěvků napříč internetem.
Možná to je nespokojený zákazník, možně je oprávněně nespokojený, ale určitě to je spammer, demagog a lhář.
Tvé pozornosti doporučuji také diskuse na auto.cz, kde se také našlo pár uživatelů, kteří s ním chtěli diskutovat a nikoliv pochlebovat. Jak ta diskuse dopadla? Úplně stejně jako tady. Neodpovídal na dotazy osočoval atd.
Pro mne s tímto přístupem celý Vrátný skončil, ať si dál dělá co chce.
Ostatním lidem, kteří nás požádají o pomoc při řešení svého problému jsme i nadále otevření.
nasledne prispel petrk:
petrkStarting member
Založen: 22. 11. 2005
Příspěvky: 34
Zaslal: út únor 07, 2006 12:50 am Předmět:
Jsem majitelem jednoho nového Megana II. Založil jsem diskusi o problémech motoru 1.4 16V (K4J) [odkaz] Snažím se posbírat data od lidí, co mají stejný problém jako já, abych sobě i ostatním pomohl nalézt rychlejší vyřešení problému. Sbírám zkušenosti i ze zahraničních fór. Nyní už máme dvě videonahrávky s nízkými volnoběžnými otáčkami a dokonce se zhasnutím motoru. Více už bez vybavení zdokumentovat Renaultu neumím. Pracuji už několik let jako profesionál v automobilovém průmyslu v oboru elektroniky a diagnostiky. Bohužel u Renaultu nemám partnera, kterému bych předal popis našich závad. Zaslal jsem už odkaz na naše diskuzní fórum a video nahrávky na vedoucího mého servisu, chtěl jsem, aby to odeslal i na zastoupení Renault. Nabídl jsem další přistavení mého auta k diagnostice.
Postup přijetí a zápis mého popisu závad v servisu vykazoval chyby. Když jsem vysvětlil přejímacímu technikovi, kdy a jak se volnoběh pod 500 ot/m vyvolá, vůbec to nikam neuvedl. Auto si v nedefinovaný čas po vychladnutí motoru vzal mechanik na diagnostiku motoru a to tím způsobem, že s ním teprve přejížděl na dílnu. Takže když tam připojil Clip, tak už musely být otáčky zase v pořádku. S mechanikem mě nenechali promluvit a vysvětlit mu přesně závadu a její projev. Nevím zda kontroloval jen chybovou paměť motorové jednotky nebo překontroloval i hodnoty z jednotlivých čidel, zda například čidlo teploty vody neukazuje o 20 stupnu jinak apod. Já bych se snažil na místě mechanika hlavně závadu vyvolat a při ní zjistit, co za veličiny snímá v tuto chvíli řídící jednotka, v jakém režimu je apod.
Myslím, že by se dalo domluvit i s dalšími majiteli problémových Meganů 1.4, aby znovu zajeli do servisů na diagnostiku, ale musel by tam být nějaký opravdový profesionál, který půjde po jádru problému a nepromrhá čas zákazníků tím, že v chybové paměti nic nenajde a auto vrátí. Poslední vyjádření při páteční návštěvě servisu jednoho zákazníka bylo, že to škubání studeného motoru je naprogramovaná ochrana proti přetáčení za studena .
Pokud by nám chtěl RenaultClub s tou "drobností" na motorech 1.4 pomoci, pak na rozdíl od Tom69 bych pomoc přijal a byl bych rád nápomocen. Napište mi, jaké možnosti v tom máte.
PS ode mne: nemel by spis zakaznik jen jezdit, nez suplovat praci servisu? Na situaci "petrak" je videt, ze servisy jedou stale v zabehnutych kolejich :?
Napada me otazka, kolik lidi je asi ochotno resit problem, kdyz mu servis opakovane rekne, ze to problem neni (vlastnost vozu, ochrana vozu atd), nebo ze je vozidlo v poradku ackoliv zakaznik vi ze neni. Petrk se zjevne snazi vyresit problem, ale servisu se nejak nedari. Muj osobni pocit je, ze jde o zamer. Muzou zkouset jak moc je zakaznik vytrvaly, jake ma jine moznosti nez opakovane jezdit do servisu, jak dlouho ho to asi bude bavit? Vetsina lidi to vzda, nebot se zpravidla jedna o mene zavazne vady. Mozna vyrobce hresi i na to, ze zaruka kazdemu co nevidet skonci, prijdou nove modely a problemy vozu po zaruce jej uz nemusi palit.
No a v Anglii jsou na tom podobně [odkaz] -
"-- skrytý --" 05.03.06 08:37
« obecne info
EVROPSKÉ AUTOMOBILY SE DOBŘE PRODÁVAJÍ
Prodeje evropských automobilů vzrostly v lednu 2006 o 8,6 %. Západní Evropa vykazuje růst pouze o 1,9 %, zatímco ve střední Evropě se eviduje nárůst o pozoruhodných 42,4 %. Během měsíce prodeje jednotlivých značek značně kolísaly. Fiat zaznamenal nárůst o 31 % a to hlavně z důvodu nasazení nového Punta. Produkce vozů koncernu VW vzrostla díky modelům Audi, VW Passat a Golfu Plus o 8.6 %. Mercedes si stále drží zhruba stejné prodeje, zatímco Smart klesl o 34 %. Produkce PSA (Citroën) se zvýšila téměř o 5 %, zatímco prodeje Renaultu klesly o 6,4 %, a to navzdory silné pozici nového Clia.
ACEA (Evropská asociace výrobců automobilů) potvrdila růst v počtu registrací nových vozidel, ale ne na takové úrovni jaký je růst výroby. Celkový počet nových evropských aut koupených v zemích Evropy (EU15 + země EFTA) v lednu 2006 činil 1 207 709 kusů a ukazuje růst 2,9 %.
22.2.2006 -
PP. 05.03.06 05:53
« Bez nadpisu
No, ale pak není co řešit, Mně to spíš vyznělo jako - podívejte se tam, co mají za problémy, to je ale šrot. A zrovna jaké problémy jsi vytáhl, to nebylo fér a objektivní už vůbec ne.
happy,myslím se že není třeba rozčilovat,IT to napsal v jiných souvislostech než jsi to pochopil,pouze při vytržení z kontextu to působí jako kritika Mazdy.
Ja si myslim, a nejsem sam, ze Renault kvalitni auto vyrobit nedokaze.
A to s těmi chytrými jak rádio platí,už tu máme jednoho. ;-) -
« Bez nadpisu
Tak jo, našel jsi chybu, díky, gratuluju, je opravena, uteklo mi to.
Co někteří z vašich 53 členů napsali,to jsem uvedl a nehodlám ztrácet čas píděním se po tom,jak se jejich problém vyřešil
Pokud nemáš čas dotáhnout věci do konce, tak je prosím ani nekomentuj, navíc jsem ti napsal, jak se to vyřešilo a ty na to nereaguješ, jen opakuješ to svoje. Nikdy jsem nenapsdal, že auto je bez chyb, ale najednou jsi objevil Ameriku, když to Haldo napsal. Buďto se ti nezobrazují některé příspěvky, nebo tu ignoraci děláš schválně a pouze provokuješ. Už na to nemám sílu.
Pokud jsem si dovolil v této diskusi zmínit M3,tak jenom proto,abych Tomovi69 sdělil,že i jiní mají občas problémek a neřeší to vracením auta.
No, ale pak není co řešit, Mně to spíš vyznělo jako - podívejte se tam, co mají za problémy, to je ale šrot. A zrovna jaké problémy jsi vytáhl, to nebylo fér a objektivní už vůbec ne.
A snad už opravdu poslední věc v celém tomto threadu: kdybych měl problémy jako Tom, šel bych se bít za reklamaci taky. S tím rozdílem, že by mi u Mazdy neházeli klacky pod nohy, jako jemu. Takže bych neměl v podstatě co řešit. Můj názor a zkušenost. -
"-- skrytý --" 04.03.06 21:59
« netreba cekat
Zdravim vas panove, peclive jsem procital vase posledni prispevky. Musim nejprve uvest na pravou miru nektere veci. Nikdy jsem neuvadel, ze by Renault delal ta nejhorsi auta na svete, budu citovat z mych stranek: Nutno dodat, že fandou značky Renault jsem od útlého věku a za posledních 16 let jsem k naprosté spokojenosti vystřídal vozy R5, R9, R11, R20, R25, TWINGO II. U současného typu RENAULT MEGANE II se bohužel objevily problémy, které jsou předmětem těchto stránek. Věřím, že firma Renault kvalitní vozy vyrábět dokáže, bohužel tomu tak není v mém případě ...... konec citace. To proc ted zavrhuji znacku Renault neni kvuli kvalite ba ani kvuli jednomu vozu. Jiz jsem to zde uvadel. Je to jen a jen na zaklade pristupu prevazne vetsiny zucastnenych (hlavne prodejce a reklamacniho oddeleni Renault CR). Auto jsem v pocatku menit nechtel jestli si nekdo nevsiml, zadal jsem nejdriv opakovane uvedeni vozu do takoveho stavu jaky mi sliboval prodejce pri podpisu smlouvy to jest bezvadny. Jak uvadel IT, pracuji v reklamacich tudiz vidim dnes a denne co dokaze clovek vyrobit a v jake kvalite. I o kvalite provadenych oprav vim sve. Bohuzel jsme jenom lidi, ne vzdy se vse podari, ale je cti kazdeho priznat, ano udelali jsme chybu a napravime ji tak a tak. Proste nemam rad kdyz ze me nekdo dela blbce. Jak mam ted nazvat to, ze Renault zpochybnuje, ze jsem dal auto na posouzeni a dokonce redaktorovi motozurnalu ktery dotaci pokracovani reportaze tvrdi, ze jsem si do protokolu dopsal vetu o posouzeni sam. [odkaz]
Majitel firmy Friberg poprel veskere nase predchozi dohody, za pulrocni tahanice nenabidl ani privesek na klice jako kompenzaci ackoliv jeste nedavno tvrdil, ze o tom jedna s Renaultem. Muze se mi pak nekdo divit, ze jsem s Renaultem na valecne stezce? -
« Bez nadpisu
IT: tak diky :)
Co sa tyka tych brzd, riesenie je asi 5prispevkov nizsie, nie je potrebne sa dalej pidit :). S ostatnym suhlasim.
Tu gram.chybu. Mne gramatika nic nehovori, ta ceska uz vobec nie, ale upozornim na nu, diky za podnet :)
btw. co sa tyka Toma. Vsetko ma svoje muchy. Ale keby mi tiez nevedeli viac krat opravit dost zavazny problem (nie nejaku prkotinu), tak by som asi tiez postupoval nejak podobne. Minimalne ten zaciatok. Ale to sa dufam nedozvieme, auticko zatial jazdi ako ma :D -
"-- skrytý --" 04.03.06 20:53
« Bez nadpisu
Haldo: Naprosto vážně ti tleskám za názor. Jsem rád,že také uznáváš,že auto je jenom spotřebák,že se občas někomu něco nepodaří a je jedno,kde a kým bylo vyrobeno.
Pokud jsem si dovolil v této diskusi zmínit M3,tak jenom proto,abych Tomovi69 sdělil,že i jiní mají občas problémek a neřeší to vracením auta.Nic víc,nic míň.Nemohu za to,že někdo je na(pravdivou,doufám) info tak citlivý.Co někteří z vašich 53 členů napsali,to jsem uvedl a nehodlám ztrácet čas píděním se po tom,jak se jejich problém vyřešil. Tom69 na mne působí dojmem,že se mu nezavděčí nikdo ničím a už jednou jsem mu psal,že dcera si koupila hodně drahou Nokii a podle zákona(vědu studuje,takže neprotestuje a neremcá) mají na vyřízení 30 dnů. Když je Tom69 odborník přes mobily,tak já zase říkám, že při troše dobré vůle se to dalo řešit na počkání. V Praze a velké prodejně-ať mi netvrdí,že nemají jiný telefon. Bylo to blbých 12 táců a 30 dnů. Takže problém s autem byl"přiměřeně" pomalejší,vzhledem k ceně.O tohle jde.Ne o Mazdu.Jenže stejně nepochopí.
Jinak,na vašich klubovkách je pravopisná chyba: ".....abyste svůj ctěný zrak přesunuly...." má být asi měkké "i", protože jinak by se mělo za to, že stránky jsou určeny výlučně ženám,což se mi nezdá. ;-)
Čímž to uzavřeme.
To neřeš,že je to 2x.Pořád lepší,když blbne net,než auto.Počkáme do pondělí,s čím na nás vyrukuje Tom69. -
« Bez nadpisu
hehe, pekne sa tu bavim na tomto :D
takze...klub M3 ma necele tri mesiace a vselico sa stale meni a doladuje. A klub nie je iba forum co vidia ludia, su to aj kilometre diskusii cez ICQ a mailov a telefonatov ;)
IT, ak si cital tu diskusiu o brzdach dobre, tak si si urcite vsimol fakt, ze problem bol vyrieseny vymenou niektorych dielov a brzdy boli potom odskusane v skusobni STK. A hlavne, problem sa prejavil iba raz (sice aj to je viac ako by bol hocikto rad).
Mazda a konkretne Mazda 3 (ktoru tiez vlastnim) nie je dokonalim autom a nikto to netvrdi tu a ani na zmienovanom fore. Keby bolo dokonale, tak by sa tam asi nic neriesilo ;). Auto je spotrebak a proste sa nieco pokazit moze. Nikto nie je dokonaly. -
« Bez nadpisu
IT, akorát demostruješ svoji omezenost. Ukazuje se, že jedinej fanatickej zastánce Renaultu / odpůrce Mazdy / whatever seš tady ty. On totiž happy nikde nic o dokonalosti a bezproblémovosti M3 nepsal. Takže napaušalizuj ojedinělý problémy, který se týkají tak jednoho auta ze sta. -
"-- skrytý --" 04.03.06 12:45
« Bez nadpisu
Diskutovat s majitelem Mazdy je naprostá ztráta času. Holt dělají bezproblémová a dokonalá auta.Když mrzne,dá se tam za 1 a pak někteří jeli nějakou minutku na 1 stupeň, neb 2. tam nešel zařadit.Typická pikačovina,ať přihodím,na co jsem si náhodně ještě vzpomněl.
Pro mne je auto auto a nic víc. Věc.
Jestli jsem napsal,že Laguna je bezchybná,prosím ocitovat.Nenapsal a navíc uvedl,že v servisu jsou diletanti.
Jiní majitelé japonců jsou objektivní, klidně problém napíší a nikdo z toho nedělá vědu.
Swifta a M3 jsem nesrovnával.Nemají společného vůbec nic a každé má jiný účel.U nás 3.auto do rodiny.Konečně ta M3 by ji dnes plnila také.Je možné,že jinde je to rodinný vůz.No je,co já s tím nadělám?
Nicméně trvám na tom,že podle jednoho auta se nedá soudit na celou produkci.Tom69 se o to snaží,podobně jako jeden pisálek asi před 2 lety na diskusi o M6,kde byl v extázi,že M6 vyšla na 100 tis km jako nejlepší auto.Jedno auto je statisticky jedno auto a má nulovou vypovídací hodnotu.Oběma směry.
Strojařsko matematické uvažování a nic s tím nenadělám. -
« Re:
PP: OK, já to beru - ten thread -a věta - byl namířen(a) proti IT, ne proti Megane. Protože řešil věci a popisoval vady, o kterých nic neví, jenom to, že si na ně jeden člověk stěžoval. A pak píše, že se změnila pravidla přístupu na stránky. To je podle mě "být chytrý jako rádio" - nikdy si na problém, který se řešil, ani nesáhl, neví o co vlastně přesně jde, ale tady to popisuje. Registrovat se mu je zatěžko, ale kritizovat politiku klubu mu jde. Sotva cokoliv změníme, už je to kvůli všemu možnému. Ale že by to byla třeba kvůli takovým jako je on, to ho nenapadne. Kdo chce, a má M3, stane se členem klubu opravdu velice snadno. Pro veřejnost to není. Proč by taky mělo být? Aby se třeba na cafe.auto řešili "známé problémy?" Tak to tedy ne. Pozdě jsme si to uvědomili, ale uvědomili. A ať se řeší, ale ať se řekne všechno - a to se neřekne. Protože je to lepší, pohodlnější a "proč bych si taky trošku nepřisadil, že jo?" Kdo má problém a zájem, ví, kde nás najde. -
« Bez nadpisu
Souhlasím s happym, že IT účelově vytrhává věci z kontextu - na jednu stranu píše, že má x-letý zkušenosti s autama, na druhou stranu napíše "nefunkční brzdy". Což pokud si to přečetl celý, ne jen titulek, tak moc dobře ví, že to není pravda.
Fórum o autě nemůže být podklad pro nějakou statistiku, prostě nemůžu čekat, že vezmu počet negativních threadů, počet pozitivních, vydělím to a dostanu procentuální hodnocení auta. Na fóra přispívají spíš takoví "aktivisti", co pak řeší ty zmiňované pikačoviny. Pokud budu mluvit za sebe, tak fakt nemám potřebu psát thread "Moje auto je super" a vyjmenovávat, co se mi všechno líbí a jak to skvěle funguje. Naopak na ty blbosti si postěžuju, protože jsou to ptákoviny, takže někdo třeba má jednoduchej nápad, jak to vyřešit. -
PP. 04.03.06 12:05
« Bez nadpisu
Ne já vůbec nechci hodnotit M3,určitě ti přináší radost,stejně jako mě Megan :-) .
Jen mě přišla trefná ta věta -že se vždycky najde někdo,co do toho nevidí,nikdy v tom nejel,ale chytrý je jak rádio- ,protože celé flame v tomto threadu se furt dokola točí na podobných příspěvcích všeobecně odsuzujících Renault od přispěvatelů,kteří Megana viděli leda v televizi a ty jsi to tak krásně pojmenoval.Celý můj příspěvek směřoval k tomuto threadu,nikoliv k M3. -
« Bez nadpisu
tak si přečtěte ohledně problémů jednu stránku zpátky, já se k tomu nebudu už dál vyjadřovat. Jestli neumí IT číst, tak se na mě nezlobte. Já se z M3 nepo, ale IT to všechno podal naprosto špatně a začal s tím on. I Laguny mají problémy a taky to tu nepřetřásám, a nehlásám o tom jinde, než mám. To prostě není fér. Vytrhnul věci z kontextu a zbytek už nepoví a dokončení nezná. to je všechno.
Naposledy M3 není dokonalá, ale nelíbí se mi, když vytrhuješ věci z kontextu a vyzdvihuješ problémy, které se řešili, řeší nebo řešit budou a to velice operativně a servisy se k tomu staví čelem a zákazníci mají vesměs, podle reakcí, spíš kladné odezvy na opravy a přístup.
Nekupuješ jenom auto, ale i ten servis. A politiku klubu nech na nás. Jsou v tom záležitosti, které jsou klubového charakteru o nichž nemáš ani ponětí. Nekomentuj to, nepřísluší ti to. Tohle ani v nejmenším.Stránky jsou podle stanov pro členy klubu. Členem klubu není anonymní návštěvník, terý pak jde a hlásá bludy kdekoliv se mu to naskytne.
To IT. Až budu mít pocit, že ta M3 jezdí jako Opel, tak budu první, kdo bude řvát, to se neboj. To myslím vystihuje vše. -přečti si to kousek zpátky. A proč srovnáváš Suzuki Swift s Mazdou? To nějak nepobírám.
Tak já budu srovávat Opel s VW. To bude skoro to samé.
A poslední věc, když už jsme u toho: včera jsem jel v Megane, půl roku starý, najeto cca 1500km. Tišší, měkčí, možná pohodlnější. Řazení - promiň - je za studena horší než v té M3. Subjektivní dojmy. A jsme zase na začátku.
A ukažte mi, kde jsem tu napsal proti Renaultu jeidný křivý slovo vytržené z nějaké diskuze, kromě toho, že jsem přirovnal stránky. Nikde, protože bych si to nedovlil a nedovolil bych si komentovat něčí diskuzi někde mimo, když neznám podrobnosti. A přitom bych mohl, ne nemohl, to prostě nejde. -
PP. 04.03.06 11:06
« Bez nadpisu
Nevidíš do toho, nikdy jsi v tom nejel, ale chytrý jsi jak rádio.
Už jsem v tomto threadu nechtěl psát,protože to tu je furt dokola o velkém hov--.Ale to hohle mi nedá,to jsi mi nahrál.
Kolem čeho se asi tady ta diskuze pořád dokola točí,právě proto že se vždycky najde někdo,co do toho nevidí,nikdy v tom nejel,ale chytrý je jak rádio,jakože Renaulty jsou šunty,Francouzi neschopní,Megan je auto,které se rozpadá už ve výrobě,etc.,etc.
A na to pokud si dobře pamatuju psal IT,ve smyslu že se ani tak nejedná o to že by Renault dělal horší auta,ale o pohled na věc,a jako příklad uvedl diskuzi k M3,kde se taky neřeší jenom vhodný typ voňavky a šampónu.Což je v pořádku,od toho diskuze jsou,auta jsou jen stroje,takže v tomto směru tvou reakci se zamknutím fóra nechápu,i když jsem na ní nikdy nebyl.Pokud by to mělo platit obecně,pak by tady toto forum muselo být zamknuté aspoň na 3 zámky aby se k tomu nevyjadřovali ti co do toho nevidí,Megana nemají a jsou chytří jak rádio,což si i ty ve svém příspěvku potvrdil (viz.To jsou klubové stránky fanoušků, ne reklamace.vyrobce.cz My si na auto nestěžujeme, my si o něm povídáme.)
Tady jde přesně o to co jsi napsal,jak majitel na problémy nahlíží,jestli označí chyby (které jak psal IT nejsou jen u Rencků) za pikačoviny nebo to bude furt dokola řešit i to co už opravili,všude to psát,dělat ze sebe oběť komplotu imperialistů,mimozemšťanů a jejich cílené politiky zaměřené na to aby zákazníka obrali o prachy a pak zadupali do země.Jestli mi teď nerozumíš tak si přečti celou kauzu a ne jenom nadpis a to že někdo chce měnit auto protože se mu totálně se-re. -
"-- skrytý --" 04.03.06 10:10
« Bez nadpisu
happy: Jen se z té své M3 nepodělej.Jistě že jsem v nich jezdil.Váhal jsem mezi M6 a M3, takže 3 x M6 v autosalonu s různými motory,jednu s asi 10 tis km kamarádky.Aerodyn.hluk a od pneumatik naprosto úděsný.V dané třídě je každé auto tišší.
M3 pouze 2ks.To stačilo též.5D a sedan.Byla tišší. Takže vím,o čem píši.
Jestliže Tom69 to přehání se svojí storry o Renaultu, tak zase někteří majitelé Mazd jsou přesvědčeni o dokonalosti svého jap.auta z Japonska a každý,kdo napíše,že to dokonalé není,je málem terorista.Jasně,není to dokonalé.Na tom trvám.Stihl jsem to přečíst celé,takže takové průměrné auto.K Hondě to má daleko...
Tak jo, je to dokonalé auto,nemá to žádné chyby a proto se tak masívně NEprodává. Jenom netvrď,že nefunkční brzdy,jak kdosi psal,je pikačovina atd. Asi máme jiný názor na věc. Konečně,krásný byl příklad,kdy majiteli při brždění drnčí pedál,ABS to není a prodejce nic necítí.Zvlněné kotouče.Nic jiného to není a nemůže být. 25 let praxe a denně kolem aut a techniky vůbec. To je pak snadné.
Buď happy, že máš happy auto. My co nejsme fanatici značky,my si problém na autě přiznáme. Nemusíme si k tomu zakládat nedostupné stránky. O co vám jde? Když máte špičkové a bezproblémové auto,tak to vyklopte.
Nebo i jiní je mají nedosptupné? Že jsem to nepostřeh.
Je to jenom stroj a ty nejsou dokonalé. Platí to i pro Mazdu. Mám ti popsat,jak vykopli v okr.městě zákazníka,že je na jeho Mazdě a motoru vše OK(auto v záruce) a můj mechanik sundal olejovou vanu a tam byla prasklá trubička. Celkem prkotina,hůř to mazalo,jinak pohoda.
Tak nám napiš nějakou oslavnou ódu na M3 a mi si ji večer budeme číst.
Výjimkou je Luboš1 z SK a jeho M6.Čímž jej zdravím. -
« Bez nadpisu
IT promiň, ale situaci ohledně M3 jsem ti stránku zpět popsal, nereagoval jsi na to a pořád tu omíláš bludy. Registrace je tam právě kvůli takovým, jako jsi ty. Nevidíš do toho, nikdy jsi v tom nejel, ale chytrý jsi jak rádio. Viděl jsi tam snad někde, že by někdo chtěl auto vyměnit, nebo že by byl vyloženě nespokojený? NE. Máme malé problém a proto řešíme pikačoviny aby řeč nestála. Přečti si, co jsem napsal o stránku zpátky a nedělej mrtvého brouka a neomílej dokolečka hovadiny.
To jsou klubové stránky fanoušků, ne reklamace.vyrobce.cz My si na auto nestěžujeme, my si o něm povídáme. I v lepším i v horším. Nic není bez problémů, ale nelíbí se mi, jak to tu podáváš, zkresluješ informace. Žádám tě, abys s tím přestal.
BTW: bez registrace se tam dá jít i teď, jen jsem přesunul některé kategorie do registrovaných, zase lžeš. -
"-- skrytý --" 02.03.06 14:22
« Re: Re:
SirA:Asi jo,psal jsem to už x-krát.Nedovedu sice odhadnout nakolik,ale není to jenom o značce,ale i lidech,počínaje zastoupením,konče posledním mechanikem na dílně.Určitě jsou VŠICHNI dovozci a Škoda ke svým zákazníkům v ČR i SK & méně vstřícní,resp.si dovolí to,na co by jinde ani nepomysleli, myslím původní země EU.Nebo se moc mýlím? -
modus ponens 02.03.06 11:53
« Re:
Ja som to myslel tak, ze ked su v nejakej krajine ludia spokojni povedzme s "frantikom", moze to byt trebars aj tym, ze znacka sa v danej krajine naozaj snazi. Takze ked sa v inej krajine nesnazi (presnejsie dovozca sa nesnazi), tak vysledky rovnakej studie mozu byt uplne ine. A pritom sa jedna o tie iste vyrobky.
Btw, v Anglicku je velmi oblubena Skoda. Takze patriotizmus mozme asi vylucit. V Nemecku je patriotizmus dost velky a este k tomu je aj podporovany legislativou (napr. nastavenie poistiek je na nemecke znacky priaznivejsie). O to viac stoji za zamyslenie, ked nemecke auta u svojich majitelov "prepadnu". -
"-- skrytý --" 01.03.06 21:07
« Bez nadpisu
To jistě.Nedážu si představit,že by občan GB byl spokojen s výrobkem z F ;-)
Proto mne výsledek jejich ankety nezajímá.Konečně v té GB neumějí udělat své vlastní auto.
Perlička:můj mechanik dělal před pár dny opravu na Rover,1,6 l benzín,potřeboval sundat hlavu,vyšroubuje šroub a ten, M10 byl proklatě dlouhý.Tak hned zbystřil,sundal víko klik.skříně a ano-bylo to až k hlavním klik.ložiskům. Tohle by snad francouz ani nevymyslel. Takže názor angličanů na auta,no jo,je to názor,nic víc :'-( -
modus ponens 01.03.06 18:25
« Re:
V principe servisy zastresuje dovozca. Takze ak ma servis problem s uznanim opravy na zaruku, bude to bud pravidlami dovozcu (on je ten, kto to nakoniec servisu zaplati), alebo nejakou spekulaciou servisu (napr. sa im "neoplati" mat vela zarucnych oprav, nechce sa im a pod.). V prvom pripade ide o tazke minus pre znacku (na konkretnom trhu), lebo zakaznik si len tak lahko nepomoze. V druhom staci zmenit servis, resp. sa obratit priamo na dovozcu. Je fajn, ked je dovozca korektny a pri preukazani zavady sa postavi na stranu zakaznika (t.j. bez tahanic uzna reklamaciu). Ja mam takuto skusenost s dovozcom Toyoty na SK a aj pri jednani s ceskym importerom som sa stretol s ustretovostou (ked som chcel pouzit sviecky Denso Iridium Power, tak sa naozaj snazili a promptne moj dotaz riesili). Brazdic pisal, ze mu vratili peniaze za brzdove dosticky vymenene tusim po 30tis.km ako uznanu reklamaciu na ich kratku zivotnost. Aky to kontrast oproti manierom istej nemenovanej francuzskej znacky...
Len na okraj: toto vsetko vplyva na spokojnost majitelov so svojimi autami. A preto mam radsej statistiku J.D.Power ako TUV ci ADAC. I ked je velmi zavisla na krajine, kde sa robi. -
"-- skrytý --" 01.03.06 17:57
« Re:
IT: mas pravdu, ze cely muj problem zacal arogantnim chovanim prodejce, ktery mel pocit, ze kdyz mi prodal auto bez marze, nebude nic vic resit a pokracovalo pristupem reklamacniho oddeleni Renault CR (coz mnoho z pritomnych zazila) kam jsem se ve sve naivite a neznalosti obratil a pozadal o pomoc.
Samozrejme nerikam, ze vsude jsou spatni, treba pri posledni akci v REA Zlicin se snazili maximalne pomoct, cele to ale skoncilo opet na neochote dovozce a pristupu p.Freiberge, ktery nepochopitelne poprel veskere predchozi dohody, ktere jsme stvrdili podanim ruky, coz je v mem pripade vice nez psane slovo. Bohuzel ne tak pro p. Freiberga. Jeho posledni odpoved byla, kdyz to nezajima Renault CR, tak ja to resit nebudu. >:-[] -
"-- skrytý --" 01.03.06 17:26
« Bez nadpisu
T.E.CH: Nebudu ti brát otimismus.Ale mám v práci mechanika,který krom mých aut(proto asi ta Laguna jezdí) dělá po práci lidem auta.Divil by ses,co vše japonci i jiní neuznali,auta byla v 3 leté, resp do 100 tis km a nebavili se.Zaplať a opravíme.Nepodléhej falešné iluzi.
S tou zárukou je to relativní,všichni hledají záminky,jak neplatit.
Civic bude určitě bezva.Trošku jej mám i v budoucím výběru,takže budu rád,když to bude podařené auto.Nebo Vitara,to je alternativa.Fakt dnes nevím.U Suzuki jsou vstřícní,dokonce až rodinné prostředí,problémy mi nevadí,klidně koupím další auto u mého prodejce.
Znám spousty lidí,co mají Renauta,zásadní problém nebyl a se servisem jsou spokojeni.
Možná případ Toma69 nebyl ani tak o Renaltu a Mégane,ale i konkr.lidech a jejich šlendriánu,ale ten je nejenom u Renaulta.Někdo dnes psal o arogantním jednání u Toyoty C&K v Brně, a to jenom chtěl kupovat,co potom další provoz? -
"-- skrytý --" 01.03.06 17:14
« zakaznik supluje
myslim, ze jde take o to aby zakaznici nemuseli suplovat technicke oddeleni vyrobce, kdyz pominu me problemy, tak se staci podivat napr. na diskusi " dira v plynu " u Megana, kdy zakaznici sami hledaji pricinu a zpusob jak to odstranit. Obvykla odpoved servisu je totiz : to neni zavada, je to v poradku, to maji vsechna auta, zavadu jsme nenasli, vse je ok ...... me na muj dotaz servis rekl, ze jsem natankoval spatny benzin a nasal nejakou necistotu. No nevim je-li to uplne spravna odpoved. Kdyz jsem se ptal na problem poprve, rekli mi ze je to vlastnost motoru, sice se mi to nelibilo, ale resil jsem zavaznejsi problem s tahnutim vozu. Je otazka jestli bych se nekdy dockal "preventivni" vymeny pruzin bez toho cirkusu kolem 8-s
jasne jsme jenom lidi, kazdy to tak bere, nedokazeme vyrobit nic na 100%, to je jen hra s cisly.
problem vidim v tom, ze si vyrobce tohle nepripousti a podle toho se chova, z toho vseho bohuzel nasledne prameni vetsina problemu.
ps: je zajimave sledovat z dopisu ktere dostavam, jak si reklamacni odd. Renault CR oblibilo vetu (kdyz uz tedy milostive neco po dlouhem usili zakaznika vymeni) : provedena preventivni vymena ..... -
modus ponens 01.03.06 16:53
« Re:
Ja vidim jedno zaujimave vychodisko: kupit auto u zapadnych susedov. Odhliadnuc od castokrat lepsej zjednanej ceny bude reklamacny ceremonial iny. Skusenosti s inymi druhmi tovaru (a nie male). Neviem si predstavit, ze by tam zakaznika odbili podobnym sposobom ako pisu majitelia Renaultov v CZ a na SK.
IT:Nechce se mi věřit,že majitelé jiných značek mají jenom hyper kvalitní a bezproblémová auta.
Nejde o hyperkvalitu a hypernekvalitu, ale o pristup. Ked sa nieco pokazi este v zaruke (a to nehovorim o zasadnych nedostatkoch na uplne novom aute signalizujucich nepodareny vyrobok), treba to riesit. Ja som riesil par veci na Avensise a pristup bol zodpovedny. A tak to ma byt. A vobec nenadavam na znacku, ze nevyrobila auto, s ktorym by som bol bez zasahu na 100% spokojny.
3 problémy za půl roku.To jsem u jiného auta nezažil.Prý si japonci hlídají kvalitu.
Pokial su to zvolavacky, tak je to prejav, ze si tu kvalitu naozaj strazia. Prisli na chybu a necakaju, kym sa zakaznikovi prejavi a ani nenatahuju cas, aby skoncila zaruka a zakaznik si chybu musel nechat opravit za svoje. Namiesto toho ich zvolaju na vymenu. Tomu hovorim seriozny pristup. A ze sa vyskytla zavada? Kto nerobi chyby? Ludia sme vsetci, aj ti sikmookejsi. ;-) -
« Re:
2IT věř si čemu chceš >:D
Nikdo nepíše a neříká , že Japonec se neporouchá.Porouchá, ale v servisu ti to opraví na záruku a to tady jde.Že nemáš Lagunou problém je jedině dobře a buď rád.Kdybys jsi měl a nechtěli ti to opravit nadával by jsi taky nebo ne???Každý auto nějaké ty mouchy má....to je jasný a nejdou se i bez much.Já mam třeba příslib na CIVIKA 5 let záruku/ nebo 100 000km.Dovolím si tvrdit - 5 let klidu a o tom to je.Jestli budu muset jezdit se závadama do servisu nebo nebudu mít žádné to nevím, ale vím že mi to zdarma opraví.A to je černá a bílá.... -
"-- skrytý --" 01.03.06 16:24
« Bez nadpisu
T.E.CH:Svět není černobílý.Nechce se mi věřit,že majitelé jiných značek mají jenom hyper kvalitní a bezproblémová auta. Ještě před týdnem se dalo volně bez registrave jít na klubovky Mazdy3.Tak tohle mi Laguna2 nevyvádí,co tam hoši píší.Už je tam přístup jen pro registrované,takže to bych ohrál,abych se refgistroval.To co psali, mi stačilo.K dokonalému autu to má dost daleko a je to vyhlášená kvalita přímo z Japonska,stejná třída jako Mégane.Kdož ví,proč je nutná registrace,o co autorům stránek jde?Lidé by si jenom přečetli,jak je to bezproblémové auto,počínaje sjížděním zadních pneu...atd...
Spíš jde o to,že mnozí lidé nenapíší pravdu.Já byl se Swiftem už 2 x a pojedu na svolávačku kolem spojkové hadičky.Takže 3 problémy za půl roku.To jsem u jiného auta nezažil.Prý si japonci hlídají kvalitu. Tak jo, hlídají.
Neuvěřím,že Yaris z Francie bude dramaticky lepší,než Clio.Nebo Corolla Verso či snad Corolla Combi,než Mégane sedan-obě z Turecka.Většina problémů jsou mechanické závady(lajdáckost lidí,řádově 60%) a asi 40% připadá na elektroniku.
Pak je jeden dost velký problém: hyper kvalita našich silnic.Ano,měním 17" kola s prof.číslem 45 na 16" s 55.Asi by se Laguna rozpadla,ale co se na našich silnicích nerozpadne? -
« Diskuze
2Petr65 : Ano diskuze se dá zkomolit, překroutit, tahat za slovíčka.Možná je to i kapku pravda, že ne vše je tak jak Tom píše.Jenže to podstatné a to Arogance Renaultu se okecat nedá.Slovo záruka u Renaultu je neznámým pojmem.A o tom to je.A to se okecat nedá.Většina si holt nepřizná či nechce přiznat že má doma šmejd a bude bojovat za značku jak lev.A to je špatně.Koukat s povzdálí - bejt v pohodě-bejt nad věcí to není umění.Otázka co by dotyční dělali , kdyby se jim stalo to co Tomovi.Mít názor, pokud se mě to netýká neznamená, mít ten samý názor pokud mám problém. -
« Re:
".....a dejte nas k soudu. Ale my mame dobry pravniky!" Tak toto verne poznam. Z leta 2005 s tahanicami okolo lavotocivosti - vyosenia naprav a skutocnosti, ze ani po 40 dnoch nebolo rozhodnute, aky diel objednat :-) A ze do 30 dni ma byt vykonana oprava :roll: :idea:
su to proste arogantni zlodeji. Vedia ze predali nepodarok a niesu schopny to do 30dni odstranit a nemaju tolko slusnosti, aby ked uz nic ine, ponukli auto na vymenu, ked uz aj nechcu vratit peniaze. Ved to zle opravia a predaju. Kolko na tom asi uletia ? Skoro nic, alebo minimum. -
« Bez nadpisu
No ja musim rict, ze vydrz a odhodlani Toma69 se neceho dobrat kvituju spis s povdekem a obdivem, jelikoz jako majitel Megana II patrim bohuzel k ty skupine zakazniku, jez uz nikdy nic takovyho jako Renault je neporidi.
S pani Ostravskou uz sme hovorili opakovane, stejne tak sem si dopisoval s nejakym jinym clovekem na importu, vysledek...nic. Zkusil sem k reseni 2 servisy jez jsou v regionu, vysledek...nic. Reseni s pomoci D.A.S., vysledek nic.
Svoje peripetie jsem popisoval v jinem topicu a na dany stav veci sem uz celkem rezignoval. Zaver ktery z toho pro me vyplynul.
Renault na opravdove zavady vyskytnnuvsi se v zarucni dobe nereflektuje a odmita je resit. Sevisy at uz s povinovanim importu ci o vlastni vuli delaji ze zakazniku blbce. Za vsechno snad jen 2 grandiozni perly.
"Tak si vemte soudniho znalce a dejte nas k soudu. Ale my mame dobry pravniky!"
"To auto jede jak ma. Takhle je to normlani. Ja sem diagnostik a ja tomu rozumim!"
Zvykam si na to ze autu po ujeti 30.000,- km klesne vykon zhruba o tretinu...protoze pan byl diagnostik a rozumi tomu. -
"-- skrytý --" 01.03.06 15:21
« Petr65
Petr65: ty jsi zarny priklad toho co predvadi Renault, stejne tak on se stavi do pozice ublizeneho a neustale opakuje, ze jsem nepristavil auto, ze jsem nechtel spolupracovat, ze prekrucuji fakta. ALE POZOR! Opak je pravdou. I Renault Club jsem zadal o pomoc po setkani, ale uz z principu nechteli. Od zacatku se postavili na obranu Renaultu aniz znali podrobnosti. Rekni mi, proc Renault opravil auto, kdyz jsem o to nezadal, proc tvrdi, ze oprava byla preventivni, kdyz zavadu predtim potvrdilo nekolik lidi. Odpoved dodnes nemam. Co mi na to odpovis?
opakuji se, ale neni to typicky obrazek zakaznika u Renaultu, majitelka megana psala cituji:
zdenka (13:57) :
Omlouvám se, že ruším, ale můžu mít dotaz, zda páté dveře vám nedřou zadní nárazník? Nám ano, je to v šířce asi 80cm, je to vidět na vodorovné ploše zadního narázníku. Vypada to jako by dveře byly hodně nízko nebo naopak nárazník vysoko. V Renaultu mi řekli, že to není nic hrozného a nic se s tím nedá dělat, ale mě to vadí, protože se na hraně dveří díky tomu odírá lak .Mám se prý sama podívat na jiné Renaulty Mégane jestli se to stává i někomu jinému.Chjo!
zdenka (14:15) :
díky moc za radu. Manžel na to už nemá nervy a tak to vyřiziju já. My s tím zadním nárazníkem máme problém už delší dobu. Loni v létě kvůli drobné opravě laku ho museli sundat a když ho tam vrátili,doslova tam plápolal.Nejdříve to také nechtěli uznat, ale po dvouměsíčním naléhaní /také jsem na parkoviště prosila jiné řidiče,aby mi to ukázali jak to má vypadat/ narázník vyměnili a teď neplápolá, ale dotýká se s dveří. -
"-- skrytý --" 01.03.06 15:20
« Zase to s nekvalitou nepřehánějme
Turba Garret požívá daleko více výrobců než jenom Renault,takže není rac.důvod,proč by zrovna zde mělo být méně kvalitní.Spíš to trochu také závisí na zatěžování studeného motoru,vychladit po dlohé zátěži a na kvalitě mazacího oleje.Jinak jsou to vždy náhody.Turbo občas odejde na čemkoliv.Opravna TD kousek od bydliště,mění je komukoliv a typické problémové auto neznají.Tolik fakta. ;-)
mira123: Asi tak nějak,pokud auto jede rovně,seč po nějakém dlouhém a nepříjemném dohadování,je to uzavřená kapitola.Řešením je Renaulta prodat a už nekoupit. Je to kontraproduktivní se tím dále zabývat. Výměnu auta odmítají všichni,zase se netvařme,že ne. nekvalitu dělají všichni.Já na konkurenci teď četl,jaké jsou názory majitelů na M6 a k ideálu tomu také cosi chybí,s ohledem na třídu.Také jsem skrz hluk tohle auto nevzal,ukecávali na L2 2,2 dCi,ale tohle jsem obloukem obešel(a udělal velice dobře,protože třeba při poruše 1 vstřikovače se mění selý komloet 4 ks vč trubky,zatímco u 1,9 dCi se dá v poho vyměnit jeden atd...).Tak mám drobet pomalejší auto,ale je pohodlné,tiché,funguje.
Ono je to celé složitější.Ale stále jim servírovat jeden problém,byť oprávněný,tím se nic nevyřeší.Nevěřím tomu.
Jinak,fušují a nekvalitně dělají všichni. -
modus ponens 01.03.06 14:59
« Re:
S dost velkym udivom sledujem reakcie ludi na spravanie Toma69, resp. na niekoho, komu sa taktiez stal podobny pripad. Premyslam, preco je tolko tak zaryte spokojnych ludi so situaciou spotrebitelov na nasom trhu, ze prevazi dojem zo stazujuceho sa nad faktami. A ako sa snazim, tak sa snazim, ale odpoved najst neviem. :roll: -
« Bez nadpisu
Musim se Toma69 zastat. Ano, trochu prehani, ale idea jeho konani je podle mne spravna. Kdyby se vsichni, kteri maji problemy s prodejci (nejen aut) zachovali podobne, urcite by se zmenil i pristup obchodniku a mozna by onecne zacalo platit: Nas zakaznik, nas pan..
petr65: Osobne znam cloveka, ktery mel Lagunu2 dci GT a pri 40 000km se mu rozsypalo turbo, probehla zarucni oprava a auto slo z domu, pro jistotu, jelikoz ho renoltaci varovali, ze to nove se za dalsich par desitek tisic pravdepodobne zadre znova.. Ale nezadrelo, novy majitel auto za mesic po koupi totalne zrusil..:) -
"-- skrytý --" 01.03.06 13:44
« Re: Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..
Na Renault Clubu sice pisi, ze mi chteli pomoct, ale kdyz jsem psal ze se muzeme nekde sejit osobne, ze se muzou projet autem, couvli.
Tohle je jeden z důvodů, proč jsi vnímán tak negativně. Překrucuješ zjevná fakta.
Při procházení jejich stránek jsem narazil i na tu nabídku pomoci. Tys je vybídl k prohlídce auta na tvém protestním shromáždění. A to celkem pochopitelně odmítli.
Tuto zcela zjevnou nepravdu neváháš klidně zopakovat poněkolikáté v tomto topiku i přes to, že ti tu už několik lidí napsalo totéž co já výše.
Naopak vůbec nehovoříš o tom, žes byl klubem vyzván k tomu abys předložil písemné dokumenty, které jim pomohou se v problému zorientovat a žes to neučinil a také nehovoříš o tom, že jsi zcela ignoroval mnoho jejich dotazů, které rovněž mohly tvou věc posunout dál.
Opakování je možná matkou moudrosti, ale také se říká že čeho je moc, toho je příliš.
Stále omíláš okola totéž a stále odbíháš od tématu a stále si meleš své, bez ohledu na to, o čem se právě hovoří.
Je to únavné, otravné a diskuse s tebou postrádá smysl. -
"-- skrytý --" 01.03.06 10:07
« Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..
Reknu to asi tak, jiz od zacatku je to cele spatne. Pristup prodejce tragicky, pristup Renault CR jeste horsi. Kdo to nezazil na vlastni kuzi, tak at nesoudi me chovani. Snazim se pouze branit. Renault ma velmi dobre zvladnuto jak manipulovat se zakaznikem, ty jejich naucene citace, ktere donekonecna opakuji. Manipulace s fakty, je blizsi spise Renaultu nez me. Budes jiste oponovat, ze to neni pravda. Reknu ti jedno, pracuji v obchode pres 15let (distribuce), posledni tri roky mam pod dohledem i nase reklamacni oddeleni. V zivote jsem nezazil takovy pristup jako u Renaultu. Jednim slovem ostuda. Chapu, ze ne kazdemu se muj pristup muze libit. Uznavam, ze nekdy reaguji trochu podrazdene, ale je to dano celkovou situaci kolem vznikleho problemu.
Na Renault Clubu sice pisi, ze mi chteli pomoct, ale kdyz jsem psal ze se muzeme nekde sejit osobne, ze se muzou projet autem, couvli.
Ale to je v tuto chvili jedno. Podstatny je vysledek, po vice jak pulrocnich tahanicich, mam castecne opravene auto, prodejce prestal komunikovat, reklamacni odd. Renault taktez. Pokud neco chci mam se obratit na soud. Renalt "zametl" stopy, takze neni co dokazovat kdyz je auto opravene, ackoliv bylo jasne receno i zapsano, ze to nechci viz. [odkaz]
jsem snad ja lhar, kdyz tvrdim ze vsichni zucastneni vedeli ze nejde o opravu vozu a ted tvrdi pravy opak.
No myslim, ze je zbytecne to dal rozebirat, kazdy mame tu svoji pravdu. Ja vim ovsem jedno, s lidmi jako je p.Freiberg a ostatni kolem Renault CR nechci mit v budoucnu jiz nic spolecneho, stejne tak jako se znackou Renault. Stala se pro mne totiz synonymem arogance, nekvality, lhostejnosti a mohl bych pridat jeste par nelichotivych slov. -
"-- skrytý --" 28.02.06 22:12
« Re: Renault Club nema kritiku rad ..
Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.
Sice jsem nikde nenašel nic o tom, že by tě nazvali lhářem, ale mohl jsem se špatně koukat.
Pokud se podíváš o mnoho stran zpátky, zjistíš, že jsem tě několikrát usvědčil z toho, že co píšeš je buď nepravda a nebo pravda tak účelově poupravená, že to s realitou má pramálo společného.
Jestližes něco podobného předváděl na fóru Renault clubu, pak se takovému konstatování nesmíš divit.
Mimochodem, stejně jako kmarty se tomu banu nedivím. Prohlédl jsem si kam všude jsi své příspěvky psal a těch témat, kam jsi kopíroval své posty je opravdu požehnaně. Navíc tam bylo několik upozornění adresovaných tvé osobě abys dodržoval pravidla.
Ostatně bylo to tam podobné jako i jinde, kde ti lidé kladou na srdce abys změnil svůj projev.
P.S. možná si vzpomeneš na můj první příspěvek v této diskusi. Psal jsem ti totéž.
P.S.2 Myslím, že označení Renault clubu jako bodyguarda nesedí, viz topic Laguna propadla
[odkaz]
Je tu několik velmi protichůdných názorů a dokonce otevřená pohana renaultu a přesto místní admin ostře setřel jednoho ze zastánců značky, který se proti této pohaně postavil. Mimo jiné tam je také odkaz na tvé stránky.
Snaž se být objektivní. -
"-- skrytý --" 28.02.06 22:00
« Re: Re: iDnes
Tak jak bys tedy okomentoval jednani Renault CR v tomto konkretnim pripadu (cituji): v 50 000 km silný únik oleje z turba. Turbo vyměněno 14 dní před koncem záruky. Týden po záruce opět stejný únik oleje z turba. Po reklamaci ve znač.servisu mi bylo sděleno, že záruka na nové turbo není další dva roky, ale dle předpisu dovozce pouze do dne celkové záruky vozidla. Po informaci na ČOIce doporučeno se obrátit na dovozce.
Toto nebudu komentovat vůbec nijak. Ty máš turbo? Nemáš. Tak čí problém sem zase taháš?
To je zase "jedna paní povídala". Pochybuji, že to někde existuje v písemné formě. Je to totiž asi takový blábol jako že na Václaváku přistáli Marťani.
Ovšem... pokud by to někde v písemné formě existovalo, pak se majitel toho dokumentu stává rázem mediální hvězdou...
Prostě to je nesmysl. -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:44
« Re: Re: Re: Reakce
Toto su znamosti z rovnakeho poschodia kde ma kancelariu riaditel Carlos Ghosn :D
Po takomto tahu este stale je tvojim kamaratom?
Minuli tyzden som pocuval Ghosna a za prioritne veci povazuje zlepsit fiabilitu aut a zlepsenie servisov.Zeby bliskanie na lepsie casi.
Sorry este som nieco dopisal :P -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:39
« Re: Re: Reakce
I ja mam velmi blizko k lidem z Renaultu, diky predchozimu zamestnani ve firme se kterou jsme s nimi spolupracovali. Auto mi prodaval kamarad, ktery delal u Freiberga prodejce. Neni mi to nic platne. O to vetsi horkost v ustech zustava.
PS: a zminit se ve Francii muzes vzdycky, nevim jak moc by se to libilo v centrale. pokud tam pises osobne bez znamosti, vetsinou to nekdo odfiltruje a nedostane se to do spravnych rukou :roll:
jo a na zaver, dostal jsem po nekolika dlouhych tydnech odpoved na muj email, cekal jsem odpoved na moji otazku, ale slo o neco jineho (prispevek na nastence od uzivatele Rüdiger: Podporuji Vás, problémy jsou u všech značek, problém zde největší je komunistické vedení na RČR a hlavně v osobě jeho generálního ředitele J.P. Ripola !!!)
:
Vazeny pane Vratny,
dekuji za Vas email, pouze nevim, do jaky miry lze Vas email brat jako zdroj relevantni informaci v situaci, kdy Vase webove stranky obsahuji zjevne nepravdy a pomluvy - namatkou - nevim, jestli budu citovat presne : "......problém zde největší je komunistické vedení na RČR...." - konec citatu.
Nevim, do jake miry jste zbehly v historii minuleho stoleti, ale pro kazdeho, kdo ma byt jen elementarni znalosti dejepisu je vyse uvedena veta urazkou nejhrubsiho kalibru.
S pozdravem, -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:32
« Re: Reakce
A za ako dlho to auto ojezdis?1,2,3 roky Ako dlho este budes zdravo nasrany?Stym servisom ti verim a nie je to ruzove ani so servismi Renaultu vo Francii.Mali sme problemi s Masterom 2.5l dci.Bol v servise asi mesiac.Aj po oprave stale pretrvavali problemy.Nastastie sef pozna niekoho v sidle Renaultu v Boulogne-Billancourt a auto bolo opravene v priebehu 2 dni.Preplatili kompletne pozicane auto celi mesiac u konkerencie IVECO.Skoda ze to mas daleko do Pariza inak by ti s tym autom moj sef mozno pomohol na odpovednych miestach priamo v sidle Renaultu -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:29
« dalsi zkusenost .....
26.02.2006
20:27:45
Renault Laguna.....noční můra ze které se stále nemohu probudit..výměna (za dva roky)svislé čepy,čepy řízení,rozvod.řemen,alternátor,2krát baterie,horní uložení tlumičů,prasklé hadice topení,žhavící svíčky a oprava žhavícího relé,spojka,rádio,jedna strana nehraje - (nové Blaupunkt)nefunkční centrál...nový jiný typ,nesvítí kontrolky v přístrojovce ale to neřešim je to detail a jako novinka předevčírem ještě nevyřešeno odešlo vstřikovací čerpadlo na D1....nezavírají zámky dveří(otvírají se samy za jízdy)...prostě psychická likvidace majitele a požírač konta tuto značku nikdy nechci vidět a totéž doporučuji ostatním nešťastníkům děkuji za prostor potreboval jsem si ulevit Skopec -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:17
« Reakce
jarod: ver tomu ze mam spoustu jine uzitecnejsi prace a neni to moje zabava. jen uz se to stalo soucasti meho zivota, tak uz mi to tak neprijde jako na zacatku. A nemusis mit strach, spim klidne. Tak moc si uz dnes problem nepripoustim, jsem jen stale zdrave nastvany.
kmarty: pokud bych mel rozpocet jako Renault, nemusel bych davat odkazy na stranky ruznych diskusi
pro zbytek: kladne ohlasy prevazuji, takze me to drzi, abych neprestaval upozornovat na nesvary
osobne uz jsem smireny s tim, ze jsem koupil srot proste nepovedeny kus, mam ho prodat at se trapi nekdo jiny a pri tom prodelat penize do auta uz nacpane. nene tohle ojezdim a renault uz nechci nikdy videt
PS: mate pocit z prispevku zdenky ktera mi psala, ze je spokojena s autem i pristupem prodejce, mimo jine mi tez potvrdila ze zavady mnou uvadene se u jejich auta taktez objevily.
no nic zivot jde dal, informace na mych strankach at si kazdy prebere dle sveho -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:46
« Bez nadpisu
Ja byt na tvojom mieste tak to tvoje auto uz davno predam a zmenim znacku alebo nemas co robit a volne chvile si sprijemnujes riesenim problemov s tvojim autom.Neviem ci to stoji za to .Ja si myslim ze aj keby ti to auto opravili tak by si pisal o tom samom.Pre teba je to asi ako droga ak by nebol problem nemohol by si kludne spavat. :?: -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:37
« Re: priklady tahnou
Delej jak myslis. Jen pro priste respektuj pravidla, ktera se na ruznych forech vyskytuji. Prave tim ze na takovehle veci z vysoka kasles je Tva cinnost brana jinak nez zamyslis.
Prozatim celkem uspesne vsude delas akorat bordel a spamujes. Nerekl bych ze Ti pomaha kdyz jses v povedomi lidi jako "ten, kterej vecne dela nekde brajgl" a ne "ten, kterej bojuje za lepsi Renault". -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:21
« priklady tahnou
no uprimne poucil jsem se z predchozich nezdaru nestastniku prede mnou
viz napr. laguna [odkaz]
aktualne mi pise jedna majitelka megana cituji:
zdenka (13:57) :
Omlouvám se, že ruším, ale můžu mít dotaz, zda páté dveře vám nedřou zadní nárazník? Nám ano, je to v šířce asi 80cm, je to vidět na vodorovné ploše zadního narázníku. Vypada to jako by dveře byly hodně nízko nebo naopak nárazník vysoko. V Renaultu mi řekli, že to není nic hrozného a nic se s tím nedá dělat, ale mě to vadí, protože se na hraně dveří díky tomu odírá lak :-( .Mám se prý sama podívat na jiné Renaulty Mégane jestli se to stává i někomu jinému.Chjo!
zdenka (14:15) :
díky moc za radu. Manžel na to už nemá nervy a tak to vyřiziju já. My s tím zadním nárazníkem máme problém už delší dobu. Loni v létě kvůli drobné opravě laku ho museli sundat a když ho tam vrátili,doslova tam plápolal.Nejdříve to také nechtěli uznat, ale po dvouměsíčním naléhaní /také jsem na parkoviště prosila jiné řidiče,aby mi to ukázali jak to má vypadat/ narázník vyměnili a teď neplápolá, ale dotýká se s dveří. -
"-- skrytý --" 28.02.06 13:58
« Re: Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..
Chapu, ze ne kazdemu jde pod nos pokud na mne narazi na vetsine for nebo diskusi ohledne Renault, ale na druhou stranu rekni, kdyz bych sedel s rukama v kline a nesnazil se stranky priblizit co nejvice lidem, jak by to dopadlo. Melo by to nejaky efekt? To ze se o tom diskutuje je preci pozitivni.
....
U vetsiny znacek je to podobne, ale proc to nekde jde a nekde nejde, neni to treba systemova chyba ktera by potrebovala napravit?
Jenze to co delas Ty je spis kontraproduktivni. V tom bych videl tu hlavni pricinu proc to nejde. Prehnals to natolik ze pochybuju ze Ty budes pricinou napravy. -
"-- skrytý --" 28.02.06 13:45
« Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..
proc by se mi to nehodilo, je to fajn ze to taky funguje, pisi mi lide, ze maji pocit, ze se pristup servisu malinko zlepsil, mozna se muzu naivne domnivat ze i diky me, ale na druhou stranu nemohlo to Renault nechat naprosto v klidu.
Chapu, ze ne kazdemu jde pod nos pokud na mne narazi na vetsine for nebo diskusi ohledne Renault, ale na druhou stranu rekni, kdyz bych sedel s rukama v kline a nesnazil se stranky priblizit co nejvice lidem, jak by to dopadlo. Melo by to nejaky efekt? To ze se o tom diskutuje je preci pozitivni. Chapu ze ne vzdy kazdemu kapnu do noty, ale rika se ze kdyz se kaci les letaji trisky. bohuzel to jinak nejde.
Myslim, ze je potreba o podobnych problemech hovorit vice, vzdyt se staci podivat na pribehy lidi nebo i reportaze z TV. U vetsiny znacek je to podobne, ale proc to nekde jde a nekde nejde, neni to treba systemova chyba ktera by potrebovala napravit? :roll: -
"-- skrytý --" 28.02.06 13:28
« Re: Renault Club nema kritiku rad ..
2Tom69:
Kdyz to reknu bez kudrlinek, myslim ze to cemu rikas nevrazivost vznikla u nekterych jen jako obrana, protoze Te znali z jinych for a nechteli abys jim zasvinil jejich forum. Kdyz se kouknes do historie tohohle topicu, tak si vsimnes ze uz jsem se Ti taky snazil rict ze to mistama prehanis a spis nez reseni problemu pak uz v Tobe lidi videj jen spamistu. Ze by to chtelo preci jen trochu zmenit pristup.
Kdyz tohle vsechno zacalo, tak jsem to sledoval se zajmem (taky mam MeganeII). Bohuzel tim tvym pristupem se to rychle zmenilo na "Jezisimarja, sem uz to postnul taky". Co forum, tam postnes to samy, kazdou chvili a popripade nekolikrat.
Takze zkus to nekdy taky vzit ze to nemusi byt kvuli tomu ze by zastavali Renault, ale ze to taky muze byt tim ze uz Te maji plny zuby. Argumentace ze to nemuseji cist a ze to urcite nutne musi nekoho zajimat je sice pekna , ale tutez argumentaci pouzivaji i siritele spamu. Pak se nediv ze Te nechteji na svoje forum.
BTW.: Mel jsem problem s tou "hydrostelovou" kladkou na 1.6 motoru. Oprava v zaruce probehla perfektne, zadne prutahy, skvely servis, vyborny pristup. Ale to Ti asi do kramu pasovat nebude, ze? -
"-- skrytý --" 28.02.06 11:33
« Renault Club nema kritiku rad ..
Koukal jsem se do jejich seznamu zabanovaných uživatelů. Stal jsi se, podle toho co píší 7. uživatelem, který má za celou dobu jejich existence zakázaný vstup.
Pokud tam nevidíš, důvody, které uvedli jsou tyto:
Od dnešního dne má na naše fórum zakázaný přístup Tom69 alias Tomáš Vrátný a to z těchto důvodů:
1.) Nerespektování pravidel fóra
2.) Neustálé zakládání témat o jednom a tomtéž
3.) Rušení probíhajících diskusí postováním o jiném tématu (stále o tomtéž > jeho voze)
4.) Přes upozornění repostování příspěvků z jiných fór na něž nelze reagovat, protože pisatel není uživatelem našeho fóra.
5.) Postování pouze odkazů na vlastní stránky bez dalšího textu
6.) Napadání Renault clubu na dalších stránkách
7.) Napadání účastníků tohoto fóra, kteří s ním neprojevili bezvýhradný souhlas.
Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.
viz diskuse: Laguna propadla ?! [odkaz]
Co se děje u Renaultu ?
[odkaz] -
"-- skrytý --" 28.02.06 11:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: iDnes
Standardní záruka na opravu je 6 měsíců. Jedná li se o vyměněný díl, mohla by být uvažována zákonná záruční doba na dodanou věc, a to 2 roky, pokud povaha věci, v tomto případě turba to nevylučuje. Jisté omezení by mohlo znamenat omezení záruky výrobce dmychadla na počet ujetých kilometrů, takže by bylo nutno zkoumat, kolik km udává jako limitní výrobce turbodmychadla a jestliže byla oprava, resp. výměna provedena výrobcem vozu, popřípadě za něj zmocněnou osobou (servis) omezení výrobce vozu co do počtu ujetých km nebo doby...
Konkrétněji to nejde.
Na nekonkrétní dotaz následuje vždy nekonkrétní odpověď. Pokud tomu chceš říkat kličkování, prosím, jak je libo.
Tak jak bys tedy okomentoval jednani Renault CR v tomto konkretnim pripadu (cituji): v 50 000 km silný únik oleje z turba. Turbo vyměněno 14 dní před koncem záruky. Týden po záruce opět stejný únik oleje z turba. Po reklamaci ve znač.servisu mi bylo sděleno, že záruka na nové turbo není další dva roky, ale dle předpisu dovozce pouze do dne celkové záruky vozidla. Po informaci na ČOIce doporučeno se obrátit na dovozce.
Výsledek - za všechno si mohu sám a když budu reptat, dají mě k soudu. -
"-- skrytý --" 28.02.06 00:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: iDnes
Standardní záruka na opravu je 6 měsíců. Jedná li se o vyměněný díl, mohla by být uvažována zákonná záruční doba na dodanou věc, a to 2 roky, pokud povaha věci, v tomto případě turba to nevylučuje. Jisté omezení by mohlo znamenat omezení záruky výrobce dmychadla na počet ujetých kilometrů, takže by bylo nutno zkoumat, kolik km udává jako limitní výrobce turbodmychadla a jestliže byla oprava, resp. výměna provedena výrobcem vozu, popřípadě za něj zmocněnou osobou (servis) omezení výrobce vozu co do počtu ujetých km nebo doby...
Konkrétněji to nejde.
Na nekonkrétní dotaz následuje vždy nekonkrétní odpověď. Pokud tomu chceš říkat kličkování, prosím, jak je libo. -
"-- skrytý --" 28.02.06 00:12
« Re: Renault club
Koukal jsem se do jejich seznamu zabanovaných uživatelů. Stal jsi se, podle toho co píší 7. uživatelem, který má za celou dobu jejich existence zakázaný vstup.
Pokud tam nevidíš, důvody, které uvedli jsou tyto:
Od dnešního dne má na naše fórum zakázaný přístup Tom69 alias Tomáš Vrátný a to z těchto důvodů:
1.) Nerespektování pravidel fóra
2.) Neustálé zakládání témat o jednom a tomtéž
3.) Rušení probíhajících diskusí postováním o jiném tématu (stále o tomtéž > jeho voze)
4.) Přes upozornění repostování příspěvků z jiných fór na něž nelze reagovat, protože pisatel není uživatelem našeho fóra.
5.) Postování pouze odkazů na vlastní stránky bez dalšího textu
6.) Napadání Renault clubu na dalších stránkách
7.) Napadání účastníků tohoto fóra, kteří s ním neprojevili bezvýhradný souhlas. -
"-- skrytý --" 28.02.06 00:00
« Renault Club nema kritiku rad ..
Kritická informace
Byl jste vykázán z tohoto fóra
Prosím kontaktujte webmastera nebo administrátora tohoto fóra pro získání bližších informací
.... skoda, ze admin smazal me posledni prispevky, bude jiste psat co jsem tam vse nenapsal. Pritom jsem pouze konstatoval, ze vse neni tak ruzove jak maluje Renault v reklame -
"-- skrytý --" 27.02.06 23:41
« Re: Re: iDnes
Jakákoliv oprava podléhá záruční lhůtě, pokud není provedena pouze na riziko zadavatele s tím, že např. postup opravy neodpovídá standardům a nestandardní postup je proveden na přání zadavatele. Nelze tvrdit že nikoliv. Máš někde písemně, že ti Renault odmítá poskytnout záruku na opravu? Pokud ano, bylo by to nesmírně zajímavé. Pokud to písemně nemáš, je to jen plácnutí do vody.
Edit: Na forum Renault Clubu se jdu podivat. -
"-- skrytý --" 27.02.06 23:33
« Re: iDnes
myslis, ze je tak tezke napodobit neci rukopis, tim spis na anonymnim foru. Myslel jsem, ze budes reagovat na forum Renault Clubu CR.
No na druhou stranu jsem vtipalkovi vdecny, nebot laka ctenare na me stranky, takze i kdyz ze me dela psychopata se na nej na druhou stranu zas tak moc nezlobim, jak se rika ucel sveti prostredky ....
ps: jsi clovek z oboru, jaka je podle tebe zaruka na vymeneny dil v ramci zarucni opravy? Dle Renault CR zadna! -
"-- skrytý --" 27.02.06 23:23
« iDnes smazala Tom69 příspěvky
Ty ktere mazala psal vtipalek
Tome, tomu bych možná věřil, kdybych ty smazané příspěvky osobně nečetl než byly smazány. Rukopis byl typicky tvůj a nechyběl ani odkaz na tvé stránky červenou barvou. Vím, jak miluješ barvičky.
Hezký večer -
"-- skrytý --" 27.02.06 23:14
« Renault Club
Jiste me tu co nevidet napadne nekdo z Renault Clubu CR. Zabrousil jsem na jejich frum co je noveho. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem. Jak to dopadlo? Muj prispevek smazal admin. Timto pozravuji DDT. Nastesti je jeste forum, kde se muzu svobodne vyjadrovat. Diky auto.cz
viz diskuse: Laguna propadla ?! [odkaz]
Co se děje u Renaultu ?
[odkaz] -
"-- skrytý --" 27.02.06 20:35
« Re: Re: Re: Re:
tom69: Auto je jedna z nejhorších investic, padají strašně rychle ceny dolů a ještě když má člověk s ním takovýhle trápení :x To potom člověk neví jestli se na to má * a prodělat statisíce, nebo do toho investovat další čas a především další peníze :-( Jo a abych nezapomněl, moc ti fandím :) -
"-- skrytý --" 27.02.06 16:27
« Re: Re: Re:
Masivni reklama a vyrazne slevy jsou faktory, ktere zpravidla ovlivnuji volbu. Nikdo vetsinou moc neveri historkam typu "jedna pani povidala" do te doby nez si sam natluce usta. To je i muj pripad. Slychaval jsem mnoho historek o problemovych autech, ale nikdy nic konkretniho. Ted se snazim, aby tlak na prodejce byl vetsi a on se k nam zacal chovat jako ke svym zakaznikum. Neni vetsi tragedie nez problemove auto a nezajem prodejce-dovozce. Snad se to casem zlepsi. Mozna jsem prilis velky optimista, ale stav ktery nyni panuje se mi ani trochu nelibi. Tvrzeni "mas to opravene, tak to nech byt" opravdu neni na miste. -
"-- skrytý --" 26.02.06 21:11
« Re:
Koukám, Tomáši, že tě mají na iDnes rádi.
V minulé diskusi ohledne peugeota na sesrotovani te ostatní uzivatele moc hezky necastovali. Ostatne neni divu pote, cos tam predvadel. Nejprve se tam dohadujes s nekym, kdo si z tebe dela srandu a nakonec abys dodal svym slovum vahu pises jeste za dalsi identitu.
Dneska ti pro zmenu redakce smazala tve prispevky. To bude asi cenzura, co? Nebo jim jen uz lezes na nervy?
Vazne to prehanis. Skodis tim jen sam sobe :-/
Ahoj Petre, to ze se nekdo snazi vydavat za mne na iDnes bohuzel neovlivnim, ja mam svedomi ciste. Pokud by iDnes zobrazoval u kazdeho prispevku IP adresu bylo by jasne co kdo napsal. Pokud se tyka mych prispevku, nikdy se mi nestalo, ze by je redakce smazala. Ty ktere mazala psal vtipalek. Nejsem takovy psychopat jakeho se tam ze mne neznamy snazi udelat. To vis ne kazdemu se moje jednani libi a verim, ze ne kazdy to dokaze psychicky unest. Dokazu si predstavit obchodnika nebo i cloveka ktery prodava znacku Renault a me kroky mu zpusobuji nejakym zpusobem problemy. Provokateri jsou nejen na iDnes, ale i na jinych diskusich. Staci cist i jina fora, ktere se netykaji aut.
PS: nicmene pres vsechna negativa mi neznamy dela uzitecne PR na stranky. Takze obcas i neco spatne je pro neco dobre :roll:
:shock: :shock: :shock: ... je to nutno brat s nadhledem, ale pro Renault to jiste nejsou prijemna cisla :roll:
Mohou informace získané na těchto stránkách nějakým způsobem ovlivnit vaši volbu při nákupu nového vozu?
Ano, výrazně. Ztratil jsem zájem o značku Renault
734/79%
Ano. Ale ne natolik, abych ztratil zájem o značku Renault
42/5%
Ne. Myslím, že i u jiných značek je to stejné
64/7%
Ne. Věřím nadále značce Renault i svému prodejci
64/7%
Částečně, jsem opatrnější při výběru značky i prodejce.
20/2%
Celkem hlasovalo: 924 -
"-- skrytý --" 26.02.06 00:07
« Bez nadpisu
Oblast použití:je-li to osobní auto, výrobce předpokládá,že nebude jezdit terénem,do vinohradů s naloženým vozíkem-to je ta oblast požívání za hranicí def.výrobce,např.
Nicméně,je konec reklamy,jdu na bednu.
Byla to Toyota.Jak mají ten slogan?"Nic není nemožné"... ;-) -
modus ponens 25.02.06 23:56
« Re:
Ta definicia je fajn, ale je aj patricne nekonkretna. Vyrobca predsa neurcuje presne podmienky pouzitia. Ak vezmeme pripad pokazeneho turba na dieselovom motore, je to chyba vyrobcu alebo nespravneho pouzivania (majitel vypinal motor po poriadnom zatazeni bez behu motora "naprazdno")? V ADAC zapise to bude figurovat ako zavada, ktoru museli riesit. Alebo dlhodobe jazdenie na hrane vykonu motora. Kamos zrejme tymto odrovnal valec na Yarise - jazdil pravidelne dialnicu, co to dalo. V servise to zrejme eviduju ako zarucnu opravu, cize akoze chyba vyrobcu. Nikde v prirucke nemas napisane, ze nesmies jazdit v takych a takych otackach, s vynimkou cerveneho pola.
Na druhej strane, mnoho vyrobcov rado alibisticky uvadza, ze spotreba oleja 1 liter na 1000km je normalna a neberie sa ako chyba motora. Podla toho vlastne takato spotreba oleja nie je zavadou, a teda nemoze byt klasifikovana ako prejav nespolahlivosti. I ked dolievat 10-15 litrov oleja za 15tis. km asi nebude utvrdzovat majitela v tom, ze si dobre vybral.
Chcem tym povedat, ze inak ako statisticky sa spolahlivost zmerat neda. Rozni vyrobcovia, rozne manualy, rozne "podmienky pouzitia".
jak je možné,že v lednu se v EU prodalo od jedné nejmenované a spolehlivé automobilky o -11% aut méně?
Neviem, ktoru myslis, ale predaje nemaju priamy suvis s vysledkami testov, merani, statistik. Je to aj o cene, prioritach, rozhlade, informaciach. Aj ked vsetko sa da prekombinovat a vysledkom je potom nestastny vyber. Ja osobne nebazim po tom, aby znacka, o ktoru mam zaujem, s uspechom lamala predajne rekordy. Dosledkom by bola o.i. vacsia zhyckanost predajcov (vid Skoda pred par rokmi), mensie cenenie si zakaznika => horsi pristup, tazsie jednanie sa o cene, ... -
"-- skrytý --" 25.02.06 23:21
« Bez nadpisu
Spolehlivost je schopnost výrobku pracovat bez poruchy za daných technických podmínek při předepsaném způsobu užívání(výrobcem=místo-kde,zatížení,kval… obsluha-třeba letadlo,že jo.....).
Porucha-stroj není schopen(nebo jenom částečně)plnit fci,pro kterou byl navrhnut.
Porucha:
Primární,sekundární(následná)
Opravitelná-neopravitelná....atd,atd.
Jsou o tom celé knihy.Trochu tuším,o čem je řeč.Kdo chce,koupí a sestuduje.
Pozn.pod čarou: jak je možné,že v lednu se v EU prodalo od jedné nejmenované a spolehlivé automobilky o -11% aut méně?
Nemyslím,že lidé kupují jenom podle tabulek,grafů,statistik,testů....občas kupují podle svého zvážení. To je bezva,protože to všechny výrobce nutí se snažit být lepší.Není lepší jistoty(pro zákazníka) než nejistota výrobce ;-)
Ještě jedna věc:zajímalo by mne,kolik lidí si koupí auto jenom proto,že je to Vůz roku, nebo že někdo vyhrál F1 atd? Ja ne. >:D -
modus ponens 25.02.06 22:25
« Re:
IT:
TÜV=STK a že to není kritériem spolehlivosti,ale vyjadřuje skutečný(okamžitý)technický stav,což je něco jiného
TÜV=STK len do tej miery, co je jej naplnou. Takato kontrola nema za ciel porovnat znacky, ale zhodnotit technicky stav v danom momente. Ale co znamena technicky stav statisticky? Statisticky nie je dolezite, ci sa o auto staras viac alebo menej. Nerozhoduje, ci si auto pred kontrolou nechas v servise pripravit alebo nie. Statisticky je to jedno, pretoze priemerny majitel VW ma rovnaky pristup k autu ako majitel Toyoty. O tom je statistika. Takze kontrola typu TÜV/STK ma pre vsetky znacky spolocne len jedno: vek kontrolovaneho auta. Ak pri takychto kontrolach dlhodobo vychadza jedna znacka podstatne lepsie ako druha, moze to znamenat vselico, napr.:
- vyssiu spolahlivost (co neuznavas)
- lepsiu pracu servisu pri prehliadkach
- lepsi pristup majitelov k svojim autam (ruku na srdce: naozaj niekto veri tomu, ze statisticky su majitelia jednej znacky vzornejsi ako majitelia inej znacky? ;-) )
Suhlasim s tym, ze nie kazdy je statisticky priemer (i ked pozornejsi posluchaci prednasok o statistike vedia, ze velka vacsina sa sprava rovnako/podobne, vid. Gaussovo normalne rozdelenie). Ak mas dobreho mechanika, ktory Ti poctivo servisuje auto a este k tomu za cenu, ktoru v servise nedostanes, tak mnohym pataliam predides. Ale to uz nie je o znacke, ale o Tebe a Tvojom mechanikovi. ;-)
Aby sme sa mohli bavit o spolahlivosti, mali by sme sa dohodnut, co to vlastne je. Je to nieco, co hovori o poruchovosti. Ale v akom rezime? V rezime maximalnej starostlivosti? Minimalnej? V beznom rezime? Co je to bezny rezim? Pre kazdeho je to nieco ine, takze opat koncime pri subjektivite majitelov.
jsou lidé,co si to auto kupují poprvé a když to přeženu,někdo,kdo přesedlá z FÁVA na A8, má jiná očekávání než ten,kdo z A8 na BMW7
Ano, su aj taki. Ale je to statistika, kde (vseobecne) hranicne pripady nehraju takmer ziadnu rolu. Okrem toho, hodnotia sa viacere parametre, nielen celkova znamka spokojnosti.
Zdravim na Moravu... ;-)