Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  16:08

    « Re: cedule

    mas fotku :-) teda ale to je zaujimavy napad :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  16:07

    « Re: Re: KOUPĚ MÉGANA

    tom69: daj uz pokoj, stale sa stazujes :-) Ja som mal vzadu 1,4 a vpredu 1,5 :-). Nevsimol by som si to, keby auto netahalo do strany ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:59

    « cedule

    Nechal jsem se inspirovat tim nápadem s popsanym autem s poctem zavad, tak uz i moje zadni okno zdobi neco podobneho, vcetne odkazu na diskuzi :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:54

    « Re: KOUPĚ MÉGANA

    Pro klid duše doporučuji projet se s vozem před převzetím. Všimnul jsem si v autosalonech, že dost Renaultu má špatně napasované dveře, možná je to maličkost, ale tim spíš pokud se to dá odstranit před vyjetím ze salonu. Špatně napasovaná byla i haubna, ale už je to také v pohodě. Jo a takova perlička, po prvnich par kilometrech od autosalonu mi prislo, ze je hrozne tvrdy podvozek, hadejte proc. Gumy byly nafoukane na 3. Kvalitni predprodejni servis :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:54

    « Bez nadpisu

    Aaa, Citronek je dalsi clen rodiny, vitaj teda! Vela stastnych km a malo servisu!
    Neviem, ale zda sa mi, ze Renault zatial malo tazi z vitazstva vo F1 co sa tyka reklamy. Viem si predstavit, ze keby McL mal jasneho vitaza preteku v jazdcoch a tak blizko, ako ma aj v konstrukteroch, tak by si nacionalisticki Nemci a Mercedes zvlast nenechali ujst prilezitost okazalo ukazovat v kazdej reklamnej prestavke od A-cka az po neviem ake pismeno ma Mercedes pre najvyssiu triedu a zdoraznovat, ze naskok vdaka technike (OK, to heslo je z audi, ale viete co tym myslim) a ze nemecky engineering ja najsamsuper na svete.
    Alebo by si ich Shell, BP alebo ktokolvek iny z olejarov prenajimali tak, ako minule roky Ferrari na svoje reklamy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:52

    « Re: KOUPĚ MÉGANA

    Tak přesto přese všechno si zítra jdu pro nového Mégana - no popravdě sevřené půlky Shocked z toho, co se tu píše - kam to bude táhnout a jestli neskončím v příkopu - skoro bych zavedl hlasování - komu to nikam netáhne - volant Idea . No Miro radil - pořádně projeď! Cool
    Kdyz jsem do srpna cekal na Megane a cetl jsem tohle forum, tak jsem z toho taky nemel dobry pocit. Ale zatim Meggie netrpi nicim zde popsanym. Ani nicim jinym. Ale je fakt ze ho(ji? Je to prece "Ta Megane" :-/ ) mam jen cca 2 mesice a najeto cca 3000km.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:47

    « Bez nadpisu

    Sorry, chlapci, nie som sebec, ale nieeee :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:47

    « KOUPĚ MÉGANA

    Tak přesto přese všechno si zítra jdu pro nového Mégana - no popravdě sevřené půlky :shock: z toho, co se tu píše - kam to bude táhnout a jestli neskončím v příkopu - skoro bych zavedl hlasování - komu to nikam netáhne - volant :idea: . No Miro radil - pořádně projeď! :-!
    Jinak citace: ..." že jste poškodil dobré jméno Renault a pár dealerů je na Tom 69 nasr.... to je úsměvné - pokud to přispěje ke zlepšení péče o zákazníky - jen dobře - nakonec toho tvého ren. uvidíme v Černých ovcích!
    Pokud jde o toho mistra F1 - trochu mě diví, že z toho renaulťáci nejsou více nadšení - vždyť je to paráda, tak proč si kazit radost... že Toyoty jsou lepší, McLaren nebo kdo ještě - Renault - vsadil také trochu na spolehlivost - že mu motor každý druhý závod nevybouchne - no to je také strategie - ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:44

    « Re: Re: Re:

    :D no vidíš a máme dalšího spokojeného zákazníka >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  15:38

    « Re: Re:

    tv: ja ti este doplatim, ak mas moju vybavu :-) Alebo nechce niekto to moje kupit >:-[] tie chyby co som spominal vlastne to auto ani nemalo a nema :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:33

    « Re:

    nechceš si ho vyměnit >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:29

    « Bez nadpisu

    Tom69, Miro: povodne som nemal v umysle reagovat, ale predsalen sa pridam. Vy dvaja ste sa teda nasli, co sa tyka problematickych aut...
    Auto ma 6000km, preto sa porovnavam k autu Toma69.
    A Miro spominal, ze treba dat aj pozitivne priklady.
    Teda:
    - poruchy: ziadne
    - navstevy servisu: ziadne
    Auto bezi prikladne, dufam, ze tak este dlho ostane.
    PS: Renault/McLaren. Pre mna je uz teraz vitaz Renault, pretoze na vo F1 iba dve auta. McLaren ma 4 a ich body sa spocitavaju dokopy (vratane tych par bodikov, ktore dostavaju od tych dvoch jazdcov na konci listiny). Keby sa uvazovali iba dve najlepsie auta, aby sme neporovnavali hrusky s jablkami, tak ma Renault este stale naskok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  15:01

    « Re: Re: 2 TOM69

    Jsem zamaskovany prodejce jine znacky >:D
    Ne vazne, prijde mi k vzteku, kdyz na jednu stranu dovozce propaguje znacku a kdyz si tu znacku koupim a mam s ni problem, rekne, ze se ho to netyka. Pochopil bych to, kdybych si koupil auto a mel na nem znak prodejce a ne renault >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  14:52

    « Re: 2 TOM69

    Tom69:...jsi evidentně vymyšlený zákazník,poškozuješ dobré jméno automobilky, která umí i auta F1. To se fakt nedělá.
    Proto jsem došel k závěru, že příští velké auto nebude Ren., ale bude to Toyota-sice nemá toho mistra ve F1, ale mně to nevadí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  13:06

    « 2 TOM69

    Drzim palce v dalsim boji s Renaultem. Prava spotrebitelu je potreba u nas tvrde prosazovat, jinak si z nas budou firmy delat srandu (viz Hypernova, Meinl - maso, Carrefour - slevy, bankovni poplatky atd.)
    P.S. Reci o tom, že jsi si svym jednanim nekoho od Renaultu nebo od dealeru znepratelil, povazuji za vrchol drzosti!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  11:43

    « Chcete si taky koupit MEGANE II ?

    Seznam projevených závad na voze Megane II po 5tis Km , při najetých 7.500 Km
    - vadné autorádio, výměna na třetí pokus
    - výměna krytu levého zpětného zrcátka, který se rozpadl po několika týdnech
    - špatně sesazené dveře z výroby, bylo nutno dveře repasovat
    - skřípání v interiéru při najíždění na zvýšený obrubník
    - velmi hlučná palubní deska při jízdě na nerovné silnici, začínají se ozývat zvuky i ze zadní časti interiéru vozu
    - praskavé zvuky z levého okna při stahovaní i při zavřeném okně
    - pásy řidiče i spolujezdce se obtížně navíjí, u řidiče zůstává viset.
    - nepravidelně nefunkční zadní stěrač – chyba řídící jednotky
    - nepravidelně dochází k rozkmitání vozu při sešlápnutém brzdovém pedálu a zařazeném neutrálu (svicky ?)
    - zacinaji piskat a drhnout predni kotouce
    - vada řízení, vůz se stáčí při jízdě do leva, dochází ze strany řidiče k přetlačování s vozem, při puštění volantu jde v určitém okamžiku vůz ostře doleva, což může způsobit vážnou havárii již 3x reklamace ! Zavada pretrvava. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  11:37

    « pro info

    BLOKOVÁ VÝJIMKA v praxi
    Vstupem České republiky do EU se zásadně změnila pravidla a možnosti pro prodej a servis osobních vozidel i pro české podnikatelské subjekty (nařízení Evropské komise č. 1400/2002 – tzv. Bloková vyjímka).
    Co to znamená v praxi? :
    Servis vozidel
    • nezávislý/neznačkový servis může provádět veškeré nezáruční opravy a údržby
    stanovené výrobcem na jakémkoliv vozidle, aniž by tím zákazník ztrácel záruku
    daného výrobce
    • při opravě, nebo údržbě může takový servis použít i díly jiné, než dodané výrobcem
    • platnost záruky je samozřejmě podmíněna odborně a řádně provedenou prací
    takového servisu
    • záruční opravu, na kterou se vztahuje záruka výrobce provádí pouze autorizovaný
    servis a používá jen originální náhradní díly
    • nezávislý/neznačkový servis má dle Blokové výjimky přístup ke všem technickým
    informacím, diagnostickému a jinému vybavení, které jsou potřebné k opravě a
    údržbě vozů dané ho výrobce.
    • nezávislý/neznačkový servis má možnost školit své zaměstnance ve spolupráci se
    zastoupením daného výrobce
    • obchodní společnosti se značkovým servisem mohou provozovat , po splnění
    určitých kritérií, značkový i neznačkový servis i jiného výrobce
    Prodej vozidel
    • základním cílem je zajištění efektivní distribuce motorových vozidel v zájmu
    zákazníků a zajištění účinné konkurence mezi distribučními systémy jednotlivých
    výrobců
    • prodejci vozů mohou, po splnění některých kritérií, bez omezení prodávat vozy
    i jiných výrobců, tzv. Multibranding
    • smlouvy s výrobcem dané značky jsou odděleny. Prodejce vozů má možnost
    uzavřít smlouvu odděleně, na prodej, příp. jen servis, nebo obojí
    • prodejní aktivity (inzerce apod.) jsou bez regionálního omezení
    • od října 2005 bude uvolněna tzv. lokační neboli pobočková klauzule.
    Každý obchodník s automobily si bude moci kdekoli v EU otevřít svoji pobočku nebo
    vyskladňovací místo, aniž by mu v tom příslušný výrobce, nebo importér bránil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    "volant se pri navratu napr. pri zataceni nevrati do roviny, ale natoci se o stupinek vlevo. " - to iste u mna
    "Geometrii na nic neprisli, i kdyz mi rekli, ze posunuta zadni naprava je sice na hranici , ale presto STALE V NORME" - mam vymenenu a ziadna zmena v chovani riadenia.
    Jediny rozdiel je , ze mne to robi len pri naklonenej vozovke v lavo( nemusi ist o markantny naklon) a do dialnicnej rychlosti a tebe to roby aj na rovnej vozovke bez naklonu Pre Blavakov su to useky:
    - most SNP smer mesto, lavy pruh
    - lavotociva zakruta na pristavny most , tu si auto zataca samo, tam iba musim vyrovnat volant :-)
    -Popradska pri Harley smer mesto, oproti Renaultu :-).
    - Dolnozemska pri dostiske, Agip smer mesto
    Je tych usekov dost :-). Uz aby zacali robit cesty vo vodovahe :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  10:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    Zatim ne, cekam na jejich definitivni verdikt. Podle nej budu postupovat dal. Media jsou v planu pokud nebudou ochotni dostat svym zavazkum. Nastesti mam jak na Nove tak i CT zname novinare (kamarady) kteri mi v pripade potreby daji doporuceni pro sve kolegy zabyvajici se touto problematikou. Nastesti je i diky internetu a tv pryc doba, kdy si kazdy mohl delat z lidi blazny. Nazorny priklad maso a hypernova 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  10:50

    « Re: Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    rizeni tahne do leva - markantni je to pri nizsi rychlosti, volant se pri navratu napr. pri zataceni nevrati do roviny, ale natoci se o stupinek vlevo. Uz si to hlidam, ale poprve to byl "mazec" kdyz jsem mimodek prehmatnul volant o neco pomaleji a auto si to obloukem namirilo na svodidla. Geometrii na nic neprisli, i kdyz mi rekli, ze posunuta zadni naprava je sice na hranici , ale presto STALE V NORME. Takze to vypada, ze bude pravdepodobne problem v cidle, ktere asi posila spatne hodnoty o natoceni volantu. Ale to je pouze ma domnenka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  10:42

    « Re: Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    Mimo jine jsem se dozvedel, ze jsem si pry nadelal svoji aktivitou mnoho nepratel mezi dealery i v Renault CR. toto ako mysleli ? Uz si dal nieco do novin ? Ci TV ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  10:32

    « Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    hmm, bezdovodne ? To je vidiet, ze nemaju chrbtovu kost. Ved priznali, ze ide o chybu a tym priznali, ze Ta arogantne odpinkavaju a im sa zda, ze Ty si ten zly, ktory im skodi a nie oni sami sebe ? Hmmm, to je dobre :-). Ale potom daj vediet co vse ti skrze riadenie menili a aky bol vysledok. A stale si mi nenapisal, ako presne sa Ti to chova, ci je to zhodne so mnou, lebo mne sa to prejavuje len pri naklone cesty. Na rovine sa s volantom nepretlacam. Tam by to v najhorsom 15dkg sunky vyvazilo :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  10:30

    « prevzato od Radek Radek

    Moje zkušenosti s Renaultem.Obrázek ať si potom udělá každý sám.
    Ve firmě mám ,Master 2,2 dci a Trafic 1,9 dci,Espace 2.2 dci .
    Dealer má má vzorný servis a prodej .Jeho přístup zachraňuje to co odflákla fabrika nebo co nezajíma Renault ČR.
    1)Master má 4 roky a najeto 250 tis.Doposud závady : výměna všech vstřikovačů,EGR ventil, posilovač řízení,vstřikovací čerpadlo,snímač horní a dolní úvratě,potenciometr na plynu,auto zůstalo 7x stát na cestě s nákladem.Tankováno pouze Shell a OMV.Servis pouze autorizovaný servis Renault
    2)Trafic má 3 roky najeto 100 tis km.Doposud závady :výměna všech vstřikovačů,EGR ventil,po 90 tis km kvůli kulákům půl napravy za 25 tis kč.Auto zůstalo 4x stát na cestě s nákladem.Tankováno pouze Shell a OMV.Servis pouze autorizovaný servis Renault
    3)Espace má 1 rok a najeto 33 tis km.Doposud závady : 3 x zvlněné přední kotouče.Znám dalších 5 lidí kteří mají navlas stejné problémy.Mimo zápis Vám každý řekne ,že kotouče jsou poddimenzované.
    Renault tvrdí všem stejně ,že je to stylem jízdy ,schlazení rozžhavených kotoučů v myčce a podobné nesmysly.Renault je po velkém boji ochoten vyměnit kotouče 2x pak ať si platí bez ohledu na záruku každý sám.Jedna oběť má v 70 tis šesté kotouče.
    V roce 2005 jsem za opravy vozů renault mimo běžný servis a opotřebení zaplatil za opravy cca 150 tis kč bez DPH.
    Na reklamačním oddělení RČR na otázky jestli jim to už nepřipadá trochu moc mi odpověděli ,že pokud je auto vzáruce tak to nemám řešit a pokud je po záruce tak se nemám divit protože je to ojeté auto nebo si za to mohu sám.
    Další auta do firmy jsem proto koupil Octavia Tour a Ford Transit.Renaultu je srdečně jedno,že jsem mohl i nadále nakupovat u nich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  09:17

    « Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    Zavady mi potvrdili a ted cekam na jejich vyjadreni k memu dopisu.
    Technik se me zeptal, proc mi tedy predtim nevymenili cele rizeni. Na to jsem mu odpovedel, ze nevim, protoze kdyby se ke me na zacatku neotocili pr...í, mohli si ušetřit tyhle starosti. Mimo jine jsem se dozvedel, ze jsem si pry nadelal svoji aktivitou mnoho nepratel mezi dealery i v Renault CR. A to jen proto, ze se peru o sva prava. Dle jejich slov, bezduvodne poskozuji dobre jmeno firmy >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.05  09:07

    « Re: Re:

    To jsi mel stesti, me v Auto Freiberg rekli, ze na nahradni auto zdarma nemam narok, protoze se nejedna o standard Renaultu i kdyz v RC Zlicin mi rekli, ze to neni problem. Tudiz z toho plyne, ze vse zalezi na dealerovi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  08:08

    « Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    tom69: nieco nove ? No mna hlavne zaujima ci to uznali ako serioznu zavadu, ako ju preverovali a co s tym spravili :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.05  08:05

    « Re: Re: Re: Re:

    ricz: myslim ze patri, treba von aj s pozitivnym jednanim servisov Renault. Keby si este napisal, ze to tahanie volantu je vec serva a ze to tam( v tom dobrom servise) jednoducho , bez vyhovoriek menia ako na pase, lebo je to proste jasna zalezitost, to by este len bola bombova sprava :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 13.10.05  05:28

    « Re: Re: Re:

    TO je zajímavý, mě v servisu (Protech Vestec) řekli, že by jim to importér neschválil. Ale jak řikám, to sem nepatří.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 13.10.05  01:19

    « Re: Re:

    Možná to sem nepatří - ale Toyota mi na záruční opravu laku, která trvala týden, odmítla půjčit náhradní auto.
    Renault auto poskytl bez řečí...

    Poskytnutie nahradneho vozidla zalezi na rozhodnuti jednotliveho servisu a znacka s tym nema moc spolocneho. Iba ak by importer tlacil na zachovanie urciteho standartu v znackovych servisoch.
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 12.10.05  21:07

    « Re:

    Možná to sem nepatří - ale Toyota mi na záruční opravu laku, která trvala týden, odmítla půjčit náhradní auto.
    Renault auto poskytl bez řečí...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.05  21:02

    « Bez nadpisu

    Miro: Asi nejsem dnes v kondici, po celém dnu, ale já bych to spíš formuloval: Abych byl ušetřen dohadů se servisem, bude to příště Toyota. Tečka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  16:20

    « Re:

    IT: no vidis, tu je dokaz, ze aj zla reklama je reklama, hlavne ak sa to spravne cele sformuluje :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  16:10

    « Re:

    McLaren nam to ale v nedelu pekne natrel. Je jasne kto je najlepsi ;-) . Ked som kupoval Renault , bol on naj. Teraz si na par mesiacov pojdem kupit Mercedes :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.05  15:04

    « Bez nadpisu

    To all: Chlapci, chlapci,poškozujete dobré jméno a pověst automobilky, která má mistra světa ve F1. To se opravdu nedělá, opravdu ne. Že se nestydíte!!! >:D
    Na konkurenčním fóru autorevue byla diskuse, že na tomto fóru je několik nespokojenců, kteří kritizují servisy Renault a že většina jsou spokojení majitelé. No, většina lidí, co si koupí auto k němu nikdy nic psát nebude, píšeme jenom nadšenci.Žena auto potřebuje k výkonu povolání a je problém ji dostat do autosalonů, aby si auta vyzkoušela a vybrala, čím bude další 3-4 roky jezdit. Naposled to byl japonec ;-)
    Soukromě, zcela vážně prohlašuji (a není to invektiva), že jsem velmi spokojen se svojí rok starou Lagunou.Opravdu.
    Ale:
    Současně prohlašuji, že jsem hrubě nespokojen s přístupem servisu JIH Hodonín.
    Evidentní chybu na autě které je v záruce odmítají uznat. OK, zaplatím si opravu sám a protože si musím platit za SVÉ i to auto, bude mým dalším Toyota. Ta, pokud se něco nepodaří,nemete pod koberec.
    Myslím, že je to logický závěr. Nejsem již zákazníkem, OK, beru na vědomí a jdu o několik ulic dál. Mně je fakt jedno, komu se nějakých 750-850 tis. zaplatí.
    Auto z Francie pro mne je už nyní v oblastí snů.Spokojím se s Avensisem z GB. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  14:17

    « Re:OT

    Gogo:Jasně že právo, ale právě ti co to právo nevyužijí, tak pak mají nejchytřejší kecy jak je vše špatné, ale to sem nepatří.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  13:11

    « Re:

    Dovolím si tady bez svolení autora přetisknou zajímavý příspěvek s fóra Dacia týká se Logana po havárii který čeká už jeden a půl měsíce na opravu pro nedostatek ND:
    Přístup prodejce který není schopen dodat náhraní díly ve slušném čase se dá nazvat zlodějským.
    Kolik bude třeba stát JirkuEspace pokud bude mít auto dva měsíce v servisu kvůli nedostatke ND.
    Ztráta na hodnotě zhruba 3% 3x2500 kč
    Pojistky 2000 kč
    Telefony+návštevy v servisu 500 kč
    Zhruba jenom 10 000kč přímých nákladů/při ceně auta 250 000kč/
    Potom jsou nepřímé-musí si sehnat náhradní auto,o kolik se mu zozčilením zkrátí život atd.
    Kdyby mu zloděj ukradl z peněženky 15000kč a auto měl hned opravené tak je na tom líp.Co z toho plyne,že i průměrný kapesní zloděj není horší než Renaut i S Dacií dohromady.
    Budu zmazán????

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  12:13

    « Bez nadpisu

    Sorry za OT, ale máme volební právo, nikoliv povinnost, takže ať si každej k volbám chodí/nechodí, jak je mu libo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  11:57

    « Re: Re: Re: Re: a dalsi

    Je to jak psal Miro, nejde o závadu jako takovou, každé auto se kazí, v tom problém nevidím, je to jen stroj, ale jde právě o ten přístup k zákazníkovi v nesnázích. Prostě o to, jestli když už mají tvoje peníze v kapse, tě pošlou doprdele, nebo ne. A co čtu a i slyším od jednoho kamaráda, který má s Cliem dost problémy o kterých se mi nechce rozepisovat tak pro mě osobně není komunistická automobilka Renault volbou. Jo a že k volbám nechodíš, tím se nechlub...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.05  11:47

    « Re: Re: Re: a dalsi

    PS: k volbam nechodim :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.05  11:47

    « Re: Re:

    Spravne o tom to je. Odstranit ten nesvar, ze pece o zakaznika nekonci opustenim autosalonu, ale naopak zacina! A to je problem vetsiny prodejcu, zamerne nepisu vsech, protoze pak by to bylo hodne zarazejici. Auto je bohuzel svoji stavbou a ucelem pouziti nachylnejsi nez jine spotrebni zbozi, ale jednou zde mame zakony, ktere toto neodlisuji a proto se tomu musi prodejci i vyrobci prizpusobit. Pracuji v oblasti mobilnich komunikaci a pokud mi zakaznik prinese telefon za 25tis s tim, ze mu byl napr. 3x prehran soft a zavada presto pretrvava, tak mu vyhovim a vratim penize. Dle vzoru Renault, bych ale zakaznikovi rekl, ze to neni nic hrozneho, protoze telefon se restaruje jen obcas a jednou ten soft urcite doladime a bude to v pohode, jen at chvili vydrzi >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.05  11:45

    « Re: Re:

    clio chci koupit tak rok, max dva roky stare (100 PS pouze od roku 2004 - u nas se oficialne nikdy neprodavalo) takze uz me zrejme problemy se zarucni reklamaci trapit nebudou... ale presne jak rika Golman problemy muzou byt s kazdym autem... bohuzel tendle stat respektive jeho pravni systemy a moralka prodejcu v tedle zemi, jeste budou zapad dlouho dohanet .. :/ tim nechci rict ze na zapade problemy nejsou, ale sam jsem 2 roky zil v Anglii a muzu rict, ze po navratu do maticky zeme jsem se nestacil a jeste porad nestacim divit....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  11:15

    « Re:

    Golman: ale af to myslel, ze je problem natrafit na seriozny pristup pri probleme s autom. Cela tato diskusia je o tom. Tu nejde o to, ze sa nieco posere. To je normalne. Aspon ja to za normalne pokladam a je normalne potom tu vadu odstranit bez toho, aby sa zmietali jak hadi a co sa da zviedli na nieco ine a nemuseli to v zaruke opravovat. Tu slo o toto, ak si to nahodou nepochopil. No a my s af nechapeme, ako tu k.o.k.s. napise pribeh o peknom rieseni a naviac brutalne rychlom a potom si chce od tej znacky kupit auto. Nic viac, nic menej :-) . Proste ja by som uz neriskoval mat smolu, ked viem ze tych ciernych petrov nieje u Renaultu malo :-). Inak v pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.05  10:44

    « Bez nadpisu

    To se na mě nezlob, ale když má někdo poruchu na autě, proč by měl hned utíkat k jiné značce. Chtěl bych vidět, zda existuje automobilka, která neměla nikdy žádný problém, já jsem slyšel o problémech se Škodovkou, Renaultem, Peugeotem, Citroenem ad. Já se opakuju, ale se 4. Renaultem jsem neměl zatím ani jeden problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  09:23

    « Re: Re: a dalsi

    To nechápu, líčíš tady takové historky a uvažuješ o koupi Clia??? Pak to nemá u voleb tak vypadat, když tady lidi mají takové uvažování... :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.05  07:29

    « Re: a dalsi

    k.o.k.s.: nepoucitelnost. Su deti a deti :-) Hodne stastia pri kupe 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.05  23:32

    « a dalsi

    moje zkusenost s RENAULTem, respektive meho znameho.. Laguna 2.2cDi po 20000km silena rana a auto skoro nejelo.. v servisu se ukazalo ze vackova hridel se jaksi odporoucela z lozisek... nastesti vse bylo uznano jako reklamace a jiz po 4 mesicich (ano, slovy ctyrech) mesici tu byl motor novy.. po celou dobu bylo jako nahradni vozidlo poskytnuto Twingo s asi 100tis km.. ac po celou dobu urgovano doba vymeny/nevhodnost nahrady pouze v podstate odpoved ze ac po mesici jiz je narok na odstoupeni od smlouvy, vzhledem k tomu ze vozidlo je na leasing toto v podstate v tomto pripade neplati... nakonec po zdarne vymene komplet motoru a stastnem znovu uvedenim do provozu se behem jizdy objevovali dosti silne vybrace coz vzhledem k jejich povaze celkem dosti jasne ukazovalo i na poskozeni prevodovky.. Renault vse opet resil - vypodlozenim a o izolovanim vseho se se na voze hybalo nebo klepalo.. cili vysledek opet vybrace ale tentokrate jiz jasne pouze od prevodovky, ale stim ze uz se pry neda nic delat.. no a co tedy dal... jednoho krasneho dne ze jedna pani s Favoritem rozhodla projet kriovatku na cervenou a nalezite poupravila predek celeho Renaulta a je nutno rici ze asi k uleve jak majitele tak Renault servisu... nyni jiz bylo vse na pojistovne a tak tentokrat jiz poi dvou mesicich jezdila Laguna s kompletne novym - pojistovnou zaplacenym - prevodovym ustrojim.. holt vytrvalost se vyplaci...
    PS.: sam ted uvazuji o koupi Clia 1.5dCi 100PS takze uz se uci modlitby :))
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.10.05  21:36

    « Re: Re: Re: Prima

    spíš doživotně zabanovat IP.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 08.10.05  21:11

    « Re: Re: Prima

    ludom ako Sator by som najradsej dozivotne zakazal pouzivat vypoctovu techniku
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.10.05  20:57

    « Re: Prima

    Sator běž s tím spamem do *!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.05  19:35

    « Prima

    Nový videoweb s testy auťáků na [odkaz] Dnes Masserati Quatroporte, H2 a Honda Civic osmé generace - testováno první auto dodané do střední Evropy! Stream v nejlepší kvalitě na českém internetu! Fotky, diskuze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  15:04

    « info

    Aby to nebylo jen o tom, ze jsou vsichni od Renaultu spatni, moc rad uvitam i dobre zkusenosti s pristupem toho ci onoho prodejce - servisu a predam je dal. Samozrejme, pokud to nenapise majitel firmy, jak se to obcas stava >:D
    Vsechny pripominky muzete psat i na muj specialne zalozeny email: info.renault@email.cz
    DIK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:58

    « Re: Re: hledání pomoci

    Tady nejde o zadání reklamy,ale o to, že pokud je člověk majitel a má problémy s panem XY hned je reportáž, ale Renault nese penízky a tak reportáž nebude a hotovo.
    Nechci být vulgární, ale Danková je tu jen pro někoho.
  • « 00 Reagovat !

    foto 1zdavu

    1zdavu 06.10.05  14:45

    « Re: hledání pomoci

    Jedneho casu kolovala po nete fotka Sceniku kde majitel mal krasny "polep" s textom v zmysle: TOTO AUTO MALO V PRIEBEHU XX DNI YY VAZNYCH PORUCH. :P
    Ked uz vsetko zlyha, aj toto je sposob upozornovania na kvalitu znacky, hlavne ak je auto na cestach. >:D
    A k NOVE a zadavniu reklamy. A to ako ze by u nich Renault stiahol reklamu. U komercne televizie s obrovskym podielom na trhu. To pochybujem. Tu reklamu vidi viacej divakov ako pripadnu relaciu ktora urcite nebude v "primetime" na obrazovke. Ale tiez je to sposob ako sa vyvliect.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  14:44

    « Re: hledání pomoci

    Slon72: niecomi to pripomina :-). Isiel som tou istou cestou , nakoniec sa co to naopravilo, vymeilo a potom som to proste vzdal. Auto asi maximalne zoderiem, vyuzijem a hotovo. Predavat ho za dakych 450-400t sa mi teda nechce. Za istych okolnosti hej, ale treba sa drzat pri zemi :-)
    tom69: uprimne Ti drzim paste!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:40

    « Re: hledání pomoci

    To co jsi ted popsal me prave zene dopredu. Stve me arogance a pocit ze si muzou s clovekem delat co chteji. Mozna jsem jen kapka v mori, ale nevzdam se bez boje, to uz by mohl potom clovek rezignovat uplne na vsechno. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:33

    « hledání pomoci

    :D Co vše jsem dělal:
    :arrow: ČOI - vaše kroky jsou O:K,vše v mezích zákona, ale můžeme dohlédnuot jen na dodržení zákonných lhůt
    :arrow: NOVA - jsme tu pro vás, ale to je náš zadavatel reklamy a tak se se mnou nebavil nikdo
    :arrow: PROTI SRSTI - dtto
    :arrow: ČT - nezkoušel jsem - Renault sponzor Besip
    :arrow: Právník - jste v právu, ale jaksi nám chybí zákon, který uplatnit
    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( Je to smutné, ale po počáteční euforii,že mám důkazy a jsem v právu přišlo těžké zklamání
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:19

    « Re: Re: Dodatek

    Osobne si myslim, ze misto masivni reklamy a lakani novych zakazniku, by se mela firma postarat o ty stavajici tak, aby z jejich servisu odjizdeli spokojeni. A jeste dodatek, i tak velka firma by v sobe mela najit trochu pokory a priznat si, ze chybovat je lidske. Nebo je to jen dalsi pripad velkeho molocha, ktereho po nedelnim vysilani TV NOVA tak rad prirovnavam k prodejne Hypernova v Butovicich, kdy vsichni z nas videli co se na oddeleni masa delo, ale management tvrdil pravy opak >:-[] ( mozna pro nekoho trochu pritazene za vlasy, ale hrozne rad pouzivam prirovnani ;-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:09

    « Re: Dodatek

    Slecna nebo pani Ostravska na reklamacni lince kope za svuj klub do roztrhani tela. To co mi predvedla dnes behem meho telefonatu me jen utvrdilo v tom, ze firmu Renault zakaznik opravdu moc nezajima !!!
    Naopak se na me rozzlobila, ze pry poskozuji firmu Renault spustenim teto diskuze, ne niz jsem ji upozornil v mem emailu. Na muj dotaz, proc mi pres vsechny telefonaty a emaily jeste nikdo z vedeni Renault neodpovedel, kdyz i pravnikovi z poradny na ochranu spotrebitele, ktereho by muj pripad nemusel moc trapit to trvalo neco kolem dvou hodin mi ovsem neodpovedela. Pry se tim intenzivne zabyvaji, ale vse pry musim resit s firmou Freiberg, ktera je pravnicka osoba a dle jejich slov s RENAULT CR nema firma Freiberg nic spolecneho, proto ji nemuzou nic prikazovat, ani k nicemu nutit >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 06.10.05  14:02

    « Re: re.: Zličín

    Jo Zličín je velká černá díra - skoro by se zdálo, že je to pračka špinavejch peněz. A přitom to má bejt značkovej dealership Renaultu ČR, kerej má všem ostatním dealerům úkázat, jak se to má správně dělat. No potěš :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  13:54

    « Dodatek

    Jak Renault nakládá s důkazy:
    Testy ze zdravotního ústavu - zaplatil jste si za to, že vám tam našli bakterie. :roll: Slečna nebo paní Ostravská :roll: na lince tech.podpory: výměna klimatizační jednotky na vašem voze jen kvůli vám bez důvodu, protože vše je naprosto v pořádku.
    Jsem jen zvědav jestli je někdo nebo něco donutí ke změně
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  12:18

    « re.: Zličín

    Tak Zličín je pro mě záhada, když jsem sháněl nového Mégana a psal různým servisům, tak Zličín nic - ticho po pěšině, odpověděl Avant a dal prima cenu! Jinak jsem měl dojem, že Zličín je veliké, nové centrum, dost profi a velké sympatie.... tak že :?: 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 06.10.05  10:53

    « Re: který dealer

    Už jsem to psal na jiném místě (viz Zkušenosti se servisy Renault), ale rád to tu zopakuju. Vyzkoušel jsem v Praze všechny servisy včetně Zličína. Jedinej slušnej pražskej servis je DISPO v Bráníku (když pominu, že maji široko daleko nejnižší ceny - například Zličín účtuje skoro stejný ceny jak Volvo nebo BMW :roll: .
    Veselá příhoda ze Zličína: rozhodl jsem se využít hodiny strávené v IKEA a strčil jsem svého zánovního trafika v záruce do Minute servisu, neb u něj nefungovala klimatizace. Po více než dvou hodinách jsem se vrátil, auto celé rozebrané, klimatizaci vypustili a znovu napustili, ale závadu se jim objevit nepodařilo. Později technik v Dispu během 15 minut multimetrem zjistil, že je nějak pošahaný tlačítko, kterým se klimatizace zapíná. Objednal promptně nový panel s tlačítkem a druhý den byla po dalších 15 minutách závada vyřešena.
    Asi za týden volá jakási dáma ze Zličína a jak že prej jsem byl spokojenej s tím jejich servisem. Tak jí řikám: "No jak můžu bejt spokojenej, když na tak banální závadu vůbec nepřišli?" Její reakce mě opravdu pobavila - místo jakékoliv omluvy nebo čehokoliv povídá: "Aha, tak to už k nám asi jezdit nebudete, že...?"
    TO SI PIŠ, ŽE NEBUDU, KOČKO >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  10:06

    « který dealer

    Často se tu uvádí - obecně - občas konkrétně, kteří dealeři/servismani Renault jsou špatní - a kde jsou ti dobří? MÁM DOBROU ZKUŠENOST - ZATÍM - S AUTOKOUTEK LIBEREC? má někdo jinou, či jinou dobrou zkušenost - dejte tip... 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  10:05

    « Bez nadpisu

    Také jsem neřešil malichernosti, dokonce šlo o zdraví 2 dosp. a 2 dětí- nikoho to nezajímalo. Jen jsem ztratil iluzi o tomto státu a jeho soudech- zeptej se právníka na délku čekání než přijdeš na řadu a co ti mohou udělat, pokud půjdeš proti nim nějakou akcí.
    renault je totiž specialista na mlžení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  09:52

    « Re: Renault

    Jsem typ cloveka, ktery neresi malichernosti, mel jsem s Renaultem svatou trpelivost. Pokud mohu jen priklad, CD v aute prestalo hrat po necelem mesici. Technik se mi snazil namluvit, ze jsem ho znicil palenymi CD >:D to me rozesmalo. No nicmene podle vin kodu auta objednali z hlavniho skladu nove. Po tydnu mi volali, ze je pripraveno. Hura rikal jsem si, nebot jsem bez radia v aute jako bez rukou. Bohuzel hura nebylo na miste. Bylo uplne jine uz na pohled. Misto hlinikoveho chladice medeny prouzek a podstatne lehci vaha. Na prvni pohled uplne jine, nicmene technik se me snazil presvedcit, ze je to jedine spravne a nikdy jinak. No po hodine marne prace zjistil, ze radio nefunguje a ze objednaji dalsi. Co myslite, prislo spravne? A modri uz vedi! Neprislo. Takze opet marny pokus technika se stejnym vysledkem. No reseni prislo diky opsani vsech moznych kodu z vadneho radia a nasledne uz prisel konecne spravny kus. Ja myslim, ze to mluvi samo za sebe !!! Tohle vsechno vedet a zazit (mysleno cela moje zalezitost s Renaultem) , asi bych kaslal na bezpecnost a tradici a ackoliv jsem renaultista, optimista krvem a dusi, asi bych se poohlednul po jine znacce :'-(
    Pokud mate take spatne zkusenosti, nebojte se mi napsat na
    muj email: info.renault@email.cz
    Ted bojuji nejen za sebe, ale za vsechny fandy a majitele znacky Renault.
    Mozna si reknete marna prace, ale jsem zvyklý nevzdávat se bez boje.
    PS: Trochu odbočím, včera jsem byl nakupovat v Hypernově a koukal jsem jak je tam vse cerstve. Vsude pobihali manazeri v oblecich a vse kontrolovali. Treba se mi touto diskuzi a mym permanentnim tlakem na Renault podari zlepsit jejich arogantni chovani a pristup k zakaznikum :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  09:13

    « Renault

    Zdravím všechny majitele aut s Rytmem života: auto-servis-stížnost do Prahy-servis-nemohoucnost a vztek. Pokud čtete statistiky prodeje je Renault 2. v ČR - ví o svých problémech a proto zřejmě spustil sérii slev na své vozy, čímž snížil i cenu ojetin a tím zavřel ústa všem stěžovatelům.
    Právo je krásné, ale je v něm příliš mnoho § a ty jsou hodně točené- sám jsem si to ověřil. Tudíž máte 2 možnosti:1. soudit se a medializovat - možná výhra, ale cena vozu prudce klesne, protože nebude zájem o křáp, 2. rychle prodat, byť se ztrátou, ale ne tak velikou jako po bodu 1.. Takový je můj názor. Já osobně jsem zvolil možnost 2..Přeji Vám všem aby jste uspěli se svou stížností a nakopali těm arogantům zadek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  21:11

    « Bez nadpisu

    Nejdřív bych si nechal vypracovat znalecký posudek a pak si teprve někde stěžoval. Pokud bude posudek ve Váš jasný prospěch, šel bych s ním na Renault ČR, kdy bych tedy požadoval mimosoudní vyrovnání, náhradu vozu, opravu ad. a pak v případě neuznání se obrátil na soud. Rozhodně to naštve, ale tak to bohužel je. Poslední dobou reklamací všeho přibývá a tím pádem také starosti. Neudělal bys dobře ani např. u Citroenu či Peugeutu i dalších vozů. Kámoš hodněkrát reklamoval řídící jednotku u C3 a když neuspěl tak ho snad vrátil leasingovce či pod cenou prodal. Prostě maňana. Musíš mít nervy a dokázat to! Teď je to jen na Tobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 05.10.05  20:32

    « Re: odpoved na muj dopis / vymena vozu

    Tome, to je dobrá zpráva, i když to bylo předem jasné. Poslední výzvu ke smírnému řešení (doporučuji konzultovat s právníkem) a pak žalobu. Nemaji šanci >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  17:38

    « Re: odpoved servisu na problemy s klimou

    No je to odpoved, ktera te slusne posila do pr...e. Stejnym zpusobem se chova i Renault FRANCIE, jako by to snad vychazelo z internich predpisu teto firmy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  17:18

    « odpoved servisu na problemy s klimou

    Ahojte,
    Predpokladam ze toto forum citaju vsetci co aj forum o Megane takze pisem iba sem.Renault mi odpovedal na moju staznost na klimu.
    Tu je odpoved:
    "Sucasne, komplikacie, ktore sa objavili pri pouzivani klimatizovaneho zariadenia na Vasom vozidle, uz boli konzultovane aj s technickymi pracovnikmi Renault Slovensko. Vychadzajuc z dostupneho vysledku technickej kontroly, je Vase klimatizovane zariadenie v uplnom technickom poriadku.
    Vami popisovane faktory mozu byt dosledkom chybnej manipulacie alebo nedostatocneho servisu pocas samotnej prevadzky Vasho vozidla."
    A teraz nech mi niekto vysvetli ako mozem chybne manipulovat s mechanickou klimou, ked ju pouzivam podla navodu na pouzitie a cela manipulacia je o jednom tlacitku ktore sluzi ako ON/OFF.
    Dalej nech mi niekto vysvetli co je to nedostatocny servis, ked auto servisujem len v autorizovanych Renault servisoch a tie vykonavaju vsetky ukony podla odporucania vyrobcu. Okrem toho bola klima nad ramec odporucani uz dezinfikovana.
    Dufam ze kazdy uzna ze ak by mu prisla takato odpoved tak nemoze povedat ze je s Renaultom SR/CR spokojny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  15:56

    « odpoved na muj dopis / vymena vozu

    Vážený pane,
    podle toho, jak vývoj událostí popisujete, postupujete podle našeho názoru při uplatňování reklamace správně. Pokud se po převzetí věci v šestiměsíční lhůtě projeví tzv. rozpor s kupní smlouvou, má se zato, že vada existovala již při převzetí vozidla a prodejce by měl prokazovat, že tomu tak nebylo. Automobily nepodléhají, co se týče uplatňování odpovědnosti prodejce za vady, žádnému speciálnímu zákonnému režimu. Váš nárok na výměnu vozidla je v této fázi legitimní. Z Vašeho dopisu je zřejmé, že prodejce uznává, že zakoupený automobil vykazuje vady. Pro účely případného soudního řízení (kde se dá mimo to očekávat vyjádření nezávislého soudního znalce v oboru) by bylo vhodné, aby Vám toto prodejce potvrdil. Nesplní-li prodávající povinost, která mu vyplývá z § 616 obč. zákoníku dobrovolně, bude nutné se obrátit na soud (seznam advokátů je k dispozici na stránkách ww.cak.cz). Předtím však spotřebitelům obvykle doporučujeme kontaktovat prodejce ještě jednou písemně (nejlépe s dodejkou) a pokusit se řešit spor naposledy smírnou cestou - tzv. poslední pokus o smír.
    Přejeme Vám však, aby k soudnímu sporu nakonec nemuselo dojít.
    S pozdravem
    Sdružení obrany spotřebitelů ČR
    Ve Smečkách 7, 110 00 Praha 1
    Poradenská linka "SOS po telefonu" - 900 08 08 08 (8 Kč/min)
    tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
    www.spotrebitele.info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  14:38

    « Re: Re: Re: Špatnej prodejce/Importer

    ricz: mam uplne opacnu. Servis krutil hlavou, ked importer nakazal natahovat a vyuzivat volu na napravach a nie a nie ich vymenit. Nakoniec to schvalil po x vyhrazkach, listoch a to po asi 4 mesiacoch. O com ma chces presviecat :-). Takze tak a chyba scela jasna len ....... . Ale uz je to vymenene a tak mam s tymto onecne klud. Kazdu jednu opravu schvaluje importer, takze niekedy nie servis je zly. Ja som sa na ochotu menit veci nemohol stazovat, ale servis nemohol nic vyenik, kym ....... .
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 05.10.05  12:44

    « Re: Re: Špatnej prodejce/Importer

    Miro: Nemůžu s tebou souhlasit. Moje zkušenost s Renaultem ČR je velmi dobrá. Když mi cosi začalo klapat v motoru u Espacu (3,0 dci - viz moje ostatní příspěvky), bez řečí a bez problémů schválili výměnu celého motoru (další věc už byl servis dealeara v Kladně, kterému všechno tak strašně dlouho trvalo). K tomu jsem měl zadarmo na celou tu dobu pučený auto. Přitom se jednalo o auto dovezený z Německa, takže se taky mohli ošívat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  09:35

    « info.renault@email.cz

    Mate take spatne zkusenosti s pristupem Renaultu k reseni problemu po prodeji. Piste prosim svoje zkusenosti na muj email: info.renault@email.cz
    Rad bych tyto podklady predal tem spravnym novinarum, protoze jak postupne zjistuji, jedna se o velky nesvar se kterym je uz opravdu na case neco udelat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  08:16

    « Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    Ahoj
    Mam podobnu skusenost ako Tom69 a Miro. Momentalne som stale v komunikacii s Renaultom SR. Uvidime ako to dopadne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  08:06

    « Bez nadpisu

    Abych řekl pravdu, s Amos Otava i Auto Freiberg mám (měl jsem) problémy, hlavně s auto Freiberg - přístup, doba objednání, podělaná oprava. Takže auto Freiberg nebrat. Opravdu bych si nechal vypracovat znalecký posudek a na jeho základě bych tlačil na Renault (pokud budeme samozřejmě oprávněný), pokud by to nechtěl uznat, tak prostě na soud. Je to velká Škoda, protože sám jsem Renaultista (né jen jedním vozem) a tento přístup by mě opravdu dost vytočil. Ale to si nevyberete, problémy jsou se všemi značkami, kus od kusu, tím samozřejmě neobhajuji Renault ČR.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  07:47

    « Re: Špatnej prodejce/Importer

    ricz: to nieje pravda co pises. Firma z divokeho zapadu je Renault CR a SR. Mam podobnu skusenost a aj ked som mal jasnejsie dokazy o zavade, aj tak sa nic neporiesilo a bolo mi len oznamene, ze sudneho sporu sa neboja, lebo maju skvelych pravnikov. No a to je problem, lebo tie zakony su tak formulovane , ze maju minimalne dve vysvetlenia a naozaj nieje iste, ci sud vyhras, aj ked mas jednu chybu 3x reklamovanu a dokonca este neodstranenu ani po 45 dnoch. Ak clovek za sebou niekoho nema, odpalia ho jedna radost :-)
    Tom69: mam tie iste zavady ako ty a jednu co som myslel ze sposobuje to tahanie, ale ...... . Reklamovat som to tahanie skoro vzdal, aj ked uvazujem o tom, ze si necham v servise naistalovat 150g protizataz a uvidime, ci nadalej pojde auto dolava :-) Lenze uz sa mi tam nechce chodit :-(. Co tam budem sam stale vyskakovat. Naviac som mal pozicane nahradne vozidlo a to sa chovalo uplne rovnako :roll: . Podla mna to robi asi vacsina Meganov a niekomu to vadi a niekomu nie. Inak lepsie to je na 195 pneumatikach. Inak nieco som ti na mail poslal. Ale len copy dakej komunikacie. Problemy ako praskanie a pukanie, to ani nieje co riesit. Pustam nahlas radio, lebo inak ma to vytaca. To uz nezmenim som taky.
    Inak to tahanie volantu, taha en pri naklone cesty, kolajoch, ci citelne aj na cistej rovine aj na dialnici ?
  • 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 04.10.05  22:09

    « Špatnej prodejce

    Asi jsi měl vekou smůlu a vybral si nesprávného prodejce. Podle mého známého, který má přístup do nejvyšších kruhů v Renaultu, je Freiberg firma stylu divokého západu, se kterou nechtějí mít ostatní dealeři Renaultu nic společného.
    Pokud se týče kvality práce a přístupu servisů Renault, viz mé ostatní příspěvky, neb by to bylo na dlouho.
    Doporučuji nechat si na auto vypracovat znalecký posudek a obrátit se na soud. Držím palce a dej vědět, jak to vypadá.
    Ricz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.05  21:43

    « Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR

    Jedna z odpovedi prodejce . Slusne receno, uz si to zaplatil, tak nas nezajimas >:-[] >:-[] >:-[]
    Vážený pane,
    na základě Vašeho dopisu jsem celou situaci důkladně prověřil a zjistil jsem toto:
    Dne 17.7.2005 jste navštívil servis Renault Praha Zličín, kde byla sepsána zakázka
    č. 25003838 na základě Vašeho požadavku. Na vozidle nebyla zjištěna žádná závada
    a vozidlo jste po kontrole převzal bez závad.
    Při následném tel. dotazu pracovníka RPZ 27.7.2005 jste sdělil, že „je vše v pořádku
    a nakonec se vše v dobré obrátilo“.
    Dne 11.8.2005 jste opět požadoval opravu u Renault A.M.O.S Otava, a.s. ( kam jste byl doporučen). Kontrolou dle zakázky č. 24015287 nebyla opět na vozidle zjištěna žádná porucha a vozidlo jste převzal bez závad.
    Dle informací vedoucího servisu nevykazuje výše specifikované vozidlo žádnou vadu,
    která by snižovala jeho kvalitu, bezpečnost či užitné vlastnosti.
    Běžným provozem a používáním osobního automobilu může někdy dojít k potřebě kontroly, seřízení, ev. opravy jeho částí a proto ohledně dalších, Vámi uváděných závad
    na vozidle Vám doporučuji přistavit jej do servisu ke kontrole a seřízení podle Vašich požadavků.
    S pozdravem
    Milan Freiberg
    ředitel společnosti
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.05  21:36

    « Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

    od vzniku tohoto topiku uteklo spousty vody, vice na www.renault.kvalitne.cz (upraveno 19.4.2006)
    :evil: Mate take spatne zkusenosti s pristupem Renaultu k reseni problemu po prodeji. Piste prosim svoje zkusenosti na muj email: info.renault@email.cz
    Toto je jiz nekolikaty dopis adresovany spolecnosti Renault>
    Vážená společnosti,
    Na úvod mého dopisu Vám musím sdělit své velké rozhořčení nad přístupem společnosti Renault vůči svým zákazníkům, které je v přímém rozporu s obrazem firmy, který je prezentován v podobě reklamy v médiích. Rád bych předeslal, že díky svému otci jsem již od útlého věku věrným fanouškem značky Renault. Díky tomu, že posledních 20let žije na území SRN, jsem měl možnost poznat korektní přístup německých prodejců vozů Renault a zároveň možnost vystřídat mnoho modelů, mám-li jmenovat R5,R9,R11,R20,R25. Poslední model Renault Twingo, jsem na rozdíl od předchozích modelů zakoupil jako nový a po 5-ti letech bezproblémového užívání jej přenechal svému mladšímu bratrovi, protože jsem se rozhodl po předchozích dobrých zkušenostech zakoupit vůz nový. Větší, bezpečnější, již s ohledem na budoucnost. Dne 5.5.2005, jsme proto s přítelkyní zakoupili nový vůz Renault Megane II u společnosti Auto Freiberg v Praze. Očekával jsem, že se bude jednat o kvalitní vůz vzhledem k tomu, že se model MEGANE II vyrábí několik let a jeho prodej v Evropě přesáhl 700 tis kusů. Malé obavy přesto přetrvávaly vzhledem ke skutečnosti, že je vůz vyráběn v Turecku. Bohužel se tyto obavy potvrdily již během prvních dnů po zakoupení, kdy jsem na voze při jízdě zpozoroval, že asi nebude vše v naprostém pořádku. Vůz měl (a bohužel stále má) tendenci stáčet se do leva, jízda tedy probíhá stylem přetahování se s volantem. Tento problém jsem reklamoval u výše jmenované firmy Auto Freiberg, kde byl vůz zakoupen. Zde mi bylo při reklamaci sděleno, že na tuto závadu výrobce Renault neuznává záruku, ale lze ji pravděpodobně odstranit geometrií podvozku za zvýhodněnou cenu. Tuto variantu jsem však důrazně odmítl a obrátil se na servis Renault Zličín, kde mi vyšli vstříc a vůz na záruční opravu přijali. Přijímací technik slíbil nápravu během jednoho dne s tím, že se pravděpodobně jedná o triviální záležitost. V dohodnutý den ráno jsem tedy vůz přistavil s popisem závad. Téhož dne odpoledne jsem volal technikovi, zda si mohu vůz vyzvednout a zda-li je vše v pořádku. Odpověděl mi, že ano a že s vozem jeli dva technici na zkušební jízdu a vše je v naprostém pořádku. Požádal jsem jej, zda-li by i on mohl s vozem uskutečnit zkušební jízdu. Odpověděl mi tedy, že jízdu provede a za hodinu ať si zavolám. Po mém opětovném telefonátu mi však k mému údivu odpověděl, že vůz bohužel v pořádku po předchozí kontrole není, i když s ním již dva technici uskutečnili zkušební jízdu a že tedy musí zpět do dílny. Vůz byl tedy v servisu 3 dny místo slíbeného 1 dne. Po opravě jsem si vůz převzal bez zkušební jízdy s přesvědčením, že je vše v pořádku. Bohužel nebylo a vůz vykazoval stále stejnou závadu. Proto jsem na doporučení navštívil další servis Renault Otava, kde vůz opět prohlédli, překontrolovali geometrii vozu a sdělili, že je vše v pořádku. Bohužel opět nebylo a není. Následně jsem se tedy písemně obrátil na prodejce Auto Freiberg s žádostí o výměnu vozu, vzhledem k opakované reklamaci při níž nebyla závada odstraněna. Zástupce firmy Auto Freiberg mi však písemně odpověděl, že dle záznamů firmy je vůz v naprostém pořádku. Toto prohlášení mě velmi rozzlobilo, neboť bylo a je v přímém rozporu s faktickým stavem vozu. Proto jsem se obratem obrátil písemně na zákaznický servis RENAULT ČR se stížností a uvedl svůj zákonný požadavek vycházející z platné legislativy České republiky. Očekával jsem vstřícný a jednoznačný návrh na vyřešení mého problému. To se bohužel nestalo a já zjistil, že přístup výrobce je rozdílný vůči potencionálním zákazníkům, které láká všemožnými nabídkami, s přístupem k zákazníkům, kteří již produkt zakoupili. Z jednání zástupců společnosti Auto Freiberg a potažmo zastoupení výrobce jsem velmi rozčarován. Pokoušel jsem se tedy z vlastní iniciativy docílit setkání zástupců firmy Auto Freiberg, Renault Zličín, dovozce a mé osoby na neutrální půdě autosalonu Renault Zličín, ale tato nabídka byla tvrdě odmítnuta zástupcem firmy Auto Freiberg s odůvodněním, že není na místě náš spor tímto způsobem řešit. Nabídka ze strany firmy Auto Freiberg zněla spíše jako příkaz, přistavte vůz na náš servis, mi jej opravíme a bude po problému. Toto jsem odmítl s tím, že nežádám o opravu, nýbrž o sepsání protokolu o zjištěných závadách a zamítavém stanovisku k požadované výměně jako podklad pro soudní .
    Opakovaně jsem požádal, aby tomuto aktu byl přítomen zástupce dovozce. Ze strany prodejce, mi bylo přislíbeno, že tedy následně osloví dovozce a zajistí přítomnost jeho zástupce při prohlídce. Při dalším telefonátu za několik dní od tohoto příslibu, jsem se dozvěděl, že prodejce nemá možnost docílit přítomnosti zástupce dovozce, že tuto možnost mám pouze já jako nespokojený zákazník a to formou stížnosti přímo na zastoupení výrobce. Opravdu mi zůstává rozum stát nad tímto postupem společnosti Renault.
    S ohledem na tyto skutečnosti, mi opravdu nezbývá než bojovat proti těmto nešvarům všemi dostupnými prostředky. Jsem rozhodnut tuto záležitost řešit jak soudní cestou, tak i mediální kampaní a nevynechám ani příležitost fyzické přítomnosti u prodejců, kde budu nejen já formou letáků informovat přítomné potencionální zákazníky o mém případu. Věřte tomu, že plat několika studentů, kteří budou tyto letáčky distribuovat u prodejních salónů firmy Renault je zanedbatelný vzhledem k újmě, kterou jsem již jednáním firmy Renault utrpěl. Naše platné zákony v ČR o ochraně spotřebitele hovoří jasně. Bohužel jsou však absolutně neznámé firmě Renault ČR i jejich prodejcům.
    Na závěr musím dodat, že nechápu přístup společnosti, která se pohybuje na čelních místech v prodeji nových vozů a nechce přiznat, že by mohl být díky lidskému faktoru vyroben i nekvalitní kus. Očekával jsem vzhledem k renomé firmy, bezproblémovou výměnu vozu, avšak setkal jsem se s arogantním přístupem. Je mi to opravdu velmi líto.
    Seznam projevených závad k dnešnímu dni 25.9.2005, při najetých 7.000 Km
    - vadné autorádio, výměna na třetí pokus
    - výměna krytu levého zpětného zrcátka, který se rozpadl po několika týdnech
    - špatně sesazené dveře z výroby, bylo nutno dveře repasovat
    - skřípání v interiéru při najíždění na zvýšený obrubník
    - velmi hlučná palubní deska při jízdě na nerovné silnici, začínají se ozývat zvuky i ze zadní časti interiéru vozu
    - praskající zvuky z levého okna při stahovaní i při zavřeném okně
    - pásy řidiče i spolujezdce se obtížně navíjí, u řidiče zůstává viset.
    - nepravidelně nefunkční zadní stěrač – chyba řídící jednotky
    - nepravidelně dochází k rozkmitání vozu při sešlápnutém brzdovém pedálu a zařazeném neutrálu (motor)
    - vada řízení, vůz se stáčí při jízdě do leva, dochází ze strany řidiče k přetlačování s vozem, při puštění volantu jde v určitém okamžiku vůz ostře doleva, což může způsobit vážnou havárii Již 3x reklamace !
    Uvedená závada řízení byla i po předchozích dvou zásazích potvrzena během poslední zkušební jízdy vedoucím servisu Renault Zličín panem Brabcem, který se jako jediný zástupce firmy Renault snažil svým vstřícným postojem moji záležitost řešit, a musím konstatovat, že pokud by se každý zaměstnanec vystupující pod značkou Renault choval jako on, nemusela by moje záležitost dojít až tak daleko!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…