Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.05  21:50

    « Bez nadpisu

    Podobný problém som mal aj ja. Písal som o tom aj na fóre Renault.
    Problém na Clio II s elektronikou. Už v záruke ( v tom čase iba 12 mesiacov) to bolo opravované 2x. Po záruke v priebehu pol roka ešte 2x. Po záruke( celkovo po 5x) ma to stálo (výmena riadiacej jednotky) vyše 7000 Sk.Stále tá istá porucha. Zbytočne vyhodené peniaze, nakoľko porucha sa vyskytla znovu, takže riadiaca jednotka to nebola a peniaze za zbytočnú opravu mi nikto nevrátil. Rovnako ako Renault v Čechách sa chová aj Renault Slovensko. Predajú ti šmejd s poruchami ktoré autorizované servisy nevedia opraviť, vyfakturujú ti cenu za nové ( tým pádom dobré ) auto a potom sa na teba pozerajú a hovoria si - " Znovu sme jedneho odrbali".
    Ak by ešte niekto mal chuť obhajovať dovozcov Renaultu (tzv. tvorcu automobilov), nech si pohovorí so sl. Šebianovou, ktorá svoju super negatívnu skúsenosť s Renault Slovensko prezentovala aj v Novinách televízie Markíza.
    Aj keď máš nárok dostať za svoje peniaze tovar odpovedajúcej kvality(za ktoré si ale dostal nepodarok od Tvorcu šmejdov), nie je žiadna šanca uspieť. Narazili sme totiž na Arogantnú značku. Renault ale asi vie prečo. Ak si prečítaš TUV reporty, zistil by si, že by museli meniť asi každé 10 predané vozidlo ( mimo TWINGO - tam by to bolo asi každé 3 - je to totiž super najhoršie auto predávané v Európe čo sa týka poruchovosti).
    Holt auto nie je televízor - ten ti vymenia bez problémov a ešte sa ospravedlnia, a môže byť hoci aj v cene nového CLIA .
  • 00 Reagovat !

    foto RRAAFF1

    RRAAFF1 26.11.05  21:04

    « Bez nadpisu

    luf:Příjdeš mi jako dealer Renault.Dostal střep=zaslouží nový kvalitní vůz.Nevím,co se ti na tom zdá k nepochopení.Možná by ti zmíněné závady byly fuk,ale pro mě by to byly závady vážné,které by znemožnovaly využití vozu,např to táhnutí na stranu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.05  20:33

    « Re: Re:

    Jo lufe, jeste mi rekni, kdyz se ti cele auto sype, bezpecnostni pasy se nenaviji, nebude ti treba vrtat hlavou, v jakem stavu jsou treba airbagy, co kdyz i tam je problem ? mas pocit ze vycet vad ktere se mi projevily jsou blbosti. Nezapomen, ze jsem koupil nove auto a ne ojete z AAA auto praha >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.05  20:01

    « Re:

    Lufe, pokud nejsou schopní závadu odstranit, tak má právo na nový vůz. Na tom není níc špatného. Tahání do strany je zatraceně nepříjemné a já Toma naprosto chápu a držím mu palce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.05  19:04

    « Re:

    Milý Lufe, díky za tvojí upřímnost, budeš se divit, ale tvůj příspěvek na mé stránky rád umístím. Zřejmě si ještě nestačil přečíst znění zákonů na ochranu spotřebitele, které se v poslednch letech dost změnily. Zřejmě si nepostřehnul, že celý problém vznikl i díky aroganci a nezájmu jak prodejce tak i Renault ČR. Ničí jméno nešpiním. Pouze požaduji za své peníze kvalitní výrobek, tak jak jej prezentuje výrobce ve svých reklamách. Nevím jak ty, ale já si svých peněz vážím a nové auto jsem si koupil proto, abych si ušetřil problémy s řešením závad u ojetého auta. Pokud máš pocit, že závady které se mi projevily u nového auta jsou pouze kosmetické, patříš mezi opravdu velmi nenáročné zákazníky.
    Jestli jsem tě dobře pochopil má se každý zákazník smířit s tím, že bude moct v horším případě jezdit do servisu každý týden.
    Kupředu levá, zpátky ni krok :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.05  18:28

    « Bez nadpisu

    Tak mi to nedalo a v ramci volneho casu som si zacal citat tu tvoju stranku. Docital som iba po zoznam zavad a tam mi doslo, ze byt zastupcom automobilky, tak ta kopnem do * a dam na sud za pospinenie dobreho mena (co v podstate chcu urobit). V tvojom pripade narok na vymenu nemas, nemas jedinu zavadu, ktora by znemoznila riadne pouzivanie. Hlavny tvoj problem je, ze auto klepe a taha do strany a mas narok na opravu v zaruke. Ale vo chvili, ked koli takymto * zacnes pozadovat vymenu auta, posle ta kazdy normalny servis do *! Doteraz som bol na tvojej strane, pretoze viem, aky ignoranti v servisoch su, ale teraz vidim, ze si prototyp problemoveho zakaznika a takych v laske nemam. Sa divim, ze vobec marnis cas, nedosiahnes nicoho.
    BTW som zvedavy, ci das na tvoju stranku aj tento prispevok. Vyberas si tam hodne jednostranne nazory...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.05  16:57

    « Re: Re: Re: Re:

    [odkaz]
    Trochu šalamounská odpověď Pavla Tunkla ze svazu dovozců automobilů
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.05  16:39

    « Re: Re: Re: Re:

    Díky za povzbuzující emaily a vzkazy. Vcera jsem odeslal vsem dealerum Renault v CR email uvedeneho zneni. Jediny kdo nasel odvahu a nejakym zpusobem se mnou zacal korektne komunikovat je pan Pavel Kusý - Fleet Sales Manager z Renault Praha Zličín, čímž mu tímto vzdávám hold, že dokázal zvednout prapor značky Renault.

    Vážení prodejci společnosti Renault,
    vzhledem k tomu, že se zástupce dovozce nebyl schopen jakýmkoliv způsobem během třech týdnů výjádřit k otazkam redaktora verejnopravniho media tykajici se uvedeného problému, je moji moralni povinnosti seznamit vas s clankem i reportazi, ktera ma v celkovem dusledku dopad i na vase potencionalni i stavajici zakazniky.

    Tomas Vratny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.05  18:47

    « Re: Re: Re:

    Tom69 si zaslouží obdiv za vytrvalost.Já mám prvního a posledního Renaulta. Tomova storry je popsána na jiném serveru, takže si přečtěte.Český rozhlas se asi nepouští do partyzánských akcí, takže jako informace pro (ne)budoucí klienty Renaulta posílám odkaz:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.11.05  08:04

    « Re: Re:

    Tom69: no, to by bolo zaujimave im robit predvadzacie jazdy, len myslim, ze by ta par hrubokrkych chlapcov coskoro vyhostilo s raznym upozornenim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.05  22:42

    « Re:

    Jsem nenapravitelny optimista ale s buldoci naturou, penize vratit nechci, chci jen bezporuchove auto. Auto jsem si kupoval nove aby se na nej nemuselo sahnout a ja mel klid minimalne tak jako s Twingem ktere jsem mel 5let, kupovane bylo nove a az na jeden problem s elektrickym okenkem me slouzilo bez problemu a v tuto chvili s nim vesele jezdi muj nejmladsi bracha, protoze bylo v takovem stavu, ze mi ho bylo lito dat do cizich rukou. no a stejnou sluzbu a kvalitu jsem ocekaval od vetsiho brasky megana. jenomze to rozcarovani. asi udelam den otevrenych dveri a postavim se k renault cr a budu vozit zajemce aby si udelali obrazek >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.05  22:24

    « Re:

    Tom69:pro uklidnění, že jinde je to docela podobné, posílám odkaz, viz. Honda Accord:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.05  21:57

    « Bez nadpisu

    Ahoj Tom69,
    mam presne to iste auto ako ty a +/- mesiac sedi aj datum predaja. Chcem Ti/Vam povedat, ze som Vas sympatizant a drzim Vam palce.
    Na druhej strane som skepticky a obavam sa, ze pre Renault CR nemas silne argumenty a asi ani dostatocnu pravnu oporu aby Ti za auto vratili peniaze.
    Pan Renault CR by mohol vyjst v ustrety nespokojnemu uzivatelovi
    a ponuknut aspon alternativny voz ako tak prednedavnom ucinil v jednej kauze CR sukmenovec Peugeot. Myslim si ze pani Renaultu CR sa skor boja argumentovat pred materskou firmou a ich primarny problem je:
    Co by na to povedal velky brat?

    K obsahu Tvojeho webu: Problemy ktore popisujes som mal/mam aj ja. U mna to zacalo tym ze par hodin po kupe sa pokazil posilnovac riadenia. Kratko na to odisla ventilacia a pravy zadny reprak. :-( Auto mi tiez nenapadne taha do "zvodidiel" ale zalezi skor na tom aky tlak v preumatikach, ako rovna je vozovka, ako sa auto vyspi alebo ako idu akcie renaultu. :(
    Je to jednoducho vlastnost toho genialneho elektronickeho posilnovaca ktory je niekedy chytrejsi viac ako treba a obavam sa, ze to vo vacsej alebo mensej miere vlastnost vsetkych meganov. Podobne ako Ty aj ja mam problem s tym hroznym zvukom pri stahovani laveho okna tiez mi brzdy piskaju a problem s drnciacim pasom spolujazdca som vyriesiel elegantnou samolepiacou makkou podlozkou. :)
    V kazdom pripade Tom mas moje sympatie a drzim Ti palce!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.05  21:50

    « Re: Motožurnál

    Kameru i mikrofon mam, takze se pokusim, ale mam obavu, ze se budou branit, no zkusim pripadne alespon ten zvuk >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.05  20:33

    « Motožurnál

    Tedy reakce dovozce mne vůbec nepřekvapila. Neumí vůbec jednat. Kdybych takto jednal s lidmi v mém zaměstnání, asi bych velmi rychle zkrachoval. Jsem jen zvědavý jak Tom69 dopadne při setkání se zástupci RČR při hledání, zda je jeho vůz vadný či nikoliv a nakolik bude jejich jednání ovlivněno dnešní reportáží.
    Tome chtělo by to kameru a zvuk z této schůzky.
  • 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 23.11.05  14:42

    « Motozurnal

    Tak jsem si dneska poslechl relaci na motožurnálu. Nejvíc mě šokovalo to, že Renault se na rozdíl od Hondy ke stížnosti zákazníka nehodlal ani vyjádřit. To jenom ukazuje, kolik mají másla na hlavě.
    Mě ale došla jedna věc - za auta Renault jsem za poslední dva a půl roku dal přesně 2624000 Kč (Grand Espace 3,0 dCi, Trafic Combi a Laguna Grandtour - vše maximálně vybaveno). Když jsem poslouchal celou relaci, uvědomil jsem si, že nehodlám podporovat partičku diletantů pracujících v Renault ČR, které je nějaký zákazník v podstatě ukradený. Proto bych jim rád vzkázal (i když vzhledem k jejich přístupu je jim to asi ukradený): Svým chováním jste právě ztratili zákazníka. Už nikdy si žádného Renaulta nekoupím. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.05  22:02

    « Klasika

    No to je celkem typicky problem nasi spolecnosti. Vsichni jsou 'nespokojeni', na vsechno nadavaji a kdyz prijde na vec tak skutek utek. Vzit odpovednost za sve skutky a neschovavat se to holt neni nic pro nas. Clovek je pohodlny, argument: "Stejne se nic nezmeni", "To je ztrata casu" je omluva za necinnost. Proto Vam drzim palce a myslim si, ze lide jako Vy mohou ukazat jinym cestu, nicmene v dnesni spolecnosti a situaci, kdy clovek narazi na lhostejnost, sobeckost to chce hooodne energie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.05  17:37

    « Re: info sraz

    23.11 pekne blby termin, som v praci. Inak ma velmi mrzi, ze to tak dopadlo. Mozno viac ludi zistilo, ze vlastne nemaju podlozeny problem aj papierovo, ci to chovanie Renaultu CR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.11.05  17:53

    « info sraz

    Dnešního dne 19.11.2005 se uskutečnilo 1.Setkání nespokojených majitelů vozů Renault. V nejedné diskuzi ( např. www.auto.cz ) si mnoho uživatelů stěžovalo na chování prodejců a nápad s konáním srazu se jim zdál jako jedinečná příležitost dát najevo veřejně svůj názor. Přestože mnoho z nich potvrdilo účast na setkání, nedostavil se bohužel nikdo, kromě reportéra ČR - MOTOŽURNÁLU a zástupce pojišťovny D.A.S. Více informací o setkání i problémech s vozem Renault a prodejcem, můžete získat ve středečním ( 23.11.2005 ) vysílání MOTOŽURNÁLU ČR od 13:05 hodin.
    Myslím, že ti co se nezúčastnili tak dali chtě nechtě na vědomí prodejcům i dovozci, že si s námi mohou i nadále dělat co budou chtít a nic je nedonutí změnit tuto zaběhnutou praxi. Dnes byla dána příležitost všem nespokojeným, aby veřejně nikoliv prostřednictvím anonymního fóra projevili svoji nespokojenost a tím nastartovali proces, který by ve finále mohl vést ke změnám. Bohužel ji nevyužili a proto jim v tuto chvíli přeji hodně štěstí v jejich osamocených bojích s prodejci a firmou Renault ČR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.05  12:54

    « Reportáž

    xx
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…