Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  20:18

    « Re:

    Odpoledne jsem si od brachy pujcil moje byvale twingo, ac je pres pet let stare (ja ho mel od zacatku koupene jako nove) a nizsi tridy, nikam netahlo, palubka nedrncela >:D no pohodicka, najel jsem skoro 200Km.
    Stare dobre casy , nikdy vaznejsi problem ;-) >:D
    Gratuluji GOLMANOVI :-! a tise závidím :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  20:15

    « Bez nadpisu

    Jsou také spokojení zákazníci - 4 Renaulty bez vážnější poruchy... co víc si přát.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.05  18:46

    « Bez nadpisu

    Pískajúce brzdy na Renaultoch sú asi bežné. Mne na Cliu II pískajú už od prvého týždňa. Deje sa to ale iba pri chladnom a daždivom počasí.
    Mne sa odtrhlo jedno obloženie na zadnej pravej strane pri rýchlosti 130 km. Bolo to iba nepatrné buchnutie. Na druhý deň som nemohol vycúvať z garáže, nakoľko odtrhnuté obloženie sa dostalo pod neodtrhnuté a bubon sa jednoducho zadrel. Urobil som na asfalte asi 20 m stopu, kým sa to uvoľnilo. Inak by som bubon nedostal dolu.
    Čo by sa ale stalo, keby sa to zakuslo pri tej rýchlosti? O život ma CLIO chcelo pripraviť ešte rok pred tým. Pri asi 3-tej oprave plynového pedála ( ešte v záruke ) som požiadal, aby mi neopravovali stále ten istý, ale aby ho vymenili. Mechanik to síce vymenil, ale zle zacvakol pedál na guľový čap. Po prejdení asi 30 km mi zrazu plynový pedál spadol na podlahu. Viete si predstaviť ten šok keď sa za vami vo vzdialenosti cca 20m vezie kamión 90-siatkou a vám sa zrazu stratie otáčky a náhle spomalíte? Snažíte sa šliapnuť na pedál plynu a on tam nie je? Ešte že sa to stalo pár metrov od širokého a dlhého autobusového nástupišťa a mal som kde odbočiť.
    Ja osobne Renault už považujem za nebezpečný automobil. V mojom prípade sa jednalo o plyn, elektroniku, brzdy. Neviem čo bude najbližšie.
    A ďaľší postreh. V percentuálnych pomeroch poruchovosti vozov sa uvádza celková poruchovosť. Aj *..... Aj pokazené CD je porucha. Japonské vozy sú na tom tak dobre, lebo u nich sa nekazia ani tie. A už keď sa kazia nové *...., ako to musí vyzerať s dôležitejšími vecami.
    Renault Slovensko robil napr. sl. Šebianovej problémy s týždňovým autom
    Bolo zle vyrazené číslo (poprerážané už z výroby) na karosérii. Prišli na to pri prihlasovaní do evidencie na polícii, kde jej samozrejme odmietli auto zaevidovať. Neviem ako dopadla, je však smutné, keď si kúpite nové auto ktoré nemôžete pre vážnu vadu ani zaevidovať a Renault Slovensko sa znovu zachoval tak, ako som už raz napísal - "Znovu sme jedného odrbali. Čo nás už po ňom. My svoje peniaze a zisk z toho šmejdu už máme dávno rozdelený." U SLUŠNEJ značky by jej problémy nerobili a túto vec by riešil dovozca s výrobcom a kupujúci by sa dávno vozil na vymenenom vozidle.
    U Renaultu to musíte hnať až pred súd, aby ste sa domohli svojich práv.
    A zrušenie kúpno-predajnej zmluvy ? Cha-cha- jednáte s Renaultom !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  16:23

    « První auto

    V současné době hodlám zakoupit své první "nové" auto, po shlédnutí této diskuse vím, které značky NEbude:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  15:42

    « Re: přitvrdíme

    Jo,ještě jedna věc.Spolužák dělá vysokého manažéra ve firmě,která brzdy vyrábí. Fce ředitele a má techn.vzdělání. Když jsem mu řekl,že se kotouče na straně pístků musí opotřebovávat víc,protože jsou tam pístky,málem omdlel. Dělají těch kotoučů...no,velice moc a prostě nechtěl věřit,že tohle je možné. Jako příčinu vypálich vadu materiálu kotouče nebo příliš tvrdé destičky.
    Závěr byl:jednoznačná reklamace a bezplatná výměna. Prodávají BMW atd. a pokud se stane, jako že se někdy stane,vůbec se nediskutuje.Dodávají něco i Renaultu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  15:33

    « přitvrdíme

    Chlapi,tak co říkáte?Přitvrdíme muziku a napíšeme, kde se chovají bohorovně a klientem je pro ně člověk jen do okamžiku, než vyjede ven z autosalonu. Souhlas? Tak jdeme na to:
    Renault Jih Hodonín.
    Mají špičkového přejímacího technika, možná je mu už 25 let, ale o autech ví méně, než je pára z automechanikova lejna. Plácá naučené fráze a evidentní technické nesmysly.
    Proto:do Hodonína rozhodně nejezděte. Chce mít Renault válku,vyhrožuje klientovi,tak budeme psát pravdu.
    Nedávno navrhl pan Březovský výměnu koutoučů a všech destiček kamarádovi na L2GT při asi 75 tis. Tak to zajel změřit ke mně do práce a to opotřebení je takové, že při daném způsobu zacházení to celé ještě vydrží dalších 40 tis km.Navíc, na rozdíl třeba od mé L2 ty kotouče nejsou absolutně někde nerovnoměrně opotřebené.Takže: nešlo o nic jiného, než vytáhnout z člověka asi 40 tis Kč.
    Moje 2 kotouče jsou z jedné strany horší, protože z té strany jsou totiž pístky a proto je tam větší síla!!! Konec citátu. Vysvětlovat něco o plovoucím třmenu,akci a reakci(když nedrhnou) bylo evidentně za hranicí jeho chápání.
    No tak tam nechodím a je.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.05  15:23

    « Bez nadpisu

    Ad piskajuce brzdy - teraz, ako je trochu zima a vlhko, piskaju brzdy mojmu susedovi. Kazdy vecer ho pocujem piskat ked zlieza autom do garaze. Ma Mercedes S ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.05  15:19

    « Bez nadpisu

    matuS - to ti neprezradim ;-) Ale vedz, ze o nasej firme sa vie, ze je maximalne ustretova ku svojim zakaznikom a cela jej filozofia je na tom postavena. A ak si myslis, ze inde neignoruju chronickych stazovacov, tak zijes vo sne a nie v realnom svete.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.11.05  14:31

    « Re:

    To je moj pohlad na vec, ktory som ziskal pracou v oddeleni kvality. Takych ako ty proste skatulkujeme ako chronickych nepokojencov a snazime sa vas ignorovat. Nie je to nic osobne, ale keby sme sa zaoberali vami, tak na nikoho ineho sa nedostane. IMHO v takejto skatulke uz u Renaultu si.
    a kde to robis?
    aby som vedel u koho nemam nakupovat
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 27.11.05  13:09

    « Re:

    O tych dostickach tu pisal niekto s Renaultom, no neviem presne kto a nemam chut to hladat. Tusim islo o viac Renaultov v jednej firme...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  12:33

    « Bez nadpisu

    Kratky postreh: ten spominany "najhorsi" Citroen servis mi na Berlingu v ramci zaruky vymenil od nova piskajuce brzdove dosticky po 25 tis. km (nie po spominanych 15-ich...). Gratuit. Tie nove pocas dalsich 25 tis. km zatial ani raz nepiskli.
    Tak som im dal 7450Sk za predlzenie zaruky o dalsi rok (bola prave akcia s 50% zlavou).
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 27.11.05  11:47

    « Re: Zaruka

    A este nieco: za opravu nepovazujem vymenu dielu za novy, pri ktorom sa zavada vyskytne opat. Vid. spominane klucky. Nie kazdy si auto kupuje na dva roky, aby mu mohlo byt jedno, kolkokrat mu menia tie iste diely za nove, pretoze je to zadarmo. Po skonceni zaruky to uz bude (pravidelne) platit zakaznik - len preto, ze kupil smejd... >:-[]
    Alebo niekde spominane brzdove kotuce/dosticky. Kolki z vas by s nonsalantnostou Francuza platilo kazdych 15tis. km nove? :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 27.11.05  11:38

    « Zaruka

    Pridavam sa k nazoru IT. Arogancia, to je hlavny a mozno aj jediny problem, o ktory tu ide. Nikto netvrdi, ze sa nemoze vyskytnut chybny vyrobok v dielni hocijakej znacky. Ale ak sa predajca/dovozca/vyrobca stavia chrbtom k pripadnym staznostiam, je to fakt na zalobu (mienene vseobecne, pretoze v konkretnom pripade zalezi na dokazovom materiale). A je jedno, ci je to prkotina (vymena CD na treti pokus, pravidelna vymena nefungujucich kluciek za take iste, resp. vymena brzdovych kotucov po 15tis. km) alebo vec tzv. neopravitelna (sudiac z toho, ze na treti pokus sa nedosiahlo ani len zlepsenie, nieto este odstranenie tahania auta do strany). Ked zakaznik pride do servisu s nejakym problemom, je PSOU povinnostou servisu snazit sa ju odstranit, a nie odovzdavat auto v povodnom stave s recami, ze vsetko je OK. A este aj fakturovat dovozcovi garancnu opravu, ktora sa nekonala.
    Na druhej strane, v pripade nespokojnosti treba mat podklady dokazujuce opravnenost nespokojnosti. Preberacie papiere, spisane zavady pri odovzdavani auta do servisu a pod. Ak toto chyba, sudny spor je prehraty. Myslim vsak, ze za sucasneho stavu nie je problem taketo podklady vyrobit. Staci zajst do autorizovaneho servisu a v ramci zaruky ziadat opravu. Vsetko si nechat pisomne potvrdit a je to. Ak to totiz vedia opravit, tak nema vyznam sa sudit. Ak nie, tak je dokazovy material na svete.
    Na zaver len tolko, ze nech to dopadne akokolvek, tak mnoho ludi si Renaulta dlhy cas nekupi (ak vobec). Stratena dovera sa tazko ziskava spat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  11:34

    « Re:

    LUF: mas pravdu v tom, ze zasadni problem je tahnuti doleva, jako druhy vidim problem s pasy, protoze jak sam asi vis, neni uplne optimalni mit na prsou povoleny pas pri jizde. Ostatni veci jsou drobne, vice mene kosmeticke, ale kdyz ti treba nefunguje na dalnici v desti a za sera zadni sterac, uz to tak nevypada, pravda pri jizde po meste je to "hloupost". Spousta dalsich veci jsou "drobnosti" ale proc to ksakru vyrobce nepise v pribalovem letaku ...... toto auto chrasti, drnci, brzdy piskaji az se vsichni otaci a to co vidite v reklame je pouze nadsazka !
    nezapomen ze jsem koupil auto nove nikoliv ojete v AAA Auto Praha >:-[]
    PS: diky za upozorneni, ze jsem v Renaultu na cerne listine, ale tam uz jsem byl pred mesicem. Co se tyka novinaru. Jediny muj kamarad novinář se zatim do sporu nijak nezapojil a zatim vse sleduje z povzdali. To ze se mi ozvali z motozurnalu bylo na popud meho emailu, ktery jsem zaslal do ruznych redakci jako namet pro reportaz a jim se to zrovna hodilo nebot meli pripraveny pribeh o honde kterou vyrobce opravil na sve naklady i kdyz se vyjadril ze se nejedna o zarucni opravu. Trochu jiny pristup nez renault CR.
    Na zaver musim rict, ze jsem vetou cituji: .......... Diky osobnim kontaktum, mam na rozdil od jinych zakazniku pristup do medii a verim, ze mnoho potencionalnich zakazniku zpusob vyrizovani reklamaci a praxe s tim spojena nemile prekvapi. Ani ja osobne, jsem do teto doby nemel predstavu o tom, jakym zpusobem jsou vyrizovany reklamace zakazniku v obchodu s automobily a mohu rict, ze jsem ze zjistenych skutecnosti velmi rozcarovan.............. mel na mysli to, ze jsem oproti jinym zakaznikum o trochu zkusenejsi a vim kam se pripadne obratit se svymi problemy. Ne to, ze mi nekdo na objednavku napise reportaz jen kvuli me bez ohledu na skutecnost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  10:28

    « Bez nadpisu

    luf: ještě jedna poznámka:jestli se domníváš, že na výměnu auta má zákazník právo pouze v případě, že je nepojízdné, tak:
    1.proč existují asistenční služby,že...
    a teď to zásadní:
    2.doplň si elementární právní vědomí-jsou zákony,které to řeší, i v ČR či SK-zákon nehovoří,protože je obecně formulován, nic o 3-násobném znepojízdnění, ale o vadě,která brání řádnému užívání,což je dost podstatný rozdíl...nebo o neopravitelnosti...
    Ať se nám nesmějí studenti 3. roč,právnické fakulty,tam se to tak zhuba nyní vyučuje...v Praze určitě,dcera to už má zmáklé...takže by se začalo znaleckým posudkem odborníka z oboru (soudní znalec) atd...
    Budou se hoši, nejen u Renaulta, muset smířit s tím, že se trochu posunula doba od roku 89, kdy každý jásal, že má možnost mít západní auto-už se začne žádat kvalita bez kompromisů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  09:57

    « Bez nadpisu

    luf: Tak,hochu,jestli to, že auto táhne na jednu stranu a nejede rovně je podle tebe pi*čo*vina,tak si to trochu příště srovnej,než to napíšeš. Pi*čo*vina je, že nehraje např. CD a dají nové.
    Mně nová Fabia táhla vlevo víc než bolševici.Pustíš volant,jedeš po pravé polovině vozovky, vozovka skloněná ke krajnici a to auto ODBOČILO! Za pár desitek metrů bylo v protisměru a ještě se při tom chvěl volant. Docela slušně. Brzdíš na rovině,pustíš volant a zase ODBOČILO!
    Argument,že volant se nepouští, tak to bych nazval pí**...Tak snadno zjistíš,která bije.
    Nejprve prohazovali kola aj. bláhové pokusy.
    Na 3. pokus, kdy hrozilo, že se bude rušit kupní smlouva,tak tam hodili nový homokinetický kloub a od té doby je to naprosto v pořádku,seč to projelo desítky tisíc km po rozbitých silnicích. Naprosto bezproblémové auto.A to Škodovka také dost nerada přiznává problém a chybu.V servise nakonec přiznali, že pár kloubů už měnili...a že chtěli mít jistotu a bla,bla..
    Jestli tu storry sleduji pozorně,našly se rozdíly v rozvoru vlevo a vpravo.Takže holt soudruzi vyrobili zmetek. Realita.A´t napraví a je.
    Jenže si asi nespočítali, kolik lidí si nakonec auto nekoupí.Krátkodobý "zisk" upřednostnili před pověstí.Jednou na to dojedou.
    Jaké poškozování dobrého jména?On Renault nejaké dobré jméno má?To snad ne!To je vtip?On pouze momentálně prodává a až lidé zjistí,jak se chová,jak je diletantský servis(snad jen Citroen jej překonává),tak jim řeknou, ať třeba nyní, si strčí svoji CCS kartu do ...vč. nějakých slev: nakonec si lidé připlatí a koupí normální fungující značku. Nejlépe japonskou.
    Ono se říkává:levně koupené,dvakrát placené.To by mohl mít Renault jako svůj slogan.To by sedělo naprosto přesně.
    Jistě,taky mám tuto značku,problém relativně malý a arogance neskutečná.Je to ale v relaci, že si to tedy zaplatím sám a skončil jsem s nimi. Auto za 900 tis. by tuto drobnost nemělo mít, nebo bez kecání vyměnit součástu. A to ti hoši tam vědí, že nové auto se u nás kupuje po 2 letech,prostě potřebujeme mít 3 auta a průběžně se vždy jedno obmění.
    NIKDY VÍCE RENAULT!!! Teď se usmívá Luboš1-raději drobet hlučnější Mazdu,než aroganci s Renault servisem! OK,chyby děláme,abysme se poučili a příště je neudělali.
    To co má Tom 69 je zásadní vada. Trochu tomu rozumím, tak proto to tvrdím.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 27.11.05  01:11

    « Re: Re:

    ještě pro upřesnění...
    označení tvých závad za nesmysly... je to můj pohled,získaný po zběžném přečtení tvých stránek,skutečnost může být jiná.
    Z marketingu Renaultu nejsem,jen chci upozornit toma69,že ne všichni se budou na jeho problém dívat stejným pohledem jako on,když si myslí že má ve všem pravdu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.05  23:25

    « Bez nadpisu

    nevím nevím ale mě to zas tak normální nepřijde a podle mě tolik závad u novýho auta běžný není..proč by se tedy kupovali..to by stačily ojetý a je to...probudte se !!! Nejste pánové z marketingu Renaultu??? Tome máš mojí plnou podporu!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 26.11.05  23:20

    « Re:

    Tak jsem ty stránky taky zkouknul a musím dát v mnohém za pravdu lufovi.Jediná skutečná závada,kterou popisuješ je tahání do strany.Zbytek jsou nesmysly,které by se daly sepsat po pětiminutové jízdě kterýmkoliv vozem.Možná některá z těchto věcí opravdu vybočuje z průměru,ale na mě to působí že jen na tom autě chceš něco najít. Viz....běžně je to tak...,...v porovnání s jiným vozem...,etc..
    A to že se Renault nechce vyjádřit?Pokud si dobře pamatuju,tak ty sám jsi jim dřív vyhrožoval,že máš známé novináře.Takže to prostě berou tak,že už jsi je za nimi poslal (známého novináře),abys je očernil.Tak proč by se měli vyjadřovat,když tak jako tak stejně budou v té reportáži nejhorší oni.O nějaké novinářské profesionalitě,nestrannosti,etc. reportérů ČRo si stejně v Renaultu CZ dávno myslí své (viz.např. nedávný test základní verze O2 s porovnáním s Megan Sedan ve stejné relaci).
    Ve škatulce chronického stěžovatele na všechno už tě stejně mají,sám tomu napomáháš poukazováním na vady-nevady (hlučnější ventilátor),tak je nejspíš pro ně jednodušší počkat na nějaký skutečně nestranný soud a tam jim bude stačit poukázat na to,že ti to opravit chtěli,ale ty jsi neměl zájem a neustále jsi si vymýšlel nové poruchy.
    Neber to jako kritiku tvých činů,ale jako podnět k zamyšlení. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.05  22:21

    « Bez nadpisu

    Moj pohlad na vec je takyto: Jedina skutocna zavada, je tahanie do strany. Ak ju odstrania, koncis. Nijaky vyrobca na svete v nijakej krajine ti nevymeni auto iba preto, lebo sa v interieri ozyvaju pazvuky. A nijaky sudca na svete ti to ani nevysudi.
    BTW na vymenu by si mal narok, ak by auto bolo nepojazdne, co tvoje nie je, a ak by sa vyskytla ta ista chyba, ktora auto znepojazdni, 3x pocas zaruky. Nic z toho sa ti nestalo, takze zatial iba mutis vodu. Nejake reci o tom, ze chces slubenu kvaltu za svoje peniaze - kde mas v zmluve slubene, ze v aute sa nebudu ozyvat ziadne zvuky pri jazde po kockach?
    To je moj pohlad na vec, ktory som ziskal pracou v oddeleni kvality. Takych ako ty proste skatulkujeme ako chronickych nepokojencov a snazime sa vas ignorovat. Nie je to nic osobne, ale keby sme sa zaoberali vami, tak na nikoho ineho sa nedostane. IMHO v takejto skatulke uz u Renaultu si.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…