Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 19.12.05 11:18
« Re: Renault ide dolu vodou
Clanek jsem preposlal sl. Zaleske na reklamacni oddeleni s dotazem na vysledek me reklamace. Prodejce se vymene nebrani, vse pry zalezi na Renault CR. Pry si nechce nechat cerneho petra v ruce. No uvidime co na to Renault CR. -
« Re: tahne do leva
Tom69:
tie mi chceli menit, aby napravili to vyosenie naprav, nakoniec menili len napravy. Menili priziny, tlmice obe strany ? Ak sa da , napis mi SZ, nestiham citat , vela prace doma a som malo v robote :-).
Luf: no ako, bude v BA, prevetras ten moj kusok, nech vie ci taha do lava :-) Daj vediet cez SZ -
"-- skrytý --" 16.12.05 14:04
« tahne do leva
Tak mi dnes volali ze servisu, ze vsechny me zavady byly odstraneny a vuz je naprosto v poradku. Hlavne pro MIRA: tahnuti pry bylo zpusobeno vadnymi pruzinami !!!
Cekam jeste na vyslednou odpoved prodejce, nebot jsem vuz nedaval na opravu nybrz na posouzeni. -
« Poprve a naposled ve "značkovém" servise Renault
Mé problémy asi nebudou takového rázu, jako v případě dřívějších uživatelů, ale je dobré na to upozornit, aby člověk v případě stejné závady, nenavštěvoval servis zbytečně 3x jako já
Na mém Scénicu r.v.98 odešlo přepínání větrání (topení), zaseklo se v jedné poloze, zavezl jsem auto do servisu (Ostrava, značkový servis Auto Doležal - Havířská 1889).
Odpoledne bylo přepínání opraveno, a vystavena faktura s dodatečným lístečkem (Osvědčení o kontrole) kde R upozorňuje ve třech stupních kdy bude třeba součastku vyměnit za novou:
1) okamžitě
2) co nejdříve
3) předpoklad (můj případ)
Druhý den ráno sednu do auta, že si zatopím a ejhle, včera opravené součástka nejde.
Jedu do Renaultu (Ostrava, Auto Doležal), že v rámci reklamace, si nechám tuto součástku raději vyměnit za novou, a že zaplatím pouze za součástku, nikoli za práci na výměně (tu jsem přeci zaplatil včera a zřejme automechanik špatně vykonal, nebo měl miniálně dopručit okamžitou výměnu).
Vedoucí pro příjem oprav měl však jiný názor, a tak jsem sebral součástku a raději se objednal jinde - samozřejmě že ne u značkového Renaultu, kde mně zřejmě už nikdy neuvidí (pokud nepůjde o nějaký závaženšjí problém).
Jako třešničku na dortu, při výměně mi přestal fungovat celý středový panel (palubní počítač, rádio, zapalovač) - přivolaný mechanik kroutil hlavou a říkál já nic já muzikant (já jenom narovnával lanko)
o víkendu jsem sám musel pracně zkoumat elektriku (naštěstí pouze zkratoval zaplovač, který jsem raději odpojil - jelikož jsem nekuřák) -
"-- skrytý --" 14.12.05 07:28
« Bez nadpisu
Na mojí milované naftové Lagunce se stane tak 2x do roka,že tam dám kartu,svítí to na mně červeně a nic.Nastartovat se nedalo.To NIC bylo poprvé,teď už vím, že kartu vysunu,opět zasunu a vše funguje v pohodě.
Je fakt,že si nepřipouštím, že NIC by se vyskytlo někde při jízdě,třeba zatáčka,v protisměru kamion....Že by to chytalo manýry Mikrošrotu? Ať někdo neřekne, že poškozuji "dobré" jméno USA firmy,třeba... ;-) Aby se nakonec ABS opakovaně neptalo, jestli opravdu chci brzdit...začíná to tím, jestli opravdu chci startovat?? :( -
matuS 13.12.05 21:46
« Re:
tiez sa vam stane, ze po nastartovani niekedy nejde nejaka funkcia auta, a po "restarte" je vsetko OK?
mne sa dneska zaspalo prave zrkadlo. po zaradeni spiatocky sa uplne divne vytocilo a potom uz neslo spat. neslo ani elektricky sklopit, ani nastavit. po vypnuti motora a zamknuti tiez neslo sklopit. az ked som znova nastartoval, tak bolo vsetko OK.
v zasade mi to nevadi, proste stane sa.
ale mame sancu dojst na to, ze nejde nieco ine? co ked prave pri jednom starte sa toto iste stane s airbagmi? s abs?
to by ma teda fakt zaujimalo.
(raz som mal aj airbag fault, restart spolahlivo fungoval) -
"-- skrytý --" 13.12.05 16:34
« Bez nadpisu
matoo: Jsou to dacani, kteří si myslí, že jim vše projde. Jistě, jejich mechanici pocházejí z "Nebe" a jsou to "Andělé", tos nevěděl?
Už jsem to tu psal: v Araveru Vlčnov vymontovali při 15 tis.prohlídce lambda sondu z Octávky, ve Falcon Kyjov si tentýž zákazník šel seřídit geometrii a mechanik přijel s autem, které bylo jedna hromada bláta-vozil si tím roury na stavbu, také geometrie trvala 3 hodiny...a tak by se dalo pokračovat. Grázlové jsou téměř všude, mně ve Vista Car Hodonín čistě náhodou odešla váha vzduchu, auto tam bylo s něčím jiným a hádej se a dokazuj, že to předtím jelo normálně...Renault Jih Hodonín,pokud chceš platit, jeď tam....naštěstí mám soukr.mechanika a nejsem na servisech závislý,HDI pro něj není problém...ale lidé, kteří tu možnost nemají, nebo koupí zmetek, jako že Tom69 koupil zmetek, tak to je velký problém...řešením je jít do japonců,ale jak to budou vyrábět v Turecku,Španělsku,tak to bude stát asi také za prd. Nicméně pokud má někdo evidentně špatné auto, tak mu moc názor, jít příště do japonce nepomůže. On má problém nyní, za svoje prachy a Renault neřeší.Dnes jsem četl, jak jedna redakce testuje novou Astru a odešlo čidlo ABS-měnil se celý náboj kola.Co by bylo, pokud po záruce?Nebo v záruce? Třeba by řekli, že to je vyloučeno, že projel louží vody a poškodil si to sám...je to fakt k vzteku. Jdu něco dělat. -
"-- skrytý --" 13.12.05 15:08
« Bez nadpisu
Odpoved Renaultu na moju poslednu staznost - kazdy nech si spravi usudok sam.
Vase podnety na adresu autorizovanej siete pozorne sledujeme a sucasne sa snazime pripadne nezrovnalosti vo vztahu k zakaznikovi promptne riesit.
Je nam luto nedostatkov, ktore sa vyskytli pri prevadzkovani Vasho vozidla.
Predmetnu informaciu ohladom poskodenia Vasho vozidla pocas opravy sme konzultovali s autorizovanym servisom v Pezinku, kde nam bolo potvrdene, ze mechanici si nie su vedomi vzniknutej zavady. Podla nasich informacii Vam bola Vami popisovana zavada odstranena. Zainteresovany servis vylucuje poskodenie umelohmotneho predneho podblatnika. Sucasne sme boli informovaní, ze táto vec bola s Vami prekonzultovana, a aj nasledne vysvetlena.
Napriek vsetkym komplikaciam verime, ze nase vysvetlenie je pre Vas akceptovatelne a nadalej ostanete priaznivcom znacky Renault.
S pozdravom,
...... -
"-- skrytý --" 13.12.05 14:42
« Re: Re:
Ahoj vsichni. Uvital bych vase nazory a pripominky na me stranky www.renault.kvalitne.cz
Mate pocit, ze ma smysl je provozovat? Dle Renault CR slouzi jen k poskozovani jejich dobreho jmena, mate stejny nazor? Co si myslite o mem postupu vuci Renault CR. Myslite si, ze muze pripadny vznik sdruzeni podobne postizenych zakazniku ucinne pusobit na fungovani prodejcu a dovozce, nebo by si mel kazdy resit sve problemy sam?
Dik za info ;-) -
"-- skrytý --" 13.12.05 12:54
« Re:
Je to běh na dlouhou trať,,, koukám - pokud jde o Renault CZ - jen jako perličku - když začla listopadovo-prosincová akce Mégane F1 - tak měli nastavený špatně oficiální netový kalkulátor - a to cca o 100 tis., resp. ze slevy strhli další slevu /mégane diesel za 350!/ - napsal jsem do Renault.cz - že to je podpásovka, takhle snižovat ceny - a milá paní - možná to byla ta samá - mi odpověděla, že ji těší, jak se o Renaulty zajímám...bla, bla a že marketingové akce jsou jejich věc. Kdyby si dopis alespoň přečetla, tak by odpověděla - sorry - máme špatně kalkulátor - díky za upozornění, ale na to jí asi mezi lakováním nehtu na malíčku a palci u nohy nezbyl čas. Je to směšné - měl jsem sto chutí přeposlat tu odpověď nějakému jejímu šéfovi, jak koná svoji práci. Šťastné a veselé. ;-) -
"-- skrytý --" 13.12.05 12:17
« Bez nadpisu
Zdravím,
tak soutěž v odlákávání zákazníků Renaultu pokračuje. :-) Kolega v naší pobočce v polsku bude pořizovat v průběhu příštího roku 3 vozy.
Do nejužšího výběru přišla Oktavie II, Ford Focus II a Renault Megane II.
Na posledním meetingu jsme se tak trochu o tom bavili, vyzkoušel můj vůz, informoval jsem jej co a jak no a výsledek? Renault byl vyřazen, výsledek bude asi 2 vozy Oktávky a jeden Focus. >:-[]
Pár slov a Renault má hned nižší příjmy a o něco míň práce. I když ne o moc, a ne v ČR, ale počítá se vše >:-[] -
"-- skrytý --" 08.12.05 16:56
« Bez nadpisu
Také s radostí konstatuji, že mi Lagunka bezvadně funguje,láme se 30 tis,takže se profesionálům u Renaulta hezky vyhnu a za 1/3 ceny mi můj mechanik udělá naprosto vše,nic nezkazí. Hrdě se hlásím ke spokojeným zákazníkům Renault servisů.
Protože jinak bych taky mohl někoho zabit.Na jejich záruku jim kašlu,stejně nic neuznávají. -
"-- skrytý --" 08.12.05 10:07
« Re: tak som bol zasa v servise
Ahoj mato, naprosto te chapu, kdyz jsem jednal se zastupcem dovozce tak mi rikal, ze je naprosto vylouceno, aby jejich skoleni profesionalove provedli na voze zasah, ktery by mohl vozu ublizit, no kazdy at si to prebere podle svych zkusenosti. Ten pohled technika, kdy kouka do auta a premysli jak by to slo asi rozebrat mluvi za vsechno. Zazil jsem to nekolikrat. Jinak moje auto stale odpociva v teple servisu od minule stredy. Renault se zatim nevyjadril mimo toho, ze ucini vse na ochranu sveho dobreho jmena, ktere jim poskozuji www strankami o mych problemech. Mam ted pujcenou 1.4 megana (za coz jeste jednou dekuji RCZ, nebot prodejce o tom nechtel ani slyset a ja bych chodil pesky) a zjistil jsem, ze dostat se dle PP na spotrebu ve meste nizsi nez je 10,9l je takrka vylouceno, u me 1.6 jezdim za cca 8,9 tak nevim kde muze byt zakopany pes, ale co je podstatne po dlouhe dobe si vychutnavam jizdu v primem smeru >:D