Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 05.01.06  16:10

    « Re: Re: Re: Oprava nad rámec

    Miro: niekedy to ma aj nevyhody. Napr. si pamatam aj to, ako som Ti svojho casu slubil, ze si premeriam svoje Michelin Primacy, ako velmi sa mi deru. Doteraz som sa k tomu nedostal... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  16:00

    « Re: Re: Oprava nad rámec

    Staci sa pozriet na skusenost Mira, ked si chcel dat svojho casu premerat napravy v rakuskom Renault servise. Vraj si to musi zaplatit, aj ked ma zaruku, pretoze maju zle skusenosti s preplacanim od SK importera (auto bolo kupene na SK).
    SirAnton: teda klobuk dole, mas inu pamat, ja som uz na toto aj zabudol :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 05.01.06  15:21

    « Re: Oprava nad rámec

    slon72:
    Členové Renault clubu mají v servisu asi privilegia
    Tomu never. Mozno ma privilegia niekto ako jednotlivec, ale ako prislusnik nejakeho klubu? To urcite nie. Nasvedcuje tomu celoplosne spravanie sa Renault servisov, t.j. na svedomi to bude mat zrejme importer so svojou politikou. Staci sa pozriet na skusenost Mira, ked si chcel dat svojho casu premerat napravy v rakuskom Renault servise. Vraj si to musi zaplatit, aj ked ma zaruku, pretoze maju zle skusenosti s preplacanim od SK importera (auto bolo kupene na SK).
    No a kedze sme (SK, CZ) prilis maly trh, francuzsky Renault to pokojne prenecha na svojich zastupcoch. Ak by sa podobny pripad vyhrotil v AT/DE, tak by nastali ine zmeny. Kamos v Nemecku mi vravel o jednej afere s prvymi Lagunami. Bolo to v DE a islo o to, ze im prilis rychlo hrdzaveli predne casti karoserie (neviem presne ktore). Francuzi na to prisli a zacali vysielat svojich ludi, aby vykupili auta z chybnej serie spat. Pokial mozno v co najvacsej tichosti. Kamosov znamy bol jednym z nich a nechcel predat - a tak dostal novu Lagunu z "dobrej" serie ako kompenzaciu. Nuz co, nie je trh ako trh. Aj ked sme v EU... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  15:02

    « Re: Oprava nad rámec

    Nedávno jsem se bavil s člověkem, jehož téměř celá rodina dělala u prodejce Renault na různých pozicích, on sám již dělá něco jiného. Přestože má starou Lagunu, se kterou je vcelku spokojen, novou mu jeho "bývalí" kolegové se smíchem rozmluvili se slovy, že za moc nestojí a Megane už vůbec ne. Proto jsou tak výrazné slevy, vždyť pořídit poměrně velké kombi s 1,6 a klimou za cca400tKč není běžné. L
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  14:45

    « Oprava nad rámec

    Sleduji boj toma69 od začátku a velmi se podobá mému, který jsem s Renaultem vedl.viz. mé příspěvky.
    Klimatizačně-ventilační jednotka která mne skoro 3/4 roku přiváděla k šílenství a způsobovala celé rodině zdravotní problémy byla nakonec vyměněna až po zásahu gen.ředitele v okamžik, kdy jsem napsal na všechny strany a Renault viděl, že se jen tak nevzdám.
    Auto měli v servise týden - Renault Hornát Plzeň - při převzetí jsem byl mile překvapen vstřícností s jakou mi ukázali původní jednotku, která voněla novotou a nebyla po 1a1/2 roce provozu vozu ani zaprášena a sdělili, že po dohodě s hlavním technikem renault ČR a.s. mi provedli výměnu jednotky v hodnotě cca 25.000,-Kč zcela preventivně , protože s tou původní nic nebylo a mimo protokol mi do očí řekli, že při mém povolání si podobné testy na patogenní bakterie umím sehnat a zaplatit což mne dopálilo a ovládl jsem se veliko dávkou své vůle a odjel.
    Perličkou je, že všechno fungovalo, ale auto nevypouštělo kondenzát - po opravě ano - k tomu se písemně nevyjádřili
    Opravený vůz jsem ihned prodal, protože jezdit s vozem vyrobeným technologií na hranici samotného lidského chápání už prostě dál nešlo.
    Členové Renault clubu mají v servisu asi privilegia a nebo zapomínají co uvedli do svých topiců viz 100KUC o Renault Zličín Auto Freiberg...
    Prodal jsem a jsem spokojen, a hlavně se ke mně od začátku chovají jinak - jako k člověku a ne k odpornému hmyzu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  14:32

    « Re: Re: Reakce

    Tome, držím palce. Kdyby v tomto Bananistánu byli všichni jako ty, snad by to všechny naučilo určité disciplíně a svědomitosti ve všem, co podnikají. Bohužel se nemůžu zbavit dojmu, že přístup většiny zúčatněných v Tvé kauze je typický pro "naší kotlinu" a jinde by si to dovolit nemohli. To, co zažíváš ty je extrém, ale mírnější odvar lze zažít i ve zcela odlišných odvětvích. V Tvém případě měli "smůlu" a narazili, 90% lidí by stáhlo "ocas" a s omluvou vypadli z obchodu. Sám mám ojetého Nissana, jezdí dobře, ale autorizovaný servis Betahase Stodůlky mne už taky nikdy neuvidí. Pevné nervy a nenech si vsugerovat, že jsi nenormální. L
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  14:15

    « Re: Reakce

    PS: stalo se nekteremu zakaznikovi firmy Renault, ze by mu sam o sobe servis neco vymenil ci daroval nad ramec nutnosti tj. preventivne, docela by me to zajimalo?
    Ano, například mi vrzalo okýnko při stahování. Nakonec mi místo promazání mechanizmu (doporučená oprava od renaultu) vyměnili preventivně celou stahovačku, že nic nevrže.
    Nyní spokojenost. Samo, že to rezebírat nebudu abych se přesvěčil.
    PS: třídvéřový megane II, problémy s vrzáním okýnek byly od počátku s oběma okny.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 05.01.06  13:22

    « Re: Re: renault club

    100KUC:
    z fora RC: Myslím, že ti servis vyšel hodně vstříc a odstranil všechny uváděné závady a to i takové, které lze těžko posuzovat za záruční. Provedl i preventivní výměnu pružin a tlumičů... tak snad budeš mít už autí v pořádku.
    Kua, chlape, Tebe fakt zavidim. Z Tvojho postoja je zrejme, ze vsetko, co si kupujes, kupujes s ocakavanim, ze to nebude fungovat ako ma. A ak sa tak stane, tak si opravu zaplatis, diely vymenis a fungujes dalej. Pojem zaruka poznas asi len z pocutia a zrejme si prilis hrdy, aby si ho v praxi niekedy vyuzil.
    Zrejme si natolko financne zabezpeceny, ze v pripade neopravitelnej chyby si len povzdychnes a kupis si novy v nadeji, ze tam sa to nestane. Tak takychto zakaznikov by chcel mat kazdy.
    Skus sa vsak zamysliet nad postojom normalneho uzivatela. Zisti zavadu (napr. auto mu taha dolava) a ide s tym do servisu. Kupil predsa vyrobok, v popise ktoreho taketo spravanie nie je. Zatial je to OK, ze? V servise sa vsak pokusia spravit geometriu a tym to pre nich hasne. Ziadna vystupna kontrola, ci je problem odstraneny. Popritom sa servis brani zapisaniu uvedenej zavady do vystupneho protokolu (uz na zaciatku, nie je to podozrive?). Uzivatel si auto prevezme (este v naivnej viere, ze ked servis povedal, ze je to opravene, tak to asi tak aj je), no zisti, ze zavada pretrvava. Zacina sa kolotoc, kde uzivatel trva na odstraneni zavady (preco aj nie, ved kupil bezchybne auto - chybne sa predavaju s vyraznymi zlavami oproti bezchybnym a maju to uvedene v predajnej zmluve), ale postoj servisu a nasledne aj dovozcu je cim dalej, tym menej ochotny. Pritom zavada je preukazatelna, pri preberani auta do opravy ju potvrdil kazdy mechanik, neskor aj sudny znalec. Preco teda taky pristup??? Podotykam, ze do protokolu o oprave nie je dlho uvedena, lebo sa tomu servis brani, a tak nie je neskor mozne dokazat, ze:
    1. sa zavada vobec prejavila
    2. kedy prvykrat sa zavada prejavila
    Alibizmus ako vysity, nezda sa Ti?
    A ako sa pozeras na pristup Renault servisov k problemom mnohych dalsich majitelov Renaultov? Ze je vsetko v norme, ze si uzivatel sposobil zavadu sam a pod.? Na jednej strane servis prizna, ze auto taha do strany a na druhej strane namerane hodnoty prehlasi za vyhovujuce a tym ma byt zakaznik akoze vybaveny. Kua, co sme v ustave pre choromyselnych?
    trochu odbehnem: na fore Renault clubu sa vyskytla poznamka, preco Tom69 nepreberie (udajne) opravene auto, avsak so znenim, ze mu menili cosi preventivne a na jeho zelanie. Ved on chcel odstranit reklamovanu zavadu, nie menit pruziny. Fakt si nevidis dalej od nosa? Ked sa zavada opat prejavi (podotykam, ze TA ISTA), tak co bude robit? Ukazovat kompetentnym (ci uz v Renaulte alebo na sude) vlastnorucne podpisany papier, ze si nad ramec zaruky a v podstate nepodlozene poziadal o vymenu pruzin??? Uz neviem, ako by si to pochopil, ale ked si budes kupovat povedzme nove PC, tak kludne podpis kupno-predajnu zmluvu na 10 rohlikov. Papier ako papier a v pripade fatalnej poruchy HDD namiesto noveho dostanes 10 rohlikov a ako odskodnenie 2 zemle, aby si si aj nabuduce kupil od rovnakeho predajcu . ;-)
    A opat naspat k teme. Pri tomto vsetkom sa zabuda na zakladny motiv kupy noveho auta: mat par rokov pokoj a hlavne mat auto k dispozicii, nie v servise. A prave to druhe sa deje. Strateny cas, spaleny benzin, vzrastajuca nespokojnost s pristupom a aj s autom.
    Neriesme postupovanie Toma69, jeho vyjadrenia a nespokojnost s dalsimi (mozno menej zavaznymi) vecami. To vsetko je druhorade. Ako prvorada je snaha vyrobcu (prostrednictvom zastupenia a servisov) odstranit (preukazatelne) zavady v case zaruky. Ta sa vsak nekona, namiesto toho sa kona oblbovanie zakaznikov a hra na mrtveho chrobaka. Skus sa zamysliet, ake moznosti ma v takomto pripade opodstatnene nespokojny uzivatel. Ma si povedat "och, chybicka se vloudila" a pchat aj nadalej svoje peniaze do vrecka alibistom a lajdakom? Poviem Ti, ze ako nemajitel Renaulta ma od tejto znacky neodradil chybny kus (ten sa moze vyskytnut a aj sa obcas vyskytne aj u Mercedesa), ale neseriozny/arogantny pristup vyrobcu/dovozcu/servisov, ktory priamo potvrdilo mnoho prispievatelov na stranky servra auto.cz..
    Napada ma, ze asi nie si moc objektivny, ked namiesto primarnych faktov sa zameriavas na sekundarne veci a snazis sa na ich zaklade vytvorit si obraz o celom probleme. Skus sa nad tym zamysliet a predstavit si, ze by sa to stalo Tebe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  12:33

    « Re: Reakce

    Tom69: Stalo.Laguna má 17" litá kola a ocelovou 16" rezervu.Jako nadstandard mi tam nedali 5 kratších šroubů pro rezervu a já asi 15 tis km jezdil bez nich, tj. jako bez rezervy.A hádali se do krve, že tam byly a že mi musely vypadnot.Tak jsem se díval, jestli tam třeba není díra-fakt že není.Když jsem to kupoval,nenapadlo mně nějaké šrouby kontrolovat.Nakonec jsem koupil 20 šroubů skrz zimu(ale kupoval bych 15).Přišlo to asi na 3,5 tisíce, takže jsem dal navíc 875,- Kč.Fakt jsem spokojen,jsou skvělí.Kdo čte déle ví,že tam také nejezdím,takže nemohu si stěžovat.Servis se dělá jinde.
    Řešením je,být příště pozornější a důslednější,ale "příště+Renault" nebude.Takže zase spokojenost.
    V mém servise mají problémy se základními věcmi,takže velikým obloukem je třeba se vyhnout.Pak to auto jezdí v pohodě. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  12:12

    « Reakce

    Vazeni musim reagovat na reakci clena Reanult Clubu CR i Vas ostatnich. Nejprve k diskusi na foru Renault Clubu, muj prispevek nebyl mazan z duvodu toho, ze bych jej umistil opakovane, opakovane tam zustal z toho duvodu, ze byl vzdy predtim smazan,a az pri opakovanem pokusu byl ponechat. Neni to nyni podstatou problemu proto to nebudu nadale rozebirat.
    Vratme se k podstate veci:
    Byl a jsem nespokojen s jednanim Renault CR vuci svym zakaznikum.
    Vezmu tedy posledni fazi celeho sporu, po opakovanych reklamacich bylo dne 30.11.2005 na zaklade dohody s prodejcem Auto Freiberg prenechano vozidlo na posouzeni zavad v RC Zlicin. V protokolu bylo uvedeno, ze zadame posouzeni jiz drive prokazanych zavad a vylouceni, ze bych je zpusobil ja, respektive vyjadreni, ze se jedna o vady veci. Ackoliv bylo pisemne i ustne uvedeno, ze nezadam opravu, bylo vozidlo opraveno. Oprava trvala do 16.12.2005 kdy jsem byl informovan o ukonceni prohlidky. O ukonceni prohlidky byl tez informovan prodejce Auto Freiberg a byl zaroven pozadan o pritomnost pri prebirani vozidla, kdy bude i predan vystupni protokol. Ten to nejprve odmitl, ackoliv to bylo domluveno na schuzce dne 30.11.2005. Po nekolika urgencich se majitel firmy Auto Freiberg p. Freiberg osobne dostavil k ukonu prevzeti vozidla. Pri seznameni s protokolem byla vznesena namitka proti zneni protokolu kdy u zavady tahne do leva, bylo uvedeno : prezkoumana geometrie vozidla, shledana odpovidajici norme, s ohledem na prani a trvale stiznosti zakaznika proveden nad ramec obvykle pece preventivni zasah - vymena pruzin predniho perovani tato formulace, je vsak v primem rozporu se zjistenim, ze vozidlo tahlo vlevo jak pri zapojenem i pri odpojenem servu. Zavada byla v predchozich zkusebnich jizdach potvrzena vedoucim servisu Auto Freiberg, soudnim znalcem i vedoucim servisu RC Zlicin. Presto Renault trva na tomto zneni, vedouci servisu RC Zlicin je prilis maly pan aby se mohl postavit proti rozhodnuti dovozce, ktere nekdo nezucastneny rozhodl od stolu, nebot formulace tak jak je uvedena nepochazi z dilny RC Zlicin. S vedoucim servisu RC Zlicin p.Brabcem a panem Freibergem bylo dohodnuto, ze se obe strany jesto jednou pokusi dohodnout zmenu s dovozcem, avsak neuspeli. Renault jim pouze podekoval za informaci, kterou berou na vedomi. Nic vic nic min. Tento pristup je evidentni snahou poskodit zakaznika. Formulace textu v tomto zneni je pro me neprijatelna nebot je v primem rozporu se zjistenymi skutecnostmi.
    Dnes bude vozidlo predano a boj s firmou Renult bude i nadale pokracovat. O prubehu budu infoirmovat.
    Tomas Vratny
    PS: stalo se nekteremu zakaznikovi firmy Renault, ze by mu sam o sobe servis neco vymenil ci daroval nad ramec nutnosti tj. preventivne, docela by me to zajimalo?
    Jeste na zaver: OPRAVDU SI JAKO ZAKAZNICI MUSIME NECHAT LIBIT KOLOTOC NEKONECNYCH OPRAV, NEBO KONECNE ZACNOU PLATIT PRO AUTA PRAVIDLA JAKO U KAZDEHO JINEHO ZBOZI. BYLI BYSTE OCHOTNI PODSTOUPIT TOLIK NAVSTEV PRODEJCE CI SERVISU S JINYM VYROBKEM. AUTA NEMAJI DLE ZAKONA ZADNOU VYJIMKU!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  22:00

    « Bez nadpisu

    Rekl bych, ze mi naprosto neprislusi do tohoto vstupovat a zustavam stale pouhym pozorovatelem v pozadi, ale taky me zarazi proc Tom nejde to auto vyzvednout, aby tedy mohl mit nejaky nazor na jeho dnesni stav a funkci a posoudit tak, co se vlastne posledni dobou udalo... Podle me je to cely uz zahnany do kouta a cela ta situace na me dela takovej dost sklicenej dojem. Na jednu stranu ho pocitove uplne chapu (sam jsem podobny martyrium prosel s Fabii kdy si servisy hraly na machry a dedy vsevedy ale skutek utek - auto s banalitou opravovali na sestkrat a ztracenej cas a benzin jsem si moh strcit za klobouk - vymenit neslo neb bylo v leasingu (obch. zak.) a moh jsem tak spravovat do konce zaruky zcela bez efektu...), na druhou stranu je-li tedy dnes neco udelano zajimal by me jako majitele okamzite aktualni stav meho auta za moje pulmega. Proto cekam na dalsi vyvoj a zdraham se soucasne cokoli komentovat.
    Sorry ze timto vstupuju do topicu aniz mam co kloudnyho rict, ale zkratka tu napjate cekam v povzdali, kdy se to uz konecne "rozsekne" a jak vubec...
    Odbocim k te me fabii: prdla roura na klimu, okruh netesnej a servis neveril ze ta a ta roura se musi vymenit (stala 10 tisic + prace na pulden tak nechteli). Furt dokola menili nejakej spoj a plnili okruh, za 10hodin chodu klimy byl bez media. Obch. zakonik stanovi ze je narok na radnou opravu - servis radne opravoval dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi, lec nikam to nevedlo. Mou pravdu uznat nechteli. Zadny "ombudsman" tam nebyl, z tehdy rocni zaruky jsem 6 mesicu nejmin tohle resil bez efektu. Vymena servisu (celkem 3x) znamenala jediny - zase zacali od zacatku s tim ze neznaji historii. Nakonec jsem na 4 pokus nasel spravny servis, snad 10 oprav predtim ve trech jinych selhalo. Branit jsem se nemel jak, obchodni zakonik nic v tomhle duchu nema - jakmile by zaruka za par mesicu skoncila, moh jsem jet domu. Prima situace taky, co?? Na obranu servisu musim rict ze byli korektni ale neoblomni - nefer hru nehrali, ale pokrok v mym pripade nebyl taky. Penize a cas mi sly k tizi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  20:36

    « Re: renault club

    Nedá mě nereagovat.... jsem členem RCČR...
    rád bych všechny co to zajímá pozval k návštěvě našeho diskusního fóra na webu www.renaultclub.cz
    konkrétní topic je na této adrese:
    [odkaz]
    Pan Tomáš Vrátný (Tom69) v této diskusi použil z kontextu vytržený můj příspěvek, který reaguje na několik příspěvků předtím. Řešil se právní nárok na výměnu vozu či odstoupení od kupní smlouvy.
    Pan Vrátný má toto velmi v oblibě...
    Ke smazání jeho příspěvku na našem fóru dochází v případě, že založí několik topiců o stejném tématu či do jednoho theradu vloží několikrát stejný příspěvek, jak se dnes stalo.
    On na svých webových stránkách případné, pro něj nežádoucí či negativní příspěvky několikrát vymazal.
    Jeho oblíbenou činností je vykládat si jednotlivé příspěvky jinak, pozměňovat je, upravovat ... zkrátka postupuje tak, aby se mu vše hodilo do krámu. Podává neúplné a často velmi zkreslené informace aby ze sebe udělal chudinku spotřebitele, se kterým prodejce či potažmo zastopení Renault ČR zametá.
    původně organizoval protestní akci na Zličíně a hrál si na "ochránce práv spotřebitelů" nejpíš na základě toho, jak jej přispivatelé diskusí, které spamuje poplácavali po ramenou. Na akci nikdo nepřijel, proto se už zase bije jen o svou věc.
    Klub se mu snažil nabídnout pomocnou ruku. Snažíme se pomáhat svým členům i nečlenům, majitelům vozů Renault. Bohužel pan Tomáš Vrátný neposkytl potřebnou součinnost aby mu mohlo být pomoženo. Přesto jsme celý případ konzultovali se zastoupením Renault ČR a dozvěděli se spoustu jak se věci opravdu mají.
    V současné době je vozdilo pana Vrátného dávno opraveno, nad rámec záruky a připraveno k převzetí.
    Více o celém případu vozu Renault Mégane II RZ 4A8 66-11 se dozvíte v našem diskusním fóru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  18:54

    « renault club

    tak mam pocit ze se panove a damy z renault clubu uplne zblaznili, mam pocit ze jsem slapnul do vosiho hnizda a vrchol je to, ze mi opakovane mazou prispevky >:-[] >:-[] >:-[]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  18:23

    « REA Zličín

    Není to tak dlouho cca. 4 měsíce, kdy jsem se taky chytnul se servisem Renaultu - mám Dacii DoubleCab, jejíž autorizovaným servisem je právě renault a to cca. od dubna 2005. Po této změně jsem se vydal na zličín do servisu protože auto příliš nebrzdilo. Objednal jsem opravu se slovy - auto nebrzdí, a také nefunguje ruční brzda, a jsou zvětralé hadičky od 4x4 a vymněnte olej. Auto mi předali za dva dny - a že prý je v poho - ale že jsou zarezlé lanovody k ruční brzdě a že kdyby mi to měli opravit tak že si počkám tak měsíc na nové lanovody.
    Zaplatil jsem a vesele odjel auto skutečně chvíli brzdilo ale po cca. 100 km začaly strašně skřípat brzdy. Tak jsem to hodil na hevery kouknu a na obou předních byly destičky na kov a oba kotouče v pytli (vydřená stopa). Tak jsem si koupil destičky a kotouče (1.300,- Kč) vyměnil a fičel jsem zase na zličín. Tam jsem po servisním technikovi víceméně mrsknul ty destičky a povídám jestli jsou normální že si toho při opravě nevšimli. A on na to že jsem si nic takového neobjednal - protože podle servisu si musím přesně říci co přesně je špatně!! Nejsem automechanik - jsem grafik a autům rozumím skutečně jen uživatelsky - a jak * mam vědět co těm brzdám je??? V zásadě mě poslali do *... Ale co brzdil jsem tak to nechám být - zeptal jsem se že bych potřeboval na tom autě geometrii a ten technik povídá - nemáme data pro provedení měření. Jsem se dožral a se slovy že do servisu renaultu ani nepáchnu jsem odfrčel kousek za zličín do obyčejný dílny - tam mi udělali geometrii podle parametrů starších dacií bez keců a na počkání za pouhých 600 Kč. Ale protože je tento prblém zajímal tak řekli ať zkusim sehnat správná data u dovozce - projistotu jsem se obrátil na původního dovozce firmu Lum-Oris. Ty řekli že data musí mít všechny renault servisy a obvolali servis na zličíně i zastoupení renaultu. A výsledek prý ty data mají a já prý nikdy nežádal o provedení geometrie a na mé problémy s brzdami - že prý jsem měl auto v servisu renault minute na rychlou opravu.
    Sakra rychlá oprava - dva dny že???? :shock:
    Pro srovnání: s dalšími auty (fabia, octavia, toledo) jezdím do servisu Klokočka - tam přijdu řeknu co mně trápí a opravu udělají v zásadě na počkání a skutečně se snaží chyby a vady odstranit. A mají skutečný zájem o výsledek.
    Renault service nikdy víc!!!! :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  16:03

    « Re: součinnost

    kdepak, to jen reklamacni odd. renault cr je trochu pozadu, tyden potom co jsem byl u dealera, ktery mi potvrdil zavady, mi od nich prisel email, ze nechci pristavit auto na prohlidku a tudis mi nemohou pomoct. Trosicku nekdo zaspal, to se nekdy stava i u lepsich firem :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  15:52

    « součinnost

    ...tak možná mi něco uniklo - ta výtka neposkytnutí součinnosti se objevila na počátku celého reklamačního martýria - a nyní opět - jak to bylo? oni tě někdy prokazatelně k něčemu vyzvali - přistavit někam auto a pod. - a tys to odmítl nebo nereagoval? připadá mi, že se na tom budou točit....
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  14:48

    « Já to taky nechápu!!!

    V reakci na prispevek od clena Renault klubu, ktery tady citoval Tom, skutecne nevychazim z udivu.
    PROBOHA CLOVECE - vzdyt za auto zaplatite neskutecne penize! Nebo Vam castky za nove renaulty prijdou male? Je prirozenym pravem zakaznika trvat na co nejvyssi kvalite vyrobku. Kdokoli se postavi za prava zakazniku (obzvlaste v Cechach), tak zaslouzi pochvalu, ne kritiku, protoze se dotknul jeho oblibene znacky.
    500 000 Kc, ktere Megane asi tak stoji, je zhruba 28 prumernych platu. Prijde Vam normalni, ze auto, ktere Vas stoji tolik prace, tahne doleva, nenaviji se mu pasy a spoustu dalsich drobnosti. Co kdyz takhle kvalitne nekdo vyrobil brzdy, prevodovku, zavesy kol - tady uz konci sranda. Tak si vyndejte hlavu ze znaku Renaultu a zacnete premyslet.
    Tome, drzim palce, nenech se odradit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  11:44

    « Reakce clena renault clubu cr

    Je videt, ze ja clenem Renault Clubu CR byt nemohu 8-s
    Já stále nechápu čeho chceš dosáhnout. Výměny celého vozu? Proč? Auto je celkem komplikovaný výrobek složený ze spousty samostatných vyměnitelných součástí. Vem si kolik je součástek v autě, je samozřejmě možné že se nějaká z nich pokazí (v tvém případě např. ono zmiňované rádio, če řekněme špatně navíjející se bezpečnostní pás)...
    Zákon hovoří tak, že zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy nebo povžadovat výměnu věci v případě, že se na věci vyskytne 3x stejná nebo více různých vad bránících řádnému užívání výrobku...
    Stejně tak v případě že se jedná o vadu neodstranitelnou... tedy proto ta 3x stejná vada - v případě, že se vyskytne 3x po sobě, je konstruována právní doměnka, že se jedná o vadu neodstranitelnou. Tato vada by ovšem měla být způsobena stejnou součástkou.
    žádná z vad, kterou uvádíš nebrání řádnému užívání vozu (pokud se nepletu tak účelem vozidla je přeprava cestujících a nákladu z bodu A do bodu B).
    Sám mohu říct, že mám zkušenosti s uplatňováním reklamace vozu, ale nikdy jsem nebyl tak náročný abych chtěl vyměnit celý vůz.... docela mi stačilo když vadný díl vyměnili...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.12.05  18:01

    « Re: Trochu pozde a vzdy aktualne tak jak je u Renault zvykem

    Ackoliv jsem se s prodejcem dohodl na tom, ze prohlidku vozu provedeme z duvodu objektivniho posouzeni v jinem servisu a podle vysledku budeme resit co dal, tvari se nyni prodejce jako by se nic nedelo a ja si dal vozidlo jen opravit. Zadal jsem prodejce aby byl pritomen prevzeti vozu, kdy by zaroven obdrzel vystupni protokol. Tyden se snazim, aby se dostavil k prevzeti vozu. Po tydnu jsem obdrzel odpoved, ackoliv mi neustale slibuji rychle vyrizeni, podotykam vuz je v servisu od 30.11.2005. Clouma mnou vztek >:-[] >:-[] >:-[]
    Vážený pane Vratný,
    dle sdělení vedoucího servisu REA Zličín žádáte o osobní rozhovor za účelem převzetí vozidla Renault Megane ze servisu REA Zličín. V záležitosti převzetí a předání vozidla u jiného smluvního partnera Renault platí standartní smluvní podmínky, a proto nemohu v této záležitosti pro Vás víc udělat. Jestliže požadujete osobní rozhovor, jsem Vám k dispozici. Termín schůzky můžete dohodnout s asistentkou prodeje paní Havránkovou.
    S pozdravem M. Freiberg - ředitel firmy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.05  15:57

    « Trochu pozde a vzdy aktualne tak jak je u Renault zvykem

    Prohlaseni RENAULT CR k memu pripadu, tak jak bylo zasláno ČR MOTOŽURNÁLU
    "Pan Vratny vytkl na vozidle Renault Megane vadu, u ktere nelze technicky s jistotou urcit, zda si ji zpusobil sam svou cinnosti, ci zda se na ni vztahuje odpovednost vyrobce, tzn. prodavajiciho. Pro odstraneni techto rozporu jsme vyzvali pana Vratneho k poskytnuti soucinnosti a umozneni prohlidky vozidla. To vsak pan Vratny striktne odmitl. V ramci reklamacniho rizeni tak bohuzel odmitl postupovat podle zakona a poskytnout potrebnou spolupraci k vyrizeni reklamace. Servis Auto Freiberg se tak ocitl v situaci, kdy je zcela izolovan od potrebnych informaci, a ac by rad vec vyresil postupem, ktery mu uklada zakon, ze strany pana Vratneho mu byl takovy postup znemoznen.
    Pan Vratny se pote obratil na Renault CR, a..s s zadosti o vyreseni veci. Pozadali jsme pana Vratneho, aby nam sdelil, jakym konkretnim zasahem ve veci mu muzeme pomoci, aby byla vyresena co nejefektivneji. Na tuto zadost vsak pan Vratny opet nereagoval.
    Spolecnost Renault CR, a.s.i jeji partneri, hodla v kazdem pripade dostat vsem svym zakonnym i smluvnim povinnostem. Odmita-li pan Vratny poskytnout soucinnost k vyreseni reklamace, nelze jeho narok posoudit a prijmout odpovidajici reseni. Nadto, citi-li se pan Vratny i presto opravnenym v teto veci, ma moznost se svych naroku domahat u nezavisleho soudu a zahajit v teto veci obcanskopravni rizeni. Bohuzel vsak misto postupu legalni cestou pan Vratny zneuziva sdelovacich prostredku k vymahani spornych naroku a snazi se tak obejit pravidla platna pro ostatni obcany."
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…