Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  14:48

    « PETR65

    Zdá se, že velmi dobře rozumíš problematice, ale sám jsem si zkusil, že jednat podle práva s Renaultem nejde - kličkuje jako zajíc před myslivcem a vyhýbá se výměně vozu nebo vrácení peněz.
    Chtěl jsem po velkém R pouze zjištění závady a pak výměnu, ale odpověď byla, že při zjištění to i opraví. Proč? K závadě se postavili jako tupci a to že to vyměnili pro mé modré oči mne velmi "uklidnilo". V tu chvíli Velkému R začneš plně důvěřovat.
    Pokud nejsi provázán s touto firmou, čemuž věřím jen pramálo tak netuším o co ti tady jde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  14:29

    « Re: Re: Re: Re: DOPIS RENAULT

    auto jsem dal do servisu s tim ze je tam nejaky problem u ktereho nebylo jasne co ho zpusobuje, tezko me mohlo napadnout ze se jedna o neco jineho nez spatne nastavenou geometrii. Proto jsem nezadal okamzite. Nikde nevidim v zakone psano, ze by po kontrole vozu pri ktere servis nic nezjistil (a to opakovane dle jejich vyjadreni) nebylo mono uplatnit narok na vymenu vadne veci?
    V pondeli bych mel mit v ruce posudek znalce, ve kterem je receno ze zavada musela byt na vozidle jiz v okamziku zakoupeni.
    Na vozidle se projevilo vicero zavad soucasne, zavadu jsem reklamoval opakovane, dealer tvrdil ze vuz je v poradku, nyni se mi objevil dalsi problem, chapu ze muj pripad neni uplne standartni, ale .......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  13:59

    « Re: Re: Re: DOPIS RENAULT

    Obávám se, že neučinil. Viz dokumenty na tvé stránce svědčící o tom, že vozidlo jsi předal k opravení a teprve následně jsi požadoval výměnu.
    To je bohužel něco co nejde.
    Nárok na výměnu vozu jsi měl uplatnit namísto opravy hned poprvé. Pak by Renault musel prokazovat, že závada na voze v okamžiku převzetí vozu nebyla. Neprokázal-li by, tvému požadavku by musel ze zákona vyhovět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  13:30

    « Re: Re: DOPIS RENAULT

    To jsem ucinil a jak vidis nebylo to nic platne :!:
    Dokonce jsem o vymenu vadne veci zadal opakovane >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  13:19

    « Re: DOPIS RENAULT

    smazáno, omylem posláno 2x
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  13:19

    « Re: DOPIS RENAULT

    Protokol z tohoto hlediska není relevantní, To už jsem psal. Podstatné je, že Renault přijal vůz se závadou a tu potvrdil - viz dokumenty na tvé stránce. Není tedy možné tvrdit, že závada tam nebyla, ať už je v protokolu napsáno cokoliv.
    Právní fikce existence závady při převzení v prvních 6 měsících od kupní smlouvy je jistou ochranou zákazníka, který má v takovém případě právo zvolit si, zda závada bude odstraněna bezplatně na náklady prodejce nebo zda bude požadovat výměnu věci. Nelze-li tak postupovat, má právo na slevu nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
    Zde je však třeba věnovat pozornost okamžiku rozhodnutí zákazníka. Rozhodnout se může jen jednou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  12:01

    « DOPIS RENAULT

    NASEL JSEM STARY DOPIS, KTERY BY MOHL VSEM VYSVETLIT, PROC SE RENAULT TAK BRANI NAPSAT DO PROTOKOLU, ZE SLO O ZAVADU :!:
    Vážený pane,
    dovolujeme si reagovat na Vaše podněty týkající se Vámi zjištěných závad na vozidle Renault Megane II.
    V této souvislosti jsme od Vás obdrželi e-mailovou poštou jednak dne 5. října t.r. kopii Vaší korespondence se spotřebitelskou organizací, dále text ustanovení vyňatého ze zákona č. 40/1964 Sb. a v neposlední řadě i dopis adresovaný naší společnosti.
    Co se týče Vašich informací, obsažených v e-mailové zprávě ze dne 3.10.2005, , případu věnujeme značnou pozornost, neboť nám záleží na spokojenosti našich klientů Prozatím byla vyžádána dokumentace k historii vozu, kdy z listin, které byly předloženy, neplyne existence Vámi popisované závady. Je pravdou, že pokud se vada na věci projeví v době do 6 měsíců od převzetí věci, je třeba, aby prodejce prokázal, že vada vznikla až po přechodu vlastnictví věci na kupujícího. Pokud se to prodávajícímu nepodaří, je konstruována právní domněnka, že vada existovala již při převzetí věci a kupujícímu z takto daného skutkového stavu vyplývají příslušné nároky.
    Podle informací, které máme k dispozici, Vás prodávající vyzval k přistavení vozu, aby mohla být provedena diagnostika případné vady. Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti. Bohužel v takovém případě bude společnost nucena bránit se zákonnými prostředky, které k tomu účelu český právní řád nabízí.
    Předpokládáme však, že mezi Vámi a prodávajícím dojde k dalším jednáním ohledně odstranění shora uvedeného nedostatku. Další vývoj záležitosti budeme velmi pečlivě sledovat a věříme, že bude přijato řešení, se kterým budete spokojen.
    S pozdravem
    Kamila Záleská
    služby zákazníkům
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  11:40

    « Re: loupani laku u logana - to uz zname :)

    ja po skusenostiach mam pocit, ze dobra kupa 2-3r. poznaneho auta je daleko lepsia ako kupa neznameho noveho auta :-), len tam clovek musi kupit co je, doplnky moc nenavybera
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  11:32

    « loupani laku u logana - to uz zname :)

    Dobrý den,
    děkujeme za návštěvu internetové stránky www.renaul.cz a za Váš zájem o vozy Dacia.
    Ráda bych se Vám vyjádřila k Vašemu dotazu. Vyskytly se tři případy, ve
    kterých bylo zaznamenáno posouzení vady laku. V těchto případech se jednalo
    o poškození vrchní vrstvy laku. Společnost Renault ČR nechala na své náklady
    poškození prozkoumat nezávislým znaleckým ústavem. Ze závěru tohoto posudku
    plyne, že k poškození laku došlo z vnějších příčin (naleptání agresivním
    spadem), nikoliv výrobní či materiálovou vadou. Z tohoto důvodu byly uvedené
    případy posouzeny jako nezáruční.Jelikož se jedná o tří případy z 3500 dosud
    prodaných vozidel Logan, nejeví se nám jako pravděpodobná i případná menší
    odolnost laků vůči chemickému poškození.
    S přátelským pozdravem,
    Lenka OSTRAVSKÁ
    služby zákazníkům
    RENAULT Česká republika, a.s.
    IBC Pobřežní 3, 186 00 Praha 8
    Tel.: (+420) 266 090 437, Fax: (+420) 283 881 276
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  08:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Petr65, si ale pekny vtacek, ake logo nosis na prsach :?: :!:
    ja som tiez odmietol nechat auto u dealera, kde som auto kupil a kde vse co mohli odflakli alebo neurobili. Teda predne brzdy su hadam( o.k. Inak maximalna nespokojnost. Tym ludom som jednoducho neverilVelmi lahko sa da pri takejto chybe urobit zo zarucnej opravy pozarucna !!!) a ochotny som bol nechat auto iba v Kestlery, kde bol iny pristup a bolo jasne , ze chyba na aute je. No az kym sa do veci neobul importer a ako keby chyba zrazu nebola. Ja z tvojich kometarov necitim nic ine, len zhovadenie Toma. Kto si, pre koho pracujes ??? Ja stale vravim , importer setri na nespravnom mieste, teda aspon tak to vypada. Je problem a riesenie odmieta. Cakal som cca 6 tyzdnou, aby schvalil vymenu prednych pruzin a tlmicov, navrh technika, 6 tyzdnov sa len cakalo a nic nedialo !!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  17:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Tome, soudím tě podle toho, jak vystupuješ a podle toho jaké dokumenty zveřejňuješ. Pokud nezveřejníš jiné dokumenty, které mohou do tohoto případu vnést jiné světlo, pak je to tvoje chyba. Je nesmysl tvrdit, že se nevejdou na web. Na svůj web mnohokrát odkazuješ s tvrzením, že se na něm nalézají VŠECHNY relevantní dokumenty.
    Buď tedy tvrdíš nepravdu když tvrdíš, že tam je vše a nebo tvrdíš nepravdu když říkáš že existují ještě další.
    Bohuzel diky vymene vadneho hdd v mem notebooku mi zustala vetsina
    podstatne korespondence s dealerem pouze v papirove podobe
    Požadoval jsi (jak jsi uváděl na svém webu), aby byl přítomen přejímce Freiberg osobně a byl jsi rozladěn skutečností, že na ní nebyl, což jsi poměrně důrazně označil jako podraz ze strany servisu... (Co by tam dělal?) Nebyla pozadovana pritomnost primo osoby p.Freiberga nybrz zastupce firmy. PRITOMNOST PRI PREVZETI VOZU byla domluvena behem jednani, ktere probihalo pri predani vozu na prohlidku a pokud nekdo slibi, ze pritomen bude a nasledne napise, ze to neni zvykem a nikam nepojede, nebudes to brat jako podraz?
    V listopadu jsi měl vůz nechat v servise pro odstranění závad, což jsi odmítl (viz. dopis právního zástupce protistrany). (Snad nebudeš tvrdit, že to je lež, když jsi to dosud nikde nepopřel) Neodmítl jsem ho nechat v servisu, odmítl jsem ho nechat u dealera z duvodu predchozich spatnych zkusenosti s jejich fungovanim a take z duvodu vetsich moznosti RC Zlicin kde byl vuz poprve reklamovan po neuspesne zadosti u dealera
    jeste bych vzpomenul jeden muj starsi prispevek, take duvod proc jsem to nechtel resit u prodejce
    Zaslal: 13. 10. 2005 08:07
    Předmět: Re: Re: Odpovědet Orig. přísp.
    ----------------------------------------… />
    To jsi mel stesti, me v Auto Freiberg rekli, ze na nahradni auto zdarma nemam narok, protoze se nejedna o standard Renaultu i kdyz v RC Zlicin mi rekli, ze to neni problem. Tudiz z toho plyne, ze vse zalezi na dealerovi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  17:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Tome, soudím tě podle toho, jak vystupuješ a podle toho jaké dokumenty zveřejňuješ. Pokud nezveřejníš jiné dokumenty, které mohou do tohoto případu vnést jiné světlo, pak je to tvoje chyba. Je nesmysl tvrdit, že se nevejdou na web. Na svůj web mnohokrát odkazuješ s tvrzením, že se na něm nalézají VŠECHNY relevantní dokumenty.
    Buď tedy tvrdíš nepravdu když tvrdíš, že tam je vše a nebo tvrdíš nepravdu když říkáš že existují ještě další.
    Požadoval jsi (jak jsi uváděl na svém webu), aby byl přítomen přejímce Freiberg osobně a byl jsi rozladěn skutečností že na ní nebyl, což jsi poměrně důrazně označil jako podraz ze strany servisu... (Co by tam dělal?)
    V listopadu jsi měl vůz nechat v servise pro odstranění závad, což jsi odmítl (viz. dopis právního zástupce protistrany). (Snad nebudeš tvrdit, že to je lež, když jsi to dosud nikde nepopřel)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  17:26

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Petr65: asi jsi me spatne pochopil, neslo mi o konzultaci zdarma, jen jsem ti chtel zodpovedet i otazky na ktere tu neni misto a hlavne ukazat i dalsi dokumenty, ktere se na web nevejdou, a ktere pokud bys je cetl vsechny, by mozna zmenily tvuj nazor na vec i na moji osobu. Tot vse.
    PS:Nicmene jeste jsi mi neodpovedel na nazor : Neposkytuje plnou součinnost při reklamaci (odmítá se dostavit, nesmyslně trvá na přítomnosti u přejímky lidí, kteří tam nemusí být).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  17:11

    « Re: Re: Re: Re:

    Anton:
    Pokud bych se nevyznal, najmu si někoho, kdo se vyzná a nechám tu práci na něm, ale tahle kauza není o tom, že by se někomu dělo bezpráví, proti kterému by se musel nějak bránit. Je spíš o tom, že se dělá z komára velbloud.
    Tom69:
    Tome, tvou nabídku na setkání s díky odmítám. Tuto diskusi beru čistě jako zábavu a v této rovině to i zůstane.
    Budu-li mít čas, rád se tu ještě k lecčemus vyjádřím.
    Jakkoliv uznávám tvůj legitimní nárok na to abys měl své auto v pořádku, nelíbí se mi tvůj přístup k věci a nelíbí se mi tvé chování. Nestojím o tebe jakožto o klienta a konzultace zdarma dávám jen přátelům. To už jsem ostatně napsal. Z toho důvodu ani netoužím poznat tě osobně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  17:00

    « Bez nadpisu

    PETR65: Neposkytuje plnou součinnost při reklamaci (odmítá se dostavit, nesmyslně trvá na přítomnosti u přejímky lidí, kteří tam nemusí být).
    Muzes mi prosim jenom rict, podle ceho jsi na to prisel, rad ti na to odpovim. :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  16:50

    « Re: Re: Re:

    PETR65: pokud jsi z Prahy nebo do Prahy jezdis, muzeme se nekde setkat u kafe, muzu ti ukazat veskere papiry ktere mam a pripadne cely pripad rozebrat a zodpovedet ti tve pripadne otazky. Pokud nekde delam zasadni chybu rad se necham poucit. Budu jedine rad, pokud se z toho udela "skolni pripad" jak by to melo ci nemelo vypadat, spousta lidi vcetne prodejcu by se z toho mohla poucit a treba bude priste vse fungovat lepe a vsichni budou spokojeni :)
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 18.01.06  16:45

    « Re: Re: Re:

    Lenze tak to vidis Ty, co sa vyznas. Ked sa niekto nevyzna, tak ma prirodzene obavy. Nevie, ci sa takymto pripisanim svojho stanoviska vec vyriesi. Ak to bolo naozaj tak, je to kazdopadne divne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  16:33

    « Re: Re:

    Nevím, proč na tom trvali... a zda na tom vůbec doopravdy trvali (viz sklon Tom69 k překrucování faktů), ale skutečně to na věci nic nemění. A jak jsem psal níže, když jim tam napíšes svou výhradu, na což máš právo, tak co s tebou budou dělat?
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 18.01.06  16:31

    « Re:

    Fakt je ten, ze bezny zakaznik, t.j. taky, co sa nevyzna v zakonoch, sa moze opravnene obavat, aby podpisanim niecoho podobneho nespravil zasadnu chybu, najma ked je uz v situacii natahovaciek s predajcom/dovozcom. A ak je pravda, co pise Tom (ze servis a importer sa jednali o jedno slovicko), tak za tym bolo asi nieco viac nez len zabehnuta formulka v Renault systeme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.06  16:29

    « Re:

    Hm, tak bys jim do jejich kopie napsal, že podepisuješ s výhradou toho, že jsis to nepřál a nashledanou... tím to hasne.
    Vždyť to je tak jednoduché....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…