Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 17.02.06 09:24
« Re:
Pred vymenou byl ventilator jen akusticky hlucny bez vibraci, popisuje to i soudni znalec, Renault ho tak jako ostatni "preventivne vymenil". Dusledek je, ze ted je hlucny takrka jako predtim, nicmene se jeste pridalo brneni do volantu, na ktere se to prenasi pravdepodobne z nevyvazeneho rotoru 8-s Predpokladam, ze Renault rekne, ze je to ok, ale pak bych nejradeji nekoho vzal, prichytil mu ruce rychloupinaci paskou k volantu a nechal ventilator 15min bezet, jsem zvedavy co by rikali potom ............ :roll: . -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:06
« Bez nadpisu
Aha, tak to ja uz se v tom ztracim... Ja prave mel dojem ze servis spravoval cosi na ventilatoru nebo okolo nej z nejake jine priciny (nejake pukani vrzani ci co - uz nevim...). A po navratu ze servisu ze prej hlucnej vetrak - tedy hlucnej aspon ja chapu tak vrze skripe piska houka knoura bzuci... A hle on vlastne i hazi - takze me napadlo ze servis asi sundal vrtuli z osy (a kus ji pri tom ulomil ci zpet vratil jinou - lepsi) z duvodu, ze spravoval motor. Nebo to hodil na zem cely - taky moznost. Jestli to je cely jinak sorry za matlani patlani a mateni ostatnich, ale je toho tolik ze v tom mam uz gulas... 8-s 8-s :? -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:58
« Bez nadpisu
Tamtam: ale to som mu tu uz pisal, ze vacsinou vibracie robi nieco, co nasada na rotor (napr. listy, ktore padaju zo stromov). Po case sa to samo odstrani. A ked nie, tak za pol hodinu musi byt ventilator von a vycistit to rucne. A je po probleme.
Neviem si dost dobre vyobrazit, ako by sa mohol ulomit list vrtule inac, ako tym, ze bol ventilator vonku a niekto nim smaril o zem. Skor by som povedal, ze nejaka ta spina... -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:45
« Bez nadpisu
Ohledně větráku: těď konečně jsem to asi pochopil... Celou dobu jsi psal že je hlučný (tj. akusticky hlučný). Teď koukám, že ale brní do volantu, tedy že se mechanicky chvěje - takže dotazy jestli my ostatní máme hlučné větráky je trochu zavádějící a je třeba se ptát jestli máme vibrující větráky... Protože to co popisuješ se stává obvykle když se rotační hmota (nasazená vrtule) stane dynamicky nevyváženou, což jinými slovy lze chápat např. tak, že se kus vrtule odlomil (a servis úlomek pečlivě odstranil aby nikde nerachtal) a teď tedy rotující vrtule hází a třese svým úchytem. Akustický hluk, na který jsi nás dotazoval by v této situaci byl nepodstatný jev, chybou by bylo přímo to mechanické chvění z nevyváženosti. Ale to je jen hypotéza, pro lepší představu holt musíš být příště technicky přesnější... :? -
"-- skrytý --" 17.02.06 08:08
« Bez nadpisu
Jarous: Leden je ošidný měsíc, podle něj se nedá určit trend. Nic to nemění na faktu,že Mégane5D či 3D jsou asi "out", sedan a GT stále hezké, Laguna2 se liftutím moc nevyvedla-myslím přední masku(ta je obecně nevýrazná a jiní mají daleko krásnější=Avensis,M6,Accord,Mondeo,P407,… /> Kvalita-mně se nechce věřit,že třeba Yaris vyrobený ve Francii je dramaticky kvalitnější než Clio. Dělají to titíž lidé s tou samou mentalitou.Příkladem je Kolín:standardy kvality od Toyoty a jízda s těmi auty mi připomněla dobu, kdy jsem měl polského "Malucha".Obrazně řečeno. Za tu samou cenu jsem koupil Swifta a seč má své mušky,tak je to jízda o třídu někde jinde.Celé je to někde jinde(když se srovnají auta se stejnou výbavou vč. klimy,hlavových vaků atd).
Nicméně to může být signál(pro Renault), na druhé straně mají Vůz roku,vyhráli F1-tohle vše jde mimo mně,ale neodhadnu,jak to na lidi může(nemusí)působit.
Bude autosalon v Paříži a tipuji,že budou novinky-nicméně může být pozdě. Beru. Protože auto bývá hotové o chvilku dřív, není zase takový problém premiéru uspíšit o půl roku,když pro nic jiného, "nažhavit" zákazníky,aby vyčkali na novinku. Je to boj. -
"-- skrytý --" 16.02.06 17:50
« Re:
IT: promin to mi uniklo. co se tyka toho telefonu, jsou tam dve veci, pokud se zavada projevi v prvnich sesti mesicich je na zakaznikovi co si vybere, zda vymenu nebo opravu. Ve valne vetsine servis vyhovi pokud se nejedna o nejakou drobnost (napr chyba v softu). bohuzel tim, ze se vyplni ZL se musi postupovat tak, ze se to posle do servisu a ten provede zasah. Samozrejme muzes navstivit i znackovy servis, kde jsou schopni resit reklamaci i do hodiny (bohuzel si uctuji expres priplatek 200KC) , samozrejme tlacime na dodavatele aby nam dali lhutu napr. tyden pro vraceni zbozi pokud se projevi zavada ale je to bez odezvy. Ackoliv patrime mezi nejvetsi maloodberatele neni to nic platne. pomohla by zakonna uprava, ale to by se zakonodarci museli trochu vic snazit a neresit svoje platy :-) ...... pokud budes potrebovat poradit ohledne reklamace telefonu, klidne mi napis, poradim ti.
a ted k autu, zasadni vec tahnuti je zda se odstranena. bohuzel je par veci ktere me stale trapi.
hlucny vetrak - po vymene slouzi jako masazni strojek, kdyz jej zapnes na 4 stupen brni me od volantu kam se to prenasi ruce, je to hodne neprijemne nebot to prehlusi i chod motoru
nepravidelny volnobeh - cele auto se chveje, chci aby to bylo v poradku
dira v plynu - je otazka co me bude stat oprava az to bude po zaruce, renault zatim nevi jak to vyresit
skripani vseho v aute - s tim uz jsem se pomalu smiril i kdyz je to ve vetsi mire nez pred opravou
no a na zaver bych byl rad aby Renault prznal ze auto opravil protoze tam bylo neco vadneho a ne preventivne
a take aby poopravil sve tvrzeni, ze jsem chtel auto opravit, kdyz bylo jasne na schuzce domluveno , ze seposoudi celkovy stav pro pripadny soud, jak to dopadlo vite
jo a renault ted tvrdi, ze jsem si pral vozidlo opravit, co pak ale znamena toto [odkaz]
(je to dopsano jejich rukou, nebot jim pry to system neumoznuje zadat primo do pocitace) -
"-- skrytý --" 16.02.06 13:32
« Bez nadpisu
viados: Jistě, o tom to je. O serioznosti Toyoty.
Pokud ale po tahanicích vše u Renaulta vyměnili(pokud jsem pochopil,auto už jede rovně) a Tom problém stále ventiluje, stane se jeho počínání kontraproduktivní, lidé se nakonec přikloní k názoru výrobce či prodejce(počty prodaných aut tomu nahrají), takže jde o to najít míru, kam ještě na někoho tlačit a kdy už ne,tj. kdy s kritikou přestat.
Pokud je auto v pořádku,seč si do protokolu napsali nějaký blábol o prevenci,už nemá moc smysl se dál snažit kritizovat.
Tom jako prodejce či člověk z reklamací cudně přešel moji zmínku o dceři, která koupila nabušenou Nokii, studuje,stála řádově 10 tis. a vrže zadní kryt-prodejce v Praze uznal,ale lhůta 30 dnů.Já vím že v souladu se zákonem, ale: ať mi netvrdí,že jinou nemají.V Praze....Tak se brání i Renault výměně auta. Princip je stejný.
Auto nechce vyměnit ochotně nikdo.Je to jako s pojištěním.Klientem jsme při podpisu smlouvy a placení,ale pokud mají platit oni,tisíce výmluv,protahování...lidé ze servisů by mohli vyprávět.
Česká poj.: do 5 dnů! Povídali že mu hráli. Majitel prodejny mi včera uváděl, jak čeká na proplacení faktury z prosince 2005 a je polovina února. >:-[] -
"-- skrytý --" 16.02.06 10:10
« Re: Re: Re: NAPR.
jedine co uz ted po tech mesicich po renaultu chci, je to aby priznali ze tam byl vadny dil a oni jej vymenili. Bohuzel budou neustale opakovat svoje tvrzeni, ze tam nikdy zavada nebyla a oni mi preventivne vymenili dil jen pro moje modre oci ackoliv mam posudek a pisemne povrzeni o opaku. I kdyz prodejce sliboval kompenzaci za problematicke uzivani vozu po dobu pul roku, najednou o nicem nevi. Zajimave je, ze dle slov tiskove mluvci Renaultu jsem chtel auto pouze opravit ackoliv mam pisemne potvrzeno na prijimacim protokolu, ze zadam posouzeni zavad a vsichni vedeli ze opravu nezadam. ...........
ps: miro a spol. gratuluji k vitezstvi nad rusy :D -
« Re: Re: NAPR.
Ono i první Avensis měl špatné brzdové destičky,teď zase hadička,dokonce mám pocit,že v úplně prvních sériích byla chyba ve sloupku řízení.Toyota to potichu zametla a vše vyměnila.
Myslím si, že kdyby Tomovi jeho problém potichu odstranili jako u té Toyoty a netvrdili, že žádný problém není, tak by nikam nepsal tisíce příspěvků a byl by spokojen. Horší než samotné závady jsou situace, kdy ti tzv. autorizovaní servisáci tvrdí, že ona závada je normální stav a doplní to hláškou "co byste chtěl". -
"-- skrytý --" 13.02.06 20:59
« Re: Re: reklama
Je pravda, ze Tom69 to uz trosku prehana na internetovych strankach a uz sa to ludom nechce ani citat, ale z druhej strany ho musime chapat, co sa mu stalo a nemoze si pomoct a to je na tom to najhorsie.
Aby ste mali trosku prehlad, ze taketo problemy nema len Tom69, ale aj ini vodici s inymi znackami, pozrite si:
www.iprima.cz video - nejista záruka - 02.02.2006 -
"-- skrytý --" 13.02.06 09:28
« reklama
Jenyk: v reklame opravdu nedelam a uz vubec ne pro renault, zda se ti to snad jako pozitivni PR kampan. Jestli je ti natolik sympaticky pristup renaultu, tak sup sup pro nove auto, ceny jsou ted vice nez priznive 8-s
Havci: ze se tak chovaji vsichni, to prece neni omluva -
havci86 12.02.06 21:54
« Re: Re:
Myslim ze to by bylo u vsech znacek kdyz ne stejny tak podobny. Tim nechcu branit Renault ze kdyz to delaji ostatni ze to muze delat i on. Ale treba znamej mel Skodu Feliciu combi skoro v plny vybave a neco mu na ni nefungovalo a misto toho aby mu to opravili (kdyz uz ne vymenili) tak ho poslali z Brna aby si s tim zajel do Mlade Boleslavi ze tam na to mozna prijdou. Ne aby to oni zajistili a dali mu po tu dobu nahradni auto (jak dali tobe). Proste ne jenom Renault to takhle praktikuje -
"-- skrytý --" 12.02.06 21:25
« Re:
IT:porad me nechapes, tady nejde o jedno nepovedene auto. Tady jde o pristup nekterych prodejcu ale hlavne Renault CR, ktery odmita prevzit zodpovednost za svoje vyrobky. A jejich reklamacni oddeleni, zkus si tam nekdy zavolat nebo napsat. Jejich odpovedi, to je k smichu i k placi zaroven.