Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  13:44

    « Re: Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    Na Renault Clubu sice pisi, ze mi chteli pomoct, ale kdyz jsem psal ze se muzeme nekde sejit osobne, ze se muzou projet autem, couvli.
    Tohle je jeden z důvodů, proč jsi vnímán tak negativně. Překrucuješ zjevná fakta.
    Při procházení jejich stránek jsem narazil i na tu nabídku pomoci. Tys je vybídl k prohlídce auta na tvém protestním shromáždění. A to celkem pochopitelně odmítli.
    Tuto zcela zjevnou nepravdu neváháš klidně zopakovat poněkolikáté v tomto topiku i přes to, že ti tu už několik lidí napsalo totéž co já výše.
    Naopak vůbec nehovoříš o tom, žes byl klubem vyzván k tomu abys předložil písemné dokumenty, které jim pomohou se v problému zorientovat a žes to neučinil a také nehovoříš o tom, že jsi zcela ignoroval mnoho jejich dotazů, které rovněž mohly tvou věc posunout dál.
    Opakování je možná matkou moudrosti, ale také se říká že čeho je moc, toho je příliš.
    Stále omíláš okola totéž a stále odbíháš od tématu a stále si meleš své, bez ohledu na to, o čem se právě hovoří.
    Je to únavné, otravné a diskuse s tebou postrádá smysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  10:07

    « Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    Reknu to asi tak, jiz od zacatku je to cele spatne. Pristup prodejce tragicky, pristup Renault CR jeste horsi. Kdo to nezazil na vlastni kuzi, tak at nesoudi me chovani. Snazim se pouze branit. Renault ma velmi dobre zvladnuto jak manipulovat se zakaznikem, ty jejich naucene citace, ktere donekonecna opakuji. Manipulace s fakty, je blizsi spise Renaultu nez me. Budes jiste oponovat, ze to neni pravda. Reknu ti jedno, pracuji v obchode pres 15let (distribuce), posledni tri roky mam pod dohledem i nase reklamacni oddeleni. V zivote jsem nezazil takovy pristup jako u Renaultu. Jednim slovem ostuda. Chapu, ze ne kazdemu se muj pristup muze libit. Uznavam, ze nekdy reaguji trochu podrazdene, ale je to dano celkovou situaci kolem vznikleho problemu.
    Na Renault Clubu sice pisi, ze mi chteli pomoct, ale kdyz jsem psal ze se muzeme nekde sejit osobne, ze se muzou projet autem, couvli.
    Ale to je v tuto chvili jedno. Podstatny je vysledek, po vice jak pulrocnich tahanicich, mam castecne opravene auto, prodejce prestal komunikovat, reklamacni odd. Renault taktez. Pokud neco chci mam se obratit na soud. Renalt "zametl" stopy, takze neni co dokazovat kdyz je auto opravene, ackoliv bylo jasne receno i zapsano, ze to nechci viz. [odkaz]
    jsem snad ja lhar, kdyz tvrdim ze vsichni zucastneni vedeli ze nejde o opravu vozu a ted tvrdi pravy opak.
    No myslim, ze je zbytecne to dal rozebirat, kazdy mame tu svoji pravdu. Ja vim ovsem jedno, s lidmi jako je p.Freiberg a ostatni kolem Renault CR nechci mit v budoucnu jiz nic spolecneho, stejne tak jako se znackou Renault. Stala se pro mne totiz synonymem arogance, nekvality, lhostejnosti a mohl bych pridat jeste par nelichotivych slov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  22:12

    « Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
    Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
    Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.

    Sice jsem nikde nenašel nic o tom, že by tě nazvali lhářem, ale mohl jsem se špatně koukat.
    Pokud se podíváš o mnoho stran zpátky, zjistíš, že jsem tě několikrát usvědčil z toho, že co píšeš je buď nepravda a nebo pravda tak účelově poupravená, že to s realitou má pramálo společného.
    Jestližes něco podobného předváděl na fóru Renault clubu, pak se takovému konstatování nesmíš divit.
    Mimochodem, stejně jako kmarty se tomu banu nedivím. Prohlédl jsem si kam všude jsi své příspěvky psal a těch témat, kam jsi kopíroval své posty je opravdu požehnaně. Navíc tam bylo několik upozornění adresovaných tvé osobě abys dodržoval pravidla.
    Ostatně bylo to tam podobné jako i jinde, kde ti lidé kladou na srdce abys změnil svůj projev.
    P.S. možná si vzpomeneš na můj první příspěvek v této diskusi. Psal jsem ti totéž.
    P.S.2 Myslím, že označení Renault clubu jako bodyguarda nesedí, viz topic Laguna propadla
    [odkaz]
    Je tu několik velmi protichůdných názorů a dokonce otevřená pohana renaultu a přesto místní admin ostře setřel jednoho ze zastánců značky, který se proti této pohaně postavil. Mimo jiné tam je také odkaz na tvé stránky.
    Snaž se být objektivní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  22:00

    « Re: Re: iDnes

    Tak jak bys tedy okomentoval jednani Renault CR v tomto konkretnim pripadu (cituji): v 50 000 km silný únik oleje z turba. Turbo vyměněno 14 dní před koncem záruky. Týden po záruce opět stejný únik oleje z turba. Po reklamaci ve znač.servisu mi bylo sděleno, že záruka na nové turbo není další dva roky, ale dle předpisu dovozce pouze do dne celkové záruky vozidla. Po informaci na ČOIce doporučeno se obrátit na dovozce.
    Toto nebudu komentovat vůbec nijak. Ty máš turbo? Nemáš. Tak čí problém sem zase taháš?
    To je zase "jedna paní povídala". Pochybuji, že to někde existuje v písemné formě. Je to totiž asi takový blábol jako že na Václaváku přistáli Marťani.
    Ovšem... pokud by to někde v písemné formě existovalo, pak se majitel toho dokumentu stává rázem mediální hvězdou...
    Prostě to je nesmysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  16:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Prebehl tyden po prodeji, takze presne vcas. Poznal jsem blize fungovani firmy Freiberg i pana Freiberga osobne, takze verim, ze by ted nemel lehkou pozici.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Takze kamaratom zostal.Dufam ze po Renaulte ti neponukne nejake BMW Ako inak bezporuchove s vynikajucimi servismi >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:48

    « Re: Re: Re: Re: Reakce

    vcas prebehl k bmw, nicmene par peprnych vyrazu jsme si vymenili ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:44

    « Re: Re: Re: Reakce

    Toto su znamosti z rovnakeho poschodia kde ma kancelariu riaditel Carlos Ghosn :D
    Po takomto tahu este stale je tvojim kamaratom?
    Minuli tyzden som pocuval Ghosna a za prioritne veci povazuje zlepsit fiabilitu aut a zlepsenie servisov.Zeby bliskanie na lepsie casi.
    Sorry este som nieco dopisal :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:39

    « Re: Re: Reakce

    I ja mam velmi blizko k lidem z Renaultu, diky predchozimu zamestnani ve firme se kterou jsme s nimi spolupracovali. Auto mi prodaval kamarad, ktery delal u Freiberga prodejce. Neni mi to nic platne. O to vetsi horkost v ustech zustava.
    PS: a zminit se ve Francii muzes vzdycky, nevim jak moc by se to libilo v centrale. pokud tam pises osobne bez znamosti, vetsinou to nekdo odfiltruje a nedostane se to do spravnych rukou :roll:
    jo a na zaver, dostal jsem po nekolika dlouhych tydnech odpoved na muj email, cekal jsem odpoved na moji otazku, ale slo o neco jineho (prispevek na nastence od uzivatele Rüdiger: Podporuji Vás, problémy jsou u všech značek, problém zde největší je komunistické vedení na RČR a hlavně v osobě jeho generálního ředitele J.P. Ripola !!!)
    :
    Vazeny pane Vratny,

    dekuji za Vas email, pouze nevim, do jaky miry lze Vas email brat jako zdroj relevantni informaci v situaci, kdy Vase webove stranky obsahuji zjevne nepravdy a pomluvy - namatkou - nevim, jestli budu citovat presne : "......problém zde největší je komunistické vedení na RČR...." - konec citatu.

    Nevim, do jake miry jste zbehly v historii minuleho stoleti, ale pro kazdeho, kdo ma byt jen elementarni znalosti dejepisu je vyse uvedena veta urazkou nejhrubsiho kalibru.

    S pozdravem,
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:32

    « Re: Reakce

    A za ako dlho to auto ojezdis?1,2,3 roky Ako dlho este budes zdravo nasrany?Stym servisom ti verim a nie je to ruzove ani so servismi Renaultu vo Francii.Mali sme problemi s Masterom 2.5l dci.Bol v servise asi mesiac.Aj po oprave stale pretrvavali problemy.Nastastie sef pozna niekoho v sidle Renaultu v Boulogne-Billancourt a auto bolo opravene v priebehu 2 dni.Preplatili kompletne pozicane auto celi mesiac u konkerencie IVECO.Skoda ze to mas daleko do Pariza inak by ti s tym autom moj sef mozno pomohol na odpovednych miestach priamo v sidle Renaultu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:29

    « dalsi zkusenost .....

    26.02.2006
    20:27:45
    Renault Laguna.....noční můra ze které se stále nemohu probudit..výměna (za dva roky)svislé čepy,čepy řízení,rozvod.řemen,alternátor,2krát baterie,horní uložení tlumičů,prasklé hadice topení,žhavící svíčky a oprava žhavícího relé,spojka,rádio,jedna strana nehraje - (nové Blaupunkt)nefunkční centrál...nový jiný typ,nesvítí kontrolky v přístrojovce ale to neřešim je to detail a jako novinka předevčírem ještě nevyřešeno odešlo vstřikovací čerpadlo na D1....nezavírají zámky dveří(otvírají se samy za jízdy)...prostě psychická likvidace majitele a požírač konta tuto značku nikdy nechci vidět a totéž doporučuji ostatním nešťastníkům děkuji za prostor potreboval jsem si ulevit Skopec
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  15:17

    « Reakce

    jarod: ver tomu ze mam spoustu jine uzitecnejsi prace a neni to moje zabava. jen uz se to stalo soucasti meho zivota, tak uz mi to tak neprijde jako na zacatku. A nemusis mit strach, spim klidne. Tak moc si uz dnes problem nepripoustim, jsem jen stale zdrave nastvany.
    kmarty: pokud bych mel rozpocet jako Renault, nemusel bych davat odkazy na stranky ruznych diskusi
    pro zbytek: kladne ohlasy prevazuji, takze me to drzi, abych neprestaval upozornovat na nesvary
    osobne uz jsem smireny s tim, ze jsem koupil srot proste nepovedeny kus, mam ho prodat at se trapi nekdo jiny a pri tom prodelat penize do auta uz nacpane. nene tohle ojezdim a renault uz nechci nikdy videt
    PS: mate pocit z prispevku zdenky ktera mi psala, ze je spokojena s autem i pristupem prodejce, mimo jine mi tez potvrdila ze zavady mnou uvadene se u jejich auta taktez objevily.
    no nic zivot jde dal, informace na mych strankach at si kazdy prebere dle sveho
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  14:46

    « Bez nadpisu

    Ja byt na tvojom mieste tak to tvoje auto uz davno predam a zmenim znacku alebo nemas co robit a volne chvile si sprijemnujes riesenim problemov s tvojim autom.Neviem ci to stoji za to .Ja si myslim ze aj keby ti to auto opravili tak by si pisal o tom samom.Pre teba je to asi ako droga ak by nebol problem nemohol by si kludne spavat. :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  14:37

    « Re: priklady tahnou

    Delej jak myslis. Jen pro priste respektuj pravidla, ktera se na ruznych forech vyskytuji. Prave tim ze na takovehle veci z vysoka kasles je Tva cinnost brana jinak nez zamyslis.
    Prozatim celkem uspesne vsude delas akorat bordel a spamujes. Nerekl bych ze Ti pomaha kdyz jses v povedomi lidi jako "ten, kterej vecne dela nekde brajgl" a ne "ten, kterej bojuje za lepsi Renault".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  14:21

    « priklady tahnou

    no uprimne poucil jsem se z predchozich nezdaru nestastniku prede mnou
    viz napr. laguna [odkaz]
    aktualne mi pise jedna majitelka megana cituji:
    zdenka (13:57) :
    Omlouvám se, že ruším, ale můžu mít dotaz, zda páté dveře vám nedřou zadní nárazník? Nám ano, je to v šířce asi 80cm, je to vidět na vodorovné ploše zadního narázníku. Vypada to jako by dveře byly hodně nízko nebo naopak nárazník vysoko. V Renaultu mi řekli, že to není nic hrozného a nic se s tím nedá dělat, ale mě to vadí, protože se na hraně dveří díky tomu odírá lak :-( .Mám se prý sama podívat na jiné Renaulty Mégane jestli se to stává i někomu jinému.Chjo!
    zdenka (14:15) :
    díky moc za radu. Manžel na to už nemá nervy a tak to vyřiziju já. My s tím zadním nárazníkem máme problém už delší dobu. Loni v létě kvůli drobné opravě laku ho museli sundat a když ho tam vrátili,doslova tam plápolal.Nejdříve to také nechtěli uznat, ale po dvouměsíčním naléhaní /také jsem na parkoviště prosila jiné řidiče,aby mi to ukázali jak to má vypadat/ narázník vyměnili a teď neplápolá, ale dotýká se s dveří.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  13:58

    « Re: Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    Chapu, ze ne kazdemu jde pod nos pokud na mne narazi na vetsine for nebo diskusi ohledne Renault, ale na druhou stranu rekni, kdyz bych sedel s rukama v kline a nesnazil se stranky priblizit co nejvice lidem, jak by to dopadlo. Melo by to nejaky efekt? To ze se o tom diskutuje je preci pozitivni.
    ....
    U vetsiny znacek je to podobne, ale proc to nekde jde a nekde nejde, neni to treba systemova chyba ktera by potrebovala napravit?

    Jenze to co delas Ty je spis kontraproduktivni. V tom bych videl tu hlavni pricinu proc to nejde. Prehnals to natolik ze pochybuju ze Ty budes pricinou napravy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  13:45

    « Re: Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    proc by se mi to nehodilo, je to fajn ze to taky funguje, pisi mi lide, ze maji pocit, ze se pristup servisu malinko zlepsil, mozna se muzu naivne domnivat ze i diky me, ale na druhou stranu nemohlo to Renault nechat naprosto v klidu.
    Chapu, ze ne kazdemu jde pod nos pokud na mne narazi na vetsine for nebo diskusi ohledne Renault, ale na druhou stranu rekni, kdyz bych sedel s rukama v kline a nesnazil se stranky priblizit co nejvice lidem, jak by to dopadlo. Melo by to nejaky efekt? To ze se o tom diskutuje je preci pozitivni. Chapu ze ne vzdy kazdemu kapnu do noty, ale rika se ze kdyz se kaci les letaji trisky. bohuzel to jinak nejde.
    Myslim, ze je potreba o podobnych problemech hovorit vice, vzdyt se staci podivat na pribehy lidi nebo i reportaze z TV. U vetsiny znacek je to podobne, ale proc to nekde jde a nekde nejde, neni to treba systemova chyba ktera by potrebovala napravit? :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  13:28

    « Re: Renault Club nema kritiku rad ..

    2Tom69:
    Kdyz to reknu bez kudrlinek, myslim ze to cemu rikas nevrazivost vznikla u nekterych jen jako obrana, protoze Te znali z jinych for a nechteli abys jim zasvinil jejich forum. Kdyz se kouknes do historie tohohle topicu, tak si vsimnes ze uz jsem se Ti taky snazil rict ze to mistama prehanis a spis nez reseni problemu pak uz v Tobe lidi videj jen spamistu. Ze by to chtelo preci jen trochu zmenit pristup.
    Kdyz tohle vsechno zacalo, tak jsem to sledoval se zajmem (taky mam MeganeII). Bohuzel tim tvym pristupem se to rychle zmenilo na "Jezisimarja, sem uz to postnul taky". Co forum, tam postnes to samy, kazdou chvili a popripade nekolikrat.
    Takze zkus to nekdy taky vzit ze to nemusi byt kvuli tomu ze by zastavali Renault, ale ze to taky muze byt tim ze uz Te maji plny zuby. Argumentace ze to nemuseji cist a ze to urcite nutne musi nekoho zajimat je sice pekna , ale tutez argumentaci pouzivaji i siritele spamu. Pak se nediv ze Te nechteji na svoje forum.
    BTW.: Mel jsem problem s tou "hydrostelovou" kladkou na 1.6 motoru. Oprava v zaruce probehla perfektne, zadne prutahy, skvely servis, vyborny pristup. Ale to Ti asi do kramu pasovat nebude, ze?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  11:33

    « Renault Club nema kritiku rad ..

    Koukal jsem se do jejich seznamu zabanovaných uživatelů. Stal jsi se, podle toho co píší 7. uživatelem, který má za celou dobu jejich existence zakázaný vstup.
    Pokud tam nevidíš, důvody, které uvedli jsou tyto:
    Od dnešního dne má na naše fórum zakázaný přístup Tom69 alias Tomáš Vrátný a to z těchto důvodů:
    1.) Nerespektování pravidel fóra
    2.) Neustálé zakládání témat o jednom a tomtéž
    3.) Rušení probíhajících diskusí postováním o jiném tématu (stále o tomtéž > jeho voze)
    4.) Přes upozornění repostování příspěvků z jiných fór na něž nelze reagovat, protože pisatel není uživatelem našeho fóra.
    5.) Postování pouze odkazů na vlastní stránky bez dalšího textu
    6.) Napadání Renault clubu na dalších stránkách
    7.) Napadání účastníků tohoto fóra, kteří s ním neprojevili bezvýhradný souhlas.

    Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
    Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
    Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.
    viz diskuse: Laguna propadla ?! [odkaz]
    Co se děje u Renaultu ?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  11:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: iDnes

    Standardní záruka na opravu je 6 měsíců. Jedná li se o vyměněný díl, mohla by být uvažována zákonná záruční doba na dodanou věc, a to 2 roky, pokud povaha věci, v tomto případě turba to nevylučuje. Jisté omezení by mohlo znamenat omezení záruky výrobce dmychadla na počet ujetých kilometrů, takže by bylo nutno zkoumat, kolik km udává jako limitní výrobce turbodmychadla a jestliže byla oprava, resp. výměna provedena výrobcem vozu, popřípadě za něj zmocněnou osobou (servis) omezení výrobce vozu co do počtu ujetých km nebo doby...
    Konkrétněji to nejde.
    Na nekonkrétní dotaz následuje vždy nekonkrétní odpověď. Pokud tomu chceš říkat kličkování, prosím, jak je libo.

    Tak jak bys tedy okomentoval jednani Renault CR v tomto konkretnim pripadu (cituji): v 50 000 km silný únik oleje z turba. Turbo vyměněno 14 dní před koncem záruky. Týden po záruce opět stejný únik oleje z turba. Po reklamaci ve znač.servisu mi bylo sděleno, že záruka na nové turbo není další dva roky, ale dle předpisu dovozce pouze do dne celkové záruky vozidla. Po informaci na ČOIce doporučeno se obrátit na dovozce.
    Výsledek - za všechno si mohu sám a když budu reptat, dají mě k soudu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…