Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  07:09

    « Bez nadpisu

    IT promiň, ale situaci ohledně M3 jsem ti stránku zpět popsal, nereagoval jsi na to a pořád tu omíláš bludy. Registrace je tam právě kvůli takovým, jako jsi ty. Nevidíš do toho, nikdy jsi v tom nejel, ale chytrý jsi jak rádio. Viděl jsi tam snad někde, že by někdo chtěl auto vyměnit, nebo že by byl vyloženě nespokojený? NE. Máme malé problém a proto řešíme pikačoviny aby řeč nestála. Přečti si, co jsem napsal o stránku zpátky a nedělej mrtvého brouka a neomílej dokolečka hovadiny.
    To jsou klubové stránky fanoušků, ne reklamace.vyrobce.cz My si na auto nestěžujeme, my si o něm povídáme. I v lepším i v horším. Nic není bez problémů, ale nelíbí se mi, jak to tu podáváš, zkresluješ informace. Žádám tě, abys s tím přestal.
    BTW: bez registrace se tam dá jít i teď, jen jsem přesunul některé kategorie do registrovaných, zase lžeš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.06  14:22

    « Re: Re:

    SirA:Asi jo,psal jsem to už x-krát.Nedovedu sice odhadnout nakolik,ale není to jenom o značce,ale i lidech,počínaje zastoupením,konče posledním mechanikem na dílně.Určitě jsou VŠICHNI dovozci a Škoda ke svým zákazníkům v ČR i SK & méně vstřícní,resp.si dovolí to,na co by jinde ani nepomysleli, myslím původní země EU.Nebo se moc mýlím?
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 02.03.06  11:53

    « Re:

    Ja som to myslel tak, ze ked su v nejakej krajine ludia spokojni povedzme s "frantikom", moze to byt trebars aj tym, ze znacka sa v danej krajine naozaj snazi. Takze ked sa v inej krajine nesnazi (presnejsie dovozca sa nesnazi), tak vysledky rovnakej studie mozu byt uplne ine. A pritom sa jedna o tie iste vyrobky.
    Btw, v Anglicku je velmi oblubena Skoda. Takze patriotizmus mozme asi vylucit. V Nemecku je patriotizmus dost velky a este k tomu je aj podporovany legislativou (napr. nastavenie poistiek je na nemecke znacky priaznivejsie). O to viac stoji za zamyslenie, ked nemecke auta u svojich majitelov "prepadnu".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  21:07

    « Bez nadpisu

    To jistě.Nedážu si představit,že by občan GB byl spokojen s výrobkem z F ;-)
    Proto mne výsledek jejich ankety nezajímá.Konečně v té GB neumějí udělat své vlastní auto.
    Perlička:můj mechanik dělal před pár dny opravu na Rover,1,6 l benzín,potřeboval sundat hlavu,vyšroubuje šroub a ten, M10 byl proklatě dlouhý.Tak hned zbystřil,sundal víko klik.skříně a ano-bylo to až k hlavním klik.ložiskům. Tohle by snad francouz ani nevymyslel. Takže názor angličanů na auta,no jo,je to názor,nic víc :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 01.03.06  18:25

    « Re:

    V principe servisy zastresuje dovozca. Takze ak ma servis problem s uznanim opravy na zaruku, bude to bud pravidlami dovozcu (on je ten, kto to nakoniec servisu zaplati), alebo nejakou spekulaciou servisu (napr. sa im "neoplati" mat vela zarucnych oprav, nechce sa im a pod.). V prvom pripade ide o tazke minus pre znacku (na konkretnom trhu), lebo zakaznik si len tak lahko nepomoze. V druhom staci zmenit servis, resp. sa obratit priamo na dovozcu. Je fajn, ked je dovozca korektny a pri preukazani zavady sa postavi na stranu zakaznika (t.j. bez tahanic uzna reklamaciu). Ja mam takuto skusenost s dovozcom Toyoty na SK a aj pri jednani s ceskym importerom som sa stretol s ustretovostou (ked som chcel pouzit sviecky Denso Iridium Power, tak sa naozaj snazili a promptne moj dotaz riesili). Brazdic pisal, ze mu vratili peniaze za brzdove dosticky vymenene tusim po 30tis.km ako uznanu reklamaciu na ich kratku zivotnost. Aky to kontrast oproti manierom istej nemenovanej francuzskej znacky...
    Len na okraj: toto vsetko vplyva na spokojnost majitelov so svojimi autami. A preto mam radsej statistiku J.D.Power ako TUV ci ADAC. I ked je velmi zavisla na krajine, kde sa robi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  17:57

    « Re:

    IT: mas pravdu, ze cely muj problem zacal arogantnim chovanim prodejce, ktery mel pocit, ze kdyz mi prodal auto bez marze, nebude nic vic resit a pokracovalo pristupem reklamacniho oddeleni Renault CR (coz mnoho z pritomnych zazila) kam jsem se ve sve naivite a neznalosti obratil a pozadal o pomoc.
    Samozrejme nerikam, ze vsude jsou spatni, treba pri posledni akci v REA Zlicin se snazili maximalne pomoct, cele to ale skoncilo opet na neochote dovozce a pristupu p.Freiberge, ktery nepochopitelne poprel veskere predchozi dohody, ktere jsme stvrdili podanim ruky, coz je v mem pripade vice nez psane slovo. Bohuzel ne tak pro p. Freiberga. Jeho posledni odpoved byla, kdyz to nezajima Renault CR, tak ja to resit nebudu. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  17:53

    « Re:

    Ale jo máš pravdu v tom že to je také v lidech....narazit člověk může kdekoli - nechci hanět jen Renault- strýc má Clio a je v pohodě-3 roky..Je to i o známých, to mi je jasné.Nakonec uvidím :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  17:26

    « Bez nadpisu

    T.E.CH: Nebudu ti brát otimismus.Ale mám v práci mechanika,který krom mých aut(proto asi ta Laguna jezdí) dělá po práci lidem auta.Divil by ses,co vše japonci i jiní neuznali,auta byla v 3 leté, resp do 100 tis km a nebavili se.Zaplať a opravíme.Nepodléhej falešné iluzi.
    S tou zárukou je to relativní,všichni hledají záminky,jak neplatit.
    Civic bude určitě bezva.Trošku jej mám i v budoucím výběru,takže budu rád,když to bude podařené auto.Nebo Vitara,to je alternativa.Fakt dnes nevím.U Suzuki jsou vstřícní,dokonce až rodinné prostředí,problémy mi nevadí,klidně koupím další auto u mého prodejce.
    Znám spousty lidí,co mají Renauta,zásadní problém nebyl a se servisem jsou spokojeni.
    Možná případ Toma69 nebyl ani tak o Renaltu a Mégane,ale i konkr.lidech a jejich šlendriánu,ale ten je nejenom u Renaulta.Někdo dnes psal o arogantním jednání u Toyoty C&K v Brně, a to jenom chtěl kupovat,co potom další provoz?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  17:14

    « zakaznik supluje

    myslim, ze jde take o to aby zakaznici nemuseli suplovat technicke oddeleni vyrobce, kdyz pominu me problemy, tak se staci podivat napr. na diskusi " dira v plynu " u Megana, kdy zakaznici sami hledaji pricinu a zpusob jak to odstranit. Obvykla odpoved servisu je totiz : to neni zavada, je to v poradku, to maji vsechna auta, zavadu jsme nenasli, vse je ok ...... me na muj dotaz servis rekl, ze jsem natankoval spatny benzin a nasal nejakou necistotu. No nevim je-li to uplne spravna odpoved. Kdyz jsem se ptal na problem poprve, rekli mi ze je to vlastnost motoru, sice se mi to nelibilo, ale resil jsem zavaznejsi problem s tahnutim vozu. Je otazka jestli bych se nekdy dockal "preventivni" vymeny pruzin bez toho cirkusu kolem 8-s
    jasne jsme jenom lidi, kazdy to tak bere, nedokazeme vyrobit nic na 100%, to je jen hra s cisly.
    problem vidim v tom, ze si vyrobce tohle nepripousti a podle toho se chova, z toho vseho bohuzel nasledne prameni vetsina problemu.
    ps: je zajimave sledovat z dopisu ktere dostavam, jak si reklamacni odd. Renault CR oblibilo vetu (kdyz uz tedy milostive neco po dlouhem usili zakaznika vymeni) : provedena preventivni vymena .....
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 01.03.06  16:53

    « Re:

    Ja vidim jedno zaujimave vychodisko: kupit auto u zapadnych susedov. Odhliadnuc od castokrat lepsej zjednanej ceny bude reklamacny ceremonial iny. Skusenosti s inymi druhmi tovaru (a nie male). Neviem si predstavit, ze by tam zakaznika odbili podobnym sposobom ako pisu majitelia Renaultov v CZ a na SK.
    IT:Nechce se mi věřit,že majitelé jiných značek mají jenom hyper kvalitní a bezproblémová auta.Nejde o hyperkvalitu a hypernekvalitu, ale o pristup. Ked sa nieco pokazi este v zaruke (a to nehovorim o zasadnych nedostatkoch na uplne novom aute signalizujucich nepodareny vyrobok), treba to riesit. Ja som riesil par veci na Avensise a pristup bol zodpovedny. A tak to ma byt. A vobec nenadavam na znacku, ze nevyrobila auto, s ktorym by som bol bez zasahu na 100% spokojny.
    3 problémy za půl roku.To jsem u jiného auta nezažil.Prý si japonci hlídají kvalitu.Pokial su to zvolavacky, tak je to prejav, ze si tu kvalitu naozaj strazia. Prisli na chybu a necakaju, kym sa zakaznikovi prejavi a ani nenatahuju cas, aby skoncila zaruka a zakaznik si chybu musel nechat opravit za svoje. Namiesto toho ich zvolaju na vymenu. Tomu hovorim seriozny pristup. A ze sa vyskytla zavada? Kto nerobi chyby? Ludia sme vsetci, aj ti sikmookejsi. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  16:50

    « Re:

    2IT věř si čemu chceš >:D
    Nikdo nepíše a neříká , že Japonec se neporouchá.Porouchá, ale v servisu ti to opraví na záruku a to tady jde.Že nemáš Lagunou problém je jedině dobře a buď rád.Kdybys jsi měl a nechtěli ti to opravit nadával by jsi taky nebo ne???Každý auto nějaké ty mouchy má....to je jasný a nejdou se i bez much.Já mam třeba příslib na CIVIKA 5 let záruku/ nebo 100 000km.Dovolím si tvrdit - 5 let klidu a o tom to je.Jestli budu muset jezdit se závadama do servisu nebo nebudu mít žádné to nevím, ale vím že mi to zdarma opraví.A to je černá a bílá....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  16:24

    « Bez nadpisu

    T.E.CH:Svět není černobílý.Nechce se mi věřit,že majitelé jiných značek mají jenom hyper kvalitní a bezproblémová auta. Ještě před týdnem se dalo volně bez registrave jít na klubovky Mazdy3.Tak tohle mi Laguna2 nevyvádí,co tam hoši píší.Už je tam přístup jen pro registrované,takže to bych ohrál,abych se refgistroval.To co psali, mi stačilo.K dokonalému autu to má dost daleko a je to vyhlášená kvalita přímo z Japonska,stejná třída jako Mégane.Kdož ví,proč je nutná registrace,o co autorům stránek jde?Lidé by si jenom přečetli,jak je to bezproblémové auto,počínaje sjížděním zadních pneu...atd...
    Spíš jde o to,že mnozí lidé nenapíší pravdu.Já byl se Swiftem už 2 x a pojedu na svolávačku kolem spojkové hadičky.Takže 3 problémy za půl roku.To jsem u jiného auta nezažil.Prý si japonci hlídají kvalitu. Tak jo, hlídají.
    Neuvěřím,že Yaris z Francie bude dramaticky lepší,než Clio.Nebo Corolla Verso či snad Corolla Combi,než Mégane sedan-obě z Turecka.Většina problémů jsou mechanické závady(lajdáckost lidí,řádově 60%) a asi 40% připadá na elektroniku.
    Pak je jeden dost velký problém: hyper kvalita našich silnic.Ano,měním 17" kola s prof.číslem 45 na 16" s 55.Asi by se Laguna rozpadla,ale co se na našich silnicích nerozpadne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  15:56

    « Diskuze

    2Petr65 : Ano diskuze se dá zkomolit, překroutit, tahat za slovíčka.Možná je to i kapku pravda, že ne vše je tak jak Tom píše.Jenže to podstatné a to Arogance Renaultu se okecat nedá.Slovo záruka u Renaultu je neznámým pojmem.A o tom to je.A to se okecat nedá.Většina si holt nepřizná či nechce přiznat že má doma šmejd a bude bojovat za značku jak lev.A to je špatně.Koukat s povzdálí - bejt v pohodě-bejt nad věcí to není umění.Otázka co by dotyční dělali , kdyby se jim stalo to co Tomovi.Mít názor, pokud se mě to netýká neznamená, mít ten samý názor pokud mám problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  15:30

    « Re:

    ".....a dejte nas k soudu. Ale my mame dobry pravniky!" Tak toto verne poznam. Z leta 2005 s tahanicami okolo lavotocivosti - vyosenia naprav a skutocnosti, ze ani po 40 dnoch nebolo rozhodnute, aky diel objednat :-) A ze do 30 dni ma byt vykonana oprava :roll: :idea:
    su to proste arogantni zlodeji. Vedia ze predali nepodarok a niesu schopny to do 30dni odstranit a nemaju tolko slusnosti, aby ked uz nic ine, ponukli auto na vymenu, ked uz aj nechcu vratit peniaze. Ved to zle opravia a predaju. Kolko na tom asi uletia ? Skoro nic, alebo minimum.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  15:22

    « Bez nadpisu

    No ja musim rict, ze vydrz a odhodlani Toma69 se neceho dobrat kvituju spis s povdekem a obdivem, jelikoz jako majitel Megana II patrim bohuzel k ty skupine zakazniku, jez uz nikdy nic takovyho jako Renault je neporidi.
    S pani Ostravskou uz sme hovorili opakovane, stejne tak sem si dopisoval s nejakym jinym clovekem na importu, vysledek...nic. Zkusil sem k reseni 2 servisy jez jsou v regionu, vysledek...nic. Reseni s pomoci D.A.S., vysledek nic.
    Svoje peripetie jsem popisoval v jinem topicu a na dany stav veci sem uz celkem rezignoval. Zaver ktery z toho pro me vyplynul.
    Renault na opravdove zavady vyskytnnuvsi se v zarucni dobe nereflektuje a odmita je resit. Sevisy at uz s povinovanim importu ci o vlastni vuli delaji ze zakazniku blbce. Za vsechno snad jen 2 grandiozni perly.
    "Tak si vemte soudniho znalce a dejte nas k soudu. Ale my mame dobry pravniky!"
    "To auto jede jak ma. Takhle je to normlani. Ja sem diagnostik a ja tomu rozumim!"
    Zvykam si na to ze autu po ujeti 30.000,- km klesne vykon zhruba o tretinu...protoze pan byl diagnostik a rozumi tomu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  15:21

    « Petr65

    Petr65: ty jsi zarny priklad toho co predvadi Renault, stejne tak on se stavi do pozice ublizeneho a neustale opakuje, ze jsem nepristavil auto, ze jsem nechtel spolupracovat, ze prekrucuji fakta. ALE POZOR! Opak je pravdou. I Renault Club jsem zadal o pomoc po setkani, ale uz z principu nechteli. Od zacatku se postavili na obranu Renaultu aniz znali podrobnosti. Rekni mi, proc Renault opravil auto, kdyz jsem o to nezadal, proc tvrdi, ze oprava byla preventivni, kdyz zavadu predtim potvrdilo nekolik lidi. Odpoved dodnes nemam. Co mi na to odpovis?
    opakuji se, ale neni to typicky obrazek zakaznika u Renaultu, majitelka megana psala cituji:
    zdenka (13:57) :
    Omlouvám se, že ruším, ale můžu mít dotaz, zda páté dveře vám nedřou zadní nárazník? Nám ano, je to v šířce asi 80cm, je to vidět na vodorovné ploše zadního narázníku. Vypada to jako by dveře byly hodně nízko nebo naopak nárazník vysoko. V Renaultu mi řekli, že to není nic hrozného a nic se s tím nedá dělat, ale mě to vadí, protože se na hraně dveří díky tomu odírá lak .Mám se prý sama podívat na jiné Renaulty Mégane jestli se to stává i někomu jinému.Chjo!
    zdenka (14:15) :
    díky moc za radu. Manžel na to už nemá nervy a tak to vyřiziju já. My s tím zadním nárazníkem máme problém už delší dobu. Loni v létě kvůli drobné opravě laku ho museli sundat a když ho tam vrátili,doslova tam plápolal.Nejdříve to také nechtěli uznat, ale po dvouměsíčním naléhaní /také jsem na parkoviště prosila jiné řidiče,aby mi to ukázali jak to má vypadat/ narázník vyměnili a teď neplápolá, ale dotýká se s dveří.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  15:20

    « Zase to s nekvalitou nepřehánějme

    Turba Garret požívá daleko více výrobců než jenom Renault,takže není rac.důvod,proč by zrovna zde mělo být méně kvalitní.Spíš to trochu také závisí na zatěžování studeného motoru,vychladit po dlohé zátěži a na kvalitě mazacího oleje.Jinak jsou to vždy náhody.Turbo občas odejde na čemkoliv.Opravna TD kousek od bydliště,mění je komukoliv a typické problémové auto neznají.Tolik fakta. ;-)
    mira123: Asi tak nějak,pokud auto jede rovně,seč po nějakém dlouhém a nepříjemném dohadování,je to uzavřená kapitola.Řešením je Renaulta prodat a už nekoupit. Je to kontraproduktivní se tím dále zabývat. Výměnu auta odmítají všichni,zase se netvařme,že ne. nekvalitu dělají všichni.Já na konkurenci teď četl,jaké jsou názory majitelů na M6 a k ideálu tomu také cosi chybí,s ohledem na třídu.Také jsem skrz hluk tohle auto nevzal,ukecávali na L2 2,2 dCi,ale tohle jsem obloukem obešel(a udělal velice dobře,protože třeba při poruše 1 vstřikovače se mění selý komloet 4 ks vč trubky,zatímco u 1,9 dCi se dá v poho vyměnit jeden atd...).Tak mám drobet pomalejší auto,ale je pohodlné,tiché,funguje.
    Ono je to celé složitější.Ale stále jim servírovat jeden problém,byť oprávněný,tím se nic nevyřeší.Nevěřím tomu.
    Jinak,fušují a nekvalitně dělají všichni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  15:14

    « Re: Re:

    SirAnton: To je jenom tím, že lidi prostě nechtějí pořád číst to samé, už to vnímají skoro jako SPAM. Já Tom69 neodsuzuji, člověk prostě nemá moc prostředků, jak se bránit.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 01.03.06  14:59

    « Re:

    S dost velkym udivom sledujem reakcie ludi na spravanie Toma69, resp. na niekoho, komu sa taktiez stal podobny pripad. Premyslam, preco je tolko tak zaryte spokojnych ludi so situaciou spotrebitelov na nasom trhu, ze prevazi dojem zo stazujuceho sa nad faktami. A ako sa snazim, tak sa snazim, ale odpoved najst neviem. :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  14:29

    « Bez nadpisu

    Musim se Toma69 zastat. Ano, trochu prehani, ale idea jeho konani je podle mne spravna. Kdyby se vsichni, kteri maji problemy s prodejci (nejen aut) zachovali podobne, urcite by se zmenil i pristup obchodniku a mozna by onecne zacalo platit: Nas zakaznik, nas pan..
    petr65: Osobne znam cloveka, ktery mel Lagunu2 dci GT a pri 40 000km se mu rozsypalo turbo, probehla zarucni oprava a auto slo z domu, pro jistotu, jelikoz ho renoltaci varovali, ze to nove se za dalsich par desitek tisic pravdepodobne zadre znova.. Ale nezadrelo, novy majitel auto za mesic po koupi totalne zrusil..:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…