Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  14:52

    « Bez nadpisu

    Aby byla informace o prodejích v EU vyvážená,je dobré zmínit,že loni měla Toyota růst +3,9% oproti 2004,ale v lednu 2006 ve srovnání s lednem 2005 pokles přes 9%. Přitom vyrábí kvalitně,problémy řeší ihned,modely až na starší a nevýraznou Corollu jsou skvělé,takže asi leden nebude to pravé období,podle nějž se dají dělat najaké závěry.Je to dobrá zpráva pro ty,kdo chtějí Toyotu.Možná bude nižší cena(konečně Yaris2 ji má skvělou),nebo bude hodně výbavy zdarma,příp. mix obojího.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  09:00

    « Petr65 a Renault club ....

    Tomáš Vrátný napsal:
    Je skoda, ze admin smazal me vcerejsi prispevky, kdy jsem reagoval na dve temata. Ohradil jsem se proti tomu, ze me nazvali lharem. Odpovedel jsem prispevkem ve dvou diskusich (viz nize).
    Renault Club se opravdu chova jako bodyguard Renault CR a nesnese nic jineho nez opetovani chvaly na znacku.
    Je mi jich opravdu uprimne lito. Bohuzel jiz na zacatku vznikla mezi mnou a nekterymi zanicenymi cleny nevrazivost, ktera prerostla az do teto absurdni situace. Obrazek si muze udelat kazdy sam.


    Petr65 odpovedel:

    Sice jsem nikde nenašel nic o tom, že by tě nazvali lhářem, ale mohl jsem se špatně koukat.
    A co napsal admin klubu:Nikdo zde mu neupíral to, že jeho auto trpí určitými závadami. Jeho postup při reklamaci vad nelze označit jako standardní. Jediné, co mu jde dokonale je házení špíny na všechny kolemm a to i včetně nás. Takže opravdu nemám nejmenší chuť být mu jakkoliv nápomocen.
    Znalecký posudek, který dal konečně k dispozici nepřináší z hlediska závad žádné nové poznatky, obsahuje ale jednu zajímavou větu, která de facto znamená, že Vrátný si z důvodu nespokojenosti další závady v podstatě vymýšlí.
    Každá automobilka vyrábí kromě aut kvalitních a bezchybných také auta, která vykazují vady. To je sice smutné, ale pochopitelné. Není ale možné chovat se jak blb pokud tyto vady reklamuji.
    Podívej, pokud budu zrovna tak urputný jako je vrátný při shánění všech možných závad a jejich publikování u Opela, bude to vypadat de facto úplně stejně jen terčem bude někdo jiný. mohl bych hovořit o velkých potížích motoru 1,7 turbodiesel, mohl bych mluvit o předních nápravách corsy a nebo o korozi Astry...
    Prima, tak bych rozpoutal takovouhle kampaň. A komu by to pomohlo? Mě? Automobilce? Importérovi? Prodejsi? Servisu? Nikomu.
    Vrátný neodpověděl na žádný z našich dotazů, které by nás mohly posunout při řešení trochu dál. Neudělal to. jediné, co umí je repostování příspěvků napříč internetem.
    Možná to je nespokojený zákazník, možně je oprávněně nespokojený, ale určitě to je spammer, demagog a lhář.
    Tvé pozornosti doporučuji také diskuse na auto.cz, kde se také našlo pár uživatelů, kteří s ním chtěli diskutovat a nikoliv pochlebovat. Jak ta diskuse dopadla? Úplně stejně jako tady. Neodpovídal na dotazy osočoval atd.
    Pro mne s tímto přístupem celý Vrátný skončil, ať si dál dělá co chce.
    Ostatním lidem, kteří nás požádají o pomoc při řešení svého problému jsme i nadále otevření.
    nasledne prispel petrk:
    petrk
    Starting member
    Založen: 22. 11. 2005
    Příspěvky: 34
    Zaslal: út únor 07, 2006 12:50 am Předmět:
    Jsem majitelem jednoho nového Megana II. Založil jsem diskusi o problémech motoru 1.4 16V (K4J) [odkaz] Snažím se posbírat data od lidí, co mají stejný problém jako já, abych sobě i ostatním pomohl nalézt rychlejší vyřešení problému. Sbírám zkušenosti i ze zahraničních fór. Nyní už máme dvě videonahrávky s nízkými volnoběžnými otáčkami a dokonce se zhasnutím motoru. Více už bez vybavení zdokumentovat Renaultu neumím. Pracuji už několik let jako profesionál v automobilovém průmyslu v oboru elektroniky a diagnostiky. Bohužel u Renaultu nemám partnera, kterému bych předal popis našich závad. Zaslal jsem už odkaz na naše diskuzní fórum a video nahrávky na vedoucího mého servisu, chtěl jsem, aby to odeslal i na zastoupení Renault. Nabídl jsem další přistavení mého auta k diagnostice.
    Postup přijetí a zápis mého popisu závad v servisu vykazoval chyby. Když jsem vysvětlil přejímacímu technikovi, kdy a jak se volnoběh pod 500 ot/m vyvolá, vůbec to nikam neuvedl. Auto si v nedefinovaný čas po vychladnutí motoru vzal mechanik na diagnostiku motoru a to tím způsobem, že s ním teprve přejížděl na dílnu. Takže když tam připojil Clip, tak už musely být otáčky zase v pořádku. S mechanikem mě nenechali promluvit a vysvětlit mu přesně závadu a její projev. Nevím zda kontroloval jen chybovou paměť motorové jednotky nebo překontroloval i hodnoty z jednotlivých čidel, zda například čidlo teploty vody neukazuje o 20 stupnu jinak apod. Já bych se snažil na místě mechanika hlavně závadu vyvolat a při ní zjistit, co za veličiny snímá v tuto chvíli řídící jednotka, v jakém režimu je apod.
    Myslím, že by se dalo domluvit i s dalšími majiteli problémových Meganů 1.4, aby znovu zajeli do servisů na diagnostiku, ale musel by tam být nějaký opravdový profesionál, který půjde po jádru problému a nepromrhá čas zákazníků tím, že v chybové paměti nic nenajde a auto vrátí. Poslední vyjádření při páteční návštěvě servisu jednoho zákazníka bylo, že to škubání studeného motoru je naprogramovaná ochrana proti přetáčení za studena .
    Pokud by nám chtěl RenaultClub s tou "drobností" na motorech 1.4 pomoci, pak na rozdíl od Tom69 bych pomoc přijal a byl bych rád nápomocen. Napište mi, jaké možnosti v tom máte.
    PS ode mne: nemel by spis zakaznik jen jezdit, nez suplovat praci servisu? Na situaci "petrak" je videt, ze servisy jedou stale v zabehnutych kolejich :?
    Napada me otazka, kolik lidi je asi ochotno resit problem, kdyz mu servis opakovane rekne, ze to problem neni (vlastnost vozu, ochrana vozu atd), nebo ze je vozidlo v poradku ackoliv zakaznik vi ze neni. Petrk se zjevne snazi vyresit problem, ale servisu se nejak nedari. Muj osobni pocit je, ze jde o zamer. Muzou zkouset jak moc je zakaznik vytrvaly, jake ma jine moznosti nez opakovane jezdit do servisu, jak dlouho ho to asi bude bavit? Vetsina lidi to vzda, nebot se zpravidla jedna o mene zavazne vady. Mozna vyrobce hresi i na to, ze zaruka kazdemu co nevidet skonci, prijdou nove modely a problemy vozu po zaruce jej uz nemusi palit.
    No a v Anglii jsou na tom podobně [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  08:37

    « obecne info

    EVROPSKÉ AUTOMOBILY SE DOBŘE PRODÁVAJÍ

    Prodeje evropských automobilů vzrostly v lednu 2006 o 8,6 %. Západní Evropa vykazuje růst pouze o 1,9 %, zatímco ve střední Evropě se eviduje nárůst o pozoruhodných 42,4 %. Během měsíce prodeje jednotlivých značek značně kolísaly. Fiat zaznamenal nárůst o 31 % a to hlavně z důvodu nasazení nového Punta. Produkce vozů koncernu VW vzrostla díky modelům Audi, VW Passat a Golfu Plus o 8.6 %. Mercedes si stále drží zhruba stejné prodeje, zatímco Smart klesl o 34 %. Produkce PSA (Citroën) se zvýšila téměř o 5 %, zatímco prodeje Renaultu klesly o 6,4 %, a to navzdory silné pozici nového Clia.
    ACEA (Evropská asociace výrobců automobilů) potvrdila růst v počtu registrací nových vozidel, ale ne na takové úrovni jaký je růst výroby. Celkový počet nových evropských aut koupených v zemích Evropy (EU15 + země EFTA) v lednu 2006 činil 1 207 709 kusů a ukazuje růst 2,9 %.
    22.2.2006
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 05.03.06  05:53

    « Bez nadpisu

    No, ale pak není co řešit, Mně to spíš vyznělo jako - podívejte se tam, co mají za problémy, to je ale šrot. A zrovna jaké problémy jsi vytáhl, to nebylo fér a objektivní už vůbec ne.
    happy,myslím se že není třeba rozčilovat,IT to napsal v jiných souvislostech než jsi to pochopil,pouze při vytržení z kontextu to působí jako kritika Mazdy.
    Ja si myslim, a nejsem sam, ze Renault kvalitni auto vyrobit nedokaze.
    A to s těmi chytrými jak rádio platí,už tu máme jednoho. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  23:01

    « Bez nadpisu

    Ja si myslim, a nejsem sam, ze Renault kvalitni auto vyrobit nedokaze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  22:50

    « Bez nadpisu

    Tak jo, našel jsi chybu, díky, gratuluju, je opravena, uteklo mi to.
    Co někteří z vašich 53 členů napsali,to jsem uvedl a nehodlám ztrácet čas píděním se po tom,jak se jejich problém vyřešil
    Pokud nemáš čas dotáhnout věci do konce, tak je prosím ani nekomentuj, navíc jsem ti napsal, jak se to vyřešilo a ty na to nereaguješ, jen opakuješ to svoje. Nikdy jsem nenapsdal, že auto je bez chyb, ale najednou jsi objevil Ameriku, když to Haldo napsal. Buďto se ti nezobrazují některé příspěvky, nebo tu ignoraci děláš schválně a pouze provokuješ. Už na to nemám sílu.

    Pokud jsem si dovolil v této diskusi zmínit M3,tak jenom proto,abych Tomovi69 sdělil,že i jiní mají občas problémek a neřeší to vracením auta.

    No, ale pak není co řešit, Mně to spíš vyznělo jako - podívejte se tam, co mají za problémy, to je ale šrot. A zrovna jaké problémy jsi vytáhl, to nebylo fér a objektivní už vůbec ne.
    A snad už opravdu poslední věc v celém tomto threadu: kdybych měl problémy jako Tom, šel bych se bít za reklamaci taky. S tím rozdílem, že by mi u Mazdy neházeli klacky pod nohy, jako jemu. Takže bych neměl v podstatě co řešit. Můj názor a zkušenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  21:59

    « netreba cekat

    Zdravim vas panove, peclive jsem procital vase posledni prispevky. Musim nejprve uvest na pravou miru nektere veci. Nikdy jsem neuvadel, ze by Renault delal ta nejhorsi auta na svete, budu citovat z mych stranek: Nutno dodat, že fandou značky Renault jsem od útlého věku a za posledních 16 let jsem k naprosté spokojenosti vystřídal vozy R5, R9, R11, R20, R25, TWINGO II. U současného typu RENAULT MEGANE II se bohužel objevily problémy, které jsou předmětem těchto stránek. Věřím, že firma Renault kvalitní vozy vyrábět dokáže, bohužel tomu tak není v mém případě ...... konec citace. To proc ted zavrhuji znacku Renault neni kvuli kvalite ba ani kvuli jednomu vozu. Jiz jsem to zde uvadel. Je to jen a jen na zaklade pristupu prevazne vetsiny zucastnenych (hlavne prodejce a reklamacniho oddeleni Renault CR). Auto jsem v pocatku menit nechtel jestli si nekdo nevsiml, zadal jsem nejdriv opakovane uvedeni vozu do takoveho stavu jaky mi sliboval prodejce pri podpisu smlouvy to jest bezvadny. Jak uvadel IT, pracuji v reklamacich tudiz vidim dnes a denne co dokaze clovek vyrobit a v jake kvalite. I o kvalite provadenych oprav vim sve. Bohuzel jsme jenom lidi, ne vzdy se vse podari, ale je cti kazdeho priznat, ano udelali jsme chybu a napravime ji tak a tak. Proste nemam rad kdyz ze me nekdo dela blbce. Jak mam ted nazvat to, ze Renault zpochybnuje, ze jsem dal auto na posouzeni a dokonce redaktorovi motozurnalu ktery dotaci pokracovani reportaze tvrdi, ze jsem si do protokolu dopsal vetu o posouzeni sam. [odkaz]
    Majitel firmy Friberg poprel veskere nase predchozi dohody, za pulrocni tahanice nenabidl ani privesek na klice jako kompenzaci ackoliv jeste nedavno tvrdil, ze o tom jedna s Renaultem. Muze se mi pak nekdo divit, ze jsem s Renaultem na valecne stezce?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  21:35

    « Bez nadpisu

    IT: tak diky :)
    Co sa tyka tych brzd, riesenie je asi 5prispevkov nizsie, nie je potrebne sa dalej pidit :). S ostatnym suhlasim.
    Tu gram.chybu. Mne gramatika nic nehovori, ta ceska uz vobec nie, ale upozornim na nu, diky za podnet :)
    btw. co sa tyka Toma. Vsetko ma svoje muchy. Ale keby mi tiez nevedeli viac krat opravit dost zavazny problem (nie nejaku prkotinu), tak by som asi tiez postupoval nejak podobne. Minimalne ten zaciatok. Ale to sa dufam nedozvieme, auticko zatial jazdi ako ma :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  20:53

    « Bez nadpisu

    Haldo: Naprosto vážně ti tleskám za názor. Jsem rád,že také uznáváš,že auto je jenom spotřebák,že se občas někomu něco nepodaří a je jedno,kde a kým bylo vyrobeno.
    Pokud jsem si dovolil v této diskusi zmínit M3,tak jenom proto,abych Tomovi69 sdělil,že i jiní mají občas problémek a neřeší to vracením auta.Nic víc,nic míň.Nemohu za to,že někdo je na(pravdivou,doufám) info tak citlivý.Co někteří z vašich 53 členů napsali,to jsem uvedl a nehodlám ztrácet čas píděním se po tom,jak se jejich problém vyřešil. Tom69 na mne působí dojmem,že se mu nezavděčí nikdo ničím a už jednou jsem mu psal,že dcera si koupila hodně drahou Nokii a podle zákona(vědu studuje,takže neprotestuje a neremcá) mají na vyřízení 30 dnů. Když je Tom69 odborník přes mobily,tak já zase říkám, že při troše dobré vůle se to dalo řešit na počkání. V Praze a velké prodejně-ať mi netvrdí,že nemají jiný telefon. Bylo to blbých 12 táců a 30 dnů. Takže problém s autem byl"přiměřeně" pomalejší,vzhledem k ceně.O tohle jde.Ne o Mazdu.Jenže stejně nepochopí.
    Jinak,na vašich klubovkách je pravopisná chyba: ".....abyste svůj ctěný zrak přesunuly...." má být asi měkké "i", protože jinak by se mělo za to, že stránky jsou určeny výlučně ženám,což se mi nezdá. ;-)
    Čímž to uzavřeme.
    To neřeš,že je to 2x.Pořád lepší,když blbne net,než auto.Počkáme do pondělí,s čím na nás vyrukuje Tom69.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  20:20

    « Bez nadpisu

    sorry za dva prispevky, blbne mi net
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  20:11

    « Bez nadpisu

    hehe, pekne sa tu bavim na tomto :D
    takze...klub M3 ma necele tri mesiace a vselico sa stale meni a doladuje. A klub nie je iba forum co vidia ludia, su to aj kilometre diskusii cez ICQ a mailov a telefonatov ;)
    IT, ak si cital tu diskusiu o brzdach dobre, tak si si urcite vsimol fakt, ze problem bol vyrieseny vymenou niektorych dielov a brzdy boli potom odskusane v skusobni STK. A hlavne, problem sa prejavil iba raz (sice aj to je viac ako by bol hocikto rad).
    Mazda a konkretne Mazda 3 (ktoru tiez vlastnim) nie je dokonalim autom a nikto to netvrdi tu a ani na zmienovanom fore. Keby bolo dokonale, tak by sa tam asi nic neriesilo ;). Auto je spotrebak a proste sa nieco pokazit moze. Nikto nie je dokonaly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  13:23

    « Bez nadpisu

    gem: "Jak se račte domnívati". To používám, když někomu slušně sděluji,ať jde do pr**le. Zdá se,že být majitelem Mazdy je Dg. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  13:01

    « Bez nadpisu

    IT, akorát demostruješ svoji omezenost. Ukazuje se, že jedinej fanatickej zastánce Renaultu / odpůrce Mazdy / whatever seš tady ty. On totiž happy nikde nic o dokonalosti a bezproblémovosti M3 nepsal. Takže napaušalizuj ojedinělý problémy, který se týkají tak jednoho auta ze sta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  12:45

    « Bez nadpisu

    Diskutovat s majitelem Mazdy je naprostá ztráta času. Holt dělají bezproblémová a dokonalá auta.Když mrzne,dá se tam za 1 a pak někteří jeli nějakou minutku na 1 stupeň, neb 2. tam nešel zařadit.Typická pikačovina,ať přihodím,na co jsem si náhodně ještě vzpomněl.
    Pro mne je auto auto a nic víc. Věc.
    Jestli jsem napsal,že Laguna je bezchybná,prosím ocitovat.Nenapsal a navíc uvedl,že v servisu jsou diletanti.
    Jiní majitelé japonců jsou objektivní, klidně problém napíší a nikdo z toho nedělá vědu.
    Swifta a M3 jsem nesrovnával.Nemají společného vůbec nic a každé má jiný účel.U nás 3.auto do rodiny.Konečně ta M3 by ji dnes plnila také.Je možné,že jinde je to rodinný vůz.No je,co já s tím nadělám?
    Nicméně trvám na tom,že podle jednoho auta se nedá soudit na celou produkci.Tom69 se o to snaží,podobně jako jeden pisálek asi před 2 lety na diskusi o M6,kde byl v extázi,že M6 vyšla na 100 tis km jako nejlepší auto.Jedno auto je statisticky jedno auto a má nulovou vypovídací hodnotu.Oběma směry.
    Strojařsko matematické uvažování a nic s tím nenadělám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  12:36

    « Re:

    PP: OK, já to beru - ten thread -a věta - byl namířen(a) proti IT, ne proti Megane. Protože řešil věci a popisoval vady, o kterých nic neví, jenom to, že si na ně jeden člověk stěžoval. A pak píše, že se změnila pravidla přístupu na stránky. To je podle mě "být chytrý jako rádio" - nikdy si na problém, který se řešil, ani nesáhl, neví o co vlastně přesně jde, ale tady to popisuje. Registrovat se mu je zatěžko, ale kritizovat politiku klubu mu jde. Sotva cokoliv změníme, už je to kvůli všemu možnému. Ale že by to byla třeba kvůli takovým jako je on, to ho nenapadne. Kdo chce, a má M3, stane se členem klubu opravdu velice snadno. Pro veřejnost to není. Proč by taky mělo být? Aby se třeba na cafe.auto řešili "známé problémy?" Tak to tedy ne. Pozdě jsme si to uvědomili, ale uvědomili. A ať se řeší, ale ať se řekne všechno - a to se neřekne. Protože je to lepší, pohodlnější a "proč bych si taky trošku nepřisadil, že jo?" Kdo má problém a zájem, ví, kde nás najde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  12:33

    « Bez nadpisu

    Souhlasím s happym, že IT účelově vytrhává věci z kontextu - na jednu stranu píše, že má x-letý zkušenosti s autama, na druhou stranu napíše "nefunkční brzdy". Což pokud si to přečetl celý, ne jen titulek, tak moc dobře ví, že to není pravda.
    Fórum o autě nemůže být podklad pro nějakou statistiku, prostě nemůžu čekat, že vezmu počet negativních threadů, počet pozitivních, vydělím to a dostanu procentuální hodnocení auta. Na fóra přispívají spíš takoví "aktivisti", co pak řeší ty zmiňované pikačoviny. Pokud budu mluvit za sebe, tak fakt nemám potřebu psát thread "Moje auto je super" a vyjmenovávat, co se mi všechno líbí a jak to skvěle funguje. Naopak na ty blbosti si postěžuju, protože jsou to ptákoviny, takže někdo třeba má jednoduchej nápad, jak to vyřešit.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.03.06  12:05

    « Bez nadpisu

    Ne já vůbec nechci hodnotit M3,určitě ti přináší radost,stejně jako mě Megan :-) .
    Jen mě přišla trefná ta věta -že se vždycky najde někdo,co do toho nevidí,nikdy v tom nejel,ale chytrý je jak rádio- ,protože celé flame v tomto threadu se furt dokola točí na podobných příspěvcích všeobecně odsuzujících Renault od přispěvatelů,kteří Megana viděli leda v televizi a ty jsi to tak krásně pojmenoval.Celý můj příspěvek směřoval k tomuto threadu,nikoliv k M3.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  11:43

    « Bez nadpisu

    tak si přečtěte ohledně problémů jednu stránku zpátky, já se k tomu nebudu už dál vyjadřovat. Jestli neumí IT číst, tak se na mě nezlobte. Já se z M3 nepo, ale IT to všechno podal naprosto špatně a začal s tím on. I Laguny mají problémy a taky to tu nepřetřásám, a nehlásám o tom jinde, než mám. To prostě není fér. Vytrhnul věci z kontextu a zbytek už nepoví a dokončení nezná. to je všechno.
    Naposledy M3 není dokonalá, ale nelíbí se mi, když vytrhuješ věci z kontextu a vyzdvihuješ problémy, které se řešili, řeší nebo řešit budou a to velice operativně a servisy se k tomu staví čelem a zákazníci mají vesměs, podle reakcí, spíš kladné odezvy na opravy a přístup.
    Nekupuješ jenom auto, ale i ten servis. A politiku klubu nech na nás. Jsou v tom záležitosti, které jsou klubového charakteru o nichž nemáš ani ponětí. Nekomentuj to, nepřísluší ti to. Tohle ani v nejmenším.Stránky jsou podle stanov pro členy klubu. Členem klubu není anonymní návštěvník, terý pak jde a hlásá bludy kdekoliv se mu to naskytne.
    To IT. Až budu mít pocit, že ta M3 jezdí jako Opel, tak budu první, kdo bude řvát, to se neboj. To myslím vystihuje vše. -přečti si to kousek zpátky. A proč srovnáváš Suzuki Swift s Mazdou? To nějak nepobírám.
    Tak já budu srovávat Opel s VW. To bude skoro to samé.
    A poslední věc, když už jsme u toho: včera jsem jel v Megane, půl roku starý, najeto cca 1500km. Tišší, měkčí, možná pohodlnější. Řazení - promiň - je za studena horší než v té M3. Subjektivní dojmy. A jsme zase na začátku.
    A ukažte mi, kde jsem tu napsal proti Renaultu jeidný křivý slovo vytržené z nějaké diskuze, kromě toho, že jsem přirovnal stránky. Nikde, protože bych si to nedovlil a nedovolil bych si komentovat něčí diskuzi někde mimo, když neznám podrobnosti. A přitom bych mohl, ne nemohl, to prostě nejde.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 04.03.06  11:06

    « Bez nadpisu

    Nevidíš do toho, nikdy jsi v tom nejel, ale chytrý jsi jak rádio.
    Už jsem v tomto threadu nechtěl psát,protože to tu je furt dokola o velkém hov--.Ale to hohle mi nedá,to jsi mi nahrál.
    Kolem čeho se asi tady ta diskuze pořád dokola točí,právě proto že se vždycky najde někdo,co do toho nevidí,nikdy v tom nejel,ale chytrý je jak rádio,jakože Renaulty jsou šunty,Francouzi neschopní,Megan je auto,které se rozpadá už ve výrobě,etc.,etc.
    A na to pokud si dobře pamatuju psal IT,ve smyslu že se ani tak nejedná o to že by Renault dělal horší auta,ale o pohled na věc,a jako příklad uvedl diskuzi k M3,kde se taky neřeší jenom vhodný typ voňavky a šampónu.Což je v pořádku,od toho diskuze jsou,auta jsou jen stroje,takže v tomto směru tvou reakci se zamknutím fóra nechápu,i když jsem na ní nikdy nebyl.Pokud by to mělo platit obecně,pak by tady toto forum muselo být zamknuté aspoň na 3 zámky aby se k tomu nevyjadřovali ti co do toho nevidí,Megana nemají a jsou chytří jak rádio,což si i ty ve svém příspěvku potvrdil (viz.To jsou klubové stránky fanoušků, ne reklamace.vyrobce.cz My si na auto nestěžujeme, my si o něm povídáme.)
    Tady jde přesně o to co jsi napsal,jak majitel na problémy nahlíží,jestli označí chyby (které jak psal IT nejsou jen u Rencků) za pikačoviny nebo to bude furt dokola řešit i to co už opravili,všude to psát,dělat ze sebe oběť komplotu imperialistů,mimozemšťanů a jejich cílené politiky zaměřené na to aby zákazníka obrali o prachy a pak zadupali do země.Jestli mi teď nerozumíš tak si přečti celou kauzu a ne jenom nadpis a to že někdo chce měnit auto protože se mu totálně se-re.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  10:10

    « Bez nadpisu

    happy: Jen se z té své M3 nepodělej.Jistě že jsem v nich jezdil.Váhal jsem mezi M6 a M3, takže 3 x M6 v autosalonu s různými motory,jednu s asi 10 tis km kamarádky.Aerodyn.hluk a od pneumatik naprosto úděsný.V dané třídě je každé auto tišší.
    M3 pouze 2ks.To stačilo též.5D a sedan.Byla tišší. Takže vím,o čem píši.
    Jestliže Tom69 to přehání se svojí storry o Renaultu, tak zase někteří majitelé Mazd jsou přesvědčeni o dokonalosti svého jap.auta z Japonska a každý,kdo napíše,že to dokonalé není,je málem terorista.Jasně,není to dokonalé.Na tom trvám.Stihl jsem to přečíst celé,takže takové průměrné auto.K Hondě to má daleko...
    Tak jo, je to dokonalé auto,nemá to žádné chyby a proto se tak masívně NEprodává. Jenom netvrď,že nefunkční brzdy,jak kdosi psal,je pikačovina atd. Asi máme jiný názor na věc. Konečně,krásný byl příklad,kdy majiteli při brždění drnčí pedál,ABS to není a prodejce nic necítí.Zvlněné kotouče.Nic jiného to není a nemůže být. 25 let praxe a denně kolem aut a techniky vůbec. To je pak snadné.
    Buď happy, že máš happy auto. My co nejsme fanatici značky,my si problém na autě přiznáme. Nemusíme si k tomu zakládat nedostupné stránky. O co vám jde? Když máte špičkové a bezproblémové auto,tak to vyklopte.
    Nebo i jiní je mají nedosptupné? Že jsem to nepostřeh.
    Je to jenom stroj a ty nejsou dokonalé. Platí to i pro Mazdu. Mám ti popsat,jak vykopli v okr.městě zákazníka,že je na jeho Mazdě a motoru vše OK(auto v záruce) a můj mechanik sundal olejovou vanu a tam byla prasklá trubička. Celkem prkotina,hůř to mazalo,jinak pohoda.
    Tak nám napiš nějakou oslavnou ódu na M3 a mi si ji večer budeme číst.
    Výjimkou je Luboš1 z SK a jeho M6.Čímž jej zdravím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…