Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  10:12

    « Re: Re: Re:

    Abychom se nehadali, napsal jsem dotaz na Primu i do Peugeotu, jakmile mi nekdo odpovi, napisu.
    PP: vis on ten pristup se tak trochu odviji i od pristupu protistrany a pokud napr. dealer popre veskere predchozi dohody a rekne ti ze ho nic nezajma protoze uz to nezajima dovozce, sundas ruzove bryle a zacnes se chovat tak jak uznas za vhodne s ohledem na vyvoj cele veci.
    Auto Freiberg slibil kompenzaci za problemy s tim ze dojde k jednani s dovozcem. Termin stale odkladal az nakonec vse odvolal.
  • « 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.03.06  23:58

    « Re: Re:

    Ale je to tam: www.iprima.cz - video - proti srsti - nejista zaruka.
    Ale to je ten původní pořad o tom Peugeotu z 2.2.,já ale mluvím o pořadu vysílaném před cca 14 dny ve kterém moderátorka v úvodu říkala něco o tom že kauza už je vyřešena a dále že "už jezdí v novém voze".Jak ale píšu níže,bohužel jsem to nesledoval pozorně a moderátorka to odbyla dvěma-třemi větami,takže si nejsem jistý,jestli se skutečně jednalo o ten případ s Peugeotem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  23:08

    « Re:

    Ale je to tam: www.iprima.cz - video - proti srsti - nejista zaruka.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 08.03.06  19:11

    « Bez nadpisu

    Otazka teda znie, ako zareagovat v podobnej situacii. Tak ako manzelia s P206 SW na Prime? Sice boli navonok vyrovnani, relativne pokojni, ale co im to prinieslo? Usmev na tvari riaditela Peugeotu sediacemu oproti nim. Hmm, ak im islo o to, tak svoju bitku vyhrali a ja im blahozelam.
    Minulý nebo předminulý týden v té relaci na Primě,jsem hned v úvodu pořadu zaslechl něco o tom že manželé xy už jezdí v novém voze,bohužel jsem v tu chvíli neseděl u tv,takže jsem viděl jen ten fragment.
    Neviděli jste to někdo,jestli šlo skutečně o ten případ Peugeotu?Na iprima.cz to bohužel není,jsou tam jen jednotlivé kauzy,ale už ne kecy moderátorky mezitím.
    A dojem?Na mě celkově působili mnohem věrohodněji,tvrdili že jim auto dělá (nebo nedělá) to a to,přesně to popisovali a toto opakovali pořád dokola,jejich argumenty byly jasné,auto nejede a hotovo.Na podporu svého požadavku neměli ani transparent,ani dopisy spolupostižených,ani výsledky anket,ani seznam dalších poruch-neporuch dokazujících jaký je Peugeot zmetek,neprotiřečili si (např.tvrzením že se jim nejedná o pomstu,podruhé pak že trochu ano),poruchy průběžně nedoplňovali.Kdyby toto všechno měli sebou,zpozorněl bych,myslel bych si totiž že ani oni nejsou až tak přesvědčení o oprávněnosti svého požadavku a tak mají potřebu to nějak okecat abych jim uvěřil.
    Jakákoliv podobnost v textu je čistě náhodná. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  17:04

    « petr65

    vzhledem k tomu co se vsechno jiz udalo to ani neocekam, to uz doufam jasne z mych prispevku vyplynulo. ja uz resim jen zavady, ktere u auta jsou a cekam az bude mit renault reseni, ktere neprinese jeste zhorseni stavu (napr. predchozi vymena ventilatoru)
    stale se vsak snazim ziskat z renault cr odpoved na me dotazy a stale jsem ji nedostal, z toho plyne muj pristup ke znacce jako takove.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  16:54

    « Re: Dekuji

    PETR65: odpoved na dotaz, zda mohu zadat o vymenu opakovane ci po predchozi "oprave" ci posouzeni
    Ano, ta odpověď je správná. Kdybys nebyl líný našel by jsis celý můj relevantní text a nerozporoval bys pouze tu část týkající se §616.
    Povšimni se v textu odpovědi tebou uváděné slovního spojení "opravitelné vady" a z toho vyplývajících konsekvencí, zejména si to promítni do juxtapozice s termínem "závažné", kterýžto termín je míněn jako "neopravitelné" nebo opravitelné za takových podmínek, že výměna celé věci bude snažší.
    To že na výměnu nárok, podle platných právních předpisů, nemáš je stav, který v tuto chvíli trvá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  15:24

    « info

    Bilance roku 2005 a perspektivy roku 2006
    Renault zvyšuje prodejní objemy na mimoevropských trzích. V roce 2005 prodal Renault 2 533 428 vozů, což znamená ve srovnání s rokem 2004 nárůst prodeje o 1,7 % a získání 4% podílu na světovém trhu. Tento výsledek odráží kontrast mezi nárůstem prodeje na mimoevropských trzích o více jak 21,2 % a snížením prodejních objemů v Evropě o 5,4 %.
    komplet clanek na
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  16:01

    « Dekuji

    SirAnton: Sam bych to lepe nevystihnul! dekuji ;-)
    ... jiz davno jsem smireny s tim, ze z Renaultu ani dealera na 99% nic nedostanu. Budu rad, kdyz se jim za cas podari odstranit zbyle problemy, ktere auto ma a pritom mu moc neublizi :roll:
    A mas pravdu, muj web není plánovitě štvavý nýbrž informační. Je to z celkoveho pohledu ucinejsi nez se s prodejcem nekolik let bez kloudneho vysledku soudit. Pokud by to bylo jinak, jiste by nebyla nejcastejsi odpoved prodejcu: TAK SE S NAMI SUDTE A UVIDITE.
    Vetsina lidi je svepravnych, tudiz si mohou z mych stranek vzit co potrebuji. Nikomu nerikam : nesmis si koupit Renault !
    Naopak vzkazuji: Chces si koupit Renault, cti at vis co te muze (ale i nemusi) potkat
    Je fajn natocit reportaz pro TV, lide si reknou, hmm to je neprijemny. No ale za tyden uz o ni nevedi. Ja jsem zvolil cestu trochu odlisnou, nerikam, ze zpusob propagace by byl vzdy idealni, ale nekdy neni jine cesty.
    Pokud se jednou muj web stane (tak jak planuji) studnici zakaznickych zkusenosti, bude to urcita protivaha pro reklamni kampane firem.
    Jak byste na mem miste pojmenovali reklamni sot na reklamacni oddeleni Renault CR, kdy pod heslem "sakra tezka prace" (nebo tak nejak :-) skladaji s nohama na stole papirove skladacky ... a to v dobe, kdy nedokazete z tehoz reklamacniho oddeleni dostat kloudnou odpoved na svuj problem!
    PETR65: odpoved na dotaz, zda mohu zadat o vymenu opakovane ci po predchozi "oprave" ci posouzeni
    Dobrý den,
    je zde rozdíl, jak danou vadu posuzujeme, zda se jedná o rozpor s kupní smlouvou ve smyslu § 616 občanského zákoníku či o vadu, která se projeví po převzetí ve smyslu § 622 občanského zákoníku. V prvních šesti měsících od zakoupení, předpokládá § 616 odst. 4 občanského zákoníku vyvratitelnou domněnku, že se jedná o vadu, která byla již v době koupě, pokud prodávající neprokáže opak či tato vada nebude odporovat povaze věci, v tomto případě má spotřebitel nárok na posuzování vady dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku, který mu dává možnost si vybrat, zda chce výrobek vyměnit či opravit.
    Ustanovení §622 občanského zákoníku se vztahují na vady, které se vyskytnou po koupi v záruční době dle §619 odst. 1. občanského zákoníku. §622 odst. 1. občanského zákoníku umožňuje spotřebiteli žádat v případě odstranitelné vady opravu či v případě závažnější vady žádat výměnu výrobku. Takže v tomto případě zřejmě nezáleží na počtu či pořadí vad, ale na tom jakým způsobem se vada projeví a zda lze předpokládat (dokázat), že ona určitá vada byla či nebyla v době koupě.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 07.03.06  15:28

    « Re: Re: dik

    kmarty:
    Nemyslim si, ze Tom svoju bitku prehral. Moj nazor je, ze Tom (a mnoho dalsich) nemaju v podobnej situacii realnu sancu (v aktualnom case, nie po sudnom procese o 7 rokov) na vymenu auta ci na vratenie penazi. Na vine nie je predajca (ten je maximalne tak protivnik), ale pravny system. Nas pravny system. Nedavno som pozeral relaciu na temu spotrebitelia a ich prava. Nie ze by som sa dozvedel nieco nove, ale veci neznali divaci mohli potichu zavidiet, ake pravne zazemie maju spotrebitelia v krajinach zapadnej Europy. Ake su tam vysledky sudnych procesov spotrebitel vs. predajca (drviva vacsina v prospech spotrebitelov). U nas je to presne naopak - ved svet musi byt vyvazeny, nie? :?
    Otazka teda znie, ako zareagovat v podobnej situacii. Tak ako manzelia s P206 SW na Prime? Sice boli navonok vyrovnani, relativne pokojni, ale co im to prinieslo? Usmev na tvari riaditela Peugeotu sediacemu oproti nim. Hmm, ak im islo o to, tak svoju bitku vyhrali a ja im blahozelam.
    Podla mna Tom dosiahol to, co si predsavzal. Nazvime to nie sposobenie skody Renaultu, ale informovanie dalsich zakaznikov s cielom usetrit im starosti a skodu, ktora sa stala jemu. ;-) Ze na to moze Renault doplatit? Aspon zmeni svoj pristup ku svojim prijmom. Zadarmo nie je nic.
    A co sa tyka tych, co kricia "vyvedte ho von". Je mi ich luto. Vies, mudry clovek sa pouci na chybach inych, hlupy az na tych vlastnych, ak vobec. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  15:01

    « Re: Re: dik

    po bitve je kazdy general ;-)
    ale diky za nazor, kazdy mame pravo na svuj. porad je spousta lidi, kteri nesleduji nebo nesledovali moje potize od zacatku a ty to zajima, alespon podle emailu , ktere dostavam .......... a i kdyby to jen jedinemu cloveku pomohlo od podobnych trablu, tak to vsechno melo smysl.
    aktualni email z dneska: :*)

    Dobry den,
    vidim, ze nejsem sam. Mam Lagunu (dostal jsem ji jako sluzebni pred cca 7 mesici) a tolikrat jsem servis se Skodovkou nenavstivil za 3 roky co ted s Renaultem.
    Pri stavu nasich a polskych silnic je vse vyklepane, rozhasene a rozstelovane.
    Mimochodem nyni na zacatku brezna jsem dal auto na gen. prohlidku, protoze uz se s nim nedalo jezdit, proste do dubna, kdy jsem ji planoval i s prezutim nevydrzela a cena oprav? Lidovych 100 000 kc. Musim byt sprosty: Pos.ralo se proste vsechno.
    Docerpam leasing a pujde do srotu. Neda se totiz ani prodat.

    S pozdravem ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  14:43

    « Re: dik

    Ja jako obchodnik muzu rict, ze nez bych nechal jednoho nespokojeneho zakaznika takhle kricet, radeji bych udelal ustupek s vedomim, ze jsem castecne pochybyl a ziskal tak ztracenou duveru zpet.
    Potiz pro nespokojeneho zakaznika nastane v momente, kdy zacne nekontrolovane hystercit na cele okoli a kdy se zacnou ozyvat i jini zakaznici, treba i jen potencialni, se slovy "Vyvedte ho ven". V tu chvili totiz ten nespokojeny zakaznik svoji bitvu prohral. Prehnal to natolik ze uz ho nikdo nebude brat jako nespokojeneho zakaznika. Ani prodejce, ani okoli. Nekteri se i pousmejou, ale nakonec otoci hlavu na druhou stranu stejne jako ostatni. Nikoho uz nebude zajimat jaky vlastne mel problem. A prodejce? Jeho duvera byla obnovena neduverou ostatnich v toho nespokojeneho zakaznika.
    Podle mne jsi tu bitvu prohral uz davno. Jen o tom mozna nevis.
    Nevim co bych delal na Tvem miste, ale svolavat valecne tazeni bez kouska taktiky, to fakt nebyl ten nejlepsi napad. A ted uz to nespravis, to je na tom pro Tebe to nejhorsi.
    P.S.: Ne ze na tohle budes reagovat zase nejakejma sahodlouhejma kopiema jak ten a ten s timhle a timhle, tohle a tohle ... "a dalsi tisice dekovnych dopisu, ktere neustale dochazeji". A protokol jsem uz taky videl - na tehle strance hned nekolikrat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  14:36

    « Re: Re: dik

    A co jsi cekal, ze po tom vsem budu psat oslavne ody na Renault a pracovnikum posilat kvetiny. Cekal jsem za svoje penize vic nez jen starosti. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  12:42

    « Re: dik

    Nemyslis, ze je pro me vetsi zadostiucineni pokud odlakam Renaultu par potencionalnich zakazniku. Co myslis, ze bude Renault vic bolet, soud nejakyho Vratnyho s Freibergem nebo medializace a ztrata zakazniku. Jasne reknes, ze tam spousta lidi klikne jen pro zabavu a neni jiste ze by si kdy auto koupili, ale nejake % tam urcite bude. Ja jako obchodnik muzu rict, ze nez bych nechal jednoho nespokojeneho zakaznika takhle kricet, radeji bych udelal ustupek s vedomim, ze jsem castecne pochybyl a ziskal tak ztracenou duveru zpet. Kolik by to Renault stalo, jedno stazene auto, opravene a znovu prodane. Pri jeho obratu miziva polozka.
    Hezky jsi mi vysvětlil důvody svého počínání ;-)
    Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  12:15

    « dik

    miro: diky za vysvetleni
    petr65: tak doufam, ze to nekdo postrehnul, ja tedy ne .. stale opakujes jedno, jen to svoje. Chtel jsem okomentovat pripad PetraK, jak bys postupoval v jeho pripade. Takze i on jiz vycerpal moznost na vymenu (i kdyz ji zatim nechce) i kdyz servis nic nenasel, i kdyz nebude problem ani po nekolika mesicich odstranen (volnobeh, dira v plynu). Co kdyz bude servis stale opakovat, ze tam problem neni a PetrK bude stale dokladat, ze tam je ....... no?
    PS: dopisuji po precteni dalsiho prispevku...... myslis, ze pri stavu naseho soudnictvi se nekam dopracuji. Nemyslis, ze je pro me vetsi zadostiucineni pokud odlakam Renaultu par potencionalnich zakazniku. Co myslis, ze bude Renault vic bolet, soud nejakyho Vratnyho s Freibergem nebo medializace a ztrata zakazniku. Jasne reknes, ze tam spousta lidi klikne jen pro zabavu a neni jiste ze by si kdy auto koupili, ale nejake % tam urcite bude. Ja jako obchodnik muzu rict, ze nez bych nechal jednoho nespokojeneho zakaznika takhle kricet, radeji bych udelal ustupek s vedomim, ze jsem castecne pochybyl a ziskal tak ztracenou duveru zpet. Kolik by to Renault stalo, jedno stazene auto, opravene a znovu prodane. Pri jeho obratu miziva polozka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  12:11

    « Re: Re: Re: Re:

    Miro,
    níže lze také nalézt, kde udělal Renault chybu. V kostce to zopakuji.
    1.) nepovedlo se mu diagnostikovat závadu ani napoprvé ani napodruhé, tedy tu která spočívala s táhnutím vozu do strany. K ostatním závadám se nějak postavil a ty zřejmé odstranil - pás ap.
    2.) Zdá se mi (ale je to jen můj dojem) že Renault Freiberg k řešení přistupoval velmi laxně, na hraně právních norem.
    3.) ani další servis nebyl zcela úspěšný v diagnostice závady, z toho důvodu nakonec vyměnil (servis tvrdí že preventivně, ale to je úplně jedno) více méně všechny díly na přední nápravě.
    4.) Existují-li nějaké závady, které Renault neřešil a řešit nechce, přesto že je auto v záruce (Písemné vyjádření v tomto smyslu není k dispozici.), nečekal bych na nic, nechal bych zpracovat další znalecký posudek (a pro tentokrát znalcem, který se bude vyjadřovat raději více odborně než laicky. Ten původní posudek je dost odfláknutý.) a nechal bych o nárocích zákazníka rozhodnout soud. Jednou pro vždy a definitivně.
    Jakékoliv nekonečné omílání stále týchž věcí na jakémkoliv fóru Vrátnému nepomůže k tomu aby měl auto v pořádku, pokud ho v pořádku nemá. Ale co já vím, brečení a onanie na všech myslitelných fórech mu dělá dobře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  12:02

    « Re: rozbor

    Tomáši, rozbor už tady také proběhl... tak si to PROSÍM přečti znovu. Fakt si připadám jak poškrábaná gramofonová deska.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  11:57

    « Re: Re: Re:

    Petr65: nneviem ako moc kluckuje Tom69, ja to tu uz dodetailov nesledujem, je tu hodne zbytocnych natahovani, ale jedno je jasne, prvy kto hlada klucky a kluckuje je Renault. Bolo to aj v mojom pripade. Skusme sa dohodnut na tom, ze Renault ak nie stale, casto jedna velmi neseriozne a aj jasne chyby oznacuje za vlastnosti a podobne nezmysly a uvadza, ze to iste robia aj ine auta, inych znaciek a snazisa nielen nevymenit, aj ked je na to narok, ale snazi sa aj co najmenej opravovat. A to je hola skutocnost. Ak sa nahodou Tom69 zamotal ( sice o nicom konkretnom neviem, ale dajme tomu ) tak vdaka pristupu Renaultu. U mna sa po zisteni zavady, vyosenie naprav , cakalo cez 40dni a nic sa nedialo, ziadny nobjednany diel, ziadny konkretny navrch na riesenie s konkretnym datumom. Jedine co bolo povedane, ze cakaju, kym sa najde moznost vyskusat vymenit predne pruzenie, tlmenie, poloosy ..... . Ale ziadny konkretny termin ci istota, ze k tomu dojde. Proste jednoznacne nezaujem problem riesit k spokojnosti zakaznika !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  11:56

    « rozbor

    a co takhle udelat rozbor co jsem udelal dobre, co spatne a hlavne co udelal dobre nebo spatne dealer, importer. At se poucime a neztracime cas tlachanim. Je snad smysl cele teto diskuse, aby se ostatni poucili a nedelali chyby jako ja. O to jde.
    V tuhle chvili jsem ja jiz mimo kolej, muj problem nikoho na renaultu nezajima a maximalne musi stvat ty kteri jsou za uvedeny sektor zodpovedni a jejich sefove se po nich ted vozi, z teto skupiny bych videl me nejcastejsi odpurce.
    myslim, ze nebudu daleko od pravdy ... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  11:32

    « Re: Re:

    nie, chcel tym povedat, ze prve dve reklamacie neuznali ako zavadu a musel sa dotahovat o tom, ze to zavada je a nakoniec to za zavadu uznal aj sudny znalec, ak sa dobre pamatam.
    Já vím, to co jsem tím chtěl říct bylo, že není rozhodné, zda závada byla či nebyla uznána, ale pouze to, zda existovala či nikoliv a jaký byl požadavek zákazníka, jak se s tou závado má naložit. V této fázi Vrátný nepožadoval výměnu, ale opravu.
    Je to zase jen pseudoargumentace z jeho strany a hledání kliček jak někoho obalamutit místo toho aby se postavil čelem k realitě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  11:04

    « Re: Re:

    petr65: mam z tebe stale pocit, ze zastupujes spise firmy nez zakazniky
    - stale jsi mi neokomentoval pristup Renault servisu v pripade PetrK, nepripomi na ti to nahodou moji reklamaci. Take se snazi hledat pricinu i reseni, ale servis to evidentne nezajima, jak to dopadne? budeme hadat ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…