Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.06  23:02

    « Koupil si nové auto, ale bez závad rozhodně nebylo.

    [odkaz]
    Občanské judo - 09.03.2006
    5 x závada
    Koupil si nové auto, ale bez závad rozhodně nebylo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  21:05

    « Re:

    Ja celkom s p.... Lenkou Ostravskou plne suhlasim, ani my na Slovensku nemame ziadne servisy Renaultu, ved naco...................
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  19:17

    « Bez nadpisu

    Něco pro pobavení, kámoš mi přeposlal svůj mail s odpovědí, protože zná celý můj příběh:
    Dobrý den,
    uvažuji o koupi vozu Renault Megane II. Vůz se mi líbí, ale našel jsem na internetu diskuze o problémech s technikou, klimatizací, řízením apod. Jak se tedy věci mají? Je to opravdu tak nespolehlivé auto?
    Děkuji za odpověď
    Dobrý den,

    děkujeme za váš zájem o vozy Renault. Výskyt závad, které uvádíte výrobce u modelu Renault megane nezaznamenal.

    S přátelským pozdravem,

    Lenka OSTRAVSKÁ
    služby zákazníkům

    RENAULT Česká republika, a.s.
    IBC Pobřežní 3, 186 00 Praha 8
    Tel.: (+420) 266 090 437, Fax: (+420) 283 881 276 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  11:16

    « renault versus ja

    Od malicka jsem miloval znacku Renault, cela nase rodina nejezdila az na vyjimky v nicem jinem. At uz slo o nove nebo ojete. Vzhledem k tomu, ze muj otec a cast rodiny zila (zije) v Nemecku, jsem mel moznost si hned po revoluci poridit svoje prvni auto, byla to R5. Od te doby jsem vystridal mnoho typu az jsem skoncil u Twinga. Byl to trochu skok z R25, ale vetsinu km jsem najel po Praze, takze idealni auto. 5 let mi slouzilo bez vetsich problemu, stejne tak jako predchozi auta znacky Renault. Logicky tedy pri dalsim nakupu padla volba znovu na stejnou znacku. Tentokrat Megane II. Libil se mi vzhled, bezpecnost i cena byla uchazejci. Take ta skutecnost, ze se auto vyrabi nekolik let, me presvedcovala o tom, ze jiste neexistuje problem, ktery by vyrobce za tak dlouhy cas nevyresil. Kdo nekdy kupoval nove auto, vi jak se clovekem rozleva pocit euforie z nove hracky. Auto jsme nakonec kupovali u prodejce, kde prodaval muj znamy (ihned po prodeji prebehl k BMW, ze by znameni?). Pri zkusebni jizde se mi nelibil hluk uvnitr vozu, vsechno praskalo, chrastilo. Nicmene me presvedcoval, ze je to jen u tohoto kusu, nbot se jedna o zapujcni auto a vsichni se k nemu nechovaji nejlepe. Ujistoval me, ze u meho auta neuslysim nic jineho nez ticho jako v jedne reklame. No bral jsem to s rezervou, nicmene jsem necekal, ze bude nove auto chrastit po 10tis km vic nez 5let stare twingo, no bohuzel stalo se. Pokud by to bylo jen tohle, jeste by to clovek asi nejak prezil. No ale vsichni uz jiste cetli celou anabazi od zacatku tak se nebudu opakovat.
    Co me zarazi na cele veci a co vlastne vedlo ke spusteni toho vseho je pristup jak prodejce tak dovozce. Ani naznak pokory, omluvy za nepovedeny vyrobek, jen konstatovani, ze jsem dealera pripravil o zisk, nebot diky znamosti mi prodal vuz bez marze, tak co po nem jeste vic chci. Zadna omluva za to, ze musim 4x navstivit servis, protoze Renault diky svemu systemu neni schopen poslat spravne radio na vymenu. Kdyz se na ne obratite s dalsim problemem neprijde omluva ale natazena dlan. Me jako zakaznika nezajima jake ma vztahy dealer s importerem, ale odpoved, mi to delat zdarma nemuzeme, importer nam to neproplati a kdyz na aute nic nemame uz ted bychom jen prodelavali je opravdu mimo. Kdyz se k tomu prida to, ze vas problem ani po dvou navstevach nevyresi ackoliv vas o tom presvedcuji je to k vzteku. Pripoctete k problemum s autem aroganci a nezajem a vysledkem je velmi nepokojeny zakaznik, ktery poucen ze sveho okoli voli jinou formu protestu nez nekolik let soudnich tahanic nekde v tichosti v ustrani.
    Nerad se poustim do veci, ktere neprinasi vysledek. Asi reknete, co to tedy prineslo me mimo "ostudy" jak pise Petr65. Prineslo mi to spousty zkusenosti do budoucna a jak se rika jen hlupak dela stejnou chybu dvakrat. Poucil jsem se , ze libiva reklama ani letite zkusenosti s jednou znackou vubec nic neznamenaji. Nedelam si iluze, ze by to nekde bylo bez chyb, ale pristup u jinych znacek, preci jen vykazuje malinko lepsi vysledky. Vsude je to o lidech. Mam pocit, ze Renault usnul na vavrinech a vubec nic si nepripousti. Snad uz jednou pochopi, ze s timhle pristupem si pozici jednicky tezko udrzi.
    Pokud nekoho muj pribeh unavuje, tak at se nezlobi. Je stale spousta tech, kteri ho jeste neznaji.
    PS: moc bych se divil, kdyby se Renault nebo i prodejce nesnazil moji osobu kompromitovat pomoci nastrcenych provokateru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.06  08:43

    « Bez nadpisu

    Mám dojem, že v dnešní době, kdy si kupuji nové auto za cenu kolem, 500tis. Kč, na kterém vývojáři pracovali spoustu hodin, je v této ceně zahrnuta jistá garance mého klidu a neotravování se řešením problémů. A pokud, nedej bože, se na autě něco podělá a já budu muset zvednout zadek a zajet do servisu, třeba i kvůli prkotině, tak by se mi, za to, že jsem se vůbec musel obtěžovat přijet, toto řešit a projet kvůli tomu třeba jen litr benzínu navíc měli omlouvat a k zemi klanět. Nekupuji si hrnek za 10 Kč, kde jistou vadu jsem ochoten překousnout, nebo se hrnku s klidným srdcem zbavit.
    Za půl mega si prostě kupuju i to, že ty jejich renaulťácký ksichty aspoň tři roky neuvidím....a to je jediná podstata věci, ostatní jsou jen kecy.
    Chápu, že vadný kus, či jeho část se může objevit, a pokud se to stane, stává se pro mě zákazník bohem, neboť jsem ho ošidil a za jeho peníze mu neposkytl něco v kvalitě, kterou očekával (Tom přece nepodepisoval kupní smlouvu na levotočivý, vrzající Renault)....takový zákazník si pak bude kupovat Renault už po celý život, neboť ví, že kdyby se přecejenom něco podělalo, nemusí si dělat starosti, Renault si ho váží a bude se k němu chovat jako k šejkovi a všechny vícenáklady (třeba i ty časové) mu vynahradí...
    Pokud si tohle Renault (a nejenom on) neuvědomí a neveme to za své, tak takových Tomů bude fůra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.06  08:28

    « Re: Re: ostuda?

    S tím pivem je to vyborny primer. Bravo!
    Pekne psat o nicem, umi kazdy druhy. A kdyz uz srovnani, tak srovnatelne:
    tj.
    1. stejny ci podobny problem u AUTA,
    2. stejne ci podobne pozadavky na napravu u prodejce/prip. zastupce automobilky vc. POZADAVKU NA VYMENU VOZU
    3. a konecne srovnani vysledku RESENI u ruznych znacek automobilu
    Ale nemusis se namahat, tech pripadu je na netu popsano vicero, ja se pri dalsi koupi auta urcite nebudu poohlizet tam, kde se k zakaznikovi staveji zady. Auto v poradku nebylo a neni a pokud nema prodejce ci automobilka vnitrni zajem na uvedeni veci do normalu, tak neni co dodat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  08:26

    « Bez nadpisu

    zed: Určitě máš pravdu. Jenom je otázka, jak se budou chovat(jednotliví prodejci resp. obchodní zastoupení) různých značek a pokud vím, výměně auta se brání všichni.Je to pro ně precedens,který může spustit lavinu podobných žádostí.
    Protože je to zde už příliš zamotané a nechce se mi číst(a možná jiným už také ne) celou storry vč. všech odkazů, mělo by zaznít jasně:
    Jede Mégane rovně nebo nejede?Byl opraven nebo nebyl? Pokud ano,pak je případ uzavřen.Pokud má jiné problémy,musí je vyřešit.Diskutovat nad protokolem opraveného auta nic neřeší.
    Určitě(nebo raději možná,ať někomu nekřivdím) je chování v západní části EU k zákazníkům jiné, než u nás.
    Př.:Nerad bych se dotkl Forda. Ale když čtu bohorovná vyjádření jejich současného ředitele pro ČR,kde tvrdí, že nějaká Škoda zde pro ně není konkurencí,tak si jen logicky kladu otázku,jak budou přistupovat pod tímto vedením k zákazníkovi s problémem?Mohu to napsat,Forda jsem měl a o kvalitě značkového servisu vím své.Takže když mi dávali na nové Mondeo přivezené z D 20% slevu,raději jsem nekoupil.Možná to byla chyba,lidé jsou s tímto modelem spokojeni.
    Nic to nemění na faktu, že šlendrián je neomluvitelný,osobně bych raději prodělal na jednom autě,než četl polemiky na netu(ale podmínkou by bylo,že je to naše interní věc a nebude rozmazávána-zastoupení-zákazník a na netu se o tom pomlčí). Ale dovedu pochopit,že je to zase trošku lákavé sdělit,že jsem jim to "nandal"(čímž se omlouvám Tomovi69,třeba by to neudělal). Já bych se snažil o dohodu.
    Podle mne toho obě strany řekly a napsaly příliš a už se nikdy neshodnou.
    Nemá-li auto na lesasing,řešením je auta se zbavit.
    Jenyk: souhlasím s názorem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  08:04

    « Re: ostuda?

    Správný postup???? Ohóóó.... Když ti v hospodě nenačepují správnou míru, také půjdeš na náměstí křičet, že se ve všech hospodách šidí? Nebylo by lepší obrátit se prokazatelně na hospodského a když neuspěješ a stálo by ti to za to, se svědkem na ČOI? Rozmyšleně, správně, efektivně, prokazatelně. A když ti někdo bude chtít poradit, není nejlepší nápad mu nadávat, že ho ten hospodský platí.
    Když půjdeš místo toho rovnou křičet na to náměstí, nic nezískáš. Když navíc budeš každého vlezle chytat za rukáv, všechny odpudíš.
    Spíš příklad, jak to v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDĚLAT. Pryč si myslíš, že s ním nikdo nekomunikuje? Jsou v bezpečí, ničím jim nehrozí. Nikdo ho nebere vážně, je folklór.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.06  07:27

    « ostuda?

    Vsadim se, ze drtiva vetsina lidi nema ani zdaleka takove znalosti o spravnem postupu uplatneni reklamaci v zaruce jako Tom69. Nechapu proto reakce tech chytrolinu, kteri ted do Toma siji, ze to a tamto mel udelat jinak atd. atp. a pritom ztraceji ze zretele, ze jadro veci je:
    zmetecne auto + neochota a nezajem o napravu (spatne skryvana za paragrafy /osidna otazka vykladu/ , opravy "nad ramec zaruky" apod.
    Pokud by alespon jedna z techto dvou pricin nenastala, problem by nebyl.
    Co mi z toho vychazi? Bohuzel to, ze pri prirozene nerovnosti sil obou stran (Tom69 vs. Renault v podobe prodejce + importera) ta silnejsi (ktera asi, ze?) dava najevo, ze pokud nebude k necemu donucena, nebude delat pro napravu jadra veci absolutne nic. To ze, nakonec neco opraveno je, je jen vysledkem neustavajiciho tlaku Toma. Za to zaslouzi uznani a ne narazky. Pouzivat slovo "ostuda" (Petr65), k tomu snad netreba nic psat.
    Rozhodne mi z toho nevychazi, ze vsechny Renaulty jsou zmetky atd. atp., jen to, ze kdyz na zmetek natrefim (a muze se to stat u kazde znacky), u Renaultu se zajmu o napravu budu domahat tezko. A proto, na zaklade tohoto pripadu, u me Renault nema sanci a nejen u me (preposlal jsem spousty odkazu na Tomovy stranky znamym s kladnou odezvou - v 1 pripade zrovna planovali Renault koupit).
    Tom69 pouziva adekvatni prostredky, nekde to muze pusobit rusive, ale kdo nerve, je uslapan. Tom69 se uslapat nenechal, protoze porad nema to, za co zaplatil - novy a bezproblemovy vuz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  02:32

    « Bez nadpisu

    Ale zase bych ty lidi tam úplně nepodceňoval.Oni mají kontiuální zkušenost s reklamou...
    To, že někdo vyrobí a jiný koupí zmetka neznamená,že všichni podlehli masáži médií a reklamě a že výrobce vyrábí pouze nekvalitu.
    Oni ji trošku(nekvalitu) produkují všichni,když dojde na věc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  23:21

    « Re:

    IT: Já bych lidi v EU moc nepřeceňoval. Renault má, na rozdíl od jiných automobilek, špičkový marketing a ten dělá své. Průměrný občan se dá zblbnout reklamou víc, než je možné chápat.
    Silan - jediná aviváž která Silanizuje! To je učebnicový příklad.
    Mizerných výrobků s dobrým marketingem je jsou na trhu hromady. Solidní výrobci zjišťují, že kvalitou se téměř nedá konkurovat. Kvalitní věci se najednou méně prodávají, méně vyrábí, a náklady na ně rostou. Začarovaný kruh vedoucí do pekla.
    Kvalitní výrobci buď udělají z kvality svou hlavní marketingovou oporu (Toyota), sníží kvalitu (Volvo/Nissan pod vedením Fordu/Renaultu), nebo sníží produkci a změní svůj cílový trh z mainstreamu na nějakou "elitní" skupinu (ČZ plochodrážní speciály).
    To, že lidi něco kupují jako šílení, znamená pouze tolik, že marketing slibuje něco hodnotného za výhodnou cenu. Na to, že málokdo je tak bohatý, aby mohl kupovat levné věci, se pod vlivem marketingu zapomíná snadno a rychle. Marketingoví vymývači mozku jsou opravdoví profesionálové.
    ---
    Taky už jste si koupili za úžasnou cenu čínské vrtáky, co se ohýbají jako máslo ? Té ceně se skoro nedá odolat ... Kolegovi kus tohoto vrtáku skončil v oku, málem se mu čínská "kvalita" za rozumnou cenu šeredně nevyplatila ... V EU se těchto vrtáků určitě prodají miliony ... Váženě myslíš, že kdyžb se tolik prodávají, tak že všechny nejsou takové zmetky, jako měl můj kolega ? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  21:52

    « Bez nadpisu

    mirecc: Nezbývá než doufat,že jsi vybral dobře a že netrefíš na kousek, který se Boleslavi "podařil",neb když se někomu "podaří",stojí to za to a užije si zábavy... >:D
    Loni Renault prodal přesně 2.531.506 ks aut,z toho LUV 391.883 ks. Asi není pravděpodobné,že by většina byly zmetky,nebo ano?
    Osobních prodal:
    F-704 tis
    ESP-238 tis
    GB-200 tis
    D-185 tis
    TUR-116 tis atd.
    Mégane bylo 619 tis.
    Jo,prodal méně,ale podívejme se na modely:
    Twingo veterán,Clio3 až konec roku,takže toho moc nezachránilo,Modus nic moc,Mégane 5D+3D asi za zenitem,sedan+GT ujdou,Laguna veterán i po liftnutí, Vel Satis omyl,jediné co zbývá je Scénic2 a Espace. Na obstarožní modelovou řadu,to ujde.
    Pokud vyrábí šmejdy,pak jsou lidé v EU poměrně málo informovaní,nebo to svedeme na marketingovou masáž?Nebo na F1?
    Nebo to nebude s tou poruchovostí tak strašné....Zase bych lidi v EU úplně nepodceňoval.Oni váží,za co peníze utratí.Možná víc,než lidé zde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.06  21:04

    « je mi to blbé, ale

    Je mi to blbé, ale bohužel musím konstatovat dvě věci
    a) vyhrál čtenář této diskuse ....Renaultu se vyhne obloukem
    b) díky této odstrašující diskusi jdu do Oktávky Touru ..... vyhrála Škoda-auto ......
    Nechci vyvolávat další diskusi, je to zbytečné, je ovšem pravda, že jsem se koukal po Meganovi, ale již nekoukám.
    Navíc mne odradil (strašným způsobem!) přístup jedné prodejny na jižní Moravě - za 3 (!!) návštěvy jsem z nich nevypáčil aktuální ceník Megana ...
    Když jsem si to sečetl, jdu od značky pryč.
    Jak se říkalo u Baťů - nejhorší ze všeho je nespokojený zákazník. Stačí jeden a moc práce na reklamu je fuč.
    Prosím, netřeba diskutovat nad výběrem jiné značky (v mém případě Touru), je to jen a jen MOJE rozhodnutí, ale přístup R. mne opravdu rozčaroval ....
    Kdyby nic, ztratil minimálně jednoho zákazníka. Toť vše. Nic víc. Nic míň.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  19:14

    « Bez nadpisu

    Petr65:
    Táhnul Tomovi volant najednu stranu? Ano.
    Opravili to v servise: Ne.
    Zajistil dovozce opravu/nápravu/výměnu? Ne.
    Myslím, že dál není co řešit.
    A teď z jiného soudku:
    Nový vůz nám předali s poškozenou zadní pneumatikou - nějaké převozní prase si zkusilo obrat přes ruční brzdu na suchém hrubém asfaltu a vybrousilo na pneumatice plošku jako hrom.
    Já si toho při převzetí nevšiml - testovací jízdu s prodejcem jsme neprovedli, protože jsem spěchal abych stihl celnici, při jízdě pryč jsem si myslel, že ten hluk vydává nějaká samolepka nalepená na pneumatice, která sama odpadne. Pneu jsem na benzince zběžně prohlédl a nic jsem nenašel - pršelo, bylo mokro, zima a hnusně a já mokrou a špinavou pneumatiku neohmatával. Až za pár dní od převzetí jsem našel kde je problém - ploška na pneumatice.
    V pneuservise kola sundali a zjistili, že to není vada pneu, ale probržděná ploška. Na druhé pneu byla také, ale tak nevýrazná, že ji dokázal najít jen pneuserviceman.
    Než jsem dojel s autem k prodejci, ujel jsem víc jak 500 km.
    Co udělal prodejce ?
    a) Posal nás do háje, neboť jsem to měl reklamovat hned při převzetí a ne až za týden.
    b) Poslal nás do háje, nebo't prohlásil, že jsem si to probrzdil sám a chci prodejce doběhnout.
    c) Se sdělením, že je to sice poněkud nad rámec standardního postupu, ale že jeto i jejich chyba, že se se mnou při převzetí auta neprojeli, mi sdělili kdy si mohu přijet pro novou pneumatiku.
    Ano, C je správně, ale nebyl to Renault, ale Toyota. Konkrétně Autogrand v Bratislavě, kterým tímto děkuji za korektní přístup.
    ---
    Historka je poněkud zjednodušena, ale je pravdivá.
    ---
    Renault bych si nikdy nekoupil a Tom mě v tomto přesvědčení jen utvrdil. Příští auto bude nejspíš zase Japonec, ceník Autograndu si před nákupem rozhodně zase prostuduji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  15:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Ja bych to nenazyval moji ostudou, ostuda je to spis pro ty, kteri s autem prisli do styku. Myslis, ze bych takhle blbnul, kdyby vsichni udelali to co meli spravne? Urcite ne. Ty jsi sam napsal, ze pristup Auto Freiberg nebyl vzorny. Stejne tak reklamacniho oddeleni dovozce, jak se lze docist ze zkusenosti dalsich. Nebo treba to, kdyz se k cele zalezitosti nebyl schopen Renault ani behem tritydenniho opakovaneho bombardovani telefonem, mejlem a smskami redaktorem CR1 vyjadrit pro reportaz. Ty z celeho pripadu vidis jen cast, nebyl jsi pritomen na jednani, nebyl jsi u toho kdyz jsem hovoril se zucastnenymi. Byt primym svedkem vseho, musel bys mluvit uplne jinak. Ale vim, ze vychazis jen z dostupnych materialu, proto te chapu.
    PS: to predtim mel byt pokus o odlehceni 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  15:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    .. asi bych mel oslovit i dalsi automobilky, co myslis
    Já myslím, že ostudy jsis udělal na celý život už tolik, že už nikoho oslovovat nemusíš.
    zajimalo by me proc te napadnul zrovna OPEL
    Víš, co se říká. Na blbou otázku blbá odpověď.
    Pokud se domníváš, že kdokoliv, kdo s tebou nesouhlasí musí být placen Renaultem, může se kdokoliv domnívat, že takhle jako ty blbnout může někdo jen za peníze někoho jiného.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  15:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    no konecne vime na cem jsme ;-)
    .. asi bych mel oslovit i dalsi automobilky, co myslis >:D
    :roll: zajimalo by me proc te napadnul zrovna OPEL :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  15:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    PS: kolik ti Renault plati ?
    Dvakrát tolik co tobě Opel, Tomáši. Když už se ptáš ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  12:19

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    No vidis, to je presne ono. Musim Te trochu opravit, jestli rikas nekolika naprosto nic nerikajicim obecnym emailum ze strany reklamacniho oddeleni komunikace, pak ja tedy ne. Nehlede k tomu, ze minimalne v jednom pripade si ani neoverili aktualni stav veci a zadali pristaveni vozu k prodejci tyden potom co jsem u nej byl. Auto Freiberg se mnou jednal tim stylem, ze jeho pravnikovi trvalo presne 30-dnu, aby odpovedel ze zavady na aute nejsou. Potom dalsich 30 dnu nez jsme se domluvili na provedeni prohlidky na Zlicine z duvodu objektivniho posouzeni i z duvodu vetsi duvery a v posledni rade i z duvodu toho, ze jsem tam byl s autem poprve (spise podruhe, poprve jsem byl u Auto Freiberg, kde to odmitli resit na zaruku). Ze strany Auto Freiberg byla prislibena ucast zastupce Renaultu. Pri schuzce na Zlicine vsak nikdo z Renaultu pritomen nebyl, na posledni chvili situaci zachranoval vedouci servisu tim, ze na par minut privolal oblastniho manazera prodeje p. Kubalaka, ktery v miste provadel inventuru. Pises ze se mnou do konce prosince jednal Auto Freberg. Tomu se musim zasmat. Pri predani vozu do servisu bylo za pritomnosti nekolika osob domluveno, ze jakmil bude prohlidka ukoncena, sejdeme se opet na Zlicine a podle vysledku se domluvime na dalsim postupu. Jak by sis tedy vysvetlil emailovou odpoved p. Freiberga na informaci, ze je vozidlo pripraveno k prevzeti cituji:
    Vážený pane Vratný,
    dle sdělení vedoucího servisu REA Zličín žádáte o osobní rozhovor za účelem převzetí vozidla Renault Megane ze servisu REA Zličín. V záležitosti převzetí a předání vozidla u jiného smluvního partnera Renault platí standartní smluvní podmínky, a proto nemohu v této záležitosti pro Vás víc udělat. Jestliže požadujete osobní rozhovor, jsem Vám k dispozici. Termín schůzky můžete dohodnout s asistentkou prodeje paní Havránkovou.
    S pozdravem M. Freiberg - ředitel firmy
    to si pak opravdu pripadam jak navstevnik z kosmu kdyz se tri tydny predtim na necem domluvime a druha strana to pak cele popre. Sam vedouci servisu na Zlicine byl rozcarovan z pristupu p. Freiberga, nebot schuzce byl tez pritomen. Po nekolika dnech a emailech se p. Freiberg dostavil. Z jeho ust vyslo to, ze on by vuz vzhledem k okolnostem vymenil, musi vsak vse znovu projedat s dovozcem. Nasledne prisel s tim, ze dovozce vyloucil moznost vymeny, ale nabizi urcitou kompenzaci. Jakou, to melo vzejit z jednani p. Freiberga s pi. Zaleskou na Renaultu s tim, ze musim polevit ze sveho pozadavku. Rekl jsem p. Freibergovi at prednese tedy navrh a ja se vyjadrim. Co nasledovalo jsem uz popisoval. Slusne receno, nic. Pro Renault i Auto Freiberg je zalezitost vyrizena, nebot je pry auto v naprostem poradku,zadna omluva, zadna kompenzace. Prestala i komunikace ze strany p. Freiberga ktery mi nebere telefony a Renault CR nereaguje na emaily. Ozval se jen p. Kubalak, ktery reagoval na prispevek jednoho ctenare cituji:
    Vazeny pane Vratny,

    dekuji za Vas email, pouze nevim, do jaky miry lze Vas email brat jako zdroj relevantni informaci v situaci, kdy Vase webove stranky obsahuji zjevne nepravdy a pomluvy - namatkou - nevim, jestli budu citovat presne : "......problém zde největší je komunistické vedení na RČR...." - konec citatu.

    Nevim, do jake miry jste zbehly v historii minuleho stoleti, ale pro kazdeho, kdo ma byt jen elementarni znalosti dejepisu je vyse uvedena veta urazkou nejhrubsiho kalibru.

    S pozdravem,
    Radim Kubalak
    Co se tyka setkani na Zlicine. OC Zlicin chteli za pronajem plochy parkoviste zaplatit, na telefonni dotazy lidi, kteri se na setkani chystali a dotazovali se primo na infolince OC Zlicin jim pracovnice odpovidaly, ze vedeni zakazalo toto setkani a proto se nekona. (to jen pro vysvetleni pokud mi neveris, muzes si to overit primo u manazerky spolecnosti se kterou jsem jednal)
    PS: kolik ze ti Renault plati ? ja vim, musi to byt trochu vyvazene ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  11:32

    « Re: Re: Re: Re:

    PP: vis on ten pristup se tak trochu odviji i od pristupu protistrany a pokud napr. dealer popre veskere predchozi dohody a rekne ti ze ho nic nezajma protoze uz to nezajima dovozce, sundas ruzove bryle a zacnes se chovat tak jak uznas za vhodne s ohledem na vyvoj cele veci.
    Auto Freiberg slibil kompenzaci za problemy s tim ze dojde k jednani s dovozcem. Termin stale odkladal az nakonec vse odvolal.

    Tomáši, zase tvrdíš nepravdy a překrucuješ historii.
    S organizací "protestní akce" u supermarketu (na které jsi byl nakonec jen ty sám) jsi začal už v listopadu, tedy v době, kdy celý tvůj problém byl v řešení. A řešení pokračovalo i v době a za účasti dovozce i po této tvé neúspěšné akci. Nejméně do konce prosince (podle toho, co píšeš tady a na svých stránkách) s tebou jednal jak Freiberg, tak Zličín. Teprve v únoru jsi přišel v tomto topiku s tím, že s tebou budou jednat už jen písemně nebo prostřednictvím právního zástupce.
    Takže to co píšeš ve svém příspěvku že bylo spouštěcím mechanizmem tvého chování tím nemohlo být, protože toto tvé jednání začalo již o několik měsíců dříve. Tak si nech ty řeči o růžových brýlích.
    Vzhledem k tomu, jak se chováš není divu, že k tvému problému začali přistupovat velmi oficiálně a odmítají se s tebou bavit jinak.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…