rsion="1.0" standalone="yes"?> CAS.sk {literal}

Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  00:29

    « Bez nadpisu

    palubku uz nekolikrat rozebirali a je otazka jak to tam napasovali zpet
    No, tohle hezky popisuje lidové pořekadlo: "Čím víc se s * rýpe, tím víc smrdí". Osvědčilo se velmi dobře v praxi, čím víc se člověk otravuje s něčím, tím víc se daná věc komplikuje.
    mam jen obavu aby airbag fungoval tak jak ma
    V této souvislosti, začala se mě nepravidelně zobrazovat ikonka pro airbag + SERVICE. Asi se to tady již řešilo, že je problém v nějakém konektoru. Netušíš, jak správně postupovat při odstranění této potíže? Někdo na fóru rozebíral konektor a dával zpět, jenomže do toho se mi moc nechce. Takže asi servis...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  13:45

    « Re:

    moc jsi mne nepotesil, ja to mam videt pomerne vyrazne :(
    vypada to jako by se airbag pomalu klubal ven, uz par lidi co se mnou jelo v aute si toho vsimlo bez toho aniz bych je na to upozornoval.
    mam jen obavu aby airbag fungoval tak jak ma 8-s
    palubku uz nekolikrat rozebirali a je otazka jak to tam napasovali zpet :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  20:09

    « Bez nadpisu

    Zdravím,
    žádné zvuky z těchto míst u mě nejdou slyšet, to spíš jde od bočního sloupku. Při přejetí dlaní palubky v těchto místech je mírné ohraničení airbagu cítit, ale vůbec nic nejde vidět. Alespoň zatím jsem si ničeho nevšiml.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:21

    « Palubka - airbag spolujezdce - Megane II

    Panove, mam dotaz ohledne airbagu u spolujezdce? Palubka v miste airbagu dost vyrazne drnci a postupne jsou videt vice a vice kontury vyrezu pro airbag. Pokud pres palubku prejedu v tomto miste dlani, zretelne citim nerovnosti. Mate to i vy ?? Dik za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  10:57

    « šťastný konec .... ?

    ----- Original Message -----
    From: Pelant
    To: Tomas Vratny
    Sent: Sunday, November 19, 2006 9:27 PM
    Subject: Re: dotaz

    Dobrý den respekt.večer vážený pane Vratný,

    dovolte mně Vám poděkovat za všetranou pomoc ,kterou jste věnoval mému problému s garanční opravou Dacia Logan respekt. s neúměrnou délkou opravy . Dalším problémem bylo rozhodnutí Renaultu potažmo servisu prodejce Tempus Car Košice o způsobu rozsahu vhodnosti náhr.dílu nebo forma výměny kompletu převodovky "kus" za "kus".
    Díky Vaším zveřejněním a informacím, které jsem dále používal jsem dnes 19.11. v neděli o 13 hod. byl vyzván k převzetí opraveného Loganu hlavně s opravou výměny celé převodové skříně. Zkušební jízda asi po 15O km trase prokázala, že závada byla odstraněna. Skříň nehučí budu to sledovat. Ještě jednou děkuji.
    Mám na Vás ještě jeden problém a prosím zda se mu můžete věnovat.
    Zatím jsem se nedověděl jak v Česku je u zn Dacia Logan by Renault zavedena asistenční služba a servis mobility poskytování náhradního vozidla. Ve všech reklamních materiálech, poutačích a vysvětlovaných přednostech je na Slovensku u prodejce TEMPUS uváděna asistenční služba jejíž součastí je všude i poskytování náhradního vozidla. To mě také bylo poskytnuto , ale znovu při odevzdání náhradního vozidla upozorněno, že to bylo pouze GESTO od prodejce. Značka Dacia Logan nemá tyto služby. Při "námluvách" o prodeji vozidla byla asistenční služba nabízena a prodejcem bez problému poskytnuta bez výhrad. Nechápu proč v rámci Renault groupe je nyní tato služba vyjmuta a je otázka zda při poruše na silnici třeba v Česku mě bude poskytnuta pomoc a úhrada nákladů na př. s ubytováním atd. Všude se hovoří o bezplatnosti vše na evropském standardu. Je to unikát, že v rámci Renault groupe je Dacia vyloučena ostatní automobilky tyto vyjímky nemají. Přitom Logan získává obchodní úspěchy dostává Cenu za obchod. úspěch udělenou franc. sdružením motor. novinářů AFPA , jeho kvalita je oceňována dlouhodobými testy , jaké to jsou tedy důvody ??? Může to ovlivnit prodejce, který si vymezí rozsah asistenčních služeb nebo to je "zákaz" od Renaultu groupe v rámci "šetření" nebo nevím čeho. Obavám se, že kdyby náhodou došlo opět ke garanční opravě, které trvají týdny až měsíce tak při svém postižení nezbytnosti auta budu svůj důchod vynakládat na taxiky!!!!!!!
    Kdyby mě prodejce jednoznačně upozornil, že velký bratr Renault u Dacie neposkytuje tento standard NEKOUPIL bych si toto auto.!!! Nelíbí se mně ta následná tvrdost na klienta měl jste si koupit originál Renault.
    Prosím zda mě můžete pomoci a zda se mohu obrátit se žádostí o poskytnutí náhrad. vozidla i u Dacie na koho? Pana prezidenta skupiny Renault Carlos Ghosn, který mimo je mimochodem nadšen úspěchem projektu Logan ? nebo gen.řed. Renaultu ČR pana Jean-Pierre Ripolla o zrušení tohoto "embarga"? Na Slovensku v internetu nějak nemohu identifikovat jména vedoucích představitelů .

    Moc děkuji za Vaši pozornost, mám nějakou smůlu s tím Loganem ,ale s Vaší pomocí se z toho vymotám, jako s gar.opravou.

    S pozdravem
    Pelant
    Košice
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.11.06  20:43

    « korespondence p.Pelanta s renault sk

    Vážená paní Parimuchová,

    děkuji za odpověď na mé maily a s povděkem konstatuji, že moje zprávy byly akceptovány a vůbec , že přišla v krátké době informace což dnes není pravidlem. Vážím si toho.
    Promiňte, ale musím reagovat na některá Vaše stanoviska a vyslovit nesouhlas s jejich obsahem.

    Oblast poprodejních služeb mobility zákazníka.

    Jsem zdravotně těžce postižený a rozhodl jsem se pro koupi auta Dacia Logan jednak z důvodů nastupování a vystupování z vozu, je vyšší,maximální otevírání dveří, prostorný a svým podvozkem vyhovuje pro horší povrch vozovek což je k naší zahrádce.Vozidlo používám denně protože zdravotní postižení mně velmi omezuje v chůzi. Tyto atributy plus cena a užitná hodnota neposkytuje většína "originálních" modelů Renault mimo Scenic což je zase pro mne, starobního důchodce nepřijatelné a auto je pro mne nezbytné .Mimo to v dlouhodobém testu Logana zorganizovaném denníkem SME bylo konstatováno: Dacia 5O.OOO km bez poruchy a s dobrou spotřebou. I to rozhodovalo o výběru.
    Při konzultacích s prodejcem byla z mého pohledu a finančních možností doporučen závěr koupit tento model v rámci groupe Renault.S tím, že jsem ZŤP byl prodejce seznámen ,podpořil moje představy ,které vyhovovaly pro Logana a stal jsem se majitelem Logan SL Drive .Obdržel jsem pokyny pro asistenční služby ,čísla telefonu kam volat po celých 24 hod. atd. Nemám u sebe informace o těchto službách jsou v autě servisu a auto jsem používal prakt.3 týdny tak nemám nyní v paměti všechny okolnosti. Kontakty jsou nalepeny na oknech atd. Všude v showroomu a letácích jsou v reklamách uváděny výhody a služby pro budoucí majitele ,ale nikdo mě při prodeji neinformoval, že na Dacii se tyto služby nevztahují. V tomto případě bych vozidlo z výše uvedených důvodů nekupoval. Faktem bylo, že po odevzdání vozidla do servisu jsem bez problemů obdržel náhradní vozidlo. Teprve po 3 týdnech mě bylo po telefonu oznámeno, abych vrátil náhradní vozidlo a pokud ho chci dále používat je nájemné 7OO,- Sk /den!!!! Moje auto bylo a je od 9.1O. do dnešního dne 16.11. "umrtveno" v servisu a ještě bude dále nikdo nechce stanovit závazný termín. Nemohu chodit 264.OOO Sk je vinou Renaultu umrtveno v hale a měl bych platit 7OO Sk nebo taxika? Mám nové auto hezké červené, ale pro infarkt.Nechci Vám líčit 3 hod. rozhovor s vedením Tempusu ,aby zrušil rozhodnutí o vrácení náhradního vozidla. Myslím si, že to nebyl férový přístup ke klientovi od prodejce a hlavně jednoho z největších výrobců automobilů Renaultu. Službu mobility dnes poskytuje řada prodejců v konkurenčním boji i v kupní ceně 284.9OO,- Sk bez slevy . Dacia je přece ve 100% vlastnictví Renaulu a je nepochopitelné "vyčlenit" tuto značku od standardu "originálu"Renault. Je to proto, že auta jsou horší kvality a je větší pravděpodobnost poskytování náhradního vozidla??
    Žádám proto představenstvo koncernu Renault, aby v rámci mobility poskytovali náhradní vozidlo i pro DACII a zrušili tím jakousi druhořadost značky DACIA . Je to arogance vůči klientovi když ho přesvědčí prodejce o rovnocennosti služeb a pak když dojde k realizaci vyloučí DACII s tím, že jste si měli koupit Renaulta originál.?! Strašně mě to překvapilo.Myslím si, že poruchovost je daleko větší u originálů Renaultu viz poslední svolávání téměř 18O.OOO vozidel modelů Laguna Espace a Vel Satis a podle posledního průzkumu stoupající nespokojenost s kvalitou vozů Renault /cca68%/ dotazaných ,kteří jsou zklamáni z tohoto vývoje.
    Zatím tolik k neposkytování služeb mobility ke značce DACIA a rád bych poznal stanovisko kompetentních ,kteří o tom rozhodují a proto Vás prosím, abyste je tlumočila na nejvyšší úroveň.Děkuji.

    Oblast garančních oprav.

    Rovněž si dovolim nesouhlasit v některých sekvencích se zdůvodněním průtahů a vlivů garanční opravy vozů Dacia Logan . I zde se opakuje "macešský" přístup velkého Renaultu k DACII .Přijímám omluvy, nejsem ješitný na omluvy je to slušnost to kvitovat ,ALE důvody prolongace garanční opravy jsou takové jaké byly, je otázka proč k nim muselo dojít. Převzetí automobilky DACIA Renaultem bylo postupné až do absolutní majority a výroba Loganu před tím Solenza probíhá již dost dlouho ,aby celá koncepce a algoritmus "náhradních dílů" byla řešena běžným způsobem zvláště když existence výroby aut Renaultem má svůj začátek již v roce 1898 kdy Louis Renault vyrobil v garáži svůj první automobil. Nebudu se opakovat proč trvá dodat náhr.díl 3O dnů to by si měl zpytovat svědomí zodpovědný ředitel společnosti a vyvodit z toho důsledky. Proč ale tak ať zákazník si ničí nervy k vůli nějaké Dacii! Měl si koupit Renaulta pravého jeho chyba!! To je k termínové absolutně nepřijatelné dlouhé době .
    Další záležitostí průtahů opravy je technická diagnostická a rozhodovací stránka. Jsem vzděláním strojař a ekonom. Protože se jednalo o nové auto s křestním listem 3 nedělě starým a 44O kilometry bylo rozhodnutí o výměně náhradního dílu v technicky strojírensko-mechanické části kompletu převodovky a diferinciálu zdánlivě "šetrné" avšak neekonomické a hlavně demontážně a montážně v prostředí servisu náročné ,na čas a kvalitu. Marně jsem se dožadoval, že se jedná o úplně nové auto a zjištěná údajně závada v diferenciálu by se měla řešit novým kompletem celé skříně je to rychlé a bez rizika prostě " kus" za "kus". Tak se to dělá u velkých automobilek všude. V prvé řadě jde o kvalitu a rychlost opravy ,aby zákazník mohl co nejdříve vozidlo užívat . Realita potvrdila, že celá komplikovaná procedura výměny jednoho dílu v kompletu neodstranila závadu a bude přistoupeno k výměně celkubloku . Celý ten chaos poznají nejlépe zainteresovaní ,kteří rozhodli o tomto způsobu opravy ,nepřísluší mně to hodnotit, ale dopady bohužel snáší tolik uctívaný klient -nový majitel automobilu , když ptáčka lapají tak mu pěkně zpívají.
    Všechna tato povídání by neměl klient zákazník respekt. majitel nového auta poznat a diskutovat k tomu, promiňte mně ten výraz je to ostuda práce dobře placeného manažmentu technicko-ekonomických pracovníků automobilky Renault 100% vlastníka Dacie podle mého názoru a lidí pohybujících se v tomto oboru jsem měl již alespoň měsíc užívat a mít radost z nového auta, nemluvě o psychické újmě.
    Zaplatil jsem si nové auto, které je nezbytnou součástí kvality mého života a po všech těch problémech je nejlepší řešení pro mne výměna za nové auto ve smyslu zákona na ochranu spotřebitele pro nedodržení 3O-ti dnů garanční lhůty a za moje peníze požaduji nové auto bez zásahu do jeho motorové sekce. Opakuji do dnešního dne nevím kdy a jak dopadne garanční oprava. To je naprostá ztráta důvěry o kvalitu a bezporuchovou pojízdnost opravovaného auta.
    Děkuji za pozornost a zůstávám stále příznivcem značky, chyba je někde jinde.

    Pelant
    Košice
    .
    From: RENAULT Slovensko
    To: Pelant
    Sent: Thursday, November 16, 2006 4:32 PM
    Subject: Re: dotaz

    Dobry den pan Pelant,

    pozorne sme sa oboznamili s obomi Vasimi mailovymi spravami, ktore boli zaslane na nasu adresu info@renault.sk, ako aj popisovanymi okolnostami opravy Vasho vozidla Dacia Logan, c. k. UU1LSDAEH36264496.

    Je nam uprimne luto vsetkych vzniknutych komplikacii, ktore zabranili jeho riadnemu uzivaniu.

    Dovolte, aby sme sa touto formou vyjadrili k jednotlivym bodom, ktore nastolujete Vasimi mailovymi spravami.

    Vozidla znacky Dacia su sucastou Renault skupiny a tym padom ich predaj, ako aj servis a udrzba sa uskutocnuju v ramci autorizovanej siete Renault. Servisni technici Renault su vyskoleni aj na servisovanie a urcenie diagnostiky oboch typov vozidiel.

    Zarucne opravy sa vzdy uskutocnuju na urovni autorizovaneho partnera. Ti musia dodrziavat standardne postupy urcenia a diagnostikovania zavady, pricom u komplikovanejsich pripadov sa mozu kedykolvek obratit na nase technicke oddelenie a dane nalezitosti konzultovat.

    Co sa tyka dodavky nahradnych dielov, v pripade vozidiel DACIA je zial ich dodavka o nieco komplikovanejsia ako u vozidiel Renault. Dodavatelom tychto komponentov je vyrobca z Rumunska, u ktoreho moze rovnako nastat v urcitych pripadoch vypadok, cim sa celkova doba dodania predlzuje.

    Nasou snahou je samozrejme dodavat objednavane nahradne diely v co najkratsom casovom horizonte ( spravidla do 48 hodin, pokial je diel v centralnom sklade pre Strednu Europu; do 10 dni pokial je diel ziadany od vyrobcu z Rumunska). Zial, stavaju sa aj pripady, ze diel nie je dostupny okamzite ani u vyrobcu, cim sa dodatocne predlzuje doba dodania, ako aj celkovej opravy vozidla.

    V pripade Vasho vozidla zial doslo k vyssie spomenutym skutocnostiam, cim sa Vam touto formou dodatocne uprimne ospravedlnujeme.

    Diagnostikovany diel je v sucasnosti dodany a na spojazdneni Vasho vozidla v prevadzke Tempus- Car sa intenzivne pracuje.

    Co sa tyka zabezpecenia mobility zakaznika pocas vykonavania opravy vozidla, zial u vozidiel Dacia tato sluzba nie je standardna. Zakaznik je pri kupe vozidla vzdy oboznameny ake dodatocne sluzby su mu kupou daneho vozidla zarucene, a ktore naopak nie.

    U vozidiel DACIA, zial v ramci popredajnych sluzieb zabezpecenie mobility zakaznika neexistuje- tzn. ze pri akejkolvek zarucnej oprave nema zakaznik narok na poskytnutie nahradneho vozidla.

    Napriek vyssie uvedenemu a s prihliadnutim na vsetky vzniknute okolnosti, vsak doslo k vynimke a zo strany nasho autorizovaneho partnera Vam bolo ako obchodne ustretove gesto poskytnute nahradne vozidlo na zabezpecenie mobility, kym sa nedoriesia vsetky komplikacie s dodavkou a opravou Vasho vozidla.

    Radi by sme sa este vyjadrili aj k Vasej otazke suvisiacej so zaregistrovanim sa do databazy za ucelom zasielania noviniek, ci propagacnych materialov.
    Na oficialnej webovej stranke spolocnosti Renault, tj. www.renault.sk najdete len aktivaciu na zasielanie noviniek pre vozidla Renault. Pre vozidla Dacia mame vyhradenu samostatnu webovu stranku- www.daciagroup.sk a zasielanie noviniek si mozete aktivovat na nasledujucej linke:
    [odkaz]

    Este raz prijmite nase uprimne ospravedlnenie suvisiace s opravou Vasho vozidla suvisiacej so vzniknutym casovym sklzom. Verte, ze nasa spolocnost si vazi vsetkych zakaznikov, ktori nam prejavili svoju doveru, ci uz kupou produktov Renault alebo Dacia.

    Verime, ze nasa odpoved bude pre Vas dostacujuca, a napriek vsetkym vzniknutym komplikaciam nam nadalej zachovate svoju priazen.

    S pozdravom,

    Anna Parimuchová
    Oddelenie starostlivosti o zákazníkov
    Relations client
    RENAULT Slovensko, spol. s.r.o.
    Tel: + 421 2 54645454
    Fax:: + 421 2 54645455
    e-mail: info@renault.sk
    [odkaz]









    ----- Original Message -----
    From: Pelant
    To: info@renault.sk
    Sent: Wednesday, November 15, 2006 7:56 PM
    Subject: dotaz

    Dobrý večer,

    prosím o sdělení informace kdo je v menežmentu společnosti Renault zodpovědný za kordinaci vztahů mezi Renaultem a Dacii v záležitosti garančních oprav , rozhodování o rozsahu opravy a a tomu odpovídající skladbu náhradnách dílů pro vozy Dacia Logan. Zajímá mne to na koho se obrátit když obstarání náhradní dílu pro Dacii mého vozu trvala od předání do servisu 30 dnů !!
    Komplikace podle mého názoru je ve špatné koordinaci vzniklé od zadání servisu na náhradní díl a jeho dodání k montáži. To je nepřijatelné pro zákazníka ,aby přes urgence trvala dodávka ND měsíc.
    Prosím zda mně může být věnována pozornost k dalším problémům garanční opravy a proč zákazník je vystavován stresům z nemožnosti používat nové vozidlo po 4OO km snad proto, že to není "originál" Renault, že by automobilová diskriminace?
    Záležitost je vážná protože z titulu nevyřízení garanční opravy do 3O dnů podle zákona o ochraně spotřebitele žádám o výměnu vozidla za nové.
    Rád bych se dohodl ve vzájemném pochopení s tím, že zákazník nesmí být postižen a psychicky"trestán" za nedostatky v kordinaci prodejce, servis, výrobce-dodavatel.Nové auto jsem používal od 13.9. t.r. a od předání do servisu 9.1O po 44O km ho nepoužívám dosud. Je to špatná vizitka pro takový koncern jako Renault groupe.
    Nic ve zlém, ale pochopte zákazníka.
    Pelant
    Košice
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  14:05

    « diskuze na Renault Club CR

    Nahodou jsem narazil na toto forum, kdyz jsem hledal jestli uzivatele vozu Renault Megane Sportway 1,4/16v maji poodbne zkusenosti jako ja. Bohuzel kdyz to vidim, tak maji. Pred cca 15 mesici jsem ve firme mel moznost vybrat si vuz, ve kterem budu sluzebne (i soukrome) jezdit. Naprosto svedomite muzu prohlasit, ze lituji, ze jsem si zvoli tento vuz a ze zkusenost s jedinym timto vozem zcela jiste zpusobila, ze do budoucna zadny jiny Renault "pokouset" nebudu. Ve srovnani s Toyoutou, s kterou jsem jezdil predtim a prakticky i skoudou Ocatvii je zpracovani Meganu naprosto otresne.! Zlata toyota - 200 tisic km bez poruchy!!
    - vsechno venitr vrze a krupe jak se o sebe trou ty nekvalitni plasty - hlavne v zime. Vsechno se tak nejak vikla - stredni panel, palubka
    - cca kazde 2 mesice se prepali pojistka od klima a vyhrivani okenka
    (s tim jsem mel taky prihodu: po mesici uzivani noveho vozu se prepalila pojistka. Kdyz jsem ji vymenil autoradio chtelo kod - ten mi prodejce nedodal a kdyz jsem ho pozadoval, chtel za zjisteni kodu jeste zaplatit. To byla prvni facka od renaultu - Dispo a zaroven mam pocit, ze je to zabraneni radneho uzivani veci tj. protizakonne) zatim NEOPRAVENO
    - cca jednou za tri mesice vuz nelze tlacitkem nastartovat a ozyva se neskutecny pisklavy kovovy zvuk, jako kdyz brzdi vlakova souprava. Lide na ulicy regulerne uskakuji a utikaji. Mel jsem to na reklamaci a zatim dobry
    - vadny levy blikac - treba jeden den fungoval a dalsi dva dny ne. /a ostatni blikaji 2x rychlejc jako upozorneni/
    - jedno okenko se stahuje a vytahuje pomaleji nez druhe - dle servisu je to vlastnost a ne zavada
    - pri otaceni volantem na maximalni rejd se ozve vzdycky hrozna rana - opraveno servisem
    - pri plnem rejdu a urcite mirne rychlosti se ozyva silene vrzani - nebudu reklamovat, protoze mi reknou, ze se to neprojivilo nebo ze je to normalni
    - pri dojeti leveho okna a nasledne jizde toto okno urcity cas "krupe" (to chce proste slyset - je to skutecne neprijemny)
    - po pul roce uzivani zacalo neco cvrcet v pravych prednich dveri (pri rychlosti cca 50 a vyse)
    - nyni uz je cvrcek i levych prednich dveri a k tomu zadni prave dvere neskutecne krupou, kdyz najizdim na chodnik (jako kdyby se auto pricne prohybalo...)
    - pri razeni zpatecky to jde pres zuby (odpor na pace a chrotani). Dle servisu je to vlastnost. (Mam takovy pocit, ze tiche razeni zpatecky mely automobilky vyreseny jiz pred cca 15-20lety)
    - pred mesicem mi ten krasny displej co ukazuje tu krasnou spotrebu pres 9 litru ve meste ukazal i "ELECTRONIC FAULT"
    - konektor cigaretoveho zapalovace pri pouzivani neustale vyjizdi z panelu
    - ale co me nejvic sere, je fakt, ze vlazny (teply) motor (cca hodinu zaparkovany vuz pri pocasi kolem 20 stupnu) v hodne pripadech po nastartovani chcipa. Vysledoval jsem totiz, ze kdyz seslapnu plyn - jen lehounce - cca 3-5 milimetru, tak otacky nestoupaji, ale naopak klesaji. To znamena ze kdyz velmi pomalu pridavam plyn, tak misto toho aby otacky stoupaly, tak v prvni fazy nejdriv klesaji a pak az stoupaji. Pokud se to takhle nekolikrat seslapne motor v 50 procentech jede pod otackami volnobehu a auto se klepe jak ratlik a v 50 procentech motor chcipne. Reklamoval jsem to v Dablicich (Do dispa uz nepojedu) a tam mi po tydnu, rekli (ani mi nedali zadny protokol, ten jsem si vynutil extra a tam ani o tomto nic neni), ze to "seridili", ale z vyrazu toho pana jsem pochopil, ze s tim neudelali lautr nic. Takze tam pojedu zase na reklamaci reklamace. Pokud mi reknou, ze je to vlastnost a to auto shodim /bez me osoby/ ze strane a udelam to na totalku, protoze mi dochazeji nervy a patrne bych skoncil v blazinci jako ten pan na reklamu na Renault, co bezela tusim v lete. Skutecne skvela reklama
    Bohuzel pro Vas renaultaky musim konstatovat: "Renault never more" a renaultak ze me skutecne nebude. Jen lituji toho, ze kdyz jsem mel Toyotu, tak ze jsem nebyl clenem toyota klubu - asi bys psal veselejsi veci. Takze asi tak
    Honza Prochazka
    Praha
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  11:14

    « No tak nam kvalita servisu pretrvava ...

    Vážený pane Vratny,

    děkuji za Vaši odpověď a zájem. Včera jsem obdržel telefonát od servisu, že poskládali převodovku s diferenciálem, pracovali na tom nejlepší mechanici avšak zkušební jízda nebyla úspěšná, vozidlo se nedá předat zákazníkovi a navíc špatně se řadí převod.st. Budou dále řešit a zavolají. Moje stanovisko je nechci převzít prakticky repasované vozidlo /původně nové v provozu 3 neděle najeto 44O km/ a ať řeší způsob výměny vozidla za nové, případně vrácení peněz.
    Nepovažuji tento způsob opravy za souhlas dohody po 3O-ti dnech prošlé garanční lhůty. Nedodrželi termín dle zákona. Nechápu proč Reanult-Dacia trval na tak složité opravě demontáží a montáží složitého kompletu převodovy a nechtěl vyměnit nový celý paket převodovka-diferenciál. Prakticky nové za nové vůz byl 3 nedělě v provozu 44O km. U tak renomovaného výrobce milionové produkce aut je tento přístup zarážející. Běží druhý měsíc a auto neužívám co je to za přístup celého řetězce v systému garanční opravy?! To opravdu chce dát na vědomí na vrcholový menežment Renault group, klient je opravdu dobrý jen když zaplatí za auto a pak nedej bože bude-li třeba oprava.
    Zatím se nikdo neozval budu ihned informovat. Díky za pomoc.

    S pozdravem pevné nervy

    Pelant
    Košice
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.06  11:00

    « Pokracovani ... zoufaly zakaznik kontaktuje znovu reklamacni

    Dobrý večer,

    prosím o sdělení informace kdo je v menežmentu společnosti Renault zodpovědný za kordinaci vztahů mezi Renaultem a Dacii v záležitosti garančních oprav , rozhodování o rozsahu opravy a a tomu odpovídající skladbu náhradnách dílů pro vozy Dacia Logan. Zajímá mne to na koho se obrátit když obstarání náhradní dílu pro Dacii mého vozu trvala od předání do servisu 30 dnů !!
    Komplikace podle mého názoru je ve špatné koordinaci vzniklé od zadání servisu na náhradní díl a jeho dodání k montáži. To je nepřijatelné pro zákazníka ,aby přes urgence trvala dodávka ND měsíc.
    Prosím zda mně může být věnována pozornost k dalším problémům garanční opravy a proč zákazník je vystavován stresům z nemožnosti používat nové vozidlo po 4OO km snad proto, že to není "originál" Renault, že by automobilová diskriminace?
    Záležitost je vážná protože z titulu nevyřízení garanční opravy do 3O dnů podle zákona o ochraně spotřebitele žádám o výměnu vozidla za nové.
    Rád bych se dohodl ve vzájemném pochopení s tím, že zákazník nesmí být postižen a psychicky"trestán" za nedostatky v kordinaci prodejce, servis, výrobce-dodavatel.Nové auto jsem používal od 13.9. t.r. a od předání do servisu 9.1O po 44O km ho nepoužívám dosud. Je to špatná vizitka pro takový koncern jako Renault groupe.
    Nic ve zlém, ale pochopte zákazníka.
    Pelant
    Košice
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  12:29

    « Re:

    kazdopadne nechapu, ze dealer bez mrknuti oka nevzal auto zpet ?
    je evidentni, ze nejen u nas, ale i na slovensku se v pristupu Renaultu nic nezmenilo.
    PS: proc Renaultu a ne dealera, protoze dealer je v podruci dovozce a pokud to jen malinko jde, vyuzije kazdy prodejce moznost vraceni vyrobku nebo vymenu ci jinou kompenzaci okamzite
    PS2: Renault CR a SR jsou personalne propojeny, takze neni vyjimky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  12:20

    « Bez nadpisu

    to Tom69:
    Jo, jo, psal jsem to všem.
    Není zač. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  11:57

    « Re:

    ja tohle moc dobre vim, kazdopadne dekuji za vyklad pro ostatni.
    dopis p.Pelanta jsem predal dal a vlozil jej i na auto.sk aby se mohli vyjadrit lide tam, kteri znaji slovenske pravo lepe
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  11:39

    « Bez nadpisu

    "Děkuji za výklad a citaci Zákona a ochraně spotřebitele a předpokládám, že jeho platnost je aplikovatelná i ve Slovenské republice protože jsme členy EU..."
    Naprosto chybný závěr :!:
    To, že je země členem EU vůbec neznamená, že jsou v ní aplikovatelné právní předpisy země jiné, i když je též členem EU. Takže český zákon (např. o ochraně spotřebitele) nelze uplatňovat na Slovensku, stejně jako nelze uplatňovat např. portugalský zákon v Polsku apod.
    Jednotnost práva EU lze stručně popsat takto:
    Nařízení, popř. směrnice vydaná EU stanoví nějakou úpravu, např. pravidla ochrany spotřebitele. Potom se touto úpravou musí všechny státy EU řídit. Pokud by vnitrostátní právní uprava např. té ochrany spotřebitele byla v rozporu s daným nařízením či směrnicí, může se osoba (např. Slovák) dovolávat této úpravy, tedy práva EU - nikoliv však např. zákona o ochraně spotřebitele českého, německého, řeckého,..., ač by byly v souladu s právem EU.
    (pozn.: vztah nařízení a směrnic k vnitrostátnímu právu členských států EU je trochu odlišný, podstata věci, tj. vázanost vnitrostátního práva jimi, je ale stejná)
    Stejně tak se nemůže pán odvolávat na český občanský zákoník (ač původně federální, je z r. 1964) - nyní jde o dva odlišné zákony, o zákon český a zákon slovenský, byť vycházejí ze stejného základu a mohou být obsahově podobné; k použitelnosti cizích zákonů viz výše. Navíc je možné, že Slovensko má již zcela jiný (nový) občanský zákoník.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  10:32

    « pokracovani ....

    Vážený pane Vratny,
    předem si Vás dovoluji pozdravit a velmi poděkovat za Vaši promtní odpověď, což je dost vyjímečné když se obracíte s takovou "nepříjemnou záležitostí " na patřičná místa. Moc mne to potěšilo!
    Samozřejmě, že souhlasím s uveřejněním příspěvku na Vaši stránku.
    Děkuji za výklad a citaci Zákona a ochraně spotřebitele a předpokládám, že jeho platnost je aplikovatelná i ve Slovenské republice protože jsme členy EU prosím o Váš názor.
    Pro dokreslení situace:
    Auto jsem předal dle Zakázkového listu z.č.6117 dne 9.1O. S termínem ukončení 9.1O. 16:3O ?? s textem Operace A kontrola, zákaznický komentář: hučanie prevodovky.
    Typ zakázky "Z" zřejmě záruka ,kod platby H,podmínky platby 7, stav km 43O!!
    Na margo, když jsem přebíral auto a tankoval byl stav tachometru 8 km a auto bylo přistaveno dle dohody 13.9. v 17 hod. dle dopoledního výběru showroomu červené barvy, která se líbila manželce. Zkušební jízda byla provedena den před tím v jiném vozidle vše bylo ok a rozhodnuto, že požadujeme červenou barvu nikoliv bordovou metalizu zkoušeného auta.
    U přistaveného červeného auta nebyla již provedena zkušební jízda s tím,že jsme již absolvovali jízdu ve stejném typu.
    Při jízdě po rovných úsecích hučela převodovka při různých převod. stupních a nejvíce při "pětce" kolem 8O-1OO což je nejvíce používaná rychlost a tím trpěla kvalita jízdy-hluk.
    Po několika dnech jsem uplatnil u prodejce tuto hlučnost odpověď ,že v záběhu se to odstraní. Závada trvala však dál a zvětšovala se. Při kontrolním telefonátu pracovníčky Renaultu jak jsem byl spokojen s prodejem a vozem jsem uplatnil tuto závadu, nebyla komentována pouze zřejmě zaznamenána jako reakce zákazníka. Obrátil jsem se znovu na prodejce protože od něho jsem auto koupil a ten odvětil, že není problém servis v záruce problém odstraní a předal mne servisnímu pracovníkovi k dalšímu uplatnění záruky.
    Když jsem uplatňoval ,že auto mělo již najeto 8 km a někdo kdo vůz ověřoval při zkušební jízdě mohl tuto závadu zjistit a auto odmítl, bylo mě vysvětleno, že norma pro převzetí auta je 15 km!! potom nevím proč k prodejci vozí auta přímo na parkoviště vedle prodejní budovy a jsou z kamionu pár metrů složeny na parkoviště. Je otázka zda taková norma existuje, není-li to výmluva a zákazník když něco bude špatné uplatní vše v záruce.
    Průběh reklamace:
    Prakticky ob den jsem se ptal o jakou závadu se vlastně jedná a dostával jsem odpovědi, že závada existuje, ale diagnostik zjišťuje pravou příčinu, asi spojka, převodovka, diferénciál atd. Asi po 14 dnech dotazů nebylo mně konkrétně řečeno o jakou závadu se jedná. V dalších dnech po jednáních na úrovni ředitele autorizovaného prodejce se jednalo o závadu diferenciálu. Čeká se na náhradní díl a ten "náhradní díl" asi není do dnešního dne t.j. 13.ll. 2O:1O i když jsem byl již po několikráte ujišťován, že určitě v pondělí dne 13.11. budu vyzván k převzetí. Opět sliby!!
    Asi ta 13 den koupě vozidla a den opraveného vozidla 13 je smolný. /nejsem pověrčivý, ale?/
    Protože jsem zdravotně těžce postižený a bez auta nejsem naprosto mobilní požádal jsem o náhradní vozidlo, když oprava se protahuje. To jsem obdržel. Na moje překvapení mě bylo telefonicky tlumočeno rozhodnutí pana ředitele, abych naáhradní vozidlo vrátil ku dni 6.11. a pokud ho chci používat tak pouze za nájem 7OO,- Sk denně!!!!! a když jsem s tím nesouhlasil tak kolik tedy chci platit. Jako důchodce nemohu platit žádný nájem když moje nové vozidlo je již skoro měsíc je vservisu a mám v něm umrtvené peníze vinou prodejce. Důvodem bylo, že prodejce Dacie v rámci autorizivaného prodejce Renaultu nemá poskytovat náhradní vozidlo pro typ Dacia. Je to dobrá vůle. Nevím proč toto vymysleli když Dacia je 100% vlastníkem Renaultu v rámci Renault groupe . Po 2 hod. jednání s panem ředitelem výměně mailu a telefonátu s jeho nadřízenými mě bylo "povoleno" náhradní vozidlo na další 14 dnů což bude končit za 5 dní. Co dál? Pojistku za auto platím nemohl jsem ho použít na dušičky do Prahy a okolí na uctění rodičů atd ani do Maďarska rovněž k stejnému účelu a plnění dalších povinnosti vyplývající z větších vzdáleností. To jsou "škody" které mně vznikly nezodpovědným přístupem podle prodejce ze strany nadřízených Renaultu , kteří nebyli údajně schopni rozhodnout co se vymění a kde se sežene náhradní díl. Nabyl jsme dojmu, že liknavost asi není u prodejce, ale u zodpovědných v Renaultu /Praha, Blava,Rumunsko nevím kdevšude???/ .
    Proč u nového vozu , který
    má najeto 4OO km se nevyměnil komplet převodovky s diferákem a čeká se na "nějaký náhradní díl" , který prý není v Rumunsku a ani nikde jinde k dizpozici .Tak ať Dacia potažmo Renault výmění celý paket za motorem a nerozebírá celek k výměně jedné součástky. Je to nepochopitelné. Kdybych si prý koupil "originál" Renault neměl bych problémy. Co je to za politiku?! ze strany takové společnosti jako je Renault. To je asi tak jako kdyby u Fábie Škoda, řekli proč jste si nekoupil Wolkswagen měli bychom k Vám jako zákazníkovi jiný přístup?!
    Promiňte, že tak sáhodlouze o tom píši, ale je to trapné jak se chová takový výrobce k zákazníkovi za 27O.OOO Sk a nechci někoho urazit, ale jen proto, že to je Dacia a ne "Renault". Zajímalo by mne co představenstvo společnosti Renault si myslí o takové politice směrem k zakázníkovi a co vlastně dostávám za moje peníze?
    Závěr:
    Zítra 14.11. již po 3O-ti dnech po uplatnění doby vyřízení záruční opravy obrátím se znovu na vedení společnosti TEMPUS CAR Košice pana Ing. Vattaye, který je konatelem a začnu uplatňovat občanský zákon a žádat nové vozidlo § 622 .Otázka je kdo mě zaplatí nový poplatek za uvedení vozidla do evidence, nové číslo, finanční ztráta z pojistného když auto je tak dlouhou dobu v servisu , moje špatná mobilita při vyřizování záležitostí s provozem nového auta, atd.
    Někde se stala chyba v přístupu k zákazníkovi, který si nekoupil televizor, ale za 264.000 Sk auto ,které je pro mne z důvodů mé antimobility velmi důležité , byla snaha a zodpovědnost prodávajícího společnosti TEMPUS CAR Košice dostatečná nebo to naráželo na bariery administrativy a byrokracie dodavatele tak velkého výrobce Renaultu ? Pro dodavatele nebo prodejce je tato cena asi nezajímavá co by za to vlastně zákazník všechno chtěl i náhradní vozidlo ? Rád bych toto chtěl uplatnit přímo v centrále Renaultu v Paříži co oni na to, vědí to, dostanese to k nim?
    Děkuji za Vaši trpělivost a pozornost, kterou jste mně věnoval a ještě věnujete, možná, že zítra budu opět "vlastníkem" použivatelného auta, ale snad pro budoucno by se měl hanbit takový výrobce nebo prodejce za přístup k zákazníkovi, když na každém rohu na zájemce o auto číhá spousta prodejců . Zasloužili by si ,aby se zákazníci podle tržního mechanizmu od "takového" výrobce odvrátili!! Myslím si, že k tomu pomalu dochází viz vaše informaci na internetu.
    PS Rád bych se stal členem klubu Dacia Renault i když je to v Čechách, ale mohl bych dostávat informace blíže k prameni než jsou Košice.
    Srdečně Vás pozdravuji a díky za vše.
    Pelant
    Košic

    ----- Original Message -----
    From: Tomas Vratny
    To: jaroslavpelant@iol.sk
    Sent: Sunday, November 12, 2006 9:22 PM
    Subject: reklamace
    Vazeny pane Pelante,

    vas email samozrejme predam spol. Renault CR. Pokud nebudete proti, rad bych vas prispevek vlozil jako zkusenost na me stranky www.renault.nazory.cz


    Prijemny vecer

    Tomas Vratny
    ----------------------------------------… /> avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
    Virova databaze (VPS): 0648-1, 13.11.2006
    Testovano: 14.11.2006 10:23:41
    avast! - copyright (c) 2000-2006 ALWIL Software.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.06  23:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:Tom69

    Měl bych ti poděkovat za varování před Renaultem,v lednu jsem málem jednoho koupil-ESPACE PRIVILEGA,ale po přečtení tvých příspěvků jsem couvl a vzal novou Zafiru,která šlape jak hodinky a jediný problém byl po půl roce ucházející ventilek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  10:27

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    no ono to neni jen o servisu, ale i o pristupu zastoupeni Renaultu (reklamacni oddeleni)
    ale to bys musel asi zazit na vlastni kuzi, chapu ze se to muze tem kteri neznaji vsechny podrobnosti zdat jako plivani spiny na nejake chudaky kteri se snazi, ale opak je pravdou
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  10:17

    « Re: Re: Re: Re:

    Tak pokud je problém v servisu, tak ty tvý hesla nechápu už vůbec! Měl bys to pozměnit na "Servis Pulec+Žába už nikdy!" a "Pulec+Žába.názory". ;-)
    PS: To tě lituju. Tělo dvacetiletýho Pablbka bych teda mít nechtěl! >:D Furt ale lepší, než jak sem nejdříff četl "tělo dvacetiletýho hrocha". To sem se už přestal divit, že ti renoltek dělá problémy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  10:12

    « Re: Re: Re:

    Prave jsem se vratil z vysetreni. Mam pry telo "dvacetileteho" hocha,
    takze me to nijak nepoznamenalo >:D >:D >:D
    Ne vazne, mozna ti to jen tak pripada, ale ja jsem s autem v servisu kazdou chvilku a bohuzel vetsina zasahu se neobesla bez ztraty kyticky.
    Pokud by tomu bylo naopak, nebyl by duvod se do nich stale navazet >:-[]
    Takze kvalitu servisu stale pokulhava a cim jinym ji chces dosahnout nez tim, ze se ozves :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  09:56

    « Re: Re:

    Čoveče, ty už musíš mít z té žlučovitosti žaludeční vředy nebo minimálně chycenou slinivku!! Šetři se trochu, český zdravotnictví na to není finančně zas tak dobře!! >:D
    PS: Jinak, to, žes vychytal blbej kus (i personálně) a máš s tím trápení, to s tebou soucítím a je mi tě líto. Ale všeho s mírou...
    PSII: Nebo s Mírou?? ;-)
    Ne, v poho, akorát už začínám být trochu alergickej na to, že ať zabrousím do jakékoliv diskuze, vždy na mě dřív nebo později vyskočí příspěvky Toma69, který obratně stočí diskuzi na své zkušenosti s vozy a prodejci (lépe řečeno vozem a prodejcem) Renault, odkazy na renault.nazory apod. a hesla typu "francouz už nikdy" (ale Francouzku by sis dal, ne?? ;-) ). Upřimně, nevím, co mají chudáci od Pežota a Citrouša společnýho s ňákým prodejcem Renaulta kdesi v ČR?? Mimochodem, v nejnovějších statistikách pětiletých vozů jsou na tom se spolehlivostí podstatně líp, než fšecky škodofky, VW, Fordy atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  09:32

    « Re:

    Samozrejme vim, ze pan Pelant nekupoval vuz u nas. Proto ani nepisu jak by mel presne postupovat, protoze slovenske zakony neznam i kdyz se pravdepodobne prilis lisit nebudou, protoze vychazi ze stejneho zakladu. Pisu obecne, jak by se melo postupovat u nas.
    Co se tyka tve reklamace mobilu, tam zalezi ciste na prodejci zda teto moznosti vyuzije ci nikoliv. Dodavatel nezjistuje zda prodejce prodal na ico ci nikoliv. U mensich prodejcu toho v techto pripadech pravdepodobne vyuziji u vsech znacek. Ale temer 100% toho vyuziji vsichni prodejci v pripade znacky BenQ-Siemens, ktera nechala vsechny na holickach.
    Jinak napr. pri nakupu v MAKRU ti diky nakupu na ICO neplati ani 30ti denni lhuta na vyrizeni reklamace.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…