Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.06  10:39

    « Přepis reportáže

    Přepis reportáže z MOTOŽURNÁLU ČR1 v textove podobe, naleznete na stránce
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.06  22:03

    « Reklamace v Auto Jarov

    Bohužel úplně stejně špatné zkušenosti jako s Renaultem mám také se společností Auto Jarov s reklamací vozu Škoda Fabia. Při každé reklamaci jsem byl přesvědčován o tom, že vozidlo je naprosto v pořádku, a že mnou uváděné závady se nemohou při standartním užívání projevit. Co je standartní používání vozu mi nebyl vedoucí servisu ale schopen vysvětlit. Dále mi bylo pokaždé podsouváno, že se jedná o standartní projev vozu, že se s tim nic nedá dělat. Také mi bylo neustále předhazováno, že reklamované rezonance z celého interiéru a přední nápravy, najeto cca. 1000km, se u každého vozu projevují, ale při jiných rychlostech i když se jedná o stejný typ vozu. Při stížnosti na vedení společnosti Auto Jarov mi bylo nabídnuto, jestli nejsem s vozem spokojen, aď ho tedy u nich v autobazaru prodám, a že si mohu opět u nich koupit nové vozidlo za zvýhodněných podmínek, vozidlo ovšem bylo v záruce a reklamované závady společnost nebyla schopna odstranit. Nabídku jsem odmítl s tím, že vozidlo je v záruce a závady požaduji odstranit. Protože nenesu odpovědnost za to, že na vozidle reklamované závady servis neumí odstranit, nehodlám na prodeji vozu finančně tratit. Požádal jsem společnost o odstoupení od smlovy, společnost rozhodla, že na odstoupení nemám nárok a pokuď s tím nesouhlasím, mám celou záležitost řešit soudní cestou. Bohužel jsem nucen celou záležitost se společností Auto Jarov řešit soudní cestou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.06  17:08

    « rady

    Tom69
    ----------------------------------------… />
    Petrovi65 nelze uprit snahu predat nektere uzitecne rady, ale ne se vsim co zde napsal souhlasim. Tak uz to v zivote chodi. Byt tato diskuse pred tim nez jsem si to poprve zamiril k prodejci s problemem, mohlo byt vse jinak.....

    Uz jsem to psal, byt diskuze s Petr65 o par mesicu driv, mohlo byt dnes spoustu veci jinak. Dal nam mnoho uzitecných rad za ktere diky.
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 25.03.06  13:45

    « Bez nadpisu

    Jo reportaz jsem vyslechl taky a musim konstatovat: konecne to nekdo ucesal, dal tomu hlavu a patu a prestaly existovat ruzne slepe vetve, ktere jedine kazdeho svadeji na scesti (namatkou: hrcici vetrak, skripajici brzdy, patnacte radio). Konecne to bylo v duchu vsem lehce sledovatelne linie: problem (zataci to), oprava (nikam nevedla), oprava (dalsi jinde), zadost o posouzeni vady, posudek, spor... Tome kdybys to od zacatku drzel v teto posloupnosti a neustale neodbocoval vsude mozne (chapu ze ty se v tom orientujes, protoze to znas, ale nam se to pak jedine plete a mota dohromady...), byl bys udelal na foru asi lip a min lidi by te oznacilo za notorika.
    ANO,to je přesně to co jsem tvrdil od začátku,jsem rád že to tady takto začal vidět i někdo jiný než já.Kdyby tom69 takto problém prezentoval od počátku stálo by na jeho straně mnohem víc lidí (včetně mě,a troufám si říct,že i včetně Renaultclubu).Ale Tom69 místo toho aby vystupoval jako skromný poškozený zákazník,který se nemůže domoci svých práv,radši se pasoval do role hrdiny který majíc pravdu všemi prostředky zničí MEGA-zlo zastupované Renaultem a celou automobilku potopí a zadeptá hloboko do země.Takže habaďuru kterou na něj nakonec vymysleli do jisté míry chápu,po všech těch demonstracích,transparentech,mailech popisujících způsobené poklesy prodejů a počítajících počty odlákaných zákazníků.
    Co se týče Petra65,z některých příspěvku mám pocit,že právě v něm někdo vidí zástupce Renaultu (viď tome69 ;-) ),možná jim i je,ale pro mě je to každopádně člověk,který tady mnohé objasnil a přiblížil různé výklady zákona k danému problému,které normální smrtelník nevidí.A není přece cílem se tady utvrzovat v tom na co všechno máme po zběžném přečtení zákona logicky vyplývající nárok,ale jestli ho skutečně jsme schopni dosáhnout,když nám ho třeba nějaká jiná věta v zákoně (šikovně využitá protistranou) popře.Takže je zbytečné ho z něčeho obviňovat,spíš doporučuji pořádně číst co napsal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  15:06

    « Re:

    tv: super 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  13:43

    « Bez nadpisu

    Tom69: Zzzzzz... pocujes, teraz mi to uz stahuje dobre. Takze ked sa to stiahne a doma to popocuvam, zareagujem aj ja.
    Pet65 a ostatni tiez mozu v tomto case este pracovat. Tym to je, tym to je... :-)
    Tamtam: hej, ja som viac-menej taky este stale kazetovy, CD-ka mam prevazne na data, hudby poskromne. Spominal som Ti, vela hudby nepocuvam, skor radio :shock: alebo potom mam nejake spanielske mp3-ky v ripaku (na upresnenie v (r)iPAQ-u, teda PDA-cku) pre pripad ojedinelej dlhsej cesty vo vlaku :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  10:53

    « Petr65 a Renault club ....

    Uz tu dlouho nebyl Petr65. Docela by me zajimal jeho nazor na uvedenou reportaz. Stejne tak by me nyni zajimal nazor uzivatelu fora Renault Clubu, kteri sem obcas zavitaji.
    Nejak podezrely klid z jejich strany :-(
    Čím to je, čím to je ........................................… :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  09:14

    « kontakty

    radim.kubalak@renault.cz Obch. manažer pro oblast Praha
    infocentrum.cz@renault.cz Zakaznicke stredisko
    www.renault.cz
    IBC, Pobřežní 3
    186 00 Praha 8
    tel.: (+420) 222 128 305
    fax: (+420) 222 325 947
    email na dovozce :
    kontaktni-osoba.cze@renault.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  09:03

    « Bez nadpisu

    Taky si myslim ze Renault (Renault CR) asi bude vysvetlovat... Je to dost velka firma s mnohastupnovou hierarchii a jakmile se byt stin pochybnosti donese nahoru, obvykle pak dolu litaji blesky a je treba pak dokladovat vselike barevne kolace a klikate cary (cti: grafy) rustu spokojenosti zakaznika. Docela zive si dovedu predstavit dnesni den, ze tam litaj maily se zadosti aby ten a ten hned poskytli informace tamtomu a tamtomu... A svolavaj se meetingy a promitaj ty cary a placaj se navzajem po ramenou ze cary vychazej furt dobre, ze je to jen fama... Mozna by nebylo od veci jim tam poslat (myslim lidi tady z fora) par dotazujicich mailu, ze se treba obavame a ze to jiste neni pravda a tak. Tim by se zacali ptat o co tam slo i ti, kterych se to treba na prvni kolo netyka...
    Mozna jsem naivni, ale velky firmy fungujou takhle komparacne (vsechno napred ignorovat a najednou az se to dozvi x-ty stupen vedeni jednu nejakou nahodnou izolovanou vec zacit horecne resit...).
    Tomovi smekam za nadherne pripravenou reportaz, kdyz pro nic jinyho tak at si to ted v Renaultu CR mailujou. O podezreni na fabriku a nekvalitni vyrobe ani slovo, presne jak to melo bejt, jen diletantstvi mistiho dealerstvi a importera a snaha vykroutit se ze vseho (tamto s tim posudkem / nezadanou opravou fakticky ta pani co tvrdila ze byl podepsan preci zakazkovy list naprosto korunovala.... :P To jsem se bavil a vsichni kolegove v praci rovnez)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  08:40

    « Zaznam reportaze

    [odkaz]
    tenhle odkaz by mel byt bez problemu 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.03.06  08:27

    « Reportáž

    Tak jsem včera poslechl reportáž v přímém přenosu. Bylo to pěkně udělané - věcné, srozumitelné. Po od vysílání to zaujalo pár lidí co zatím nemělo o této kauze ani páru. Tak tedy přeji, aby to konečně nakoplo Renault ČR k nějakému řešení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  08:08

    « Bez nadpisu

    Joj to neviem... Keby si bol spomenul, ja to vcera pocuval na takem bazmegu vehiklovitem co aj kazety dovede - mohol som to nakrutit (???) na nu a poslat to v skatuli do KE >:D >:D >:D Tento format bys verim otvoril??? Hej, napr. aj v Megane, co?? :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  23:59

    « Bez nadpisu

    Nech sa snazim ako chcem, neviem tu relaciu stiahnut z uvedenej stranky. Vzdy sa mi ulozi len niekolko par desiatok kB (10 az 40) a skonci to. Kde robim chybu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  20:50

    « reportaz

    sestrihana verze dnesni reportaze na motozurnalu je na tomto odkazu
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  15:14

    « reportaz

    Nicmene jeste ode me: nova informace - auto na leasing. Podle me zde je zakl. kamen urazu (kdyby doslo na lamani chleba), protoze auto koupila leasingovka, ty jsi najemce (je to tak doufam???). Takze si to navzajem predaly dve pravnicke osoby podle obch. zakoniku, ze ano?? A ten nejake klauzule o vymene neobsahuje (nespecifikovali si to prodavajici / kupujici nad ramec zakoniku). Tedy alespon takhle to vysvetlil Skofin me, kdyz jsem byl v podobne situaci. Jenze Skofin stal za mnou a rikal, ze mam pravo donekonecna reklamovat opravu ze tohle vzdy podpori, ale na vymenu narok neni - obch. zakonik.... Co o tom soudis??
    V mem pripade to problem neni, vozidlo bylo zakoupeno na soukromou fyzickou osobu, vyjadreni leasingovky i pravniku je v tom smyslu, ze se na nas vztahuji veskera prava pri reklamaci jako kdybychom kupovali za hotove. Byla to prvni vec kterou jsem zjistoval pri podpisu. Pokud by tomu bylo jinak, byl by to jiste silny argument pro Renault a jiste by s tim nalezite nalozil. Tot vse.
    tamtam: musim jen odpovedet nadpisem: Jak na to? Poučte se z chyb druhých! (z mych)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  14:49

    « Bez nadpisu

    Jo reportaz jsem vyslechl taky a musim konstatovat: konecne to nekdo ucesal, dal tomu hlavu a patu a prestaly existovat ruzne slepe vetve, ktere jedine kazdeho svadeji na scesti (namatkou: hrcici vetrak, skripajici brzdy, patnacte radio). Konecne to bylo v duchu vsem lehce sledovatelne linie: problem (zataci to), oprava (nikam nevedla), oprava (dalsi jinde), zadost o posouzeni vady, posudek, spor... Tome kdybys to od zacatku drzel v teto posloupnosti a neustale neodbocoval vsude mozne (chapu ze ty se v tom orientujes, protoze to znas, ale nam se to pak jedine plete a mota dohromady...), byl bys udelal na foru asi lip a min lidi by te oznacilo za notorika.
    Nicmene jeste ode me: nova informace - auto na leasing. Podle me zde je zakl. kamen urazu (kdyby doslo na lamani chleba), protoze auto koupila leasingovka, ty jsi najemce (je to tak doufam???). Takze si to navzajem predaly dve pravnicke osoby podle obch. zakoniku, ze ano?? A ten nejake klauzule o vymene neobsahuje (nespecifikovali si to prodavajici / kupujici nad ramec zakoniku). Tedy alespon takhle to vysvetlil Skofin me, kdyz jsem byl v podobne situaci. Jenze Skofin stal za mnou a rikal, ze mam pravo donekonecna reklamovat opravu ze tohle vzdy podpori, ale na vymenu narok neni - obch. zakonik.... Co o tom soudis??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  14:19

    « Re: reportaz

    Tom69:
    reportáž na ČR1 - Motožurnál jsem si poslechl, působivé. Každopádně držím pěsti a přeji vytrvalost.
    Pokud to slyšel někdo uvažující o koupi nového vozu, předpokládám, že zbystří pozornost a bude dobře vybírat značku. Alespoň je vidět, že u Renaultu není asi vše tak jak by mělo být.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.06  11:04

    « Bez nadpisu

    Byl jsem na setkani s technickym reditelem dovozce a to jsem teda obcas ziral jako na Vizir :shock: .
    Pry pri zavadeni dvoulete zaruky, atd. do obcanskeho zakoniku pro dovozce aut usporadalo ministerstvo (asi obchodu) seminar, kde jim (pry) tvurci zakona vysvetlovali, jak mysleli to, co tam je napsano. Dovozci se tim vykladem samozrejme ridi. Uvedu jenom tri priklady, co (pry -nebyl jsem tam) jim bylo receno jako vyklad zakonu:
    1) Zpusob reseni reklamace (rec byla o oprave, sleve, vymene, odstoupeni od smlouvy) je VZDY a ZCELA na volbe prodejce, zakaznik (reklamujici) se tomu MUSI podridit.
    2) Zarucni doba se zastavuje POUZE o dobu, kdy je auto v servise. Tj. kdyz se auto vrati zakaznikovi s tim, ze se musi objednat nahradni dil a ta zavada neni zavazna (napriklad u mne poskozeny ofuk vetrani), tak se zaruka prodluzuje max. o cas, kdy jsem zanesl auto do servisu a tam zavadu potvrdili a objednali dil (1 den) a pote, kdyz jsem prijel na namontovani dilu (1 den). Ze na to je treba cekat par tydnu - no a? Navic, kdyz ja prijdu nahlasit zavadu a v servisu nemaji volno a objednaji mne za dva tydny, tak ten cas se taky nepocita.
    3) Pokud nahradni dil nelze zajistit ihned, ale je treba objednat odnekud ze zahranici a ten prijde az po napr. 3 mesicich, tak to neni poruseni povinnosti (Zakon o ochrane spotrebitele) opravit zavadu do 30 dnu.
    Jinak receno bod 2 a 3 znamenaji, ze jedna zarucni oprava je zjisteni zavady, druha odstraneni zavady (kdyz uz dil dorazil), ty dve zavady pro ne z hlediska zaruky nijak nesouvisi a doba mezi nimi je cas bezneho radneho uzivani auta.
    Tak pokud je pravda, ze jim toto opravdu takto prezentovali a to s dovetkem, ze je to vyklad, ktereho se maji drzet, ani se nedivim, ze se ho drzi. Ja bych to taky tak delal >:D .
    Mne dovozce jako kompenzaci navrhnul (krome uz udelane opravy vozidla) namisto 12 dnu, ktere stalo auto pri deseti opravach v servisu (dle vyse uvedenych bodu)+asi 20 dnu pri posledni reklamaci, ktera se jeste neuzavrela, nabizeji prodlouzit zaruku celkem o 3 mesice.
    Skvely vstricni krok, ne? Vzdyt kdyz k tem cca 32 dnum pripoctu jeste cas, kdy jsem cekal na nahradni dily na dokonceni oprav, dostal bych se pouze na cca 150 dnu. :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  10:51

    « reportaz

    Poslechnete si dnes reportaz, treba pochopite, proc jsem se pustil do krizku s Renaultem.
    Pokud nekdo reportaz nestihne, budu ji mit na strankach k poslechu stejne jako prvni dil.
    Zajímá-li Vás pokračování reportáže o reklamacích nových aut na MOTOŽURNÁLU ČR1, můžete dne 23.3.2006 (zítra) ve 13hod poslouchat aktuální vysílání. Pražská fekvence je 94,6 FM.
    Ostatní frekvence zde [odkaz]

    Jinak zive vysilani na netu je na adrese :
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  10:24

    « Bez nadpisu

    No ved aj preto pisem, ze mierny a nie celkovy :-) Pripustme, ze ked poviem, ze napr. sa mi zda, ze mi cervene svetla nesvietia dost cerveno, pojdes sa do svojho Megana pozriet a tiez zacnes pochybovat... :-) Vacsina ludi by nad tym mavla rukou.
    Ale prosim nechap ma, ze som sa Ti chcel vysmievat, len som sa snazil vyobrazit si komicku diskusiu dvoch ludi, toho hnupa, ktory by Ta najradsej poslal do horucich pekiel a Teba ako nastvaneho zakaznika so zoznamom milion veci ako zavad.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…