Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  16:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Doba, kdy vsichni souhlasili se vsema a se vsim je nastesti uz pryc. :-!
    Ptej se, co te trapi s telefonem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  16:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Alespon jsem dal navod dalsim postizenym, nemyslis
    hm... ne :-D
    No na to, ze s Renaultem nemas nic spolecne a tvuj cas je drahoceny mas pomerne velky prehled o tom co se kde napise
    To bude asi profesionální deformace. Nerad se vyjadřuju k něčemu o čem nic nevím, nebo s čím jsem se seznámil jen letmo, což například nepředstavuje problém pro kolegu Pelikána (ale to je jeho boj).
    Sám jsi mne několikrát vyzval k tomu, abych se s případem PetraK seznámil a s tímto případem jsi zde mnohokrát operoval a odkazovals na něj jako na případ podobný, podpůrný. Nepamatuješ se?
    Jen mala nepresnost, to ze tam nechaji me prispevky, neznamena ze nepotiraji vse negativni, napsal snad nekdo z klubu, ze servis nebo dealer pochybil? Nikoliv! Naopak jej obhajuji!
    Tak ještě jednou: Kdyby potírali vše negativní, nebyly by tam ani tvé příspěvky, ani příspěvky PetraK ani mnoha a mnoha dalších lidí.
    To co tam je hezky vidět je to, že mají problém s tebou osobně a že tě nemají rádi.
    Jo a kdyz uz jsme u toho, neni to na druhou stranu preci jen trochu divne jednani, kdyz si pri prvni prohlidce PetraK moc nevsimali a kdyz se jim snazil neco sdelit ignorovali to, no a nasledne se do toho vlozi Renault Club a uz to jede. Nemelo by to snad byt samozrejmosti a ne ze zakaznik bude zebrat na strankach klubu o pomoc. Me to prijde trochu pritazene za vlasy.
    Žiješ na zemi nebo na Marsu?
    Je bohužel každodenní realitou všedního dne, že ne vše probíhá tak jak by mohlo ideálně probíhat. Proto existuje právo, právníci, státní zástupci, věznice, bachaři, ČOI, existují média a v neposlední řadě i zájmová sdružení, která mají schopnost věci řešit a napravovat.
    To vše se proto, protože spolu jednají lidé.
    Mimochodem, ty pracuješ s Nokiemi? Mám jeden soukromý technický dotaz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  15:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Alespon jsem dal navod dalsim postizenym, nemyslis >:D
    No na to, ze s Renaultem nemas nic spolecne a tvuj cas je drahoceny mas pomerne velky prehled o tom co se kde napise >:D
    Jen mala nepresnost, to ze tam nechaji me prispevky, neznamena ze nepotiraji vse negativni, napsal snad nekdo z klubu, ze servis nebo dealer pochybil? Nikoliv! Naopak jej obhajuji!
    Jo a kdyz uz jsme u toho, neni to na druhou stranu preci jen trochu divne
    jednani, kdyz si pri prvni prohlidce PetraK moc nevsimali a kdyz se jim snazil neco sdelit ignorovali to, no a nasledne se do toho vlozi Renault Club a uz to jede. Nemelo by to snad byt samozrejmosti a ne ze zakaznik bude zebrat na strankach klubu o pomoc. Me to prijde trochu pritazene za vlasy.
    DDT
    Site Admin
    Založen: 29. 12. 2003
    Příspěvky: 2763
    Bydliště: Praha
    Zaslal: út březen 07, 2006 3:17 pm Předmět:
    ----------------------------------------… />
    PetrK:
    Dohodl jsem ti diagnostiku se zapůjčením náhr. vozidla v Renault Zličín. Budou si tam chtít auto nechat na pozorování na 3-4 dny.
    Příslušné kontakty jsem ti odeslal mailem.
    Informuj nás, prosím, následně o výsledku.
    Díky
    _________________
    Renault Club ČR

    a predchozi prispevek PetrK pred zasahem klubu
    nasledne prispel petrk:
    petrkStarting member
    Založen: 22. 11. 2005
    Příspěvky: 34
    Zaslal: út únor 07, 2006 12:50 am Předmět:
    Jsem majitelem jednoho nového Megana II. Založil jsem diskusi o problémech motoru 1.4 16V (K4J) [odkaz] Snažím se posbírat data od lidí, co mají stejný problém jako já, abych sobě i ostatním pomohl nalézt rychlejší vyřešení problému. Sbírám zkušenosti i ze zahraničních fór. Nyní už máme dvě videonahrávky s nízkými volnoběžnými otáčkami a dokonce se zhasnutím motoru. Více už bez vybavení zdokumentovat Renaultu neumím. Pracuji už několik let jako profesionál v automobilovém průmyslu v oboru elektroniky a diagnostiky. Bohužel u Renaultu nemám partnera, kterému bych předal popis našich závad. Zaslal jsem už odkaz na naše diskuzní fórum a video nahrávky na vedoucího mého servisu, chtěl jsem, aby to odeslal i na zastoupení Renault. Nabídl jsem další přistavení mého auta k diagnostice.
    Postup přijetí a zápis mého popisu závad v servisu vykazoval chyby. Když jsem vysvětlil přejímacímu technikovi, kdy a jak se volnoběh pod 500 ot/m vyvolá, vůbec to nikam neuvedl. Auto si v nedefinovaný čas po vychladnutí motoru vzal mechanik na diagnostiku motoru a to tím způsobem, že s ním teprve přejížděl na dílnu. Takže když tam připojil Clip, tak už musely být otáčky zase v pořádku. S mechanikem mě nenechali promluvit a vysvětlit mu přesně závadu a její projev. Nevím zda kontroloval jen chybovou paměť motorové jednotky nebo překontroloval i hodnoty z jednotlivých čidel, zda například čidlo teploty vody neukazuje o 20 stupnu jinak apod. Já bych se snažil na místě mechanika hlavně závadu vyvolat a při ní zjistit, co za veličiny snímá v tuto chvíli řídící jednotka, v jakém režimu je apod.
    Myslím, že by se dalo domluvit i s dalšími majiteli problémových Meganů 1.4, aby znovu zajeli do servisů na diagnostiku, ale musel by tam být nějaký opravdový profesionál, který půjde po jádru problému a nepromrhá čas zákazníků tím, že v chybové paměti nic nenajde a auto vrátí. Poslední vyjádření při páteční návštěvě servisu jednoho zákazníka bylo, že to škubání studeného motoru je naprogramovaná ochrana proti přetáčení za studena .
    Pokud by nám chtěl RenaultClub s tou "drobností" na motorech 1.4 pomoci, pak na rozdíl od Tom69 bych pomoc přijal a byl bych rád nápomocen. Napište mi, jaké možnosti v tom máte.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  14:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Tomáši, co to zase meleš?
    Buď alespoň sem tam trochu objektivní.
    Kdyby se snažili vše negativní potírat, tak bys tam měl ty sám dost těžko všechny své příspěvky.
    Bylo by pro ně velmi jednoduché ti je smazat a měli by pokoj.
    Podle mého názoru jsi pomocí nich mohl dosáhnout mnohého, právě pro předpokládané vztahy, které mají, stejně tak jako se snaží pomoct PetroviK.
    Viz tohle: [odkaz]
    Vzhledem k tomu, jak jses tam choval (viz nabádání k tomu, aby vyndali hlavu ze zadnice renaultu atd.) po nich nemůžeš chtít, aby se jakkoliv angažovali. Stejně tak nemají (podle mne) jakýkoliv důvod aby reagovali na tvé maily. Je to "jen" klub. Mohou si dělat naprosto co chtějí, mluvit s kým chtějí, pomáhat komu chtějí etc.
    Zkrátka jsi svou vinou přišel o potenciálního, velmi silného, spojence.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    To je snad jasne, ze nejsem v zadnem vztahu k Renault Clubu. Snad pane boze nekoho nenapadlo, ze bych utocil na Renault Club ze muze za moje nepovedene auto nebo pristup dealera a dovozce.
    Renault Club vzdy branil Renault jako takovy bez ohledu. Vse negativni je potirano, staci se podivat na stranky klubu. Ja to chapu, nikdo si nebude delat do vlastniho hnizda.
    Slo mi spis o to, ze vetsina clenu ma uzke vazby (pratelske) na prodejce i Renault CR. Tudiz maji moznost nektere veci ovlivnit.
    Jako priklad mohu pouzit PetraK a jeho megana, kdy mu DDT (nick) z Renault Clubu domluvil prohlidku s mimoradnym pristupem na Zlicine, nebot na poprve neuspel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  14:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    No, ja bych jeste zopaknul to ze RenaultClub se nerovna Renault. Tudiz se ve vztahu Ty versus RC nikdy nemuze jednat o vztah zakaznik versus prodejce. Stejne tak v souvislosti s RC nemuzes nikdy rict "Nas zakaznik nezajima.". To je proste klub lidi, kteri maji Renaulty. Na foru se ti to snazili rict, ted jsem ti to taky napsal, ale Ty to asi porad nejak neberes.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Ty jsi zakaznik Renault Clubu?
    Z tebe pada jedna zajimava novinka za druhou... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  13:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    kmarty:Je pravda, ze jsem se nekdy nechal vyprovokovat, ale nektere jejich vypady na moji osobu taky nebyly uplne koser, nicmene jsem stale schopen s kymkoliv diskutovat, protoze jedine tak se muzeme dockat nejake napravy ve vztahu zakaznik - prodejce.
    V okamziku kdy druha strana nema chut diskutovat (mysleno Renault CR), znamena to jasne. Nas zakaznik nezajima.
    Co mam rict na hloupe vykrucovani Renaultu v mem pripade, kdyz tiskova mluvci slibila, ze si na Zlicin zajede a vyzada materialy. Nestalo se tak. Obchodni manazer Renaultu pro Prahu byl pritomen schuzce pri prijmu vozu, muj nazor znal. Dale byl pritomen soudni znalec, vedouci servisu Auto Freiberg, pravni zastupce Auto Freiberg, majitel firmy Auto Freiberg, vedouci servisu REA Zlicin. A pak z Renaultu vypadne, ze jsem chtel auto opravit. Trochu hloupa odpoved, nezda se ti?
    Nicmene mam prislib (ne ze strany Renaultu), ze v pripade, ze se nas da vice zakazniku s podobnymi zkusenostmi dohromady, bude vyvolano jednani s pravni kancelari zastupujici dovozce s cilem urovnat vzajemne vztahy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  13:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Reakce

    Cekal jsem, ze budou schopni dal diskutovat.
    To spis uverim tomu ze po tom cos vyvadel na jejich foru Renault Clubu nejsou s tebou ochotni diskutovat. Kdyz se ti tam nekdo snazil vysvetlit ze RenaultClub != Renault, tak si to nebyl ochoten akceptovat a navazel ses do koho mohl. Na to muze bejt jedina odpoved: Poslat k sipku a prestat s tebou "diskutovat".
    Nebo ty veris tomu ze pokud napr. sousedovi rozbrazdis ctyrkolkou zahradu a druhy ten na to k nemu prijdes ze mas problem s motorem u tveho 4x4, pokud mozno mu za to jeste vynadas, ze ti pomuze?*
    *) Mne ty metafory proste nejdou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  12:30

    « Re: Re: Re: Re: Reakce

    Trochu jo.
    Snazil jsem se rozvest diskuzi s cleny Renault Clubu, psal jsem primo nekterym clenum, psal jsem i do Renaultu, ale v obou pripadech zadna odezva. Cekal jsem, ze budou schopni dal diskutovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  12:09

    « Re: Re: Re: Reakce

    A jseš si jist, že se "to" vytratilo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  11:51

    « Re: Re: Reakce

    Ja vedel ze bys to tak nenechal :-) jsi proste muj oponent.
    No nejak se nam, ale z hodnoceni reportaze a celeho pripadu vytratilo to, ze pristup dealera a dovozce byl a je priserny a nic na tom nezmeni ani to ze je Renault jednicka mezi prodejci, ani to ze vyhravaji v F1.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  11:43

    « Re: Reakce

    Tak tos mě opravdu uklidnil :-D
    Mimochodem to že někdo nějaký argument nepoužil, například proto, že ho nepotřeboval ještě neznamená že nemůže být použit v budoucnu. ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  09:47

    « Reakce

    Petr65: Muzes byt opravdu v klidu, jako k celebrite k tobe urcite nevzhlizim. Pouze jako k nekomu, ktery se nejaktivneji ucastnil diskuse a obcas prinesl i zajimave nazory.
    Co se tyka nakupu auta, pravni rozbor a vyjadreni leasingovky mluvi jasne: kupni smlouva byla uzavrena dle občanského zákoníku, kterým se tedy dále řídí nároky z vad pokud by tomu tak nebylo, 100% by to Renault pouzil jako jednoznacny argument a celou zalezitost by tim smetl ze stolu. To se nestalo, tudiz je mozne tvrdit, ze to Renault svym postupem potvrdil.
    Pokud jsi poslouchal dobre Mgr.Pelikana, muj postup neoznacil za spatny. Osobne jsem s nim vcera hovoril na jeho seminari. Pokud se mi podari dat podobne postizene zakazniky dohromady, je schopen vyvolat spolecne jednani s pravni kancelari zastupujici Renault CR.
    Reportáž nebyla delana ve spechu, pripravovala se nekolik mesicu, to te musim trochu poopravit. Renault se opet nesnazil a jeho pristup byl vice nez liknavy. Bohuzel dokud bude jednickou v prodeji, bude jejich pristup stale stejny.
    Je mi jasne, ze ja se zadne satisfakce ze strany Renaultu a prodejce jiz nejspise nedockam, nicmene stale ma smyls pokracovat v tom co delam.
    To jest informovani o pristupu dotcenych nejen v mem pripade.
    At se to nekomu libi nebo ne. Ten pristup je bohuzel stale stejny, staci se podivat na pripady v rozpeti nekolika let. Nic se nezmenilo. Pokud se zakaznik ozval, hned dostal za usi, jinak receno tytyty, jak to nekomu reknes, posleme na tebe pravniky a ti si na tobe smlsnou.
    Ty asi vidis pouze tu rovinu pravni. Ale ona je tam i rovina obchodni. A ta je podle meho mozna dulezitejsi. Pokud ja jako zakaznik vidim, ze firma nema o sveho zakaznika a jeho problemy zajem a spise nez reseni se snazi hledat klicky, je to pro me znameni, ze to neni ten spravny partner, kteremu bych mel nechat sve penize.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.06  01:33

    « Bez nadpisu

    Dočtl jsem ;)
    Jak jsem se domníval, reportáž skutečně nepřinesla žádné nové poznatky ohledně věci Tomáše Vratného. Pouze potvrdila většinu věcí zde řečených.
    Musím říct, že považuji za poněkud zjednodušená tvrzení Vratného o postupu servisů, ale v rámci zjednodušení a relativně malého prostoru při nahrávání reportáže ve studiu, permanentnímu spěchu redaktorů a relativnímu neklidu ve studiu (spíš kanceláři) ČRo je takové zjednodušení, byť učiněné ve prospěch Vratného akceptovatelné. Koneckonců každá ze stran měla právo se k tomu vyjádřit a pokud to neudělala, je to jen její věc.
    V reportáži považuji za stěžejní názory odborníků, které tam zazněly a které se ztotožňují de facto s tím, co jsem už tady dříve napsal.
    Vypíchnu pouze body, které jsou v reportáži považovány přizvanými odborníky za důležité:
    1.) Mít kvalitní zastoupení, pokud věci sám nerozumím, případně si nechat poradit;
    2.) Mít znalecký posudek, který bude mít větší hodnotu než popsaný papír.
    Byla tam jedna věc, která mne zaujala a kterou jsem před tím nevěděl. Ten vůz byl koupený na leasing, což v této diskusi nezaznělo (a nebo jsem to přehlédl), přičemž leasingovým nájemcem je přítelkyně Vratného. To je skutečnost, která může mít vliv na některé procedury, ale hlavně má vliv na to, který zákon bude aplikován. Tím se bohužel pro věcnou stránku věci a bohudík pro Vratného nikdo ze zúčastněných nezabýval.
    Jako dobře míněnou radu nakonec uvádím: Zvažte, zda si vůz pořídíte na leasing nebo na spotřebitelský úvěr...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  19:36

    « Vymena Fiat Stilo

    Zdravim. Chci prispet s opacnou zkusenosti. V r. 2003 jsem zakoupil novy vuz Fiat Stilo. Tri dny po koupi jsem zjistil spatne nalakovane zadni dvere. Prodejce me opakovane tlacil smerem -> lakovna, s cimz jsem nesouhlasil. Nakonec mi byl po zasahu importera Fiat CR vuz vymenen za jiny. Jelikoz jsem s tim to autem mel behem provozu nejake dalsi trable, byla mi prodlouzena zaruka o jeden rok, ikdyz jsem na toto prodleouzeni mirne financne prispel. Podotykam, ze auto mam na leasing, takze zde neplati striktni pravidla Obc. zakoniku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  18:01

    « Bez nadpisu

    :-D
    Tomáši, ty se mne dovoláváš jako nějaké celebrity.
    Reportáž jsem ještě ani neslyšel ani nečetl. Mám teď poměrně dost práce a na tuhle zábavu teď mnoho času nezbývá (víš, že jsem ti psal, že se diskusí na tomto fóru převážně bavím).
    Jakmile bude chvilka, přečtu si zápis a pokud to pro mne přinese nějaké nové poznatky, ozvu se.
    Domnívám se (a to aniž bych ji znal), že pokud se v ní neobjevil žádný nový, mě neznámý fakt, zůstane tím, čím reportáže jsou. Souhrnem, více či méně setříděných informací, které jsou více či méně pravdivé a které se samotným reklamačním procesem nebo s nároky oprávněných nemají co do činění a nemohou ho ovlivnit.
    Jinými slovy a obrazně řečeno, jestliže Novákovi spadl na hlavu na stavbě panel, tak na tom nezmění nic ani 10 reportáží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  17:01

    « Renault Club ..

    Nechce se mi verit, ze by ani jeden clen diskuzniho fora Renault Clubu neslysel reportaz a nemel na ni svuj nazor 8-s Napsal jsem email mym dvema nejaktivnejsim oponentum, ale bez odezvy :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  15:56

    « Reakce

    Cekal jsem vyjadreni k reportazi od Petr65, ale bohuzel nam asi zmizel na dovolenou. Docela me jeho nazor zajima :shock:
    Psal jsem take na forum Renault Clubu adminovi DDT, jaky je nyni jejich nazor na celu vec, ale take se mi neozval 8-s
    To k tomu opravdu nemaji co rict ???
    Pokud je tu nekdo z Renault Clubu, pretlumocte jim muj vzkaz.
    Diky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.06  17:16

    « Re: Přepis reportáže

    Jen si myslím,že neochota měnit auto je u každého prodejce i zastoupení.Čím aut dané značky jezdí víc,tím více problémů.Vím, že je v ČR majitel Corolly,která byla tak zoufale podělaná,že po 2 letech pobytů v servise mu nabídli(po odečtení amortizace) nového Yarise, ten pán z Plzně to odmítl a dál se s "vyhlášenou" kvalitou trápil. Takže:trvalo to DVA roky a nabídli auto o třídu níž. Nevěřím a nevím,že by někomu auto ochotně měnili,z čehož neplyne,že se tak nestalo. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…