Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
1zdavu 06.10.05 14:45
« Re: hledání pomoci
Jedneho casu kolovala po nete fotka Sceniku kde majitel mal krasny "polep" s textom v zmysle: TOTO AUTO MALO V PRIEBEHU XX DNI YY VAZNYCH PORUCH. :P
Ked uz vsetko zlyha, aj toto je sposob upozornovania na kvalitu znacky, hlavne ak je auto na cestach. >:D
A k NOVE a zadavniu reklamy. A to ako ze by u nich Renault stiahol reklamu. U komercne televizie s obrovskym podielom na trhu. To pochybujem. Tu reklamu vidi viacej divakov ako pripadnu relaciu ktora urcite nebude v "primetime" na obrazovke. Ale tiez je to sposob ako sa vyvliect. -
« Re: hledání pomoci
Slon72: niecomi to pripomina :-). Isiel som tou istou cestou , nakoniec sa co to naopravilo, vymeilo a potom som to proste vzdal. Auto asi maximalne zoderiem, vyuzijem a hotovo. Predavat ho za dakych 450-400t sa mi teda nechce. Za istych okolnosti hej, ale treba sa drzat pri zemi :-)
tom69: uprimne Ti drzim paste!!! -
"-- skrytý --" 06.10.05 14:33
« hledání pomoci
:D Co vše jsem dělal:
:arrow: ČOI - vaše kroky jsou O:K,vše v mezích zákona, ale můžeme dohlédnuot jen na dodržení zákonných lhůt
:arrow: NOVA - jsme tu pro vás, ale to je náš zadavatel reklamy a tak se se mnou nebavil nikdo
:arrow: PROTI SRSTI - dtto
:arrow: ČT - nezkoušel jsem - Renault sponzor Besip
:arrow: Právník - jste v právu, ale jaksi nám chybí zákon, který uplatnit
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( Je to smutné, ale po počáteční euforii,že mám důkazy a jsem v právu přišlo těžké zklamání -
"-- skrytý --" 06.10.05 14:19
« Re: Re: Dodatek
Osobne si myslim, ze misto masivni reklamy a lakani novych zakazniku, by se mela firma postarat o ty stavajici tak, aby z jejich servisu odjizdeli spokojeni. A jeste dodatek, i tak velka firma by v sobe mela najit trochu pokory a priznat si, ze chybovat je lidske. Nebo je to jen dalsi pripad velkeho molocha, ktereho po nedelnim vysilani TV NOVA tak rad prirovnavam k prodejne Hypernova v Butovicich, kdy vsichni z nas videli co se na oddeleni masa delo, ale management tvrdil pravy opak >:-[] ( mozna pro nekoho trochu pritazene za vlasy, ale hrozne rad pouzivam prirovnani ;-) ) -
"-- skrytý --" 06.10.05 14:09
« Re: Dodatek
Slecna nebo pani Ostravska na reklamacni lince kope za svuj klub do roztrhani tela. To co mi predvedla dnes behem meho telefonatu me jen utvrdilo v tom, ze firmu Renault zakaznik opravdu moc nezajima !!!
Naopak se na me rozzlobila, ze pry poskozuji firmu Renault spustenim teto diskuze, ne niz jsem ji upozornil v mem emailu. Na muj dotaz, proc mi pres vsechny telefonaty a emaily jeste nikdo z vedeni Renault neodpovedel, kdyz i pravnikovi z poradny na ochranu spotrebitele, ktereho by muj pripad nemusel moc trapit to trvalo neco kolem dvou hodin mi ovsem neodpovedela. Pry se tim intenzivne zabyvaji, ale vse pry musim resit s firmou Freiberg, ktera je pravnicka osoba a dle jejich slov s RENAULT CR nema firma Freiberg nic spolecneho, proto ji nemuzou nic prikazovat, ani k nicemu nutit >:-[] -
"-- skrytý --" 06.10.05 13:54
« Dodatek
Jak Renault nakládá s důkazy:
Testy ze zdravotního ústavu - zaplatil jste si za to, že vám tam našli bakterie. :roll: Slečna nebo paní Ostravská :roll: na lince tech.podpory: výměna klimatizační jednotky na vašem voze jen kvůli vám bez důvodu, protože vše je naprosto v pořádku.
Jsem jen zvědav jestli je někdo nebo něco donutí ke změně -
"-- skrytý --" 06.10.05 12:18
« re.: Zličín
Tak Zličín je pro mě záhada, když jsem sháněl nového Mégana a psal různým servisům, tak Zličín nic - ticho po pěšině, odpověděl Avant a dal prima cenu! Jinak jsem měl dojem, že Zličín je veliké, nové centrum, dost profi a velké sympatie.... tak že :?: 8) -
ricz73 06.10.05 10:53
« Re: který dealer
Už jsem to psal na jiném místě (viz Zkušenosti se servisy Renault), ale rád to tu zopakuju. Vyzkoušel jsem v Praze všechny servisy včetně Zličína. Jedinej slušnej pražskej servis je DISPO v Bráníku (když pominu, že maji široko daleko nejnižší ceny - například Zličín účtuje skoro stejný ceny jak Volvo nebo BMW :roll: .
Veselá příhoda ze Zličína: rozhodl jsem se využít hodiny strávené v IKEA a strčil jsem svého zánovního trafika v záruce do Minute servisu, neb u něj nefungovala klimatizace. Po více než dvou hodinách jsem se vrátil, auto celé rozebrané, klimatizaci vypustili a znovu napustili, ale závadu se jim objevit nepodařilo. Později technik v Dispu během 15 minut multimetrem zjistil, že je nějak pošahaný tlačítko, kterým se klimatizace zapíná. Objednal promptně nový panel s tlačítkem a druhý den byla po dalších 15 minutách závada vyřešena.
Asi za týden volá jakási dáma ze Zličína a jak že prej jsem byl spokojenej s tím jejich servisem. Tak jí řikám: "No jak můžu bejt spokojenej, když na tak banální závadu vůbec nepřišli?" Její reakce mě opravdu pobavila - místo jakékoliv omluvy nebo čehokoliv povídá: "Aha, tak to už k nám asi jezdit nebudete, že...?"
TO SI PIŠ, ŽE NEBUDU, KOČKO >:-[] -
"-- skrytý --" 06.10.05 10:05
« Bez nadpisu
Také jsem neřešil malichernosti, dokonce šlo o zdraví 2 dosp. a 2 dětí- nikoho to nezajímalo. Jen jsem ztratil iluzi o tomto státu a jeho soudech- zeptej se právníka na délku čekání než přijdeš na řadu a co ti mohou udělat, pokud půjdeš proti nim nějakou akcí.
renault je totiž specialista na mlžení. -
"-- skrytý --" 06.10.05 09:52
« Re: Renault
Jsem typ cloveka, ktery neresi malichernosti, mel jsem s Renaultem svatou trpelivost. Pokud mohu jen priklad, CD v aute prestalo hrat po necelem mesici. Technik se mi snazil namluvit, ze jsem ho znicil palenymi CD >:D to me rozesmalo. No nicmene podle vin kodu auta objednali z hlavniho skladu nove. Po tydnu mi volali, ze je pripraveno. Hura rikal jsem si, nebot jsem bez radia v aute jako bez rukou. Bohuzel hura nebylo na miste. Bylo uplne jine uz na pohled. Misto hlinikoveho chladice medeny prouzek a podstatne lehci vaha. Na prvni pohled uplne jine, nicmene technik se me snazil presvedcit, ze je to jedine spravne a nikdy jinak. No po hodine marne prace zjistil, ze radio nefunguje a ze objednaji dalsi. Co myslite, prislo spravne? A modri uz vedi! Neprislo. Takze opet marny pokus technika se stejnym vysledkem. No reseni prislo diky opsani vsech moznych kodu z vadneho radia a nasledne uz prisel konecne spravny kus. Ja myslim, ze to mluvi samo za sebe !!! Tohle vsechno vedet a zazit (mysleno cela moje zalezitost s Renaultem) , asi bych kaslal na bezpecnost a tradici a ackoliv jsem renaultista, optimista krvem a dusi, asi bych se poohlednul po jine znacce :'-(
Pokud mate take spatne zkusenosti, nebojte se mi napsat na
muj email: info.renault@email.cz
Ted bojuji nejen za sebe, ale za vsechny fandy a majitele znacky Renault.
Mozna si reknete marna prace, ale jsem zvyklý nevzdávat se bez boje.
PS: Trochu odbočím, včera jsem byl nakupovat v Hypernově a koukal jsem jak je tam vse cerstve. Vsude pobihali manazeri v oblecich a vse kontrolovali. Treba se mi touto diskuzi a mym permanentnim tlakem na Renault podari zlepsit jejich arogantni chovani a pristup k zakaznikum :P -
"-- skrytý --" 06.10.05 09:13
« Renault
Zdravím všechny majitele aut s Rytmem života: auto-servis-stížnost do Prahy-servis-nemohoucnost a vztek. Pokud čtete statistiky prodeje je Renault 2. v ČR - ví o svých problémech a proto zřejmě spustil sérii slev na své vozy, čímž snížil i cenu ojetin a tím zavřel ústa všem stěžovatelům.
Právo je krásné, ale je v něm příliš mnoho § a ty jsou hodně točené- sám jsem si to ověřil. Tudíž máte 2 možnosti:1. soudit se a medializovat - možná výhra, ale cena vozu prudce klesne, protože nebude zájem o křáp, 2. rychle prodat, byť se ztrátou, ale ne tak velikou jako po bodu 1.. Takový je můj názor. Já osobně jsem zvolil možnost 2..Přeji Vám všem aby jste uspěli se svou stížností a nakopali těm arogantům zadek. -
"-- skrytý --" 05.10.05 21:11
« Bez nadpisu
Nejdřív bych si nechal vypracovat znalecký posudek a pak si teprve někde stěžoval. Pokud bude posudek ve Váš jasný prospěch, šel bych s ním na Renault ČR, kdy bych tedy požadoval mimosoudní vyrovnání, náhradu vozu, opravu ad. a pak v případě neuznání se obrátil na soud. Rozhodně to naštve, ale tak to bohužel je. Poslední dobou reklamací všeho přibývá a tím pádem také starosti. Neudělal bys dobře ani např. u Citroenu či Peugeutu i dalších vozů. Kámoš hodněkrát reklamoval řídící jednotku u C3 a když neuspěl tak ho snad vrátil leasingovce či pod cenou prodal. Prostě maňana. Musíš mít nervy a dokázat to! Teď je to jen na Tobě. -
"-- skrytý --" 05.10.05 17:18
« odpoved servisu na problemy s klimou
Ahojte,
Predpokladam ze toto forum citaju vsetci co aj forum o Megane takze pisem iba sem.Renault mi odpovedal na moju staznost na klimu.
Tu je odpoved:
"Sucasne, komplikacie, ktore sa objavili pri pouzivani klimatizovaneho zariadenia na Vasom vozidle, uz boli konzultovane aj s technickymi pracovnikmi Renault Slovensko. Vychadzajuc z dostupneho vysledku technickej kontroly, je Vase klimatizovane zariadenie v uplnom technickom poriadku.
Vami popisovane faktory mozu byt dosledkom chybnej manipulacie alebo nedostatocneho servisu pocas samotnej prevadzky Vasho vozidla."
A teraz nech mi niekto vysvetli ako mozem chybne manipulovat s mechanickou klimou, ked ju pouzivam podla navodu na pouzitie a cela manipulacia je o jednom tlacitku ktore sluzi ako ON/OFF.
Dalej nech mi niekto vysvetli co je to nedostatocny servis, ked auto servisujem len v autorizovanych Renault servisoch a tie vykonavaju vsetky ukony podla odporucania vyrobcu. Okrem toho bola klima nad ramec odporucani uz dezinfikovana.
Dufam ze kazdy uzna ze ak by mu prisla takato odpoved tak nemoze povedat ze je s Renaultom SR/CR spokojny.
Vsechny pripominky muzete psat i na muj specialne zalozeny email: info.renault@email.cz
DIK