Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR
hmm, bezdovodne ? To je vidiet, ze nemaju chrbtovu kost. Ved priznali, ze ide o chybu a tym priznali, ze Ta arogantne odpinkavaju a im sa zda, ze Ty si ten zly, ktory im skodi a nie oni sami sebe ? Hmmm, to je dobre :-). Ale potom daj vediet co vse ti skrze riadenie menili a aky bol vysledok. A stale si mi nenapisal, ako presne sa Ti to chova, ci je to zhodne so mnou, lebo mne sa to prejavuje len pri naklone cesty. Na rovine sa s volantom nepretlacam. Tam by to v najhorsom 15dkg sunky vyvazilo :-) -
"-- skrytý --" 13.10.05 10:30
« prevzato od Radek Radek
Moje zkušenosti s Renaultem.Obrázek ať si potom udělá každý sám.
Ve firmě mám ,Master 2,2 dci a Trafic 1,9 dci,Espace 2.2 dci .
Dealer má má vzorný servis a prodej .Jeho přístup zachraňuje to co odflákla fabrika nebo co nezajíma Renault ČR.
1)Master má 4 roky a najeto 250 tis.Doposud závady : výměna všech vstřikovačů,EGR ventil, posilovač řízení,vstřikovací čerpadlo,snímač horní a dolní úvratě,potenciometr na plynu,auto zůstalo 7x stát na cestě s nákladem.Tankováno pouze Shell a OMV.Servis pouze autorizovaný servis Renault
2)Trafic má 3 roky najeto 100 tis km.Doposud závady :výměna všech vstřikovačů,EGR ventil,po 90 tis km kvůli kulákům půl napravy za 25 tis kč.Auto zůstalo 4x stát na cestě s nákladem.Tankováno pouze Shell a OMV.Servis pouze autorizovaný servis Renault
3)Espace má 1 rok a najeto 33 tis km.Doposud závady : 3 x zvlněné přední kotouče.Znám dalších 5 lidí kteří mají navlas stejné problémy.Mimo zápis Vám každý řekne ,že kotouče jsou poddimenzované.
Renault tvrdí všem stejně ,že je to stylem jízdy ,schlazení rozžhavených kotoučů v myčce a podobné nesmysly.Renault je po velkém boji ochoten vyměnit kotouče 2x pak ať si platí bez ohledu na záruku každý sám.Jedna oběť má v 70 tis šesté kotouče.
V roce 2005 jsem za opravy vozů renault mimo běžný servis a opotřebení zaplatil za opravy cca 150 tis kč bez DPH.
Na reklamačním oddělení RČR na otázky jestli jim to už nepřipadá trochu moc mi odpověděli ,že pokud je auto vzáruce tak to nemám řešit a pokud je po záruce tak se nemám divit protože je to ojeté auto nebo si za to mohu sám.
Další auta do firmy jsem proto koupil Octavia Tour a Ford Transit.Renaultu je srdečně jedno,že jsem mohl i nadále nakupovat u nich. -
"-- skrytý --" 13.10.05 09:17
« Re: Re: Výměna vozu - NESMYSL dle Renault ČR
Zavady mi potvrdili a ted cekam na jejich vyjadreni k memu dopisu.
Technik se me zeptal, proc mi tedy predtim nevymenili cele rizeni. Na to jsem mu odpovedel, ze nevim, protoze kdyby se ke me na zacatku neotocili pr...í, mohli si ušetřit tyhle starosti. Mimo jine jsem se dozvedel, ze jsem si pry nadelal svoji aktivitou mnoho nepratel mezi dealery i v Renault CR. A to jen proto, ze se peru o sva prava. Dle jejich slov, bezduvodne poskozuji dobre jmeno firmy >:-[] -
« Re: Re: Re: Re:
ricz: myslim ze patri, treba von aj s pozitivnym jednanim servisov Renault. Keby si este napisal, ze to tahanie volantu je vec serva a ze to tam( v tom dobrom servise) jednoducho , bez vyhovoriek menia ako na pase, lebo je to proste jasna zalezitost, to by este len bola bombova sprava :-) -
Lubos.1 13.10.05 01:19
« Re: Re:
Možná to sem nepatří - ale Toyota mi na záruční opravu laku, která trvala týden, odmítla půjčit náhradní auto.
Renault auto poskytl bez řečí...
Poskytnutie nahradneho vozidla zalezi na rozhodnuti jednotliveho servisu a znacka s tym nema moc spolocneho. Iba ak by importer tlacil na zachovanie urciteho standartu v znackovych servisoch. -
"-- skrytý --" 11.10.05 15:04
« Bez nadpisu
To all: Chlapci, chlapci,poškozujete dobré jméno a pověst automobilky, která má mistra světa ve F1. To se opravdu nedělá, opravdu ne. Že se nestydíte!!! >:D
Na konkurenčním fóru autorevue byla diskuse, že na tomto fóru je několik nespokojenců, kteří kritizují servisy Renault a že většina jsou spokojení majitelé. No, většina lidí, co si koupí auto k němu nikdy nic psát nebude, píšeme jenom nadšenci.Žena auto potřebuje k výkonu povolání a je problém ji dostat do autosalonů, aby si auta vyzkoušela a vybrala, čím bude další 3-4 roky jezdit. Naposled to byl japonec ;-)
Soukromě, zcela vážně prohlašuji (a není to invektiva), že jsem velmi spokojen se svojí rok starou Lagunou.Opravdu.
Ale:
Současně prohlašuji, že jsem hrubě nespokojen s přístupem servisu JIH Hodonín.
Evidentní chybu na autě které je v záruce odmítají uznat. OK, zaplatím si opravu sám a protože si musím platit za SVÉ i to auto, bude mým dalším Toyota. Ta, pokud se něco nepodaří,nemete pod koberec.
Myslím, že je to logický závěr. Nejsem již zákazníkem, OK, beru na vědomí a jdu o několik ulic dál. Mně je fakt jedno, komu se nějakých 750-850 tis. zaplatí.
Auto z Francie pro mne je už nyní v oblastí snů.Spokojím se s Avensisem z GB. ;-) -
« Re:
Dovolím si tady bez svolení autora přetisknou zajímavý příspěvek s fóra Dacia týká se Logana po havárii který čeká už jeden a půl měsíce na opravu pro nedostatek ND:
Přístup prodejce který není schopen dodat náhraní díly ve slušném čase se dá nazvat zlodějským.
Kolik bude třeba stát JirkuEspace pokud bude mít auto dva měsíce v servisu kvůli nedostatke ND.
Ztráta na hodnotě zhruba 3% 3x2500 kč
Pojistky 2000 kč
Telefony+návštevy v servisu 500 kč
Zhruba jenom 10 000kč přímých nákladů/při ceně auta 250 000kč/
Potom jsou nepřímé-musí si sehnat náhradní auto,o kolik se mu zozčilením zkrátí život atd.
Kdyby mu zloděj ukradl z peněženky 15000kč a auto měl hned opravené tak je na tom líp.Co z toho plyne,že i průměrný kapesní zloděj není horší než Renaut i S Dacií dohromady.
Budu zmazán????
[odkaz] -
« Re: Re: Re: Re: a dalsi
Je to jak psal Miro, nejde o závadu jako takovou, každé auto se kazí, v tom problém nevidím, je to jen stroj, ale jde právě o ten přístup k zákazníkovi v nesnázích. Prostě o to, jestli když už mají tvoje peníze v kapse, tě pošlou doprdele, nebo ne. A co čtu a i slyším od jednoho kamaráda, který má s Cliem dost problémy o kterých se mi nechce rozepisovat tak pro mě osobně není komunistická automobilka Renault volbou. Jo a že k volbám nechodíš, tím se nechlub... -
"-- skrytý --" 11.10.05 11:47
« Re: Re:
Spravne o tom to je. Odstranit ten nesvar, ze pece o zakaznika nekonci opustenim autosalonu, ale naopak zacina! A to je problem vetsiny prodejcu, zamerne nepisu vsech, protoze pak by to bylo hodne zarazejici. Auto je bohuzel svoji stavbou a ucelem pouziti nachylnejsi nez jine spotrebni zbozi, ale jednou zde mame zakony, ktere toto neodlisuji a proto se tomu musi prodejci i vyrobci prizpusobit. Pracuji v oblasti mobilnich komunikaci a pokud mi zakaznik prinese telefon za 25tis s tim, ze mu byl napr. 3x prehran soft a zavada presto pretrvava, tak mu vyhovim a vratim penize. Dle vzoru Renault, bych ale zakaznikovi rekl, ze to neni nic hrozneho, protoze telefon se restaruje jen obcas a jednou ten soft urcite doladime a bude to v pohode, jen at chvili vydrzi >:D