Reklamace nového vozu - jak správně postupovat !?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« orig. autoradio
Po nahrade som patral a nasiel VDO Daytona s MP3 a kopou inych funcii. Po vymene toho dam asi inzerat a predam ho. Jedina chyba je, ze nebude zobrazovat na LCD ako doteraz, ale ovladanie pod volantom bude fungovat. Cenovo vyslo ako toto znackove vysokej urovne a kvality. Inac napalene CD prestalo brat po 1 roku, ale to som nereklamoval. -
« Re: Re: A co na to Renault?
tom69: ja viem ze je to zalezitost par sekund, ale tvarilisa, akoby uz chceli opravovat celu elektriku. Na zaciatku prehodim raioa a skusim funkcnost a potom sa pustam do zlozitejsich veci. Ale maju len jedneho elektrikara a roboty hodne. No ak to este raz urobi, skusim iny servis. Cestou k znamemu na zahradu :-) Naozaj davat auto na pol dna do servisu skrze autoradio pokladam za blbost a vuzivanie monopolneho postavenia. Hlavne ak neslo vysunut ani CD, ak by to bolo len vo zvuku a prenose dat na LCD, je jasne, ze moze byt problem inde, ale takto sa mi to zda byt jasny pripad na 90%
Co sa tyka prijmu signalu tiez niesom spokojny. To som vlastne reklamoval a radio sa menilo :-). Lenze to iste po vymene. V BA je to ako tak , ale su oblsti, kde je prijem strasny az ziadny. V BA mi uplne bezne vypdava Expres. Uz to beriem normalne, u tatka v obycajnel Felicii a obyc Panasonicu za 4 litre sa to nestava :-) -
"-- skrytý --" 18.10.05 09:46
« Re: A co na to Renault?
1) okno - praska v nem i kdyz ho stahuji i vytahuji, pri zavrenem okne se ozyvaji zvuky, ze cekam, kdy se vysype. Asi vsichni znate ten zvuk, kdyz neco delate se sklem a cekate az to rupne, tak presne tak se to ozyva. Na zacatku vrzalo cely auto, v servisu jsem si nechal slicovat dvere a haubnu, protoze v tom stavu v jakem to prislo z tovarny, to byla pekna prasarna. Nasledne se to cely vystrikalo silikonem (panty, gumove lemy a vse co se jen trochu hybe), ze mam na aute kolem dokola mastny fleky jak to odkapava.
2) Pneumatiky - mam tam michelin original, s tema jsem uz delal psi kusy i ja osobne. Kdyz jsem po nekolika stovkach km reklamoval (poctive jsem zajizdel, krouzil jsem cele prvni vikendy po vlasti ceske a krmil miminko jen Shell V-Power), ze auto tahne nezvykle doleva, rekli mi, ze jsem neznaly motorista a ze pry je to problem pneu, ktere si nesedly. At pry chvili jezdim, ze si to sedne. No ale kdyz si to nesedlo po dalsich par stovkach km, ozval jsem se znovu. Tak pry at si prehodim gumy, takze jsem jako pitomec jel do pneuservisu a nechal si na sve naklady prehodit levou predni s pravou predni. Samozrejme se nic nestalo. Kdyz jsem se ozval znovu, prodejce mi rekl, ze jsem nekde chytil kanal a ze oprava neni na zaruku !!! Vzteky jsem malem vyskocil z kuze. S neporizenou jsem zajel na Zlicin, kde rekli, ze bude problem v gumach. Rekl jsem technikovi, ze uz jsem to udelal, ale rekl mi, ze se musi prehodit zepredu dozadu. Tak to udelali a nic ....... zbytek uz znate
3) original radio - jedna se o jeden z nejlevnejsich modelu philips, kvalita nic moc, cena v ceniku Renault je pekne natazena, za ty penize uz bych mel pekne naslaplej model od konkurence, bohuzel se neda tak jednoduse sehnat jine, ktere by tam bez problemu pasovalo, jedinou vyhodu vidim v to, ze se pry krade minimalne, takze ta premrstena cena je zrejme za tuto "funkci". Nepamatuji si, kdy bych mel v aute tak mizerny prijem radia jako ted s originalem. O kvalite radia hovori i "mnozstvi" funkci, ktere ma :-(
PS:MIRO - radio pokud jednou zaclo stavkovat, bude stavkovat zase, presne tak to delalo i me, chvili slo, chvili ne. Dej pozor pri vymene, aby bylo totozne, me to delali pred servisem, je to normalne zalezitost par sekund, technik vezme vidlicky, ktere zasune do otvoru po strane radia a vytahne ho cele ven. -
« Re: Re: Re: Takze jsem si vsechno asi vymyslel :(
to Tom 69: Na jaře jsem přezouval ze zimních na fungl nové letní pneu (205/55/15) a ejhle auto hned začlo táhnout doprava jako hrom, předtím na zimních a i na starých letních jelo perfektně rovně.
Na 300 metrech při rychlosti cca 120 km/hod jsem z levého pruhu profrčel přes tři pruhy dálnice a skončil v pravém. Geometrie ok, tak mě napadlo, že to muže dělat pouze levá přední pneumatika(pravá by to neutáhla, protože auto při pravotočení opisuje kruh po levé přední), prohodil jsem ji se zadkem a zase jezdím perfektně rovně.....
...možná, že to táhnutí je fakt v takový prkotině jako je pneu, ikdyž pochybuji, že by to v Renaultu nezkusili jako první možnost...
Zkusili? -
« Re: Re: Re: Takze jsem si vsechno asi vymyslel :(
praskave zvuky z leveho okna (pnuti materialu).
je to taky zvyk, akoby prasklo okno ci nieco pevne ? Ja to sledujem len pri vytiahnuti okna, par krat sa oprem, trochu popraska a je klud. Raz som im to ukazal, povedali aby som si kupil teflonovy spray a nastriekal tesnenia. Reku su odbornici, tak som si ho pozical, ale ako som myslel, nic sa nezmenilo. Inak ak niekto bude mat problem s radiom, od vcera som na to specialista. Od piatka vecera neslo. Slo zapnut a vypnut, ale nehralo, nic neukazoval display a neslo vytiahnut CD. Tak som vcera siel do servisu, nech si ho vytiahnu , otestuju a oznamia vysledok. Lenze to nejde, snad to nebudu skusat na zakaznikovom auto . Kde ti ludia na toto chodia. Sak maju nahradne vozidla, sam som jedno mal. Ale no nic, treba sa objednat na servis. Tak nasrany som sa objednal. Ale pani, priznam sa, ze som penil. Ako tak som prisiel dom, tak mi to nedalo, makal som vsetky tlacitka, tlacil na panel. Nakoniec som mu zlahka jednu supol :*) , no a zacalo hrat :-). Pockam dva dni a odhlasim sa.
naftero: ja som tiez trosku v stave, ze to moze byt pneumatikai, Michelin Premacy. Len ked mne sa to prejavy az pri naklonenej vozovke. To sa mi na pneumatiky potom nezd. Ale teraz nic nereklamujem, pockam do zimi. Na zimych to bolo citit menej, Dunop M3.
Tom69: ake mas pneumatiky ? -
« Bez nadpisu
jak jsem již zmínil v předešlých příspěvcich, jsem majitelem picassa, chtel bych jen dodat, co se týče reklamace Renault, mé auto se též stáčelo doleva, a to ikdyž jsem jel sám, či jsem vezl další čtyři lidi, kufry.... několikrát mi dělali balanci/ geometrii kol -nic, nic nenašly-, můj problém byl vyřešen výměnou pneumatik, po 15 000km jsem prodal "skoro nové pneu" Michelin (185/65-16") a koupil o něco větší Bridgestone Potenza(195/60-16"), od te doby klid a auto drží stopu, též zmizely vybrace při vysokých rychlostech.... bohužel co se týče dalších vad na tvém voze, které ti opravdu nezávidim, ti nepomůže nikdo jiný, než jen pozitivní a solidní přístup dealera, potažmo renaultu.... -
"-- skrytý --" 17.10.05 19:33
« Re: Re: Takze jsem si vsechno asi vymyslel :(
7.10. 05 jsem pristavil vuz prodejci k prohlidce, byly zjisteny a potvrzeny tyto zavady: vuz tahne do leva, vadny predni pas ridice, praskave zvuky z leveho okna (pnuti materialu). Ostatni zavady nepotvrzeny, nicmene tam jsou. Je to jen o dalsi zkusebni jizde, aby se vady projevily. Ted cekam na vyjadreni prodejce k memu pozadavku na vymenu vozu. -
« Re: Takze jsem si vsechno asi vymyslel :(
Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti
predpokladam, ze na vyzvu k obhliadke a potvrdeni zavady si reagoval kladne a zavadu si si nechal potvrdit, ak nie, mohol by byt problem . Aj ked, teraz sa mi nechce vse citat, tusim si pisal, ze predajca to chovanie neuznava ako zavadu, ze ? Myslim tahanie do strany. -
"-- skrytý --" 17.10.05 12:42
« Takze jsem si vsechno asi vymyslel :(
Vážený pane,
dovolujeme si reagovat na Vaše podněty týkající se Vámi zjištěných závad na vozidle Renault Megane II.
V této souvislosti jsme od Vás obdrželi e-mailovou poštou jednak dne 5. října t.r. kopii Vaší korespondence se spotřebitelskou organizací, dále text ustanovení vyňatého ze zákona č. 40/1964 Sb. a v neposlední řadě i dopis adresovaný naší společnosti.
Co se týče Vašich informací, obsažených v e-mailové zprávě ze dne 3.10.2005, , případu věnujeme značnou pozornost, neboť nám záleží na spokojenosti našich klientů Prozatím byla vyžádána dokumentace k historii vozu, kdy z listin, které byly předloženy, neplyne existence Vámi popisované závady. Je pravdou, že pokud se vada na věci projeví v době do 6 měsíců od převzetí věci, je třeba, aby prodejce prokázal, že vada vznikla až po přechodu vlastnictví věci na kupujícího. Pokud se to prodávajícímu nepodaří, je konstruována právní domněnka, že vada existovala již při převzetí věci a kupujícímu z takto daného skutkového stavu vyplývají příslušné nároky.
Podle informací, které máme k dispozici, Vás prodávající vyzval k přistavení vozu, aby mohla být provedena diagnostika případné vady. Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti. Bohužel v takovém případě bude společnost nucena bránit se zákonnými prostředky, které k tomu účelu český právní řád nabízí.
Předpokládáme však, že mezi Vámi a prodávajícím dojde k dalším jednáním ohledně odstranění shora uvedeného nedostatku. Další vývoj záležitosti budeme velmi pečlivě sledovat a věříme, že bude přijato řešení, se kterým budete spokojen.
S pozdravem
Kamila Záleská
služby zákazníkům
----------------------------------------… /> ----------------------------------------… /> ----------
> Dobry den,
>
> ocekaval jsem, ze od spolecnosti Renault obdrzim obratem odpoved,
> jakym zpusobem se bude ubirat muj ne ojedinely pripad. Je mou
> povinnosti Vas informovat, ze jsem jiz ucinil kroky vedouci k
> medializaci praktik dovozce i prodejcu vozu Renault a Dacia. Myslim,
> ze je potreba tyto praktiky zmenit a pokud toho neni schopna sama
> spolecnost, je na nas zakaznicich, abychom ji k tomu donutili. Verte,
> ze tyto praktiky, ktere jsou v rozporu s dobrymi mravy i s platnymi
> zakony teto republiky, budou jiste zajimat mnoho potencionalnich
> zakazniku.
>
>
> S pozdravem -
"-- skrytý --" 15.10.05 21:03
« Re:
Jo jo, Francie uz taky probehla i dopis v jejich rodnem jazyce. Vubec je to netrapi, dovozce v dane zemi je pry natolik samotatny, ze si takove veci musi vyridit sam a oni v zadnem pripade nezasahuji do obcansko-pravniho sporu. Renault France by to resil pouze v pripade, pokud by se to dotykalo celeho koncernu. Takze nam zbyva jen bojovat nam vsem dostupnymi prostredky jako jsou media a ruzne sdruzeni na ochranu spotrebitelu, ktere uz v nekterych pripadech ukazali velkou silu a dokazali neco zmenit :!: -
"-- skrytý --" 15.10.05 16:57
« Bez nadpisu
A zkoušeli jste stížnost poslat rovnou do Francie ? Pochopitelně to chce přeložit do Francoužštiny a pomazat frantíkům trochu medu kolem huby, jako že auta jsou vlastně fajn, reklamy v TV jsou taky fajn, ale dovozce je hroznej a kazí pověst značky ... Ono když si někdy člověk stěžuje dost vysoko, tak se občas najednou začnout dít naprosto neuvěřitelné věci ... -
"-- skrytý --" 15.10.05 11:05
« reklamace
naftero: nemyslim si, ze by to byl problem jen prodejcu, zakopany pes je spise u dovozce. Prodejci, alespon dle meho skromneho vysetrovani, si nechteji rozlobit "Velkeho bratra", nebot on jim to vrati v podobe lepsich obchodnich podminek pri odberu vozu a tech par nespokojencu se v tom mnozstvi ztrati, nebot jak vidno, nedava Renault zrovna male penize do reklamy. Takze ten pristup, ktery uplatnuji nekteri prodejci, vychazi z toho, ze oni moc dobre vedi, ze pokud si clovek bude stezovat na Renaultu, odpalkuji ho bez pardonu zpet k dealerovi at si to vyzere sam. Zadne karani v tom smyslu, ze by se choval spatne k zakaznikovi neprobiha, myslim si ze prodejci pouze kopiruji chovani dovozce. Argument dovozce Renaultu, ze oni mi preci vuz neprodali, tak co je otravuju, me opravdu dokaze "vytocit" !! -
« Bez nadpisu
theo: kdepak,Buenos Aires...
Uz to tu nekdo rekl, a naprosto souhlasim, mnohdy nejde o postoj firmy, politika koncernu renault, bmw, vw... muze byt vuci zakaznikovi sebevstricnejsi, ale pokud narazite na spatneho dealera a nebo zamestnance ktery je unaven a nemuze vyplnit formular pro reklamaci tak je to k nicemu... je to predevsim v lidech..... -
"-- skrytý --" 14.10.05 16:55
« Re: kupa Renaultu
sir anton : no jak zjistuji, pravdepodobne je to v Renaultu nechava klidnymi. Opetovne jsem dnes po reklamacnim oddeleni marne loudil jakoukoliv oddpoved. Cekal jsem, ze mi treba nekdo odepise neco v tom smyslu, ze se tim zabyva to a to oddeleni a ze me budou za nejaky cas informovat, tak jak byva zvykem u slusnych firem. Mimo jine jsem jiz kontaktoval kamarada novinare a predal mu veskere podklady i odkaz na tuto diskuzi, tak uvidime jak to bude vypadat dal. -
modus ponens 14.10.05 16:38
« kupa Renaultu
Este ma napadla jedna vec. Mnoho ludi si tu precitalo negativne skusenosti majitelov Megana (ci uz s nedostatkami auta alebo uznanim reklamacie) a napriek tomu si Megane objednali. Skusil niekto pri objednavke ukazat predajcovi (ktory urcite zakazdym slubuje modre z neba) tuto diskusiu a prip. zatlacil nanho, aby mu (najlepsie pisomne) potvrdil, ze ak sa nieco z toho stane na objednavanom aute, tak sa to uzna ako reklamacia? ;-)
Nejde o to, ci take potvrdenie dostane, ale o reakciu "obchodnikov", ktori si robia z ludi dobry den. Neverim totiz, ze o servisnych problemoch nevedia. >:-[]
U Vas jeste nemate Renault Minute :))