C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 01.06.07 22:43
« Re: Facelift
Kdyz jsem vlastnil Hondu Civic r.v.2002 a mel jsem nehodu tak jsem si myslel, ze mi namontuji veci po faceliftu(vypadalo to skoro stejne), ale technik mi ukazal, ze veskere uchyty jsou jinak a i spary na blatnikach meli kvuli trosku jinym svetlum jiny sklon(uhel).Mam pocit, ze u Fordu to bude podobne(skoda pro ty co je nekdo bouchne na predek), jinak by meli na pojistku omlazene auto(to jsem chtel i na te Honde a neslo to).Jinak se mi novej Max libi!!! -
"-- skrytý --" 30.05.07 08:24
« Re: pneu
to B.:Ahoj, ja jsem na ne najel cca 42000km, ale poslednich 10000km to nebylo na vode nic moc.Cekal jsem, ze vydrzi vic, ale na druhou stranu jsem nekde cetl, ze smes V je mekka aby auto drzela poradne na silnici a tim padem se rychleji opotrebovava.Kdyz jsem vybiral nove pneu, tak jsem myslel, ze je vezmu v H-cku, ale nakonec mam i ty Pirelky ve V.Jsem na ne zvedavej kolik vydrzi a zatim jsem s nimi max spokojen. -
"-- skrytý --" 29.05.07 17:37
« Re: Spotřeba
to Moik:Hlavne ze si rozumime ;-).Jinak myslim, ze bych mel take prumernou spotrebu o neco vyssi nez mam, kdybych jezdil doma.Tady ma clovek preci jen vetsi respekt a tolik si nedovoli, takze dalnicni limit vice mene dodrzuji a limit mezi obcemi tuplem, zdejsi jazyk moc dobre neovladam a dohadovat se nekde s policajtem by nebylo asi nic prijemneho. -
"-- skrytý --" 28.05.07 18:05
« Re: Spotřeba
to Moik:Ty spotreby sedi presne, ale ja se priznam, ze jezdim spis v te spodni polovine.Dokazu si predstavit jet na dovolenou a v poklidu mezi Prahou a Brnem dodrzovat limit a mit tak krasnou spotrebu.Ale ver mi, ze kdyby si jezdil streku dlouhou pres 800km skoro kazdy druhy mesic, tak by te to moc nebavilo a pelasil by si to co to da(a pokud je to mozne), jen aby si byl uz doma.Ta cesta je za ty roky co ji jezdim uz okoukana a chci ji mit co nejdriv za sebou,tim padem spotrebu moc neresim.Proto kdyz dorazim do jednoho z domovu, tak mam spotrebu neco tesne pod 7l(v Belgii je limit max.120km, tak tam to spadne). -
Moik 28.05.07 17:44
« Spotřeba
Já jezdím stále kolem 6,2
Udělal jsem si ale o víkendu orientační test aktuání spotřeby, kde na relativně rovné dálnici D2 jsem měl spotřebu takovou:
90kmh = 3,8
100kmh = 4,3
110 kmh = 4,8
120 kmh = 5,2
130 kmh = 5,7
140 kmh = 7,8
180 kmh = 8,6
Takže z toho vyplývá, že jezdit přes 130 nemá s maxem cenu pokud opravdu nespěcháte a pak je jedno jestli 140 nebo 160... Všechno jsem měřil podle tachometru.
-
"-- skrytý --" 27.05.07 09:05
« Re: Hurá mám ho.
Ahoj vsem, dlouho jsem tu nebyl(nejak nebyl cas) a nestacim se divit kolik je tu novych lidi!!!Coz je dobre!!!Jinak musim souhlasit s tim, ze Max je do 120km/h opravdu setrilek, ale jak se jde pres, tak to dost stoupne, ale porad si myslim, ze je to v norme.Pokud jedu po dalnici(v Nemecku)porad okolo 150km/h(dle GPS), tak i tak mi to nepreleze 6,8l/100km(jezdim trasu 800km dlouhou).Nejvetsi spotrebu jsem mel se zde zminovanymi drzaky kol(pouzivam Thule Rapid a pasujou na origo.drzak v pohode)a ta byla 8,5l, ale musim rict, ze i s tema kolama jsem jel taky oklolo 150km/h.Jen pro zajimavost, od jara mam nove pneu Pirelli P7 a musim rict, ze se mi zdaji o hodne lepsi nez byli puvodni Continental Sport Contact 2(hluk,opotrebeni a spotreba).
C-MAX 1.6TDCI Trend+(8/2004) -
"-- skrytý --" 27.05.07 08:47
« Hurá mám ho.
Zdravím všechny na serveru, včera jsem se stal šťastným majitelem Maxíka,zřejmě budu mít hodně otázek ale to asi každý nováček, mám ale jednu zásadní otázku dá se někde stáhnout manuál v češtině??V angličtině bych ho měl a je v poho ale pro ženu je čeština prioritou. S pozdravem všem Martin. -
"-- skrytý --" 23.05.07 18:19
« Re: První zkušenosti
Tak musím vzít spokojenost se střešním nosičem zpět. Jak jsem přečetl příspěvky šel jsem do garáže vyzkoušet nosiče kol a samozřejmě stejná zkušenost - držáky ve tvaru U jsou malé a nevejdou se na příčník, no mám 4 kusy tak to budu muset nějak předělat.Na Octavii byly OK. Je smutné že na každou blbost jsou normy a předpisy a nakonec mi jsou nosiče zatím na nic. No zjistit to pře odjezdem na dovolenou nic moc......, takže díky za upozornění -
hatepe 22.05.07 12:17
« spotřeba 1,6 Ti-VCT
Ahojte, tak jsem opět c-maxe podrobil testu na spotřebu. Cesta dlouhá 70 km, z toho 15 km dálnice 130 a zbytek okrska 90-100 km/h + pištěná klima. Průměrná spotřeba 6,3 l/100 km a když jsem zpomalil na 90 tak tio ukazovalio i 5,8 l/100 . Důvod proč mi to žere víc je kpcpovitý terén. Jezdím přes buchlovské takže kdio to znáte tak ví o čem mluvím. Jen ještě doplním ž v autě byli dva lidi plus pes ridgeback , což je skoro jak ženská ;-)
Jsem zvědavej jak se mi to změní až se vymění olej a sundám zimní gumy. JInak auto má zatím rok a najeto 11 tisíc . -
"-- skrytý --" 21.05.07 22:17
« Vŕzganie dverí
Ahoj,
viete mi nekto poradiť ako mám odstrániť vŕzganie tesnenia dverí? Skúšal som už všeličo: silokónový olej, prostriedok na tesnenia od Sonaxu, úplné odmastenie tesnenia ale vŕzga to stále. Zaujímavé, že to vŕzga len pri zavretých oknách. Keď sú okná spustené, alebo len trocha stiahnuté tak je ticho. -
"-- skrytý --" 21.05.07 21:30
« Re: První zkušenosti
Na tom střešním nosiči se Ford (nebo kdo mu to dělá) opravdu vyřádil. Imbusové šrouby mají různé délky, z vnitřní strany jsou nezakryté, myslím, že standart u jiných výrobců je montáž bez nářadí, jen rukou. Takové nosiče jsem měl u Mazdy a Opla. Hranaté zamykací kryty u Forda jsou hnusné a nad střechou jsou každý jinak vysoko. Nosná příčná tyč je dobrá, to je fakt, ale probůh, proč nemá normalizovanou šířku, jako u ostatních aut? Loni v létě jsem nechal balení kol na dovolenou na poslední chvíli, nic zlého jsem netušil a když jsem chtěl namontovat nosiče kol, zjistil jsem, že jsou tyče širší a upevňovací "účka" nosičů jsem tam nenarval. V sobotu dopoledne, místo pohodové jízdy k móři, jsem obíhal prodejny i dealera Forda a neuspěl jsem. Všude mi nabídli normalizované držáky, co jsem už měl. Ford by mě prodal dva nosiče kol za nějakých 5 litrů, jak jsem byl zblblej, snad bych je koupil, naštěstí je neměli skladem. Tak jsem koupil závitové tyčky a naohýbal držáky, převrtal díry v nosičích a tak s půldenním zpožděním vyjel. Tak mě zajímá, DoubleSix, jaké nosiče kol používáš? -
-
"-- skrytý --" 21.05.07 10:05
« Re: První zkušenosti
No nevím, nosič mám origo - stříbrné příčníky a montuje se mi celkem dobře, 4 x imbusy a hotovo /mám takovou ráčnu se cvrčkem tak je to za chvíli/, jinak xenonové světlomety svítí opravdu výtečně - akorát mám obavy jak dlouho vydrží při denním svícení, no a el. parkovací brzda je rovněž pohodlná, jenom doufám že se na ní nic nerozbije. -
"-- skrytý --" 18.05.07 23:05
« Re: První zkušenosti
K ostřikovačům mám jinou výhradu. Vadí mi, že se dřív nasucho setře a pak teprve začnou stříkat. To je, podle mne, hrubá chyba. Dál nechápu tvou chválu střešního nosiče. Nevím jaký máš ty, mně řekli před rokem, že je originál jen jeden. Tak ho mám, ale je naprosto debilní, totálně nevzhledný, montáž přes imbusy, no prostě, než to absolvovat častěji, radši jsem ho tam nechal nafurt. Determální sklo mám, to je fakt dobrý, ale i tak se paluba slušně žhaví. -
"-- skrytý --" 18.05.07 21:57
« První zkušenosti
Tak na C-maxu 1.6Ti-VCT mám ujeto prvních pár tisíc kilometrů tak se chci podělit o zážitky. Motor má 16000 kilometrů a jezdí dle očekávání, nemohu si stěžovat že by byl líný, autu postačuje /85kW/ ale puštěná klima mu výkon hlavně při rozjezdech znatelně ubere, ale není to nic dramatického, asi jako u každého benzinu, u nafty to většinou ani nepoznáte.
Jinak závady žádné a spokojenost. Dobrá je elektrická ruční brzda a rovněž roletky na zadních oknech jsou ve slunných dnech super. Zadní sedačky, hlavně jejich posuv - vynikající řešení, plná spokojenost hlavně u staršího syna který si vzadu konečně pohodlně sedne.Jinak mám připomínky k ostřikovačům předního skla - jsou na kapotě a proud vody nerozpráší, stříká z nich pramínek, který potom steče po kapotě a hlavně teď když je auto od pylu to zanechá hned znatelné stopy. Praktická je možnost dálkou otevřít jen zadní dveře a ne celé auto - při nákupech to člověk ocení. Rychlá a pohodlná montáž střešního nosiče. Od kol dost slyšitelně odletují kamínky - asi pořídím zástěrky.
Jinak když je motor v otáčkách nechá se s autem jet i docela sportovně. Naprosto bezkonkurenční je podvozek - oproti Octavii nesrovnatelné a to i při naloženém autě. Manželce pouze chybí výškově stavitelná sedačka spolujezdce, ale už si zvykla. Přivítal bych snad jen determální přední sklo - ani nevím jestli je v nabídce, když svítí sluníčko dokáže přes velké okno nahřát pořádně palubní desku.Výtečný je "trojblik", člověk si na to rychle zvykne a když přesedne do auta bez něj tak to teprve ocení. Olej zatím neubývá /u Octavie cca 1litr na 1500-2000km/ takže určitě spokojenost a doufám že takový stav bude pokračovat. Až budu mít chvíli na fotky dám auto do rubriky "moje auto". Na závěr určitě potěší, že stejných aut a vůbec C-maxů u nás na silnici moc nepotkáte. -
hatepe 15.05.07 11:38
« to ESP
Já mám c-max 05/2006 a má vypínatelný ESP. Každý auto by to mělo mít pač, když zapadneš do sněhu a chceš se z něho dostta třeba "rozhoupánímů auta, tak se zaplým esp to nezvládneš. Ostatně z vklastní zkušenosti musím říct, že ESP je jedině kuprospěchu. Usnadní rozjezd do kopce na mokré či zasněžené cestě. na sněhu je to výborný, člověk se nemusí bát, že mu ustřelí zadek. Výborně to koriguje směr jízdy. Několikrát jsem ho využil a řek bych, že za ten příplatek to ESP určitě stojí. -
"-- skrytý --" 14.05.07 08:46
« Spotreba na dalku - 1.6 TDCi
Zdravim, tak jsem konecne Maxika protahl na delsi vzdalenost. Jeli jsme 4 lidi (zadni hubenouri, ale normalni cesky lidicky) a uplne narvanej kufr na tri dny do Italie. Prostredni sedacku vzadu jsme vyhodili a udelali upravu pro 4 lidi (zadni sedacky posunute vzad a do stredu). Takze auto jelo s maximalnim zatizenim. Cesta tam, prevazovala dalnice s dodrzovanim rychlostnich limitu (max 140 km/h) a vzdalenost 900 km a prumerna spotreba 5.1 l/100 km s tim, ze zhruba 3/4 cesty byla zapla klimatizace (manualni). Pak se jezdilo po horach, nekde jen na tocenou jednicku, protoze to byl krpal jako blazen, tam se to pak zvedlo az na 5.6 l/100 km a pak cestou zpet domu se to snizilo na 5.3 l / 100 km (celou cestu zapla klimatizace). Celkem najeto 1985 km. Myslim si, že pri tak tezkem aute a pri dalnicnim provozu a zaple klimatizaci je to super spotreba. Spolucestujicim se zamlouvala uprava zadnich sedacek, kdy ani jeden z nich netrpel stisnenosti :-). Auto slapalo jak hodinky, ale prekvapila me jedna vec a to, ze kdyz bylo treba nejake dlouhe klesani (z Alp) a auto jelo jen setrvacnosti, tak se najednou teplomer chladici kapaliny (spakoval) uplne doleva a ukazoval, ze teplota je pod 60 stupnu, stacilo pridat plyn a chvili jet v tahu a zase se pak vyhoupl tam kde ma byt. Delato i Vam, nebo mam nekde nejakou chybku? -
"-- skrytý --" 11.05.07 07:55
« Re: 6000CD to gpm
Sory, až teraz som sa k tomu dostal. Najlepšie ti asi pomôže tento postup aj s fotkami [odkaz] . Mne sa to najskôr tiež nedarilo - najdôležitejšie bolo určiť správnu šírku tých plieškov - nokoniec sa mi to podarilo so šírkou 9 mm. Pliešky musia byť pomerne pevné, lebo na tú skosenú hranu je vyvíjaný dosť veľký tlak - treba to tam natlačiť dosť veľkou silou (relatívne). Rozhodne sa mi to nepodarilo tak ako niekto popisoval - že si tie pliešky nahradil materiálom z kreditky...
Najlepšie to ide keď máš 4 pliešky, zatlačíš ich a potom si pomôžeš dvoma kreditkami - z ľavej a pravej strany. Mne sa to potom podarilo aj s dvoma plieškami, ale to som už mal nacvičené a vedel som ako na to. Dosť je problém to rádio vybrať aj keď sú už pliešky dobre zapadnuté, lebo je tam natesno a ešte je vytesnené v rohoch takými filcovými podložkami.
Dúfam, že ti to nejako pomôže... -
Moik 08.05.07 20:06
« Re: Spotřeba
Vysledoval jsem, že pokud se jede do 120kmh, žere to dost málo, ale nad 120, už ta spotřeba roste rychle. Já jsem jel jednou z Jihlavy do Brna po staré, svou obvyklou rychlostí - do 110 po okreskách a dojel jsem - divte se - podle PP za 3,9... A souhlasím s Chasníkem, že nejmíň to žere na tempomat, zrychlování a hlavně studená jízda po městě je killer spotřeby u Maxe 1.6 TDCi :-) -
"-- skrytý --" 05.05.07 10:45
« Re: Kabinový filtr - zápach z klímy
Na odstránenie zápachu Ti doporučujem kúpiť sprej na dezinfekciu
klimatizácie :yes: . V SR stojí cca 200 Sk a je na 2 -3 pužitia. Je to vlastne akási pena, ktorá sa pomocou priloženej hadičky nastrieka do všetkých otvorov vzduchových rozvodov. Chvíľlu počkáš, potom zapneš klímu a zápach je preč
>:-[] -
"-- skrytý --" 04.05.07 19:25
« Re: Priemerná spotreba na PP
V C-Max je priemerna spotreba ratana od vynulovania. Dojazd je podla papierov ratany z priemernej spotreby za poslednych 1000 km ... mne sa to aj tak nejak chova....
Zistil som ale, ze PP klame rozne, ak sa robia kratke jazdy, tak u mna ukazuje vysiu priemernu spotrebu ako mam skutocne.... ak zase jazdim dlhsiu jazdu tak zase ukazuje trochu menej nez je skutocna spotreba.
Napr. predposledne tankovanie ukazoval PP 5,3 a skutocnost bola 5,06 ale posledne tankovanie - dlha trasa PP 4,4 skutocnost 4,57. Zatial mi v priemere ukazuje viac o 0,15 .... :-) -
"-- skrytý --" 04.05.07 17:31
« Re: Kabinový filtr
No to je mi jasné, ale u Octavie jde vynulovat i ten dojezd, tzn. že po natankování a vynulování se ukazuje aktuální dojezd podle spotřeby, zatímco u C-maxe to vynulovat nemohu a tak se dojezd stále počítá zřejmě z průměrné spotřeby např. ze zimních cest po městě. Např. u Octavie jsem vynuloval po natankování a před dlouhou cestou, kdy spotřeba byla nižší a dojezd tedy větší, tady se to zřejmě odvíjí od průměrné spotřeby za celou dobu provozu auta. -
"-- skrytý --" 04.05.07 15:17
« Re: Kabinový filtr
Kabinový čiže predpokladám, že myslíš PELOVY je vo vnútri kabiny. Dostaneš sa k nemu zo strany vodiča. Keď sa poriadne zohneš, tak tam uvidíš obdĺžnikový kryt (na telese kúrenia) a za ním je filter. Musíš odmontovať aj plynový pedál, aby si ho mohol vytiahnuť a založiť nový filter. Je tam velmi zlý prístup. :-!
PS: Prajem veľa trpezlivosti ! -
"-- skrytý --" 04.05.07 10:49
« Kabinový filtr
Nevíte náhodou někdo kde je u C-maxe ukrytý kabinový pylový filtr? Nějak mi zapáchá klimatizace tak bych ji vyčistil a při té příležitosti vyměnil tento filtr. Zatím jsem nezjistil kde je, tak nechci rozebírat zbytečně kus auta.
P.S. Ještě se mi nedaří vynulovat ukazatel dojezdu auta. Všechny údaje jdou na PP vynulovat /zejména průměrná spotřeba apod./ ale ten dojezd mi nejde.
Díky -
Chasnik 04.05.07 08:56
« Re: Spotřeba
Mě se průměrná spotřeba taky pohybuje s 1.6 TDCi 110PS těsně pod 6.0. Bohužel, moje nejčastější trasa je 3 - 4 km po městě se studeným motorem, to dieselu moc nevoní. V zimě to šplhalo krátkodobě až k osmičce!! Když jedu delší trasy, tak po dálnici cca 5,5, po státovkách v pohodě pod 5. Nedávno jsem jel Pha - Šumperk, snažil jsem se to na dálnici držet na 120 - 130 (normálně jezdím cca 140) a průměr dle PP byl 4,4, a to mi měří o cca 0,3 litru víc než skutečnost:)
Mám vysledováno, že není nejdůležitější celkový průměr, ale styl jízdy: předtím jsem měl Punto 1.2 a tomu nevadila prudká akcelerace, zato na dálnici při ustálené rychosti 140 - 150 km/h baštil víc jak ve městě. Naopak Maxik nemá rád prudké změny rychlosti, jakákoli výraznější akcelerace stojí mnoho paliva, i když se člověk povětšinou snaží jezdit klidně... -
"-- skrytý --" 03.05.07 11:50
« Re: Spotřeba
Chasnik: to je zajímavé, sám jsem nikdy neměl odvahu to testovat a jít na doraz, i když jednou jsem měl namále a ukazovalo mi to 18 km a málem jsem dal na modlení, když jsem uprostřed noci uviděl otevřenou pumpu. Takže je tam podle tvé zkušenosti ještě něco navíc, to je dobře vědět.
Tu spotřebu mám jako Moik (taky 1.6 TDCi 80/kWa), počítač mám zaražený na 6.0, když jej resetuji, za pár dní se tam zase setřese. Jenomže, ruku na srdce, kdo jezdí 90? S otáčkami pod 2000 mám pocit, že stojím. Jezdím taky 110 a víc, trvale mám na střeše příčné nosiče a moje typické jízdy jsou 15 km, z toho cca 6 po městě. Asi to lepší nebude.
-
"-- skrytý --" 02.05.07 21:26
« Re: Spotřeba
Ja mam tiez 1.6 TDCi 80/kW, jazdim spravidla trasy okolo 30 km (z toho 3 - 5 km mesto) a potom 350km trasy spravidla mimo mesto len par km (asi 50) dialnica. Jazdim 65/100/120 primerna rychlost 70-80km/h. Moja doterajsia spotreba je 4,97 l/100km podla tankovania od nakupu auta.... mam najazdene nieco cez 20 000km. Tankujem Shell Diesel extra a V-Power....doteraz v pomere 1:1.... -
"-- skrytý --" 02.05.07 08:05
« Autoradio 6000CD
Vyvedenie vstupu AUX pre Autorádio 6000CD je popisované niekde na fóre [odkaz] Podľa toho čo som tam niekedy čítal, tak by mal byť predpripravené kábliky z rádia niekde ku priestoru schránky. Ja som to mal tento víkend rozobraté - z konektora zapojenom v rádiu nejaké kábliky idú, ale druhý koniec sa mi nepodarilo nájsť. V každom prípade to je možné urobiť - je potrebné vybrať rádio, napojiť vlastný konektor (najlepšie asi malý jack) a vybrať si kam ho umiestniš (je na to predpripravené miesto v odkladacej skrinke spolujazdca). Ak potrebuješ poradiť z vybratím rádia, pýtaj sa - už som to robil. Inak ak by mal niekto záujem o originál rádio Ford 6000CD z nového auta aj s príručkou a kódom, mám k dispozíci a v blízkej dobe by som mal mať aj autorádio Sony Ford. Pasuje to myslím do nových modelov Focus, C-Max, Mondeo, Fusion, Fiesta... -
"-- skrytý --" 30.04.07 09:19
« Re: Autoradio 6000CD
Ahoj, zrovna o víkendu jsem na ten AUX vstup ve schránce koukal, sice mám originál autorádio Sony s MP3 takže ten vstup mě až zase tak moc nezajímá, ale nezdálo se mi že by to byl klasický 3,5mm jack. Spíš bych to viděl na nějaký atyp, protože střed byl užší než klasický jack a celkově je zase celý port širší než standartní konektory, takže nevím co to je, ale jack určitě ne. -
"-- skrytý --" 29.04.07 11:14
« Autoradio 6000CD
Zdravím všetkých C-Maxáčov. Neviem či to tu už bolo riešené, ale neskúšal niekto pripojiť k tomuto fabrickému autorádiu napr. MP3 prehrávač? Mám na mysli kábelové pripojenie s využitím vstupu AUX, ktorý sa dá navoliť na prednom paneli. Vyššie verzie výbavy auta vraj majú tento audio vstup vyvedený do schránky pred spolujazdcom (asi jack 3,5mm). Viete o tom niečo? -
"-- skrytý --" 27.04.07 12:48
« Re: Dojezd
No mě ukazuje PP až do konce, tzn. že od dojezdu 80km se rozsvítí kontrolka a kilometry se nadále odpočítavají. Zatím jsem se dostal na dojezd 25km, dál to pokoušet nemá cenu - neni ani proč, ale ukazuje to pořád - motor 1,6Ti-VCT, r.v. 11/05 -
"-- skrytý --" 27.04.07 08:43
« Dojezd
Tak včera jsem si ověřil že jakmile se mi trvale rozsvítí hladové oko začne PC ukazovat dojezd 0km i když ještě pár sekund před tím ukazoval něco kolem 85km. Jinak sem si všimnul, že občas, když je rafika palivoměru mezi 1/4 a 0, se rozsvítí kontrolka a hláška o nízké hladině benzínu a po nastartování nebo do 30ti sekund zase zmizí, jak nějaký předběžný varování. Docela mě ten dojezd štve, asi budu muset do Fordu, protože je to věc, která se často hodí :o) -
"-- skrytý --" 25.04.07 10:55
« Re: C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT - hladový oko
Mě hladový oko a ukazatel dojezdu na PP fungují tak, že když je dojezd 80 km, tak se rozsvítí hladový oko a PP pořád dál ukazuje zmenšující se dojezd, nejnéně jsem se dostal na dojezd 2 km. Pak se do nádrže vešlo asi 48 litrů. Mám 1.6 74 kW a to by mělo být co do palivovýho systému stejný jako 1.8 88kW. -
hatepe 24.04.07 18:01
« to Jandre
Čoveče to je dost zvláštní. Mě v mám C-Maxu když se rožne rezerva tak compl normálně ukazuje dojezd dál. Jednou jsem ho ždímal až na dojezd 50 km :-) . Jako co mě a, elš tve je absence aktuální spotřeba na palubním pc. Je tam jen průměrná. To zase Ford šetřil na nepravým místě. Tím pádem se mě dost špatně odhaduje aktuální spotřeba. Dlouhoodbej prům,ěr přes zimu je hold 8,3 litru a to jsou město tak 30-40% a okresky ten zybtek, je to teda 20 km dálnice 40 km okresky. Zatím jsme se fakt pod 7,8 litrů v průměru nedostal. Auto má najeto 11 tisíc. Jen doplůním, že teda jezdí pořád skoro plný , čtyři lidi + pes 42 kg :-) -
"-- skrytý --" 23.04.07 15:13
« Re: C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT
Já mám benzín 1,8 - 88kW a spotřeba čistě po městě 10,5 - 10,8. Při cestě ČB - Humpolec 6,7l, při pokračování po D1 do Brna stoupla na 6,9l. Mám jen problém že se mi nepodařilo natankovat víc 40l ač všude tvrdí že nádrž je na 55l. I když svítí hladový oko a rafika palivoměru je na červený, tak tam víc jak 40 nedám. Co vy? Mimo to jakmile se rozsvítí rezerva, tak přestane PC ukazovat dojezd...což je docela na... :-) -
mrba 22.04.07 22:34
« Re: C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT
Mám tiež 1,6 Ti-VCT. Dlhodobú priemernú spotrebu po cca 30 tis. km mám 7.6 l/100km. Min. som mal 5.9, max. 9.1. Väčšinou jazdím na spotrebu (ľahká noha, od 60 na rovine na 5. st., dosť často brzdím motorom) a to mám cca 7.2 l/100km. Teraz som začal chvíľu jazdiť na max. spotrebu (súťaž Shell) po meste na 2. a 3. st., otáčky väčšinou nad 3000 ot/min a to mám spotrebu cca 8.4 l/100km. Vo vlákne Focus II som uviedol aj graf mojej spotreby podľa PP aj podľa tankovania. -
"-- skrytý --" 22.04.07 22:06
« Re: C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT
Sobotni cesta CK - Plzen a zpet, vikendovym tempem (rozumej pri snaze dodrzovani predpisu 90-100 km/hod) jsem jeste v Pisku mel 4.1 l/100 km, pri prijezdu do Plzne pak 4.3 l / 100 km. Cestou zpet jsme jeli trosicku chvatali, ale ne noha na podlaze, ale nebyl provoz tak na silnici 100-110 a prumer se zvedl na 4.6 l / 100 km. Obsazeni 2 dospeli lide, 2 deti. Myslim, ze spotreba dobra. Uz jsem zvedavy co to udela az se pojede po dalnici stabilnich 130 - 140 km, kam se to pak jeste zvedne. Co me prekvapilo, ze Maxik se pri 190 km/h zastavi na tachometru a nehodla uz zrychlovat. Nejsem zadny pirat silnic, ale po te dalnici co vede do Pisku z kopecka jsem to musel kratkodobe vyzkouset, zajimalo me to, kolik to jede. -
"-- skrytý --" 22.04.07 21:30
« Re: C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT
C-Max 1.6 74kW: průměr za 22tkm 7.12 l/100km, nejhorší spotřeba mezi tankováním 7.78 l/100km, nejlepší spotřeba mezi tankováním 6.56 l/100km, odhad 75% silnice 1. třídy cca 90-110 km/h, 20% město, 5% dálnice, klimatizace jen pokud je potřeba. Absolutně nejlepší 100 km za 5.9 l/100km podle PP - silnice 1. třídy a dodržování rych. limitů. -
hatepe 22.04.07 15:09
« C-MAx a spotřeba u 1,6 Ti-VCT
Ahojte všichni. Jak se tak tady dívám, tak většina z vás má ropáky, není tady někdo kod má benzína 1,6 Ti-VCT . Já ho mám a štve mě spotřeba. nejsek schopnej se dostat na rozumný čísla. palubní PC mi pořák ukazuje průměrnou spotřebu 8,3 l. Nejlíp jsme se dostal na 7,9 l/100 km . Jezdím kombinaci město ( týdně tak do 80 km a víkende tak 150 km dálnice + okresky ) . napiště kolikto žere Vám. Piště klidně všichni, alespoň uvidím jak jsou na tom i nafťáci. PS. může i připsat jakým stylem jezdíte, do kolika to točíte, jestli jezdíte na volnoběh a nebo se zařazeným kvaltem atd. Já dodám, že jezdím tak normálně, držím to v pásmu 2000-3000 ot. a s vyhozeným kvaltem nejezdím. Po městě 50 na tři, nebo 60-65 na čtyřku, dálníce jsou jasný a okrksy 90-110 na pětku . Předem díky za reakce ;-) -
"-- skrytý --" 06.04.07 21:31
« Bez nadpisu
to specialista
děkuji za informace. Problém v elektrice nemám, centrál funguje, mikrospínač jak manuálně, tak na ovladači cvaká, ale dveře se neotevřou. Je to bída, potřeboval bych auto jak sůl, tak to zkusím nějak mordovat. Ty 2 šrouby jsou na tom krytu zespodu? Je možno, pokud se k němu dostanu, zámek mechanicky odblokovat? -
"-- skrytý --" 06.04.07 13:39
« Re: Zablokovaný kufr
Ja som mohol kufor otvorit iba pomocou dialkoveho ovladaca na kluci. Opravoval som si mikrospinač nad evidencným cislom.
"Calunenie" 5. dveri je uchytene 2 srobamy,(ktore su viditelne iba pri otvorenych dverach) inak je to iba nausunute na umelych uchytkach.
Malo by sa to dat z vrchu (od okna) odtiahnut a tak by si sa dostal k zamku. Mirospinac je tam cez konektor pripojeny do elektoroinstalacie auta. Po rozpojeni konetora a prepojeni dvoch kontaktov (v kablovacke) pomocou skrutkovaca by sa mali dvere otvorit.
>:-[] skontroluj este poistky! >:-[]
Central na ostatnych dverach je funkcny? -
Chasnik 06.04.07 13:28
« Servis Ford v okolí Prahy
Čau Maxáci, máte někdo tip na slušný servis v okolí Prahy? Tak do 50 km, ale není to podmínka, s Hondou jezdím např. až do Liberce a jsem maximálně spokojený. Jde mi o to, aby to bylo spíš něco menšího, ne nějaká fabrika, ve které si během servisu podá klíčky od mého auta 10 mladých techniků nadržených na pěkný auto - už jsme o jedno auto po návštěvě servisu u Forda přišli:(. A taky by nemuseli být nejdražší...
Hlavně, aby to byl někdo, komu opravdu záleží na tom, aby to auto bylo při odjezdu ze servisu v pořádku, nejen napíchnout auto na komp, vymazat chybu v jednotce a neřešit, jestli se za 10 km nebude opakovat - to už mě fakt nebaví!
Jestli o něčem víte, tak se o dobrou zkušenosti podělte. Díky -
DoubleSix 06.04.07 10:03
« Bez nadpisu
Takže delší projíždka C-Maxu prospěla. Po 250km najetý průměr 6,9 litru (žádná dálnice, pouze silnice I a II třídy + průjezdy vesnicema; auto naloženo asi 300kg=3 dospělí, 1 dítě, kočár + další drobnosti)
Motor 1.8 92kW, najeto 2800km (takže stále v záběhu :-) ) -
"-- skrytý --" 05.04.07 22:36
« Díky
Veliké Díky za informace ke koupi. Jinak to mám trochu ztížené tím, že jsem teď dočasně mimo ČR. Tak to svěřuji do rukou člověku, který se tomu věnuje a mám na něj jen dobré reference ( w.malovany.cz ). S tou výbavou na tom něco bude zkusím se pozeptat. Tři roky pro toto auto a dejme tomu s těmi kilometry do 100 tisKm. Je to mnoho? Nikdy jsem diesel neměl ( jen pár škodovek a teď peugeot 306 1.6 benzín.).
S těmi šrouby jsem to řešil u peugeota nic radostného. Při koupi jsem to nějak přehlédl.
Na co se zaměřit při koupi, co konkrétně prověřit??? Díky moc. -
"-- skrytý --" 05.04.07 19:37
« Zablokovaný kufr
Naléhavě prosím radu!!!!!
Před nedávnem se tu řešilo otevírání kufru. U mne je to možné buď ovladačem, nebo mikrospinačem nad SPZ. Dnes jsem se ale do kufru nedostal. Zrovna před prodlouženým víkendem, kdy mám spoustu plánů. Zkoušel jsem to asi stokrát, ale je natvrdo nedobytný. Obvolal jsem servisy a nikdo neporadil. Prý to zevnitř rozebrat. Když tam ale koukám, vidím prdlajs, jenom krycí plast pokračující až pod úroveň prahu.
Nevíte někdo, jak kufr nouzově otevřít? Nestalo se to někomu?