C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
"-- skrytý --" 08.06.10 08:30
« Voda v e vaně na rezervu C-MAX
Zdravím,nemáte někdo skušenost s vodou ve vaně rezervy? Včera jsem to už po čtvrté za rok,co Maxe mám,vytíral.A nemůžu stále přijít na to,odkud se ta voda bere. Obě ucpávky,co tam jsou,vypadají že těsní dobře. A aby se tam utvořilo zhruba 4 dcl vody za čtvrt roku,tak to na sraženou vlhkost nevypadá. Díky za radu. -
"-- skrytý --" 08.06.10 08:28
« Voda v e vaně na rezervu
Zdravím,nemáte někdo skušenost s vodou ve vaně rezervy? Včera jsem to už po čtvrté za rok,co Maxe mám,vytíral.A nemůžu stále přijít na to,odkud se ta voda bere. Obě ucpávky,co tam jsou,vypadají že těsní dobře. A aby se tam utvořilo zhruba 4 dcl vody za čtvrt roku,tak to na sraženou vlhkost nevypadá. Díky za radu. -
štíreček1 11.05.10 17:13
« Re: DPF
Já fakt nevím, jak mu to čistili, prý to tam měl dva dny a stálo to 7tis i s aditivem. Ale někde jsem četl, že to čistili i tlakovou vodou a nějakým saponátem.
Win: kde se dají sehnat ty repasované filtry, máš nějaký odkaz? Jen tak pro zajímavost, myslím, že auto prodám dřív, než bude těch stodvacet tis km, pokud tedy nepřijde krize :-) -
"-- skrytý --" 11.05.10 17:07
« Re: DPF
To jsi zas četl Svět Motorů, viď? Velikost molekuly vody je 280 pikometrů, póry ve filtru maji 2.5 mikrometru. Pór filtru je tedy cca desettisíckrát větší než molekula vody.
Problém je v tom, že saze jsou velmi nesmáčivé. Vodou je nevymeješ, protože jí odpuzují. -
"-- skrytý --" 11.05.10 15:28
« DPF
Čištění vodou je pěkná hovadina velikost molekuly vody je větší než stěna filtru to znamená,že filtr řádně nepročistí.Ten bordel z toho filtru může být i karconogenní a vůbec to není povolená metoda a samotná manipulace je velmi nebezpečná a škodlivá pro životní prostředí.Po tomhle už celý DPF-FAP přestává mít jakýkoliv význam.
Povolené repase sou v továrně Peugeot zda to dělá Ford nevim.
Zdroj Peugeot ČR. -
štíreček1 10.05.10 19:31
« Re: filtr pevných částic
Tak posílám ty fotky nádržky na eolys, u maxe je schovaná u zadní nápravy, je vidět jen zespodu [odkaz]
Jinak kolegovi s C5 při 120tisících km ten filtr ručně tlakovou vodou vyčistili, doplnili aditivum, dali rok záruku a platil 7tis Kč. Takže vyčistit jde i po životnosti. -
štíreček1 09.05.10 21:28
« Re: filtr pevných částic
Eolys určitě 120tis nevydrží, údajně je náplň 1,8 litru na 60tis km. Ta cena už je dobrá, když jsem loni kupoval auto, tak za celou náplň s nádržkou komplet chtěli cca 6-8tis. Když náplň dojde, nejezdi!!! Pak se ucpe filtr. Můžeš vyjet jen nádrž, protože aditivum se přidává při tankování. Nádržku mám vzadu, zítra přidám foto. Ten filtr nebude až takový strašák, jak se všichni báli. Ceny už jsou příznivé a než já najedu ty km, tak to bude zadarmo ;-) -
"-- skrytý --" 09.05.10 20:51
« Re: filtr pevných částic
Na to doplnění jak vy říkáte eolys, mi upozornili sami ve Ford servisu.Prý to doplňují(mění)při 120tis a stojí to 2500kc
Proto jsem se ptal jestli to je nutné a co se stane když dojde.
Pro štírecek1:Taky jsem četl,že ta nádržka má být pod předním pravým blatníkem. -
štíreček1 09.05.10 15:21
« Re: filtr pevných částic
Já vím, že ty motory nejsou identické, ale proč mi tvrdili, že tam eolys je? Zde [odkaz]
jsem se taky dočetl, že ve focusech ho mají. Někdo psal, že ho má pod předním blatníkem, někdo ho má vzadu nad nápravou, prý by nádržka měla být vidět zespodu, ale nic jsem neviděl, díval jsem se jen od nárazníku,protože pod auto nevlezu, ale zítra se zkusím tam dostat a dám vědět. Fakt jsem měl za to, že tam je :-O