C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
"-- skrytý --" 27.12.09 17:29
« Akumulátor
Zdravím,
Jaké máte zkušenosti s nabíjením akumulátoru?Jde vám vyndat z toho plast.deklu?Nejsou problémy po odpojením aku?Mám na mysli řj a radio..?Aku origo Ford- nabíjel jste někdo nebo rovnou měnit?Dobití,výdrž po dobití... Děkuju předem za zkušenost! -
"-- skrytý --" 14.12.09 19:42
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Výsledek reklamace v Fservisu:
Po 3 dnech se i jim projevila závada. Diagnostika zaregistrovala potíže se škrtící klapkou. Ta nebyla skladem. Max mi vrátili. Po cca týdnu jsem byl zpět, vyměnili klapku, svíčky a provedli revizi některých kontaktů (viz příspěvek z 28.11.).
Teď je volnoběh OK. Přesto jsem trošku ve střehu, protože ještě nemusí být vymalováno - jsem odjakživa drobet skeptik. Pokud to bude držet i při jiném počasí a asi tak měsíc nezakolísá, tak to bylo škrtící klapkou. Je fajn, že ti stačilo převekslovat na jiný benzín :-) -
Nicco 14.12.09 09:55
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
A ten motor 1.8 spaluje E85 normalne, alebo potrebuje mensi zasah minimalne do RJ?
[odkaz]
Citam, ze pod 15C sa na E85 neda nastartovat, je drahsi, ako Focus, tak aj palivo a spotrebuje to o 30% viac. Nedokazem pochopit ako silne maju Svedi ekologicke zmyslanie, ked napriek tymto nevyhodam, to kupuju!
Tak ma teda napadlo, ze ked je tento motor stavany na spalovanie bioliehu, ktory ma oktanove cislo 105, tak mu moze robit problem 95 oktanov, pripadne riedeny ONO benzin, ktory uz moze mat len 90 oktanov.
Co sa stane, ked do Subaru STi, ktore potrebuje 100 oktanov, natankujem 95? Mozno sa bude chovat podobne ako Fordova FFV 1.8cka.
By som sa zastavil v Mladej Boleslavi a dal tam to E85, co to spravi:
"Pokud bude biosložka osvobozena od spotřební daně, budou náklady výrazně nižší. Nyní jej za 25 korun prodáváme i s mírnou dotací naší společnosti a v podstatě na tom proděláváme,"
[odkaz]
[odkaz]
Mozno ako pisu, tak aby ste tam mohli dat E85, tak to by to auto museli vo vyrobe na to pripravit, napr inymi hadicami alebo nadrzou na benzin. Ale mozno to uz tak je. Treba sa opytat u Forda.
-
štíreček1 30.11.09 20:00
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
tak já to srovnávám se starým escortem 1,8D, když bylo pod nulou, tak chytal na půl otáčky, když bylo nad nulou a tudíž vlhký vzduch, tak už potřeboval otáčku jednu ;-) U focuse jsem nic takového nezaznamenal a novému commonrailu je to jedno taky. Tak jsem si udělal závěr, že vliv počasí nemá na naftu vliv, ledaže by zamrzla úplně >:D -
"-- skrytý --" 29.11.09 11:37
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Než jsem zkusil jinej benzín, taky jsem přemejšlel i o počasí. Většinou bylo vlhko, když to zlobilo. Jenže dneska je mlha jak prase, ráno jeden stupeň nad nulou a auto s benzínem Carrera100 jede úplně normálně, no problem >:D -
"-- skrytý --" 28.11.09 14:45
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Maxe jsem tankoval od počátku jen u Sh..lu a problém kolísání otáček s tím velmi pravděpodobně nesouvisí.
Dal jsem maxe do Fservisu - na déle než přes noc, aby se potíž mohla projevit (noale kdo ví...). Napsali 2 zakázky - jedna je reklamace, druhá je něco v tom smyslu, že: pokud se při testování "reklamační zakázky" závada neprojeví, tak provedou vyčištění všech dostupných elspojů spojených s chodem motoru a snímáním rychlosti, kontrolu chodu volnoběžventilu, kontrolu ukostření motoru popř silových elspojů, kontrolu škrtící klapky, proměření lambdy.
O výsledku dám vědět. -
"-- skrytý --" 28.11.09 12:01
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Takže, po přečtení mnoha diskuzí na netu o palivu jsou tady nová fakta. Auto je OK, benzín je *!!! Moje zkušenost: čerpání pouze u benzinek ONO, popisované problémy s motorem. Načerpán benzín N95 u Benzina: výrazné zlepšení. Načerpán benzín N100 (Carrera100) u OMV: super, nevím jestli to je jen o tom, že vím, že tam je lepší benzín, ale fakt je, že: tišší motor, větší výkon, nižší spotřeba, žádný problém s motorem!!!!! UŽ NIKDY LEVNÝ BENZIN OD "NO NAME" ČERPADLA. -
Thomasino 22.11.09 21:57
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Mě to tenkrát pomohlo, to nastartování a posečkání tak 15 vteřin (možná více). Od té doby jsem to dělal automaticky a už se to nestávalo... Ale tankoval jsem vždy u značkových benzinek (OMV, Shell), na to jsem měl svého Maxíka moc rád, abych riskoval tankovat u levných benzinek, kde to často ředí.. Občas jsem mu i dopřál OMV Carrera 100 oktanů a bylo to poznat, motor měl o něco větší zátah a lépe šel do otáček :-) -
"-- skrytý --" 22.11.09 20:33
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Můžete Vy, kteří máte podobný problém říct, kde tankujete benzín? U mě se to projevovalo s levným benzínem (čerpačka ONO). Bral jsem pořád jen tam. Dokonce se zdálo, že s tím levnějším benzínem byl hlučnější motor. Teď jsem vzal u značkový pumpy dražší benzín a zatím je to v pohodě. Nezkoušel jste někdo natural 98? -
"-- skrytý --" 12.11.09 17:53
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Nastartovat a nechat chvilku běžet mi moc nepomohlo. Stejně se to dusí jen šáhnu na plyn. Počkám až bude ráno větší zima (aby bylo jistější, že se ukáže závada) a dám to do servisu, přece jen je to v záruce, tak ať s tím zkusí něco udělat. Spíš mám strach, že budou tvrdit, že tomu nic není. ;-\ Dneska bylo tepleji a jelo to docela dobře. Jsem docela zklamanej, protože jinak je auto úplně super. Není tady někdo, nebo neznáte někoho kdo má tenhle motor a funguje mu normálně??? -
Slavek-TDM 12.11.09 10:55
« Re: benzín 1,8
Sice nemam Ford, ale uplne stejny problem (teplota nizsi nez 5 -> otacky 500 -> chcip) jsem mel na Subaru. Vycisteni a vymena tesneni volnobezneho ventilu (IACV) problem odstranilo. Jelikoz se nejedna o servisni ukon v ramci prohlidek, servismani na to kaslou. -
Thomasino 10.11.09 23:56
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Nazdárek! Tady ještě nedávný majitel MAXe 1.8 benzin po faceliftu (r.v.2008). Před měsícem a půl jsem ho prodal, jelikož jsem po jízdě s Focusem ST zatoužil po rychlejším "přibližovadle" ;-) Každopádně s C-MAXem jsem byl celkem spokojen, zvláště po tom, co jsem na něj nechal namontovat sportovnější pružiny od EIBACHu z originálního příslušenství Ford - mimochodem, jsou stále na prodej za 2000 Kč a jsou jen pro benzínové motory - zkušenosti viz.má recenze.
Problém se "studeným startem" a kolísáním otáček, nebo po okamžitém rozjezdu s chcípnutím motoru, jsem měl ze začátku také. V servise o tom problému věděli, že se to týká jen motoru 1.8 benzin a že Ford na to nemá řešení. Pak jsem se tady na MACZ dozvěděl, že to dělá většině uživatelů a zřejmě to nějak souvisí s elektronikou.
Pokud auto ráno (nebo delší době) nastartujete a necháte tak 10-15 sekund běžet na volnoběh a pak teprve lehce prošlápnete plyn a teprve pak se rozjedete, je rázem vše v pořádku!! Jako by ta spousta elektronických "pomocníků" potřebovala nejdříve "prokrvit" a napapkat :-)
Dejte info, jestli vám to pomohlo a užívejte nejlepšího malého MPV (alespoň podvozkově určitě), které ja nyní na trhu.. Asi do doby, než dorazí nový C-MAX!! >:D
Chtěl jsem se zeptat jaký máte kdo zkušenosti s egr ventilem. prý se jeho mechanická část dá vyčistit a opravit a dá se používát dále. Čili, nemusím kupovat nový. Najde se někdo?
Pitz Bonjorno