motor 1,6 MPI nebo FSI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
modus ponens 28.07.05 14:47
« Re: Re: Re: Re:
Octavka je asi predsalen tazsia ako bezne kombiky NST. Preto nie je v 1.6-ke nejako extra ziva (mozno tak pri prazdnom aute). Ale inak si nemyslim, ze na kombik NST je potrebny 2-litrovy motor. Ono uz aj poistka Ti to predrazi a o spotrebe nehovorim. Ceny teraz nemam v hlave, ale urcite by stalo za to porovnat ponuky v okolitych krajinach. Rozdiely mozu byt dost zaujimave. -
« Re: Re: Re:
SirAnton: no zaujimave je hlavne to, ze za 700t mas uz slusny motor v kombiku, co asi nikkde nezozenies. Ano nieje tam tempomat,ESP,Automatica klima, ale to by som ozelel. Je tam na to auto dostatocny vykon a vybava. Na moj vkus by som dosypal iba veci za cca 25t. Pozor, nebavim sa o akcii a tak. To je proste cennikova cena. Urcite sa da na to ubit zlava a susne vybavene combi s motorom 2.0 za 700t by z toho urcite bolo. Keby som vyberal teraz ...... . Toto bolo mierene k tej Octavke a vykonu a cene. Skus zohnat kombik s takym motorom a takou cenou, kde a aky ? -
modus ponens 28.07.05 14:31
« Re: Re:
Miro: neviem, co vsetko v tom FF je, ale ak je to zaklad, tak zrejme bude co-to k doobjednaniu. Tych 700tis. podla mna nie je na NST az taka zaujimava cena, bez ohladu na trend cien na SK. Najma ked za 750 zacina ST a vonku sa da kupit lacnejsie... No a rozdiel medzi NST a ST je (aspon podla mna) nezanedbatelny. -
"-- skrytý --" 28.07.05 10:37
« Bez nadpisu
Nehodnotil bych 1,6MPI jako slabotu.Jisté je, že to sporťák není. Měl jse ten motor v OI-byl jsem docela spokojen, potom jsem jezdil s TDI 66 kw-opět spokojenost s výkonem-nemusím si hrát na závodníka.Nyní mám 2,0 TDI- tam výkon již docela slušný, přesto nad výše zmíněnými motory nos neohrnuji. Je ale pravda, že pokud bych šel do benzínu, tak bych asi více koukal i jinde, než jen u Škody. -
« Re: Re:
Děkuji všem za příspěvky. :-) Vybral jsem si 1,6 MPI s dynamic paketem II, snížený podvozek 17" kola. :idea: Snad budu spokojený >:D Ještě k tomu 2 litru. Honda mi nabízela Akorda 2l, 155k v plné výbavě za nižší cenu než Škoda Oktávku 2l. v rovnocenné výbavě !!! :shock: -
« Re
Jak se to vezme "neadekvátní" motorizace... já mám OI combi, ale se 101 koňmi necítím, že bych byl brzda provozu. OI je lehčí než II, to uznávám, ale myslím, že druhá generace na tom nebude tak zle. S 1,6 MPI se to dá po dálnici roztahat krátkodobě na 200 km/h (nejsem hovado+motor to nevydrží >:D ). Spíš ta 1,4 55kW do OII kombi! je nehoráznost s velkým N 8-s :x -
« Re
1.6 MPI a 1.6 FSI:
MPI motor starší a tzv. ozkoušený (ne že bych FSI nevěřil), vícebodové vstřikování paliva, dvojí výkon-55 kW a 74 kW, vlastně nově i 75 kW, spotřeba ze zkušeností cca 7,5 l/100 km.
FSI přímý vstřik benzínu, dražší oproti MPI asi o 50 tisíc Kč, výkon trochu vyšší 85 kW, spotřeba údajně nižší (asi o půl litru), nicméně vyžaduje tankování Naturalu 98, (MPI 95+skousne 91), v podstatě do FSI si myslím, že nemá cenu jít. Navíc pro mě docela klíčová věc: do MPI jde bez problémů namontovat LPG, do FSI aspoň co vím tak nejde vůbec.