motor 1,6 MPI nebo FSI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 28.07.05  15:32

    « 1,6 MPI

    Šel bych do 1,6 MPI, pořádně nejede ani jeden a ten starej rumpál je aspoň levnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.07.05  14:47

    « Re: Re: Re: Re:

    Octavka je asi predsalen tazsia ako bezne kombiky NST. Preto nie je v 1.6-ke nejako extra ziva (mozno tak pri prazdnom aute). Ale inak si nemyslim, ze na kombik NST je potrebny 2-litrovy motor. Ono uz aj poistka Ti to predrazi a o spotrebe nehovorim. Ceny teraz nemam v hlave, ale urcite by stalo za to porovnat ponuky v okolitych krajinach. Rozdiely mozu byt dost zaujimave.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.05  14:37

    « Re: Re: Re:

    SirAnton: no zaujimave je hlavne to, ze za 700t mas uz slusny motor v kombiku, co asi nikkde nezozenies. Ano nieje tam tempomat,ESP,Automatica klima, ale to by som ozelel. Je tam na to auto dostatocny vykon a vybava. Na moj vkus by som dosypal iba veci za cca 25t. Pozor, nebavim sa o akcii a tak. To je proste cennikova cena. Urcite sa da na to ubit zlava a susne vybavene combi s motorom 2.0 za 700t by z toho urcite bolo. Keby som vyberal teraz ...... . Toto bolo mierene k tej Octavke a vykonu a cene. Skus zohnat kombik s takym motorom a takou cenou, kde a aky ?
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.07.05  14:35

    « Re: Re: Re:

    Za zaujimavu cenu na NST povazujem napr. akciu na Astru Classic Caravan za 500tis. (1.6). Sice tam co-to tiez chyba a je to vybehovy model, ale cena to podla mna vykompenzuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.07.05  14:31

    « Re: Re:

    Miro: neviem, co vsetko v tom FF je, ale ak je to zaklad, tak zrejme bude co-to k doobjednaniu. Tych 700tis. podla mna nie je na NST az taka zaujimava cena, bez ohladu na trend cien na SK. Najma ked za 750 zacina ST a vonku sa da kupit lacnejsie... No a rozdiel medzi NST a ST je (aspon podla mna) nezanedbatelny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.07.05  13:26

    « Re: Re: Re:

    to:eddie
    Můžu vědět kolik tě ta OII 1.6 stála ,jestli to není tajné?
    dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.05  10:45

    « Re:

    vir: to mas pravdu, kuknut inde benzin. Napr Ford Focus combi Sport 2.0 107kW stoji zaklad 700tSkk co je uz myslim velmi dobra cena. V zaklade je aj klima. A ma aj znizeny podvozok. A ten nieje urcite zly
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.07.05  10:37

    « Bez nadpisu

    Nehodnotil bych 1,6MPI jako slabotu.Jisté je, že to sporťák není. Měl jse ten motor v OI-byl jsem docela spokojen, potom jsem jezdil s TDI 66 kw-opět spokojenost s výkonem-nemusím si hrát na závodníka.Nyní mám 2,0 TDI- tam výkon již docela slušný, přesto nad výše zmíněnými motory nos neohrnuji. Je ale pravda, že pokud bych šel do benzínu, tak bych asi více koukal i jinde, než jen u Škody.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.05  00:01

    « Re: Re: Re:

    eddie: to s tim paketem jsi mozna prestrelil (slabej motor)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.05  12:23

    « Re: Re:

    Děkuji všem za příspěvky. :-) Vybral jsem si 1,6 MPI s dynamic paketem II, snížený podvozek 17" kola. :idea: Snad budu spokojený >:D Ještě k tomu 2 litru. Honda mi nabízela Akorda 2l, 155k v plné výbavě za nižší cenu než Škoda Oktávku 2l. v rovnocenné výbavě !!! :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.05  08:06

    « Re:

    eddie: uz si si vybral ? Predpokladam MPI, inak ci diesel je dost dolezite, ake dlhe trasy budes jazdit, pokial cca 1okm do prace, tak diesel urcite nebrat, to Ti tu povie viac ludi. Tam MPI bude re teba asi najrozumnejsia volba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  22:46

    « Bez nadpisu

    Asi bych volil osvědčenou 1,6Mpi, FSI není zas o tolik lepší alespoň dnes :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  20:44

    « Re: Re: motor 1,6 MPI nebo FSI

    Nesmysl.
    S 1,6 MPI jsem jel a pokud si do kufru nedáš 3 pytle cementu, za zadní sedadlo metrákovou tchýni a na střechu 4 jízdní kola tak úplně v pohodě.
    FSI nebrat-zbytečně drahý a benzín 98 je dneska dost luxus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  20:20

    « Re: Re: Re: Re

    Rozhoduji se pro benzin protože jezdím 15000 ročně, krátké trasy po městě a 1,6 proto, že 2litr je o 80 tis. dražší a má podstatně dražší pojistky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  09:58

    « Re: Re: Re

    Rozdiel medzi 1.6 FSI a 1.9 TDI je 10 000 Kc. Podla mna je TDI lepsia volba ako 1.6 FSI, cize bude 1.6 MPI alebo 1.9 TDI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  09:47

    « Re: Re

    mitsi ma pravdu, neadekvatni motorizace. To ze ma 85kw v 6000ot je sice krasne ale v rozsahu 2000- 4000, ktory sa vyuziva najcastejsie je vykon velmy podobny a nizky na velkost auta. Hlavne pre ludi, co nevedia podradit a tych je hodne
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  09:17

    « Re

    Jak se to vezme "neadekvátní" motorizace... já mám OI combi, ale se 101 koňmi necítím, že bych byl brzda provozu. OI je lehčí než II, to uznávám, ale myslím, že druhá generace na tom nebude tak zle. S 1,6 MPI se to dá po dálnici roztahat krátkodobě na 200 km/h (nejsem hovado+motor to nevydrží >:D ). Spíš ta 1,4 55kW do OII kombi! je nehoráznost s velkým N 8-s :x
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.05  09:13

    « Re: motor 1,6 MPI nebo FSI

    Žádný! Na tak těžké auto se v obou případech jedná o neadekvátní motorizaci, tedy pokud v tom majitel zrovna nechce jezdit úplně sám...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.07.05  09:12

    « Re

    1.6 MPI a 1.6 FSI:
    MPI motor starší a tzv. ozkoušený (ne že bych FSI nevěřil), vícebodové vstřikování paliva, dvojí výkon-55 kW a 74 kW, vlastně nově i 75 kW, spotřeba ze zkušeností cca 7,5 l/100 km.
    FSI přímý vstřik benzínu, dražší oproti MPI asi o 50 tisíc Kč, výkon trochu vyšší 85 kW, spotřeba údajně nižší (asi o půl litru), nicméně vyžaduje tankování Naturalu 98, (MPI 95+skousne 91), v podstatě do FSI si myslím, že nemá cenu jít. Navíc pro mě docela klíčová věc: do MPI jde bez problémů namontovat LPG, do FSI aspoň co vím tak nejde vůbec.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.07.05  22:11

    « motor 1,6 MPI nebo FSI

    Jaký motor si pořídit do Oktávky II. 1,6 MPI nebo FSI ?
    Poměr cena , užitné vlastnosti, výkon, spotřeba.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…