motor 1,6 MPI nebo FSI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re
Jak se to vezme "neadekvátní" motorizace... já mám OI combi, ale se 101 koňmi necítím, že bych byl brzda provozu. OI je lehčí než II, to uznávám, ale myslím, že druhá generace na tom nebude tak zle. S 1,6 MPI se to dá po dálnici roztahat krátkodobě na 200 km/h (nejsem hovado+motor to nevydrží >:D ). Spíš ta 1,4 55kW do OII kombi! je nehoráznost s velkým N 8-s :x -
« Re
1.6 MPI a 1.6 FSI:
MPI motor starší a tzv. ozkoušený (ne že bych FSI nevěřil), vícebodové vstřikování paliva, dvojí výkon-55 kW a 74 kW, vlastně nově i 75 kW, spotřeba ze zkušeností cca 7,5 l/100 km.
FSI přímý vstřik benzínu, dražší oproti MPI asi o 50 tisíc Kč, výkon trochu vyšší 85 kW, spotřeba údajně nižší (asi o půl litru), nicméně vyžaduje tankování Naturalu 98, (MPI 95+skousne 91), v podstatě do FSI si myslím, že nemá cenu jít. Navíc pro mě docela klíčová věc: do MPI jde bez problémů namontovat LPG, do FSI aspoň co vím tak nejde vůbec.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
S 1,6 MPI jsem jel a pokud si do kufru nedáš 3 pytle cementu, za zadní sedadlo metrákovou tchýni a na střechu 4 jízdní kola tak úplně v pohodě.
FSI nebrat-zbytečně drahý a benzín 98 je dneska dost luxus.