Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re: Re: Re: tak mám prvních 1000 km
Taky jsem zaslechnul že se to někomu v mém blízém okolí stalo.Hold na něco jsou tady machři.. :'-(
Tak mě připadá že se zloději u O II pomalu začínají rozkoukávat.Kolegovi chtěli ukrást navigaci,ale nezvládli zámek tak alespoň ze zlosti udělali "Nike" pod kličkou dveří.
Někdy lituju,že nejsme v Americe... >:-[]
2 Diamant:
Tak jsem si konečně prohlížel RS naživo a třmeny má zelené! ;-)
Moc hezká,a kola 18" tam padnou jako ulité!!Řekl bych že pokud RS tak jedině hatchback v červené ,2.0TFSI to se rozumí..
Na druhou stranu nic pro mě tihle žízniví koníci..a asi bych brzo přišel o řidičák když se teď bude bodovat :? -
« Re: Re: Re: Re: tak mám prvních 1000 km
Taky jsem zaslechnul že se to někomu v mém blízém okolí stalo.Hold na něco jsou tady machři.. :'-(
Tak mě připadá že se zloději u O II pomalu začínají rozkoukávat.Kolegovi chtěli ukrást navigaci,ale nezvládli zámek tak alespoň ze zlosti udělali "Nike" pod kličkou dveří.
Někdy lituju,že nejsme v Americe... >:-[] -
"-- skrytý --" 14.05.06 12:49
« Re: Re: Re: tak mám prvních 1000 km
Vyjdu před dům a hle: Oct. do rána bez xenonů (nikoliv moje, ale stejně mne to se..). Sednu do auta a na úseku 12 km potkám jednoho Němce s Oct. a - rovněž bez xenonů. Inu, asi teď budou levně k dostání z druhé ruky... >:-[]
PS: O těch světlech se samozřejmě jenom domnívám, že šlo o xenony. Ono když tam nic není, tak se to těžko pozná. -
Howard 10.05.06 22:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
to Diamant: Jestli mam po namontovani NT mensi nadrzku na ostrikovace, nevim (doufam, ze ne, ostrikovace svetel mam). O alarmu a spolupraci s NT budu samozrejme referovat, stejne jako o pripadnych novych repro - oboji planuju do mesice, max dvou. -
-
spitfire 10.05.06 12:36
« Re: tak mám prvních 1000 km
to UFF: Já mám 2.0 TDI bez chipu, před tím jsem měl 1.9/66 taky bez chipu, průměrnou spotřebu mám úplně stejnou - podle PP 5,8, podle tankování as tak o 0,5 litru víc. Vzhledem k tomu, že ten 2.0 výrazně víc jede, je to lepší, než jsem čekal.
Někde jsem četl, že s chpiem má PP tendenci víc kecat, než bez něj, ale nevim, vlastní zkušenost s tím nemám. -
« to omicron
já mám taky chip od kerschera a po 200 kkm chčije volej přes turbo, řj jednotka na VAGu tvrdí že je zdechlá (auto ale jede) a motor má veeelmi kovový zvuk (plánováno odstranit)...podotýkám, auto koupeno jako nové, jeden majitel, pravidelná údržba, slušné zacházení..:-)
já už nechipuju lol -
« Re: Re: tak mám prvních 1000 km
no zatím mám podle pp 5.9, ale většinu toho jsem najel záběhově výletním tempem po okreskách, to bych měl se starou Oct I pod 5l hluboko...spíš při jízdě městem to klíďo dáva dle pp spotřebu 8l což stará nikdá...ale porovnávám jen palubní počítač, jasněji bude až po měření plná-plná, což jsem zatím neprovedl... -
« tak mám prvních 1000 km
všechna srovnání dělám vzhledem k mé dosavadní OI TDI 66kw, chip na 83 kw
+
pohodlí
interiér (loketní opěrka)
řazení
stabilita při brždění
auto v ostřejší zatáčce nenapadá na vnější přední kolo
podélně se nehoupe :-)
lepší standardní repro a celkem obstojný zesilovač v rádiu STREAM
-
cukání pod plynem na dvojku a trojku (již popisovaný problém zde na MC)
plyn jde jako by ztěžka (pedál klade moc velký odpor), což vede k pocitu "vůbec to netáhne"
hlavová opěrka je na mě moc vzadu! jel jsem v předváděčce se sportovním paketem (tedy i sedadly) a dle mého byla
jiná, prodejce tvrdí že nikoli?
zatím to žere jak protržený, doufám, že si to ještě sedne
umístění repro spolehlivě zničí zvuk (již zde popisováno na MC, nevhodné umístění)
PS: chipovat nebudu, myslím, že motor po zajetí bude mít obdobné výkonové parametry jako moji předchozí OI -
Diamant 08.05.06 22:11
« Re: Re: sound systém
Tugof - zvuk neviem posúdiť, nemám ani jedno ani druhé. Ale súčasťou Sound Systému je aj zosilňovač (ten je umiestnený pod sedadlom vodiča) do ktorého sa posiela zvuk na spracovanie a práve tento zosilňovač má na starosti aj ekvalizér.
Zosilňovač má mať výkon 8x50 W
Reproduktory sú takéto:
přední: 60W basový, 40W středový, 20W výškový
vzadu: 60W basový, 40W středový, 20W výškový
Hloubka reproduktorů (60W) je 80 mm, průměr 200 mm; hloubka reproduktorů (40W) je 56 mm, průměr 168 v předních i zadních dveřích.
Reproduktory s priemerom 20 cm a hĺbkou 8 cm neznie zle. Neviete niekto, aké reproduktory sú v bežnej OII? -
"-- skrytý --" 08.05.06 21:28
« Re: sound systém
Já Sound System mám, ale nejel jsem v OII se standardními repráky, takže to nedokážu objektivně posoudit, jaký je to rozdíl.
Nicméně subjektivně to hraje velmi dobře, mnohem líp, než ve starých Oktávkách, Fábiích a Astrách, ve kterých jsem jezdil (všude byla sériová repro) a akorát v pravých předních dveřích mi při určité frekvenci (velmi nízké) drnčí plasty (u většiny alb se s tím nepotkám vůbec, u některých v polovině skladeb). Za krátko jdu na pravidelnou prohlídku, tak jim to napíšu, ať to dají do kupy (sem zvědavý, co s tím udělají, těch rachtání, lupání a vrzání v intériéru tam mám mnohem víc). -
« sound systém
může mi prosím někdo znalý sound systému říct zda opravdu stojí za to?
Chystám se objednat OII s audiencí a jsem velmi nerozhodný jestli vzít i soun systém.
Informací o něm jsem našel velmi málo. Standartně má OII 8 repro a 12 se sound. Znamená to, že původních 8repro zůstavá stejných a pouze do každých dveří přijde další reproduktor? To je 3repro v každejch dveřích?
Za 4 repro na víc a equalizét je 12800 ňák moc 8-s
díky za info -
Diamant 07.05.06 23:59
« Re:
Blasio - ber ale do úvahy, že aj meraná krivka sériového motora vyzerá trochu inak, než uvádza výrobca (takže ten rozdiel po tuningu nebude zase až taký závratný) a navyše všetky tieto kreslené krivky sú značne idealizované. Skutočná krivka býva viacej zvlanená a niektorá vlnka môže znamenať istú anomáliu v chode motora, ktorá bude vadiť práve tebe. A toto nevieš dopredu odhadnúť. -
« 1+1=2
I když nejsem příznivcem tuningu tak po porovnání křivek u Cimbu(1.9TDI 77KW/250NM--113kw/324NM)musím uznat že když to beru min z ekon.hlediska tak největší krouťák mám po úpravě k dispozici při 2.500/min oproti 2000/min a to mě přijde praktičtější,páč při pětce a 100-ce točím právě těch 2.500, 6-ka a 130 lehce přes 2.500/min..
Když beru do úvahy i fakt že v Německu platí pov.ručení dle výkonu(snad se nemýlím) tak výrobci nahrávají zákazníkům aby si to doladili dle svého..papírově je to slabší tudíž levnější.Trochu bláznivé,ale zapadá to do sebe.. :idea: :?: -
Diamant 05.05.06 15:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
Ak si reagoval na mňa, tak odpoviem. Papierové nemajú klasickú prírubu, takže do MDF krúžkov ich moc nedáš. A ja som pri výmene reprákov použil MDF krúžky, dal som ich do silikónu, tapacírung som vytlmil, nosný plech vystriekal noisekiller sprejom. A nie som presvedčený, že reprodkuktory JBL v čiernej farbe, tuhou membránou a veľkým magnetom sú "barevné ťuniňgové". Tak čo viac som mal ešte robiť? -
"-- skrytý --" 05.05.06 13:06
« Re: Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
Já si troufnu říct že pokud bys vytlumil dveře, odstranil akustické zkraty a repráky připevnil tak aby nekmitaly (MDF kroužek-upevněný ne plast) tak tam klidně můžeš nechat ty papíráky a budou hrát velmiVelmi slušně. V těch barevných ťuniňgových reprácích spálíš víc energie na teplo se stejným výsledkem... :D -
Diamant 05.05.06 12:56
« Re: Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
Howard - ale po montáži Webasta máš menšiu nádržku na ostrekovač, nie? Teda len ak máš aj ostrekovače svetiel, tak bude menšia. Keď ti namontujú ten alarm, daj vedieť, som zvedavý.
Starú Octaviu nemám napočúvanú. Ale u Fabie som menil štandardné reproduktory za lepšie a rozdiel síce bolo počuť, ale aj napriek tomu musím povedať, že tie originálne repráky sú celkom použiteľné a pokiaľ človek nepotrebuje diskotéku na celú ulicu, tak ich výmena je temer zbytočná. Uplatňuje sa Murphyho zákon, že 80% výsledkov = 20% nákladov. No a tá výmena reprákov je už len tých 20% vyýsledkov naviac za 80% ceny :-) Ale je pravda, že ja som rádio temer vždy počúval len v primeranej hlasitosti. Ak niekto potrebuje viac výkonu, tak výmenu vrelo odporúčam. Najviac ma potešilo, že po vytlmení dverí bolo menej počuť hluk od kolies či sekanie centrálu.
Môj názor na chiptuning je jasný. U atmosferického benzínu to nemá význam, u turbo benzínu to význam má ale nerobil by som to (benzínové turbo je už beztak dosť tepelne namáhané, napríklad aj preto sa pri plnom výkone vstrekuje značne bohatá zmes, aby sa spaľovací priestor lepšie ochladzoval, toto chiptuner nemusí dodržať, majiteľ sa poteší, že stúpol výkona a klesla spotreba - turbo zaplače). U TDI si to každý môže rozhodnúť sám, ja na svojom aute by som to nerobil. Okrem toho k tým reklamáciám. Výrobca má dostatok informácií, aby vedel posúdiť, či je daná porucha typická, či sa vyskytuje minimálne. -
"-- skrytý --" 01.05.06 10:34
« Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
No je to rozdiel uvediem ze nechal som vymenit repro len v prednych dverach aby som to otestoval zo starymi v zadnych dverach.Videl som po vymontovani stare repro a tu papierovu membranu , hned ma napadlo ze je to lepsie ani hrat nemohlo uz len z mojho laickeho pohladu.Mam v aute autoradio pioneer DEH p70BT a pri vyssej hlasitosti tie male vyskove repro zacalo skripat a do vymeny aj tak ostalo,skratka je to stavane pre nenarocnych na kvalitu a vykon ,ale aj taky su.Repro vpredu som vymenil za Hertz ESK 165 a zosik len na subwoofer do kufra kombi a to je nieco pre moje usi.vyslo to na 12.400 Sk material- repro,zosilovac Toxic 250 W R.M.S ,subwoofer box JBL 250 W,pena a spray na vytlmenie,kable a 2.200 za pracu. -
« Re: Re: Re: Panove diky za DSG...
To Howard :
Ad soucasna instalace DSG a nez.topeni - je celkem obecne znamo, ze to opravdu u MR2006 soucasne z fabriky neslo, coz bylo ze skodovky oficialne vysvetlovano skutecne nejakym komfliktem ohrevu - problem nejakeho 2 ci 3cestneho ventilu, presne to nevim.
Nicmene to je asi jiz vyreseno, u MR2007 to jiste bude vyreseno 100%. Holt jsem kvuli tomu dalsi rok nechtel cekat, ani kvuli Cruise, kterou jsem mel rovnez objednanu, a ktera nakonce nabehla s 1/2 rocnim zpozdenim vuci puvodnimu planu (!).
Topeni se samozrejme necha dodelat dodatecne, bohuzel ale vyrazne, velmi vyrazne draze, a bez vazby na CanBUS (stav k podzimu 2006). Bohuzel. -
Howard 25.04.06 10:30
« Re: Re: Panove diky za DSG...
No abych rekl pravdu, ani jsem se jich neptal, jestli budou menit nastaveni DSG kvuli chipu a myslim, ze ani nic nemenili (holt motor bude jen pruzneji zrychlovat - elektronice je dle meho jedno, jestli jede po rovine nebo do kopce, sleduje jen, jak reaguje motor na plyn a zatizeni, takze ted budu pro CPU jakoby jezdit casteji po rovince ci z kopce - to je ale jen moje ryze amaterska myslenka). Jedine nebezpeci je, ze by vetsi kroutak spojka "nezkousla", pak ale budu reklamovat.
Jeste jsem se divil, ze sis myslim prave ty nemohl objednat nezavisle topeni s DSG. Mne ho prodejce v pohode namontoval (Webasto) a taky potvrdil, ze bude zahrivat i motor (coz se tu myslim tez zpochybnovalo). Tak jsu zvedavy, jak mi to funguje (mam auto od soboty a jeste jsem vse neprostudoval a nevyzkousel).
Ted uz jenom necham namontovat alarm s dalkovym ovladanim nez. topeni plus dalkovymi starty (Magicar s pagerem a merenim vnitrni teploty, za 7 litru za babku - taky na zaklade zdejsi diskuze) a budu spokojeny.
Co me velice pozitivne prekvapilo je kvalita reprosoustavy - nechal jsem namontovat vlastni radio a myslel, ze repraky (nejspis nejake zakladni k Eleganci) budu muset nechat vymenit, protoze v RSku to byl *, ale tady hraji o dost lip - hlavne vysky. Tak jsu ted na pochybach, jestli by investice do lepsich nebyla zbytecna (kdo chce rict, ze nebyla, at zrovna uvede nejaky slusny priklad - teda znacku a typ). -
« Re: Panove diky za DSG...
Blahopreji k DSG, a jsem rad, ze jsem se zde tak "do krve" DSGčka tak zastával, až se tu do mě spousta "chytrejších a zkušenějších" tak těžce navážela, že to Tě evidentně přesvědčilo >:D Užij si to !
Na chiptuning mám zcela stejný názor, svou O2 zatím chiplou nemám (přiznám se že asi kvůli záruce, v době mého nákupu nebyl prodejce zcela ochoten převzít záruku svého smluvního partnera !), svou starou O1 jsem chipnul u Kerschera zcela bez problémů, ale o tom jsem se zde již také dost napsal (nyní již má u dalšího majitele přes 300 kkm, bez problémů !)... ;-)
Moc mě budou zajímat Tvé zkušenosti s DSG na chiplém TDIčku, máš nějaké podrobnější info, jakým způsobem měnili software DSGčka (časování řazení ?) při chipu motoru ? Moc firem se mě k tomu zatím přesně nevyjádřilo, všichni jen obligátně "že to berou v úvahu"... -
Howard 24.04.06 20:36
« Panove diky za DSG...
Tak pote, co mi pred 6 tydny prevratila pritelkyne OI RS "na zada", musel jsem velice rychle objednat auto nove (stejne jsem to mel v planu). Timto chci uz nevim komu tady podekovat, ze se "do krve" zastaval DSGcka, od ktereho me nekolik lidi odrazovalo. Koupil jsem a nelituju, je to vazne pohoda, i kdyz jeste nemam ani 1 tkm, takze plnou zatez jsem zatim nezkusil. Zatim je to "mazel" ;o)
Vim, ze RSko to nikdy nebude (i kdyz papirove by mel byt vykon ve spicce stejny), ale komfort DSGcka a moznost S rezimu mi to zatim nahrazuje (taky jsem se oproti minulosti celkem uklidnil a vyjezdil).
Co se mi nelibi, je zde zminovany odpor k chipovani. Ja ho dostal hned od prodejce, tudiz neprichazim o zaruku, a doufam, ze jsem udelal dobre (v okoli mam dost znamych, kteri s chipem spokojene jezdi uz hodne dlouho). Chce se to jen o auto starat (pravidelne servisovat) a chovat se k nemu celkove "slusne".
to Ferda25: Mne menili nejdriv jednu vadnou a pak i zbyle 3 fungujici vysokonapetove civky po zaruce na kulanci (tedy na 3. letem aute bez remcani zadarmo), pry s tim na 1,8T meli oficialne problemy, tak se divim, ze jeste stale maji... -
« Re: Chiptunning
já chip mám a už bych nechipoval...ostatně, po 170k benálu ti i TDI 77+chip stejně nebude připadat nic moc.....pravda je, že v servisu hledají v autě chiptunung je li problém s řj, spojkou, převodovkou atd...prostě aby se mohli vyvlíct ze záruky na tyhle komponenty, protože jak tu říkají ostatní, auto je sice tvoje, ale podmínky záruky určují oni..:-)....jinak chip určitě znatelně zvedne výkon i krouťák...mám to z vlastní zkušenosti.. -
« Chiptunning
Ahoj všichni, za 2 týdny bych se měl dočkat a přijde mi moje TDI PD 77 kW. Původně jsem uvažoval o tom, že ji dám "čipnout" (dle názorů zde asi u Cimbu) ale teď mám trochu obavy ze ztráty záruky a ze ztráty záruky na "doživotní mobilitu" -straší mě známí..... Poradíte mi? Do současné doby jsem jezdil s benzínem 170 k a nevím co mám od 77 kW očekávat.... má cenu ten "čip" dělat? -
« aaa INFOOO
To Ferda25:
Vobec to nie je na smiech, ze v servise nemaju "zapalovaci modul" :'-( .
To UFF:
Chcel by som opat prezit to cakanie na nove auto. Len nie 3 mesiace ako som ja cakal. Hlavne davaj pozor na 1.ceste domov!!!
Farba je fajn, uvazoval som o nej, ale nakoniec mam bezovu Sahara-nie je na nej vidiet spinu, len sem-tam hrdzave bodky ;-) -
« Auto je v servisu a čekám
Auto jsem odvezl nakonec v úterý do servisu po vlastní ose. Prostě tam dojelo. Majitel servisu prohlásil, že na tyhle motory jen co se člověk podívá už nejdou. Nevím, když jsem kupoval vůz tvrdil mi zcela něco jiného. Když viděl výpis chyb z paměti závad prohlásil, že vůz je teď v pořádku, a že je třeba vymazat jen paměť závad a jezdit dál. Naštěstí přijímací technik byl jiného názoru a auto zůstalo stát v servise. Přijímací technik mi asi za hodinu volal, že závadu diagnostikovali, a že chyba je v zaplovací cívce. Vysvětlil mi, že cívka byla i viditelně narezlá, a že se na ní musela dostat voda. Informoval mě, že ji okamžitě objednal a že bude zítra. Bohužel druhý den tj. ve středu mi volal, že cívka nedorazila, že na ní dal největší prioritu a doufá, že brzy přijde. Včera jsem volal do servisu a technik tam bohužel nebyl. Paní, mě jen informovala, že zapalovací modul (vznešené pojmenování pro cívku) bude nejdřív koncem týdne, že není v celé Boleslavi. Tak mě napadá, kde, že se ty auta vyrábí? No pokud budu čekat na dodání jedné cívky z Mladé Boleslavi 14 dnů, tak to už je jedno jestli mám české auto. Zřejmě tento týden firma Škoda nevyrobí ani jeden vůz s motorem 2.0 Fsi - nemá součástky. -
« Bez nadpisu
To bluedream:
Fabie jezdí krátké trasy, s Octavií se jezdí delší trasy.Takže to bude 100% tím.
Předpokádám, že s tou Fabií by se třeba to Chorvatsko zajelo ještě výhodnějc.Ono, jak se to vezme menší výkon, tím výce šlapat na plyn.Takže by spotřeba možná byla stejná. -
« Re:
To FenderStrat:
Proti motoru nic nemám,ale myslím si, že na combi je to tak tak.Je pravda, že jsem měl pořád něco v kufru. Teď jsme si pořídili 1,4TDI 59Kw a je to o poznání lepší, co se týče výkonu a spotřeby.Spotřeba 5-6l/100km, při stejných pomínkách, jako měla 1,2HTP.
Jen pro zajímavost OII 1,9TDI dlouhodobá spotřeba 5,2l/100Km, cesta do Španělska(jen po dálnici) 5,3l/100km, Chorvatsko 4,2l/100km. -
« Garančka
Nevíte někdo na kolik výjde Garanční prohlídka na OII 1,9TDI. Ptal jsem se v servisu a tam mi říkali, že to výjde na cca 6000Kč. :-( Je to pravda? Né, že bych na to neměl, ale na Fabii mě to stálo 2500Kč, byla to sice 1,2HTP(ten motor už doma nechci, jezdil jsem za 8-9l/100km). -
Diamant 16.04.06 21:00
« Re: to Fan!s
Ferda, to máš ešte dobré, že ti ostali 3 valce zo 4-och. Ak idú totiž 2 valce u trojvalca, to je ešte len zvuk! Inak celé to bude myslím dosť blbosť, lebo to tipujem na zapaľovaciu cievku. Mali by ti ju vymeniť na záruku, lebo je to dosť častá závada súčastných benzínových motorov VW. Daj vedieť, keď ti to spravia, že čo to bolo. -
« to Fan!s
děkuji, ale toto jsem provedl poslal jsem to na: zakaznicke.centrum@skoda-auto.cz
s kopii na:
ondrej.tomsu@skoda-auto.cz
Bohužel jsem po dnešku natolik rozčarován, že kdybych mohl, tak bych to auto okamžitě vrátil. Jen nevím jak by to bylo s leasingem a mám ho na firmu. Ach jo. Jinak zlatý fígl s baterií opět nezklamal. Ale je mi z toho hodně smutno. Oktávka se mi tvarově moc líbí a pokud bych se mohl spolehnout na to, že mi někdo pomůže a vždy se problém vyřeší, tak člověk nějaký ten pazvuk přenese přes srdce. Vždyť je to naše auto. -
« Re: jak jsem volal na Škoda servis 24
To Ferda 25:
Hezký a zajímaví příspěvek. Jen tě poprosím,abysi tento názor poslal přímo do Škody Auto a.s. Mám něco do činění ze Škodovkou a znám i lidé, kteří se touto neochotou zabívají. A vím, že oni dokážou věci dát dopořádku. -
« Al Kola
Nezdá se vám, že ty 17 kola na OII jsou dost zapuštěné?
Když jsem si dokoupil neškodovácké Al na starou OI tak mi přišla víc vytažená než tato originální. A to byly dodány na OI (tedy zohlednwno ET). Ještě si říkám, jestli není nějaké rozmezí, do kterého se to ET vejde. -
« jak jsem volal na Škoda servis 24
Tak zase nová "milá" zkušenost. Odjel jsem do cca. 20 km vzdáleného města. Když jse se chtěl vrátit domů nastartuju a mám místo čtyřválce řekl bych třívalec u motoru 2.0 Fsi - řekl bych chyba. Volám do kmenového servisu, tam mi řeknou, že to tady mám nechat stát a že mi to v úterý odtáhnou. No nic řekl jsem si zkusím zavolat na servisní pomoc Škodovky. A ouha zvedl mi to tam nějaký pan Ditrich - potom co si myslel, že jsem nějakej blbec - jsem mu oznámil, že mi nejde motor na všechny válce. Řekl, že se během 5-10 minut ozve. Ozval se za dvacet, že bohužel ve Strakonicich mě může nechat odtáhnou do servisu k Veroldu, že servisní vůz nemají, u druhého servisu: Šrachta prý mu to nikdo nezvedá, tak prý volal do Auto Kápl Malé Nepodřice. Tam mu řekli, že prý jsme se domluvili, což byla pravda, ale domluvu na úterý jsem jaksi 20 km od domova nemohl v tu chvíli dost dobře akceptovat, už jenom z důvodu, že jsem spoléhal na některý místní servis. S informací od firmy Auto Kápl Malé Nepodřice mě pan Ditrich informoval, že nechápe proč jsem jim vlastně volal. No chci mu popřát až bude v mé situaci obdobnou pomoc. Informoval jsem ho že bych potřeboval zapujcit nahradni vuz. Což mi odmítnul s tím, že prý jsem jenom 15 km od domova. Zeptal jsem se ho jak se mám dostat domů. Informoval jsem ho, že auto má již třetí poruchu během půl roku: 1. klimatizace, 2. vibrující palivové vedení, 3. motor jde na tři válce. O rachotu, který se občas ozve od čerpadla paliva nemluvě. Prostě pěknej zmetek . Všem můžu jenom vůz Škoda doporučit. V servise stojí furt - všude něco cvaká, rachtá. Vlastním vůz od konce zaří 2005 a jsem více něž nespokojený. Když už vyrábím zmetky, tak se chovám ke svým zákazníkům, tak aby se chyby vyřešili a zatím se mu snažím pomáhat. Koupil jsem si vůz za 3/4 mega a on stojí za dvě věci. Ps. víte jak jsem odjel domů: zavolal jsem známému u kterého opravuju auta co jsem začal jezdit. Poradil zkus odpojit baterku - kabel na polu minus. Tak jsem to udelal a paráda. Sice mi svítí kontrola čistoty plynů, ale auto už zase pěkně jde na všechny válce. Myslím si, že by se Škodovky měla nad kvalitou své pěče k zákazníkům zamyslet a ne s nima takto zametat. -
"-- skrytý --" 16.04.06 15:38
« signal GAL
Uz na zaciatku som si nechcel nechat namotovat tovarenske autoradio. Teraz tam mam Becker Mexico Pro, co je podla mna docela fajn radijko.
Chcel by som sa opytat, ze ake napatie dodava elektronicky tachometer na vystupe do radia "signal rychlosti (GAL)" ??
V manualy k radiu mam na zapojenie tohoto signalu uvedene nasledovne : "Pre pouzitie GAL musi elektronicky tachometer vozidla dodavat napatie s pravouhlym priebehom s amplitudou pri kostre +4V -+12V."
Mozem tento signal GAL napojit zo svorkovnice auta na svorkovnicu autoradia ??
Dakujem -
"-- skrytý --" 16.04.06 15:30
« Re: voda v kabine auta
Calunenie prezilo v poho.. ale koberec je napity jak spongia.. Neviem ci by som s tym uspel v servise, ale je to dobry napad skusit to. I ked tu v BE je vsetko tak trochu postavene na hlavu.. Myslis, ze vramci zaruky by mi mali i tenkoberec vybrat a riadne vysusit ? -
"-- skrytý --" 16.04.06 13:33
« voda v kabine auta
Kupil som si OII v I/2006 a pri asi 12 hodinovej jazde v dazdi som mal na podlahe i spolujazdca v pravo v zadu asi 2 cm stojacej vody !!! Kedze som svihal celu cestu, vsimol som si to, az ked som vykladal auto v cielovej stanici. Ked som navstivil servis v Belgicku, tak ma odpalkovali, ze za to moze firma, ktora mi vymienala audiosustavu v aute, ze tecie cez reprak (!?). Nedalo mi to a zasiel som aj do ineho znackoveho servisu tu v BE a tam cuduj sa svete, oprava vramci reklamacie. Museli vymenit cely system co stahuje a vytahuje okno, vraj nejaka vyrobna vada co netesnila uplne priestor medzi oknom a stieracou tesniacou gumou (pirana?)na dverach. Auto mi potom este asi 3 dni smrdelo po nejakom lepidle, ale zda sa, ze to odstranili.. -
« Re: Re: HMMM HMMMM
ad motor - no já šel do slabšího úmyslně, protože kromě příjemnějšího projevu než 2.0 (průběh krouťáku) je to veeelmi pohodlné (standardní 15 tky kola) a k bláznění nikterak neprovokující auto, prostě alespoń mě to vybízí k vlídné jízdě nejlépe na tempomat....
ad chiptuning....musím říct, že chip splnil moje očekávání - výrazný nárůst výkonu i točivého momentu, při klidné jízdě spotřeba stejná, při maximální zátěži o něco vyšší, ale ne o moc (do 1l), chipováno ve 22 kkm, teď má auto 196 kkm. auto vždy spolehlivé, pravidelné prohlídky dle servisky na Jarově, poslední 1,5 roku už neznačkově, leč neméně pravidelně...má např. původní spojku, na podvozku má vyměněno 1 rameno stabilisátoru, jinak všechno původní......spotřeba stále lehce přes 6 l (hodně město)....ale před rokem a půl na Jarově naměřili Vagem vadnou řj (mám dodneška ústřižek)..trochu jsem jančil (do tý doby to prošlo x krát servisem na Jarově a nikdá problém)..řekli mi - auto se může kdykoli zastavit.....no od tý doby najelo 35 kkm a nic..hihi, jenže už nesmí no škoda servisu, hned chtěj kupavat novou řj...motor má na volnoběh divnej kovovej zvuk (cinká), ačkoli jede jako za mlada, nežere naftu ani olej zvuk je odstrašující (naplánováno s kámošem sundat hlavu a mrknout čím to..)jediný co chip asi opravdu oddělal je turbo, při roztočení pekelně sviští a chčije přes něj olej (objevuje se pod pp blatníkem, kde vytéká z intercooleru)..takže budu muset holku trochu poladit, než ji prodám, takhle mi za ní moc nedají....
ad rádio: budu pozorně naslouchat a dám zprávu -
Diamant 14.04.06 22:20
« Re: HMMM HMMMM
UFF - tak vitaj v klube! Myslím, že podľa toho, čo píšeš ti ozaj bude 1,9 TDI vyhovovať viacej. Výkon nie je vždy to najpodstatnejšie. Ja som tiež mal vo Fabii motor 2,0 MPI, na ktorý väčšina ľudí nadávala (hlavne tých, čo s tým nikdy nejazdili) a ja som si pochvaľoval. Jazdilo sa s ním veľmi príjemne.
A prečo by si sa už na chiptuning nedal? Ja totiž zdieľam rovnaký názor, ale zaujíma ma tvoj dôvod.
Keď auto príde, tak napíš postrehy s rádiom, hlavne kvalita príjmu. Zaujímalo by ma, či to už napravili, alebo či je všetko pri starom. -
« Akumulator
To Fan!s:
Mam "dobre"skusenosti s magickym okom: ked sa mi stalo, ze som nenastartoval svoju OII v garazi /samozrejme na vine bol zly firmware v Stream radiu/ cuduj sa svete: magicke oko na vybitom akumulatore bolo zelene!!! Takze som usudzoval, ze je O.K. a pritom to tak nebolo!!! Servisak mi povedal, ze to oko je len na "technicku" kontrolu akumulatora a nie na to, ci je dost nabita 8-s
To Silken:
Tie hrdzave bodky z brzdoveho oblozenia asi nebudu, lebo je fakt, ze cez leto sa to neobjavuje, ale tak-isto sa mi nechce verit, ze by to bolo len pri TDI motoroch... -
« HMMM HMMMM
jsem pánové přečetl celou tuhle diskusi lol......za čtrnáct dní mě čeká OII kombík, tdi 1.9...takže doufám, že mě nepostihne strý firmware do Streamu, popřípadě netěsnou skříňku pojistek...původně jsem uvažoval o novém Civicu, ale pak jsem vsadil na evoluci, doteď jezdím OI liftback tdi 66kw chip na 84 kw....OI teď má bratru 200 kk a je to na ní znát - ale do chipu už bych nešel ...tak uvidíme novou sestřičku...projel jsem 2.0 i 1.9 tdi a 1,9 mi přišel na normální provoz lepší (diskutovaný průběh točivýho momentu)...1.9 66 kw po chipu jede i stěma 200 kkm lím, neboli je tam znát kopanec turba daleko víc...ale OII 1.9 mi přišlo civilnější, lepší...2,0 je silák, ale já toho na dálnicích tolik nenadrtím... -
"-- skrytý --" 14.04.06 07:12
« Re: rezavé tečky
Silken :
Závidím ti tvoji jistotu v tom ,že jsou to zbytky brzdového obložení.
Uznávám, taky to zní logicky, ale než tomu uvěřím, tak mi prosím tě vysvětli. proč se ty mizerné tečky objeví na autě jen přes zimu. V létě jezdím také, samozřejmě i v dešti a mohu tě ubezpečit, že přes letní
sezónu se neobjeví ani jedna. A přes zimu stovky.Neber to jako
aroganci, ale život mě naučil nevěřit příliš jednoduchým řešením.
Zní logicky, ale ne vždy jsou správná.
Tož hezké velikonoce všem. -
Diamant 13.04.06 20:48
« Re: Akumulátor
No ak to usúdili podľa "magického oka", tak to ešte nič nemusí znamenať. Ale v princípe sa to nedá ani vylúčiť. Napríklad u Fabií so slabšími motormi a nižšou výbavou je slabší alternátor a pri krátkych jazdách po meste, keď sa používajú svetlá a iné spotrebiče sa po istej dobe takejto prevádzky akumulátor vybije. Je ho potom potrebné dobiť nabíjačkou alebo dlhšou jazdou mimo mesta. Tak predpokladám, že niečo podobné by mohlo byť aj u Octavie 1,9 TDI. -
"-- skrytý --" 10.04.06 14:05
« Re :Re:Re: "Hrdzavé bodky"
S tím i trochu počítám.
Jen jsem zapomněl dodat, že mám O II, 77 kW.
Ale největší saze vidívám u autobusů a kamionů, vozovnu
těchto mám 500 m od domu a ráno, když pomalu vyjíždí se studenými
motory,tak ty saze mohu na výpadovce zametat. -
"-- skrytý --" 10.04.06 12:55
« Re : "Hrdzavé bodky"
Nedá mi to,abych se ještě jednou nevrátil k tématu rezavých teček
na karoserii. Už 6 sezón mám auta ve stříbrné matalíze,což je
bohužel optimální barva na viditelnost těchto teček.Objevují se vždy po zimě.Na jiných barvách nejsou tak jasně viditelné.Už jsem četl spoustu teorií, že to je asfalt (blbost - v zimě jsem tekoucí ještě neviděl), že jsou to mikročástice kovu z radlic sněžných pluhů apod. Moje vlastní čerstvá teorie je následující : Domnívám se, že se jedná o saze z Dieslových motorů, které v kombinaci se slanou sněhovou břečkou nezaschnou, ale přilepí se na karoserii. Někdy jsou to opravdu kapky jakoby asfaltu,které
po odškrábnutí vypadají jako ostatní rezavé tečky,kterých je většina.
Asi by to chtělo chemika na vysvětlení, ale všechny příznaky do tohoto vysvětlení zapadají. Nejlépe mi to šlo čistit přípravkem, o kterém sice nevím jak se jmenuje, ale poskytl mi ho člověk pracující v autolakovně.
Tvářilo se to jako ředidlo a v lakovnách to mají používat na odmaštění
lakovaných dílů před stříkáním. -
"-- skrytý --" 10.04.06 07:32
« Re: Třmeny
Čau jo já třmeny natíral minulý rok v září na zelenou barvu ala RS. Včera jsem přehazoval kola na hliníkáče a nic rezavého na třmenech ani na zavěšení nemám a to se u nás tady v zimě solí jak sviňa. Prostě paráda. Stačilo třmeny akorát otřit vlhkým hadrem a jsou jako nové >:D -
« OII Climatronic
Mám 2,0 TDI Elegance vyrobenou asi 07/2005. Climatronic v ní je sice zajímavý, ale v zimním období mi jeho naprogramování moc nevyhovuje. U předchozích Octavií O1 mi foukalo topení v ustáleném stavu nohoře i dole tak nějak stejně teplý vzduch, ale Climatronic mi funguje podle hesla "Důležité je teplo na nohy !", a tak mi je na nohy opravdu teplo až moc. Nastavení nižší teploty nepomůže, pak je nahoře chladno. Režim AUTO nemůžu používat, přepínám tlačítky. Ve dvou servisech mi řekli, že je vše v pořádku - ono se toto dost těžko prokazuje. Až ve třetím servisu přiznali, že se o této závadě ví - je špatný software, ale nový zatím inženýři nepřipravili.
Máte někdo podobné informace nebo zkušenosti ?