Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 16.08.05  22:57

    « Re: Re: Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Blasio, asi by som si na tvojom mieste kúpil nejaké BT HF, vykuchal ho, aby som mal napájanie trebárs od spínacej skrinky (pokiaľ je kľúč v zapaľovaní, tak to ide). Slúchadlo by som napojil na vstup rádia pre HF, mikrofón by som nechal na pôvodnom mieste a celé HF by som dal za mriežky nad hlavou v stredovom výbežku. A prípadne ešte niekam šikovne umiestniť mikrospínač od toho HF. A máš super HF za 2500 Sk + trochu práce, kus káblu a nejaký stabilizátor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.05  22:27

    « Re: Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    To BlackMan:Ty máš klasickou hansfree sadu a ovládání na volantu?Nevíš něco o propojení Bluetooth a přípravou na Handsfree?Já mám zatím jen přípravu na HF a rád bych to propojil přes BT a zatím mě u škodovky nikdo nebyl schopen nic říct.Nechci tam strkat nějakou věc navíc,která bude vidět a to bidýlko na mobil se mi taky nellíbí.Překvapilo mě,že maxidot umí takhle spolupracovat s handsfree.Já myslel,že HF spolupracuje s displejem autorádia?!
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 16.08.05  21:47

    « Re: Re: Maxi Dot Mluví?

    Pokiaľ viem, tak hovorí len navigácia. Neviem, či aj tá nová malá, ale veľká Nexus určite. Maxi DOT rečovú komunikáciu nezvláda. V podstate by malo ísť len o nadstavbu štandardného displeja a by sa tam mohli zobrazovať informácie z periférií.
    Tommy - tá maximálna rýchlosť pre zimné pneu - ak ju prekročíš, tak to neustále píska? Ja mám v inom aute takú funkciu, ktorá pri prekročení mnou navolenej rýchlosti 1x pípne. Je to super, lebo to mám nastavené na 140 a keď obieham alebo idem len tak pre radosť, tak je to super, že ma to upozorní. Ani som nevedel, ako často sa dostanem aj na bežnej ceste na 140. >:-[]
    A tempomat nemá na Maxi DOT absolútne žiadne zobrazneie? Ani rýchlosť, ani to, či je zapnutý? Ani kontrolka na prístrojovom štíte nezsignalizuje zapnutý tempomat?
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 16.08.05  20:25

    « Re: Maxi Dot Mluví?

    Ten můj dot blbec je teda nějakej zaraženej. Ještě mi neřek' jediné slovo! Třeba se mu nelíbí, jak jezdím, nevím. Možná se časem rozmluví. Zatím jen tak nějak cinká, když je něco potřeba - třeba dotankovat. Jaks na to, čoveče, přišel, že by jako měl mluvit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.05  15:26

    « Maxi Dot Mluví?

    Zajímámě jak mluví? To jako řekne " Dochazí Vám benzín prosím natankujte? " (samozřejmě ženským sexy hlasem? :-) :P A kolik slov umí Maxi dot říct? Pokud teda mluví tak si myslím je to dobrá frajeřinka. a ještě k t rychlosti to tamnastavím 160Km/h a dyž na dálnici ji doáhnu tak to zase začne mluvit "Pozor překračujete maximální rychlost" ,.... ? dky za odpovědi :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.05  11:02

    « Re: Maxi DOT

    Diamant: Maxi-DOT ma hlavne menu ktore vyvolas podrzanim sipky hore alebo dole. Mozes zobrazit PP, Audio, Stav vozu, Nastaveni alebo Display vypnut.
    PP: 2 pamate, akt. spotreba, priem. spotreba, dojazd, priem. rychlost, prejdena vzdialenost, obmedzovac rychlosti a cas trvania jazdy...okrem toho sa tu zobrazuju hodiny a vonkajsia teplota.
    Audio: pri zapnutom radiu zobrazuje cislo skladby, pripadne naladenu stanicu, ked ovladas hlasitost, zobrazuje to tiez.
    Stav vozu: Tu najdes dolezite hlasenia, napr. ked treba dotankovat alebo doliat vodu do ostrekovacov, inak je to zbytocne, zobrazuje sa aj bez toho.
    Nastaveni: tu mozes zap./vyp. komfortne blikanie, nastavit jednotky na zobrazovanie spotreby, vybrat jazyk, nastavit max. rychlost pre zimne pneu...
    Poslednou polozkou display vypnes
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 16.08.05  09:00

    « Maxi DOT

    Rád by som sa opýtal majiteľov Maxi DOT, čo všetko teda ten displej zobrazuje? Viem, že sa tam zobrazujú prejdené km (denné aj celkové), čas a nejaký údaj z PP. Keď sa otvoria dvere, tak je tam to autíčko. Ale čo ešte sa tam zobrazuje? Hlavne ma zaujíma spolupráca s autorádiom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.05  08:50

    « to exup

    Vyzkoušel jsem konečně světla za pořádné tmy.Souhlasím s Tebou- také je na levé straně při zapnutých dálkových taková nepříjemná světelná díra.Mám pocit, že pokud by jsi se jí chtěl zbavit, musel bys asi mít bixenony.Xenon má výrazně větší svítivost-nepamatuji si, již kolikrát,oproti normálnímu halogenu.Levý xenon je seštelován pochopitelně níž než pravý,aby neoslňoval protijedoucí.Vzniká tam ostrá hranice světla a tmy. Nižší svítivot halogenu osvětlí prostor za hranicí svetla xenonu pochopitelně méně jasně a tím myslím vzniká jakoby černá díra.Nevím, zda nemáš zkušennosti s jiným autem s xenony, já jel jen s bixenony a tam jsem si něčeho takového pochopitelně nevšiml.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.05  08:38

    « Re: Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Šapné to není,vypadá to dobře, viděl jsem to, ale dle mého názoru navýšení uživatelského komfortu neodpovídá cenovému navýšení.V případě DSG (tam je nutností).Nemám ho.Obyčejný ukáže také nezavřené dveře-ne sice které, ale to není problém poznat,ty další funkce byly spíše pro hračičky,než vysoká užitná hodnota(tím neříkám,že se mi nelíbily).Pokud jsem si stanovil určitý cenový strop, tak vyšší užitnou hodnotu mají spíše xenony,vyhřívané sedačky a pro lyžaře vak na lyže. Ale samozřejmě, je to o tom, co každému více vyhovuje.Mě přišlo 5 tis. za maxidot zbytečných.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 16.08.05  00:19

    « Re: Podvozek

    to Spitfire:
    no, uznávám, že ta moje rychlost byla na tuhle zatáčku dost extrémní (když ona se tam přede mnou vyskytla nějaká dodávka a já musel, v rámci předjížděcího manéfru, ještě přidat.., hlavně mně teď nikdo nepřipomínejte, že je tam plná (v noci přece nebyla vidět..)). Někdy se já prostě takhle odvážu, ale jinak jí taky jezdím méně. Konstatuju však, že zadek tomuhle autu uskočí na kanálu i v šedesátce! Nemusím tedy tahat hada za ocas zrovna v Dubenci. Mám vyzkoušený bezpečný a vzorový kanálový polygon na sjezdu z Novodvorské do Bráníka. Jde jen o to, se na ty dekly pěkně trefit, když se chce člověku odskočit.
    to Tommy_02 :
    spletl jsem si Tě s Diamantem, ohledně avizovaného úmyslu projížďky Passata, omlouvám se. Tenhle týden bych rád udělal nějaká ta terénní měření.
    to Passat_TDI :
    já se klidně doslova přiznám - těch 5000,- jsem dal za Maxidot bez toho, abych zjištoval, co všechno dovede. Sedl jsem si v krámu do předváděcí OII, uviděl ho a musel jsem ho mít. Pro takovéto pičovinky mám slabost. A cože to tady ti ostatní píšou, co všechno, můj Bože, tan Maxidot umí?...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 15.08.05  19:15

    « Re: Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Áno, MAXI DOT pomáha aj pri navigácii, ale mal by zobrazovať aj zostávajúce km a dni do nasledujúceho servisu. Podľa prvého manuálu sa cez MAXI DOT malo dať aj mnoho parametrov auta nastavovať, ale to zrušili (napríklad denné svietenie, zamykanie auta po rozjazde a podobne). Jazdil som aj s veľa autami s displejom, takže už netuším, či vie Octavia na MAXI DOT zobrazovať aj nejaké údaje z autorádia (samozrejme Škoda rádia) alebo či sú tam aj nejaké údaje o tempomate - napríklad Passat to má ohľadom tempomatu vyriešené úplne super.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  13:00

    « Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Maxi-DOT bych si asi neobjednal, ale je povinnou soucasti k handsfree sade. Dojmy : na prvni pohled se jedna o peknou vec, ale ma i sve opodstatneni. Ve spojistosti s mobilnim telefonem a ovladanim na volantu, lze pres nej prohledavat a vytacet z telefonniho seznamu, zobrazovat, volana, prijata a neprijata cisla. Jinak mluvi cesky ;-)
    Pokud vim (ale nemam) spolupracuje s navigacnim systemem, takze i ukazuje smer jizdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  12:30

    « Re: MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Nechci se mýlit,O II bez Maxidotu neznám,ale tuším že je tam jen dvouřádkový "kalkulačkový"displej.Zkus se posadit do Oktávky s maxidotem a potom bez a pochopíš-je to hlavně o uživatelském komfortu.Např zobrazení všech dveří při odemknutí/zamknutí auta a další graf.symboly..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.05  12:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    To Exup: Před Dubencem jet v té zatáčce 140 km/h je dost velkej odvaz. Ta silnice je tam naprosto šílená! To buď rád, jaký podvozek Oktávka má, že jsi neskončil v poli nebo ti z něj něco neupadlo. Já tam jezdím tak 100, a i to je asi moc...
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 15.08.05  11:43

    « Podvozek

    To Exup: Jestli jsi jel před Dubencem od Strakonic 140 a nevylítnul jsi ze silnice, tak bych řekl, že je Tvůj podvozek O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.05  10:38

    « motor 2,0 TDI

    exup: Ja som bol vyskusat noveho Passika s tymto motorom pred tyzdnom a sustredil som sa hlavne na motor, chovanie a naladenie presne ako u nasej O2 (lepsie je drzat ho nad 2000ot.). Teraz bych uz len potreboval vidiet ako to ide tebe a vedel bych povedat ci je to chyba u tvojho motoru alebo nie, dalsia moznost je keby som to dal na brzdu. Inak v Passate je ten motor trochu lepsie odhlucneny (ma aj trochu iny zvuk v interieri). Brzdy su necitlive (tazko davkovatelne), riadenie dost tupe a bez odozvy, podobne ako u O2. Podvozok som nemal moznost poriadne vyskusat. A inak ten motor s tym Passatom netahal tak dobre ako v O2, bol taky lenivsi, mohlo to byt ale aj tym ze mal najeto len 2tkm.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.05  10:08

    « MAXO DOT vyplatí se? 5000kč:?

    Zajímámě MAXIDOT (když je tam uz palubní počítač seriovve (coz vlastne zobrazuje vse jak Maxidot tak to mam brat jako ze priplacim 5000kc jen za to abych mel hezci displej? (kdyz to reknu doslova) Nebo co umi navic? (i mluvi? cesky?,ma vice funkci? nez palubni pocitac? nebo jen to jen jako porovnani Klasicky monitor ( versus LCD :shock: ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 15.08.05  08:18

    « Re: Re: Re:

    Ja som Passat už testoval dávnejšie. Tam som sa ale nezameral na tú chcíplosť. Ale tesne po ňom som testoval Audia A4 s 2,0 TDI a tam som to zaznamenal. Už som to sem aj písal, že hore miernym kopčekom sa to auto na 3° nevedelo spod 2000 otáčok pozbierať, musel som podradiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 15.08.05  00:33

    « Re: Re:

    Diamante,
    psal jsi tuhle, že jdeš vyzkoušet Passata s 2,0 TDI. Stalo se? A jak tam teda ten motor naladili, soudruzi z NSR? Půjdu se v něm taky někam svézt.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 15.08.05  00:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    to matuS :
    správně, exup je skutečně výfuková přívěra, v daném případě na FZR 1000 Exup. Pro mě to ale není jen ta přívěra či součást názvu motorky, je v tom víc jisté symboliky a kusu života..
    to Titanus :
    jakobych Tě vyslyšel, s tou rychlostí a kvalitou silnic a lidí, dnes jsem tu moji trasu 130 km jel (právě jsem dorazil) rozumněji než minule - za 1 h 5 min, t.j. pro Diamanta průměr 120 km/h. Nikde jsem nejel víc než 160. Odrazilo se to i na spotřebě - 6,7 l/100.
    I přes celkově nižsí rychlost jsem však v jedné pravé táhlé zatáčce, kterou jsem tentokrát jel rychleji, absolvoval zážitek, kdy ve mně docela hrklo. Jsou tam vyjeté příčné vlnky. Jel jsem tam tak ke 140-ti a docela mi začal na těch vlnkách odpochodovávat zadek, jak to ten slavný podvozek (nebo konkrétně tlumiče) nepobral. Jakmile vlnky, naštěstí, skončily, chytlo se to. Už jsem tu o tom psal na samých začátcích. Tohle je věc, která mě na té mé OII vyloženě vadí. Nevím, jestli je to víc kombíkem, nebo tím paketem pro špatné cesty. Jiný kombík, bez paketu, co jsem s ním jezdil, to ale dělal taky. Na každý pád, já prostě s tímhle autem nemám dobrý pocit, jedu-li "nad rámec předpisů". Takže s ním nemám, podvozkově, vůbec nikdy dobrý pocit >:-[] . Někdo tu psal, že mu ta jeho OII jede jako po kolejích. Mně taky, na rovné silnici. Pokud si chce někdo (z Čech) vyzkoušet tenhle vlnkový polygon, pak je to zatáčka na sjezdu do Dubence, vedle vytěžené haldy, trasa Strakonice - Praha.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 14.08.05  22:29

    « Re:

    Grrrrrrr! :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.05  20:30

    « Bez nadpisu

    Diamant: Mám dojem, že to co ty chceš fuguje až při zapnutých kontrolkách.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 14.08.05  18:53

    « Zapaľovanie

    Titanus - zaujímajú ma hlavne veci ako stierače a ventilácia. Na Fabii sa dá ventilácia zapnúť aj v polohe tesne pred zapálením kontroliek. A funguje aj zadný stierač. Predný ako na potvoru nie. Teraz mám aj iné služobné auto a tam zase fungujú okrem rádia aj predné a zadné stierače, ale ventilácia nie. Pýtam sa preto, lebo občas musím v aute na niekoho čakať, tak sa hodí, keď sa nerosia okná (funguje ventilácia) a ak prší, tak sa dá aj stierať, aby človek videl von. To rádio, to viem, že sa na istú dobu dá zapnúť aj bez kľúčov v zapaľovaní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.05  16:30

    « Bez nadpisu

    Exup: ok. taky jsem udělal 8 l při dodržování předpisů! ...ale se čtyřmi koly na střeše (2/3 dálnice, zbytek okresky). Nazpět pak při klidné jísdě 6,6 (s těmi koly). Jinak těch 180 pro OII není žádný problém (jede klidně jako by se jelo 110) ale s ohledem na kvalitu silnic i lidí si myslím, že to není na běžné používání.
    Na nekvalitní silnici musím uznat, ty 17 trochu hučí.
    Diamant: nerad bych kecal, ale na první otočení funguje akorát to rádio (zapneš ho i bez klíčku v zapalování). Na druhé snad už vše podstatné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 11.08.05  18:52

    « Zapaľovanie

    Zaujímalo by ma, čo všetko funguje, pokiaľ sú kľúče v zapaľovaní iba pootočené. Teda nesvietia kontrolky, ale hrá rádio. Najviac ma zaujímajú stierače prípadne ventilácia.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 11.08.05  16:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    to bude nejaka yamaha, lebo exup je vyfukova privera pouzivana u yamah :)
    exup - ja mam fzs1000 a exup je tam tiez :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.05  16:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    exup: Letisko je na maximalku kratke...Ja z toho dostal 222 km/h tacho (aj podla obmedzovaca na Maxi-Dotu), potom bolo treba brzdit, mozno by som ju dostal na 225 km/h ale viac nie...Inak je sranda ze niekedy ju na 220 je dostat vacsi problem, zalezi dost od vetra a tak...inak mame tam 225/45 ZR17 tak aj tie maju vacsi odpor...
    BTW aku mas motorku??? Tie ma dost beru....
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 11.08.05  13:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    Že bych vyloženě někde zkoušel maximálku, to ne, k tomu se mi ještě nesešly podmínky (přímá a placatá silnice, pokud možno bez provozu), ale včera jsem tam měl tachometrových 220 km, když jsem musel začít brzdit kvůli autu, které začalo přede mnou předjíždět (což jsem mu ani nemohl mít při té mé rychlosti za zlé..). Ještě se to rozjíždělo, ale nebyla to ideální rovina - velmi mírně se to svažovalo ve směru jízdy, takže pomáhala gravitace. Na lautr placce silnici jsem to ještě nezkoušel, byť tudy jezdím. Je frekventovaná, tam se ty podmínky musí opravdu sejít (autem si tu nedovolím to co na motorce - tam je 240 hned.., a jinak nejsem žádnej pirát >:D ). Anebo jet někam na letiště...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.05  12:47

    « Re: Re: Re: Re: Spotřeba?

    exup: Kolko si z nej dostal maximalku? Teda ak si skusal...
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 11.08.05  09:27

    « Re: Re: Re: Spotřeba?

    Jel jsem to na chlup přesně 1h, takže 130 km/h, 35 km úsek po dálnici jsem jel mezi 180 a 200 km/h, tam mi spotřeba stoupla.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 11.08.05  09:23

    « Re: Re: Spotřeba?

    A akú si mal priemernú rýchlosť? To je dosť podstatný údaj.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 11.08.05  08:40

    « Re: Spotřeba?

    to Titanus :
    všichni se tu, ohledně spotřeby, věnují spíše té spodní hranici. Já to vezmu shora, pro dokreslení. Dnes v noci jsem jel s 2,0 TDI ze Šumavy do Prahy trasu 130 km za 7,3 l/ 100 km, t.j. celkem rychle. Když jedu "normálně" (pořád tehdy ale na předpisy ještě moc nemyslím..), jedu to tak za 6 l. Za posledních cca 1000 km mám průměr 6,9 l..
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 11.08.05  07:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    Oznámila to automobilka a platí to od 22. kalendárneho týždňa roku 2005. Platí to pre všetky naftové motory Škoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.05  06:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    A na to se přišlo jak, že všechny auto již mají nastaveno max. 30 000 km?
    Od kdy to platí?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.08.05  20:54

    « Re: for titanus ... spotreba

    Tých 6 litrov, to vyzerá reálne. Ja som pri skúšobnej jazde dosiahol s 2,0 TDI spotrebu 6,3 a potom som tú istú trasu rovnakým štýlom bezprostredne absolvoval v 2,0 MPI 85 kW a spotreba bola prekvapivo len 7,5. Takže predpokladám, že by podobné (alebo lepšie) výsledky mohlo dosahovať aj 2,0 FSI. Inak mne sa podarilo pri dodržiavaní predpisov s 2,0 MPI dosiahnuť 5,4.
  • 00 Reagovat !

    foto Duke007

    Duke007 10.08.05  18:29

    « for titanus ... spotreba

    u 2.0 TDI pri sviznejsi jizde cca 6, ted jsem byl ale na dovolene na Slovensku(cca 500km) a povedlo se pri dodrzovani predpisu i 4,6 (se starou 66kw by to ale bylo 4 l/100 :))
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.08.05  17:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    Mne v dlhodobom priemere PP ukazuje o 0,15 L menej. Ale zistil som, ze ak je spotreba nízka (rádovo okolo 5,5 L), tak ukazuje PP dokonca 0 0,2 viacej, Ale ak je spotreba vyššia ako 8 L, tak už ukazuje menej aj o 0,3 L.
    Už majú všetky autá iba 30.000 km maximum. Je to jedno či benzín alebo nafta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  16:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    Teď už asi jenom v servisu :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  16:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    No lenze je to divne lebo PP hlasi 1300 km nebo 549 dni (dnes) a to zodpoveda divnemu intervalu 15tkm nebo 2 roky. Dalsia vec je ze v aute je od vyroby olej Longlife, je to napisane v motorovom priestore, ten som aj kupil na dolievanie... Vysvetli mi toto niekto? :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  13:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Interval

    podla vsetkeho to QG2 znamena, ze akumulator, brzdove oblozenie a dalsie blbosti, co sa normalne kontroluju raz rocne staci kontrolovat raz za dva roky, ale olej ma klasicky s intervalom 15 000 km/rok
    otazka, je ci mozes pouzit longlife olej a nastavit interval na QG1, podla mna nie, asi nemas v motore tie cidla na olej, ale zisti si to presne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  13:41

    « Re: Re: Re: Re: Interval

    precitaj si toto:
    [odkaz]
    QG0 - standardní servisní interval (15 000 km resp. max. 1 rok)
    QG1 - prodložené servisní intervaly 2 roky resp. 30 000 km (zážehové motory); případně 50 000 km (vznětové motory)
    QG2 - prodložené servisní intervaly 2 roky resp. 30 000 km (zážehové motory); případně 50 000 km (vznětové motory), kromě výměny oleje, který zůstavá v rozsahu pevného intervalu tj. 15 000 km nebo max. 1 rok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  13:39

    « Re: Re: Re: Interval

    Je ale divné, že 1 300 a 13 700 ukazuje přesně na 15 000 km. Myslím, že je to nastavené na 15 000 km a ne na proměnlivo - to by se pak neshodovalo tak přesně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  13:39

    « Re: Re: Re: Interval

    to tommy: pokial viem, tak pri variabilno intervale je hranica 30 000 km/2 roky pre benzinove motory, pre diesle by to malo byt 50 000km/2 roky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  13:35

    « Re: Re: Spotřeba?

    matuS: PP podmeruje cca o 2 az 3 deci na 100 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  13:35

    « Re: Re: Interval

    Ano, mame QG2, co by malo byt 30tkm alebo 2 roky. 2 roky suhlasia, ale PP sa pyta do servisu na vymenu uz na 15tkm. Myslim ze u PP sa to da nastavit individualne...ked sme tam volali, povedali nam, ze nam to mozno zle nastavili...verim tomu ze to zavisi od stylu jazdy ale pochybujem ze pri nasom style by sa interval skratil na polovicu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  12:09

    « Re: Interval

    Nastavený servisní interval zjistíte dle kódu v servisní knížce. QG0, QG1 nebo QG2. Teď přesně nevím, který je který - je to ale napsáno v této knížce.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.08.05  11:53

    « Re: Spotřeba?

    mohli by ste prosim porovnat realnu spotrebu s tym co ukazuje palubak?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.05  11:34

    « Re: Re: Interval

    Diamant: No lenze stylom jazdy to asi nebude, ten motor mal minimum studenych startov, jazdil vzdy len dlhe trasy...pochybujem ze by to vyslo na taketo minimum...Jasne obcas si ho povytacam, ale vzdy riadne zahriaty...Spotreba je za tych 13700 km v priemere niekde okolo 6,2 litra a to je na dvojliter na gumach 225mm slusne. Proste mi to nejde do hlavy...
    BTW prisla ti ta sukromna sprava?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.05  08:44

    « Spotřeba?

    Hejakcin Srovnával jsem dvoukolky.
    Co s tou spotřebou, jak vpadáte?
    S OII 1,9 TDI průměr 6,2 (více město)
    když plynule jedu (Mimo město - 1. tř. a dálnice dl předpisů) tak 4,5 - 4,8 l.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.08.05  08:19

    « Re: Re: 1,9 TDI vs 2,0 FSI

    Hejakcin - asi si to nenapísal správne. Myslím, že motor sa zahreje rovnako rýchlo (pomaly) ako doteraz, len kúreniu zrejme pomáha nejaké elektrické vykurovacie teleso, aby mal vodič skôr teplo. Predpokladám, že ak je to tak u Fabie TDI, tak to tak bude aj u novej Octavie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.05  23:08

    « Re: 1,9 TDI vs 2,0 FSI

    To Titanus:
    Děkuji za zprávu o srovnání motorů 1,9 TDI a 2,0 FSI, jenom nevím zda jsi zkoušel 4x4 nebo předokolku. Motor 1,9 TDI se mi u předokolky také velice líbíl, ale u 4x4 může být přece jenom slabý. Rozdíl 33 kW ve výkonu je dost veliký a navíc mě nahlodává to, že u Passata začínají u 4x4 na motorech 2,0 TDI a 2,0 FSI, slabší nedávají.
    To exup:
    Dobrá zpráva, že diesel se roztopí už po 800m to je srovnatelné s benziny. Odpovídá to tvrzení výrobce, že u dieselů po startu zkracují délku chladící cesty, aby motor dříve zahřáli.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.05  23:08

    « Re: Interval

    To ti urcite nepotvrdia, lahko sa to da zvalit na styl jazdy. Navyse tych zostavajucich 550 dni nasvedcuje, ze si mal nastaveny ten predlzeny interval. Dosiahol si teda minimum - tych 15.000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.05  22:40

    « Interval

    Dnes som nastartoval a na PP sa zobrazil udaj Servis za 1300 km nebo 550 dni...pritom mame najazdene 13700 km, co odpoveda nastavenemu intervalu 15tkm. Lenze udavany mame interval 30 tkm...Je mozne ze len zle nastavili PP?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.05  22:40

    « Sklopenie sedadiel.

    Tommy - OK
    Ozaj, podarilo sa niekomu v liftbacku zložiť aj sedáky (ako na kombíku)? Vraj sa to dá u každého auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.05  22:31

    « Re: Re: re : sleva

    Diamant: Cez sukromnu spravu, nemozem robit reklamu... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.05  21:31

    « Re: re : sleva

    Tommy - tak teda pošepkaj kde, obehol som už dosť predajní a vždy sa dalo dostať len na tých 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.05  21:23

    « Re: Cena OCTAVIE II CENIK v OBCHODNIK

    Cena nové OII 766.400,- zaplaceno 672500,-..Sleva necelých 13%.K tomu povinná výbava zdarma a konstrukt sleva 50%.Podotýkám,že jsem využil výhod zaměstnavatele(ne Škoda auto),auto je moje.
  • 00 Reagovat !

    foto Duke007

    Duke007 09.08.05  21:08

    « re : sleva

    cena dle konfiguratoru asi 730, placeno 660...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.05  19:04

    « Re: Re: Re: Cena

    Diamant: V jednej predajni nam davali 6%, ale kupili sme tam, kde nam dali 7%...takze neviem...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.05  18:17

    « Re: Re: Cena

    Na Slovensku sa u Škody (iné značky sem nepleťte, majú iné marže) dá dostať so zľavou tak na 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.05  16:29

    « Re: Cena

    Passat TDI: 7% na auto na objednavku, ziadna skladovka, na Slovensku, auto za 924140 Sk (740500 Kc) podla konfiguratora, platili sme 860000 Sk, povinna vybava zadarmo, koberceky tiez 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.05  16:17

    « Cena

    Ja na octavii novou dostal 5,2 procent slevu :-) Z ceny kterou oficialne ma skoda na svem konfiguratoru www.autonaprani.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.05  15:51

    « Bez nadpisu

    K tomu oleji
    Když jsem kupoval svoji OII 1,9 TDI bylo mi řečeno, že je tam SHELL, tak nevím jestli bych doléval Castrol?!
    Přátelé pochlubte se kolik máte spotřebu u TDI popř. i benzíny...
    Passat_TDI: Předpokládám, že žertuješ, protože pokud ne, tak být tebou se na ty slevy raději neptám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.05  14:58

    « Cena OCTAVIE II CENIK v OBCHODNIK

    :!: Každý tu píše jak si koupil novou Octavii :!: atd.. ale nikdo neřekne cenu na kterou se mu podařilo dostat. (Originál ceník (ať už sestrojený pomocí konfigurátorovi www.skoda-auto.cz Já si objednal Octavii za cca 760 000,- s tím že sem počítal že taková cena zustane ,maximalne mi daji zadarmo montaz Defend Lock (když jsem byl u prodejce a zeptal jsem se ho jestli mi udela cenu na Defend Lock rekl hned ze mi ho namontuji zdarma (montaz i ten onene defend lock ( a k tomu mi daji i koberecky ) takze me ve vysledku stala o 7500,- a 1300 kc levneji. Tak me zajimaji i vase vyjednavani a nejen me ale i ostatni. Tak Piste Diky :o
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 08.08.05  21:49

    « Re: Re: Re: Re: Bridgestone

    Souhlas!
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.08.05  21:45

    « Re: Re: Re: Bridgestone

    No to si ma teda dostal. >:D
    Ale máš pravdu. Bola to lepšia doba (v niečom). Vtedy hrozila studená vojna a teraz hrozí nedostatok ropy a vojna kvoli tomu nedostatku. Ale hlavne sme mali vtedy viac času a žilo sa tak inak. Každý nechcel zarobiť na všetkom. Žili sme síce v strachu, ale do istej miery predsa len voľnejšie. Ale aj tak by som už nemenil.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 08.08.05  21:07

    « Re: Re: Bridgestone

    Počkej, Diamante, s tím M6AD to byl žert! Ale nebyla ta komoušská doba hezčí?!
    Všem tady : prodám poctivých 0,5 l longlife Castrol za 120,-Kč!
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.08.05  21:00

    « Re: Bridgestone

    fero - ja som to zase až tak nechcel napísať (keď ešte exup niečo v tom sude má), ale aj ja som presvedčený, že to nie je to pravé orechové. Ja som ho pred rokmi používal vo Favorite. Dôvod bol ten, že s bežnou polosynteikou motor po štarte chvíľu nepekne klepal. M6AD je zrejme hustejší a klepanie bolo menej výrazné. Ale v novom aute?
    Mne Bridgestony zase až tak strašne málo nevydržali. Spočítal som to a vychádza to temer presne na 50.000 km. Ale jazdil som skôr plynulo, iba občas som vyvádzal.
    exup - určite ti na bežný pevný interval nebudú dávať drahší longlife. Vo fabrike sa šetrí každý eurocent. Ale aj mne v servise do Fabie odporúčali dolievať Castrol SLX. Keď som videl tú cenu a že je longlife, povedal som, že ďakujem a odkráčal som (vtedy ešte Fabie ani nemali viac než 15.000 km interval). Potom mi priamo zo Škodovky odpovedali, že tam mám plnú syntetiku a doplnili špecifikácie.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 08.08.05  20:46

    « Re: Re: Re: Olej do O2 2,0 TDI

    Tak to pozor hoši, s tím M6AD! V OTP od OII mi stojí : Automobil nákladní, skříňový!. Tedy něco na způsob Avie. Když jedu, poskakuje to jako Multikára. Dozadu je z toho vidět jako z T111 s korbou. Myslím, že to jsou dostatečně silné indicie pro oprávněné využití M6AD na mém skladě! Tak mi na něj nesahejte!
    Teď ale k současnému stavu, když jsme u toho oleje. Trochu jsem se do toho začetl :
    V servisní knížce mám v údajích o vozidle, t.j. na té unikátní samolepce, co se specificky tiskne pro to každé auto, vyznačen pevný servisní interval QG2. Tzn., že mám pevně nastavenou výměnu oleje na 15000 km. Znamená to tedy, že mám tedy v motoru z výroby horší olej na tento pevný proběh a nikoliv longlife? Nebo se jako ve fabrice sichrujou a předepisujou mi měnit drahý longlife olej pro jistotu po 15000 km? To by bylo proti mé filozofii.
    Když jsem ve svém značkovém servisu před časem dokupoval 1 l na dolévání, dali tam 2 prodavači hlavy dohromady a po prostudování mé servisní knížky a tohohle kódu QG2 došli k závěru, že bych si měl koupit za 750,- Kč Castrol SLX Longlife 2 OV-30. A současně nesměle tvrdili, že by se obecně neměly longlife s těmi obyčejnějšími míchat. Tomu jsem ochoten uvěřit.
    Takže jsem zatím dolil 0,5 l do motoru o jehož oleji si teda * nejsem úplně jistý. Dolévám teď longlife do "shortlife" na 15000 km, t.j. dělám to, co se nemá?! Nebo budu za chvíli vypoštět předčasně drahý olej? Řekne mně někdo, čím to v té fabrice vlastně plní? Normálně třeba longlife, pak tisknou QG1? Když jim pak tenhle dojde a narazí sud s tím horším, tisknou teda QG2? Stojí mi to vůbec za to, tohle řešit? Léta jsme lili do Zetoru M6AD a tahal odspodu jako blbec..!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.05  20:26

    « Bridgestone

    Luboš1, Titanus popř. ostat...
    Kolik km vám ty Bridgestone vydržely a na jakém autě...ď
    Ten sportovnější podvozek svádí k rychlejším průjezdům tak doufám. že nebudu velmi brzo nemile překvapený!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.05  19:59

    « Re: Re: Olej do O2 2,0 TDI

    no M6AD je akosi celkovo nevhodny :-)
    vid [odkaz]
    "Automobilový motorový olej Madit M6AD sa používa predovšetkým pre staršie typy nákladných automobilov a ľahkých dodávkových automobilov ako napr. AVIA A15, A20, TATRA 111, 114, 138, 148, 805, 813, ŠKODA LIAZ 706, R, Ro, TS, TR, RTT, ŠKODA KAROSA ŠM 11, ŠD 11, ŠL 11, IFA W50L, W50LA, MULTICAR 24, ROBUR LO 2500, 2501, 3000, ROMAN 8.135 FK a pod"
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.08.05  19:45

    « Re: Baterie v DO

    Exup, ale M6AD nie je práve najvhodnejší na zimu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.05  16:05

    « Baterie v DO

    Je to tu nejčtenější, tak to píši sem. Neví prosím někdo, jak vyměnit baterii ve sklopném klíčku??? Resp. jak sklopný klíček rozdělat, na co zatlačit... :?:
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 08.08.05  15:25

    « Re: Olej do O2 2,0 TDI

    Volal jsem do Shellu, doporučili mi pro PD-čka tyhle dva jejich oleje :
    a) výměna po 15 000 km nebo po roce :
    Helix Diesel Plus VA, SAE 5W-40, specifikace VW 505.01/500.00/505.00
    b) výměna po "50 000 km" (dle ukazatele), nebo po 2 letech :
    novinka : Helix Ultra VX, SAE 5W-30, specifikace VW 504.00/507.00
    Tommy, ty snad ty peníze musíš tisknout, když Ti na ceně nezáleží. Abych měnil olej, co stojí kolem 750,-Kč/l (v ČR), aniž by to vyžadoval, 2 x do roka, jen proto, že je (bezesporu) lepší než ten levnější, ale motoru současně taky vyhovující, to bych to auto musel zrovna úplně milovat! Já mám doma 20 l plechový kanystr plný už hezky uleželého M6AD (plně aditivovaný!) a dokud v něm něco bude, budu to prolévat víčkem vedle stříbrného nápisu TDI!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.05  12:55

    « Re: Olej do O2 2,0 TDI

    Pokial nejde o cenu, tak urcite: Castrol SLX Longlife 2 0W-30 VW506.01.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.05  12:39

    « Olej do O2 2,0 TDI

    Chlapi, teraz riesim co tam naliat, interval to ma 30tkm, ale dame to von uz po 15tkm a tak budeme menit stale. Takze ci tam naliat Castrol SLX Longlife 2 0W-30 VW506.01 (vydrzi 30tkm) alebo Castrol TXT 505.01 5W-40 (vydrzi 15tkm), opakujem oba by sa vymienali po 15tkm. Bez ohladu na cenu ktory z nich je kvalitnejsi a pre motor lepsi? Vyrobca povoluje oba tieto oleje. Prosil by som preto o radu. Diky moc
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 08.08.05  09:31

    « Re:

    to Passat_TDI :
    Zdá se, že co motor, to individualita, i když stejný typ. Já měl to samé co Ty. I stejné myšlenky, co se týče, již realizovaného, přechodu na jiné auto, t.j. OII 103 kW. Měl jsem ho čipnutého na 95 kW a 285 Nm (změřeno). A po přechodu na OII mně sloužil právě jako laťka. A to dosti vysoko nasazená, protože právě do těch 2000/min byl lepší než OII. Pokud to Tobě jede tak jak popisuješ, tak mluvíš o trochu jiném motoru než jsem měl já a 2,0 TDI Tě může i mile překvapit. A to i v těch nízkých otáčkách. Ve 2000/min Tě pak každopádně "dostane", tam je chlapík. V každém případě si to auto před koupí půjč aspoň na půl dne. I kvůli získání pocitu z jízdy a z jeho velikosti, když teď jezdíš v Passatu. Je třeba si uvědomit, že v některých ohledech jdeš o půl třídy níže (dneska - nevím, nevím..) . A zacouvej si s ním, pokud jdeš do kombíku. Dozadu je z toho auta teda docela "podívaná". U sedanu nevím, couval jsem s ním 2x v nekomplikované situaci.
    to Hejakcin :
    Ty ses před časem zajímal, jak rychle topí TDI, žejo? Tak dneska jsem to poprvé regulérně vyzkoušel. Ráno bylo 10°C, auto stálo před nastartováním po poslední jízdě cca 6 h venku, takže nemohlo být nevychladlé. Asi po 800 m (na počítadle se ještě držela 0) už příjemně topilo. Takže tohle se soudruhům z NSR docela povedlo. Mluvím ale o 2,0 TDI, snad je tomu stejně i u 1,9-ky.
    to Tommy_02 :
    Deník jsem si nepsal, ale řekl bych že jsem to zajížděl tak nějak normálně. Do 1500 km jsem jezdil cca dle doporučení výrobce. Po dálnicích jsem to nehonil, občasnému vytočení do vyšších otáček jsem se nevyhnul. Po 2000 už jsem se už neomezoval - jel jsem zrovna za hranice a na dálnicích jsme tam jezdili trvale vyššími rychlostmi..
    Změnu zvuku jsem nepozoroval, ale na to nedej, manželka mě každou chvíli posílá na ušní :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.05  07:45

    « Bez nadpisu

    :?: Dobrý den,Zajímalo by mě (uvažuji o koupi OCTAVIA II. Elegance 2.0TDI popisujete zde že ten motor je líný v nízkých otáčkách Mám Passat TDI 1.9 81kw (+ sportovní filtr) takže cca 85kw 240Nm. A když bych přesedlal do toho 2.0TDI 103kw 320Nm. Jestli to pro mě bude skok v dynamice jak v nízkých otáčkách tak ve vysokých to je jasné. zajímá mě oblast kolem 1500 - 2500 Příklad v Passatu když se rozjedu špatně a spadne mi plyn pod 1900 tak se to začne rozjíždět jako "kolo" :P a jakmile to dosáhně opravdu těch 1900 tak to vystřelí a jede do zhruba 4100-4200 v poho.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 07.08.05  22:03

    « Haldex a gumy

    Fero, s tým Haldexom máš pravdu. Ja som vo svojom predošlom príspevku riešil len Audi, ale samozrejme je to tak, ako píšeš aj u Passatu. Na TT som pozabudol.
    Vyššiu hlučnosť a nič moc životnosť som okúsil aj ja. Mal som Bridgestone Turanza ER 30.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.05  21:16

    « Re:

    Par postrehov:
    ad 2.0 TDI tuto je graficky znazorneny priebeh kr.momentu: [odkaz]
    cize prudky narast od 1500-1750, potom drzi maximum do cca 2500
    pokial chces porovnavat maximalny vykon, tak ten sa najlepsie porovnava cez maximalnu rychlost (samozrejme v oboch smeroch)
    Ak chces porovnat motor v nizkych otackach, tak ako som pisal: porovnavajte zrychlenie na VI. stupni z 1500-2500 otacok:
    ad 4x4:
    haldex maju VW modely s priecne ulozenym motorom, quattro s pozdlzne ulozenym; vacsinou sedi oznacenie (quatro-quattro, synchro, 4x4, 4motion - haldex) vynimky su A3 quatro, audi TT quatro - je to haldex, a passat(ten predosly) 4motion - je to quattro, novy passat uz bude haldex.
    ad Volvo S60R - to je dost problematicke auto (co pisu v recenziach - divne vyladeny podvozok), a v tej recenzii spominaju spravanie haldexu na suchej ceste a v zakrute, ale na to haldex nie je urceny. Haldex je dobry nato, ked zapadnete v snehu alebo mate problem s prenosom kr. momentu v priamom smere. Pripajanie zadnej napravy v zakrute je osemetna vec - narusa to dynamicku rovnovahu. Pokial chcete preniest velky vykon aj na suchej ceste a v zakrutach tak potrebujete poriadne 4x4, cize staly prenos krutiaceho momentu na vsetky kolesa - quatto (torsen-reaguje na rozdiel krutiaceho momentu) alebo otvoreny diferak spojeny visco spojkou-reaguje na rozdiel otacok pohananych naprav (subaru).
    ad Legacy - skvele auto az na par much (volant nastavitelny iba v jednej osi, problematicke kombinovanie vybav, nema xenony), Outback ma zvyseny podvozok a vzadu ma navyse samosverny diferak, legacy ho ma otvoreny a nema uzavierky, quattro a haldex to riesi cez EDS(dufam, ze mam pravdu)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…