Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.05  19:25

    « Prima

    Nový videoweb s testy auťáků na [odkaz] Dnes Masserati Quatroporte, H2 a Honda Civic osmé generace - testováno první auto dodané do střední Evropy! Stream v nejlepší kvalitě na českém internetu! Fotky, diskuze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.05  16:52

    « Re: Re: Odskakovanie

    Že je RS měkké, to vyplývá už z prvních testů ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.10.05  09:17

    « Re: Odskakovanie

    Pravdepodobne preto je podvozok novej RS-y znizeny len o 12 mm (nie 15 ako u sportoveho podvozku pre beznu verziu) a prekvapivo sa znizila uzitocna hmotnost asi o 120 kg. To by mohlo v praxi znamenat, ze RS bude mat menej tuhe pruziny a ciste teoreticky sa uz to odskakovanie nebude konat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.05  00:26

    « Odskakovanie

    Zdravim, nebol som dlhsi cas pri PC. Zase sa tu rozoberala tema odskakovanie zadku, tak sa len pripojim k ostatnym, ktori toto pozorovali a vadi im to. Mame tam 17-ky so "sportovym" podvozkom a na priecnych nerovnostiach to nechutne skace von zo zakruty, je to pocitovo neprijemne. Bude to na 100% vlastnost zadnej napravy u O2 bez ohladu na pouzite kolesa alebo podvozok :?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 07.10.05  21:46

    « Re: Re: Re: Olej do 2.O TDI vymeny po 15t

    Marios - vďaka za pochvalu. Aspon niekomu môj test pomohol.
    Merať zrýchlenie podľa tacho ale nie je najlepší nápad. Bežne tachometre už Škodovky premeriavajú tak o 10%. Ani podľa GPS sa zrýchlenie merať nedá, lebo GPS má zase pomerne veľké opozdenie. Takže asi by som si podľa tej GPS premeral tachomete a zrýchlenie by som už potom meral podľa tacho, ale samozrejme by som musel vedieť, kde je na tacho tých skutočných 100 km/h. Ideálne by som nastavil na MAXIdot to pípnutie pri nejakej rýchlosti a to by bol impulz pre zastavenie stopiek. Ale asi nemáš MAXIdot. Alebo áno?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.05  19:49

    « Re: Re: Olej do 2.O TDI vymeny po 15t

    Já mám O2 1.9TDI a interval QG1, tzn. že musím měnit olej po 15 000 km ? Pak nechápu proč tam musím dával long life 506 01 ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.10.05  15:34

    « 1,9 TDI a vibrace

    Nemáte někdo zkušenost s vibrací u TDI. Při zrychlení z cca 1500 ot motor zavibruje, je to zřetelně poznat - na volantu, přes sedačku. Že bych to měl zrychlovat raději při vyšších otáčkách nad 1500 ot (více to točit). Stává se to např u zrchlení na trojku z nižších otáček. Čím by to mohlo být. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.10.05  07:07

    « Re: Re: Súpis

    Diamant : Ahoj ja vim ze jsi testoval i 1.6 FSI. Mimochodem tvuj clanek s 1.6 FSI jsem cetl jako jeden z prvnich vubec na netu, kdyz jsem uvazoval do jakeho motoru mam jit. V te dobe (duben-kveten 05) na netu moc recenzi 1.6 FSI nebylo :-) Jinak ano meril jsem to pomoci tachometru ty hodnoty pruzneho zrychleni z 60 na 100, z 60 na 120 a z 80 na 120. Bylo to ve dvou lidech (prytelkyne mela stopky) a s plnou nadrzi >:D takze taky nejaky to kilo navic. Podmínky byly docela idealni, rovna cesta, bezvetri, "celkem kvalitni" asfalt. zrychleni z 60 na 100 na 3° = 6,1s , z 60 na 120 na 3° = 8,8s , z 80 na 120 si nepamatuju z hlavy, tak napisu jindy, ale vim ze to bylo neco pod 9 sekund a bylo to na 4°
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 06.10.05  23:06

    « Re: Olej do 2.O TDI vymeny po 15t

    Passat:
    Ještě upřesnění. Když jsem mluvil o 1. náplni oleje v OII, měl jsem samozřejmě na mysli 2,0 TDI, na kterou se ptáš.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 06.10.05  23:03

    « Re: Olej do 2.O TDI vymeny po 15t

    Passat:
    Ty oleje se tady už nařešily až až. Podívej se do historie. Kdysi jsem tu uváděl, po dotazu přímo na Shellu, označení jejich 2 aktuálních olejů pro obě specifikace - na 15 000 km, i longlife. Na internetu není na jejich stránkách ani jeden z těch dvou, od kterých mně poslala 1. paní, na kterou jsem tam narazil, jakési katalogové listy.
    Stejně tak se tu snad vysvětlilo, jak je to s první náplní od výrobce a servisními intervaly QG1 a QG2. Bylo tu z toho blázen víc lidí, ale myslím, že se to vysvětlilo.
    Závěr byl ten, že OII má z výroby longlife a pokud je PP nastaven na 15000 km (t.j. QG2), je to chyba. Buď u výrobce, nebo u prodejce. Chceš měnit olej po 15000 km. Ptám se proč?
    PS. dal jsem si tu práci a našel jsem svůj příspěvek, kde ty Shell oleje uvádím. Je to na stránce 16, tak se tam, čoveče, podívej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  22:41

    « Olej do 2.O TDI vymeny po 15t

    Jakyý olej do Octavie II., TDI 2.O vymena po 15 000, km??? Ja nasel pouze podle norem Castrol 505 01 tak se dokonce ten olej jmenuje! temi cislicemi. Kdyz otevru víko kufru u sve Octavie II, 2.O TDI tak na ramu narazniku je nalepka( doporucujeme Shell Helix ale nikde nevidim u Shell olejů specifikaci 505 01 toz sem z toho blazen :roll: Ze by byl zatim jen jeden olej primo pro tyto PD motory (dle doporuceni i podle servisni knizky 505 01 specifikace onen Castrol? Poradte :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  22:10

    « Re: Re: Re: Re: Súpis

    Zkoušel, všude vysokoktany prostě nejsou. Úbytek výkonu je trochu znát, ale samozřejmě to není podstatné. Osobně u většiny aut pociťuju rozdíly v benzínech, takže mi lehká změna chování a zvuku nepřišla ničím zvláštní - opačným směrem to jde i u motorů s předepsanou 91/95. Spotřebu takhle nehlídám, rozdíl tam bude, ale imho obvyklý - kolem 0.5 litru, takže v úrovni, která se lehce změní jinou manipulací s plynem :-) (vzhledem k předepsanému palivu a mému názoru na relativní nespolehlivost VW motorů se 4 až 5 ventilovými hlavami to pokud - není nutno - neškádlím, jenže já taky ten benzín neplatím ...)
    Mimochodem - pokud nezkoušeli, tak doporučuju majitelům 1.6MPI natočit tu 100+, na tom motoru je rozdíl oproti 95 subjektivně opravdu dost výrazný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 06.10.05  21:51

    « Re: Re: Re: Súpis

    A neskúšal si tankovať Natural 95? Výrobca to umožňuje, keďže sa nepoužíva vrstvenie zmesi vo valci. Prípadne ako sa zmenil zvuk, výkon a spotreba. Ideálne by bolo testnúť nejakú trasu, ktorú jazdíš pravidelne. Raz to prejsť s N98 a druhý krát s N95 pri zhruba rovnakom štýle jazdy. To by bolo zaujímavé. Aj ja totiž poškuľujem práve po 2,0 FSI. Naftu rovnako nemusím.
    BTW: Aj ja uznávam radové 6-valce od BMW (hlavne ten pripravovaný 3,0i biturbo bude super), ale taktiež BMW nemusím.
  • « 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 06.10.05  21:22

    « Re: Re: zadný nárazník

    Tak som si práskol 4 pivká a je mi to jedno.....teraz >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  20:16

    « Re: Re: Súpis

    Nutno předem říct, že neposuzuju ten motor v rámci koncernových produktů VW. Mám rád řadové šestiválce BMW (ale nemám rád BMW :-) ), absolutně miluju benzíny od Hondy. A ve světle Hondy je skutečně cokoliv od VW o světelné roky vzadu a já to tak prostě hodnotit musím. 2.0FSI jsem vzal proto, že jsem na to měl budget (je to služební) a nic lepšího v benzínu nebylo (a když si můžu vybrat, tak diesel pořád nemusím - nicméně pro toho, komu nafta problém nedělá imho bude lepší volba v 2.0TDI).
    Co se týče spotřeby - jezdím "normálně", takže je v pohodě, nijak zvlášť to nesleduju, tak snad jen některé modelové situace - Praha - Plzeň - Praha je volným tempem a lehkou nohou (cestovní rychlost 150 - 170, žádné podřazování, plné plyny a spol.) je pod 9l/100 km. Vyloženě "eko" ploužení se po volných okreskách 80-110 km/h je cca 6.5l/100 km. Přes Prahu se zácpami 12 - 13 l/100 km. Dlouhodobý průměr (než mi v servisu vyresetovali počítač) byl cca 9.5 l/100 km, přičemž se na něm podepisují celkem časté "studené" cca 10 km cesty do práce a z práce (i když bez zácpy), na druhou stranu mě nijak zvlášť nebere honit se po dálnici, myslím, že tahle spotřeba je "normální" - jsem zvyklý jezdit slušně, auto je skutečně poctivě zajížděné do 5000 km (jako vlastní :-) ), většinou beru Shell 100+. Auto je kupované začátkem roku.
    btw: přibyl nám nedávno 2.0TDI v kombíku a v absolutně maximální výbavě, tak až si trochu sedne a bude chvíle, tak to ještě projedu.
    btw2: jel jsem s načipovaným (a nějak lehce upraveným) FSI (128 kW na brzdě) a rozdíl byl docela znát, ale zvuk mi přišel horší (ale to je taky kus od kusu)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 06.10.05  19:11

    « Re: Súpis

    karlos5 - super, ďalší benziňák! Potešilo by ma, keby si čo najviac napísal o motore (ako reaguje na plyn, či si ho neporovnával s TDi prípadne prečo si si ho vybral). A potom ma mimoriadne zaujíma spotreba. Môžeš dať nejakú priemernú. Ale poteším sa aj spotrebe na nejakú trasu (ak máš aj priemernú rýchlosť) prípadne či si neskúšal spotrebu pri ustálenej jazde trebárs 70-kou, 90-kou, 110-kou a 130-kou. Inak ja som jazdil s 2,0 FSI v Audi a tem mi ten motor pripadal práve veľmi kultivovaný, priebeh výkonu bol temer lineárny, ťahal už od nízkych otáčok a nepoľavoval až po obmedzovač. Približne to isté tvrdia aj novinári, tak ma prekvapili tvoje poznatky. Kedy si auto kupoval?
    karlos5 - aj ja som fanúšik béžového interiéru. Na Fabii som mal čierny a keď som ho vymenil za béžový, bol som omnoho spokojnejší. Na stredovom tuneli už nebolo vidno každú smietku, na dverách či plastoch pod sedadlom zase každý dotyk zaprášenej podrážky.
    Marios - a meral si to zrýchlenie iba podľa tachometra? Ak áno, tachometre u Škodoviek celkom solídne klamú.
    Marios - 2,0 FSI má aj 2 protibežné vyvažovacie hriadele, vďaka ktorým ten motor produkuje fakt minimum vibrácií. Jazdil som aj s 1,6 FSI - viď www.railweb.sk sekcia Škoda.
    tengler - a neuvažoval si o výmene žiaroviek za nejaké viac domodra? Možno by to čiastočne vyriešilo ten farebný rozdiel voči xenónom. Ja som síce odporca kadejakých tuningových či farebných žiaroviek, ale toto vidím ako opodstatnené.
    kvak - pozeral som do ETKY, tak prístrojový štít fakt stojí toľko. Konkrétne vyše 800 Eur.
    Passat_TDI - ak zaprší, tak na nejakom parkovisku skús na chvíľu škubnúť ručnou brzdou v zákrute a keď ustrelí zadok, tak ESP musí zasiahnuť. Ale chce to vyššiu rýchlosť. Budeš cítiť sekanie kolesa a kontrolka na prístrojovke by mala blikať.
    Mňa také oškrené miesta štvali aj neskôr. Takže som nárazník demontoval, krásne som poškodené miesta zaplnil farbou, nechal na slniečku vytvrdnúť a potom prebrúsil a rozleštil. Nie je to síce ako predtým (trochu to vidno), ale nekričí to tak, ako predtým. A hlavne to okrem času temer nič nestálo.
    Titanus - plnohodnotná kontrola tlaku v pneu je napríjklad u Audi. Na displeji palubného počítača sa zobrazí autíčko (ako u Octavie, keď sa otvoria dvere) a pri každom kolese vrátane rezervy je zobrazený tlak a teplota pneumatiky. Toto je podľa mňa plnohodnotná kontrola.
    Ešte by bolo zaujímavé vedieť, či sa to praskanie v rádiu pri štartovaní neodstráni tým novým FW.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  16:16

    « Bez nadpisu

    Karlos5: ty nemáš rád ošizenou kontrolu tlaku v pneu. Co je na ní ošizené?
    K repro: to mi příjde OK, vzpomenu li si na to z OI. Teda pro můj hluch.
    Kurnik, už mi to rádio luplo po páté, kolegovi to dělá taky. CO bue za 2 roky, až to bude po záruce. :'-(
    Diamant: díky za uznání kvalit 1,9 :)
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 06.10.05  15:37

    « Re: Re: Re: Re:

    A já myslel, že se tomuhle říká upgrade..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  15:29

    « Re: Re: Re:

    tengler: nevěděl bych to, kdyby - když se mi přes noc vybila ta baterka a dostal jsem se nakonec do servisu, tak po cca 1 a 1/2 hodině řekli, že je to spotřebou rádia (i když je vypnuté) a že o tom Škodovka ví a vydala nový firmware a že ho tam naflashují, proto to vím. Narozdíl od logiky věci se ovšem evidentně neflashuje pomocí CDčka, ale nějakým přístrojem - to vím taky, protože s ním měli problémy :roll: Chce se mi na Tvojí otázku odpovědět "ano, mohlo by to klidně takhle být, třeba skutečně už nová verze je".
    exup: stejné jako u počítačů (a další elektroniky) - je to přehrání nové verze obslužného softwaru.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 06.10.05  15:27

    « Re: Re: zadný nárazník

    Lubos1 je můj člověk... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 06.10.05  15:00

    « Re: zadný nárazník

    Skus pat tyzdnov pockat a potom zistis, ze ta to sere menej a menej. A potom sa na to vykasles. Neprides o peniaze a stat sa to moze znova, hlavne v husto obyvanych oblastiach.
    Mna to sralo asi 2 mesiace - niekto mi oskrel predny aj zadny naraznik a teraz mi je to jedno :)
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 06.10.05  14:34

    « zadný nárazník

    Tak práve dnes ráno som parkoval pri obchoďáku a pri návrate som zistil, že mi nejaký pako oškrel zadný nárazník >:-[] >:-[]
    Je to sice plast, ale aj tak ma to riadne sere :!:
    Koľko by som musel zacálovať keby som to chcel dať prestreknúť v servise? Robia to vôbec? ....v tomto sa neorientujem, poradte.
    Každý mi hovorí nech sa na to vyprdnem, ale keď je to kurwa vidiet na tej modrej metalíze >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  14:11

    « Re: Re:

    to karlos5:
    Me by spise zajimalo, jestli Skodovka pravidelne vydava nejake nove verze firmwaru (specializovany software, napr. v mobilu, radiu, DVD prehravaci, pracce, ...) pro jejich radia. Dnes je firmware v kdecem, ale zrovna u skodovky bych necekal, ze tam dokazou nahrat (flashnout) novy verze firmwaru. To by treba mohli umet vyresit ten problem se zobrazenim diakritiky. To jako prijedu do servisu a zeptam se, "nemate novy firmware pro Audience nebo Stream?" A oni "jasne", pripoji auto na chvili k pocitaci a je to tam ... :-) ???
    Prosiiim, muzes nam k tomu poskytnout nejaky blizsi info nebo zkusenost? Diky!
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 06.10.05  12:38

    « Re:

    Karlos :
    na víc teď nemám čas, než se, truhla nevzdělaná, zeptat : a čo je to, hento také "se firmware flashuje"? Víš, my tady všichni mluvíme pokud možno slušně.. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  11:57

    « Bez nadpisu

    tengler: jenže já mám Stream :-( (a CD text nemá, Tvoje mít velmi pravděpodobně bude) Do Streamu se rozhodně firmware flashuje, do Audience předpokládám taky :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  10:38

    « TDI 2.0

    To Exup:
    No Na zkousku brzdu zatim nejdu rikam ze teprve pocituji zmeny v chovani motoru zatim sem pocitil zvyseni vykonu v nizsich otackach a ted jeste pockam cca do 5000km a pak uvidim jak se bude chovat v 4000-4500 otáčkách.
    TDI 2.0.103,kw, Já ho kupoval nejen ze je nejsilnejsi TDI v rade Skoda aut ale i taky proto ze ma mit funkci ze pri vyssich otáčkách nevadne a mel by jit lip do otacek nez muj Passat TDI81kw který po prekroceni 4000otáček pořád peláší dal!! a vadne az opravdu kolem 4400 otáček (jediný tuning na tomto aute mam ze sem dal do passatu KN filtr sportovni)
    A proto se mi zda ze TDI 2.0 moc nad 4100 otácek nejde rek bych hur nez TDI 1.9 ale pockam az po tech 5000km kdy si myslim ze motor uz by mel mit charakteristiku takovou konecnou.
    Perlicka na zaver kdyz si sednu ted do Passatu pripadam si jako kdybych nemel turbo :-) jelikoz mit to pripada ze to auto tahne porad stejne at je tam 1500 2000 3000 otácek Holt TDI 2.0je proste v techto otáčkách o tolik silnejsi a jde to dost hrube poznat pri presednuti.
    Zajimame proc tam lijete Castrol Long Life?? kdyz vsechny Octavie co sem videl maji predepsany interval 15 000km = a podle toho by se tam mel davat olej Castrol 505 01? Ja jdu ted na vymenu a budu tam davat tento olej. (primo na lahvi je napsane for PD TDI motor VW)
    Jo a zkousel sem jed jak OPRAVDU to prase v zatace a ESP (nic? ani nebliklo? a pritom sem citil ze kola jemne ujizdi a vynasi me to Jak zjistim jestli mam funkci ESP (a nemam tam jen v uvozovkach knoflik :-?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  10:12

    « Re: Re: Re:

    dnes mam za sebou prvu navstevu v servise s tym, ze lave stretavacie svetlo mi svietilo menej ako prave...no a skoncilo to vymenou svetlometu >:D a to len kvoli tomu, ze dobre nedrzi nejaky maly sroubik co ma drzat sponku alebo krytku (jedno z toho) na ziarovku. neviem teda ci mi nabuduce nevymenia olej spolu s motorom >:D aje ked som teda s mojou 1.6 celkom spokojny... a este by som sa vratil k tomu MAXI-dotu, Diamant mi spominal ze to ide pomerne jednoducho domontovat. Najprv mi vsetci tvrdili ze to je nemozne (servis+nejaka poradna na skoda-auto.sk) a dnes mi ten servisak povedal ze by to aj islo, ale ze mam ratat asi tak 30 000 za pristrojovy stit. takze oddnes som s mojim kalkulackovym displejom co tam teraz mam nadmieru spokojny >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  10:12

    « Re:

    to karlos5 (radio): CD Text jsem nezkousel, ale u Audience me docela stve, ze kdyz je v "ceskem" aute, tak neumi zobrazit pri prehravani MP3 diakritiku. U nazvu souboru ne adresare to misto kazdeho znaku s diakritikou zobrazi dva otazniky ??, pri zobrazeni informace z ID3 tagu to pro jistotu zobrazi jen text oriznuty po prvni znak s diakritikou. Ale jinak to je to dobre radio a spolu s changerem na 6 CDcek mi naprosto vyhovuje.
    Jo a jeste jsem se chtel zeptat, do tech radii se da nahravat novej firmaware? Nebo to se tykalo ridici jednotky? To by me docela zajimalo.
    to exup (dalkova svetla): Zatim jsem jel jednou za opravdu cerne noci, mimo mesto, asi 20 km jsem jel po okreskach, kde jsem minimalne potkaval auta proti, takze jsem konecne ty "dalkace" vyzkousel. No musim rict, ze oproti xenonum je svetlo z dalkovych halogenu podstatne teplejsi (zlute) a neni moc vyrazne. Na druhou stranu subjektivne jsem mel pocit, ze vidim dobre, nemel jsem zadny problem s rozhranim svetla mezi potkavacimi a dalkovymi svetly, jak jsem nekde cetl. Ale bixenony by byly urcite lepsi. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.05  09:28

    « Re: Re:

    Jak jsem už psal - na FSI se mi nelíbí zvuk, průběhy výkonu a krouťáku a - ovšem - "nutnost" 98čky. Pokud srovnám 1.6FSI s MPI je FSI o něco málo rychlejší, ale to je z mého pohledu jediná výhoda a za 50K mi to přijde skutečně málo. V okamžiku, kdy se dá do FSI a MPI stejný benzín se rozdíly v dynamice dost smazávají, FSI má nerovnoměrné průběhy krouťáku a výkonu s relativně výraznou špičkou, MPI má rovnoměrné průběhy - ovšem prakticky bez jakékoliv špičky. Co se úspornosti týče, je FSI lepší imho pouze při vyloženém "eco-runu" a to tak o půl litru možná. S oběma motorizacemi jsem ujel jen několik set (možná tisíc) kilometrů, z toho moje hodnocení vychází. A s dobře zajetou OII MPI jsem jel Ostrava - Praha při rychlostním průměru 128 km/h (počítač) s průměrnou spotřebou 7.7 litru (počítač), pochybuju, že FSI jede za míň. Tolik k 1.6tkám, je to skutečně subjektivní, takhle to vidím já.
    btw: když jsem poprvé slyšel zvenku zvuk 2.0FSI, rozhlížel jsem se, kde někdo odjíždí s dieselem ... (nic proti dieselu, ale tohle prostě k benzínu imho nepatří) Zajímavé, že TFSI (alespoň v Audi A4 a Golfu) akustické problémy nemá, spíš naopak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.05  08:22

    « Re:

    karlos5: ahoj nevim co se ti na FSI motorech nelibi? Ja mam 1.6 FSI v O2 a jsem s nim naprosto spokojený!!!! Zátah na svůj obsah hezkej, zrychlování cca. o 1 sekundu lepší než udává škodovka, tichej, spolehlivej a uspornej!! Predtim jsem jezdil s 1.6 MPI 75 kW a musím uznat ze 1.6 FSI jede lépe!!! MPI zatahovalo od 3000 ot/min FSI jde uz od 2400 ot/min a nepolevuje az do 6000 ot/min. Proste super a predjizdi se s nim jedna radost!! Nevim presne jak jezdi 2.0 FSI i kdyz jsem nad nim uvazoval, ale prislo mi, ze rozdily mezi temi dvema motory nebyli tak propastne abych platil vetsi povinny ruceni a 40000 kc pri koupi. Na druhou stranu se mi libi ze 2.0 FSI ma sestikvalt, ja totiz strasne rad kvedluju se saltrpákou a nesnesl bych jezdit v automatu brrrr....... :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  23:30

    « Bez nadpisu

    Náhodou jsem narazil na tenhle thread, něco málo jsem početl, podělím se tedy s vlastními zkušenostmi - mám 2.0 FSI Elegance v liftbacku. Něco k tomu, co se tu řeší:
    - ad odskakování - s tím souhlasím, ale jen do jisté míry. Ano, při prakticky jakékoliv příležitosti zadek odskočí - jenže právě jednou a pak se chytí a nepustí. Jezdil jsem na spoustě aut, mimo jiné i na zmíněném Passatu (1.9TDI PD/96kW) a mimo dálnici je vždy Passat horší. Na podvozek OII je spolehnutí a vyjma tohohle odskočení (které vůbec nic neindikuje), nelze mít v dané třídě výhrad. btw: mám 16" kola.
    - ad sedadla - dřív, než jsem začal OII řídit sám, jsem absolvoval dost dlouhých štrek na místě spolujezdce a musím říct, že jsem nadával na sedačky hrozně. Ovšem jako řidič nemám námitek, byť znám lepší sedačky. 500 kilometrů najednou neznamená vůbec nic, žádná únava. Aktuálně jsou dostupné i sportovní sedadla, která by mohla vyřešit i zbylé lehké námitky (především pak ne ideální oporu stehen), ale nezkoušel jsem. Rozpor v kvalitě sezení řidič/spolujezdec je ovšem zvláštní. (počáteční obavy z úzkosti sedaček se nepotvrdily - mám 2 metry a dost přes 100 kg a problémy nemám). Evidentně výborně je řešeno sezení vzadu - všichni jsou nadšení - dobré a vysoké opěrky hlavy a stabilizovaná poloha na konto velkých boků a dobré střední opěrky (ale koho sezení vzadu zajímá :-) )
    - ad rádio - na citlivost a spol. si stěžovat nemůžu, nechápu ale, jak může v současnosti být takovéhle rádio bez podpory CD textu, to mi hlava fakt nebere ...
    - ad 2.0FSI - tenhle motor nemůžu s klidným svědomím doporučit. Nelineární průběh výkonu i krouťáku, při pořádném zatížení dost vysoká spotřeba a chvílemi zvuk ne nepodobný dieselu :roll: Jel jsem se všemi motorizacemi OII (vyjma 1.4 :-) ) a v benzínu je podle mě nejlepší volba 1.6 MPI - sice to moc nejede, ale průběh výkonu i krouťáku je naprosto lineární, kultivovaný zvuk a rozumná spotřeba. 1.6 FSI je nesmyslná, v reálném životě jede spíš hůř než MPI a za 50K navrch ... Co se týče dieselů, mám pocit, že 1.9 má skutečně lepší průběhy krouťáku, ale že by nebyl 2.0 lepší, tak to ne - především je z mého pohledu podstatně kultivovanější a když je třeba, tak taky rychlejší. Nejsem ale expert na diesely, takže tohle s rezervou.
    - ad problémy se spolehlivostí - bohužel, stejně jako u jiných značek jde o štěstí na kus. Opakovaně v servisu řešili kontrolku airbagů, bylo mi měněno rádio (vysosalo baterku přes noc! i s posledním firmwarem), občas nefungují správně jednodotyková vytahování zadních oken (to mě ale netrápí), problémy s počítačem (vždycky se přepnul po nastartování na "trip"), kvalita zpracování interiéru je ale výborná, s xenony problémy nemám
    - ad výhled vzad - asistenta jsem nekupoval záměrně a není problém parkovat na 5 cm, nikdy jsem ani neťukl. Co ale nechápu je, že ani v Eleganci není standardně sklápění pravého zrcátka při zařazení zpátečky ... (je v rámci některého z paketů, teď nevím). OII má velice solidní rejd.
    - ad příplatková výbava. Doporučuji určitě následující:
    - malý kožený paket (volant bez něj je k nepoužití i když u novějších kusů se materiál zlepšil)
    - sítě a odkládačka do kufru
    - xenony (byť po tom, co jsem si přečetl, jak se kradou, nevím ...)
    - další věci nepovažuji za nutné (jistě, samostmívací zrcátka jsou fajn, stejně jako multifunkční volant, MaxiDOT, aut. světla, polokůže, atd., ale prodraží se to)
    Jednoznačně doporučuju kupovat jenom Eleganci, vyplatí se to. Po dlouhodobých zkušenostech a porovnání taky můžu směle konstatovat, že moje volba béžového interiéru byla velmi šťastná - když pominu obvyklé výhody (vzhled a pocit, menší zahřívání na slunci, atd.) dnes vím, že černé čalounění v Eleganci se špiní spíš víc než béžové, u kuřáka stoprocentně (ovšem neplatí na béžové koberečky). Tohle neplatí pro šedé a šedomodré čalounění v Ambiente, na tom je zašpinění znát také málo.
    Co mám na OII rád:
    - kombinaci velikosti auta, provozních vlastností, prostoru a pohodlí
    - podvozek (to odskakování prostě neberu, jinak je dobrý a zadní náprava tichá)
    - řazení
    - pedál ukotvený od podlahy (velká výhoda)
    - dobře tvarovanou šaltpáku a opěrku ruky
    - výbornou aut. klimatizaci (chybí jí jen aut. přepínání vnitřní cirkulace, ale s nepodařkem v podobě původního Climatronicu v Passatu se nedá srovnat)
    - dobrá zrcátka a výhled dopředu a do stran
    - propagaci údajů všeho možného na displej rádia
    - dobré držáky lahví ve dveřích i mezi sedadly
    - solidní stěrače i relativně malá spotřeba kapaliny
    - na tuhle kategorii slušně nastavené ABS (nicméně se evidentně také liší od kusu - známému spouští o dost dřív)
    Co nemám rád:
    - problémy (ano, je to u každé značky, ale bohužel, na to si člověk nezvykne - zvlášť když ráno nenastartuje, protože rádio vysosne baterku a řídící jednotka uzná, že světla, centrál, rádio, atd. fungovat mohou, ale startovat se snažit nebude, protože na to není baterka dost nabitá :-( )
    - aerodynamický hluk od zrcátek ve vyšších rychlostech (cca 160 a víc)
    - FSI motory
    - výhrady k standardní audio konfiguraci v Eleganci (díky konfiguraci repro to prostě nehraje, jak bych si představoval a snad bude v příští s DSP)
    - ošizenou kontrolu tlaku v pneu
    - špatně umístěné tlačítko centrálu zevnitř (nehledě na to, že mohlo být vícepolohové s nastavitelným automatickým zamykáním)
    - sice přesné, ale nekomunikativní řízení (to je jen další piha - nic jiného bych nečekal)
    Po dojetí téhle (najedu obvykle cca 100tkm ročně) si s největší pravděpodobností pořídím TFSI a vyřeším většinu zmíněných problémů - a snad i spolehlivost ...
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 05.10.05  22:21

    « Re: Odskakovanie zadku

    Diamant :
    Oč prosíš? Shrnul jsi to dobře sám! Já mám kombíka, 16", polní paket a odskakuje (už mě to začíná rozčilovat víc než než charakteristika motoru >:-[] Dnes a denně! Kdo na tomhle ale, sakra, exaktně něco změří??, jako na tom motoru..), kamarád má kombíka, standardní podvozek na 15" a odskakuje. Jeho kamarád má liftbacka, na 15" a odskakuje. Když jsem před časem zkoušel jinou 2,0 TDI (kvůli motoru), liftback, na 15", standardní podvozek - odskakovala. Můžu osobně shromáždit 3 další majitele OII, kterým auto odskakuje. Je to málo?!
    Je prostě jedno, jakou máš karoserii, kola, nabo úpravu podvozku. Prostě to odskakuje a basta! Na asfaltu se po odskoku nemůže nechytit, to se rozumí, pokud člověk zrovna nejede kudlu na hranici smyku. Jsem ale zvědav, co to bude dělat v zimě na sněhu. Když to ten podvozek na díře zase nepobere a zatíží tímhle dynamickým rázem adhezi gum, která bude třeba právě na hraně... Na to se teda fakt těším, jak si pak z rukou na volantu upletu housku, v lepším případě. Kéž bych se mýlil. Na dole líný motor bych si možná i zvyknul. Tenhle jev ale ve mně, co to auto mám, nepřestává vyvolávat pocit nejistoty, někdy až strachu. A nasírá mě čím dál víc! Takže každopádně budu i tohle reklamovat. A až mě někdo bude říkat, že to je normální, vezmu ho na můj pražský polygonek. Když mu to nebude stačit, vezmu ho do Dubence (zasvěcení ví..), ten zabere jistě. Osobně si myslím, že to bude těmi moderními více-prvky v zadní nápravě. Ta zřejmě bude plod stejného typu šturmu, který jistě předcházel vzniku dálkových světel. Přihlašte se, prosím, kdo jezdí hodně v noci, na dálková, a je s nimi spokojený. Chci si je teď o výkendu trochu detailněji vyzkoušet. Samotné, bez xenonů. Ty překryju černou silážní plachtou (nechce se mi je odpojovat od elektriky) a nechám svítit jen dálkové. Uvidíme, půjde-li to takhle od sebe oddělit. Když ne, odpojím je.
    Odskakování a dálková světla, to se fakt na tomhle autě povedlo..
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 05.10.05  21:33

    « Odskakovanie zadku

    Poprosil by som teda o také zhrnutie. Začínam mať totiž dojem, že odskakuje zadok ako u liftbacku, tak aj u combi a je jedno, či auto má športový, sériový alebo zvýšený podvozok a robí to ako na 16" tak aj 17" kolesách.
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 05.10.05  21:23

    « re

    oki doki
    tak mam teda liftback, keď už mám tie 5 dvere >:D
    Tak to teda vyskúšam či sa ten kufor bude zatvárať ľahšie, keď budú 1 dvere otvorené :shock: 8-s
    Inak, čo ostatní, aké máte skúsenosti s tým uskakovaním zadnej časti, hm :?: ?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 05.10.05  20:45

    « Re:

    Titanus - OK, tak aby si bol spokojný,špeciálne pre teba napíšem, že 1,9 TDI je temer také dobré, ako 2,0 TDI, takže kúpa dvojlitra by boli vlastne vyhodené peniaze >:D >:D
    Barrichello - to je smiešne, Akonáhle by sa o OII tvrdilo, že je to nižšia stredná, tak je predražená, ak by to bola stredná, tak je to OK. Veľmi zaujímavé! Pritom je to stále jedno a to isté auto.
    Čo sa týka sedanov, tak s TDI a 4x4 ich ponúka pomerne širokú paletu (od strednej až po vyššiu triedu) napríklad Audi. A nevidím na tejto kombinácii nič zvláštneho. Napríklad také Audi A8 je v kombinácii s Qattrom super kombinácia.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  16:52

    « Bez nadpisu

    exup: ten zátah odle maxlím u 1,9 nebude o moc lepší. Když jsem jezdil převáěčky před koupí, uznávám, že 2,0 TDI mělo brutální záběr. 2,0 Fsi už nebylo oproti 1,9 tak výrazně lepší. Je ale fakt, že jsem jej testoval chíli, takže jsem moc nevyužil předjíždění ve vysokých otáčkách, kde by možná bylo rovnocené s 2,0 TDI (né li lepší?).
    Diamant: ty prepastný rozíle!, nepřechvaluj ten dvoulitr, i ta 1,9 se slušně vypořádává s okolními vozidly :-! ;-) musím se jí zastat, když jsem si ji koupil. ;-)
    R.Barrichello: Jseš aktivní přispěvovatel, jenom si prosímtě všimni názvu. Ty tady zaobaluješ do OII ameriky. Pokdu vlastníš novou ameriku a nejezdíš
    OII tak si vyber vhodnější diskuzi.
    Tengler a spol.: Jinak zavírání 5 dveří u liftbeku - buďte rádi, že nezavíráte kombi - už jsem to tu popisoval, jsem rád, že kolegovi zústalo ve dveřích okno. :*)
    Občas se přistihnu, že jezdím ve městě pouze na 4 (cca 50-80) což dříve 1,6 zvládala na 5 rychlost, určitě jsou převody udělané tak, že využívají krouťák. Dle mého je to 1,9 dostatečně živé pro běžné ježdění i předjíždění. Ale, "nepouštěl bych se do nějakých větších akcí"! No a k vyvadnutí během předjíždění: taky to někdy chce přeřadit i během předjíždění (např. ze 4 na 5)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  16:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Matus

    S-klasse: jo připadá....Ale je to můj názor, nikomu ho nenutim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  16:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Matus

    No, Octavia není sedan neb má pátý dveře. To jestli není střední třída nebo je je diskuzí na jiné téma. POkud je to nižší střední třída jak tvrdí někteří, tak je to proklatě drahá nižší střední třída :o)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.10.05  15:52

    « Re: Re: Re: Re: Matus

    ale oktavia II nieje sedan strednej alebo vyssej triedy.
    btw tebe pride S-klasse 320cdi 4matic divne auto? mne nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  15:47

    « Re: Omicron

    No tak v tom případě nevím no. Klidně doma vyhrabu test Mondea 2,5 V6 a tam sice bude průměr taky 9 litrů, ale při normální jízdě. Ne žádné extrémy. Tak tady s tím asi neumíme jezdit, nebo to bude tím že je podíl město/mimo město tak 50:50.....Aspoň u mne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  15:44

    « Re: Re: Re: Matus

    No jo - to spojení dělá málokodo protože je to divné spojení. Nic proti, ale do sedanu střední/vyšší třídy cpát pohon 4x4 a ještě dízl. Nevim, možná jsem staromodni ale mne to připadá divný. Když bych chtěl 4kolku, koupim si offroad nebo SUV....
    Impreza je takovej sedan pro lidi co chtej mít sporták ale zároven sedan..To samý Lancer EVO XY. Jestli se někdo potřebuje cítit jako závodník....
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  15:36

    « Re: Spitfire

    Jo to by bylo ideální. Mít dvě auta, jedno třeba nějakej veterán, taky bych to chtěl. Vono nejde vo to být blázen, ale mít na to. Kdyby se mi válelo v šupleti zbytečnejch 150 000, tak neváhám vteřinu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  15:24

    « Re: Ad zavírání "posledních dveří"...

    Meli bysme poslat doporuceni Skodovce, at doplni manual:
    "Je-li otevreno vice dveri, zavirejte je lehce. K zavreni poslednich dveri ale vynalozte podstatne vetsi silu." :-!
    Uz vidim, jak se pak rodinka okolo auta hada, na koho ze to tentokrat zbyly ty posledni dvere a kdo je tedy mamlas, ze s nima poradne netrisknul.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  14:25

    « Ad zavírání "posledních dveří"...

    To, že s tím má někdo na Oct.II problém, svědčí pouze o jediném: konečně se výrobci podařilo utěsnit interiér! Jde o fenomén známý např. u Mitsubishi už od počátku 90. let (právě automobilka MMC přišla koncem 80. let s trojitým těsněním dveří): při zavírání těch "poslední dveří - a je úplně jedno, o jaké jde - je třeba vynaložit podstatně větší sílu. "Seřídit" se na tom samozřejmě nedá vůbec nic, prostě to tak je a je to tak správně!
    Mně osobně to nečiní sebemenší problém, ale docela mne se.., že se mi dodneška (první Mitsubishi s trojitým těsněním jsem kupoval v r. 1991...) nepodařilo členy rodiny naučit, aby si laskavě ráčili všimnout, zda ty dveře, které právě zavírají, jsou nebo nejsou "poslední". A tak vesele zavíráme třeba až na třetí pokus a z toho zase (u těchže dveří) jimi někdo práskne tak, že se málem vysype jejich zasklení, a to jenom proto, že si nevšiml dalších stále ještě otevřených dveří...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 05.10.05  12:53

    « Re: Re: Re: Spitfire

    exup - takú spotrebu oleja (cca 1 L / 10.000 km) som mal aj ja na 2,0 MPI. Asi je to vlastnosť motorov s veľkou plochou valcov. Ešte by si mohol vyskúšať 2,0 FSI alebo TFSI a napíš potom, aký máš názor na záťah odspodu u týchto motorov.
    Titanus - všade sa píše, že vďaka vyššiemu točivému momentu treba u nafťákov menej radiť. Ale aj ja som bol prekvapený, že to tak nie je. Napríklad v porovnaní 2,0 MPI/85 a 1,9 TDI/81 som to zistil na vlastnej koži. Ono zrejme ide o to, že ten vysoký točivý moment je sprevodovaný do ťažka.
    exup - súhlasím, 1,9 TDI nemá tak prudký nárast výkonu a aj mne to pripadá ako pohodovejšie zvezenie. Ale samozrejme keď už treba výkon (napr. to predbiehanie), tak je tam medzi 2,0 a 1,9 priepastný rozdiel. Inak vidím, že uvažuješ podobne ako ja. Ani mne neprestane na aute ničo vadiť, ak mi to zásadne vadí už na začiatku.
    exup - som rád, že aj v tvojej duši (rovnako ako v mojej) Československo žije stále ďalej.
    Tengler - no neviem. Ja som predtým jazdil s 1,9 TDI / 81 kW a aj tam bolo rovnako potrebné podradiť ako u benzináku, keď som chcel predbiehať. Akurát na tom TDI sa mi ozaj neraz stalo, že som sa sústredil na predbiehací manéver a zbadal som sa až v momente, kedy prícun výkonu začal značne poľavovať. U benzínu je to predsa len menej časté (v mojom prípade).
    Áno, človek sy zvykne, ale na jedno ľahšie a na iné ťažšie. O tom to je. Na čo sa zvyká rýchlo, je super. Na čo pomaly, je horšie (pre daného človeka). Napríklad ja som si z 1,9 TDI zvykol na 2,0 MPI fakt veľmi veľmi rýchlo a ľahko. Mne benzím viac pasuje.
    Barrichello - je pravda, že Octavia už nie je najlacnejšie auto na trhu (to ale ani nikdy nebola), ale aj tak si myslím, že Octavia nie je predražená. Skôr má primeranú cenu vzhľadom na to, čo ponúka. A čím vyššia verzia výbavy, tým výhodnejšie to vychádza. Takže social edition model (Classic) je menej výhodný, než Elegance. Inak možnosť nedať si do auta niečo, čo nepotrebujem je podľa mňa výhoda. Napríklad kedysi bol Golf drahší a mal vyššiu výbavu. Možno by Octavia s tou istou výbavou stála rovnako. Ale zákazník má možnosť si u Octavie niečo neobjednať (auto je lacnejšie), alebo si kúpi napríklad niečo iné (má za rovnakú cenu auto, ktoré mu viac vyhovuje).
    Omicron - z vlastnej skúsenosti viem, že fakt sa s motorom V6 (benzín) dá zajazdiť s priemernou spotrebou aj pod 10L. Myslím, že technológia postupuje vpred a vďaka tomu rokmi stúpa výkon a spotreba pozvoľna klesá.
    jurko28 - len malá poznámočka, Octavia nie je sedan, ale liftback. Sedan je napríklad Passat. Na väčšine testovaných liftbackoch sa kufor zatváral ľahko, stačilo pustiť a sám sa zaklapol. U kombíkov som s tým väčšinou musel solídne trepnúť. Ale nezúfaj, dá sa to nastaviť a aj tebe sa to bude ľahko zatvárať.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  12:03

    « Re: to exup

    Jo, ten kufr (u liftbacku) se zavira opravdu spatne. Kdyz z par desitek cm to pustim, nikdy se to nezaklapne, musim se do dveri trochu oprit a zabouchnout to silou. U dveri to je dost podobne, hlavne kdyz se zaviraji ty posledni. Vse to pricitam tomu dvojimu tesneni, protoze kdyz jsou nektere dvere otevrene, pak jde kufr zabouchnout lehce. Mam pocit, ze u tech dveri uz se to "ochodilo", ale kufr jde porad stejne ztuha. Chce to holt grif. Jestli nekdo vite, jak to zlepsit, dejte vedet.
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 05.10.05  11:26

    « Re: Re: Spitfire

    to R. Barichello: Ono by asi bylo ideální mít jedno auto na plnění běžnejch úkolů (jízda do práce, vožení kol a lyží...) a druhý pro radost, aby si člověk mohl vychutnávat sametový šesti nebo osmiválec, když má na to náladu. Na to ale asi nejsem spávnej blázen i když netrdím, že třeba takový klasický trans-am nebo firebird v garáži pro radost nemá hodně do sebe.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.10.05  11:13

    « Re: Re: Matus

    A ostatními mají ještě větší trumf - tu volitelnou výbavu maj už v základu takže není potřeba nic volit. Ušetření času přinejmenším...
    Příplatková výbava u O2 je sice famózní, ale 60% toho mají jiná auta v základu...

    to je jasne, ale ja som schvalne vypichol spojenie automat+pohon 4 kolies+dizel.
    to naozaj nema vela aut. Napr C-klasse to ma, ale tam musis siahnut o dost hlbsie do vrecka...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.10.05  11:11

    « Re: Re: Re: Spitfire

    Takže se myslím s V6 dá jet i pod 10 l/100km, ale asi to je otázka auta a konkrétního motoru, také jsme tehdy byli velmi překvapení !

    neviem posudit ci je to nezvycajne, ale ja sa mimo mesta tiez dostavam v pohode pod 10 litrov. Naposledy Vysoke tatry - BA, priemer 90km/h, spotreba 8.9
    Dialnica do 140km/h je tiez pod 10.
    Jedine co kazi spotrebu je mesto.
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 05.10.05  11:08

    « to exup

    Zdravim všetkých,
    po prečítaní exup=ových príspevkov mi nedá nezareagovať tiež.
    Mám firemnú O II TDI 77kW, sedan. Najazdené má niečo cez 15 000 km. Pneumatiky su z výbavy elegance, 15" orion.
    Auto je celkom v pohode, až na ten podvozok a už zmieňované odskakovanie,a to naozaj citelné, aj pri menších nerovnostiach v tiahlych zákrutách, dokonca ani nie vo veľkých rýchlostiach 50-60km v hod.
    Čo je niekedy, mierne povedané, dosť nepríjemné :roll: Tak naozaj neviem čo sa môže stať keď sa mi to stane v zime na poľadovici :?: :shock:
    Dá sa to nejako vyladiť or odstrániť :?:
    ...ešte taká dronosť, ako sa vám zatvára kufor? U mňa je to asi tak že musím citelne buchnúť kufrom aby yapadol až na doraz. Moja priateľka pravidelne na to potrebuje 2-3 pokusy :x Musím sa na to spýtať v servise.
    ....ale inak jazdíííííím ráááád........a v Tatrách nám už aj sneží :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  10:50

    « Re: spotreba V6

    To Barrichello :
    Upozornoval jsem Te, ze nase spotreba rozhodne nebyla nejakou "americkou idealni" spotrebou nekde z Interstate.
    Jezdili jsme ve velmi extremnich podminkach (min. 40% cesty), kde nam spotreba narustala do extremnich hodnot, napr. ruzne narodni parky se sotolinou a prumer. rychl. 15-20mph, vysoke hory (Tioga Pass ve S.N.) kolem 13.000 stop (!), extremni vedra (Nevada, Kalifornie, Texas, Louisiana atd..), pouste atd... hodne mestsky provoz.
    Takze zadne idealni podminky, v tom jsi vedle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  10:43

    « Re: Re: Re: Spitfire

    Vono bude zásadní rozdíl v dopravě v USA a tady (evropa). Totiž když se jukneš na [odkaz] na spotřebu řekněme Toyota Camry 3,0 V6 za za ty parametry, které jsou tam uvedeny se tu jezdit nedá. Američani totiž tvrdě dodržují rychl. limity, mimo velká města je plynulá doprava, v řadě států jsou hlavně rovinky, jezdí se na tempomat atd. Takže je jasný že tam to žere méně. Průměr tady např. 11,2 lze srovnat s tamním 8,6
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  10:20

    « Re: Re: Spitfire

    To Barrichello:
    "...Spotřeba - no V6 pod 10 v průměru holt nejezdí, ani u jinejch značek. ..."
    No já jsem před časem (asi 7 let, v r.1998) najezdil při jedné velké cestě napříč USA z východu na západ, poté na jih, a zpět na východ cca 11 tis. mil s Fordem Contourem (US Mondeo) 2.6/V6 (4rychl. HDM automat, AC), a za tuto cca 1 měsíční cestu (extrémy typu Údolí smrti, Sierra Nevada - Tioga Pass atd..) jsme měli spočítanou průměrnou spotřebu kolem 8.8-9,1 l / 100km. Jezdili jsme dle rychl. limitu +8 až 10%, jak je v US běžné.
    Auto mělo naježděné asi 30 tis. mil (relat. nové).
    Takže se myslím s V6 dá jet i pod 10 l/100km, ale asi to je otázka auta a konkrétního motoru, také jsme tehdy byli velmi překvapení !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  10:14

    « Re: Matus

    A ostatními mají ještě větší trumf - tu volitelnou výbavu maj už v základu takže není potřeba nic volit. Ušetření času přinejmenším...
    Příplatková výbava u O2 je sice famózní, ale 60% toho mají jiná auta v základu...
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 05.10.05  10:02

    « Re: Re: Re:

    To tengler:
    Souhlasím s tebou, sám bych to "přizpůsobení se" realitě tohohle motoru líp nepopsal. Takže nejezdím jinak, než píšeš, to se ví. K tomu čipování. To mé auto už řídil šéf té firmy, kde mně čipovali Passata. Důvěřuju mu. Povídá, v kostce - jasně, pane, tenhle průběh my umíme vylepšit. Připravte si 20 000,- bez DPH a my vám to, k vaší spokojenosti, vyladíme. O tom, po zkušenosti s Passatem, celkem nepochybuju. Že by se mi ale chtělo dávat 20 klacků, abych dohnal to, co mi klamavě slíbil výrobce v sérii, a ještě potom ztratit garanci na dost drahej agregát, to se mi teda vopravdu nechce >:-[] . O to jde. Jinak s tím autem samosebou umím vhodně jezdit taky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  09:33

    « Re: Spitfire

    To já beru. Já O2 nijak nehaním, to v žádném případě ne (narozdíl od O1 ale to je na jinou debatu) jen jsem chtěl říct že prostě cena už není to hlavní, čím kupce zaujme, pokud tedy nevezme základní verzi, která je dost oholená.
    Sebring není auto na který se hodí zahrádka, to možná tak ještě box na lyže když chceš vyrazit na dovču na hory....Ale vozit na tom třeba horský kola, to fakt nevim, mi přijde divný - asi jako to vezt na Juaguaru (i když v žádným případě nechci porovnávat Jag a Chrysler).
    Ke kufru - no nesmíš zapomenout že je to ryze sedan, žádnej hatchback...
    Spotřeba - no V6 pod 10 v průměru holt nejezdí, ani u jinejch značek. Uznávám že na denní ježdění to není ideální pro kapsu no...Ale zase pocit z jízdy je taky úplně jinej než jak jsi sám řekl v "traktorovém TDI".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.10.05  09:21

    « Re: Re:

    Taky bych neco prihodil k te "lenivosti" 2.0 TDI v nizkych otackach ze sve zkusenosti.
    Ja byl z minulosti zvykly temer vylucne na benzinove motory v objemech hlavne mezi 1.1 az 1.6. Jel jsem i s precipovanym 1.8T, ale to je trosku o necem jinem :-! . Nejvice jsem jezdil se svou Feldou 1.3 MPI 50 kW. U vsech benzinu jsem byl zvykly, ze pokud jsem potreboval predjet, musel sem vzdy podradit, protoze benzinovy motory proste nemaji v nizkych otackach dostatecny kroutak ani vykon.
    Takze ja jsem se po kratke dobe s 2.0 TDI naucil jezdit tak, ze kdyz jedu pekne v klidku, leharo, nechavam motor mezi 1500 a 2000 otackami, na spotrebu. Kdyz potrebuji mirne zrychlit, pak motor ma dostaek vykonu a brzy prijde na radu turbo. Ale jakmile jezdim treba po meste nebo se priblizim k situaci, kdy ocekavam, ze bude mozna treba predjet, udelat nejakou rychlou mysku nebo proste z mista cinu co nejrychleji vypadnout, podradim si dopredu tak, ze motor toci okolo 2000 otacek a pak, kdyz potrebuju, hamtnu na to, zabere turbo a ja sem za par sekund daleko v prachu >:D . U benzinu sem byl zvyklej tocit to pak az na maximum, protoze maximalni vykon byva blizko maximalnich otacek. Rychle jsem ale zjistil, ze u TDIcka to nema pres 4000 vubec smysl tocit, takze radeji radim, pokud nepotrebuji dale akcelerovat maximalni merou, "ob" rychlost, u dvoulitru s sestikvaltem to neni problem.
    No, a co tim chtel basnik rici? Kazde auto a motor chce svoje. Vzdy je clovek po delsim jezdeni s jednim autem zvykly na urcite chovani a muze nekdy chvili trvat, nez si zvykne na nove. Podle me je ten velky rozdil vykonu 2.0 TDI v zavislosti na otackach proste jeho vlastnosti, se kterou se budeme muset naucit zit, pokud si tedy exup nenecha motor precipovat. >:D Ja osobne jsem s nim spokojeny, proste jsem si na nej zvyknul a naucil jsem se, jak se vyhnout tem slabym otackam a naopak vyuzit toho nejlepsiho.
    No tak to by asi stacilo, to bych tady mohl psat jeste hodinu... jdu pracovat... >:D Mejte se!
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 05.10.05  00:49

    « Re: Re: Re: Dojmy

    To matus:
    je mraky hodin, černočerná noc, řádnou pracovní činnost na PC, co mě živí, jsem před chvílí zapíchl, popíjím už jen (lehce!) vínko, a tak mám čas si myslet, při vší úctě k imprezze, jak píšeš, že prostě škodovka je škodovka! To normálně není co řešit. Kdo je jen trochu vlastenec, a vás, co nám je Klaus s Mečiarem vzali, počítaje pořád mezi nás, musí mít přirozený zájem na zvyšování státního HDP Československa, a ne těch dobytků tam na východě, co vybíjí bez skrupulí velryby jako tuňáky! Tak to je potom přece jasná volba, že škodovka. Já jí fandím, tak jsem si ji koupil taky, jak jinak. Vylisovali jsme ji tady pěkně, cožpak o to, jen mně trochu nasrali soudruzi z NSR, mající nás mají pořád, věřte tomu!, za opičáky, co visí jednou rukou za větev, s tímhle papírovým chvastounstvím a bitím se v hrudník za ten jejich a teď můj motor. A už s tím nebudu votravovat. Před chvílí jsem byl u pumpy, jen takovej krátkej pojezd, a hele!, vono to jelo docela pěkně!
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 05.10.05  00:27

    « Re:

    To Titanus :
    Ještě k tomu řazení. S OI 1,6 jsem jel jen jednou (pač ji má můj bratr..), ale přece jen si myslím, že s tou 1,9 TDI tolik řadit nemusíš, je to přece jen turbodiesel. Na druhé straně, poslední takový poctivý turbodiesel byl ten 81 kW s poctivým rotačním křídlovým čerpadlem. To mi říkal kdysi i šéfmechanik u Exnera, když právě začala ve VW PD-čka. Ale k tomu řazení. Je to třeba dostat naprosto do krve, to včasné přeřazení u TDI, protože to jinak jde tak trochu proti takovému přirozenému pudu - snaze motor točit a točit. Vysvětlím. Nedávno jsem si jel tím svým svižným tempem na Šumavu a dojel jsem OI s 2,0 benzin, kterej si jel zase tím svým tempem. Nicméně jsem ho dojel :shock: . Jel jako prase - předjížděl v provozu stylem, že se vmáčknul zpátky do pruhu mezi auta těsně před protijedoucím autem. Leccos zkousnu, jako motorkář, ale tohle bylo i na mě moc. Prostě riskoval. I životy jiných. Pak se provoz rozplynul a já se ocitnul za ním. Moje cestovní tempo, i bez riskování, bylo přece jen rychlejší :roll: . Nasadil jsem na předjíždění a on začal schválně zrychlovat. Větší prasárnu neznám. Jelo mi to o něco líp, ale ne o moc, protože ta 2,0 Natural 95 taky špatně nejede. Takže jsem se kolem něj sunul rozdílem tak 2 km/h. Měl jsem vytočenou 4-ku. Kdybych přeřadil na 5-ku, asi bych to stihnul. Jenže já "dřel" 4-ku dál - pudově. Rovinka nebyla nekonečná, takže když jsem míjel teprve jeho ksicht, tak se v dálce vynořilo auto, takže jsem manéfr nedokončil. Až na další, delší rovince. A pak jsem ho zase vydusil já. Nikdy jsem tak dlouho nejel tak pomalu, jak jsem ho "hnal" za sebou. Tak to byla ta o řazení v TDI. A příště radši tu o Budulínkovi, že >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.10.05  00:18

    « Re: Re: Dojmy

    a částku kolem 1 milionu (ponechme stranou ted dieslové motory) není opravdu těžké sehnat v plné výbavě vícero druhů aut.
    to je pravda, ale skodovka ma jeden obrovsky tromf: ohromne mnozstvo volitelnej vybavy a motorov, cize vysoku variabilitu.
    najme ked niekto preferuje pohom oboch naprav (hoci ten haldex nieje najidealnejsie riesenie, ale do kopcov to predsa len urcite pomoze) a urcity komfort, tak v podstate je to jedno z mala aut, ktore tym disponuju.
    taka impreza je z hladiska 4x4 urcite lepsia, ale nema automaticku klimu, nema xenony, nema dizel atd atd. legacy uz je zasa dakde inde aj cenovo, ale opat nema dizel.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 04.10.05  23:51

    « Re:

    To Titanus.
    No, čoveče, já mám skoro (subjektivní!) pocit, že ta 1,9 jede úplně dole buď spíš líp než 2,0, nebo stejně, ale ten pocit plynulejšího rozjezdu je pak dán tím, že tam nenastává ve 2000 ot. ten brutální kopanec jako u 2,0. Takže si z toho odnášíš jakoby "plynulejší" dojem.
    Jinak samosebou platí, že člověk si v tom autě, jako v životě, zvykne na leccos a čas, ten spolehlivý dělník, otupí se svým postupem jakkoli ostrý břit >:D . Takže co ještě řešíš včera, pozítří je už součástí tvé každodennosti. To ovšem není můj případ, takže já, já to jen tak nenechám, tyhle charakteristiky >:-[] !
    A kdopak by si jinak, ješita, nemyslel , že jezdí dobře, že? Ale hned to jaksi troubit do světa, v téhle konkurenci, tady, že? Tak já teda jen jezdím rád.. No ale se vším! Co jsem se tedy ale nikdy dobře nenaučil, je couvání s traktorem, s valníkem (4-kolovým). S 2- kolovou károu kamkoliv, ale s valníkem, couvat, to už chce fištróna >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  23:30

    « Bez nadpisu

    Exup: zapoměl jsi na konci připsat "jezdím dobře jezdím rád" ;-)
    Jinak, taky mi to nevrže, nerachotí a jsem spokojen. Mám 1,9 a potvrzuji, že to dokáže po 3500 ryczle vyvadnout, je třeba na to při řazení nebo předjíždění myslet. DOle kolem 1500 - 1700 je to stejné jako 2,0. Ale když si člověk zvykne, je to dostačující. Myslel jem po pžechodu z 1,6 že nebudu u 1,9 muset tak čsto řadit, ale není to pravda.
    Nicméně na 1,9 si nestěžuji, její výkon mi pro mé používání dostačuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 04.10.05  22:26

    « Re: 2.0 TDI na max po 3000km

    To Passat :
    Ještě k tomu Tvému zklamání z výkonu při cca 4100 - 4500 ot.. Oba jsme z toho motoru zklamaní, každý ale na opačném kraji spektra otáček. Také si potrpím na výkon, dost často ho celý využívám, hlavně při předjíždění. Jestli mu něco nevyčítám, pak je to absolutní výkon a živost nad 2000 ot. Nevadí mi, že při překonání cca 4000 ot. vadne. Je to jeho přirozenost, je to nafťák, co bys po něm chtěl? S tím se prostě musí počítat. Když se podíváš na jeho firemní grafickou charakteristiku (podívej se!), uvidíš tam, jak prudce právě ve 4000 ot. začne výkon padat dolů. Moje 3 měření na brzdě tuhle partii oficiální charakteristiky naprosto potvrzují a vzájemně se shodují. Motor vytáčím do vyšších otáček celkem často. Jezdím svižně -za posledních 4000 km mám spotřebu 6,7 l/100 km, což je docela dost, když většinu těch km najedu na dlouhých tratích. Ale tenhle problém vadnutí nějak neřeším, protože přes 4000 ot. ho nevytáčím a přes 200 normálně taky nejezdím (po dálnici jezdím "normálně" 160 -170), takže chování motoru a další zrychlování při téhle rychlostí mě celkem nechává chladným. Jestli chceš zažít skutečně brzké vadnutí, svez se v 1,9 TDI 77 kW.
    Co řeším já, jediný tady, je průběh výkonu a krouťáku v nízkých otáčkách, t.j. cca do 1300-1700 ot. Tedy oblast, kterou musí člověk překlenout při každém rozjíždění. Když ji překoná rychle, tak je dobře a jeden ani nic nepozná. Když v ní člověk z nějakého důvodu "zkejsne", nemá-li třeba podřazeno, pak to stojí za *, protože motoru se odspodu moc sbírat nechce. Že i subjektivně skutečně nechce, mám 3x objektivně potvrzeno měřením na brzdě. Když mluvím o objektivitě, pak porovnávám hodnoty 3x objektivně (?) změřené s hodnotami udávanými výrobcem. Deficit krouťáku v mnou "řešeném" rozsahu otáček je (pro mě) šokující. A tohle já tomu motoru vyčítám, a hodlám vyčítat výrobci. Můj předchozí očipovaný Passat 81 kW, t.j. shodný s tím Tvým, jel v těhle otáčkách o dost líp. A je mi úplně jedno, že to byl jiný motor. Papírově by na tohle PDéčko neměl mít ani v jednom místě charakteristiky. Žel, má. Tomu, kdo neměl před 2,0 TDI nějakou takovouhle laťku, nemusí tohle přijít jako téma, připouštím.
    Jinak mně tam po 17600 km nic nevrže ani nepraská, žádné pazvuky i při jízdě po kostkách. V tomhle to nemá chybu. Myslím, že to moje auto bylo vyrobeno tak v úterý v 1. směně - čerstvými a nenasranými pracovníky >:D
    Minulý týden jsem dolil 3. půllitr longlife, což mi přijde cca v normě, ten necelý litr na 10 000 km. Jinak to jede pěkně, auto je to celkově hezké, přístrojovka krásná, hezky svítí (přístrojovka, ne světla!!), materiály příjemné, kufr objemný, přední kola už budou za chvíli sjetá, jezdím rád.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.05  21:08

    « Re: 2.0 TDI na max po 3000km

    Shodou okolnosti jsem mel o vikendu taky najeto 2800 km a tak jsem taky na dalnici vyzkousel "co to da". Nezkousel jsem teda na 5ku to vytocit na maximum, ale uz od 130ti sem jel na 6ku. 180 tam bylo fakt za chvili, pak uz to slo pomaleji, ale tech 200 taky nebyl problem. Pak uz to slo nahoru hodne pomalu. Podle tacho jsem tam mel skoro 215, na rovince. Myslim, ze by to mozna i tech 220 tachometrovych po chvili jelo, ale uz jsem se blizil ke sjezdu z dalnice a navic jsem dohnal par aut, tak jsem nechtel zbytecne riskovat.
    Prekvapilo me, ze hluk z venku i od motoru byl porad prijatelny a radio bylo krasne slyset. Ja osobne jsem velmi spokojen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  20:22

    « Re: Re: Dojmy

    Diky,
    ne ze bych byl skodoliby, ze by me to tesilo, ale myslel jsem si, ze to bude jen takova drobnost. Protoze mi to jako klasicke povrzavani treba palubovky neprislo, ale jen dreni gumy o neco.
    Ted uz mi zbyva jen vyresit co s tim odiranim laku.
    Na vnitrni strane sloupku mezi prednimi a zadnimi dvermi to je docela citelne. A Potom jak zajizdi ta guma ze zadnich dveri do prednich, tam mi zustavaji na te gume taky pekne otisky.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 04.10.05  17:58

    « Re: 2.0 TDI na max po 3000km

    Passate, když jsi tada taky svolný k takovým těmhle "zkouškám" tak by sis mohl taky dojet na brzdu, co říkáš? To že: citelně stoupl zátah, 2 turboefekty atd. to jsou spíš takové pocity. Až uvidíš "svoji" křivku na papíře, budeš vědět na čem jseš. Já už mám kromě těch dvou placených měření i jedno rovnou od výrobce, z Kosmonos a zdarma! Jen jsem se ještě nedostal k tomu, abych na základě těchto dokumentů sepsal takové jedno zásadní slohové cvičení...
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 04.10.05  15:00

    « Re: Re: Dojmy

    to R. Barichello: Když někdo chce Sebringa, ať si ho klidně koupí. Já jsem si ho onehdy byl prohlídnout u prodejce, když jsem uvažoval, v čem jezdit. Výbava O.K., vzhled taky. Vadilo mi, že na to nejde dát zahrádka, využitelnost a vellikost kufru taky nic moc, spotřeba nemalá, zrychlení 0-100 za 10 na takovej motor taky žádnej zázrak. No a tak jsem se rozhodnul tak jak jsem se rozhodnul a jsem spokojej. Jasně, projev V6 je o něčem jinym, než TDI traktor, za palivo utratim ale asi tak polovinu, než bych utratil s V6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.05  14:29

    « Re: Dojmy

    To povrzávání jsem měl také, lehce mi to dělal při jízdsě na zvlněném terému-polní cesta. Tak jsem gumy promazal nějakým přípravkem na gumy, začali vrzat všechny. Zajel jsem do servisu,promazali mi to něčím svým a vrzalo to ještě více. Tak jsem tak zajel ještě 1x, opět to namazali-docela důkladně,skoro až hodně a přestalo to.Nyní se to možná ojediněle jetě objeví.Takže promazání by mělo pomoci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  11:24

    « 2.0 TDI na max po 3000km

    Zkušenost po zajetí:
    TDI 2.0.103kw. (Motoru stoupl citelne zatah!! driv byl turbo efekt kolem 2200 nyní po 3000km je zátah kolem 1900, ale pořád citím 2 turbo efekty jeden v těch 1900 a truhý pak kolem 2200 otáček zajímavé.
    Zrcátka a větr. Hluk se z rychlostí nezvětšuje! ba naopak jak se projeví kolem te 120km/h tak s rustem rychlosti se tlumí a ztráci se pak v celkovém aerodinamickém hluku = VELKE POTESENI! uz s tim nic delat nebudu el sem 210(a byl to takovy celkovy jemny hluk od vetru fakt super utlumene! a hlavne i motor sem neslysel!! a to tocil na °6° kolem 4100.
    Motor! a síla! Sem celkem zklaman kolem 4100-4500 otácek! už sem sel vyzkouset maximalku a maximalní zrychleni jel sem od 0-210km/h na maximum a zdá se mi ze motoru se po prekroceni 4100 otácek vubec nechce dal. tudiz jsem prerazoval(nechci ho jeste trapit kdyz ma najeto 2800km snad se to zlepsi az bude vic zajety) Jinak rychlosti 200-210 neni opravdu zadny problem dosahnout ani na rovince! Tamkde jsem driv s Passatem TDI 81kw jel co to dalo tak jsem udelal na tom samem usek 188km/h ted s Octavii neco trosku pres 200.
    Zajímámě kolik se dá dosáhnout na 5° rychlost maximálky Mě to připadá že víc jak 190 to nejde! ?????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  10:40

    « Re: Dojmy

    No měl jsem na mysli konkrétně Sebring (což už je oproti O2 pravda výběhový typ - ale i tak je ještě konkurenceshcopný), ale lze dosadit i evropskou nebo japosnkou proudukci. Za částku kolem 1 milionu (ponechme stranou ted dieslové motory) není opravdu těžké sehnat v plné výbavě vícero druhů aut. To že O2 stojí stejně jako jiní zanmená že zaujme bud vlastence a lidi co si na škodu potrpí anebo nezaujme. Pro Škodu mluví ten fakt že si tady každej druhej řekne že přeci na Škodu je nejvíc servisů a na každým rohu a díly za rozumnou cenu (což už není až tak pravda)...
    Ještě skok k výbavě - ten Sebring má v položce výbava na přání vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce - pokud si toto zvolíte, nezaplatíte nic navíc, stejně jako u el. ovl. střešního okna. To asi O2 ve výbavě mít nikdy nebude (jako možnost zvolit si to a nic za to nepřiplatit).
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 04.10.05  10:25

    « Dojmy

    To R. Barrichello: O2 v kůži s navigací, automatem a 140 PS TDIčkem přijde tak asi 800 tisíc, což je přeci jenom trochu míň než 1,2 mega. Chrysler (nebo co máš na mysli) asi poskytne trochu víc komfortu. Rozdíl v ceně paliva (odhaduju 1,8 kč/km u oktávky TDI proti 3,3 kč/km u V6) je ale značný a je na každym, aby si zvolil, kolik je ochotnej cpát pumpařům. Nechtěl bych to nějak srovnávat, každý je prostě jinej druh a ja každýho věc, co si vybere.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  09:05

    « Re: Re: Re: Dojmy

    No O2 dokáže být velmi luxusní, ovšem je pokud je v plné výbavě, je velmi luxusní i ta cena - za 1,1-1,2 melounu lze sehant 2,7 V6 (ovšem to není motor pro spořínky) s automatem, kožené sedačky i navigace jsou samozřejmostí
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.05  08:10

    « Lak

    Tak přilepený lak na gumovém těsnění...? z výroby? proboha... no to bych tedy hned reklamoval a vůbec nebádal, jestli to bylo či nebylo "čerstvé" - to se jim přeci nesmí stát... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.10.05  23:10

    « Re: Re: Dojmy

    este som v novej oktavke nesiel, ale uz som v nej sedel, na autosalone v nitre.
    Musim uznat, ze so starou oktavkou sa to neda porovnat, je to naozaj auto. Pekne a prijemne, vyzera byt kvalitne vypracovane (magic miluje ked ludia chvalia palubovku ;) )
    Bolo to TDI 2.0 PD s DSG a haldexom, v kozi, kenwood navigacia. Asi to bolo v plnej vybave.
    Ale musim povedat, ze ma skoro jeblo, ked som videl cenovku: 1.25mil Sk.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 03.10.05  21:39

    « Re: Dojmy

    S tým pukaním neporadím. Ale čo sa týka laku, tak jednoznačne reklamuj. Nemyslím, že by šlo o odovzdanie nedozretého laku. Auto už ide z lakovne s dostatočne vytvrdeným lakom. Napríklad moje auto bolo byrobené vo štvrtok a už ďalší štvrtok som jazdil. A bez problémov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.05  20:09

    « Dojmy

    Zdravim ctenare fora.
    Pred dvemi tydny jsem se stal novym majitelem dalsiho clena rodiny. A mel bych par dotazu.
    Po najeti cca 2000km se mi ozyva ode vsech dveri neco jako vrzani, ale vrzani to neni. Myslim, ze to bude asi treni toho dvojiho gumoveho tesneni, ale to je jen domenka. Vzhledem k tomu, ze jsem vuz jiz umyval a mozna i setrel neco na tom tesneni, bylo-li tam neco, mi to ted dela "peknou" zvukovou kulisu.
    Existuje neco na regeneraci tesneni? Nebo napada vas co by to mohlo jineho zpusobovat?
    Taky mi dali auto zrejme moc cerstve, tak se mi na tesneni navic nalepilo kus laku, respektive otisklo a na skeletu je nyni odreny. Je to normalni? Nebo zrale na reklamaci. Moc na reklamace nejsem a radsi bych si to treba rozlestil sam, ale aby se mi to nevymstilo.
    Jinak az na to drive popisovane lupani v radiu, ktere mi pri zapnutem prehravani CD u startu zpusobuje infarktove stavy, zatim naprosta spokojenost.
    Diky za kazdy napad co s tim tesnenim
    Radek 2
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.05  20:01

    « Kola

    Blasio: uznáš, že taky nemusí být všichni z Prahy? ;-) Takže se na to asi podívat nepojedu. Ale pokud máš tip na nějaké Al do 2000 na netu, tak sem s ním. Dával jsem se na Alutec Energy. Nevím zda jsou na zimu vhodné... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 03.10.05  19:37

    « Re: Re: Kola

    Blasio - to sme si nerozumeli. Ja som mal na leto aj na zimu extra sadu elektrónov, ale boli rovnaké. Chcel som tým povedať, že zimu v pohode vydržia aj obyčajné (nie špeciálne zimné) disky.
    Prezúvanie pneumatík im príliš nesvedčí. Preto by som každopádne volil druhú sadu diskov. A bežný 15-tisícový servis mi vychádzal vždy 2x do roka, takže mi vždy vyvážili striedavo letnú a potom zimnú sadu pneumatík. Preto som vždy prezúval doma bez nervov a v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.05  18:48

    « Re: Kola

    Titanus:Jestli chceš elektrony tak na tom Zličíně nabízeli i ty-1500,-za kus 15".Neznačkové samozřejmě,nudný design.
    Diamant:Máš pravdu.Počkám co nabídnou.Uvažuju i nechat si letní elektrony a přehazovat jen gumy,ale nevím..Je fakt,že mě nebaví jezdit co půl roku do pneuservisu na přezutí a těm pneu to taky moc neprospěje..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.05  18:41

    « Re: Stream

    Jo, vsimnul jsem si toho - asi 4 nebo 5 x za posledni 3 tydny, ale zatim tomu nejak nevenuji pozornost. Vzdycky jedna "rana" malou chvilku po startu a pak klidek....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…