Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  13:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    ECON je vypnutá klima a míchá to vzduch teplý normálně a studený venkovní, pokud studený je :-)) Nemám O II , co je climatic ?? Má to displej ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  13:30

    « ECO

    Karlos5: myslím že režim ECON není vypnutá klima, protože teplotu se to snaži udržet jenom ne pomocí chladící směsi, nebo se mýlím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  13:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Aha,takže abys vyloučil nevýhody Climatronicu tak děláš to co já s Climaticem.. >:D Tak teď jsem tak nějak rád že jsem do něj nešel.
    BTW proč je Climatic poloautomat,vždyť přece drží nastavenou teplotu zrovna jako Climatronic,akorát je do toho přidána ta regulace foukání ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  11:35

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    On zase tak geniální není, ale vychází z toho jednoho čidla. Když je rozdíl teploty velký, tak samozřejmě roztočí ventilátory na plno, případně zapne vnitřní oběh ( alespoň Ford to tak v případě rychlého ochlazování dělá ) a začne foukat . Teplý vzduch - až je k dispozici - začne fučet dolů pod nohy, když se to trochu srovná přidává ostatní průduchy. Naopak v létě studený první nápor žene plným proudem přímo do obličeje, což je tak na angínu dvakrát týdně. Nicméně pořád si můžu pomocí tlačítek ty počáteční maximální fouky nasměrovat jinam , případně otáčky ventilátoru regulovat sám, hlídání nastavené požadované teploty tím neodstavím.........
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  09:16

    « Bez nadpisu

    Biasio: ten "Eco režim" na Climatronicu znamená přesně to, co tlačítko A/C na Climaticu - vypnutá klima.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  08:38

    « Re: Re: Re: Re:

    potom podla coho climatronic zistuje kam ma fuknut a aku teplotu vzduchu? pokial viem ma len jeden snimac teploty na tom strednom otocnom ovladaci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.05  21:57

    « Re: Re: Re:

    To DIM :
    "...to by měl ale Climatronic přece řešit sám, kam to foukne..."
    A on to (svete div se !) samozrejme Climatronic sám řeší, kam to foukne >:D
    Pokud má "speedy.gon" opravdu tento problém, doporučuji servis, protože to je špatně, Climatronic se takto hloupě nechová. Nikdy. Měl jsem u 2 předchozích aut starší verzi 1zonového Climatronicu, nikdy jsem tento podivný efekt neregistroval ani tam...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.05  21:51

    « Re: Climatic a Climatronic

    Mam Climatronic, a zadny z nize popisovanych "neduhu" neregistruji, chodi naprosto perfektne.
    Bud si zde nekdo opet plete "dojmy s pojmy", tzn. Climatic s Climatronicem (coz se prave stava casto majitelum "siditka" Climatic pod dojmem, ze maji plne automatickou klimatizaci), nebo ten, kdo ma tento neprijemny problem se skutecnym Climatronicem, by mel rychle upalovat do servisu, nebot se to takto skutecne podivne u Climatronicu nechova...
    Jinak nic ve zlem (majitelum Climaticu), ale osobne znam nekolik blizkych lidi, kterym pri prodeji auta nakukali, ze Climatic je automaticka klimatizace, a oni v tom dojmu stale ziji. A dalo to hodne prace jim vysvetlit, ze Climatronic je preci jen neco o dost jineho(a samozrejme drazsiho) :-!
    Mimochodem toto chovani je podobne chovani, jinak vyborne poloautomat. klimatizace ve Fabii...
    Takze jak to je ? :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.05  21:03

    « Re: Re: Re:

    Blesk i já máme Climatic a asi to bude jedna z jeho nevýhod..a jak vidím tak i Climatronicu.Tož za víc peněz víc muziky.. 8-s asi jak kdy a jak na co...jinak se mě ovšem líbí u Climatronicu Eco režim kdy když nemusí chladit tak nechladí a zbytečně neběží A/C-jestli tomu dobře rozumím ,to by se mi líbilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.05  18:47

    « Re: Re:

    ....to by měl ale Climatronic přece řešit sám, kam to foukne :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.05  17:37

    « Re:

    Je to opravdu znát,dost to zatápí.Na druhou stranu je to fce Climaticu;tj.čím je větší zima venku,tím více to natápí až dosáhne pož.teploty vevnitř(nechávám 22C).
    Já to řeším přesunutím do polohy ventilace okno,nohy-když fouká horký vzduch tam tak mě to tak nevadí,po nějaké době už to teplotu drží dobře tak si přepnu jak jsem zvyklý.Holt to jsou neduhy auta nižší střední třídy..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.05  16:43

    « Bez nadpisu

    to speedy.gon mam Climatic. Problem vsak podobny aj pri nastaveni na 18 az 22st celzia to kuri tak na 26-27st C. Tiez to prestava palit az pri skoro uplnom stiahnuti. Zaujimalo by ma ako v tomto smere dodrziavaju v Skodovke servisny predpis. ten definuje presnu teplotu vystupujuceho vzduchu z vyduchov pri konkretnom nastaveni. Nejak si na to stale neviem zvyknut. z klimou je to o nieco lepsie tam ide nastavit chlad aj do medzipoloh nielen zima teplo:-)
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 13.12.05  15:15

    « Climatronic a 16stC

    len na doplnenie, mam zapnute ECO, AUTO nie...
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 13.12.05  11:55

    « Teplota z Climatronicu

    to blesk:ak je to lepidlo, tak len ostava dufat, ze ked poriadne zatopis, tak Ti to neuvolni do kabiny nejake svinstvo...
    to all: nezda sa Vam, ze ked nastavite na climatronicu 16-17st. tak ten vzduch je stale dost teply, mne to zacalo pri poslednych 8-10hod. cestach, ked sa potrebuje clovek chladit aby sa mohol lepsie sustredit na cestu, vadit...a ked prepnem zo 16stC. na Low, tak to je dost velky skok na moj vkus...nie je tam ziaden medzi stupen. Clovek ocakava ze ma komfortnejsi climatronic, ale pri manulnom nastavovani som nikdy podobny problem nemal...
    :idea: ja to asi normalne premeram teplomerom, pretoze na 16stC je ten vzduch dost teply....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.05  10:58

    « Bez nadpisu

    to speedy.gon: Auto som preberal vcera potme (o 18tej). Pokusal som sa na to svietit, ale nic som vcera nevidel. Nedostatky odhalilo az denne svetlo. Skusim to pretret len namokro utierkou ak to nezide budem to riesit. Som dost puntickar. Vacsina by tam nic nevidela. Je to v sirke tak tri az pat mm okolo tej mriezky je to trochu menej cierne (lepidlo, tmel, nejake mazivo...?) mriezka ma asi na styroch miestach plosky kde su tym istym zapchate tie dierky na mrizke (asi 0,5cmx0,5cm). Ak je to lepidlo bude to problem, neviem si predstavit co by s tym urobili (ak je to nejake kvalitne lepidlo tak jedine vymenit celu palubku, co by som asi neriskoval, moze zacat niekde vrzgat a som kde som nechcel byt) ak je to nieco umytelne, asi to umyjem sam. Ist kvoli tomu 10km tam a spat aby mi to pretreli nejakou smradlavou handrou sa mi nechce.
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 13.12.05  10:28

    « Bez nadpisu

    2 blesk: este chod zahlasovat vedla k virovi na Zvuky z pristrojovky, ze Ti prastala pristrojovka..
    k tomu tmelu na pristrojvke, co Ti tam nechali, to si akoze mienis cistit sam? Ta euforia, ze to urobili mala opadnut skor, ako si to prebral, a mali to pekne dat do povodneho stavu, najlepsie bez tmelu na pristrojovke a tak aby neprestalo...btw.mas tam climatic alebo climatronic?
    a k svetlu, vydrz chvilku a uz to ani nerozoznas... :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.05  10:06

    « Bez nadpisu

    vysledok vcerajsieho servisu:
    rosiaci sa pravy svetlomet, odlupujuca sa listicka na dekliku na okuliare (na vrchu v strede), piskotajuce predne okna pri vytahovani (elektricke). Svetlo, a cely stredny modul vymenili za nove, mriezku pravdepodobne zalepili. Je uz uplne ticho:-)) Akurat zapatlali tym lepidlom (ci tmelom) miestami aj tu mriezku a palubku, snad to pojde ocistit. V zaseda to vsak povazujem za velky uspech, prvy krat ma s tou palubkou odbili so slovami ze to v Skode eviduju ako vyrobnu vadu a riesia to. Od nova doteraz som si pukotal >:-[] (auto mam vyrobene v 11/04, kupene 19.12.04). Uspesne mi to takto vyriesili v Porsche Interauto v BA na Dolnozemskej. Trochu som si vsak asi pomohol tym ze som sa predstavoval ako zamestnanec nasej firmy (mame od nich niekolko desiatok aut), bol som v obleku a tvaril sa dulezito:-). Sevisak bol velmy ochotny, vsetko urobili do troch hodin a hlavne ze to UROBILI a dokonca som zavady len nahlasil a cakal co bude. Bez dalsich otazok to proste v ramci reklamacie urobili. Neplatil som ani korunu. Ten stredny modul ma akurat trosku cernejsi odtien ako mal, trosku svieti. Ale vobec mi to nevadi lebo ja nestastnik som ho ponicil tym ze mi na to vytiekol Ambi Pur a odlupla sa mi z toho farna asi v dlzke 3-4cm a sirke 1cm :-O . Ked sa mi to podarilo bol som mimoriadne nastraty sam na seba s tym ze do konca zivotnosti auta ma to bude * (casom som si vsak zvykol:-). Teraz som vsak radsej >:D Aj ten svetlomet vymeneny svetlomet odhalil opat nie celkom stastne rioesenie plastovych optik svetiel. ten novy je krasny oproti tomu ani nie rocnemu. Ten je uz viditelne doskriabany. Doteraz som si to ani neuvedomil. Auto pritom davam umyvat zasadne rucne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  17:22

    « Bez nadpisu

    prave som volal so servisom a neveril som vlastnym usiam, pukotanie palubky ODSTARNENE, chromovana listicka na schranke na okuliare-VYMENENENA ZA NOVU, pravy svetlomet-zarosovanie sa - VYMENENY SVETLOMET, piskanie mechanizmu okien (obcas) ODSTARNENE. No to som zvedavy, to vsetko cca za 3 hodiny. Som zvedavy ci v Porsche Interauto vedia pekne klamat alebo je to fakt ako mi povedali. Nejak ma doterajsie skusenosti so servismi a vobec sluzbami na slovensku presviedcaju skor o mizerii. Normalne som nedockavy:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  14:23

    « Re:

    to blesk999: dobry napad, otestujem... no duni to obcas aj pri studenom motore (rucicka teplomera este na minime), no hned po nastartovani teraz v mraze to neduni nikdy. Blbe je, ze z vonku to nepocut, ten diesel je relativne hlucny. Pekne to pocut vnutri a je to zaroven citit ako zachvenie volantu. Dostal som uz aj tip na tlmic vyfuku, ale to sa mi nezda. Stve ma, ze to neduni stale, tazko sa to potom riesi v servise :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  14:03

    « Bez nadpisu

    to mirko66: napadla ma taka blbost, neni to nahodou tym ze sa ti zapne ventilator? Dava to zmysel ak sa ti to objavuje pri stojacom aute so zahriatym motorom. Stojacemu autu rychlo rastioe delta t cize zmena teploty za cas je velka z dovodu neprivadzania chladneho vzduchu. Ak to vsak prestava dalsim zohrievanim motora (resp aj ked dlhsie stojich) tak to nevyzera byt ono. Malo by to byt identifikovatelne ci je to vetilator alebo ine ak si otvoris okienko:-).
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 12.12.05  13:46

    « Sherlog

    mate niekto skusenosti s OII a vyuzitim Sherloga? Na co si dat pozor a naco nezabudnut pri objednavani?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  13:23

    « OII 1.9TDI - dunivy (ne)pravidelny dunivy hluk z motora

    Prosim o radu... Octavia II 1.9TDI 77kW, 36tis.km. Pri zastaveni (motor na volnobeh) registrujem nepravidelne dunenie od motora, jemne to citim aj ako zachvenie na volante, pocuje to aj spolujazdec. Zvuk velmi pripomina vzdialeny subwoofer, prvy krat som si myslel, ze su to basy z vedla stojaceho auta, no ide to z motora. Spociatku som to pozoroval len pri zahriatom motore po dlhsej jazde a naslednom zastaveni na krizovatke, teraz to byva castejsie aj so studenym motorom, no nie vzdy. Ked to duni a necham motor dlhsie bezat na volnobeh, tak to postupne celkom prestane. Pri jemnom zvyseni otacok na volnobeh sa frekvencuia toho dunenia nemeni. Co by to mohlo byt? V servise zatial nic :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  13:17

    « Re:

    "v poslednej dobe pri prejazde nerovnosti pocujem buchot (alebo skorej take chrupnutie alebo ako to nazvat) niekde od praveho predneho kolesa (aspon sa mi tak zda)"
    ja som na tom rovnako, skor by som to nazval zavrzganie, pocut to dobre pri pomalom najazde na spomalovac - retarder (O2 36kkm)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  13:15

    « Re: odstranenie much OII v ramci garancie

    Koukam, že co člověk s O2 to lupání výdechu ventilace! Teda já nevím co vám to všem dělá, ale má octavia je naprosto v pohodě ať topím jak topím... Jeďiný co v autě slyším je rádio (ovšem pokud si jej pustím :-! )
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 12.12.05  13:04

    « Bez nadpisu

    kvoli chromu mi menili schranku okuliarov tiez, bolo to v poho., tak ked budu robit problem, tak to je len servis....kto s tym ma problem...
    piskanie list pri stahovani prednych okien tiez odstranili...
    uz ostala len ta rozladena pamat na sedadle... presnejsie spatne a v servise to nepochopili celkom tak, ako som im to popisal a potom to uz nestihli opravit...takze este jedna povinna ma tam asi caka...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.05  12:26

    « Bez nadpisu

    v poslednej dobe pri prejazde nerovnosti pocujem buchot (alebo skorej take chrupnutie alebo ako to nazvat) niekde od praveho predneho kolesa (aspon sa mi tak zda). neviete co by to mohlo byt? mam nabehanych asi 19 kkm, standardny podvozok bez ESP. tak neviem ci uz odchadza tlmic, co sa mi zda skoro, alebo nieco ine. dostal som tip este na nejaky stabilizator, co by to mohol sposobovat. co si o tom myslite?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  11:15

    « odstranenie much OII v ramci garancie

    dnes idem konecne do servisu s drobnostami co ma dost seru:-) Je to to pukanie vyduchu ventilacie pod prednym oknom na palubke, odpadavajuca dekorativna chromovana listicka na deklyku na okuliare (tiez na palubke) a obcsa sa rosiace prave predne svetlo.
    Chcem to vybavit v ramci zaruky tak som zvedavy ako dopadnem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.05  10:18

    « Re: Re: Ziarovky v Octavia II

    Zlute H8 uz shanim 1/2 roku, a marne. Evidentne Skoda zkousi nove technologie (tim myslim H8 ), nebot v podstate nikdo tuto patici temer nepodporuje.
    PIIA ji vubec nezna (napr. legendarni žlutě jedovaté Ion Crystal), a az na par vyjimek v normalnim a beznem provedeni (napr. to co je z vyroby do O2 v H8 mlhovkach osazeno), jako by H8 u velkych vyrobcu neexistovala, tim myslim nejaky sirsi sortiment v teto patici.
    Mysli, ze v tomto se Skodovka opet utla, dat do auto neco, co neni temer nikym podporovano :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.05  10:10

    « Bez nadpisu

    CZbrandy dik, ja by som tam kupoval H4. Neviem ale preco v nahradnej sade dodanej ako prislusenstvo k novemu autu dali H4. H7 tam neni. Tie H4 Silverstar som kupoval na pumpe za 286,- Sk/ks. Vcera som bol v predajni Forstinger, kde maju inak najlacnejsie AL disky co som videl. Dokonca lacnejsie ako internetove shopy. Hlavne tie ich Lardiny, ale aj Dotz a ine. Osram Silverstar stal kus 560,- Sk :shock: Tu niekto pisal ze to kupil za 300Kc 2ks. Kde maju na slovensku (v BA lacnejsie ziarovky takehoto typu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.05  09:09

    « Re: Ziarovky v Octavia II

    v OII jsou zarovky dalkace H1, potkavacky H7 a mlhovky H8.
    H1 i H7 se v Osram SilverStar delaji, H8 jsem shanel v Osram AllSeason (nazloutle svetlo) ale nedelaji se, pouze klasika bila barva. Poradite mi nekdo pls do mlhovek nejakou H8 s zlutym spektrem svetla svetsi svitivosti nez ma stnd montovana H8 z vyroby ? diky za reakce
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.05  08:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení a

    ten cd text by potesil aj mna...v radiu ta taky nehorazny priplatok by teda byt mohol, aj mp3 by to mohlo prehravat :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.05  08:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumu

    A nevyřešil ten firmware i nějakou funkčnost? Např. ten podělanej CDtext?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.05  07:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumuláto

    jurko28 : Ano mě ten FW do STREAMU vyměnili zdarma a musí ho když si o to zažádáš vyměnit i tobě zdarma! Jen to klasicky nedělají, protože většina lidí ani neví, co firmware je, natož že se dá upgradnout, a servis si přeci nebude přidělávat práci navíc, když to lidi ani neznají a vcelku ta změna ani není nijak postřehnutelná.
    Výměna FW trva cca. 20 minut + 15 minut diagnostika, která se provádí po nahrání FW. Jinak není to žádná věda, borec připojí kabel do auta pod volant (nevím přes jaké rozhraní to funguje?) a na počitači nastaví rádio a zadá nahrání nové verze.... nebýt toho jejich spešl programu a spešl rozhraní, tak by si to udělal každý zručnější člověk sám doma s notebookem... Ale jak říkám je to ZADARMO, tak mi to nevadí....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.05  01:09

    « Ziarovky v Octavia II

    neviete ake ziarovky typu H4 su standardne osadene v stretavacich svetlach Octavia II? Ako nahradnu v sade som nasiel Lucas. Nechce sa mi to rozoberat aby som zistil ci je tam nejaky hnoj alebo nieco lepsie. Do manzelkinej Almery som nedavno kupil Osram Silverstar a svieti to teda pekelne. Umyselne som isiel chvilu pred nou a musim konstatovat ze pomerne dost oslnuju. Svetla mam nedavno nastavene, auto bolo zatazene len jednou osobou a sklon na "0" cize nezatazene. Predtym tam boli Tungsram Duolux a rozhodne davali menej svetla a trochu zltsieho. Tie Lucas som tam tiez mal a tie su este slabsie a zltsie ako tie Tungsram.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.05  22:59

    « Re: Už mi říká pane.

    NO ten bufik je webasto a je to ovladano pres maxidot normalne to blafne a hori . vyfuk to ma pod motorem a nabeh je hodne rychly. ale je to tim ze to ohriva jen vodu a nejde to do motoru je tam zpetny ventil ale ten se da vyblokovat a bude teplo i motoru. :-) takže chvíli to nechám tak a pak to nechám vyblokovat at mám teplé starty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.05  22:43

    « Re: Už mi říká pane.

    To Drevokocur22:
    Jak Ti slape ten original "bufík" ? Me ho tam nechteli dat, kvuli DSGcku, nejak jim to dohromady nejde (nebo nevejde !) :x
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.05  21:19

    « Už mi říká pane.

    Tak dneska jsem si ji vyzvedl u dealera tak jsem celý den jak malý kluk.
    První dojmy super a celkový dojem předčil mé očekávání doufám že mé dojmy nebude nic kazit. A co jsem si teda vyzved.
    O2 1,9 tdi 4x4 graphite
    -xenony, ostřik světel
    -16 kola vega
    -nezávislé topení
    -maxidot
    -stream + 4 repro
    -kožená paket + kož.volant
    -vyhřívané trysky
    -climatronic
    -ochrana spodku
    -jumbo box
    Zatím žádné negativní dojmy ( možná mohl být větší výkroj pro pravou nohu ) .Haldex se chová perfektně vůbec nevím že se připojuje a pod.
    Esp to krotí slušně. Pořádné testy teprve příjdou tak dám info .
    Pochvala do MB.
  • « 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 08.12.05  19:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v

    chcem sa spýtaŤ, ten firmware rádia ti vymenili zdarma? Môžem to žiadať v servise?
    dikes
  • « 00 Reagovat !

    foto salam

    salam 08.12.05  15:50

    « Re: Re: Vyhřívání sedaček

    A kromě toho se silně nedoporučuje mít zapnuté vyhřívání nějakou dobu před tím, než z auta vystoupíte. Teplem ze sedačky se totiž svaly kolem páteře uvolní a roztáhnou. Když pak vylezete na mráz, svaly se "scvaknou", což páteři nedělá moc dobře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.05  14:12

    « Re: Vyhřívání sedaček

    Já si to ráno zapnu tak na dvě tři minuty, sedačka pak vydrží teplá ještě 10-15 minut, než se auto pořádně ohřeje. Dlouhodobě to zapnuté nemám, to bych měl za chvíli na zadku asi puchejře. >:D A má drahá polovička se někde dočetla, že u chlapů s používáním vyhřívání sedaček prudce klesá reprodukční schopnost. :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.05  13:36

    « Vyhřívání sedaček

    Já jen aby řeč nestála:Vydržel jste někdo dlouhodobě sedět na vyhřívaném sedadle na 3st. a víc?Od 3 už to sakra hřeje!! :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.05  07:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2

    Ahoj. Tak jsem byl předevčírem v servisu v Olomouci kvůli tomu akumulátoru a bez keců mi ju hned vyměnili za 60Ah a ještě se podivovali, že tam mám jen 44 Ah aku... Taky jsem si nechal vyměnit firmware rádia za nejnovější (k 30.11.05) který řeší kromě lepšího signálu rádia i sleep mód, takže teď už by mi rádio nemělo vysosat baterku za pár dnů... Nakonec jsme udělali komplet diagnostiku systému auta. Servis musím pochválit, ten šefik co mi pracoval na autě byl dobrej kolík a hlavně tomu rozuměl, což se někdy u některých servisů říct nedá... Horší byla potom už jen cesta nazpět domů. Kvůli hustému sněžení bylo opět zablokované ČHS kamiony a já zůstal celou noc trčet na ČHS, než hasiči vyprostí kamiony, takže od 21:00 do 6:00 jsem si posedel v autě v "dobré" sněhové vánici. :-( Panebože ať už udělaj ten tunel pod ČHS.... Zabít všechny co jsou proti tunelu!!!!!!! >:-[] >:-[] No nic končim, už se dostávám k jinému tématu, které mě už pěkně dlouho sere....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  10:41

    « Re: Re: Re: N98 vs N95

    Dík za uznání! EGR osobně považuji za největší kravinu, která kdy byla vymyšlena. Rozumný konstruktér měl tuto věc uložit co nejhlouběji do co nejspodnějšího šuplíku...
  • « 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 06.12.05  09:13

    « Re: Re: N98 vs N95

    to mitsi: ja som tiez pochopil co si myslel ty s EGR, a preto budem pokracovat v N98 pokial to bude mozne...a bude na pumpe...dik za nazor fachmana...a myslim to vazne.
  • « 00 Reagovat !

    foto salam

    salam 05.12.05  17:39

    « Re: Re: Re: zasirani FSi alebo N98 vs N95

    To omicron:
    A co takhle nový báječný Shell Power Diesel? :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  17:06

    « Re: N98 vs N95

    Já jsem to pochopil! Jen tvrdím, že hoření N95 a N98 probíhá trochu jinak (N98 hoří déle, při vyšší teplotě, tudíž "důsledněji"), takže ve svých důsledcích se kvůli EGR stejný podíl síry a pryskyřic projeví jinak.
    Nebylo-li by EGR, přímého vstřiku a exhalačních omezení, bylo by to úplně jedno.
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 05.12.05  14:41

    « N98 vs N95

    nechcem tu debatu dalej vyhrocovat, tak len na okraj, podla Aralu, ich N98 a N95 maju rovnaky obsah siry aj pryskyric..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.05  12:33

    « Re: Re: zasirani FSi alebo N98 vs N95

    Souhlasím s Mitsim ! :*)
    Mě je to také uplně putna, dehet je dehet :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  12:25

    « Re: zasirani FSi alebo N98 vs N95

    speedy.gon: Prostě mne to už přestalo bavit - klidně si tam lejte, co chcete! Jestliže si to někdo vykládá jako můj souhlas, tak klidně může: moje auto to není, takže mi to je úplně ukradené.
    PS: Ale přesto - v závislosti na oktanovém čísle panují ve spalovacím prostoru jiné tepelné poměry, které vedou i k jinému stupni prohoření pryskyřic, síry a dalších složek v palivu obsažených, což má samozřejmě bezprostřední vliv na složení výfukových plynů, jejichž část jde přes EGR trakt zpět do sání atd. atd. Opakuji: už mne to nebaví a může mi to být u prd.............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.05  11:44

    « Re: :-(

    ............zase máš zadarmo mlhová světla !!
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 05.12.05  11:27

    « zasirani FSi alebo N98 vs N95

    Mitsi: tak dosla aj dalsia odpoved z Aralu, na moju otazku, ohladne pryskyric v benzinoch, a podla normy maju mat oba benziny rovnaky obsah pryskyric...tak som prosil o presne hodnoty siry a pryskyric...
    Co ty na to zasirani? co bude na N95 viac zasirat motor ako na N98?
    Vzhladom na to, ze tankujem 95% len na Aralkach, tak som to do dalsich spolocnosti neposielal...myslis, ze ine spolocnosti mozu mat v tomto rozdiel, a preto ta 95 vs.98 je na tom horsie...
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 05.12.05  10:21

    « Bez nadpisu

    bezovy interier: jednoznacne klady, v kombinacii so svetlou kozou sa to udrzuje uplne v pohode...aj ked na zimu, vzhladom na to, ze parkujem pri blatistej ceste som zvolil tmave koberce..radsej ako kupovat na jar nove svetle.
    co sa tyka zimy, snehu, ladu a podvozku...uz som raz pisal, mam 16" michelin alpin, ale za posledny tyzden som isiel 2x cez moldavu-cinovec, a z tych 16" na snehu nie som velmi uneseny, skor vystraseny :'-( ziadna 180-tka sa nekonala...ale v kazdej ostrejsej zakrute, kde som isiel trosku na hrane som pocitil ako to trosku posunie predok smerom vonku...no a ked som na 100m useku vletel do zaveju asi 15cm snehu v 60tke, tak som bol rad, ze som nesiel rychlejsie, mam ESP a auto islo priamo dalej a hlavne ze to dobre dopadlo...takze tie 16" na zimu radsej poriadne zvazte... na vode, lade je to pohoda..ale na snehu to uz nie je to prave orechove...a to som chvilku rozmyslal nad 17"..tak to by som niektore useky prechadzal asi krokom...
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.05  07:55

    « Vybíjení baterie

    Tak já jsem byl obdarován baterkou 61 Ah. /O II 1,9 TDI combi/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  07:19

    « Re: Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Tak ještě jeden postřeh mám. Díval jsem se na akumulátor a zjistil jsem, že mám pouze 44 Ah aku, takže možná ten problém bude v tom, že mám slabou baterku! Chci se zeptat vás ostatních, jaký máte akumulátor ve svých Octavíich 2? Na to co všechno má O2 v sobě za výbavu, se mi zdá 44 Ah dost málo. I ve Felicií co jsem měl předtím, jsem měl 55 Ah a to tam nebylo skoro nic za výbavu co by potřebovala šťávu... Prosím "pochlubte" se kolik Ah aku máte ve svých O2. Já to jdu dneska reklamovat!
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.05  20:37

    « O II na sněhu

    Tak já už jsem se tady před pár dny zmínil o tom že se mi jeví moje O II combi přetáčivá a že se dokáže chovat na sněhu dosti překvapivě , a jsem tedy rád že nejsem sám kdo má takovou zkušenost. Mě se zatím vždy podařilo včas dát volantem kontra a udržet auto na silnici , takže mě ze závěje nikdo tahat nemusel , ale kdo ví , zima je teprve na začátku a ty nejtvrdší podmínky teprve přijdou , aspoň tady na Šumavě to tak chodí.
  • « 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 04.12.05  19:51

    « Re: Re: O II na sněhu

    Ja som isiel vcera zo Strbskeho plesa, taký mierny kopcek dole, cesta bola trocha posypaná štrkom, rýchlost do 50km-h.
    V miernej zakrute si moja milá Žofa -tak ju volám- vystrihla krásny 180 st. obrat :-) ešteže nič nešlo oproti a skončil som len v záveji, odkial ma jeden dobrý človek vytiahol. Mam obuté Continentalky 810 TS, 15 palc.plecháče.
    No celkom zaujímavá skusenost, nakolko som neurobil žiadnu "jazdecku" chybu a isiel pomaly.
    Asi to tam muselo byt pekne namrznuté a tie Continental nedopadli v porovnaní s konkurenciou dobre, co sa týka ovladatelnosti na lade.
    Ake mate skusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  22:38

    « Re: O II na sněhu

    Tak dneska večer mě konečně počasí dalo příležitost to vyzkoušet.Bydlím na křivoklátsku,kde běhěm necelé hodinky napadlo asi 10cm mokrého sněhu.Jelikož tu není nouze o nějaký ten kopec a málo použ.cestu hned jsem vyrazil.
    Nejdřív ABS:
    -s kotoučema na všech 4-ch bez chyby.Kopance do pedálu jsou hodně výrazné.
    -rozjezd po rovince/nezaznamenal jsem nic zvláštního.
    -rozjezd do kopce to už je jiné kafe: ESP nechá proklouznout kola subjektivně asi 1s a pak se začne snažit(doprovázeno blikáním)-haldex sem nepocítil,jenom regulaci plynu od ASR.
    -rozjezd do kopce v pravotočivé zat./no to už se mě trochu stáhly půlky:začal vybíhat zadek ze zatáčky-nevím jak moc,subjektivně nepříjemný pocit,ale opět to začalo ESP krotit.Utnulo přetáčení,ubíralo plyn a poprvé jsem pocítil činnost zadní nápravy.Bylo to takové sunutí kupředu dokud se nechytnu tím správným směrem.Odhození zadku na druhou stranu se naprosto nekonalo a byl jsem tím mile překvapen.
    Rozjezdy jsem dělal s pedálem na podlaze.Po přečtení příspěvků od maj.O I 4x4 (viz KO TO JE SO 4x4)musím říct že ve škodovce se asi hodně věnovali naladění Haldexu a je to znát.Řekl bych,že se chová velmi decentně-ve většině sit.je jeho zapojení nepostřehnutelné.
    Druhá část testu-prázdné parkoviště:
    -plný rejd,plný plyn s ESP/naprosto neutrální;vzorně opisuje kruhy kol dokola
    -plný rejd,plný plyn bez ESP/malinko vybíhá ze stopy;je znát že auto je malinko nedotáčivé.
    V prvním případě se ESP nerozsvítilo.Možná by to chtělo vyzkoušet na ledu;nejspíš byla pořád dobrá adheze.
    Něco jiného bylo rozjet se rovně,dát dvojku a pak strhnout volant na doraz a držet pod plynem:
    -tam už ESP blikalo a snažilo se zachránit přetočení řekl bych celkem úspěšně,skončilo to kroužením auta jako v předchozím případě.
    -bez ESP už to bylo jak na kolotoči-tam jsem pak na dvojce ubral(stahovali se půlky >:D )po zatažení ruční brzdy to byl fičák. :-O
    No a pak jsem se pomaličku s hladinkou adrenalinu sunul domů čichajíc jestli neucítím gumy či spojku-nic.Musím říct- spokojenost :-! .Budu nadále pokr.v "osahávání"svého auta doufajíc,že neskončím namotanej okolo stromu.Vřele doporučuju se teď se svým miláčkem seznámit!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  22:19

    « Re: Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Pokud nová baterka nevydrží týden, pak JE někde CHYBA. Já sice jezdím prakticky denně, ale když jsem byl dva týdny na dovolené, auto celou dobu stálo. Vrátil jsem se, sednul do auta a bez problémů nastartoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  18:21

    « Re: Re: Béžový interiér

    To omicron: Interiér dobrý,ale na černém laku je-promiň- vidět každá šmouha,nemluvě o drobných škrábancích.Uvažoval jsem o černé perleti;zvláště 4x4 předváděčka vypadala úžasně,ale nakonec sem se nechal ukecat na praktičtější šedou gray,která ač je auto špinavé je vlastně pořád čisté.
  • 00 Reagovat !

    foto Duke007

    Duke007 03.12.05  15:02

    « :-(

    tak se mi opet zacalo mlzit prave predni svetlo a kdyz melo prijit na slibenou zarucni vymenu, tak se vymluvili na mracitka, tak ted netusim, jak to resit...jezdit v noci s tak zamlzenym svetlem,ze skoro nesviti,je pekne o hubu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  14:23

    « Re: Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Karlos5, š.team : dik za rekaci, radio právě že STREAM mám, takže hned v pondělí budu požadovat novej firmware, třeba to pomůže, ale nechce se mi zas zdát, že by tu baterku takhle vysosalo jen rádio... Buď je někde fakt problém a nebo mají pravdu technici v servisu, že dlouhé stání v zimě (i když v garáži) akumulátoru nesvědčí... Dneska jsem v servisu si nechal projet ŘJ diagnostikou a při kontrole to vyhodilo červeně závadu právě na rádiu, pak airbagu, servu a ještě asi další 3 položky, tak jsme to s technikem vyresetovali a spustili diagnostiku znova a už bylo vše v pořádku. Říkal, že když by to po vyresetování chyb znova nahlasilo stejnou závadu třeba u těch airbagu, tak pak by byl někde problém.
    Uvidím v pondělí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  13:40

    « Re: Re:

    Teď jsem byl asi rychlý, že :*) Reset tripu jsem měl a mysli, např.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  13:39

    « Re:

    jarod: omyl, manuál čtu jen v krizi >:D Tamto jsem našel v manuálu už dávno, protože jsem nechtěl udělat něco jiného a když si vezmu postupy v např. na servisní polohu stěračů, tak >:D (=bohužel, nemám po ruce)
    kvak: ne ne, na standardním displeji to funguje stejně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  13:29

    « Bez nadpisu

    Karlos5:Ake funkcie by si mohol pozmenit na maxi dote .Myslim ohladne centralu,spatakov a jazyka.co este?Ty si taky dobry a hlavne RYCHLY v citani manualu. :P DIK
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  13:23

    « Bez nadpisu

    ale asi sa to tyka len maxidotu, ze? na tom mojom zelenom kalkulackovom displeji to nefunguje :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  13:16

    « Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Marios: možná Ti pomůžu, možná ne. Lepší zpráva - pokud máš CD Stream, existuje nový firmware, který řeší zvýšený odběr vypnutého rádia, takže ho chtěj. Pokud ne, mám asi i jednu horší - kvůli tomuhle jsem vrátil O2 do fabriky, stávalo se mi to ale i jen přes noc - na totál vybitá baterka. Už jsem to tu psal - auto bylo v různých servisech, různě dlouho, ale nenašli nic. Takže ahoj, protože auto, u kterého nevím, kdy ráno odjedu a kdy ne, je na nic. Snad to spíš pomůže, doufám!
    omicron: copy that. Jen naštěstí moje žena kožich nemá >:D >:D >:D
    8)
    jarod: já to v manuálu našel za 30 vteřin ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  13:10

    « Servisni intervaly

    Skus ak mozes ja som na to prisiel nahodou .Zapni zapalovanie stlac na reset km asi 4-5 sekund.Mne sa ukazalo do vymeny 16 500km alebo 620dni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  11:48

    « Re: Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Tak so si snad v servisu dělají srandu s takovou odpovědí. Já jsem tedy zatím auto nenechal 7 dní v klidu , ale pokud by se to stalo a já nenatočil kvůli baterce , určitě bych to neřešil starostí jak udržovat akumulátor , nýbrž bych jim v servisu pěkně zatopil. Vím o jednom případu , kdy se u Golfu IV neustále vybíjela baterka a značkový servis nemohl příčinu zjistit a tak známá neustále jezdila s náhradním vozidlem a její stálo v servisu. Po nějakém čase však byl problém s autem zcela vyřešen - nevím jestli příčinou byl nějaký zkrat v elektroinstslaci Golfu , ale auto i s celým domem při požáru prostě totálně shořelo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  11:36

    « Servisní intervaly

    jarod , nevím jestli se to dá kdykoliv vyvolat , ale jinak se to včas ozve samo , minimálně 1000 km předem. Objeví se jak počet kilometrů do výměny oleje , tak i počet dní zbývajících do servisu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  11:34

    « Jak vyřešit nevybijení akumulátoru v O2 ?

    Ahoj! Mám problém, jak vyřešit nevybijení akumulátrou, když auto delší dobu stojí v garáži. Včera se mi to právě stalo a to jsem nechal auto v garáži jen 7 dnů a už se mi nepodařilo nastartovat! Nakonec přes kable jsem nastartoval a jel do servisu, kde mi řekli, že Octavie 2 má plno elektronických systémů a že i když je auto v klidu, tak stále má velký odběr. Proto řeším otázku jak udržet akumulátor v dobrém stavu. Odpojovat ho ale z auta nemíním nýbrž by se vše vymazalo a muselo se vždy znova nastavovat. Prosím poraďte!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  08:08

    « Bez nadpisu

    Da sa na Octavii 2 zistit zostatok kilometrov do vymeny oleja a pocet dni ako je tomu vo VW.Myslim tym v palubnom pocitaci.A ake su vsetky podfunkcie climatroniku v Octavii.Vnutorna teplota,aktualna rychlost atd............PLEASE :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  18:53

    « Re: Béžový interiér

    Mám béžový interiér v Eleganci, měl jsem i v předchozí O1 (Ivory), žádný problém, mám mj. černého psa a ženu s chlupatými tmavými kožichy :x , občas to potřebuje jen vysavač. Povolena jen bílá čokoláda >:D Jinak s venkovním blátem žádný velký problém.
    Auto ale vypadá přepychově (mám černý lak), daleko elegantněji, než ve fádní černé. Jen trochu lituji, že jsem to nevzal v částečné kůži, což je ještě výhodnější na údržbu.
    Jinak je známá věc, že na černém interiéru je drobný a běžný bordel vidět daleko více, zkušenosti jiných. To je paradox, že ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  18:35

    « Béžový interiér

    Má to někdo? Jak to odolává v tomto počasí? Sám jsem nad ním uvažoval, nakonec jsem to zichroval černým. Je to pěkné, ale ...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.12.05  17:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: N98

    hlavne ma zaujima odkial vies body 1 a 4
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.05  17:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: N98

    Něco málo z teorie, mnohem více z praxe!
    Kromě toho to drobné "cinknutí" jednak slyším, jednak (a to hlavně) cítím okamžité snížení předstihu zážehu pod plynovým pedálem - i mně se holt někdy stává, že chci po motoru víc, než je v daný moment schopen ze sebe vydat...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.12.05  16:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: N98

    mitsi, odkial vies tieto veci?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.05  15:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: N98

    Jelikož se mi svým nedávným příspěvkem nepodařilo vyprovokovat ostrou diskusi (ne, že bych právě tohle měl přímo v úmyslu, ale očekával jsem ji...), tak alespoň sdělím, co jsem měl technicky na mysli:
    - změnit vlastní "mapování" ŘJ podle oktanového čísla převážně používaného benzínu umí ŘJ naprosto mizivého procenta vozů, resp. značek vozů, a speciálně koncernové vozy to neumějí zcela určitě;
    - zabránit detonačnímu spalování (lépe řečeno - zabránit jeho pokračování) umí každá ŘJ motoru vybaveného čidlem klepání (od toho tam ostatně je), ale to v žádném případě neznamená, že by došlo k automatickému "naadaptování" ŘJ na jiný (horší) benzín;
    - čidlo klepání reaguje až na stav, kdy k detonačnímu spalování již došlo, a to, že o tom řidič vozu neví, je spíše problém absence dostatečně vyvinutého citu, nikoli projevem absolutní absence detonačního spalování;
    - zásah ŘJ do nastavení parametrů zapalování a vstřikování v důsledku zjištění detonačního spalování (signálem od čidla klepání) je v zásadě silně intervenční a nějakou dobu trvá, neboť ŘJ neví, zda šlo o nějaký momentální lapsus, či systémovou chybu - prostě výrazné snížení předstihu zážehu nějakou dobu trvá (ŘJ si dělá "rezervu") a je (alespoň citlivým řidičem) velmi snadno rozpoznatelné, jelikož v těchto momentech motor výrazně "zvadne";
    - v mém nejbližším okolí znám hned několik případů řidičů vozů, jejichž ŘJ jsou prakticky permannentně ve stavu "intervenčního zásahu", ale jim to evidentně nevadí, neboť asi nikdy nejeli tak, aby dokázali jednak vyhovět motoru, jednak si vychutnat jeho "standardní" chod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.05  12:42

    « Vyhrivani sedacek, celniho skla, volantu atd...

    to Karlos:
    Jasne, kazdymu vyhovuje neco jinyho. Ale od doby, co uderily ranni mraziky, tak me osobne to vyhovuje si na chvili pod zadkem zatopit. Nez diesel zacne fakt rozumne topit, tak mu to tech pet minut trva a tech pet minut se zmrzlym zadkem a rukama neni nic moc... :D
    to all:
    Kdyz uz jsme tohle tema nakousli, nevite nekdo, jestli OII ma nejaky pridavny topeni na ofukovani celniho skla? Zjistil jsem, ze kdyz nastartuju motor nez jdu skrabat skla a zapnu na climatronicu rozehrejvani/odmlzovani celniho skla, tak za chvilicku uz to zacne na ofuku tat. Motor je studenej na to, aby behem nekolika desitek sekund zacal z ventilace foukat teplej vzduch. Navic jsem zjisil, ze kdy zapnu to rozmrazovani celniho skla a zapnu vnitrni okruh s foukanim na stred (telo a ruce), tak opravdu i v mrazu zacne byt v aute teplo do peti minut, i kdyz teplomer jeste odpociva na 50ti stupnich. Kdyz to necham jen na Auto, tak pak to trva i pres patnact minut, nez zacne byt v aute teplo, a to i kdyz zapnu vnitrni cirkulaci, takze opravdu ten rozdil dela to zapnuti "rozmrazovani celniho skla". Nepamatuju si, ze bych v manualu o tehle vlastnosti neco cetl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  12:09

    « Bez nadpisu

    tengler: jezdil jsem s bavorem s vyhřívaným volantem. Pro mě stejná nepodstatnost jako vyhřívané sedačky (tedy pokud nejsou v kůži).
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  11:29

    « Re: Re: Re: Octavia II - crashtest - odpoved zo Skoda Auto

    Nie je to konstrukcna vada, ze sa da spolujazdcov pas zapnut do vodicovho? V ziadnom z aut, ktore som kedy mal dlhsie k dispozicii to neslo (okrem Skody 100, ale ten super system poznate urcite vsetci :-) )
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…