Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  21:03

    « Re: Starty TDI při -20

    Já startuju v naprosto pohodě, jakoby ani žádný mráz nebyl, ale je fakt, že první minutu dvě je ten zvuk od motoru hrozný... :-) ale u TDI holt normální.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  17:26

    « Re: Re: Couv.sensory

    mne tie senzory pod vrstvou soli sice nie je skoro vidiet, ale pipaju v pohode. a pokusat sa umyvat auto pri -20 co tu doma mam nema zmysel >:D to by som potom nejazdil asi do jari a cakal nez sa auto roztopi
    no a co sa alternatora tyka, nejaku extra elektro vybavu nemam - okrem toho co je standardne v eleganci este snad zadny stierac trochu spotrebuje elektriny ale inak nic, tak neviem podla coho to tam davaju...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:31

    « Re: Couv.sensory

    Mně to na Mondeu dělá paradoxně právě když je na cestách slaná břečka, ta nastříká dovnitř nárazníku a asi ty kontakty zparalyzuje.......Teď to pípá dobře, při věčně zamrzlých oknech jsem rád........
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:25

    « Couv.sensory

    Ještě jeden postřeh:
    Po oblevě a v zápětí mrazu mě slušně namrzly couv.sensory takže hned při zař.zpátečky to ječelo jak o život :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:21

    « Alternátor vs baterka

    Podle toho co tu vidím tak kapacita baterky jde ruku v ruce s motorizací,ale alternátor zase s výbavou.Mám vyhř.sedačky,asi proto 140A alternátor..
    2 Diamant
    netreba zabudnúť, že aj keď je rozjazd na klzkom povrchu výrazne rýchlejší, brzdenie je rovnaké ako u predokolky.
    Naprosto souhlasím,ta euforie z rozjezdu na kluzkém povrchu je pro následné brždění hodně nebezpečná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:08

    « Bez nadpisu

    To benzíňáci.
    To jsem přesně čekal. Místo trochy soucitu, pořádný řehot. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  12:23

    « Re: Re: Re: Re: Starty TDI při -20

    Zlatých 155 koní :-))) I když trochu řehtají .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  11:59

    « Re: Re: Re: Starty TDI při -20

    zlaty benzin... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.01.06  11:54

    « Re: Re: Starty TDI při -20

    nic si z toho nerobte, ked som vcera nastartoval e400cdi, tak som ten pazvuk pri 2000ot musel nahrat na mobile, nikdy v zivote som nic take nepocul.
    a dneska rano pozicane c220cdi este 2x take horsie. uplne peklo!
    nastatie po 5min sa to vzdy ukludni, ale ajtak je to pre mna spomienka na citr. AX 1.5d, ale ten tak hucal stale :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  11:52

    « Re: Starty TDI při -20

    Moje TDCi chrochtá taky strašně, úplně tvrdě to pár prvních stovek metrů tříská jak bych na řemen přivázal zmrzlou myš a ta třískala do kapoty a všude kolem, sebe. Nejhorší je volnoběh, když zastavím na semaforu, který mám za rohem. Ale otáčky mi nevyskakují, spíš naopak........ A taky se podle teploměru v podstatě nezahřeje........
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 24.01.06  11:40

    « Bez nadpisu

    2 Marios: no ja mam ako som pisal skor pri FSi 80A...a to tam mam z tej elektrovybavy ozaj dost...neviem ...
    2Diamant: dik za dekoder...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  11:36

    « Starty TDI při -20

    Kolegové s TDI, jak Vám při těchto mrazech chrochtají motory. Mě je toho motoru úplně líto. Když to při těch -20 nakopnu (samozřejmě naskočí perfektně na poprvé), tak brutálně vyletí otáčky, až z toho mám depresi. Mám totiž najeto pouze 5 tkm, tak doufám, že to na něm nezanechá nějaké doživotní následky. Závidím těm co mají možnost parkovat v garáži a každý den se chválím, jak jsem udělal dobře, když jsem koupil vyhřívaná sedadla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  06:52

    « Re: Re: Re: Decod

    To BLASIO, KVAK : Mě decoder vyhodil, že mam alternator 110 A tak to nechapu. Chapal bych u Blasia ten 120 A altík protože ma TDI, ale proč v tom případě má Kvak, který má 1.6 MPI altík 140 A a já s 1.6 FSI 110 A? Neměli bychom mít stejné? nebo to je závislé na výbavě vozu (kolik el. serepetiček tam kdo má navíc?) Jinak Diamante poděkuj kamarádovy co to stvořil za super odvedenou práci!! Je to paráda
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 23.01.06  22:02

    « Re: Re: Decod

    Blasio - som rád, že aspoň niekomu ten dekódovač pomohol.
    To vieš, 4 poháňané kolesá sú veľká pomoc! Len netreba zabudnúť, že aj keď je rozjazd na klzkom povrchu výrazne rýchlejší, brzdenie je rovnaké ako u predokolky. Ja som s tým mal trochu problémy, keď som jazdil súčastne na 4x4 aj na predokolke.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 23.01.06  21:57

    « Re: Decod

    To susp. range je tvrdost pruzenia, ale podla mna sa to navrhuje vzhladom na pohotovostnu vahu auta, takze ci je to benzin alebo diesel, tak samotne pruzenie by malo byt priblizne rovnake.
    Ja nie som teoretik. Takže čo sa týka ESP, tak mám bohaté skúsenosti. Taktiež testujem, čo sa s tým ESP dá. Samozrejme pokiaľ je to bezpečné. A vzhľadom na to, že mám možnosť jazdiť na viacerých značkách áut (všetky s ESP) tak viem aj to, v ktorom sa ako správa. Teda v niektorých to viem menej, nakoľko sú veľké a drahé, tak si zase toľko nedovolím, ako so svojim.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.01.06  20:41

    « Re: Předehřívaný vodní oběh ??

    DIM, povedal by som ze su to elektricke spiraly vo vodnom okruhu, ktore maju pomoct aby sa chl.kvapalina co najskor zohriala.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  20:12

    « omyl

    Sorry za mystifikaci,byl to překlep v kódu,takže alternátor je tam jen jeden,a to 140A.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  14:44

    « Předehřívaný vodní oběh ??

    Čau, co to je údajný přídavný předehřívaný vodní okruh ?? Jak to funguje ?? Mám pocit, že už tady o tom někdo mluvil. Dík za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  14:08

    « Volant

    2 Diamant:
    Já jenom doplňuju k tomu volantu:
    -když jsem měnil na kožený(standart),vyměňuje se jen tělo volantu,airbag se musí odpojit a přendat do nového přičemž je nutno to znovu nakódovat.Korpus airbagu zůstává stejný.
    Jinak díky za kódy-zase jsem trochu moudřejší.Bohužel info o snímači hl.oleje tam není,ale usuzuju že když ho má Omicron na 1.9 budu ho mít i já..
    Překvapilo mě že je tam údaj o 2 alternátorech;jeden 140A,druhý 120A(baterka 380A/72Ah)-to jsem netušil že tam mám malou elektrárnu :-O
    Ještě musím sdělit bezva zážitek-jel jsem na sjezdovku (stoupavá lesní cesta,ledové koleje)vyjel jsem to bez zaváhání jak s traktorem;ani dolů to nebylo špatný v poho na 2-ku auto jelo jako by se nudilo.Byl jsem tam jedinej bez řetězů ;-) !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  11:30

    « Re: climatronic II

    to speedy ja som uz uplne na tu debatu o climatronicu zabudol...uz mi doslo co si myslel >:D
    co sa alternatora tyka, mam 8GU (140 A) a baterku J1P (44 Ah)...
    a co znamena to suspension range? ja mam L02, takze ta hodnota je 02
    a to posledne mam 2U2 - standard design
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 23.01.06  11:20

    « climatronic II

    2 kvak skor opacne...climatronic I vie ukazat dost vela veci, kt. zatial cl.II nevie(alebo skor ja neviem ako to z neho dostat)...
    skus pozriet na fcie CL I...
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 23.01.06  11:17

    « Decod

    2ALLDnes som dekodoval....ten alternator mate kolko A-ovy...65 je standart alebo nie
    8GC = alternator 65A
    2Diamant
    co sa tyka pruzenia, som nasiel dve veci, kt. by mohli potvrdit moje podozrenie na tvrdsi podvozok oproti normalu...susp. range 10, je priblizne aky...ako sa to pohybuje...
    L10 = suspension range 10
    a co presne znamena pre nastavenie auta alebo vybavu 2UC = sports version...
    dik
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 23.01.06  10:07

    « Re: Re: Re:

    to fero1234: No, z těch obrázků to není až takové jasné. Kde podle Tebe ten airbag je?
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 23.01.06  09:50

    « ESP

    2 Exup: no jasne, ze aj ja v kazdej zakrute, kde viem ze nikoho okrem seba neohrozim, ESP steklim, ale nikdy som nenabral ten pocit ako S.Team....preto mi nedalo a napisal som mu na to svoj nazor a skusenosti...
    2 Diamant: ad bocny Airbag v zadnych sedadlach...podla mna nie je v dnesnej dobe problem navrhnut to cele tak, ze ked sedadlo nie je obsadene tak ABG nestriela, a ked je operadlo sklopene, tak sedadlo nie je obsadene....
    ad. mreza a hlav.ABG...mohli to obmedzit, ked mas hlavove, tak mreza moze byt len vzadu, ale neubrali sme zakaznikovu bezpecnost, za.kt. si chce u nas priplatit...a mrezu si nikdy za predne sedadla neda...este by ma zaujimalo ako to riesia v DE....
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.01.06  09:32

    « Re: Re: Re: Re: To MatuS

    v slovenskom konfiguratore kategoria N1 nieje
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 23.01.06  09:25

    « Re: Re: Re: To MatuS

    Pokud si vpomínám, tak okenní aibagy v kombinaci s N1 už nepřipustil i konfigurátor..
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.01.06  09:17

    « Re: Re: To MatuS

    to Lubeno: Proč by do Oktávky nemělo jít 8 airgabů? Já je tam mám.
    mne povedal predajca, ze ak beriem auto N1, t.j. s mrezou, tak okenne airbagy nemozu objednat, pretoze ak sa mreza posunie za predne sedadla, t.j. do stredu auta, tak mreza a airbagy si v pripade nehody budu zavadzat.
  • « 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 23.01.06  08:45

    « Re: ESP

    To š.team :
    když jste s Diamantem u těch okresů... i když tam nežiju "tak často" jako ty, nezapomeň, že jsem v tom našem okresem dost často.. Abychom se tam někde u Strašína, spoléhaje jen na ty srnky a zajíce co jinak rozháníme nárazníky, nepotkali.. >:D Máš štěstí, že se neúčastním stejných zápolení o diplomy jako Ty.. >:D
    To Diamant :
    š.teamovi bych jeho tvrzení ohledně chování ESP a i jeho samotného, na silnici, z jistých důvodů (...) věřil. Řekl bych, že je více agresivní spisovatel (což bych do něj skoro neřekl..), než řidič >:D , jedná-li se o toho, koho mám na mysli..
    Jinak doufám, že všichni, kdož se tu o ESP tak zapáleně bavili, činili tak z pozice řidičů, kteří s ním mají (měli) delší (zdůrazňuju delší!) zkušenost. T.j. přiváděli ho pravidelně (jako š.team..), nebo aspoň někdy, v řádnou činnost. Nikoliv jen teoreticky, na základě svých úsudků z toho, co o něm četli či slyšeli. Sám ho osobně nemám, dnes konstatuju že možná bohužel, takže jsem k diskuzi na tohle téma neměl nikdy co říct. Pokud bych se neměl omezit jen na větu, kterou mě, ESP předem moc nedůvěřujícímu, od něho při koupi auta odradil prodavač aut v autorizovaném krámu - "pane, to ESP je spíš pro ženský, ne pro pořádnýho šoféra.." Tak jsem mu věřil a jako "pořádnýho šoféra" mě v tu chvíli hřálo, že jsem ušetřil 12000,-, nebo kolik stálo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 23.01.06  08:11

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Ten 1 bod za pravostranné riadenie beriem, ja som toho istého názoru, už som sem písal prečo. Ale po pravde by ma potešilo aspoň 13 bodov. Faktom ale je, že je náročnejšie urobiť pevné veľké auto, než to menšie. Iste, už sú aj automobilky, ktoré to vedia aj u tých väčších áut, ale ako vidno aj na tom BMW, nie je to zase až také ľahké. Navyše mám dojem, že u BMW je priorita splniť testy pre USA. A ak má Fabia 12 bodov a O2 iba 11, to neznamená, že ak by sa tito autá navzájom zrazili, že je posádka vo Fabii na tom lepšie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  23:53

    « Re: Re: Re: Re:

    Diamant:
    Octavia dopadla v celnom teste +- ako koncernove vozy
    A3 - 12 bodov
    Golf - 13 bodov
    Leon - 12 bodov; btw, novy Leon neziskal 5*
    Octavia mala 11 bodov, ale samotny vyrobca odhaduje, ze testovanie pravostrannej verzie znizilo hodnotenie o cca 1 bod, takze je to v ramci koncernu.
    Samozrejme ina vec je, ak uvazime, ze Focus ma 16 bodov (100%)
    Fabia, Ibiza a Polo maju 12 bodov, Peugeot 1007 ma 16 bodov.
    Ale napr. nova BMW 5 ma 11 bodov (aj majster tesar sa utne), predosla generacia 5er mala 12 bodov - fakt pruser. Ale to je pretoze BMW ma hlinikovu prednu cast. OII ma o 1 bod viac ako OI.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 22.01.06  23:41

    « Re: Re: Re:

    fero1234 - dík za obrázky, nejako som nepočítal s tým, že tie zadné bagy majú aj Golfy a spol. Takže potom to je fakt len a len o politike VW. Šmejdi! Inak po odoslaní príspevku mi napadlo, že aj keď sú zadné operadlá v O2 sklopné, tak stále tam je diel, ktorý sa nesklápa, takže tam by kľudne ten bag mohol byť.
    Inak ma veľmi mrzí, že Octavia nedopadla pri čelnom náraze najlepšie. Stále neviem dojsť na to, prečo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  23:21

    « Re: Re:

    to Diamant:
    8xABG v VW modeloch, pri Golf plus je znazornene aj umiestnenie ABG:
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    Golf aj Golf+ ma tiez zadne operadla sklopne, pri Oktavke je to iba VW politika
    to spitfire:
    hlavovy airbag je jeden, je to vidno pekne na tych obrazkoch vyssie, len skodovka ten jeden ABG povazuje za dva
    to š.team & ESP:
    Suhlasim skor s Diamantom,
    aj keby si bol taky namakany, ako pises, neverim, ze pocas jazdy si stale sustredeny na 100%. Ono je to totiz ine, cielene vyvolat smyk a potom sa hrat s vyrovnavanim a ine je to ak to vobec necakac a nie si sustredeny na 100 %.
    Je to presne ako debata o ABS, predpokladm, ze ked si lespi ako ESP, tak
    ABS ta taktiez zasadne obmedzuje :-) Cize jazdis s vytiahnutou poistkou ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 22.01.06  22:20

    « Re:

    fero1234 - a nebude náhodou problém s umiestnením tých zadných bočných bagov? Octavia má zadné operadlá sklopné. Napríklad BMW-čka majú v ponuke zadné bočné airbagy, ale u BMW sú všetky bočné airbagy (predné aj zadné) umiestnené vo výplni dverí, nie v sedadle. Ako má riešené zadné bočné airbagy VW?
    Lubeno - napíš mi SZ, kde si to bral. Ja som už osobne obehol viacero salónov a vždy som sa dostal na zľavu maximálne 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 22.01.06  22:11

    « Re:

    To Lubeno: Jo, takhle, asi to berou, že to náklaďák nepotřebuje :D
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 22.01.06  22:07

    « Re: 8xABG

    to fero 1234: Podle mne tam jsou kromě předních a bočních ještě přední a zadní hlavové (přední v A sloupku a zadní v B sloupku), což je dohromady 8. Nebo ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  21:53

    « ESP

    Diamant,speedy.gon,pánové,tak jsem rád,že aspoň v něčem se shodujeme.Už to dál rozebírat nebudu,jen se nepovažuju za agresivního řidiče,tím že mám dány dejme tomu lepší schopnosti a cit pro ovládání auta ještě nemusí znamenat,že jsem agresivní.Ono takový to "těžko na cvičišti a lehko na bojišti" má svůj význam i pro řízení.Já v běžném provozu žádnou agresivní jízdu nepraktikuju,ale je u nás spousta krásných cest ani snad ne okresního formátu po kterých jezdí převážně náklaďáky s dlouhým dřívím a hlavně se udržují jen pluhováním a bez jakéhokoliv posypu,po kterých ve večerních a nočních hodinách potkáte leda tak srnku nebo zajíce,no a tam je možnost se vyřádit a prověřit kvality a vlastnosti auta anižbych byl pro někoho nebezpečný.Pro zajímavost hlavně mojí mám v plánu,dokud panuje pravá zima/teď momentálně -16stupňů/,absolvovat po těchto silnicích srovnávací jízdu jak s O I,tak s O II a to se zapnutým ESP a i s vypnutým, a to na stejném úseku a na čas.Sám jsem zvědavej na výsledky.Mimochodem na O I mám klasicky 195/65 R15 Pirelli snowsport a na O II neobvyklé 215/60R15 Semperit-byly za super cenu /3500,-Kč 4 kusy/,tak jsem je vzal a jsem spokojen .Ještě jedna malá informace pro Diamanta k tý poznámce,že ak toto cítíš jsi největší borec v okrese,bohužel je tomu tak a já to prostě cítím,no a jisté ocenění svých kvalit taky vlastním a na mnohem větší úrovni než v okrese.To neber jako nějaké chlubení se a silné slová ,taková je prostě realita.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  19:16

    « Bez nadpisu

    SLEVA jde dohodnout a dobrá!!!! Moje zkušenosti jsou následující:
    Vybral jsem OII TDI 2,0,DSG Combi.Protože jsem se stal plátcem DPH,bral jsem N1.Výsledná cena 888 000.
    Sleva od leasingovky na přepážku -22 000
    Sleva od prodejce(bral jsem u něj druhé auto) -60 000
    DPH -128 000 ,takže výsledná cena=minus 210 000.
    To není vůbec špatné.Leasing je s 70% akontací,včetně hav+pov.pojištění splátka cca 9500Kč/měsíčně celkem,pojištění jako takové 2142Kč/měsíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  17:34

    « Re: To MatuS

    Ja som kupoval svoju OII v júly2005. Poradil mi to znamy: aby som si rozmailoval maily do viacerych autosalonov /samozrejme pokiaľ som si dovtedy ešte neobjednal auto inde/. Takže treba vedieť len čo chceš: vypísal som komplet vybavu, farbu, odpočet DPH... a oni mi posielali svoje ponuky, príp. volali na mobil a ... Takže konkrétne-výsledna cena mojej OII bola dľa cenníku: 860.000,- Sk s DPH a platil som: 800.000,-Sk ! Zľava : -60.000,-SK!!!-myslím 7,5% zľava! ISTO TO STALO ZA TIE MAILY!!! Najlepšie dve ponuky boli z Blavy, kde som nakoniec aj kupoval.. Samozrejme po zaplateni zalohy som cakal na auto z vyroby cca 2-3 mesiace!!To bolo dosť dlho, ale čo už ?!?
    K tomu leasingu: to je blbosť, čo Ti povedal predajca. Cenu si najprv zjednaj a potom debatujte o spôsobe platby. Keby som ja konkretne bral auto cez leasing tak by bola cena nižšia ešte o 25.000,-Sk. Treba si to iste zvážiť, lebo myslím, že majú rôzne akcie leasingovky na poistenie /možno: 1.rok zdarma.../
    Nechcem tu robiť reklamu predajcovi, ak chceš ozvi sa mi na: 0905 306 207-dám Ti info, u koho konkretne som auto kupoval. A so servisom si hlavu nerob, kvôli nemu nemusíš dochádzať do Blavy...Môžeš hocikde, len nie v stodole u dedka >:D
    OII 1,9TDI*Combi Elegance, bežová Sahara, 16" Sirius kolesa, MaxiDot, Hagus, koberce, odpočet DPH, vaňa do kufra, Stream radio...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  17:10

    « Re: climatronicII

    a co by mal vediet navyse oproti C1?
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 22.01.06  17:02

    « climatronicII

    2all: uz niekto crackol climatronicII aby ukazoval to co, vedel climatronicI?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  16:52

    « Bez nadpisu

    To Spitfire: pri Octavii Combi s odpočtom DPH Ti hlavove airbagy nenamontuju!!! Môžeš mať len predné a bočné v sedadlách :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  16:51

    « airbagy

    uz sme si tu dlho nepokecali o airbagoch, normalne mi to uz zacalo chybat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 22.01.06  16:42

    « Bez nadpisu

    2 spitfire:ked mas OII tak ich mas max.6..aj ked niektori predajcovia Ti tam po spocitani napisov AIRBAG v int. radi napisu aj 10x airbag...
    ...suhlas s ferom, aj som im to skusal v Skodovke vysvetlit, ze to co maju na stranke im nesedi s tym co maju na obrazkoch a niekt. predajnych letakoch, ale po dvoch "nahluplych" mailoch z ich strany ma to preslo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  16:31

    « 8xABG

    to spitfire:
    pretoze iba zhuleny marketing v Skodovke pocita hlavove ABG za 4
    Normalne sa to berie takto:
    celne - 2x
    bocne v predu - 2x
    hlavove - 2x (tieto skodovka pocita za 4)
    zadne bocne - 2x
    dalej existuju kolenne ABG a ABG proti podsmyknutiu, ktore su v sedaku, takze dnes moze mat auto teoreticky max 12x ABG, v triede Octavie je standard 6xABG + zadne bocne za priplatok, ale Skodovka to pochopila inak - ani v najvyssej vybave nie su hlavove - su iba za priplatok (samozrejme, ze v Nemecku su v serii aj hlavove vo vsetkych vybavach), a zadne bocne nie su vobec k dispozicii
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 22.01.06  16:20

    « Re: To MatuS

    to Lubeno: Proč by do Oktávky nemělo jít 8 airgabů? Já je tam mám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  15:59

    « Re:

    to speedy: niekto tu nedavno spominal ze sa za nimi skryva cidlo vnutornej teploty...
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 22.01.06  15:39

    « vymontovat radio

    2 blesk999:uz sa Ti podarilo vymontovat to radio co sa tu riesilo
    minuly vikend? Skus pozriet ako to robia v GV...myslim, ze to nebude velmi vzdialene OII
    [odkaz]
    snad Ti to pomoze...
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 22.01.06  15:35

    « Bez nadpisu

    viete niekto naco su na plastovom diele za drziakom na okuliare tie zarezy....presnejsie je to str.60 manual k autu..ma to aj nejaku funkciu ale ide len o dizajn?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 22.01.06  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: OII

    Tak potom daj vedieť, ako si dopadol. Veľmi ma to zaujíma. Hlavne čo všetko, okrem volantu, bagu a tlačidiel je ešte treba. Pokiaľ viem, tak volant komunikuje po sériovej linke, myslím, že sa pridávajú 3 vodiče a mali by ísť do RJ, ktorá je vraj pod volantom. Táto RJ by sa mala napichnúť priamo na CAN a po aktivácii by to malo behať. Ale budem rád, keď napíšeš, čo všetko je treba, aby to behalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  09:27

    « Re: Re: Re: Re: OII

    To Diamant:
    Ten volant jsem si sehnal z Fabriky.Nikdo mi ho tam nechtěl zadělat, všichni se bali Can-Busu, jen jeden servis se ozval, když jsem rozesílal e-maili, který by to tam zamontoval.Zatím tam ten volant mám jen na parádu.
    Scháním si věci, které na to jsou potřeba, trošku mě zarazila věc, že ani mistr na montáži, který má na starosti přístrojovky nevěděl o tom, co tam má být,aby to fungovalo.Takže to zapojíme s kamošem, který má WAG a těm autům rozumí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 22.01.06  08:48

    « Re: snimac vonkajsej teploty

    kvak - tie čidlá bývajú obvykle niekde v prednom nárazníku. Ale u O2 treba brať na vedomie, že po odstavení auta si PP zafixuje poslednú hodnotu, nakoľko u stojaceho auta ovplyvňuje teplotu sálajúce teplo z motora. Ono sú tam ešte nejaké zákonitosti, že ak teplota klesne, tak ju zobrazí, ale ak stúpne, tak sa to nezobrazí, lebo to bude zrejme od motora. Už neviem, kedy to zase začne ukazovať aktuálnu teplotu, ale tuším po rozjazde, marí sa mi, že je to nejako naviazané aj na teplotu motora.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  00:05

    « snimac vonkajsej teploty

    neviete nahodou kde je cidlo vonkajsej teploty? mam dojem, ze mi ukazuje blbosti v poslednej dobe - vcera pol dna som mal -5 na PP aj ked sa sneh veselo topil a dnes v priebehu dvoch hodin tam bolo vselico od -3 do +2 a to som nemal dojem, ze by sa vonku nejako oteplilo >:D preto by ma zaujimalo kde to je, ci je mozne, aby sa na to prilepil nejaky sneh, lad alebo neviem co a potom to ukazuje blbosti. alebo to mam pripisat do zoznamu reklamacii... :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.06  23:55

    « Re: Re: Re: Dekódovač

    vdaka, myslel som si to, len vsetky polozky kde bolo nejake "bez" boli napisane normalne "without" az na toto jedine, trochu ma to zmiatlo... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 21.01.06  23:49

    « Re: Re: Dekódovač

    w/o je anglicka zkratka pro without, tzn. bez
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.06  23:02

    « Re: Dekódovač

    vdaka diamant. uz mam prvu otazku... >:D 9WO - w/o car phone preparation/installation - to w/o znaci without? ono by to tam nemalo byt, ale keby to tam bolo tak som rad...rozmyslam nad nejakou pevnou sadou :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.01.06  22:30

    « Dekódovač

    Slávnostne vám oznamujem, že na adrese [odkaz] je už ten spomínaný kamošov dekódovač štítkov v kufri. Malo by to fungovať pre celý koncern VW. Tak dekódujte.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.01.06  19:32

    « Re: Re: Re: OII

    Fan!s - koľko ťa stál ten volant? A bol v tom aj bag a tlačidlá? Čo bolo potrebné ešte okrem toho volantu? Vedeli si s tým v servise poradiť?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.06  18:58

    « Re: Re: OII

    To Exup:
    Taky sem měl nabouranej přední nárazník, ale účtovali mi "jen" 3800Kč, je pravda, že mi ho jen vyklepali a celý přelakovali + v té ceně byla zahrnuta i montáž multifunkčního volantu, který sem si sehnal sám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.01.06  18:40

    « Vyhody

    To matuS: V Mladé Boleslavi přímo v zákaznickým dávaj slevu pro zaměstnance 8-10%. Jestli máš nějakého známého, co má něco do činění se Škoda auto a.s. ,tak by to nebyl žádný problém.Jestli nikoho nemáš, tak bych taky věděl o možnosti , jak se to dá. Momentálně nemám aktuálni ceník, ale mohl bych ti ho zaslat, až se dostanu do práce.
    Já jsem kupoval OII v Lysé nad Labem u Auto Tichý.Dali mi, jako bonus Strima + couvací senzory.Naprosto perfektní servis a prodejce.
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 21.01.06  14:59

    « Bez nadpisu

    2exup:suhlas s diamantom...Technici v servie sú flákači. Veď ten interval sa musí dať vynulovať kedykoľvek. Len keby si precitali manual k autu...ani nemusia ten servisny...kt. by mali mat..tak by to vedeli:
    staci pozriet navod k autu...
    [odkaz]
    str.17
    a tam sa uvadza:
    Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek
    Vynulování doporučujeme nechat provést v odborném servisu.
    Odborný servis:
    • vynuluje paměť ukazatele po provedení příslušné prohlídky;
    • provede záznam v Servisní knížce;
    • nalepí na bok přístrojové desky na straně řidiče nálepku, kde je
    vyznačen termín příští servisní prohlídky.
    Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek můžete provádět
    i pomocí nulovacího tlačítka Ň strana 13, obr. 2 následujícím
    způsobem:
    Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko a držte je.
    • Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo.
    Tím dojde k vynulování ukazatele
    .
    Upozornění!
    Vynulování ukazatele intervalů servisních prohlídek nedoporučujeme
    provádět svépomocí, neboť by mohlo dojít k chybnému nastavení intervalů
    servisních prohlídek, a tím i k možným závadám na vozidle.
    Poznámka
    • Ukazatel nikdy nenulujte mezi servisními prohlídkami, jinak mohou být
    udávané hodnoty chybné.
    • Dojde-li k odpojení akumulátoru vozidla, zůstávají hodnoty ukazatele
    intervalů servisních prohlídek zachované.
    • Pokud byl v rámci opravy vyměněn panel přístrojů, je nutno ukazatel
    intervalů servisních prohlídek znovu nakódovat. Tuto práci provádí
    odborný servis.
    • Po vynulování ukazatele s prodlouženými proměnlivými servisními
    intervaly (QG1) pomocí nulovacího tlačítka se budou údaje zobrazovat
    jako u vozidel s prodlouženými pevnými servisními intervaly (QG2).
    Z tohoto důvodu doporučujeme provádět nulování servisních prohlídek
    pouze v servisu Škoda, který provede správné vynulování pomocí diagnostického
    přístroje.
    • Podrobnější informace k servisním intervalům viz brožura Servisní
    knížka.
    EXUP, skus im to poradit..aby ludia usetrili za palivo...a nemuseli k nim chodit este raz
    2S.Team: osobne si myslim, ze ESP ma vyznam pre kazdeho, nielen pre agresivneho vodica...ten by podla mna na normalnych cestach nemal radsej sadat za volant...
    Tvoj vykrik o ESP akceptujem, a podla posl. prispevkov aj Tvoje kvality za volantom, a kludne si stlac pred kazdou jazdou to Tlacidlo, kt. deaktivuje ESP.... :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.01.06  09:43

    « Re: OII

    exup - ale nie si sám, komu ten priebeh točivého momentu u 2,0 TDI nevyhovuje.
    Som veľmi zvedavý, aký bude rozdiel medzi Turanzami a nejakými novými letnými pneumatikami. Navyše tie Turanzy nemáš ešte celkom ojazdené, tak je to o to zaujímavejšie. Už nech je jar!
    S tou hláškou, to je pekná blbosť. Veď tých 30.000 km nie je fixne daných. Je to maximum, ktoré môže auto najazdiť pri rozumnom štýle jazdy. Ale kľudne by ťa to mohlo poslať na výmenu aj pri 20.000 km. Minimum je 15.000 km. Technici v servie sú flákači. Veď ten interval sa musí dať vynulovať kedykoľvek. Ich spôsobom by ti vymenili olej napríklad pri 20.000 km, pri 30.000 km by si došiel na vynulovanie počítadla a najbližšie by ťa to zase mohlo poslať na výmenu pri 60.000 km, čiže by si na jeden olej najazdil 40.000 km. Skvelé!
    Jasne, ak niečomu nerozumiem, tak budem na to nadávať.
  • 00 Reagovat !

    foto exup

    exup 21.01.06  03:24

    « OII

    Servus chlapci, opět jsem se po delší době dostal na zdejší stránky a všiml jsem si vzadu pár připomínek, které se mě týkaly.
    To FenderStrat:
    Paměť Tě neklamala, průběh krouťáku u 2,0 TDI byl a stále je můj problém. Je to problém můj, osobní, protože mně to, na rozdíl od jiných majitelů tohohle motoru, osobně vadí. Není to problém jenom mého auta, kterážto domněnka tady už taky zazněla, ale prostě celé řady motorů 2,0 TDI, tvrdím. Jejich papírově udávaný průběh krouťáku není nic jiného než normální podvod. Kdo je subjektivně s průběhem momentu spokojený, nemusí nic řešit a nechť spokojeným člověkem v klidu zůstane. Kdo mi ale nevěří, ať si dojde na brzdu a uvidí. Já byl na třech a všechny to prokázaly jednoznačně. Komicky nejhůř vyšlo měření u výrobce, v Kosmonosech. Nicméně k tomu Tvému váhání co za motor. Záleží, jaký jsi jezdec. Pokud klidný, stačí ti 1,9. Pokud „neklidný“, jako já, pak není co řešit a vol 2,0. Kdybych se znovu rozhodoval pro OII, i přes ty mé výhrady bych znovu jednoznačně volil 2,0 TDI. Když se tenhle motor převalí přes cca 1900 – 2000 ot., jede jako z praku a 1,9 se s ním vážně nedá srovnat. Dost toho najezdím na trase Praha – Šumava i na jiných delších trasách. Tady mě jeho výkon bohatě vynahrazuje tu jeho zdechlost kolem 1500 ot., jejíž projevy mě nevytáčí zas až tak často. Auto bez 6-ky bych už taky nechtěl. Jestli se nepletu, tak se u 1,9-ky dává jen do 4x4 ne? Spotřeba je samozřejmě o něco větší než u 1,9, ale pořád rozumná. Dlouhodobě nepřekračuju 7,0 l (včetně města) a to mám těžkou nohu, kudy jedu.. Reklamovat průběh ale každopádně budu.
    To Diamant :
    - dálková světla OII už tu nechci moc rozebírat. Jsou to sráče a těmi zůstanou, i kdybys je vypodložil zlatými plechy (mimochodem nač, když jdou svisle seřizovat..) Tuhle jsem v Praze potkal v jednom dni 2 OII, kterým se za mřížkou masky krásně leskly přídavné dálkáče. To o něčem vypovídá, ne? *, jak je tam ti bejci dostali? Už už jsem se chtěl tomu jednomu na Smíchově u Anděla, kde jel asi jen na dvojku po pěší zóně, vrhnout před auto a donutit ho otevřít kapotu. Já pořád jezdím jen s tím blbě svařeným Al jeklem před chladičem a na krabici s přídavnými Hellami, přikryté na na Šumavě na podzim starým kobercem, mně chrápe střídavě našich 6 koček (4 ks koček a 2 ks kocourů). Kdybych měl ale čas a hlavně vůli, myslím, že už bych s nimi taky svítil. Spoléhám na jaro, kdy ty kočky z krabice jistě setřesu..
    - Turanzy 205/16“, další sráče. Říkal jsem si, že až je na jaře zuju, aniž bych je ještě zcela nesjeté obouval na auto, spálím ty mrchy před započetím agrotechnických prací jednu po druhé na našem poli a zbytky pak zaorám. Na druhé straně, když už je mám pořád obuté, nebylo by od věci, čistě z vědeckých důvodů, jak mi radíš, si je před přechodem na Micheliny zase zažít, aby byl dojem případně umocněn. Asi to tak urobím, počúvaj..
    - čo sa mi stalo, pítaš sa, keď som to vol’ako naboril.. Trochu jsem to picnul do Peugeotu boxer, který jel v Praze přede mnou (cca 40 km/h) a při odbočování doprava si neočekávaně nadjel tak, že levými koly úplně přejel přerušovanou čáru vedlejšího pruhu. To jsem vyhodnotil jako odbočování do levého pruhu a jal se vzít briskně, jak mám ve zvyku, zprava. V tom ta šelma strhla volant doprava a byli jsme v sobě. Trochu jsem od něj odlít, jak jinak. Narazil jsem svým LP kolem do jeho PP kola. Rána to byla sice velká, ale celkem vlídná, protože jsem měl pomačkaný jen blatník (na výměnu) a menší šrám na obou dveřích. Ten by se i rozleštil, bylo to od jeho plastu, jen na krajích byly miniaturní dolíčky. Na to, že se měnil jen ten blatník za 3400,- + nějaké píčovinky za pár set, mě výsledná faktura na 32 600,- docela překvapila. Stejně tak cena 7 400,-za metalízu. Pežotu jsem nic nezmačkal, jen zavěšení mého kola bylo pevnější než jeho, protože jsem mu rozhodil řízení. Čekal jsem, jak to pojede nakřivo mně a ono ani ťuk, naprosto rovně. S přeměřením geometrie se mně v servisu samozřejmě vnutili, takže položky za práci pak pěkně lítají (2 h ji měřili!). Člověk je jim tam, stran jejich normohodin na jednotlivé úkony, vydán naprosto napospas..
    Abych předešel případným jízlivým otázkám. Jestli Pežot blikal doprava jsem si vážně nevšiml, protože jsem byl právě rozrušený (či vzrušený..?) ze zrovna ukončeného jistého velmi exotického telefonátu, no..! Přihodí se..
    Jinak mám po výměně oleje. Hlásilo mně to servis v 28000 km, měl jsem do něj ještě 1500 km. Dal jsem tam Mobil 1 Long life, který mně známý sehnal za 320,-/l, což je proti Castrolu, který v litrovkách prodávají v servisu za 755,- dost značný rozdíl. Možná je při výměně cena sudového pro zákazníka nižší, nevím. Ani neměli žádné kecy, že jsem si ho dodal. Jen to zaznamenali do serv. knížky.
    Co mě zaujalo po odjezdu ze servisu bylo to, že mně to na maxidotu zase hlásí servis za 3000 km! Úplně stejná hláška jako na olej! Jedu tam teda zpátky, co se děje, jestli to nezapomněli vynulovat, ale že to teď podivně hlásí jiné kilometry než předtím. Nastoupil expert s laptopem a za půl hodiny mi oznámili, že to je přece ta prohlídka ve 30000 km a že tahle hláška nejde vynulovat dřív, dokud nepřekročím těch 30000 km. Tomu jsem se docela podivil. I tomu, že to na mě mluví stejně jako skrz olej. A tak abych prý přijel až to najedu. Konstatuju, že jsem pojal dojem, že i ve značkových servisech mají dosud v SW OII docela chaos. Sami se o něm nevyjadřovali právě pochvalně..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  23:59

    « Re: To all

    Diamant: A4 Quattro 2.0TFSI bude urcite dobre auto, ale v dobe kdy jsem kupoval jeste nebylo na trhu
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 20.01.06  22:54

    « To Lubeno

    Lubeno, rozhodnutie nieje na mne.
    Aku zlavu z oII si si vybavil ty a kde? (kludne aj cez sukromnu spravu)
    Mna predajca presvedcil, ze radsej ako vyssiu zlavu mi poskytne vyhodny leasing.
    Dopadlo to tak, ze na corolle verso sa preplati pri 3 rocnom leasingu 190tis Sk a pri oII, ktora stoji o par desiatok tisic menej, sa preplati 290tisic navyse. Asi ma mal ten predajca za blbca.
    Takze keby nevysla corolla, dalsia uloha je hladat si individualny leasing.
    PS: ad 8 bagov - argument o tej mrezi je podla mna blbost. Uznavam, ze mohlo by sa nieco prihodit, keby sme mrezu posunuli hned za predne sedadla, ale to sa nestane. Ked je vzadu, tak to nemoze vadit. Ked to nevadi corolle verso ani mercedesu A a C, tak to nemoze vadit ani na skodovke. Tie hlavove bagy by tam isli a hotovo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.01.06  22:03

    « Re: ESP a Diamant

    Čakal som presne takúto reakciu. Ale ak ideš po snehu na ceste (taký rozjazdený prašan - on to už nie je ani prašan, ale ani tá brečka), tak pri veľmi miernom nedotáčavom šmyku v nie vysokej rýchlosti vozidlo nemá priamy kontakt s podkladom, a temer necítiť, že polomer skutočne opisovaný vozidlom je o málinko väčší, než aký by mal podľa natočenia kolies byť. Predpokladom je popisovaný podklad, nie vysoká rýchlosť (povedzem 40 km/h) a širšie gumy. Neviem, aké máš ty, ale ja mám 235-ky. Takže na snehu to už celkom pláve a skutočne ten minimálny šmyk (ak je to ešte primerané nazvať šmykom, lebo to potom fakt vyznieva, že ja šmyk necítim) necítiť. Samozrejme je to len za takýchto konkrétnych okolností. Ak toto ty cítiš, tak si teda borec, najväčší v okrese >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  21:03

    « ESP a Diamant

    Tak trošku se po přečtení tvých řádků musím usmívat,v jednom máš určitě pravdu a to že já opravdu nedokážu přibrzdit pouze jedno kolo,to opravdu je nad moje schopnosti,to kolik mám najeto ti sdělovat nebudu,protože bys mi to asi nevěřil a to že tá potvora už vie,že auto už ve smyku je a ty ještě nie,tak to mě usvědčuje o tom ,že jako teoretik jsi určitě dost dobrej,ale za volantem už to asi tak slavný nebude.Vždycky,dřív než ESP začne jakkoli reagovat už je auto v částečném smyku,jestli to ty necítíš,tak to máš teda cit :*) No a abys viděl jak se dá projet zatáčka smykem se zapnutým ESP,tak to bys musel přijet na Šumavu,kde to skutečně možný je,to mi můžeš věřit!
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.01.06  20:41

    « To all

    Pucmeloud - prečo si teda nekúpiš Audi A4 Qattro s motorom 2,0 TFSI? To máš ešte lepšie, ako Octavia RS 4x4.
    š.team - ja na tom dokonca stále trvám, že ESP dokáže to, čo vodič nedokáže. Napríklad teraz v zime ma neustále udivuje, ako tá potvora už vie, že auto je už v šmyku, keď to ešte ani temer necítiť. Okrem toho ESP je zariadenie, ktoré dokáže čiastočne zabrániť šmyku už pri jeho vzniku (menej skúsený vodič by to ešte nepovažoval za hrozbu, ale ESP už vie, že musí zasiahnuť). Naopak ak sa už auto do šmyku dostane (obvykle zámerným alebo nezodpovedným počínaním vodiča, tak ak vodič vie, čo má robiť a ako eliminovať šmyk, tak ESP mu s jeho zvládnutím výrazne pomôže. Takže ak bude za volantom nejaká neskúsená ženská a zákrutu len trochu prepískne, tak jej ESP zachráni plechy, ale ak zákrutu prepískne príliš a ESP to už nemá šancu zachrániť, tak ak urobí to, čo väčšina žien (pozor, nie všetky), že bude držať volant rovno alebo ho nebodaj ešte pustí, tak tam už nepomôže ani svätená voda. Ak máš ESP, skús na nejakom veľkom priestore (nie na malom parkovisku v malej rýchlosti) vyrovnať šmyk kontrovaním bez ESP a potom s ESP. Uvidíš, že v druhom prípade sa zadok tak nerozkmitá a pokiaľ auto ukážeš správnym natočením predných kolies, kam chceš ísť, tak ESP ti tam výrazne dopomôže. A ešte by som rád dodal, že čím je rýchlosť vozidla vyššia, tým je zásaj ESP účinnejší. Keď som mal prvé auto s ESP, tiež som bol po testovaní na zasneženom parkovisku z ESP sklamaný. Ale keď som to vyskúšal na ceste, to už bolo o inom.
    Omicron - presne tak, v O2 pracuje ESP fakt výborne. Mal som ESP vo Fabii a tam ESP výborne eliminovalo pretáčavý šmyk, ale s nedotáčavým to bolo trochu slabšie, nakoľko zadok je veľmi ľahký. Včera som ale skutočne poriadne otestoval Octaviu RS (a to aj na snehu) a ten ťažší zadok veľmi pomohol. Pripravujem na web článok, dám echo, keď to tam umiestnim.
    š.team - vidno, že si ešte veľa nenajazdil. Myslím, že so zapnutým ESP sa nedá prejsť zákruta riadeným šmykom ani v štvorkolke. Pri nejakej rozumnej rýchlosti určite nie. Okrem toho je skutočne veľa situácií, pri ktorých sa aj skúsený a primerane jazdiaci človek môže dostať do problémov a ESP mu výrazne pomôže. Napríklad stačí len praobyčajný vyhýbací manéver. Nech je povrch vozovky mokrý alebo nebodaj aj zasnežený, z lesa vybehne na cestu zver. Zveri sa človek nejazdiaci výrazne nad rýchlostný limit povedzme vyhne. Trhne volantom do protismeru. Potom ale trhne naspäť, aby nezletel z cesty. A tu sa zadok utrhne jedna radosť a už to ide. Rovnako napríklad večer, neznáma cesta, jedna prudšia zákruta nie je nijako označená, že je prudšia. Pred zákrutou je zvlnený povrch a ešte nebodaj bol v tej zákrute celý deň tieť a povrch namrzol. Tu má čo robiť aj skúsený vodič. Či už auto poisuje väčší oblúk ako kolesá, alebo sa utrhne zadok. Také ESP zase vie výrazne napomôcť. Uvedom si, že ja na rozdiel od teba (súdim podľa tvojich reakcií) som už najazdil s ESP asi 120.000 km. A nie len v jedinom aute. Okrem toho príležitostne absolvujem aj nejakú tú organizovanú školu šmyku. A tam sa medzi kuželky nevchádza 40-kou, ale väčšinou od 80 vyššie a povrch je mokrý alebo zvlášť klzký.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  18:51

    « To MatuS

    Neviem, aj tak by som zvážil predsa len tú Octáviu II. Je super keď si si mohol vyskúšať obe autá vopred. K cene OII: je možné si vybaviť aj väčšiu individuálnu zľavu ako len 2%!!! Ja som to v pohode dokazal zjednať...Fakt je len ten, že 8 airbagov do OII nedaš, ale za to spotreba TDI je isto zaujímavá... Servis lacnejší ... Takže zváž: OII radšej Combi s odpočtom DPH.. Aj keď havarijná poistka bude nižšia naToyotu. Som zvedavý ako sa rozhodneš.
    :roll:
    OII Combi 1,9TDI Elegance
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  13:44

    « ESP

    Tak jestli si o mě vážně myslíš,že jsem takovej id...,kterej neví jestli v autě má,nebo nemá ESP,tak s tebou se do diskuze rozhodně pouštět nehodlám. Já jsem nenapsal že to nefunguje,jen jsem zjistil,že při stylu,kterým jezdí z mého laického pohledu cca 90% řidičů, není potřeba v autě tuto vymoženost mít.Vlastnosti O II si s takovými situacemi dokážou poradit i bez ESP-usuzuju podle toho v jakých situacích začíná ESP pracovat.Dokážu poznat,kdy ESP začalo účinkovat a taky cítím i kdy se auto i přes pracující ESP utrhne a jde si cestou odstředivé síly.Pak přichází na řadu práce rukou a nohou a dá se v řízeném smyku průjezd zatáčkou dokončit. Tolik moje husta slova. :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 20.01.06  12:10

    « stierace

    2 blesk999 ohladne stieracov by som suhlasil s s.team-om...mne to robi tiez takto, a podla mna to na riesenie nie je...a myslim ze to neovplyvnuje ani aerodynamiku...skus sa pozriet, kam na predne okno dopadaju kvapky vody z topiaceho sa snehu na kapote...podla mna, je to podstatne vyssie ako je stierac....aj ked ostane v tej pozicii, kde je pripraveny na bleskove zotretie okna...
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  10:58

    « Stěrače

    Stěrače mají těch max 5 poloh (spíše 3), s tím že do koncové polohy se dostanou každé asi páté použití. Ta koncová poloha je cca 5 - 10 mm nad spodní hranou čelního skla. Pokud je stěrač v horní klidové poloze, tak jde z pravého kousek vidět. Absolvoval jsem výměnu čelního skla a nakonec jsem si stěrače musel nastavit sám.
    Pokud pravý stěrač naráží do karoserie nebo do plastu co je pod oknem, tak je to rozhodně špatně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.06  10:29

    « stream fw - kvalita signalu

    ja mam v O2 stream dodany s autom cca 10/2004, radio stream ma verziu HW10, na ktoru sa ta aktualizacia sw nevztahuje... (ukazovali mi aj papier z 11/2005, kde sa popisuje ten problem so streamom) antenu mam dualnu s gsm, prijem signalu mimo mesta stoji za prd :-( Uz vidim len dve moznosti, skusit vymenit antenu a potom vyhodit cele radio :x
    PS: predam original Skoda radio Stream za 50% cennikovej ceny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  10:03

    « Re: O2 a ESP

    Naopak, musim ESPcko v O2 velmi pochvalit, mel jsem moznost v nynejsim klimatickych podminkach jiz nekolikrat ocenit zasahy ESP pri rychle jizde po snehem zavate silnici, myslim ze zasahy ESP byly vyborne, na chvili jsem to vypnul, a divil jsem se, jak je to bez toho hrozne !
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 20.01.06  07:59

    « Bez nadpisu

    2 s.team:
    že ESP dokáže věci,které já nedokážu,tak již poněkolikáté jsem se dostal do situace,kdy ESP už situaci nezvládlo a auto se dostalo do smyku,který jsem musel já ,zatím pokaždé úspěšně zvládnout
    huste slova, podla mna sa ale ESP zapina az ked sa auto dostane do smyku...a pribrzduje to kt. koleso, aby Ta zrovnalo do laty...tak mozno preto si to pokazde uspesne zvladol...a to si nepocul a necitil na brzd.pedali, ako pribrzduje jedno z kolies...tak potom uz len jedna takticka, mas ho tam vobec? >:D
    Z mého pohledu ESP pro klidné řidiče nemá vůbec žádný význam,jeho kvalit se ocení až při hodně agresivní jízdě,
    ono smyk mozes dostat aj pri kludnej jazde, staci ze nabehnes na 2m dlhu vrstvu ladu v zakrute na inak suchej ceste a budes sa cudovat co sa stalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  19:57

    « stěrače

    Někde jsem četl,že stěrače mají naprogramovaných asi 5 poloh ve kterých se střídavě a nepravidelně zastavují.Má to zabránit jejich deformaci. Když už jsem tady,tak musím vzkázat už si nejsem úplně jistý,jestli to byl Diamant,kdo mne ujišťoval že ESP dokáže věci,které já nedokážu,tak již poněkolikáté jsem se dostal do situace,kdy ESP už situaci nezvládlo a auto se dostalo do smyku,který jsem musel já ,zatím pokaždé úspěšně zvládnout.Z mého pohledu ESP pro klidné řidiče nemá vůbec žádný význam,jeho kvalit se ocení až při hodně agresivní jízdě,kdy mě jízda tak trochu připomíná jízdu s 4x4,ovšem pouze pominu li trakční schopnosti,to je u4x4 o něčem jiném.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  17:16

    « Re: Re: BOX

    Ja mel kdysi na Felde pujceny box Neumann, dost vysoky a pudorys skoro pres celou strechu. Z Prahy az na Sicilii jsem jel za 6,5 l ve ctyrech lidech a plnem kufru a boxu, subjektivne byla spotreba temer stejna, jako bych jel bez boxu. Hluk jsem zadny nepozoroval, po dalnici jsem jezdil 110-130.
    Asi fakt zalezi na boxu jako takovem. Ale pri velkych rychlostech pujde spotreba rychle nahoru s kazdym boxem - aerodynamicky odpor roste s rychlosti kvadraticky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  15:57

    « Re: BOX

    to blesk999:
    ahoj mám Thule evolution a ani při 150 není slyšet. Možná na těch značkových něco bude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  11:23

    « Re:

    2 blesk
    To co jsi popsal-stlačení páčky dolů při vypnutém zapalování je servisní poloha pro výměnu stěračů.Já to teď v zimě používám abych přes noc měl vyklopené stěrače když namrzne sklo.Naštěstí mám auto za plotem na zahradě.Umím si představit jak by ty trčící stěrače provokovaly někoho na sídlišti.Ono je vlastně dobře že v poloze dole nejdou vyklopit aby to měli ty feťáci co se tím živěj těžší..
    Teď jsem se na tu spodní polohu znovu díval-ty stěrače se mě zastaví tak 3mm nad koncem skla.Asi to tak má být,ale není mě jasné jak si to tu klidovou polohu(po vypnutí páčky do 0 nebo po 5 vypnutích motoru) nastavuje?Někdo tu vzpomínal jak měnil čelní sklo že mu tam ten spodní doraz nějak špatně seřídili.. :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  10:59

    « Bez nadpisu

    lyze trciace dovnutra bez vaku-to by som nerobil. videl som par hnusnych fotiek takychto aut po nehode a ked si na to spomeniem vzdy vaham nechat vnutri cokolvek volne. To neni setrenie na sravnom mieste, a to este v zime ked je riziko nehody statisticky 4 az 10krat vyssie ako za sucha v lete. Je potom vyhadzovanie penazi za airbagy ABS... ked to potom vyriesis takto. To uz radsej blby box. Tie Thule a Mont blanc nestoja len 10 ale cca od 12 tis do 20 tis. Plus cca 3500 za priecne nosniky. Ale aj tak radsej to
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  10:24

    « Re:

    ja som na minulorocnej lyzovacke dal lyze pekne do kufra a prestrcil som ich cez tu zadnu laktovu opierku, odviezli sme sa v pohode traja+vsetka batozina bez problemov. uznavam, ze to nebolo najbezpecnejsie riesenie, ale vtedy sa este nedal kupit ten vak na lyze dovnutra a kupovat stresny nosic za 10 tisic alebo kolko mi to naratali dohromady sa mi zdala blbost, kedze lyzovat chodim raz za rok. a zobralo si to za cestu tam aj spat nejakych 7,5 l benzinu :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…