Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.06  09:47

    « Re:

    mam dojem že to na spotřebu moc vliv nemá, alespoň jsem to nepozoroval. Jako jediné + bych viděl že je to max pohodová jízda na dálnicích....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.06  09:22

    « Bez nadpisu

    To: yoyo
    Díky za opravu a omlouvám se.Jsem nějak roztržitý.
    Jinak na 6-ku podle diagramu mají klesnout otáčky o 450.
    To by hodně pohlo na dálnici spotřebou i maximálkou.
    Jen mi je pořád líto té sumy, co za to chtějí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.06  09:14

    « Re: Re:

    zanek, mas chybu v odkaze
    www.eurotuning.cz chyba ti tam "n" :-)
    inak, 6. prev. stupen by sa zisiel i mne... kua. pri 130 taha motor na 3,750 otackach...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.06  08:54

    « Re:

    To : blesk 999
    Vždy mě to vrzání opravili stejně, taky to zalepili,
    ale silikonem. No a tak asi po 3 měsících se silikon
    vymačká a pomalu to začíná znovu.Nehledě na to, že jsem je jednou viděl,jak tu lištu šroubovákem vytahují. Nebyl to hezký pohled.
    Ale teď jinak.Mám dotaz na všechny, nemá někdo zkušenost
    s přidáním šesté rychlosti od www.eurotunig.cz ?
    U dieslu by to nemuselo být k zahození, ale ta cena mě zatím
    odrazuje.
    1,9 TDI,chip, elegance
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.06  21:41

    « Re: spotřeba 1,9TDI PD

    Ahoj,
    mam tedy 2.0 TDI a ted jezdim skoro 100% po Praze, studene starty, cesty cca 10-25 km, spotreba je pod 7 l/100 km. Na konci roku jsem jezdil i hodne mimo Prahu a po dalnici, pak byla spotreba pod 6 l/100 km.
    Moc na spotrebu nejezdim, vyse uvedena spotreba je podle vypoctu, ne podle palubniho pocitace (ten ukazuje o nekolik desetin mene). S lehkou nohou a jizde prevazne mimo mesto si myslim, ze se pod sest litru da s 2.0 TDI jezdit, takze pocitam, ze 1.9ka by mohla byt tak o pul litru az litr uspornejsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.06  14:16

    « Re: spotřeba 1,9TDI PD

    v tomto obdobi, zasnezene cesty, studene starty a 90% jazda po meste mi s Alpin diesel vyslo 40l na 500lm, t.j. 8l/100km
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.02.06  13:50

    « Re: spotřeba 1,9TDI PD

    ked budes chodit iba mimo mesto a max 90km/h tak palubak ti ukaze menej ako 5l ale ci to realita, netusim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.06  13:41

    « spotřeba 1,9TDI PD

    Ahoj lidi, jakou máte spotřebu. Sem si tak letmo prolít tohle forum a většinou máte spotřebu kolem 6,5l. Dá se s O2 jezdit dlohodobě do 5 litrů nafty na 100km?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.02.06  21:52

    « Re:

    omicron - máš aj nemáš pravdu. Na vznik výboja je potrebné skutočne vysoké napätie, ktoré zionizuje plyn vo výbojke a potom už výbojka svieti aj pri podstatne nižšom napätí, než je potrebné na štart. Nazvime ho pracovné napätie. Ale neverím, že je tá elektronika tak premakaná, že za každých okolností je pracovné napätie na vstupe výbojky úplne rovnaké. Na podobnom princípe ako HID pracujú aj klasické ortuťové lineárne žiarivky s elektronickým predradníkom a aj u tých sa jas mení keď sa mení vstupné napätie. Samozrejme ak poklesne pod prahovú hodnotu, výboj sa preruší a výbojka nesvieti. A je samozrejmé, že takto regulovať jas by bol nezmysel, lebo s malým poklesom napätia dochádza k pomerne výraznému úbytku jasu. Ale odškriepiť to nemôžeš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.06  12:25

    « Bez nadpisu

    to Žanek: mriežka pod čelnym oknom aj mne vrzgotala, po prvej reklamacii ju zalepili a je pokoj. To vsak ako to zalepili je druhe :-( Je to trochu dopatlane od lepidla. Vacsina si to ani nevsimne, ja to vsak vidim. Riasili mi to v Porsche Inter auto Dolnozemska-Bratislava
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.06  09:49

    « Re: Re: Re: Re: denní svícení bez LA

    To Diamant :
    "...Taktiež súhlasím, že jas výbojky je určite závislý od vstupného napätia..."
    Takze jeste jednou pro vsechny, kteri si mysli, ze JAS vybojky muze byt zavisly na napeti baterie (!). To je pekny nesmysl, meli by jste si zopakovat nektere vedomosti. :shock:
    Vybojka se bud zapali nebo ne (neni to zarovka), takze pokud ma prilis nizke zapalne napeti, tak jednoduse nenastartuje. Pri poklesu napajeciho napeti drzi zazehnuty vyboj, dokud napeti nepadne dost pod startovaci napeti. Predradniky pro auto HID (xenony) maji na starosti nejen "konverzi" palubniho 12V na vysoke napeti pro HID, ale maji rovnez stabilizacni funkci pro udrzeni vystupniho napeti pro HID na stale urovni. Auto, ktere ma v poradku baterku, nemuze mit problem se svitem HID. U halogenu to je samozrejme jinak.
    Takze bud sviti, nebo nesviti. Ma jen dva stavy, zadny JAS to nemuze ovlivnovat.
    Samozrejme existujou drahe prumyslove systemy pro rizeni jasu napr. vysokotlakych sodikovych vybojek, ale to jiz pouzitim ani cenou nema nic spolecneho s nasimi HID v aute. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.06  23:21

    « Bez nadpisu

    pre tych, ktori maju zaujem o tie servisne kody na CII a nefunguje im ten link, dal so ich na tento blog:
    octavia2.blogspot.com
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.02.06  22:35

    « Re: Re: Re: denní svícení bez LA

    Ja som mal na Fabii domontovaný "zázrak", ktorý zapaľoval svetlá. Tiež to fungovalo tak, ako píšeš, teda tlmené svetlá sa zapálili až po naskočení motora. Považujem to asi za najlepšie riešenie.
    Taktiež súhlasím, že jas výbojky je určite závislý od vstupného napätia.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.02.06  22:18

    « Re: Re: denní svícení bez LA

    nic takoveho jako blikani xenonu pro startovani nepozoruju, takze nevim, nevim, po jake dobe pouzivani staleho sviceni jsi to zacal pozorovat ?
    asi po 4 rokoch.ono u citroena to funguje inac, povedal by som ze lepsie - svetla sa zapnu automaticky, ale az po nastartovani. za nevyhodu moze niekto povazovat to, ze stale svieti aj palubovka (vlastne vsetko) ale mne to vobec nevadi.
    vsimol som si to nahodou, ked som raz rucne zapol svetla a vtedy ostali svietit aj pri vypnutom motore a po opakovanom nastartovani to blikalo.

    Z principu funkce vybojky to je ale nesmysl, vybojka bud ma dostatecne zapal. napeti aby "zazehla", nebo ne.
    nemyslim ze je to nezmysel, lebo som to videl :)
    auto jednoducho startovalo a xenony pritom asi 3x blikli..je to vlastne akoby sa 3x zapli a vypli.

    (2x35X ?) i s rezii predradniku mohou mit neco kolem 80-90W, to neni mozne rozhodit startem auta. Muze to byt ale take pouzitym akumulatorem, ja mam TDI, takze urcite silnejsi aku.
    ano je pravda, ze v tej dobe som mal slabu baterku, navyse staru. dnes mam novu ale uz nemam zapotreby to skusat

    Mimochodem jsem si jisty, ze by to Skoda nenabizela jako originalni a zarukovanou servisni upravu, pokud by si nebyli jisti vydrzi aku v tomto rezimu...

    tak to si privelky optimista.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.06  18:46

    « Re: Re: denní svícení bez LA

    Zdravím.
    Schodou oklností mám doma ten vypínač na LA. Pořád jsem přemýšlel, jak to tam mají zapojený.Taď začínám věřit tomu, že je to jen v sowtvaru a v tom ovladači. Proto to stojí jen cca 1500Kč, platí se jen za ten ovladač.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.06  16:16

    « Bez nadpisu

    2yoyo: taky bych měl zájem o zaslání překladu, stránky mi nejdou otevřít. Díky. >:D nissan2@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto Pete75

    Pete75 08.02.06  22:36

    « Re: servisne menu climatroni 2 - preklad

    2 yoyo (nebo 2 Speedy.gon) Ahoj, můžu poprosit o zaslání toho přeloženého servisního návodu na Climatronic na e-mail p.nakladal@seznam.cz? Nejde to z uvedených linků stáhnout, diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.06  21:05

    « Re: denní svícení bez LA

    To matuS :
    nic takoveho jako blikani xenonu pro startovani nepozoruju, takze nevim, nevim, po jake dobe pouzivani staleho sviceni jsi to zacal pozorovat ?
    Z principu funkce vybojky to je ale nesmysl, vybojka bud ma dostatecne zapal. napeti aby "zazehla", nebo ne. Take elektronicke predradniky, ktere ji "napaji" umi potrebne vysoke napeti udrzet i pro kolisani vstupniho napeti palubni site, samozrejme omezene. Spise to u Tebe vidim jako nejakou jinou zavadu. Oba xenony (2x35X ?) i s rezii predradniku mohou mit neco kolem 80-90W, to neni mozne rozhodit startem auta. Muze to byt ale take pouzitym akumulatorem, ja mam TDI, takze urcite silnejsi aku.
    Mimochodem jsem si jisty, ze by to Skoda nenabizela jako originalni a zarukovanou servisni upravu, pokud by si nebyli jisti vydrzi aku v tomto rezimu...
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 08.02.06  19:33

    « Bez nadpisu

    2 yoyo: Dik moc za preklad....je to celkom fajn....vediet taketo vychytavky CII....
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 08.02.06  19:14

    « Bez nadpisu

    2 matuS: startujem s xenonami na OII celu zimu..ale spominane blikanie som nezaznamenal pri ziadnom vyklade... 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 08.02.06  17:16

    « Re: Re: denní svícení bez LA

    Jinak k tomu problemu, ze to startuje s rozvicenymi svetly. U xenonu to asi az tak nevadi (muj pripad), maji nizkou spotrebu, a naopak jim vadi caste vypnuti a zapnuti.
    ved prave. niekedy sa postav proti vykladu a mozno uvidis ze pri startovani xenony blikaju, pretoze sa im niekolko krat za sebou znizi a zvysi napatie...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.06  16:36

    « Re: Re: denní svícení bez LA

    Kdyz si vezmu, jakym zpusobem tohle celo denni sviceni funguje, tak mi prijde, ze je to nepouzitelne. Pokud to sviti porad a nechci namahat baterku, tak to musim vypinat.
    V tom pripade na to musim myslet a pak uz nic takoveho nepotrebuji aktivovat.
    Libi se mi chovani, co ma napr. Alfa Romeo. Svetla jsou zapnute (potkavaci) a do nastartovani motoru a po vytazeni klicku nesviti. Po nastartovani se rozsviti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.06  11:04

    « Re:

    Buď rád, někteří si nevrznou jak je rok dlouhý........:-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.06  10:19

    « Bez nadpisu

    Díky Omicron(e), jdu šlapat po svém značkovém servisu
    a pokud máš pravdu, tak je pěkně srovnám za to , že si ze mě dělali
    celý rok ........
    Jinak mé zkušenosti s OII po 50 tis celkem OK, až na pětkrát
    reklamované vrzání lišty u čelního skla v palubovce.
    Musím říct,že bez definitivního kladného efektu.
    Na nerovnostech v silnici (ČR) si stejně občas zavrzá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.06  09:55

    « Re: denní svícení bez LA

    to žanek:
    Lze to samozřejmě aktivovat i u O2 bez LA, mam to take aktivovane, umi to kazdy znackovy servis Skoda, ktery ma servisni pristroj VAG.
    Myslim, ze to pujde na kazde O2.
    Jinak k tomu problemu, ze to startuje s rozvicenymi svetly. U xenonu to asi az tak nevadi (muj pripad), maji nizkou spotrebu, a naopak jim vadi caste vypnuti a zapnuti. U normalnich halog. svetel s vyssi spotrebou to lze resit tim, ze pred zapnutim zapalovani prepnu svetla na parkovacky, cimz deaktivuji automat. rozviceni hlavnic svetel pri zapnuti zapalovani. Po nastartovani lze jiz prepnout doleva do vypnute polohy (denni sviceni), nebo zapnout doprava se "vsim vsudy"...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.06  09:04

    « Bez nadpisu

    Dotaz na mr.prusvit - mě v servisu už rok tvrdí ,že denní svícení u OII nejde zapnout. Je fakt ,že nemám light assistent. potřeboval bych vědět za jaké konstelece výbavy to funguje. Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.02.06  01:53

    « Re:

    blesk999 - To Mýto je pod Ďumbierom. Keby bolo nad, bolo by asi trochu vysoko, nemyslíš? >:D
    Inak ja som na Fabii obdržal možno 300 jám od kameňov, keď som v meste na 4-prúdovke obchádzal odstavený, nepohybujúci sa a neblikajúci sypač. Taký starý Liaz. Keď som kolo neho prechádzal, zapol posyp. Len na dverách vodiča a spolujazdca som zaplnil farbou v priestore od bočnej lišty po okná vyše 170 jamiek. Niektoré až do priemeru 5 mm. To bola brutalita. A povedal by som, že aj prvý impulz, prečo som sa rozhodol auto predať.
    Ja som auto umýval vždy iba doma. Zásadne bezkontaktne (ručne vapkou) a potom hubou. Tlaková voda odstránila všetky nečistoty, ktoré by poškrabali lak a potom huba už len očistila tú najjemnejšiu špinu. Auto bolo aj po 3,5 roku krásne lesklé. Práve minulý týždeň som ho videl opäť. Až som bol zdesený, aký je ten lak po 3/4 roku umývania v umyvárke doškrabaný a výrazne stratil lesk. Keby som aj doteraz mal pochybnosti o škodlivosti umývaní auta v umyvárke, tak teraz už na 100% viem, že ma tam nikto nedostane.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.06  22:49

    « Bez nadpisu

    Mi jeden reditel autosalonu tvrdil, ze ty tecky jsou hlavne z pevneho posypu, pokud se pouziva struska (jestli nekdo jezdite v Beskydech kolem Sance,tak vite, o cem je rec). V te strusce jsou miniaturni stepinky zeleza a pri narazu do karoserie se zapichnou do laku a pak rezivi. Timhle stylem se rezive tecky objevi i na plastovych dilech-je to krasne videt na spodni casti cumaku bilych Fabii.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.06  21:27

    « Bez nadpisu

    Osobne si myslim , ze to jsou zrezle kousky kovu z radlic pluhu posypovych vozu-mozna. Zdravim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.06  13:51

    « Rezavé tečky

    Zdravím OII fórum,
    Ty puntíky se dělají i na laku od Mazdy. Jsou jí 3 měsíce, tak jsem měl zprvu šok, ale zjistil jsem, že jdou v pohodě dolů. Asi mají silničáři nové přísady do solí, nebo máme všichni něco v laku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.06  01:48

    « Bez nadpisu

    tie hrdzave bodky su viditelne prave po umyti. Uz ma vsak napadlo to umyt raz rucne aj s hubou, alebo to prebehnut voskom. Umyvanie mi robia totiz bezkontatne. Vyhoda ze lak nema ziadne mikroskrabance, ale mozno to potrbuje trosku zbrusit:-). Byvam v Bratislave a neviem si predstavit ake mikrociastocky kovu to mozu byt, zeby do metalizy davali nieco take? tam kde som bol lyzovat (Nizke tatry) sypali zasadne kamiennou drtou, za ten tyzden som ziskal vsetky tie dierky v laku. Jeden usek nebol posypany (nad mytom nad Dumbierom) co som zistil az ked som obchadzal na zvodidlach vylezenu Lagunu, nastastie mal vystrazny trojuholnik ale aj tak to slo ako po masle, tak tak som ho minul :shock: Kusok dalej boli dalsi na zvodidlach. ABS v takych chvilach vitam hlavne ako vystrazny system, cuknem do brzdy zadrnci a pustam ju, pricom sucastne podradujem asnazim sa pozvolna co najviac spomalovat, Dalsich 10km som siel pol hodinu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 06.02.06  21:50

    « Re: Dodatečná montáž multifunkčního volantu pro radio

    Prusvit - podľa mňa bolo ideálne riešenie to, čo bolo u Fabie, teda že svetlá sa nezapli so zapnutím zapaľovania, ale až po naskočení motora. Ale zase keď už tie svetlá svietia, tak nech nezhasínajú. Určite sa to dá v prípade núdze prepnúť na režim parkovačiek. Ale inak si namyslím, že by tých 110W odberu (či koľko) bol nejaký zásadný problém pri štarte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.06  20:15

    « Dodatečná montáž multifunkčního volantu pro radio

    Máte někdo zkušenosti s dodatečnou montáží multifunkčního volantu pro radio?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.06  19:27

    « Re: Re: O2 problem s lakom

    presne tak. tie bodky su (aspon u mna) len na povrchu a idu v pohode umyt. mam tam aj par bodiek od kamienkov ale je to zanedbatelne - nedavno som sa na uzkej ceste ledva vyhol s posypacim autom a ten * mi cely bok oplieskal kamienkami, nie ze by to vypol ked isiel okolo mna. uz som si vedel zivo predstavit ako to z boku vyzera a na prekvapenie ani bodka >:D a zatial nemam na laku ani "pavuciny", auto mam rok aj dva mesiace a drhnem ho len rucne...takze zatial spokojnost...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.06  18:39

    « Re: O2 problem s lakom

    ...většinou takové tečky způsobují rezavějící kovové mikročástečky, které jsou ale NA POVRCHU laku. Dají se snadno umýt. Zkus se podívat, jestli jsou ty tečky i naplastech : zrcátka, kliky, nárazníky........Ńebydlíš někde poblíž nějakých strojíren nebo něčeho takového ??
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 06.02.06  18:26

    « Bez nadpisu

    to blesk99941tkm...ohladne laku zatial pohoda, az som prekvapeny.... tieto veci na svetlej farbe viacej vyniknu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.06  14:46

    « O2 problem s lakom

    mam O2 kupenu 12/04 po navrate z lyzovacky pred asi 2-tyzdnami som objavil na bokoch karoserie hrdzave bodky, najviac ich je na prednych dverach v spodnej casti, nejake na prednych blatnikoch. To ze asi na 10tich-15-tich miestach je odstreleny lak je dalsia vec. Auto umyvam zasadne v rucnej umyvarke minimalne raz do mesiaca, skor castejsie. Mate niekdo podobnu skusenost s lakom na O2? Mam diamantovu metalizu (striebeornu). Neni to na reklamaciu? Aj ked po skusenostiach zo servisom sa mi to nechce nejak zdlhavo riesit.
    Som z toho dost sklamany cakal som take nieco az po cca 100tis. km. Aj ked Co som mal O1 bielu som mal kapotu a predne blatniky dostrielane od kamienkov uz pri 50tis. km. povazoval som to za makkost prave obycajnej farby, matalizu povazujem za odolnejsiu. Momentalne to uz zacinam brat spolu aj s par odreninami z parkovisk zial tak ze auto uz bude vyzerat len horsie a ked bude mat 4roky (co je o necele 3) sa ho proste zbavim a zas dokola... Ale aj tak ma to deprimuje staram sa o auto, vrazim kazdy mesiac mozno 1000,- sk do umyvania a autokozmetiky a po skoro kazdom umyti najdem teraz v zime nejaku novu preliaceninku, skrabanec alebo tie svinske hrdzave bodky >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.06  09:46

    « Re: servisne menu climatroni 2 - preklad

    Uz jsem se na to (odkaz na preklad) dostal, diky. Je to vskutku zajimave, urcite nekde existuje plny popis toho, co se zobrazuje, resp. da takto nastavit. Treba se nekde objevi. Hodne stastnych kilometru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.06  11:47

    « Re: Automaticke zapinani svetel - dotaz

    Jo je to normální, že světla svítí i při startu - mám to samé a mám maxidot, ale určitě to maxidotem nejde nijak upravit. Jediná rada je před zapnutím zapalování dát světla do třetí polohy ( pokud teda mám light assistent ) - tzn. jako by na parkovačky, nastartuj a pak přepni buď na denní svícení nebo na klasiku až úplně doprava. Taky mě to samé zarazilo, navíc když mám dodělané xenony a měl jsem obavy o výbojky jestli jim ty starty neva. Ale neřeším to, výbojku dneska koupím kolem 700 kč tak že no problem
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.06  09:41

    « Automaticke zapinani svetel - dotaz

    Vcera jsem si nechal v servisu zapnout automaticke rozsveceni svetel a ted mam dilema. U O1 i momentalni O2 (eleg.) mi svetla pri startovani automaticky prepla na obrysove a po rozbehnuti motoru opet naskocila hlavni. Po vcerejsim nakodovani automatiky mi ale po otoceni klicku uz do pohotovostni polohy (kontrolky) svetla jedou a pri starovani nezhasinaji. Udlelali nekde soudruzi z NDR chybu nebo to je skutecne vlastnost (nemam MAXIDOT abych mohl sam menit)? Mam obavy, ze pri nynejsich mrazech to starovani i s hlavnimi svetly nebude pro baterii zrovna nejzdravejsi. Diky.
    Jen pro dalsi informaci - pri "vypnutem" spinaci svetel nyni sviti hlavni svetla bez podsviceni palubky a nelze prepnout na dalkove (asi rozumne - simulace rezimu den), pri "zapnuti" spinace se podsviti palubka a vse funguje "normalne" (rezim noc). To by celkem vyhovovalo, ale to startovani ... Ptal jsem se i na sklapeni praveho zrcadka pri zpatecce, ale to lze jen u aut jiz vybavenych el. ovladanim sedadel (a tam to je obvykle zapnute).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.06  09:30

    « Re: servisne menu climatroni 2 - preklad

    Tak mi odkaz bohuzel nefunguje (mozna jen zatim..), ale urcite moc diky, tesim se az si prectu, co se to tam objevuje za cisla :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.06  23:10

    « servisne menu climatroni 2 - preklad

    pani, prelozil som to. snazil som sa zachovat autenticitu, takze text nie je upraveny do spravnej slovenskej podoby (ocisteny od omacky :-)) chcem podakovat kvak-ovi za foto :-)
    skuste kliknut na
    [odkaz]
    alebo
    [odkaz]
    pekny vikend hranim sa prajem! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.06  15:31

    « Bez nadpisu

    to kvak: odstup S/Š ci ine parametre v aute su uplne k nicomu. odhliadnuc od toho ze samotne radio moze mat odstup 90dB (co je taka realna hodnota) ale blbou konstrukciou jeho ci elektrorozvodov v aute to moze radovo degradovat. (ak je citlive na rusenie - zavisi to od konstrukcie hlavne pouziteho integrovaneho zosilovaca - ak ma nizku hodnotu PSR je to k nicomu, naindukuje sa rusenie z elektroinstalacie auta a odstup moze degradovat radovo). na druhej strane ak to neni vysloveny pruser za ajzdy odstup aj 60dB je uplne postacujuci. hluk auta maskuje ten sum (ci naindukovane brumy). kazde aj to najhorsie radio vsak rozumne dobrymi repro ziska obrovske zlepsenie. Uz aj take lacnejsie repro ako Sinus Live ci vyssia rada Spirit S160 (ktore mam dva pary v garazi priparevene z byvalej OI) predstavuju VEEELKE ZLEPSENIE. Takze ja by som sa nedal oblafnut mam to odskusane. Jeden cas som sa s tym zabaval, teraz neni cas. Diletanti v servise mi odporucili ze ak radio nema vystup v pohode mozno zapojit cez hi input zosilovaca prioamo na vystup na repro zo Streamu. Co je uplna zhovadilost-to by bolo dost blbe riesenie. Znakom nekvality tohoto riesenia je aj to ze hi voltage input maju len uplne najlacnejsie sunkove zosilovace. Ak to vystup nebude mat som pripraveny radio kuchnut a najst vystup niekde na plosaku. radsej by som sa vsak tomu vyhol, automaticky je v * zaruka ako na radio tak zrejme aj na vsetko okolo (posere sa klima povedia ze za to moze moja montaz...)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 02.02.06  23:19

    « Re:

    blesk999 - ty si môj človek. Ja TDIčka neodsudzujem, je to dobrý a aj silný motor (2,0TDI), ale ani mne nevyhovuje hlučnosť a ani priebeh točivého momentu. Tiaž mám radšej, keď je nábeh výkonu pekný a plynulý. Rovnako by som volil 2,0 FSI, ktorý mi učaroval svojou kultivovanosťou chodu ale aj vyrovnaným záťahom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.06  22:55

    « Bez nadpisu

    to blesk: zatial neviem ako to urobim. bavil som sa dnes o tom so znamym, co ma o tychto veciach vacsi prehlad a skusenosti a skoncilo to asi pri tom, ze ked nevieme konkretne parametre toho Streamu (ako odstup signal/sum, alebo citlivost) mi mozu byt aj nove reproduktory uplne k nicomu, kedze vobec nemusim pocut nejaku zmenu k lepsiemu...takze si mam zistit, ci to radio stoji vobec za to aby sa k nemu nieco dorabalo, co si nemysli...a som tam kde som bol :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.06  10:02

    « Bez nadpisu

    to krimur: niekde na webe som cital ze 77kW ma realne namerane 85kw. Nemam to potvrdene, ak by to vsak bola pravda moze stacit aj ten 1,9tdi. neni to najspickovejsi motor (skor uz podpriemer) ak vsak jazdis v strednych otackach jeho uzky momentovy peak dava pocit vacsieho vykonu, nad 3500ot uz to vsak len huci. 2,0TDI je priebehom a zial aj hlukom obdobny len citelne silnejsi. Ak by som mal znova kupovat OII vybral by som si tiez uz Elegance avsak 2,0FSI Ta vybava sa naozaj oplati pre mna hlavne kvoli Climatronicu a s malym doplatkom za 16-ky AL, auto s nimi vyzera ovela lepsie (najlepsie vyzera sice s 17"pegasusmi a tym znizenym podvozkom, ten je vsak do mesta uz az moc tvrdy). Najazdim totiz len do 20tis. rocne a diesle my nevyhovuju priebehom momentu ani vykonu. mam rad ked mozno motor tocit a ma pekny zvuk. jazdu v aute mam zaroven ako relax a nie len na premiestnovanie, takze som si ochotny nieco priplatit za vyssiu spotrebu. Tvoj vyber je vsak taky celkom rozumny kompromis cena/vybava a motor. Tie lyziny ti tiez celkom schvalujem, montaz priecnych nosnikov priamo na auto skor ci neskor zanecha na streche viditelne stopy. Ja som nastastie este pod orginalne Skodovacke priecne nosniky dal penu co sa dava pod plavajucu podlahu. Znamy to tam nedal a uz ma navzdy dve preliaceniny na streche)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.06  09:41

    « Bez nadpisu

    to kvak: ak rozmyslas o novych reprakoch a zosiku, ake uvazujes repraky? Ak aj o zosiku budes musiet riesit napojenie na Stream, len ja som to z tych fotiek nepochopil (su tam len skratky). Ak vies napis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.06  14:49

    « Re: preklad

    Diky, fotku primo nemam, ale lze dobre videt, pres skoda-auto konfigurator (ambiente) a pridat dvouzonovou klimatizaci, objevi se.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.06  12:41

    « preklad

    pani, ja vam to prelozim, len mi niekto poslite fotku, ako vyzera ovladanie CLIMATRONICu II. uz si nepamatam, ako to u kvak-a vyzera. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.06  21:44

    « Re: Climatronic II

    Zkousel jsem jen "v letu", funguje, resp. neco se zobrazi. Protoze neumim nemecky, pochopil jsem jen stisk ECON+(tusim smer ofuku na celni sklo, resp. ze ctverice specialnich tlacitek (smery ofuku, uzavreny okruh...) funguji v teto kombinaci prave horni a leve spodni) jedno ze specialnich funkcinch tlacitek. Pak se "cosi" objevi na obou displejich a reaguje to na otaceni "sily ofuku" i otaceni "nastaveni teploty". Vic jsem zatiom nemel cas zkoumat. Mozna nejaky lingvista - nemcinar ....?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.06  20:37

    « Re: Octavia II

    To: kirimur. 2,0 je daleko lepší motor,to ti řekne každej,co se zaobírá motorama(Cimbu)-nešetři budeš litovat,výhodnější je výbava elegance a taky hezčí. Ty střešní lyžiny jsou praktický ale šeredný.Navíc nejsou potřeba-dá se to vyřešit stejně jako u krátký-příčné lyžiny-ty potřebuješ stejně,tady za to vyhodíš 5,5 klacku.Dá se to dokoupit i později-má snad význam pro lyžaře,co jezdí často na hory.Jetsli máš prachy,tak nešetři,jestli ne,tak počkej a došetři.Auto kupuješ na dlouho,vyplatí se koupit pořádný.
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 31.01.06  20:06

    « Bez nadpisu

    2kvak:
    skusal si Climatronic II? Mne to akosi nejde-Tebe?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.06  16:04

    « Bez nadpisu

    to kvak: oooo dakujem si bozi syn:-) konecne niekto, ako som totiz predpokladal, na autohifi.cz a autohificlub to boli tiez bud dohady alebo nic. Tam proste nechodia ludia co kupuju origo radio, sem zase mam pocit ze nechodi nikto kto ma nieco ine ako zakladnu montaz:-(
    Otazka vsak co znamena co na tej scheme? dole vpravo RR+ RR-, LR+... a tp je mi jasne, aj niektore dalsie veci, ale na co sa da napojit zosik? logicky mi vychadza ze ak tam je moze to byt napravo hore to CD R, L a zem. netradicne je len to ze OUT R a L ma spolocnu zem, ale vo vnutri to aj tak byva spojene takze problem to nebude ak je to ono, len zohnat tu redukciu, obvykle
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 30.01.06  11:37

    « climatronic II

    2 kvak:
    dik..dnes to skusim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  10:55

    « Re: Re: Re: Re:

    to speedy: nahodou sa mi podarilo objavit tie kody na Climatronic2, neviem ci to bude fungovat, neskusal som to este, nemam na to teraz moc cas, je to v nemcine:
    [odkaz]%FCsselcodes<… /> inak www.octavia-forum.de nema chybu, ak viete po nemecky, tak je tu kopec zaujimavych veci ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.06  10:17

    « Re: Re: Re:

    to Diamant: netvrdim, ze to delaji pouze Skodovky, resp. Oktavka... (koneckoncu s Oktavkou momentalne jezdim, a zatim nemam duvod ji nejak vyrazne "pomlouvat"). To, co jsem psal, je moje konkretni zkusenost za tri roky provozu OI. Po pul roce provozu OII jsem si tehoz "vrzani" pri zhoupnuti predku (treba pri prejezdu pricnych zpomalovacich prahu) vsiml take, nicmene na to zatim kaslu... Rozhodne jako nove to "ani nepiplo"..
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.01.06  09:49

    « Re: Re: Re:

    napriklad? ja jazdim asi s 5 autami a ziadne to nerobi. a ani nikdy nerobilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 29.01.06  23:29

    « Re: Re:

    Nechcem vám kaziť nádeje, ale to vŕzganie predku robia aj iné značky. Akurát tým sa to prepečie, lebo sú to tie "dobré" autá a nie len "obačajná" Škodovka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.06  22:46

    « Re:

    kvak: Ja jsem servisniho technika svezl pres zpomalovaci prah - a bylo jasno. Je pravda, ze jsem to nechal vzdycky dojit do stavu, kdy uz to otravovalo vyrazneji. Momentalne jsem v podobnem stavu jako pises ty - radio to jeste prehlusi, resp. abych to slysel, musim radio vypnout. Navic se to samozrejme chova ruzne pri ruznych teplotach - predvest to v servisu v pocatecnim stadiu "rozkladu" muze byt opravdu problem. Jeste mozna drobnost - panove v servisech maji tendenci toto "odstranovat" promazanim, ktere je ucinne tak 3-5 dni (me to udelali poprve, potom uz jsem nechal silentbloky rovnou menit, u OI tak po pul az trictvrte roce). Takze - dobre porid.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  22:08

    « STREAM

    takze este raz k tym vystupom Streamu a Audience - yoyovi sa niekde na nete podarilo zohnat schemu, ako nase predrazene TechniSaty vyzeraju zo zadu...takze som to dal na web
    octavia.host.sk
    snad, to niekomu pomoze. Ja som to zhanal kvoli pripojeniu HF (uvazujem o Parrotovi 3200 LS) a do buducna rozmyslam aj o novych reprakoch a zosilnovaci...
    este raz dikes yoyo :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  22:03

    « Bez nadpisu

    to george: vdaka za tip, som zvedavy, co mi na to v servise povedia. pozorujem to uz dlhsie - je pravda, ze to nerobi pravidelne a just to nechce chrupnut pred servisom a pri zapnutom radiu je to nepocutelne...ale ja to proste pocujem :roll: ja som na vsetky zvuky ktore by tam nemali byt nejako az moc citlivy >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.06  21:18

    « Re: Re: Re:

    to kvak:
    To bouchani, ci spis vrzani od predni napravy - zacinam neco podobneho pozorovat na sve OII 2.0TDI, stari cca pul roku. Moc bych nedal za to, ze je to podobna "bolistka" jako OI - silentbloky zkutneho stabilizatoru. To me u OI otravovalo pravidelne, po vymene dalo vzdycky tak pul roku pokoj a potom nanovo... A nebo jsem uplne "vedle".
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 29.01.06  20:26

    « Re: Re: Bomba---špica?!?

    Presne tak - 2 roky a 15.000 km. Podľa mňa najrozumnejšia verzia.
    Tie mriežky sú tam ozaj pre mikrofón od HF. Na vetranie určite nie, keďže v odstavenom aute je bezatk fest horúco a určite interiér najviac ohrievajú slnečné lúče dopadajúce cez presklenie. Takže to kvázi vetranie by tie okuliare beztak neochladilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  19:12

    « Re: Bomba---špica?!?

    2 Lubeno
    Ty intervaly se tady už nařešily ažaž.Zkus se podívat do historie tohoto treadu.Jinak tomu co je v PP věř-tam je jediný správný údaj. :idea:
    Máš QG2-2roky nebo 15kkm,co se ti na tom nezdá?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  17:15

    « Re: Re:

    to Lubeno: mne sa to nejako nezda. akurat som na to pozeral a ten priestor na okuliare nie je nijako prepojeny s tou mriezkou, netusim akym sposobom by to malo fungovat :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  16:46

    « Re:

    To speedy:
    Tie mriežky na držiaku pre okuliare majú nielen dizajnovú funkciu, ale aj praktickú: cez leto Ti odvetrávajú aspoň mierne priestor okuliarov, aby neboli horúce keď páli vonku slnko a máš odparkované auto... Aj keď je to viac účinné keď máš zapnutú klímu... Len to ich už asi máš vonku z držiaka: na očiach.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.01.06  16:32

    « Bomba---špica?!?

    Čaute všetci, mam takú zvláštnu dilému: svoju OII som kúpil 21.7.2005. Nabehaných mam 7.735 km. Včera som si na PP pozeral servisný interval a tam bolo do servisu za 7.300 km, alebo 553 dní !!!Pritom mám QG2.. Čo vy na to (553 dní)? Máte podobné skúsenosti? :roll:
    OII 1,9TDI Combi Elegance
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.06  15:06

    « Re: Octavia II

    ještě jsem zapoměl dodat, že budu dodatečně instalovat alarm,zatím nejsem rozhodnut jaký.... není s tím taky nějaký problém v souvislosti s canbus?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.06  15:03

    « Octavia II

    Chystám si koupit OII v kombíku, chtěl bych znát váš názor na zvolenou konfigurací....
    Rozhoduji se zda koupit 2,0 TDI nebo 1,9 TDI rozdíl 60tis. má smysl utratit 60tis.?
    Dovybavil jsem si Ambiente - dalka na centrál (4000,-)
    - Jumbo box (4900,-)
    - N1 (1000,-)
    - nekuřácký paket vpředu (0,-)
    - signalizace vzdálenosti vzadu ( 9000,-)
    - střešní nosič (5500,-)
    - vyhřívané ostřikovače čelního skla (700,-)
    Rádio mám svoje (Higend),instalaci snad provedu sám,jaký je problém s canbus při doinstalování čehokoli... (rádia,xenonu)?
    Děkuji za Váš názor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.06  12:55

    « Re: Re:

    ja som konecne dal vcera auto do servisu aby mi odstranili tie zarucne veci a mysle som si ze bez problemov auz do vcera vecera. palivove cerpadlo je sice nove ale ten vrcanie ci bzucanie spod sedadiel zostalo, je to trochu iny zvuk sice ale je...
    vymenili RJ Climatronicu kvoli tomu pukotu, kedze ten reset co robil dva tyzdne predtym k nicomu neviedol a uz nepuka, vymenili ten kastlik na pristrojovke a kto vie ci dali novy firm do Streamu, som sa zabudol spytat. a objednali nove tie pukotajuce vyduchy pod sklom...
    a posledny buchot a vrzgot je stale od tej prednej napravy - vcera to tam riesili a skoncilo to tym, ze autu nic nie je...tak ho asi nabuduce do auta nalozim a prevezieme sa cez kolajnice aby pochopil o com je rec...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 28.01.06  08:15

    « Re:

    Ja len dúfam, že ten nový 24-hodinový servis, čo budete mať v BA (I.M.P.A) bude lepší. Mám info, že ako vedenie, tak aj mechanici prichádzajú z ostatných prevádzok I.M.P.A., títo ľudia dostanú v BA byty a ďalší ľudia sa už teraz zaúčajú v ostatných servisoch tejto spoločnosti.
    Ale inak je to smutné, že keď si človek kúpi auto za 3/4 milióna a majú na ňom robiť takíto tidít.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.06  03:08

    « Bez nadpisu

    tak som bol dnes po mesiaci a pol od mojej prvej reklamacie (vrzgajuci vyduch pod sklom, odpadavajuca chromova lista na dekliku na palubke, hmialci sa pravy svetlomet a piskotajuce predne el. okna) opat s O2 na reklamacke - vsetko vtedy urobili v ramci reklamacky, len pribudlo hrkotanie pravych prednych dveri a prasknuta mriezka vyskaca (vsimol som si to hne d druhy den po navrate zo servisu len zial nebol cas to riesit). Dnes ma prakvapili hned zrana najprv tym ze aj ked mi slubili odvoz az na pracovisko, na mieste ze mam cakat hodinu :shock: , po mojej poznamke ze otom nebola rec, do cca 15min tam prisiel ufrflany vodic ktory ked zistil ze sme uz traja a kazdy chce ist inde ze vozia len asi na tri miesta v meste :shock: , ok taxik to vyriesil. Po prichode do prace mi volali ze auto nemalo u nich z dverami nic robene Presviedcali ma o tom asi na pat pokusov, ked som si skalopevne trval na svojom povedali ze to preveria. Asi o 15min volali ze to auto nemalo fakt nic robene z dverami a tak dokolola, nakoniec z nich vypadlo ze ide o vaznejsiu vec ktoru by aj tak dnes nevedeli vyriesit, Vraj je tam odtrhnuta matka od plechu (uchyt madla pravych dveri hore)-presne to som si aj myslel ze to bude len s tym ze to nedotiahli. Su to este vacsi smejdi ako som si myslel minule. navyse dnes ked som tam cakal zaliezol som im do dielni a tam nestastny typek zjavne bezradne sa snazil zmontovat klimu podla manualu do novej fabie. Nechut z neho uplne crcala, cele to doprevadzal stavnatymi nadavkami a do vsetkeho len buchal. Divil by som sa keby to auto bolo dobre zlozene. :shock: Bola to moja predposledna navsteva u nich- Porsche Interauto Dolnozemska BA. Doriesia snad tie dvere a hladam na buduce inych. Nie je podla mna problem s autom ale s ludmi. Ked to vsak podobni dementi aj skladaju sa nedivim ze je aj co reklamovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.06  19:54

    « test

    ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  11:05

    « snsory

    Sensory mě ječely zatím jen jednou a to v tomto konkrétním případě:
    vrstva ledu přímo na nich,jinak námraza ani špína jim nevadí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  08:21

    « Re: senzory

    presne tak. ja som povodne tie senzory nechcel ale ked som videl, ako to auto zacinam otlkat, to ma presvedcilo. prvykrat som to doma vpalil do brany ked som cuval a nevsimol som si, ze jedno kridlo sa neotvorilo >:D a druhy dovod som tu uz spominal, tie nestastne stlpiky na oznacenie predzahradok pred domom...to su veci, ktore nie je sanca si vsimnut...vcera som okolo toho nestastneho stlpika isiel znova a uz lezi ohnuty skoro pri zemi, asi nie som jediny, kto si ho nevsimol >:D
  • 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 25.01.06  08:01

    « senzory

    2 marios: mas pravdu, ..viem, ze keby som bol len doma, tak by som ich nikdy nepotreboval,...ale kedze som momentalne v dost velkom meste, kde sa parkuje naraznik na naraznik... >:-[] tak sa mi celkom hodia...dokonca aj predne...
    alebo to mozes robit ako kolega s feldou..ide kym sa nezastavi na narazniku..vpred, vzad jedno...no nechcel by som parkovat v jeho blizkosti...
    a este jedna vec: stale moze byt niekde nejaky kolik, kt. jednoducho prehliadnes, ako sa to tu uz niekomu stalo, a potom by si ich mozno prijal... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.06  07:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Couv.sensory

    S tím alternátorem je to podivné, podle jakého klíče ho škodovka dává do Octavek... Možná to ale bude tím ,že mam "jen" Ambiente a kromě pár věcí tam nic navíc nemám.
    Co se týká těch parkovacích senzorů, tak vůbec mi nevadí, že je nemám, s parkováním při couvání a odhadem vzdálenosti nemám problémy... Prostě když člověk chce, tak to auta "dostane do oka" během chvilky. Navíc se mi nelíbí ty senzory v tom nárazníku :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.01.06  21:36

    « Re: Re: Re: Re: Couv.sensory

    ja mam teraz auto uplne *... a senzory su OK
    vadi tomu lad, sneh a voda
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 24.01.06  21:31

    « Re: Re: Re: Couv.sensory

    MichalK - tak to si ozaj urobil dobre. Ja by som už také auto ani nechcel. Teda myslím bez vyhrievaných sedačiek. Inak ja mám našťastie benzín a na tom ani nezbadám, že je vonku -17. Len ma zaujíma, ako mohla niektorým dopravným podnikom tu u nás zamrznúť nafta OMV, ktorá je vraj do -20 a v noci ani tak nemrzlo.
    MichalK - zajtra majte súcit aj so mnou. Zamestnávateľ ma vyslal kamiónom na sever. A tomu trvá zahriatie na 90°C takých 30 km. Vyhrievané sedačky samozrejme nemá. Tak len dúfam, že nezamrzne ani nafta ani vzduch a že tie reťaze, čo som dnes nafasoval nebudem potrebovať.
    Blasio - nie, podľa výbavy sa volí ako akumulátor, tak aj alternátor. Ale samozrejme nafťáci majú vždy o stupeň silnejší alternátor aj akumulátor. Ale treba si uvedomiť, že alternátor a akumulátor sú vždy na sebe závislé. Kedysi sme v škole navrhovali aj výkon alternátora podľa kapacity batérie.
    Blasio - keď si spomenul parkovacie senzory. Ako reagujú na špinu? Dnes som videl jednu OII, a nemal umyté ani svetlá a ani značku, ale senzory umyté mal. Ja som zatiaľ so špinou nikdy problém nemal, ale je pravda, že to nie je na Octavii. Tak by som rád vedel, či to umyl len tak, alebo či mohol mať problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  21:06

    « Re: Couv.sensory

    Senzory mi chodí v pohodě i při lehčí námraze na nárazníku. Akorát, když bylo auto a nárazník zasypaný sněhem, tak to pak pochopitelně ječelo, i když za mnou bylo prázdný pole. :-) Jsem rád, že sem si tam ten zadní senzor nechal dát, bez obav parkuju na zrcátka a nemusím kroutit krkem. Fakt je dozadu dost špatný výhled...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…