Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
Diamant 20.05.06 20:51
« Re: Re: aerodynamický hluk
omicron, keď som písal svoj príspevok, tak som ten tvoj nevidel. Už som mal okno načítané.
Inak ak by ste mali záujem, na svojej stránke www.railweb.sk v sekcii Škoda som už zverejnil prvé dojmy z Roomstera. Mal som s ním možnosť aj jazdiť! Sú tam aj nejaké snímky. A pridal som aj fotografie modelov Roomstera. To je v sekcii Škoda/Modely Škoda. -
Diamant 20.05.06 10:34
« Re: aerodynamický hluk
To svišťanie spôsobuje netesnosť zadného pevného okna na bočných dverách. Ale prekvapuje ma, že sa to ešte stále objavuje. Obvykle to už ale v servisoch vedia riešiť, pevné okno sa dotesní a je to vybavené. Myslím, že je celý problém v nepresne osadenom okne.
S tým rádiom, rupne to obvykle u Streamu a keď sa počúva CD a štartuje. Nový FW by to mal riešiť. -
« Re: aerodynamický hluk
to š.team:
ano, je to tak, i já jsem to řešil, svistot od zad. L. dveří, přetmelili to zadní pevné trojúhelníkové okénko - je to "aktuálka", tzn. víceméně hromadná závada, mají na to i spec. přípravek >:D
Také klepání z prostoru L. "B" sloupku, řešili výměnou těsnění obou L dveří. -
rest 19.05.06 22:06
« aerodynamický hluk
No u mňa to bolo podobné, ale bolo to počuť aj z miesta vodiča, tak aj spolujazdca. Pri najbližšej prehliadke mi to odstranili. Išlo to od zadných pravých dverí. V servise boli v pohode, za cca 3-4hod. sklo pretesnili. Neviem presne čím, po auto bola priatelka, ale zda sa mi, že nejakým silik. tmelom?
... inak mam smolu na predné sklo, už druhý krát prasknuté, v priebehu 3 mesiacov. Ešteže to neplatím, ale tých vybavovčiek okolo toho... 8-s :roll: -
« aerodynamický hluk
jurko28,prosím Tě o informaci ohledně hluku od zadních dveří,jestli a jak se Ti to podařilo odstranit.Minulý pátek jsem byl s kamarádem ve fabrice pro novou OII liftback a cestou domu hned po vyjetí z Boleslavi na Prahu jsem z místa spolujezdce zaregistroval levým uchem svištění od levých zadních dveří.Říkám kámošovi aby zkusil jestli není pootevřené okno,ale to bylo v pořádku zavřené.On z místa řidiče nic neslyšel.Po zastávce na jídlo jsem usednul za volant já a po dosažení rychlosti kolem 90km/h se začal kámoš ošívat a říká že jsem s tím svištěním měl pravdu,no a já za volantem jsem nic neslyšel. Tak jestli i někdo další máte podobnou zkušenost,podělte se s námi,já osobně po 11 měsících užívání OII combi a ujetých 25000km jsem nic podobného v kombajnu nezaregistroval.Včera mi ale pro změnu asi po půl roce při nastartování tak ruplo v reprákách,že by se ve mě krve nedořezal,jak jsem se lek.Je to zajímavý,že takovou dobu nic a najednou taková švestka,zajímala by mě souvislost úkonů,při kterej k tomu dochází,jestli to někdo zjistil. -
Diamant 18.05.06 08:26
« Re: Re: Re: xenony
Kamoš má novú Fabiu a zatekalo mu tiež. Mysleli sme, že ešte stále sa používa to nešťastné tesnenie nosného plechu, čo kedysi. To tesnenie normálne nasávalo vodu, tak je jasné, že netesnilo. Ale nie, tesnenie je už prepracované. Akurát na jedných dverách bolo tesnenie zle založené a na oboch predných zatekalo okolo reproduktora. Bodaj by nie, veď papier pod reproduktorom sa nedá nazvať tesnením. -
« Re: Re: xenony
Přední kapota má akorát std zámek+snímač zavřeno/otevřeno napojený na alarm a signalizaci nedovření.
Včera jsem zjistil a když to vezmu zpětně projevilo se to i v minulosti:zatéká mě-ne moc,ale přece z PP dveří na podlahu skrz otvor ze spodní části dveří na prah a koberec.Projevuje se to při prudkém dešti když auto stojí bokem na návětrnou stranu.Dnes s tím jdu na reklamaci,tak uvidíme-dám vědět jak jsem dopadl.Tuším už tady někdo zmiňoval podobný problém.. :? -
-
« Re: Re: Re: Re: tak mám prvních 1000 km
Taky jsem zaslechnul že se to někomu v mém blízém okolí stalo.Hold na něco jsou tady machři.. :'-(
Tak mě připadá že se zloději u O II pomalu začínají rozkoukávat.Kolegovi chtěli ukrást navigaci,ale nezvládli zámek tak alespoň ze zlosti udělali "Nike" pod kličkou dveří.
Někdy lituju,že nejsme v Americe... >:-[]
2 Diamant:
Tak jsem si konečně prohlížel RS naživo a třmeny má zelené! ;-)
Moc hezká,a kola 18" tam padnou jako ulité!!Řekl bych že pokud RS tak jedině hatchback v červené ,2.0TFSI to se rozumí..
Na druhou stranu nic pro mě tihle žízniví koníci..a asi bych brzo přišel o řidičák když se teď bude bodovat :?