Octavia II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
Diamant 20.05.06 20:51
« Re: Re: aerodynamický hluk
omicron, keď som písal svoj príspevok, tak som ten tvoj nevidel. Už som mal okno načítané.
Inak ak by ste mali záujem, na svojej stránke www.railweb.sk v sekcii Škoda som už zverejnil prvé dojmy z Roomstera. Mal som s ním možnosť aj jazdiť! Sú tam aj nejaké snímky. A pridal som aj fotografie modelov Roomstera. To je v sekcii Škoda/Modely Škoda. -
Diamant 20.05.06 10:34
« Re: aerodynamický hluk
To svišťanie spôsobuje netesnosť zadného pevného okna na bočných dverách. Ale prekvapuje ma, že sa to ešte stále objavuje. Obvykle to už ale v servisoch vedia riešiť, pevné okno sa dotesní a je to vybavené. Myslím, že je celý problém v nepresne osadenom okne.
S tým rádiom, rupne to obvykle u Streamu a keď sa počúva CD a štartuje. Nový FW by to mal riešiť. -
« Re: aerodynamický hluk
to š.team:
ano, je to tak, i já jsem to řešil, svistot od zad. L. dveří, přetmelili to zadní pevné trojúhelníkové okénko - je to "aktuálka", tzn. víceméně hromadná závada, mají na to i spec. přípravek >:D
Také klepání z prostoru L. "B" sloupku, řešili výměnou těsnění obou L dveří. -
rest 19.05.06 22:06
« aerodynamický hluk
No u mňa to bolo podobné, ale bolo to počuť aj z miesta vodiča, tak aj spolujazdca. Pri najbližšej prehliadke mi to odstranili. Išlo to od zadných pravých dverí. V servise boli v pohode, za cca 3-4hod. sklo pretesnili. Neviem presne čím, po auto bola priatelka, ale zda sa mi, že nejakým silik. tmelom?
... inak mam smolu na predné sklo, už druhý krát prasknuté, v priebehu 3 mesiacov. Ešteže to neplatím, ale tých vybavovčiek okolo toho... 8-s :roll: -
« aerodynamický hluk