Octavia II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

• 00 Reagovat !

foto

25.05.06  13:38

« Vyhybajte sa firme Porsche Slovakia

Auto som mal pristavit do servisu o 7.45 co som urobil. Mali mi namontovat mrezu za zadne sedadla a nastavit dvere + nejake prkotiny ako rezonancia plastu v kufri.
    O deviatej mi prijimaci technik (vo veku asi 18 rokov) oznamil ze vsetko je hotove a zacnu montovat mrezu. Tak som pockal dalsiu hodinku a zasiel som k mechanikovi ze co spravil s tym klepanim a dverami. On na to ze nic. Tak som sa opytal sefa servisu ze co to ma znamenat a odpoved bola : tie dvere su ok a plast nerezonuje. Nastastie mechanik bol z inej firmy a len na vypomoc v Porsche Kosice a ochotne so mnou vsetko presiel a vsetke problemy vyriesil.
    A na zaver perlicka : ten maly skurvenec ( prijimaci technik ) mi pravdepodobne oskrel lak z auta ! Ale kedze to bol fakt mizerny skrabanec tak som sa pakoval kym bolo auto pojazdne.
    Nikdy nechodte do servisu Porsche Kosice - je to skurvena banda idiotov.
  • 00 Reagovat !

foto

25.05.06  12:56

« Bez nadpisu

to blesk999: Dnes bys měnil (popř. v každém případě při koupi připlatil za vyšší výkon - popř. to udělal jako liboss)?
  • 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 25.05.06  12:13

« Bez nadpisu